-
Γειά σας φίλοι μόλις σας ανακάλυψα !
Είχα μέχρι πρόσφατα στα χέρια μου και σε πλήρη κυκλοφορία μια Caravelle 1964 το αυτοκίνητο υπάρχει και είναι ακόμα μέχρι σήμερα αγέραστο γρήγορο και αξιόπιστο, ήταν από το 1964 αυτοκίνητο της οικογενείας μου και μετά απο μια ανακατασκευή το 1980 το ειχα στα χέρια μου σαν κύριο αυτοκίνητο μεχρι το 1995.
Σήμερα είναι στο Αργος στα χέρια κάποιου φίλου με μεράκι και γούστο όπως φαίνεται και στις φώτο όπου μετά από μια πρόσφατη ανακατασκευή το 2007 είναι και πάλι άψογο και πανέμορφο!
Εδώ η Caravelle μου το κορίτσι μου και εγώ (6/9/1988):

Και το ιδιο αυτοκίνητο σήμερα:

Στο furum παρακάτω υπάρχει μεγάλο και έντονο ενδιαφέρον, κέφι για τα παλιά καλά Renault Floride-Caravelle και οχι μόνο!
http://www.autotitre.com/forum/Renault-Floride-Caravelle-56631p1.htm#v3206Καλος σας βρήκα
-
Orfman, τρεις λέξεις έχω για σένα: Πάρ' το πίσω!!
-
Ο χρήστης Great8 έγραψε:
Orfman, τρεις λέξεις έχω για σένα: Πάρ' το πίσω!!Μια κουβέντα είναι πρώτα απ όλα** δεν το δίνει με τίποτα** αλλά και να, δυστυχώς ένας λόγος που το έδωσα ήταν όπως και τώρα δεν ειχα χώρο να το φιλοξενήσω όπως θα έπρεπε (κλειστό γκαράζ)...
Δεν πειράζει όμως μόνο και μόνο που το βλέπω που και που, καμαρώνω γιατί πάνω απο 33 χρόνια ηταν μαζί μας και ποτέ δεν μας ειχε προδώσει.
Με 250.000 Km στην πλάτη του ειναι άψογο μέχρι σήμερα, το 1986 ο κινητήρας ειχε αντικατασταθεί με εναν Renault Super 5 TS (72 CV) (σσ.σχεδόν καινούργιος 9000Km είχε) εχει ταιριάξει απόλυτα πάνω του δίχως μετατροπές και περιπέτειες, οπου του εχει χαρίσει καλές επιδόσεις και με την σχετική ασφάλεια καθώς ολα τα μηχανικά τους μέρη (4 τεράστια δισκόφρενα-αναρτήσεις-grup κλπ) ηταν ιδια με τα θρυλικά R8 Gordini και είχαν αρκετές ανοχές...
Αυτά για να θυμόμαστε τις παλιές καλές εποχές -
Orfman καλησπέρα
Τυγχανει να είχα στην κατοχή μου το Caravelle σου απο το 1995 ως το 2006 (ήμουν ο δεύτερος κατοχος) και ολοκλήρωσα και την πρώτη ανακατασκευή (πριν αφοσιωθώ στις Lancia).
Καλωσορισες στο Forum -
Γειά σου Γιάννη καλός σας βρήκα!
-
τα τεραστια δισκοφρενα με το πενταρομοτερ ποιος τα εβαλε??? ρε που ειναι ο θεοδοσης???
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
τα τεραστια δισκοφρενα με το πενταρομοτερ ποιος τα εβαλε??? ρε που ειναι ο θεοδοσης???Τα δισκόφρενα φίλε μου είναι μαμισιά, της Lockheed και ο όρος (τεράστια) είναι για την εποχή τους και σε αυτοκίνητο μικρού κυβισμού, είχαν δε πρωτοεμφανισθεί στις Caravelle και στα R8 το 1963.

Όσο για το πενταρομοτερ 1397cc εξωτερικά σχεδόν δεν είχε καμία διαφορά με το μαμίσιο 1108cc και ο λόγος που προτιμήθηκε ήταν η καινουργής κατάστασή του και μόνο! -
Ο χρήστης orfman έγραψε:
είχαν δε πρωτοεμφανισθεί στις Caravelle και στα R8 το 1963.Το R8 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με 4 δισκόφρενα.
-
Ο χρήστης orfman έγραψε:
Όσο για το πενταρομοτερ 1397cc εξωτερικά σχεδόν δεν είχε καμία διαφορά με το μαμίσιο 1108cc και ο λόγος που προτιμήθηκε ήταν η καινουργής κατάστασή του και μόνο!
Σε τέτοια αυτοκίνητα συνήθως προτιμάται ο εργοστασιακός κινητήρας , για λόγους αυθεντικότητος και ομοιμορφίας. Δεν θα διαφωνήσω πως πρακτικά η επιλογή ενος σχεδόν καινουργιο απο R5 ηταν η καλύτερη, αλλά όσο να ναι, σ ενα τέτοιο αυτοκίνητο κάτι τετοιο ξενίζει.
Καλοπροαιρετο το σχόλιο. -
Ο χρήστης orfman έγραψε:
τα τεραστια δισκοφρενα με το πενταρομοτερ ποιος τα εβαλε??? ρε που ειναι ο θεοδοσης???
Τα δισκόφρενα φίλε μου είναι μαμισιά, της Lockheed και ο όρος (τεράστια) είναι για την εποχή τους και σε αυτοκίνητο μικρού κυβισμού, είχαν δε πρωτοεμφανισθεί στις Caravelle και στα R8 το 1963.

Όσο για το πενταρομοτερ 1397cc εξωτερικά σχεδόν δεν είχε καμία διαφορά με το μαμίσιο 1108cc και ο λόγος που προτιμήθηκε ήταν η καινουργής κατάστασή του και μόνο!με τιμα το γεγονος οτι με θεωρεις φιλο σου, απλα χαλαρωσε και απολαυσε το φορουμ, μην εισαι σφιγμενος
δεν σε προσεβαλε κανεις! -
Δεν ένιωσα καμιά προσβολή φιλαράκι, νομίζω χαλαρά απολαμβάνουμε το υπέροχο forum όπου δεν σας κρύβω πως έχω ενθουσιαστεί με την αυξημένη συμμετοχή σας...
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
είχαν δε πρωτοεμφανισθεί στις Caravelle και στα R8 το 1963.
Το R8 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με 4 δισκόφρενα.
Austin Healey του 1954 ??
Γενικο σχολιο:
παντα καποιος τρελλαρας αγγλος τα κανει πρωτος και τα κανει εμπορικα σκ&τ@ ! -
Eπειδη αλλαξα τον κινητηρα του Α110, απο V85 (1286cc) σε 1296 cc , ελεγα να βαλω τον παλιο για πουλημα στο Ebay . Πριν το κανω , σκεφτηκα να ρωτησω μηπως ενδιαφερεται κανεις απο το forum.
Ο κινητηρας ειναι ο V85 (1286 cc) με το 810 μπλοκ. Με το ορθιο Solex βγαζει 81 CV , και με το 40αρι DCOE 5-6 παραπανω(τα χω και τα δυο μαζι με τις εισαγωγες) . Εχει και το (πανακριβο στο Ebay) καπακι βαλβιδων της Alpine.
Τον ελυσα προχθες για να αλλαξω τα μεταλλα στις μπιελλες και σκοπευω να κανω ενα γυαλισμα στο στροφαλο. Υπαρχουν επισης και δυο κιβωτιο 4αρια (τυπου 330) που δεν χρειαζομαι πια, μια και εβαλα 5αρι. -
Ο χρήστης Stoukerman έγραψε:
είχαν δε πρωτοεμφανισθεί στις Caravelle και στα R8 το 1963.
Το R8 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με 4 δισκόφρενα.
Austin Healey του 1954 ??
Γενικο σχολιο:
παντα καποιος τρελλαρας αγγλος τα κανει πρωτος και τα κανει εμπορικα σκ&τ@ !Austin Healey 100S για την ακρίβεια. 55 αντίτυπα όμως δεν είναι ακριβώς αυτό που λέμε 'αυτοκίνητο παραγωγής' ε?
-
chala 13
Να μετρήσεις τις μπιέλες για οβάλ πριν αλλάξεις μέταλλα, αν είναι έξω από τις προδιαγραφές θα έχεις κόλλημα και ίσως και σπάσιμο του μπλόκ.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
chala 13Να μετρήσεις τις μπιέλες για οβάλ πριν αλλάξεις μέταλλα, αν είναι έξω από τις προδιαγραφές θα έχεις κόλλημα και ίσως και σπάσιμο του μπλόκ.
Toxω υπ'οψη μου . Το προβλημα ειναι να μη χρειαστει να λυσω καπακι γιατι αν κουνηθουν τα χιτωνια μπαινω σε περιπετειες στεγανοτητας. Το θεμα ειναι να μπορεσουν να βγουν και να ξαναμπουν τα πιστονια απο την κατω πλευρα .
-
Το καπάκι σε αυτά τα μοτέρ δεν τραβιέται προς τα επάνω μόλις βγάλεις τις βίδες του καπακιού, αλλά το στρίβεις ελαφρά δεξιά - αριστερά χτυπώντας το ελαφρά με ένα ξυλόσφυρο. Έτσι δεν ανασηκώνονται τα χιτώνια. Στη συνέχεια τα στηρίζεις με βίδες και λάμες για να μην κουνηθούν, και κάνεις όποια εργασία θέλεις.
Αν είσαι Αθήνα έχω τα manual των 500 - 501 - 502 - 503, φέρε ένα φλασάκι άδειο να τα πάρεις, η να σου τα φέρω εγώ με δικό μου φλάς να δω και το αμάξι.
Στείλε pm.
-
Δυστυχως τα πιστονια βγαινουν μονο προς ταπανω , γιατι κατω τα εμποδιζουν οι εδρες (μολις το διαπιστωσα ). Μπορουν ομως να μετρηθουν οι μπιελες επι τοπου .
-
Τα pdf δεν σε ενδιαφέρουν ? είναι τα επίσημα της Renault, έχουν τα πάντα, αμάξωμα, μηχανικά, μετρήσεις κλπ, με αυτά δουλεύουν τα συνεργεία ανά τον κόσμο, τα τσάμπα τα δίνω.
Είναι από το dialogys της Renault.
-
Ο χρήστης chala13 έγραψε:
Δυστυχως τα πιστονια βγαινουν μονο προς ταπανω , γιατι κατω τα εμποδιζουν οι εδρες (μολις το διαπιστωσα ). Μπορουν ομως να μετρηθουν οι μπιελες επι τοπου .Πάντα τα έμβολα βγαίνουν προς τα επάνω σε αυτά τασ μοτέρ. Στο 1108 (η σχεδίασή του είναι πανομοιότυπη) το άκρο της μπιέλας είναι φαρδύτερο απο τη διάμετρο του κυλίνδρου, οπότε δε χωράνε να περάσουν μέσα απο τους κυλίνδρους και είχα βγάλει πακέτο χιτώνια/έμβολα/μπιέλες απο πάνω.
Αν είσαι τυχερός και έχεις μεγαλύτερη διάμετρο κυλίνδρου, βγάζεις μόνο πιστόνια/μπιέλες έχοντας στηρίξει τα χιτώνια (με τα καβαλέτα της Renault γίνεται αλλά επειδή υποθέτω ότι δεν τα έχεις θα πρέπει να βάλεις τροχισμένες ροδέλες ή λάμες όπως είπε ο Quadra ώστε να μην εμποδίζουν τα έμβολα να περάσουν απο πάνω).
Βέβαια αν είναι μόνο για μέτρημα μπιελών ούτε λόγος...επιτόπου όπως είπες.
Classic Renault





