-
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Paradeigma: O neos skaravaios xreisimopoiei platforma Golf.Για αυτό το λόγο δεν θέλω να το βλέπω αυτό το αυτοκίνητο ούτε ζωγραφιστό! Είναι όμορφο, ναι, και 'γλυκούτσικο' ακόμα (γυναικείος χαρακτηρισμός ), αλλά πλατφόρμα Golf IV (= μειωμένο κόστος R&D) και τιμή 16500/19500 (1.4/1.6) με αντίστοιχες τιμές των Golf IV 15500/17500, δηλ. από 1000 έως 2000 ευρώ 'καπέλο', σημαίνει καρά-lifestyle όχημα και ασέβεια της VW πάνω στο θρυλικό σκαθάρι, που ήταν ένα φτηνό αυτοκίνητο για τις μάζες.
Και μετά λένε για την επίδραση του marketing στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ο gavriil1 ισχυριζόταν πως η αγορά διαμορφώνει το marketing, ενώ το Beetle είναι η απόδειξη πως, αν μη τι άλλο, και το marketing διαμορφώνει την αγορά. Σιγά μην ήθελε ποτέ η αγορά αναβίωση, και με τέτοιο τρόπο, του σκαθαριού
Αν είναι έτσι, να λείπει το βύσσινο της 'αναβίωσης' του ένδοξου ονόματος.
Τα ίδια ισχύουν και για το Mini: τι σχέση είχε το φτηνό Mini με το αυτοκίνητο των 20000 ευρώ (1.6) ή των 25000 ευρώ (Cooper S) ? Τουλάχιστον όμως η BMW έχει τη δικαιολογία πως έκανε R&D εξ΄ αρχής.
Εν ολίγοις, ευχαριστώ δεν θα πάρω. Δεν θέλω αναβίωση που σημαίνει ουσιαστικά σπίλωση του παλιού ονόματος. Οποιος έχει ιστορική μνήμη, εκνευρίζεται, και όποιος δεν έχει, δεν καταλαβαίνει τι σημαίνει σκαθάρι, mini, alfasud, fulvia κτλ. κτλ. Οπότε προς τι η όλη ιστορία ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Paradeigma: O neos skaravaios xreisimopoiei platforma Golf.
Για αυτό το λόγο δεν θέλω να το βλέπω αυτό το αυτοκίνητο ούτε ζωγραφιστό! Είναι όμορφο, ναι, και 'γλυκούτσικο' ακόμα (γυναικείος χαρακτηρισμός ), αλλά πλατφόρμα Golf IV (= μειωμένο κόστος R&D) και τιμή 16500/19500 (1.4/1.6) με αντίστοιχες τιμές των Golf IV 15500/17500, δηλ. από 1000 έως 2000 ευρώ 'καπέλο', σημαίνει καρά-lifestyle όχημα και ασέβεια της VW πάνω στο θρυλικό σκαθάρι, που ήταν ένα φτηνό αυτοκίνητο για τις μάζες.
Και μετά λένε για την επίδραση του marketing στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ο gavriil1 ισχυριζόταν πως η αγορά διαμορφώνει το marketing, ενώ το Beetle είναι η απόδειξη πως, αν μη τι άλλο, και το marketing διαμορφώνει την αγορά. Σιγά μην ήθελε ποτέ η αγορά αναβίωση, και με τέτοιο τρόπο, του σκαθαριού
Αν είναι έτσι, να λείπει το βύσσινο της 'αναβίωσης' του ένδοξου ονόματος.
Τα ίδια ισχύουν και για το Mini: τι σχέση είχε το φτηνό Mini με το αυτοκίνητο των 20000 ευρώ (1.6) ή των 25000 ευρώ (Cooper S) ? Τουλάχιστον όμως η BMW έχει τη δικαιολογία πως έκανε R&D εξ΄ αρχής.
Εν ολίγοις, ευχαριστώ δεν θα πάρω. Δεν θέλω αναβίωση που σημαίνει ουσιαστικά σπίλωση του παλιού ονόματος. Οποιος έχει ιστορική μνήμη, εκνευρίζεται, και όποιος δεν έχει, δεν καταλαβαίνει τι σημαίνει σκαθάρι, mini, alfasud, fulvia κτλ. κτλ. Οπότε προς τι η όλη ιστορία ?
Ααααακριβώς αυτό..
Συμφωνώ απόλυτα... -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αν είναι έτσι, να λείπει το βύσσινο της 'αναβίωσης' του ένδοξου ονόματος.
Τα ίδια ισχύουν και για το Mini: τι σχέση είχε το φτηνό Mini με το αυτοκίνητο των 20000 ευρώ (1.6) ή των 25000 ευρώ (Cooper S) ? Τουλάχιστον όμως η BMW έχει τη δικαιολογία πως έκανε R&D εξ΄ αρχής.
Εν ολίγοις, ευχαριστώ δεν θα πάρω. Δεν θέλω αναβίωση που σημαίνει ουσιαστικά σπίλωση του παλιού ονόματος. Οποιος έχει ιστορική μνήμη, εκνευρίζεται, και όποιος δεν έχει, δεν καταλαβαίνει τι σημαίνει σκαθάρι, mini, alfasud, fulvia κτλ. κτλ. Οπότε προς τι η όλη ιστορία ?
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.
ΜΗΠΩΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ Η ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΥΝΟΕΙ ΤΙΣ ΓΝΗΣΙΕΣ ''ΑΝΑΒΙΩΣΕΙΣ'' ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ? -
ετσι ειναι.
το μινι αντε πες ειναι απο λευκο χαρτι, ειναι αντικειμενικα καλο, μονο ονομα δανειστικε.Ο σκαραβαιος ομως ντροπη. Τα μισα λεφτα επρεπε να κανει , αλλιως ας μην εβγαινε
-
Θα πω κάτι που το έγραψα και στο site μου παλιότερα και το πιστεύω ακόμα. Η VW λοιπόν με το Golf προσπάθησε να κρατήσει εκτός από το όνομα και κάποια λογική 'συνέχεια' ανάμεσα στις γενιές. Το ότι τελικά απομακρύνθηκε πολύ από το αρχικό σχέδιο είναι βασικά αποτέλεσμα των συνθηκών. Πάντως ένα Golf I με ένα Golf V είναι άμεσα αναγνωρίσιμα ως συγγενικά.
Από την άλλη η Toyota έβγαλε δεν ξέρω πόσες γεννιές Corolla που η μία δεν είχε καμιά σχέση με την άλλη! Μόνο το όνομα έμενε ίδιο. Μπορείς να πεις ότι οι Ιάπωνες έμειναν πιστοί στην 'ιδέα Corolla'? Ίσως. Πάντως το ίδιο αυτοκίνητο δεν ήταν.
Είχα επίσης γράψει ότι η Alfasud ήταν ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσε 'να βγαίνει και σήμερα'. Ο Στράτης το είχε γράψει επίσημα στο περιοδικό (thanks chief!) και ο Στράτης ξέρει τι λέει. Τι εννοούμε όμως να 'βγαίνει και σήμερα?'. Προφανώς με βελτιωμένη ποιότητα κατασκευής, κάποιες (λίγες) εργονομικές βελτιώσεις, εξοπλισμό ασφαλείας, πιο 'πράσινους' κινητήρες και ως εκεί! Αλλιώς θα ήταν κάτι άλλο.
Αυτό το άλλο όμως (που πριν λίγο καιρό λεγόταν Rallye? Μπορεί...), δεν θα έμενε πιστό στο Πνεύμα?
Άρα έχουμε δυο επιλογές : το πνεύμα των παλιών μοντέλων περνάει στα καινούργια, ή αλλιώς φτιάχνουμε μια ρέπλικα. Με τη λογική αυτή τα μόνα αυτοκίνητα που ακολουθούν το 'ένδοξο όνομα' είναι τα Caterham.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Θα πω κάτι που το έγραψα και στο site μου παλιότερα και το πιστεύω ακόμα. Η VW λοιπόν με το Golf προσπάθησε να κρατήσει εκτός από το όνομα και κάποια λογική 'συνέχεια' ανάμεσα στις γενιές. Το ότι τελικά απομακρύνθηκε πολύ από το αρχικό σχέδιο είναι βασικά αποτέλεσμα των συνθηκών. Πάντως ένα Golf I με ένα Golf V είναι άμεσα αναγνωρίσιμα ως συγγενικά.Από την άλλη η Toyota έβγαλε δεν ξέρω πόσες γεννιές Corolla που η μία δεν είχε καμιά σχέση με την άλλη! Μόνο το όνομα έμενε ίδιο. Μπορείς να πεις ότι οι Ιάπωνες έμειναν πιστοί στην 'ιδέα Corolla'? Ίσως. Πάντως το ίδιο αυτοκίνητο δεν ήταν.
Είχα επίσης γράψει ότι η Alfasud ήταν ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσε 'να βγαίνει και σήμερα'. Ο Στράτης το είχε γράψει επίσημα στο περιοδικό (thanks chief!) και ο Στράτης ξέρει τι λέει. Τι εννοούμε όμως να 'βγαίνει και σήμερα?'. Προφανώς με βελτιωμένη ποιότητα κατασκευής, κάποιες (λίγες) εργονομικές βελτιώσεις, εξοπλισμό ασφαλείας, πιο 'πράσινους' κινητήρες και ως εκεί! Αλλιώς θα ήταν κάτι άλλο.
Αυτό το άλλο όμως (που πριν λίγο καιρό λεγόταν Rallye? Μπορεί...), δεν θα έμενε πιστό στο Πνεύμα?
Άρα έχουμε δυο επιλογές : το πνεύμα των παλιών μοντέλων περνάει στα καινούργια, ή αλλιώς φτιάχνουμε μια ρέπλικα. Με τη λογική αυτή τα μόνα αυτοκίνητα που ακολουθούν το 'ένδοξο όνομα' είναι τα Caterham.
File mou, sygxaieis ekseliksi kai anagennisi. Allo i ekseliski enos yparxontos modelou kai allo i epanemfanisi kapoiou thrilikou modelou me saltsa simerini. An den mporoun na sevastoun tin philosophia ton thrilon as tous afisoun stin istoria. Ego dexomai oti mporei oi kataskevastes gia diaforous logous na min mporoun na tirisoun kapoia i ta perisotera apo ta xaraktiristika ton arxikon modelon (oikologia, thorivos, asfaleia, klp.). Afou omos einai etsi as afisoun tous thrilous sto Pantheon opou anoikoun xoris na thelouns soni kai kala na tous ksanagennisoun os yvridia...gia yuppies.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Τα ίδια ισχύουν και για το Mini: τι σχέση είχε το φτηνό Mini με το αυτοκίνητο των 20000 ευρώ (1.6) ή των 25000 ευρώ (Cooper S) ? Τουλάχιστον όμως η BMW έχει τη δικαιολογία πως έκανε R&D εξ΄ αρχής.
Είναι τουλάχιστον αυτοκίνητο όμως, όμορφο, στρίβει και συγκινεί. Πληρώνεις όμως αδρά το όνομα.
Όλες οι αναβιώσεις έχουν σκοπό τις υψηλές πωλήσεις λόγω του ονόματος. Να βγαίνει τουλάχιστον ένα καλό αποτέλεσμα, γιατί στην περίπτωση του σκαραβαίου είναι μόνο μαρκετινγκ..... -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Τα ίδια ισχύουν και για το Mini: τι σχέση είχε το φτηνό Mini με το αυτοκίνητο των 20000 ευρώ (1.6) ή των 25000 ευρώ (Cooper S) ? Τουλάχιστον όμως η BMW έχει τη δικαιολογία πως έκανε R&D εξ΄ αρχής.
Είναι τουλάχιστον αυτοκίνητο όμως, όμορφο, στρίβει και συγκινεί. Πληρώνεις όμως αδρά το όνομα.
Όλες οι αναβιώσεις έχουν σκοπό τις υψηλές πωλήσεις λόγω του ονόματος. Να βγαίνει τουλάχιστον ένα καλό αποτέλεσμα, γιατί στην περίπτωση του σκαραβαίου είναι μόνο μαρκετινγκ.....μια ενσταση (μικρη): στο μινι ΟΚ πληρωνεις ονομα, αλλα πληρωνεις νομιζω περισσοτερο κατασκευη BMW...Ενδεικτικα, κοιταξτε ποσο ζυγιζει...
Επισης ειναι μοντελο που ολα φτιαχτηκαν απο το μηδεν για αυτο. Απο διακοπτες μεχρι ζαντες....Οποτε αυξημενο κοστος.... -
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
File mou, sygxaieis ekseliksi kai anagennisi. Allo i ekseliski enos yparxontos modelou kai allo i epanemfanisi kapoiou thrilikou modelou me saltsa simerini. An den mporoun na sevastoun tin philosophia ton thrilon as tous afisoun stin istoria. Ego dexomai oti mporei oi kataskevastes gia diaforous logous na min mporoun na tirisoun kapoia i ta perisotera apo ta xaraktiristika ton arxikon modelon (oikologia, thorivos, asfaleia, klp.). Afou omos einai etsi as afisoun tous thrilous sto Pantheon opou anoikoun xoris na thelouns soni kai kala na tous ksanagennisoun os yvridia...gia yuppies.
Φίλε Τρύφωνα, δεν συγχέω τίποτα. Αυτό που λέω είναι πως, είτε κρατάς το όνομα και κάνεις 'εξέλιξη' (και αν σου πετύχει σου πέτυχε), είτε βγάζεις αυτοκίνητα ολότελα διαφορετικά αλλά διατηρώντας το 'πνεύμα' του προγόνου τους, είτε φτιάχνεις μια ρέπλικα.
Στην τελευταία περίπτωση, είναι δεδομένο ότι δεν πρόκειται να είναι ακριβώς ίδιο το αυτοκίνητο, όλο και κάτι θα είναι απαραίτητο, ή θεμιτό, να αλλάξει.
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
μια ενσταση (μικρη): στο μινι ΟΚ πληρωνεις ονομα, αλλα πληρωνεις νομιζω περισσοτερο κατασκευη BMW...Ενδεικτικα, κοιταξτε ποσο ζυγιζει...
Επισης ειναι μοντελο που ολα φτιαχτηκαν απο το μηδεν για αυτο. Απο διακοπτες μεχρι ζαντες....Οποτε αυξημενο κοστος....Συμφωνώ.
Από την άλλη η χρήση του ονόματος Mini είναι τουλάχιστον ατυχής. Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που έχει μεταξόνιο μεγαλύτερο από πολλά μικρομεσαία της προηγούμενης, ή και της τωρινής, γενιάς, ενώ έχει εν'τέλει μικρότερους εσωτερικούς χώρους από το original Mini!
Τα ίδια γέλια μου προκαλεί το διακριτικό GTA στις κορυφαίες 147 και 156. 1400 κιλά βάρος. Allegerita my ass.
-
Άρα τελικά marketing και μόνο marketing ε?
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
στο μινι ΟΚ πληρωνεις ονομαΕπισης ειναι μοντελο που ολα φτιαχτηκαν απο το μηδεν για αυτο. Απο διακοπτες μεχρι ζαντες....Οποτε αυξημενο κοστος....Εκτός από το κινητήρα που τον μοιράζεται με το Chrysler. Άλλο ρετρό κι αυτό...
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
στο μινι ΟΚ πληρωνεις ονομαΕπισης ειναι μοντελο που ολα φτιαχτηκαν απο το μηδεν για αυτο. Απο διακοπτες μεχρι ζαντες....Οποτε αυξημενο κοστος....
Εκτός από το κινητήρα που τον μοιράζεται με το Chrysler. Άλλο ρετρό κι αυτό...
η BMW ετοιμαζει μοτερακι (με τον ερχομο της 1??) ωστε να επανορθωσει το ρεζιλικι Ακου Chrysler....
το εχει ο αδερφος ενος φιλου μου, και απο οτι εχω καταλαβει το αμαξι ειναι 'αλητεια'!!
το κανεις οτι θες στο δρομο.......
αυτα ειναι προσθιοκινητα..... -
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
η BMW ετοιμαζει μοτερακι (με τον ερχομο της 1??) ωστε να επανορθωσει το ρεζιλικι Ακου Chrysler....
το εχει ο αδερφος ενος φιλου μου, και απο οτι εχω καταλαβει το αμαξι ειναι 'αλητεια'!!
το κανεις οτι θες στο δρομο.......
αυτα ειναι προσθιοκινητα.....Ο βασικός λόγος που η BMW ετοιμάζει νέους κινητήρες, είναι ότι η Chrysler ανήκει στην αντίπαλο Mercedes πλέον!
Κατά τη γνώμη μου είναι υπεράνω σχολίων τόσο η ποιότητα κατασκευής όσο και η οδική συμπεριφορά του νέου Mini. Και σαν εμφάνιση εμένα μου αρέσει (fashion statement κι'έτσι ). Η τιμή του όμως είναι απαγορευτική για τους περισσότερους...
Τα ένδοξα ονόματα