-
καλα κανει η φερραρι και δεν απανταει-ασχολειται...θα χαλασει το ιματζ της αν κανει κατι τετοιο...αλλο να κανεις απο μονος κατι και αλλο να βρισκεσαι σε αντιπαραθεση με τη ντατσουν....η πορσε μασησε αγρια κιολας...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
καλα κανει η φερραρι και δεν απανταει-ασχολειται...θα χαλασει το ιματζ της αν κανει κατι τετοιο...αλλο να κανεις απο μονος κατι και αλλο να βρισκεσαι σε αντιπαραθεση με τη ντατσουν....η πορσε μασησε αγρια κιολας...Λες γι αυτό να ετοιμάζει την Cayman Turbo? Λες να κάνουν καμιά πλάκα και να τρέχουν μετά όλοι να την πιάσουν?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
καλα κανει η φερραρι και δεν απανταει-ασχολειται...θα χαλασει το ιματζ της αν κανει κατι τετοιο...αλλο να κανεις απο μονος κατι και αλλο να βρισκεσαι σε αντιπαραθεση με τη ντατσουν....η πορσε μασησε αγρια κιολας...
Λες γι αυτό να ετοιμάζει την Cayman Turbo? Λες να κάνουν καμιά πλάκα και να τρέχουν μετά όλοι να την πιάσουν?
μονο εσυ εκπροσωπε του αθηναικου κατεστημενου θα ασχολουσουν με καημεν..ε...κειμαν!
καλα τα χε πει ο τζερεμυς...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
καλα κανει η φερραρι και δεν απανταει-ασχολειται...θα χαλασει το ιματζ της αν κανει κατι τετοιο...αλλο να κανεις απο μονος κατι και αλλο να βρισκεσαι σε αντιπαραθεση με τη ντατσουν....η πορσε μασησε αγρια κιολας...
Λες γι αυτό να ετοιμάζει την Cayman Turbo? Λες να κάνουν καμιά πλάκα και να τρέχουν μετά όλοι να την πιάσουν?
μονο εσυ εκπροσωπε του αθηναικου κατεστημενου θα ασχολουσουν με καημεν..ε...κειμαν!
καλα τα χε πει ο τζερεμυς...
O Ιερεμίας την λέει Γκέιμαν...αλλα τεσπά...
-
Νομίζω την λέει Cockster [coupe + boxster]
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Παιδια αυτες οι κατακριτικες αποψεις για αυτους που εχουν ακριβα αυτοκινητα ειναι το λιγοτερο κομπλεξικες...Ας μην σχολιαζουμε τους παντες και τα παντα...
Δεν κατεκρινα το αμαξι σε καμια περιπτωση, απλα σχολιασα οτι τα 996 τουρμπο ειναι πλεον ενα αμαξι που το συναντας ευκολα στο δρομο.
-
Κανονικα η nissan επρεπε να κανει μηνυση στην porsche για τις μακακιες που λεει. Ακου 25 δευτερα πιο γρηγορη. Ε ΕΛΕΟΣ. Κυριοι της Porsche το ξερετε οτι εχουν γινει και αλλα συγκριτικα σε αλλες πιστες και εκει τρωει σκονη το πορσικο μπρικι σας? Τραβατε τωρα να βαλετε κανα δερμα απο κροκοδειλο στο μπρικι και να το τιμολογησετε 500.000 ευρο. Μην φοβαστε θα το αγαρασουν και παλι τα θυματα
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Κανονικα η nissan επρεπε να κανει μηνυση στην porsche για τις μακακιες που λεει. Ακου 25 δευτερα πιο γρηγορη. Ε ΕΛΕΟΣ. Κυριοι της Porsche το ξερετε οτι εχουν γινει και αλλα συγκριτικα σε αλλες πιστες και εκει τρωει σκονη το πορσικο μπρικι σας? Τραβατε τωρα να βαλετε κανα δερμα απο κροκοδειλο στο μπρικι και να το τιμολογησετε 500.000 ευρο. Μην φοβαστε θα το αγαρασουν και παλι τα θυματαΤα λέει λίγο βάρβαρα ο φίλος μας, αλλά συμφωνώ απόλυτα!
-
Αυτά είναι βλακείες. Απο τη στιγμή που κάποιος καταφέρνει να βγάλει κάτι καλύτερο από σένα, δεν εχεις παρά να κάτσεις να βελτιώσεις το προϊόn σου και όχι να προσπαθείς να τον σπιλώσεις.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Παιδια αυτες οι κατακριτικες αποψεις για αυτους που εχουν ακριβα αυτοκινητα ειναι το λιγοτερο κομπλεξικες...
Ας μην σχολιαζουμε τους παντες και τα παντα...
Δεν κατεκρινα το αμαξι σε καμια περιπτωση, απλα σχολιασα οτι τα 996 τουρμπο ειναι πλεον ενα αμαξι που το συναντας ευκολα στο δρομο.
Δεν μιλησα για σενα ρε συ...
Για κατι αλλες αποψεις του στυλ τις πορσε τις παιρνουν για τη γλυφαδα , τις φεραρι γι ατα μπουζουκια και μονο εμεις με το πολο,πουντο,ραλι κτλ τα εχουμε παρει επειδη νιωθουμε!Καλως η κακως (καλως για μενα) αυτα τα αυτοκινητα τα παιρνουν συγκεκριμενοι ανθρωποι με συγκεκριμενο οικονομικο υποβαθρο!Αυτοι ειναι οι ιδιοι που θα παρουν πορσε αντι για Gtr κατι που θα εκανα και εγω στο συγκεκριμενο μπατζετ αυτοκινητων!
Και οχι γιατι θεωρω το ντατσουν κατωτερο η χαμηλωτερου κυρους αλλα γιατι το gtr ειναι στην κατηγορια Μ3 για μενα και οχι στην κατηγορια των σουπερκαρς!Οποτε ο αλλος δεν θα δωσει 130 χιλιαρικα για το gtr οταν στην ευρωπη πωλειτε 80 χιλιαρικα!Σε εκεινα τα λεφτα θα κοιταξει πορσε μαζερατι κτλ -
θανο διαφωνω,το gtr **ειναι ** supercar και κανει χρονους supercar,δεν ειναι μια κωλοφτιαγμενη 3αρα που βγαινει και σε 1600αρι ειναι αυτοκινητο απο μηδενικη βαση και θα και πρεπει να εισαι πολυ 'αποφασισμενος' και συνειδητοποημενος για να το διαλεξεις εναντι του ανταγωνισμου..
δε λεω πως αν καποιος θα παρει porsche ειναι χαζος(το αντιθετο!),ουτε πως οι αγοραστες του gtr θα ειναι οι σουπερ 'ψαγμενοι' οδηγοι που θα θελουν το κατι παραπανω,το μονο που λεω ειναι πως αν αποφασισεις να σκασει τοσα πολλα λεφτα(τα οποια εμενα μου φαινονται αμυθητα) κατα πασα πιθανοτητα θα ξερεις οτι τα σκασες για κατι παραπανω απο ενα σημα..
αντιστοιχη περιπτωση με τους κατοχους evo...σιγουρα το παιρνουν καποιοι για να δειχτουν,αλλα απο τη στιγμη που εσκασαν τοσα πολλα λεφτα για ενα mitsubishi οι περισσοτεροι απο αυτους το εκαναν γιατι οι επιδοσεις και οι δυνατοτητες αυτου του οχηματος ειναι στην ουσια παρα πολλες για τα λεφτα που σκας..
με λιγα λογια αυτα τα αυτοκινητα για καποιους καυλογκαζους αποτελουν 'ευκαιρια' -
Δεν διαφωνω σε αυτα που λες αν καταλαβεις το πνευμα του ποστ μου!
Σουπερκαρ μπορει να ειναι απο επιδοσεις αλλα οχι απο εμφανιση που μου κανει σε κατηγορια Μ3 αυτο εννοω!Απο εκει και περα αν εκανε οσο πραγματικα αξιζει σε ολο το κοσμο δηλαδη στα 80-90 χιλιαρικα θα το επελεγα αντι μιας πορσε αλλα στα λεφτα της καρερα θα επιλεξω καρερα!Αυτο προσπαθησα να δειξω με το ποστ μου!Και να ''δικαιολογησω'' ολους οσους λενε οτι θα επερναν πορσε
-
ενταξει καταλαβα τι θες να πεις,αλλα θυμησου οτι κι εσυ προτιμας στα 50.000 ενα s2000(που μονο εδω κανει τοσα ) απο μια slk ή ακομα κι ενα TT-S...και με την slk συγκεκριμενα μπορει να μην εχεις τιποτα,αλλα σιγουρα σε ενοχλει που σερνεται για αυτοκινητο των 50Κ..
αντιστοιχα η porsche που πλησιαζει τις επιδοσεις του GTR δεν ειναι απλη carrera των 130, αλλα η turbo των 220...για καποιον η απλη carrera μπορει να σερνεται για 130Κ αμαξι...
-
Πάντως, ο χαρακτηρισμός 'supercar' για μένα αφορά μία συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων που μεν ένα από χαρακτηριστικά τους είναι οι super επιδόσεις, αλλά δεν είναι μόνο αυτές. Η εξωτική σχεδίαση, η σπανιότητα, το απλησίαστο της τιμής, η 'αύρα' του αυτοκινήτου, η εκκεντρικότητα, η υπερβολή, η αντιφατικότητα [πχ. στο Pagani ανθρακονήματα μεν, δερμάτινα καθίσματα δε], το κατά πόσο κοσμεί σε πόστερ τα δωμάτια εφήβων, η μούρη, η πολυτέλεια και ένα σωρό παρόμοια.
Ένα σωστό supercar για μένα συνδυάζει καλά τα περισσότερα από τα παραπάνω, μαζί με φοβερές επιδόσεις και οδηγική απόλαυση [και μερικές φορές το τελευταίο δεν είναι καν προτεραιότητα, όπως πχ. στην περίπτωση της Countach]. Γι' αυτό και για μένα ο ορισμός της λέξης supercar είναι το Pagani και όχι πχ. η F40, παρόλο που την τελευταία θα αγόραζα [στον ύπνο μου].
Υπό αυτή την έννοια, το GT-R ίσως να μη χαρακτηρίζεται supercar από μερικούς, όπως επίσης οι απλές 911 δε νομίζω ότι αξίζουν τον τίτλο αυτό.
Από την άλλη, υπάρχει η σχολή που πιστεύει ότι supercar αξίζει να λέγεται οτιδήποτε βάζει φωτιά στην άσφαλτο και προσφέρει ασύγκριτη και ονειρεμένη οδηγική απόλαυση. Τότε supercars είναι και τα 7 clones, τα Ariel, τα Radical και άλλες παρόμοιες κατασκευές. Θα λέγατε όμως ποτέ ένα Ariel 'supercar';
Βέβαια, όλα τα παραπάνω [όπως και κάθε τι στη ζωή] είναι σε ένα μεγάλο βαθμό υποκειμενικά.
-
τα ariel και λοιπα για μενα ανηκουν στη κατηγορια 'μη αυτοκινητα'...ειναι πιο κοντα σε καρτ(για να μη σου πω και μηχανη) παρα σε κανονικο κλειστο αυτοκινητο με καποιες υποτυπωδεις ανεσεις..παντως αν εχεις παθος με τα γκαζια, αυτες οι κατασκευες σου προσφερουν επιδοσεις supercar σε μια πιο προσιτη(αν και σε καμια περιπτωση λογικη) τιμη..
και για να πω και τη κρυαδα μου...σου προσφερουν το super χωρις το car
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και για να πω και τη κρυαδα μου...σου προσφερουν το super χωρις το car
Όλα έχουν να κάνουν με τον ορισμό του 'car'.
Γιατί για κάποιους, car δεν ειναι πχ οτι δεν 'χωραει την οικογένεια' η ότι 'δεν έχει οροφή' ή 'πορτμπαγάζ' -
http://www.youtube.com/watch?v=lnmpIqFo ... re=related' target='_blank fifth gear
http://www.youtube.com/watch?v=3PZ-Fxs2_zM' target='_blank autocar
http://www.youtube.com/watch?v=F2IHcp10BRI' target='_blank
Kαι οριστε μερικα παραδειγματα. Οδηγει και τα 2 ο Bruno Sena(ανιψιος του Αιρτον) και λεει οτι ειναι πιο ευκολο στην οδηγηση(ενταξει το ξερω οτι οι Ελληνες ζαμπλουτοι ειναι χεραδες και θα προτιμησουν την δυστροπη Πορσε......) ,με καλυτερο κιβωτιο και ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΤΑ ΜΙΣΑ ΛΕΦΤΑ. Α ξεχασα να σας πω οτι κανει γρηγοροτερο γυρο απο την porsche turbo. Μαλλον πρεπει να πανε οι τεχνικοι της Πορσε και να το οδηγησουν στην συγκεκριμενη πιστα και να το βγαλουν 10 δευτερα πιο αργο...Και στην δοκιμη του autocar παλι ειναι 1 δευτερο γρηγοροτερο το gtr
Kαι στην τριτη δοκιμη παλι 1 δευτερο πιο γρηγορο
ΚΑΙ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΤΑ ΜΙΣΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ Η ΟΡΓΗ
Υ.Γ Ρε nissan τραβα τους μια μηνυση. Αντε γιατι με τα ψεμματα μπορει να πεισουν και κανενα
-
A και οριστε review του top gear οπου βγαινει γρηγοροτερο απο carrera GT!
http://www.youtube.com/watch?v=DyIomZ5b ... re=related -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Ε όχι και σέρνεται η SLK. Μήπως καβαλήσαμε το καλάμι? 0-100 σε 7,6'' και τελική 230+ είναι δυνατόν να λέμε σέρνεται?
αν καταφερνει η slk να κανει 0-100 σε 7,6 ακομα και σε κατηφορα εγω πηδαω απο την ακροπολη...
σε κανα 8,5αρι αν τις καρφωνεις ισως...
και για να εξηγηθω δεν ειπα οτι ειναι αργη μια χαρα παει,απλα στα 50+ χιλιαρικα υπαρχουν πολυ πιο γρηγορα πραγματα τα οποια δεν υστερουν σε τιποτα περα απο ενα σημα
βλεπε ΤΤ,βλεπε Ζ4....τα οποια κατα την προσωπικη ταπεινη μου αποψη ουτε στο σημα υστερουν,αφου
δε το βαζουν πανω σκουπιδιαρικα και λεωφορεια -
Σωστα στα 130 χιλιαρικα το gtr δεν ειναι επιλογη οπως προειπα!εκει θα δεις πολυτελεια!
Αν εκανε 90 τοτε θα ηταν ισως η μοναδικη επιλογη!
Nissan GT-R