-
Θα πέσει πολύ κράξιμο αν γράψω για το Segway που οδήγησα στο Athens Tuning Show?
-
Ο χρήστης tourist έγραψε:
Θα πέσει πολύ κράξιμο αν γράψω για το Segway που οδήγησα στο Athens Tuning Show?Αν ήταν ενδιαφέρον (που μάλλον ήταν), λέγε
-
είναι αμερικάνικο? να το βάλουμε στη διάσπαση
-
Περί Segway ο λόγος λοιπόν...
Το έβαλα στο μάτι την προηγούμενη Τρίτη που έβαλα το αυτοκίνητο στο Athens Tuning Show.Υπάρχαν 2-3 και τα είχαν άτομα από την οργάνωση της έκθεσης.Κάποια στιγμή την Παρασκευή αν θυμάμαι καλά,πέρασε ένας από δίπλα μου και τον ρωτάω που μπορώ να οδηγήσω ένα.Εδώ μου απαντά,κατεβαίνει και χωρίς να χάσω χρόνο ανέβηκα αμέσως.Πρώτη εντύπωση...περίεργη.Το μόνο που πρέπει να κάνεις,είναι να μην κάνεις τίποτα.Ισορροπεί αυτό για σένα..περίεργη αίσθηση στην αρχή γιατί προσπαθείς να ισορροπήσεις μόνος σου ενώ δεν χρειάζεται Αφού προσπαθώ να το συνηθίσω,γέρνω το σώμα μου προς τα εμπρός και αρχίζει να κινείται.Όσο πιο πολύ γέρνω,τόσο πιο γρήγορα πηγαίνει.Ισιώνοντας το κορμί μου επιβραδύνει,ενώ αν γείρω πίσω κινείται στην ίδια κατεύθυνση.Κι έχει πολύ πλάκα όταν στρίβεις,απλά κουνάς το τιμόνι δεξιά κι αριστερά,κάτι σαν το wii Γενικά είναι πολύ πρακτικό για κοντινές μετακινήσεις όπως στις εκθέσεις,ενώ έχει αρκετά υψηλό δείκτη κεφαλογυρίσματος.Η αυτονομία του φτάνει στα 37 χιλιόμετρα και 20χμ.ώρα είναι η τελική του,ενώ το ''δικό μου'' είχε και βαλίτσα στο πλάι όπως οι ταξιδιάρικες μηχανές.Ακόμη κι παραβλέψω την πολύ αλμυρή τιμή του (6000 ευρώ???παίρνω σχεδόν ό,τι μηχανή θέλω),δύσκολα μπορώ να σκεφτώ που μπορεί να φανεί χρήσιμο (εκτός από εκθέσεις ή το γήπεδο του γκολφ) και αν θα βγάλει τα λεφτά του.Το μόνο του καλό είναι πως κινείται με ρεύμα που παίρνει από τις μπαταρίες του,οι οποίες φορτίζουν από μια απλή μπρίζα.Άντε να οδηγήσω και τίποτα πιο σοβαρό την επόμενη φορά
-
Στη Γαλλία αν θυμάμαι καλά είχαν πρόβλημα με αυτό, γιατί δεν ήξεραν πού να το κατατάξουν ως όχημα, για να αποφασίσουν αν δικαιούται να κινείται στο πεζοδρόμιο. Νομίζω ότι πλεόν απαγορεύεται η κίνηση του πάνω σε πεζοδρόμια
-
OFF TOPIC:
Μου δημιουργήθηκε η απορία, 20χαω είναι ασφαλής ταχύτητα για τέτοιο όχημα;_
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
OFF TOPIC:
Μου δημιουργήθηκε η απορία, 20χαω είναι ασφαλής ταχύτητα για τέτοιο όχημα;Αρκετά ασφαλής. Αν το μάθεις φρενάρει και στρίβει αρκετά καλά με τόσα. Για δημόσιο δρόμο, εγώ θα φορούσα κράνος ποδηλάτου τουλάχιστον πάντως. Αν και δεν είναι σχεδιασμένο για τέτοια χρήση.
Το βρίσκω ιδανικό για μικροδουλειές σε αεροδρόμια, μαρίνες, μεγάλες αποθήκες, αλλά όχι για δρόμο. Εκτός αν ζεις σε χώρα με ποδηλατόδρομους και η δουλειά σου είναι κοντά στο σπίτι.
-
για δρόμο ρε παιδιά όχι... τις ανηφόρες δε θα τις βγάζει. Ουτε στη Φιλανδία δε θα ζουσες για μία μέρα
Για κανένα λουνα παρκ, μπορεί ή για κανένα εργοστάσιο....
Τωρα δεν όδήγησα τίποτα καλό τον τελευταίο καιρό....
Πιάνεται το γεγονός ότι πέρασε δίπλα μού ένα R8!!!!???? επαθα πλάκα. Είναι τεράστιο και ακούγεται.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Αρκετά ασφαλής. Αν το μάθεις φρενάρει και στρίβει αρκετά καλά με τόσα. Για δημόσιο δρόμο, εγώ θα φορούσα κράνος ποδηλάτου τουλάχιστον πάντως. Αν και δεν είναι σχεδιασμένο για τέτοια χρήση.Το βρίσκω ιδανικό για μικροδουλειές σε αεροδρόμια, μαρίνες, μεγάλες αποθήκες, αλλά όχι για δρόμο. Εκτός αν ζεις σε χώρα με ποδηλατόδρομους και η δουλειά σου είναι κοντά στο σπίτι.
Θα έλεγες ότι είναι πιο πρακτικό από ένα ποδήλατο;
(π.χ. σε 2-3 εργοστάσια που γνωρίζω οι εργαζόμενοι λόγω των μεγάλων διαδρομών εντός του εργοστασίου χρησιμοποιούν -- κοινόχρηστα -- ποδήλατα...)EDIT: Να κάναμε ένα ξεχωριστό νήμα για να μην κάνουμε -- για άλλη μια φορά -- hijack το παρόν;
_
-
Σε μεγάλο νοσοκομείο στη Σουηδία κάθε τμήμα είχε 1-2 πατίνια, μεγάλα τρίκυκλα, 1ρόδα με τιμόνι εμπρός και 2 ρόδες πίσω με χώρο για τα πόδια και κενό ανάμεσα για το κουπί...
Όταν οδήγησα (για να είμαστε και στο θέμα!!) ένα τέτοιο μου έκανε εντύπωση ο οικολογικός του χαρακτήρας!! Έχει κατανάλωση λίγες μόνο θερμίδες. Από εξοπλισμό μέτρια πράματα, τιμόνι μόνο, ούτε τασάκι δεν έχει...
Από αισθητικής πλευράς υστερεί, και καθώς το μοναδικό χρώμα ήταν το μπλε τίθεται σοβαρά το θέμα custοmization. Αλλά αν και δεν ξέρω για επίσημους βελτιωτικούς οίκους είδα ότι εύκολα προσαρμόζεις ποτηροθήκη/βάση για VHF ή κινητό, κουδούνι ή φώτα από ποδήλατο καθώς και κλειδαριά (το ασφαλίζεις πάνω σε καλοριφέρ ή ακινητοποιείς τη ρόδα).
Καλή αίσθηση στο τιμόνι (χωρίς υποβοήθηση αλλά ελαφρύ) και στα φρένα (άμεση μηχανική σύνδεση με ντίζα) αλλά μέτρια η αποτελεσματικότα στο καλογυαλισμένο πάτωμα... προσοχή στα σταυροδρόμια ειδικά κοντά στο τμήμα επειγόντων που συχνάζουν οι γκαζιάρηδες...
Η ορατότητα εξαιρετική εμπρός πίσω που διευκολύνει το παρκάρισμα/ακούμπισμα. Το μέγεθος των τροχών δεν διευκολύνει ανεβάσματα σε πεζοδρόμια οπότε ευτυχώς που δεν υπάρχουν τέτοια μέσα στο νοσοκομείο!
Η αεροδυναμική μέτρια και χωρίς κανέναν ανεμοθραύστη αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν αναπτύσσει ταχύτητες που να μετράει η αεροδυναμική... Εφόσον συντηρείται σωστά (και δεν τρίζουν τα ρουλεμάν) ο θόρυβος κύλισης είναι μηδαμινός και σίγουρα καθόλου κουραστικός σε μεγάλες διαδρομές.
Κερδίζει πολλούς βαθμούς σε πρακτικότητα αφού δέχεται καροτσάκι μπροστά, στο άξονα του τιμονιού ενώ στα δύσκολα χωράει και δεύτερος άνθρωπος σε διαρρύθμιση είτε εμπρός πίσω είτε δεξιά αριστερά.
Η συντήρηση είναι απλή και οικονομική, το όχημα απαιτεί λίγες σταγόνες γράσο στα ρουλεμάν των τροχών, μια τρόμπα για τα λάστιχα και σπάνια τακάκια από ποδήλατο. Οι εργασίες συντήρησης ολοκληρώνονται οπουδήποτε εύκολα και γρήγορα από τον ίδιο τον χρήστη και δεν χρειάζεται επίσκεψη σε συνεργείο. Ελαστικά επίσης φθείρονται πολύ αργά και καθώς οι αιχμηρές βελόνες με τις σύριγγες στη Σουηδία πάνε στου σχετικούς κάδους και δεν κυκλοφορούν στο πάτωμα το όχημα εμφανίζει υψηλότατη αξιοπιστία. Η απλότητα χάρη την έλλειψη ηλεκτρικών ή άλλων αυτοματισμών συμβάλλει κι αυτή στην μέγιστη αξιοπιστία.
Δοκιμές ασφαλείας από EURONCAP δεν έχουν γίνει αλλά εκτιμώ ότι πάνω από 1 αστέρι δεν το πιάνει αφού δεν έχει κανέναν αερόσακο, καμία ζώνη ασφαλείας ούτε προειδοποιητικά λαμπάκια, δεν έχει πλευρικές μπάρες, δεν έχει προσκέφαλα, δεν έχει ABS, δεν έχει καν προφυλαχτήρες.... Οπότε η αλήθεια είναι ότι υστερεί πολύ στον τομέα. Παρόλα αυτά σε 1-2 συγκρούσεις που έτυχε να δω δεν παρατηρήθηκε καμία ζημιά και κανένας τραυματισμός οπότε ίσως και να κάνω λάθος για τα αστέρια!
Δυστυχώς δεν το έχουμε δει στην Ελλάδα οπότε δεν έχουμε και περισσότερα στοιχεία για αυτό όπως μοντέλα, εξοπλισμός, τιμή, χρηματοδοτικά προγράμματα, ανταλλακτικά κλπ. -
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Σε μεγάλο νοσοκομείο στη Σουηδία κάθε τμήμα είχε 1-2 πατίνια, μεγάλα τρίκυκλα, 1ρόδα με τιμόνι εμπρός και 2 ρόδες πίσω με χώρο για τα πόδια και κενό ανάμεσα για το κουπί...
.θα αλλάξεις την υπογραφή σου για να βλέπουμε και την κατανάλωση του?
-
@onyx!
θέλουμε φωτό! -
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Στη Γαλλία αν θυμάμαι καλά είχαν πρόβλημα με αυτό, γιατί δεν ήξεραν πού να το κατατάξουν ως όχημα, για να αποφασίσουν αν δικαιούται να κινείται στο πεζοδρόμιο. Νομίζω ότι πλεόν απαγορεύεται η κίνηση του πάνω σε πεζοδρόμιαEπιτρέπεται, αλλά κλασσικά οι Γάλλοι όλα πρέπει να τα κάνουν θέμα μέχρι να αποφασίσουν το προφανές...
-
Επιτρέπονται και τα ποδήλατα στα πεζοδρόμια mirage όπου δεν έχει ποδηλατόδρομο?
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
@onyx!
θέλουμε φωτό!Σκόπευα να την βάλω από την αρχή αλλά δεν την έβρισκα... αλλά νά'τη!
Η αφεντιά μου στο πατίνι!
Διαπίστωσα λάθη στην προηγούμενη περιγραφή μου και επανορθώνω.
Το μοντέλο είναι το καλό και όπως βλέπετε διαθέτει και εμπρός προφυλαχτήρα (περιβάλλει τον αποθηκευτικό χώρο).
Τα ελαστικά είναι συμπαγή οπότε δεν χρειάζεται ούτε καν η τρόμπα που έλεγα. Προφανώς λόγω του περιβάλλοντος (σύριγγες, βελόνες κλπ) προτίμησαν run no flat λάστιχα. Πετυχαίνουν και καλύτερη επαφή με τη ζάντα ώστε να αποφεύγονται τα ξεζανταρίσματα στις κωλιές...
Αξίζει επίσης να προσέξτε τη στήριξη του σασί στους τροχούς. Είναι έτσι συνδεδεμένα ώστε να πετυχαίνει τη χαμηλότερη τοποθέτηση της κινητήριας μονάδας (για να σπρώχνεις με το ένα πόδι χωρίς να χρειάζεται να λυγίζεις το άλλο) εξασφαλίζοντας έτσι και το χαμηλότερο δυνατό κέντρο βάρους.
Ελαστικά επιδόσεων, χειριστήρια χωρίς υποβοήθηση για μέγιστη επικοινωνία με τον οδηγό, πραγματική πίσω κίνηση και χαμηλό κέντρο βάρους... είναι νομίζω προφανές ότι πρόκειται για ένα sport mean machine.... -
Οδηγησα χτες μια μερτσεντες Ε200 αυτόματη.Ειλικρινα αυτα τα αυτοκινητα δεν πιστευω να με 'αγγιξουν' ποτε.
Ηταν οδηγηση του (ψυχικο εκανα σε φιλο μπογιατζη) ήταν η Νεμεσις μου.
Η τιμωρια μου.
Ο κακος μου ο φλάρος.
ΦΥΓΕ ΚΑΚΟ ΑΠ'ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ!!!Λαντα Νιβα,και ξερο ψωμι.
-
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Οδηγησα χτες μια μερτσεντες Ε200 αυτόματη.Ειλικρινα αυτα τα αυτοκινητα δεν πιστευω να με 'αγγιξουν' ποτε.
Ηταν οδηγηση του (ψυχικο εκανα σε φιλο μπογιατζη) ήταν η Νεμεσις μου.
Η τιμωρια μου.
Ο κακος μου ο φλάρος.
ΦΥΓΕ ΚΑΚΟ ΑΠ'ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ!!!Λαντα Νιβα,και ξερο ψωμι.
τέτοια αμάξια αρχίζουν να σε αγγίζουν μαζί με τα πρώτα προβλήματα στύσης
Οδήγησα....