-
Τί αυτοκίνητο (coupe) θα προτείνατε μέχρι την τιμή των 30.000 Ευρώ?
Δε με ενδιαφέρει καινούριο ή μεταχειρισμένο απλά να είναι- όμορφο
- γρήγορο
- αξιόπιστο.
-
Τί αυτοκίνητο (coupe) θα προτείνατε μέχρι την τιμή των 30.000 Ευρώ?
Δε με ενδιαφέρει καινούριο ή μεταχειρισμένο απλά να είναι- όμορφο
- γρήγορο
- αξιόπιστο.
-
Τί αυτοκίνητο (coupe) θα προτείνατε μέχρι την τιμή των 30.000 Ευρώ?
Δε με ενδιαφέρει καινούριο ή μεταχειρισμένο απλά να είναι- όμορφο
- γρήγορο
- αξιόπιστο.
-
Τοyota Celica,αφού σε αυτά τα λεφτά είναι το μόνο που συνδυάζει αξιοπιστία,σχετικά καλούς χώρους,είναι γρήγορη και λένε ότι έχει και καλή οδική συμπεριφορά.Το σχήμα της βέβαια συνηθίστηκε αλλά παραμένει όμορφη.Είτε την απλή είτε την VVTLi...
-
θέλει ρωτημα??
bmw Ε36 325
αγνη δυναμη, κορυφαιο αυτοκινητο....
και χωρις διακριτικα στο πορτμπαγκαζ..... -
Ο χρήστης gramacar έγραψε:
Τί αυτοκίνητο (coupe) θα προτείνατε μέχρι την τιμή των 30.000 Ευρώ?
Δε με ενδιαφέρει καινούριο ή μεταχειρισμένο απλά να είναι- όμορφο
- γρήγορο
- αξιόπιστο.
Ford Puma 1.7 με τα μισά λεφτά (μοντέλο διετίας).
Και με τα ρέστα το κάνεις... Racing Puma.
-
Επειδή έχω το ίδιο ερώτημα καταλήγω ανάμεσα σε δύο;
Peugeot 307 cc 180HP
Alfa GT 2.0 160HP
Είναι λίγο παραπάνω από 30000 αλλά όχι απαγορευτικά!
Πρός το παρόν περιμένω μέχρι Φεβρουάριο που θα έρθει η Αλφα.
-
Astra Coupe Turbo...
-
Toyota celica sindiazi kata ton kalitero tropo kai ta 3 kritiria pou etheses
-
παιδια με αυτα τα λεφτα παιρνει ενα κορυφαιο πισωκινητο, ασπαστο και δυνατο.....
αν μπορει ο φιλος που ανοιξε το τοπικ να μας περιγραψει λιγο τι θελει....
-
Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Το 307cc το απορρίπτω
λόγω αξιοπιστίας. Βλέπετε η αρραβωνιαστικιά μου δουλεύει σε αντιπροσωπία Peugeot και τα προβλήματα που παρουσιάζουν είναι αρκετά.
Το Astra θα ήταν καλή επιλογή αν το μοντέλο δεν άλλαζε σε 2 μήνες.
Η bmw πολύ καλή αλλα δε συζητήται λόγω πολλών κυβικών. Δε θα ήθελα να υπερβώ τα 2000cc γιατί δε θέλω να πληρώνω κερατιάτικα στο δημόσιο και στις ασφάλειες. Η celica είναι πολύ καλή επιλογή και μου αρέσει αλλά αυτή με τα 192 άλογα που κοστίζει 35500 τιμή που θεωρώ υπερβολική μια και στην Αμερική το ίδιο αυτοκίνητο κοστίζει 20000. Μένει λοιπόν η επιλογή της μεταχειρισμένης celica TS που είναι αρκετά δυσεύρετη και της Alfa GT η οποία είναι αρκετά όμορφη αλλά μέχρι να την οδηγήσω ας μου επιτραπεί να αμφιβάλλω για το αν είναι αρκετά γρήγορη μια και ζυγίζει σχεδόν 1400 κιλά. Κάποιος φίλος ανέφερε το Hyundai Coupe 145 αλλά και αυτό δεν νομίζω ότι είναι αρκετά γρήγορο, απλά σβέλτο. Δυστυχώς γνωρίζω οτι υπάρχουν ελάχιστες επιλογές για γρήγορο και όμορφο αυτοκίνητο. Αν δε με ενδιέφερε η εμφάνιση και ο εξοπλισμός θα έπαιρνα Type-R to oποίο δεν είναι όμως κουπέ. Εχω πραγματικά προβληματιστεί αρκετά με το θέμα και δυστυχώς δε μπορώ να βρω λύση. Νομίζω ότι ή πρέπει να συμβιβαστώ με κάτι απλά αποδεκτό εμφανισιακά ή να βάλω πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη κάτι το οποίο δε θέλω. Το πρόβλημά μου είναι ότι θέλω το αυτοκίνητο να είναι πραγματικά γρήγορο κάτι που σημαίνει ότι πρέπει να κινείται σε ιπποδυνάμεις κοντα στα 200 άλογα. Νομίζω ότι από αυτο το κόλλημα ξεκινάνε όλα τα προβλήματα μου. Είμαι πάντα ανοικτός σε προτάσεις. -
Το κόλλημα δεν είναι η ιπποδύναμη, αλλά το κουπέ σαν σχήμα. Γιατί 180 ίπποι από το VAG υπάρχουν σε αυτά τα λεφτά και σε μεγάλη ποικιλία ονομάτων και αμαξωμάτων.
Τι θα έλεγες για μια Ζ3; Έχουν περισσέψει στην αντιπροσωπεία και τις δίνουν με έκπτωση. Δίλιτρη, μα να βρεις μια σωστή εξακύλινδρη κι όχι την 1.9!
Mercedes με Kompressor; Πιο πολύ κουπέ σε σχήμα παρά σε φιλοσοφία...
Δεν παίρνεις το Type R καλύτερα;
-
BMW 320 Ci Ε46, στα 150 άλογα. Μεταχειρισμένη θα την βρεις περίπου στα 30.000€ μπορεί και λίγο παρακάτω.
Σκέψου ότι είναι εξακύλινδρη, πισωκούνα, μουράτη, BMW.
Και με 5.000€ ακόμα την κάνεις ¨κρυφά¨ 325 στα 200 άλογα.
Στην θέση σου, ούτε καν που θα το σκεφτόμουν!
Ούτε φορολογία, ούτε ασφάλειες! -
Σε καινούργια παίρνεις την Compact δίλιτρη σε αυτά τα λεφτά, αλλά από μετατροπές ξέχνατο. Τετρακύλινδρη και Valvetronic...
Για αυτό τι λές; Δυστυχώς δεν έχει τιμή και μάλλον θα πάει αρκετά πάνω από 30000:
http://www.spanosbmw.gr/used/used_middle_right.php?model=34 -
για μενα με τοσα λεφτα παιρνεις BMW.
Γιατι να συζηταμε οταν μπορεις να παρεις το τελειο???
Παρε ενα Ε36 κουμπωσε πανω ενα μοτερ της αρεσκειας σου και τερμα...Αλλιως ξεχνα κουπε και κοιτα κανα VAG ή αν μπορεις τη σελικα τη καλη...
-
Η τελική επιλογή είναι σίγουρα δική σου αλλά...
2.0 JTS, με απόδοση 165 ίππων στις 6400 στροφές και ροπή 21 Kgm στις 3250 στροφές. Πρόκειται για τον πρώτο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού που αποδίδει περισσότερους από 82 ίππους ανά λίτρο και επιτυγχάνει ροπή μεγαλύτερη από 100 Nm ανά λίτρο.
Η GTV με τον ίδιο κινητήρα και βάρος 1370 kgr έχει 0-100 8,4
Η GT με βάρος 1320 θα είναι κοντά σ'αυτές τις επίδοση -
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Η τελική επιλογή είναι σίγουρα δική σου αλλά...2.0 JTS, με απόδοση 165 ίππων στις 6400 στροφές και ροπή 21 Kgm στις 3250 στροφές. Πρόκειται για τον πρώτο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού που αποδίδει περισσότερους από 82 ίππους ανά λίτρο και επιτυγχάνει ροπή μεγαλύτερη από 100 Nm ανά λίτρο.
Τα άλογα που βγάζει ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι μία πονεμένη ιστορία, oπότε άστο καλύτερα. Πέρα από τον κινητήρα συμφωνώ πάντως.
Γενικά δεν διαφωνώ με κανένα από τους υπόλοιπους χρήστες, εκτός ίσως από τον 'pavlov'. Astra Coupe Turbo??? Μόνο στην ευθεία πάει αυτό το πράγμα...
Οφείλω όμως να προσθέσω και το ΤΤ. Απορώ πώς δεν το έχει αναφέρει κανένας... Ειδικά αυτό, συνδυάζει και τα τρία κριτήρια...
Η celica TS αν και για μένα είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το ΤΤ, δεν είναι τόσο όμορφη.
Όσο για τις ΒΜW, για να αγοράσεις 'καλή' θες πολλά λεφτά... Η compact που αναφέρθηκε πάντως είναι πολύ καλή επιλογή. Αν την θεωρείς coupe προχώρα... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Η τελική επιλογή είναι σίγουρα δική σου αλλά...
2.0 JTS, με απόδοση 165 ίππων στις 6400 στροφές και ροπή 21 Kgm στις 3250 στροφές. Πρόκειται για τον πρώτο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού που αποδίδει περισσότερους από 82 ίππους ανά λίτρο και επιτυγχάνει ροπή μεγαλύτερη από 100 Nm ανά λίτρο.
Τα άλογα που βγάζει ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι μία πονεμένη ιστορία, oπότε άστο καλύτερα. Πέρα από τον κινητήρα συμφωνώ πάντως.
Η προηγούμενη έκδοση του είχε χαμηλότερη πραγματική ιπποδύναμη, η νέα εκδοση είναι αναβαθμισμένη και βρίσκεται εκεί...
Για 'μένα το Audi TT και η Alfa GT είναι οι καλύτερες επιλογές...
Με μοναδικό μειονέκτημα (ή πλεονέκτημα για άλλους) του ΤΤ οι δυο θέσεις... -
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Η προηγούμενη έκδοση του είχε χαμηλότερη πραγματική ιπποδύναμη, η νέα εκδοση είναι αναβαθμισμένη και βρίσκεται εκεί...
Για 'μένα το Audi TT και η Alfa GT είναι οι καλύτερες επιλογές...
Με μοναδικό μειονέκτημα (ή πλεονέκτημα για άλλους) του ΤΤ οι δυο θέσεις...Έτσι ακούγεται αλλά μέχρι νεωτέρας, εμμένω στην άποψή μου...
-
Το RX8 είναι πολύ ακριβότερο?
Μόλις είδα ένα σήμερα και είναι πολύ όμορφο...
Ποιό coupe ?