-
Παρόμοιο δίλλημα έχω κι εγώ. Θεωρούσα το mazda 2 την καλύτερη επιλογή μέχρι που είδα τα καινούργια Fiesta & Honda Jazz. Δεν ξέρω από τιμές πως θα είναι αλλά πιστεύω πως και τα τρία είναι αυτή τη στιγμή οι καλύτερες επιλογές στην κατηγορία. Mazda: Made in Japan, αξιοπιστία, οικονομία, εμφάνιση, οδική συμπεριφορά. Το οδήγησα & εντυπωσιάστηκα. Fiesta: Εμφάνιση (όλα τα λεφτά..) και συνολικά το πλήρες (στα περιοδικά τουλάχιστον). Honda: 10 χρόνια εγγύηση, 7 οδική βοήθεια, οικονομία και πρακτικότητα αλλά στα πλην ..Σαρακάκης. Μάλλον με βλέπω στο Honda. Καμμιά άλλη γνώμη;;
-
από όσα έχω ακούσει από την αγορά ο Σαρακάκης κάνει κάποια καλά βήματα ώστε να αποκτήσει κάποιο κύρος στην αγορά. Έχει διώξει πολύ λαό και εχει προσεγγίσει στελέχη από αντίπαλα στρατόπεδα για να ανεβάσει το επίπεδό του.
Πριν λίγο καιρό πήρε κεφάλι από την MBH.... Λέτε να φτιάχνει;
-
Δεν υπάρχει καν σύγκριση μεταξύ των 2...
Mazda 2 φυσικά!
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Φίλε μου πρόσεξε τα εξής
Σε αξιοπιστία,οικονομία,κόστος συντήρησης,αρχικό κόστος και δυνατότητα μεταπώλησης και τα 2 είναι σχεδόν ισοδύναμα.Όμως είναι **τελείως διαφορετικά **σε στυλ. Το Daihatsu είναι πολύ καλύτερο στους εσωτερικούς χώρους ιδιαίτερα στο πίσω κάθισμα, στην εργονομία, στην ευκολία εισόδου- εξόδου αλλά και στην δυνατότητα φόρτωσης με ριγμένα τα πίσω καθίσματα.
Το Mazda είναι πιο καλύτερο σε κρατήματα, σε επιδόσεις και σε νεανικό στυλ και υπάρχει και σε δίπορτο (αν αυτό σε ενδιαφέρει).Εγώ σαν οικογενειάρχης λάτρεψα το πρώτο και απέρριψα αβλεπή το δεύτερο.
σε χωρους δλδ ειναι πιο ανετο το σιριον?και δεν του φαινεται,,σε θεμα καταναλωσης εχω ακουσει καλα λογια για το σιριον,,και στο κοματι των επιδοσεων τι λενε?
-
Ο κύριος λόγος που προτίμησα το Sirion έναντι του ανταγωνισμού είναι οι χώροι . Δεδομένου ότι είμαι 1,96 στο ύψος, έπρεπε να διαλέξω αυτοκίνητο που να χωράει και κάποιος πίσω μου... Αλλιώς μετέτρεπα το 5Θ σε κουπέ . Μειονέκτημά του είναι ο μικρός χώρος των αποσκευών.
Απο πλευράς επιδόσεων, εντός πόλης είναι ζωηρό και ευχάριστο ενώ σε ταξίδια μέχρι και 130χαω τα πιάνει έυκολα, μετά αρχίζει να ψιλοαγκομαχάει....
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
από όσα έχω ακούσει από την αγορά ο Σαρακάκης κάνει κάποια καλά βήματα ώστε να αποκτήσει κάποιο κύρος στην αγορά. Έχει διώξει πολύ λαό και εχει προσεγγίσει στελέχη από αντίπαλα στρατόπεδα για να ανεβάσει το επίπεδό του.Πριν λίγο καιρό πήρε κεφάλι από την MBH.... Λέτε να φτιάχνει;
Θα σου πω ένα παράδειγμα...
Πρόσφατα μπήκα στη διαδικασία για αγορά καινούριου μικρού αυτοκινήτου.
Ό,τι αντιπροσώπευε ο Σαρακάκης διαγράφηκε από υποψήφιο ξερά. (στο στυλ 'τι αντιπροσωπεύει ο Σαρακάκης; Α, μάλιστα πάμε να δούμε όλα τα άλλα')...
Και σημείωσε ότι ποτέ δεν είχα αυτοκίνητο που αντιπροσώπευε ο Σαρακάκης.
Έκανε χρόνια προσπάθεια να διαμορφώσει την εικόνα που έχει σε after sales...Όλα τα παραπάνω είναι χωρίς καμία προκατάληψη ή εμπάθεια προς τις μάρκες που αντιπροσωπεύει ή σε κάποιο πρόσωπο, παρά η εικόνα που έχω δημιουργήσει εδώ και πάρα πολλά χρόνια για την εν λόγω εταιρεία... (που δε με νοιάζει αν την έλεγαν και 'Τυρογαριδάκια ΑΕ')...
_
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Θα σου πω ένα παράδειγμα...
Πρόσφατα μπήκα στη διαδικασία για αγορά καινούριου μικρού αυτοκινήτου.
Ό,τι αντιπροσώπευε ο Σαρακάκης διαγράφηκε από υποψήφιο ξερά. (στο στυλ 'τι αντιπροσωπεύει ο Σαρακάκης; Α, μάλιστα πάμε να δούμε όλα τα άλλα')...
Και σημείωσε ότι ποτέ δεν είχα αυτοκίνητο που αντιπροσώπευε ο Σαρακάκης.
Έκανε χρόνια προσπάθεια να διαμορφώσει την εικόνα που έχει σε after sales...Όλα τα παραπάνω είναι χωρίς καμία προκατάληψη ή εμπάθεια προς τις μάρκες που αντιπροσωπεύει ή σε κάποιο πρόσωπο, παρά η εικόνα που έχω δημιουργήσει εδώ και πάρα πολλά χρόνια για την εν λόγω εταιρεία... (που δε με νοιάζει αν την έλεγαν και 'Τυρογαριδάκια ΑΕ')...
Και εγώ δυστυχώς λειτούργησα κάπως έτσι. Δεν ξέρω αν έχασα αλλά σίγουρα δεν δοκίμασα τα όποια ενδεχόμενα εκνευρισμού κλπ.
Είτε το 'ράδιο αρβύλα' είτε η γνώμη του φίλου, του γνωστού και του μπατζανάκη ... λειτουργούν μερικές φορές έστω και ψυχολογικά σαν 'αποτρεπτικά'. -
Νομίζω ότι τα 2 οχήματα ενώ ανηκουν στην ίδια κατηγορία έχουν εντελώς διαφορετικό προσανατολισμό.
Τo SIRION αποτελεί ενα εξαιρετικά ευέλεκτο,άνετο, δοκιμασμένο (μηχανικά μέρη) και πρακτικό όχημα δεν σπάει δεν χαλάει και ΄μην ξεχνιόμαστε ότι είναι μαμά ΤΟΥΟΤΑ και διαθέτει διαθέτει άτοκο πρόγραμμα.(ρώτησα και από οτι ξέρω το πέρνεις με 40% προκ. και 36 άτοκες με τελική επιβάρυνση 150 ευρω ή 60% προκ και 60 άτοκες με ίδια επιβ. δηλ 150 ευρω). Όμως είναι μέτριο οδηγικά, μέτρια φρένα και περίεργο κάπως ταμπλό.σίγουρα φτηνότερο του 2 με τον ίδιο εξοπλισμό.
Το 2 εκφράζει ότι δεν έχει το sirion. δηλ. καλή συμπεριφορα, ενδιαφέρον σχεδιαστικά αλλα μειωνεκτεί οικονομικά και πρακτικά. Η επιλογή δική σας..
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
από όσα έχω ακούσει από την αγορά ο Σαρακάκης κάνει κάποια καλά βήματα ώστε να αποκτήσει κάποιο κύρος στην αγορά. Έχει διώξει πολύ λαό και εχει προσεγγίσει στελέχη από αντίπαλα στρατόπεδα για να ανεβάσει το επίπεδό του.
Πριν λίγο καιρό πήρε κεφάλι από την MBH.... Λέτε να φτιάχνει;
Θα σου πω ένα παράδειγμα...
Πρόσφατα μπήκα στη διαδικασία για αγορά καινούριου μικρού αυτοκινήτου.
Ό,τι αντιπροσώπευε ο Σαρακάκης διαγράφηκε από υποψήφιο ξερά. (στο στυλ 'τι αντιπροσωπεύει ο Σαρακάκης; Α, μάλιστα πάμε να δούμε όλα τα άλλα')...
Και σημείωσε ότι ποτέ δεν είχα αυτοκίνητο που αντιπροσώπευε ο Σαρακάκης.
Έκανε χρόνια προσπάθεια να διαμορφώσει την εικόνα που έχει σε after sales...Όλα τα παραπάνω είναι χωρίς καμία προκατάληψη ή εμπάθεια προς τις μάρκες που αντιπροσωπεύει ή σε κάποιο πρόσωπο, παρά η εικόνα που έχω δημιουργήσει εδώ και πάρα πολλά χρόνια για την εν λόγω εταιρεία... (που δε με νοιάζει αν την έλεγαν και 'Τυρογαριδάκια ΑΕ')...
Δε διαφωνώ στο ελάχιστο μαζί σου. Μάλιστα πριν από λίγους μήνες που έψαχνα και εγώ για αυτοκίνητο, έπραξα ακριβώς όπως και εσύ. Απλά ανέφερα τι ακούω να συμβαίνει τον τελευταίο καιρό. !
_
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Δε διαφωνώ στο ελάχιστο μαζί σου. Μάλιστα πριν από λίγους μήνες που έψαχνα και εγώ για αυτοκίνητο, έπραξα ακριβώς όπως και εσύ. Απλά ανέφερα τι ακούω να συμβαίνει τον τελευταίο καιρό. !Κι εγώ έχω ακούσει κάποια πράγματα, ιδιαίτερα στο θέμα των ανταλλακτικών...
Όμως από τις φήμες μέχρι να πειστώ ότι τα πράγματα άλλαξαν θα αποφεύγω την εν λόγω εταιρεία (όσο και να σέβομαι κατασκευαστές όπως η Honda & η Mitsubishi)..._
-
το mazda 2 το πήρε η ξαδέρφη μου, και επειδή της το κρατάω λόγω ταξιδιού της στο εξωτερικό για μια εβδομάδα , μπορώ να πω ότι έχω 'δεθεί' με το αμαξάκι.
έχει πολύ καλό πάτημα για την κατηγορία του, 'ροπάτο' μοτέρ χωρίς δύναμη ψηλά,
το τιμόνι του είναι πολύ γρήγορο και κόφτερό και σε βοηθάει πολύ στην κίνηση μέσα στην πόλη, οι χώροι είναι ικανοποιητικοί, και η θέση της οδήγησης ρυθμίζεται πάνω-κάτω με το τιμόνι πάλι να ρυθμίζεται, βρίσκεις την θέση που σου ταιριάζει πολύ εύκολα.
η έκδοση είναι η comfort plus με τα 75ps.
το sirion το απορρίπτω λόγω εξωτερικής εμφάνισης, αλλά αυτά είναι προσωπικά γούστα.
το mazda το βλέπεις το πρωί, που το παίρνεις να πας στην δουλειά και σε φτιάχνει το κέφι!
Mazda 2 vs Daihatsu Sirion