Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Seat Exeo
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Seat Exeo
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 20
    • 21
    • 5 / 21
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    84
    404
    750
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mika_hakkinen last edited by

      Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
      Λέτε να χει κάνει την απάτη η Σέατ και τελικά να ΜΗΝ δούμε την ανάσταση του Α4;

      Λες; Μακάρι αλλά δεν βλέπω να διαφέρει αυτό που βλέπω εδώ από αυτό που βρήκαμε από την κατοχύρωση του σχεδίου (λίγο πιο πίσω)

      @νδρέας

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        highfidelity last edited by

        Πάντως, μπράβο, μιλάμε για τρελές οικονομίες κλίμακος!
        Δεν χρειάστηκε να φτιάξουν τίποτε καινούριο, έτοιμο το αμάξωμα από το Α4, βάλε πίσω τα φώτα του Leon, βάλε μπροστά τα φώτα μάσκα από κάποιο facelift του Leon πιθανόν που θα βγει αργότερα, βάλε τα ίδια μοτέρ, άλλαξε και κάνα πλαστικούλι στο εσωτερικό (αν βάλουν το εσωτερικό των σημερινών Leon/Altea/Toledo είναι άξιοι της τυχης τους! ) και ...να σου το Exeo!

        Πάντως, το ότι προέρχεται από μοντέλο της Audi, μόνο καλό θα κάνει στις πωλήσεις... Το κακό είναι πως θα εξακολουθήσει η αντιπροσωπεία να πουλάει εκδόσεις TopGun στους εντελως συγκεκριμένους γνωστούς-αγνώστους...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thymios last edited by

          Να πω μόνο οτι κάποτε είχε ανακοινωθεί απ το Γκρούπ ότι η Σέατ θα αποτελέσει κατ αντιστοιχία με το Γκρούπο, μια νέα Άλφα Ρομέο...
          Με κόπυ-πειστ καταστάσεις δε νομίζω οτι δικαιολογεί αυτές τις δηλώσεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Ίσως αν βγάλει ένα R8 με body panels από ανθρακονήματα σε 200 κομμάτια να το καταφέρει

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thymios last edited by

              Ο χρήστης IKE έγραψε:
              Ίσως αν βγάλει ένα R8 με body panels από ανθρακονήματα σε 200 κομμάτια να το καταφέρει

              Τελικά μερικές φορές είσαι πολύ κακός...

              ...τις υπόλοιπες είσαι κάκιστος!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                highfidelity last edited by

                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                Ίσως αν βγάλει ένα R8 με body panels από ανθρακονήματα σε 200 κομμάτια να το καταφέρει

                Μωρέ αν ήξερε το εργοστάσιο για του TopGunάδες και τους Tsaousiδες , δεν θα σπαταλούσε χρήματα σε σχεδιαστικά κέντρα! Θα τα έστελνε κατευθείαν σ'εμάς, που ξέρουμε να δουλεύουμε καλά τον πολυεστέρα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Πάντως αν και τα σύγχρονα Seat πιστεύω πως είναι από τα ασχημότερα αυτοκίνητα όλων των εποχών είμαι πολύ αισιόδοξος (όσον αφορά το σχεδιασμό πάντα) λόγω της έλευσης του μεσσία Luc.

                  Γενικά όμως η θέση και ο ρόλος της Seat ανάμμεσα σε VW, Audi και Skoda μου φαίνεται από δύσκολος έως περιττός. Ένα Seat θα πρέπει να είναι φθηνότερο από VW και Skoda, πιο 'σπορ' από Skoda αλλά εξ'ίσου σπορ (?) με VW και λιγότερο από Audi, υποδεέστερο σε φινίρισμα από VW/Audi και εφάμιλλο (αν και στην πράξη μάλλον χειρότερο) από Skoda κλπ κλπ.

                  Μετά από αυτή τη σπαζοκεφαλιά το μόνο που απομένει είναι να γίνει η seat κάτι σαν αυτό που ήταν η MG για την Rover (λίγο πριν το τέλος..), δηλαδή πιο σμπορ Skoda (αλλά λιγότερο σπορ από τα RS Skoda και με καλύτερο φινίρισμα από τα απλά, κλπ κλπ κλπ..)

                  --->Αν ήμουν η VW θα την πούλαγα (ή θα την μετέτρεπα σε κάτι σαν Lotus/KTM)

                  ΥΓ. Θα κράταγα μόνο τον Luc

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lapin last edited by

                    Κάποιοι κάπου έχετε δίκιο κάποιοι κάπου κάνετε λάθος.

                    Η SEAT ήταν και είναι πάνω από τη SKODA στην άτυπη κατάταξη του Group και φυσικά κάτω από τη VW.

                    Αυτό που συμβαίνει τελευταία με τη Skoda είναι ότι έχει στα καινούργια μοντέλα καλύτερο ποιοτικά εσωτερικό από τα Seat και ίσως καλύτερο value for money και ο λόγος είναι απλός. Η Seat κατασκευάζει αυτοκίνητα στην Ισπανία και η Skoda στην Τσεχία, ενώ και οι δύο τα πουλάνε σε παραπλήσιες (χαμηλές) τιμές. Το κόστος παραγωγής όμως στην Ισπανία είναι παραπλήσιο με αυτό της Γαλλίας και της Ιταλίας, λίγο χαμηλότερο από της Γερμανίας, αλλά υπερδιπλάσιο από αυτό της (πρώην) Ανατολικής Ευρώπης. Τη σύγκριση αυτή δεν την έβγαλα από το μυαλό μου αλλά προκύπτει από άρθρο σε έγκυρο περιοδικό.

                    Το αποτέλεσμα δεν είναι δύσκολο να το φανταστεί κανείς: Η SEAT αναγκάζεται να δουλεύει με υψηλό κόστος παραγωγής και χαμηλές τιμές στα προϊόντα της (για να υπάρχει μια απόσταση ασφαλείας από τη VW) ενώ η Skoda δουλεύει με υποδιπλάσιο κόστος παραγωγής αλλά με τιμές παρόμοιες με αυτές της Seat (φαίνεται πως παρακάτω δεν πάει για τα συγκεκριμένα προϊόντα αν θες να έχεις ένα καλό κέρδος).

                    Ο πρόεδρος της Seat είχε πει παλαιότερα σε ερώτηση δημοσιογράφου γιατί τα πλαστικά των Seat υπολείπονται σε σχέση με τα VW: 'Μα δεν έχουμε να διαθέσουμε περισσότερα χρήματα για τα πλαστικά όπως έχει η VW'...

                    Και πως να έχουν όταν μέχρι πέρσι εξαιτίας του λόγου που προανέφερα αλλά και σε συνδυασμό με τις κακές σχεδιαστικές επιλογές (Altea, Toledo) και την κακή αντιμετώπιση από τη μαμά VW (π.χ. δεν τους έδινε τους καλούς κινητήρες) είχαν φτάσει στο χείλος της καταστροφής.

                    Θα ήθελα να σας διευκρινίσω ότι η 'κακή' αντιμετώπιση της Seat από τη VW δεν είναι μύθος και προκύπτει από τη θέληση της VW να κρατήσει τη Seat σε ένα επίπεδο κάτω από τη VW. Ο λόγος; Το image των Seat μπορεί να μην ήταν αυτό των VW αλλά εν πάση περιπτώσει απείχε (και απέχει ακόμα ό,τι κι αν λέμε) από τη Skoda με αποτέλεσμα αν τα Seat (π.χ. το Leon) προσέφεραν ακριβώς τα ίδια με τα VW (π.χ. Golf), με χαμηλότερες τιμές, τότε πολλοί καταναλωτές θα στρέφονταν στα Seat και όχι στην 'ιερή αγελάδα' VW η οποία είναι και πρέπει να παραμείνει ο πυρήνας του group η αιχμή του δόρατος των πωλήσεων του VAG...

                    Αντιθέτως η 'ταπεινή' Skoda δεν μπορούσε τόσο εύκολα να απειλήσει τα VW λόγω της φτωχής εικόνας του σήματος με τις κομμουνιστικές ρίζες και αυτό το αστείο παρελθόν της περιόδου 1945-1995. Οπότε στη Skoda έδωσε εξαρχής τον (κάποτε) καλό 1.6 FSI και τον 2.0TFSI 200hp για το νέο Octavia, ενώ στο Leon, κτλ, πειραματίστηκε αρχικά με τον παλιό 1.6 mpi και τον 2.0TFSI 185hp και μόνο αφού σιγουρεύτηκε στην πορεία ότι το Leon μάλλον δεν απειλεί το Golf στις πωλήσεις του Group η VW έδωσε το 'ΟΚ' για την τοποθέτηση των καλών T(F)SI...

                    Όλα αυτά τα τελευταία δρομολογήθηκαν μετά την καθοριστικής σημασίας συνεδρίαση του Δ.Σ. της VW το 2006 όπου συζητήθηκε ακόμα και το ενδεχόμενο πώλησης της Seat. Εκεί ο Γερμανός πρόεδρος της Seat τους έπεισε φαίνεται πως για τις κακές πωλήσεις της Seat έχει σημαντικό μερίδιο ευθύνης και η VW και από τότε τα πράγματα πάνε σαφώς καλύτερα για τον Ισπανό κατασκευαστή. Νομίζω ότι τα καλύτερα έρχονται, έστω και με copy paste του παλιού Α4.... από κάπου πρέπει να αρχίζουν να μαζεύουν χρήματα και να αυξάνουν πωλήσεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mika_hakkinen last edited by

                      Η μόνη μου ένσταση αφορά τους κινητήρες. Έχουμε πει ότι μετά την παροδο 6 μηνών από την πρώτη εφαρμογή του, ο οποιοσδήποτε κινητήρας είναι διαθέσιμος σε οποιαδήποτε εταιρεία του group.

                      Στη Seat πληρώνουν δικά τους λάθη που αφορούν κυρίως το 'κάψιμο' της σχεδιαστικής τους γραμμής, με δεκάδες πρωτότυπα (και έτσι όταν παρουσιάστηκαν τα πραγματικά ωραία Altea και Leon δεν έκαναν καμία αίσθηση, σε αντίθεση με τo Salsa πχ), ενώ είχαν και τη φαεινή έμπνευση, που επίσης ήταν δικιά τους και καμίας VW, να αντικαταστήσουν το Toledo που ήταν ένα κομψό σενταν και πουλούσε, με ένα σχήμα που νόμιζαν ότι ήταν πρωτοποριακό και θα τους έδινε προβάδισμα στην κατηγορία. Ρίσκαραν και έχασαν.

                      Επίσης αν είχε σκοπό η μαμά VW να την αφήσει στην τύχη της, ούτε Da Silva ούτε Donckerwolke θα τους είχαν στείλει.

                      @νδρέας

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mika_hakkinen last edited by


                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          highfidelity last edited by

                          Αν έχει τη σωστή τιμή, θα χ στεί να πουλάει νομίζω, ειδικά στην Ελλάδα (εδώ πουλούσε το Toledo MK2 ).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thymios last edited by

                            Τελικά Ex-eo ή Ex-A4 θα το λένε;;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 8
                              888888 last edited by

                              Επειδη εχω βαρεθει τα τετριμμενα περι κακιας μανας που αδικει τη φτωχουλα κορη και ευνοει τη ξανθια σλαβα αλόγα

                              Ο χρήστης Lapin έγραψε:
                              Κάποιοι κάπου έχετε δίκιο κάποιοι κάπου κάνετε λάθος.

                              Η SEAT ήταν και είναι πάνω από τη SKODA στην άτυπη κατάταξη του Group και φυσικά κάτω από τη VW.

                              Aπο που προκυπτει αυτο??
                              Οσες ερευνες καταναλωτων εχω δει η Skoda ειναι πολυυυυυ πιο πανω απο τη SEAT...
                              Ανεξαρτητα ομως απο αυτο:
                              Δεν υπαρχει ατυπη καταταξη, υπαρχουν 'αρμοδιοτητες' και 'ρολοι'.
                              Η μονη καταταξη που υπαρχει ειναι αυτη που λεει πωλησεις και κερδη.

                              Αυτό που συμβαίνει τελευταία με τη Skoda είναι ότι έχει στα καινούργια μοντέλα καλύτερο ποιοτικά εσωτερικό από τα Seat και ίσως καλύτερο value for money και ο λόγος είναι απλός. Η Seat κατασκευάζει αυτοκίνητα στην Ισπανία και η Skoda στην Τσεχία, ενώ και οι δύο τα πουλάνε σε παραπλήσιες (χαμηλές) τιμές. Το κόστος παραγωγής όμως στην Ισπανία είναι παραπλήσιο με αυτό της Γαλλίας και της Ιταλίας, λίγο χαμηλότερο από της Γερμανίας, αλλά υπερδιπλάσιο από αυτό της (πρώην) Ανατολικής Ευρώπης.

                              Δεν ειναι ακριβως ετσι.Στο μονο που ειναι φτηνοτερη η Τσεχια ειναι τα εργατικα τα οποια δε διαφερουν και πολυ απο αυτα της Ισπανιας.Κατα τα αλλα εχω δει σε φιλο φανοποιο σε Fabia θολο made in Spain, κινητηρα Ιbiza 1.2 made in czech republic και πλεξουδα Made in Italy σε Golf 1.6 fsi.

                              Ο πρόεδρος της Seat είχε πει παλαιότερα σε ερώτηση δημοσιογράφου γιατί τα πλαστικά των Seat υπολείπονται σε σχέση με τα VW: 'Μα δεν έχουμε να διαθέσουμε περισσότερα χρήματα για τα πλαστικά όπως έχει η VW'...

                              Ναι και ο προεδρος της VW ειχε πει οτι η'Skoda ειναι η πιο ποιοτηικη μαρκα του ομιλου'.
                              Το δεχεσαι??
                              Αλλα για να εχεις να διαθεσεις πρεπει να εχεις κερδη, και για να εχεις κερδη πρεπει να πουλας.

                              Και πως να έχουν όταν μέχρι πέρσι εξαιτίας του λόγου που προανέφερα αλλά και σε συνδυασμό με τις κακές σχεδιαστικές επιλογές (Altea, Toledo) και την κακή αντιμετώπιση από τη μαμά VW (π.χ. δεν τους έδινε τους καλούς κινητήρες) είχαν φτάσει στο χείλος της καταστροφής.

                              Aμαν πια το παραμυθι με την ακαρδη μητρια VW που αδικει τις πτωχες πλην τιμιες προγονες της.
                              Στο μοναδικο που εχεις δικιο ειναι οι κακιστες σχεδιαστικες επιλογες.

                              Θα ήθελα να σας διευκρινίσω ότι η 'κακή' αντιμετώπιση της Seat από τη VW δεν είναι μύθος και προκύπτει από τη θέληση της VW να κρατήσει τη Seat σε ένα επίπεδο κάτω από τη VW. Ο λόγος; Το image των Seat μπορεί να μην ήταν αυτό των VW αλλά εν πάση περιπτώσει απείχε (και απέχει ακόμα ό,τι κι αν λέμε) από τη Skoda...

                              Tωρα μαλιστα...
                              Απο που προκυπτει αυτο και με βαση ποια στοιχεια??
                              Μηπως απο τα απαραμιλλου ποιοτητας SΕΑΤ124, 127 και τα μεταγενεστερα Fura, Ronda Gredos-Malaga??
                              H μηπως το Ιbiza ηταν καλυτερα απο τα Fabia ποιοτικα??

                              ...με αποτέλεσμα αν τα Seat (π.χ. το Leon) προσέφεραν ακριβώς τα ίδια με τα VW (π.χ. Golf), με χαμηλότερες τιμές, τότε πολλοί καταναλωτές θα στρέφονταν στα Seat και όχι στην 'ιερή αγελάδα' VW η οποία είναι και πρέπει να παραμείνει ο πυρήνας του group η αιχμή του δόρατος των πωλήσεων του VAG...

                              Oxι φιλε μου...
                              Και το προηγουμενο και το τωρινο Leon δεν υπολειπονταν σε τιποτα απο τα αντιστοιχα Golf.Aπλα η προσπαθεια δε συνεχιστηκε.Και με τους σχεδιαστικους ακροβατισμους (εδω ειναι το μονο σημειο ευθυνης της VAG) καταστραφηκε η εικονα που ειχε χτιστει απο τα ΙbizaII, Toledo I, Leon I.

                              Αντιθέτως η 'ταπεινή' Skoda δεν μπορούσε τόσο εύκολα να απειλήσει τα VW λόγω της φτωχής εικόνας του σήματος με τις κομμουνιστικές ρίζες και αυτό το αστείο παρελθόν της περιόδου 1945-1995.

                              Aντιθετα απο το σοβαρο παρελθον της SEAT που με τα απαραμιλλης ποιοτητας μοντελα της απαειλουσε ανεκαθεν τη VW...

                              Οπότε στη Skoda έδωσε εξαρχής τον (κάποτε) καλό 1.6 FSI και τον 2.0TFSI 200hp για το νέο Octavia,

                              Oπως καποτε ειχε δωσει αυτουσια τα εσωτερικα των Α3, Polo στη SEAT...
                              Aλλα περα απο αυτο το OctaviaII παρουσιαστηκε (και προσφερεται ακομα) με τον παλιο 1.6mpi με ακριβωτερη μαλιστα τιμη απο τα αντιστοιχα Toledo (π.χ. ΟctaviaII 1.6MPI Elegance 19990e - ToledoII 1.6MPI stylance 19150e).Kαι το 200αρη ΤFSI θυμιζω οτι η Skoda τον πηρε περιπου ενα χρονο μετα απο τη παρουσιαση του OctaviaII και αφου το νεο Octavia ειχε δωσει θετικα δειγματα γραφης στην αγορα.
                              Οτι εγινε δηλαδη και με το Leon II Cupra που πηρε τον ακομα καλυτερο και απο του GTI κινητηρα με τα 240 αλογα....

                              Όλα αυτά τα τελευταία δρομολογήθηκαν μετά την καθοριστικής σημασίας συνεδρίαση του Δ.Σ. της VW το 2006 όπου συζητήθηκε ακόμα και το ενδεχόμενο πώλησης της Seat. Εκεί ο Γερμανός πρόεδρος της Seat τους έπεισε φαίνεται πως για τις κακές πωλήσεις της Seat έχει σημαντικό μερίδιο ευθύνης και η VW

                              H VAG εχει μεριδιο ευθυνης για τα χαλια (σε πωλησεις της SΕΑΤ) ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ για το οτι ενεκρινε την εκτρωματικη σχεδιαστικη γραμμη των Ισπανων, νομιζοντας οτι θα μπορουσε να επαναλαβει την επιτυχια των Μεgane Scenic, Xsara Picasso κλπ χωρις να προσφερει κατι το σημαντικα καλυτερο αφενος και αφετερου αγνοωντας οτι η αγορα τετοιων οχηματων ειχε σχεδον κορεστει και οτι αυτη απλα ερχονταν τελευταια στο συγκεκριμενο segment.
                              Ολα τα αλλα ειναι εκ του περισσου.
                              Ουτε ριγμενη ειναι η SEAT σε σχεση με τη Skoda, oυτε τιποτα απο αυτα.

                              και από τότε τα πράγματα πάνε σαφώς καλύτερα για τον Ισπανό κατασκευαστή.

                              Τα πραγματα πανε καλυτερα γιατι η SEAT δειχνει να ξαναγυριζει στο πνευμα της εποχης των Toledo I, Leon I:
                              Αποδεκτα σχηματα, καλοφτιαγμενα και με συμφερουσα τιμη.

                              Νομίζω ότι τα καλύτερα έρχονται, έστω και με copy paste του παλιού Α4.... από κάπου πρέπει να αρχίζουν να μαζεύουν χρήματα και να αυξάνουν πωλήσεις.

                              Μακαρι το Exeo να ειναι καλο οσο ηταν το πρωτο Toledo.
                              Tα περι αντιγραφων αν και ισχυουν ειναι μαλλον δευτερευουσας σημασιας και αφορουν ισως τους 'κολλημενους'.
                              Για τους καταναλωτες ομως που θελουν ενα καλο μεγαλο και ποιοτικο αυτοκινητο μσε καλη τιμη προστιθεται μια ακομα πολυ ενδιαφερουσα προταση

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lapin last edited by

                                Αγαπητέ 888888, επειδή η τοποθέτηση σου για τη Seat κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι μάλλον ακραία, δεν πρόκειται να σου απαντήσω επί της ουσίας διότι δεν έχει νόημα και δε θα οδηγήσει πουθενά δεδομένου ότι διαφωνούμε σχεδόν παντού.

                                'Δε σέβομαι την άποψη σου αλλά σέβομαι το δικαίωμα σου να έχεις αντίθετη άποψη'. (Lapin)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • P
                                  provocatoras last edited by

                                  Ωχωχωχωχ...!!!!!
                                  Άρχισαν τα όργανα από τους οπαδούς της Σκόντα!
                                  Ρε παιδιά ηρεμία το Σέατ δε θα είναι καλύτερο από το Superb!
                                  Άλλωστε δε θα έχει στη διαφήμιση τα πόδια της Σκλεναρίκοβα.
                                  Το πολύ καμιά κακάσχημη μεσογειακή ( βλέπε Πενέλοπε Κρουζ , λέμε ) ....

                                  Χα χα χα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 8
                                    888888 last edited by

                                    Ο χρήστης Lapin έγραψε:
                                    Αγαπητέ 888888, επειδή η τοποθέτηση σου για τη Seat κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι μάλλον ακραία...

                                    Σε πιοα σημεια και γιατι η αποψη μου ειναι ακραια??

                                    ....δεν πρόκειται να σου απαντήσω επί της ουσίας διότι δεν έχει νόημα και δε θα οδηγήσει πουθενά δεδομένου ότι διαφωνούμε σχεδόν παντού.

                                    Εγω αντιθετα πιστευω οτι αν η συζητηση γινεται σε επιπεδο ανωτερο απο μια συζητηση οπαδων της 'θυρας Α' και της ' θυρας Β' μπορει να ειναι και χρησιμη και εποικοδομητικη.
                                    Ποτε δεν εβλαψε κανενα η ανταλλαγη ή/και η αντιπαραθεση με επιχειρηματα, αποψεων.

                                    'Δε σέβομαι την άποψη σου αλλά σέβομαι το δικαίωμα σου να έχεις αντίθετη άποψη'. (Lapin)

                                    Εγω αντιθετα σεβομαι και την αποψη σου και το δικαιωμα σου να την εχεις ασχετα αν διαφωνω και με τα δυο

                                    ======================================================================================

                                    Ωχωχωχωχ...!!!!!
                                    Άρχισαν τα όργανα από τους οπαδούς της Σκόντα!

                                    Aν απευθυνεσαι σε εμενα δηλωνω οτι ειμαι ΠΑΟΚτσης και δεν εχω καμμια σχεση με τη Ξανθη

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      provocatoras last edited by

                                      Νταξ' φιλαράκι.
                                      Και γω αν αύριο αγόραζα Σκόντα, ε.. δε θα λεγόμουν Πανόπουλος έτσι δεν είναι;
                                      χε χε

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 8
                                        888888 last edited by

                                        Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
                                        Νταξ' φιλαράκι....

                                        'Φιλαρακια' απο που κι ως που??
                                        Για θυμισε μου...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pavlos23 last edited by

                                          Ο χρήστης 888888 έγραψε:

                                          Νταξ' φιλαράκι....

                                          'Φιλαρακια' απο που κι ως που??
                                          Για θυμισε μου...

                                          Τέρμα εδώ παίδες. Συνεχίσετε αν θέλετε με κάτι σχετικό με το Εxeo και όχι με τα προσωπικά σας .

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lapin last edited by

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 5 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr