Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Δηλ εσυ αγοραζεις με μοναδικο κριτηριο την ιποδυναμη?Δινω τοσα παιρνω τοσα αλογα?Με συγχωρεις αλλα αυτη η νοοτροπια μονο σε υποαναπτυκτες χωρες βρισκει εφαρμογη.Τους Γερμανους τους εχεις για βλακες και δεν μπορουν να βγαλουν 120 αλογα στα 1,6? [/list][list:35vklho5]Παρ ολα αυτα, δες η αλφα στα 120 αλογα, ποσα βγαζει στον τροχο, αλλα και που αποδιδετε η ιποδυναμη και η ροπη.Κοιτα και τα αντοιστοιχα του Audi και βγαλε τα συμπερασματα σου [/list:u:35vklho5][list]Το οτι η αλφα βγαζει 15 αλογα(τα οποια ειναι ανυπαρκτα σε πληοφωρω, εκτος εσυ κι αν το δουλευεις το αμαξι καθημερινα κοφτεσ) παραπανω σε ενα ευρος στροφων το οποιο ειναι αχρηστο και ακομα και σε καθημερινη οδηγηση δε φαινονται δεν την καθιστα ποιο γρηγορη ουτε τεχνολογικα ανωτερη Το κριτηριο της ιποδυναμης το κοιτανε οσοι εχουν παντελη αγνοια απο αυτοκινητα.Πριν δουμε ΠΟΣΑ αλογα βγαζει ενα μοτερ, κοιταμε και ΠΟΥ και ΠΩΣ τα βγαζει
όχι, αγοράζω με κριτήριο την ενεργητική ασφάλεια και μόνο (κινητήρας, αναρτήσεις φρένα) Oύτε η εμφάνιση με ενδιαφέρει, (όταν είμαι μέσα δεν το βλέπω) ούτε η 'ποιότητα' των πλαστικών (κοιτάζω στο δρόμο και πιάνω το τιμόνι, δεν ασχολούμαι με τα πλαστικά) ούτε η πολυτέλεια (ε καλά τώρα ένα δερμάτινο σαλόνι φρενάρει καλύτερα) ούτε φυσικά τι σήμα έχει στο καπό (τα χουμε γράψει τόσες φορές :lol ).
Aν πιστεύεις ότι τα 102 άλογα στα 1300 κιλά του A4 (που να μη χρησιμοποιούσαν και αλουμίνιο) είναι πιο ασφαλή από τα 120, της 156 συνέχισε να το πιστεύεις. Σκέψου ότι είναι οικογενειακά αυτοκίνητα, που σημαίνει ότι τα ταξιδέψουν και φορτωμένα Έχοντας οδηγήσει και τα δύο αυτοκίνητα, επέτρεψέ μου να χω διαφορετική άποψη.
Nα σου θυμίσω κι ένα συγκριτικό (3/99) Alfa 156 1.6, Audi A4 1.6 και BMW 316 1.6;
Oι Γερμανοί έβγαλαν στο Polo GTi 125 άλογα. Που είναι αυτός ο κινητήρας; ΠΩΣ τα έβγαζε θυμάσαι;