-
και το ΑΦΜ σου....
πλακα κανω....
-
Ο χρήστης Tobajara έγραψε:
GTZ,αν θες γραψε μας ποσα χιλιομετρα εχεις κανει,αν εχεις κανει service και ποιο inspection,καθε ποτε αλλαγη λαδιων.34000 χλμ,σέρβις εκανα στα 30000 χλμ μαζί με κάποιους ελέγχους σε αναρτήσεις,φρένα,αλλαγή φίλτρου καυσίμου.
Λάδια αλλάζω κάθε 10000 χλμ και χρησιμοποιώ τα 0-40 της BMW.Στην αρχή μου έβαζαν τα Elf excellium 5-40 αλλά μου τα έκαιγε το μοτέρ.Τωρα δεν καίει τίποτε... -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Οι ντήζελ θέλουν αρκετά χιλιόμετρα για να αποδώσουν όσα υπόσχεται ο κατασκευαστής ή ο βελτιωτής (αν έχουν υποστεί βελτίωση).
Αν δεν έχεις κάνει 8 με 10000 χλμ δεν θα δείς τα μέγιστα.
Το δικό μου άνετα πιάνει τα 200 και αν επιμένω διαβάζει 210 με 215 σε δρόμο χωρίς κλίση (207 με GPS),αλλά έχω 34000 Χλμ πια...Είχα ήδη κάνει >8000 ΚΜ όταν δοκίμασα για τελική. ίσως όμως να μην προσπάθησα με το σωστό τρόπο γιατί είχε κίνηση και φοβόμουνα. Πάντως έχω την αίσθηση ότι η απόδοση του κινητήρα δεν είναι σταθερή. Ισως έχει να κάνει με τα πετρέλαια αν και συνήθως βάζω το ακριβό της Shell.
Εχω την πληροφορία ότι υπάρχει διαθέσιμο με 1000 €(εργοστασιακό;) κιτ που κάνει τους ίππους 204 όπως στην 123 (με κουμπί). Θα μάθω περισσότερα και θα σας πω. Θα ήθελα αν ξέρεις εσύ ή κανείς άλλος να μου πείτε αν μπορώ να βάλω φλας με LED -
Η 123d είναι biturbo οπότε με το μοτέρ των 177 ίππων έχει μια θεμελιώδη βασική διαφορά που μόνο και μόνο λόγω αυτής,ίσως δεν είναι εφικτή αυτή η απόδοση με ένα απλό πρόγραμμα.Ενδέχεται ίσως να παίζει κάποιο είδος p-box κι εδώ που να υπόσχεται εφάμμιλη απόδοση (το κόστος τους είναι κοντά στα 1000 ευρώ όπως λές).Αν πρόκειται για πρόγραμμα,μάλλον είναι πολύ ακριβότερο...
-
Ελαστικών το ερώτημα...ξανά!
Έχει αλήθεια κανείς δοκιμασει ή πληροφορηθεί κατι σχετικά με το Michelin Latitude Tour HP;
Εναλλακτικά κάτι για το Continental 4x4 Contact;
Ευχαριστώ για τις όποιες απαντήσεις! -
Παίδες όπως ανακοινώνει η εδώ BMW η **πεντακοσιοστή χιλιοστή **χ3 έχει ηδη περάσει τη γραμμή παραγωγής. Ειναι αυτό νομίζω η καλύτερη απόδειξη πόσο ελκυστικό ειναι αυτό το αυτοκίνητο ή τουλάχιστον αυτό που εκπροσωπεί. και είναι επίσης κόλαφος στο μάτι όλων εκείνων που έχουν ρίξει πολύ χολή για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μεταξύ των οποίων και εκείνος ο πολύς Jeremy Clarkson του Top Gear οποίος συστηματικά το υπονόμευε. Ετσι εξηγείται και γιατι μερεσεντακηδες και αουντάκηδες τρέχανε σα τρελλοι δευτεροι και καταιδρωμένοι να προλάβουνε να αρπάξουνε και αυτοί κανένα κομματάκι της αγοράς.
-
είναι γεμάτο το εξωτερικό από αυτές.
-
Εχει κανεις υπ όψιν του πως μπορουμε να βάλουμε καμμια καλαισθητη οθονη πολλαπλών λειτουργιων (ραδιο cd navigator etc) αφτερ μαρκετ στη κεντρική κονσόλα της Χ3; Νομίζω πως ειναι ενα σημείο που υστερεί καθως η εργοστασιακή εκει που ειναι δε λέει και ειναι και ξεπερασμενης τεχνολογίας και ακριβή.Πιστευω πως κατι τέτοιο αξιζει το κόπο καθως θα ανεβαζε και θα εκσυγχρονιζε το εσωτερικό 100%. Στην Ε46 της οποίας η Χ3 αποτελει εξέλιξη υπηρχε μια τετοια οθόνη σε κάποια μοντέλα στη θέση του ραδιοφώνου- χειριστηρίων κλιματισμού. Θα ημουν υποχρεωμένος αν ξέρετε να μου πειτε κατι. ευχαριστω
-
Γεια σας .Ειμαι και γω ενας τυχερος κατοχος μιας Χ3 2000 ντιζελ Μαρτιος 2008 και θα ελεγα οτι αξιζει τα λεφτα του.Χωρις σπορ αναρτηση αλλα με ολα τα αλλα καλουδια της,χωρις την οθονη της η οποια πηγαινε 5000 χιλ.+ και ειναι και ξεπερασμενη.Εαν κανεις εχει βαλει κατι (στην θεση που την εχει η μαμα )ας το πει γιατι οντως κατι λειπει στο ταμπλο ειδικα εαν μπεις στο Q7 η ML.
-
Βάλε ένα 5000λιαρό από τα παλιά!!!!
Χωρίς πλάκα. μπορείς να βάλεις κάτι φορητό για τα παιδιά (dvd που να το βγάζεις κάθε φορά)
-
εχω ενα τετοιο το βαζω στο μπράτσο αναμεσα στα δυο μπροστινα καθισματα και με ζαλιζουν σε ολο το ταξιδι με τις βασιλοπούλες...Κάτι για το ταμπλο θελω που να το χρησιμοποιω για navigation,oxi ομως να το βαλω στο τζαμι.
-
υπάρχουν πολλά τέτοια και πολύ φτηνά πλέον http://www.kotsovolos.gr/site/products.jsp?catid=7453
πχ -
thnks
-
Παιδιά έχει εντοπίσει κανείς κανένα συγκριτικό της Χ3 με τα glk q5 (ημεδαπό και αλλοδαπό); Ευχαριστώ για τις τυχόν απαντήσεις
-
Σχεδόν σε ολα τα περιοδικά είχε και μάλιστα του προηγούμενου μήνα
-
Χθες,κι ενω ήμουνα στον Παρνασσό με 0 έως +2 εξωτερική θερμοκρασία,σε κατήφορο παρατήρησα πτώση θερμοκρασίας κατα μία γραμμή και στη συνέχεια επάνοδο στα φυσιολογικά.
Το αυτοκίνητο ήταν σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας μιας και είχαμε ανεβει ήδη μέχρι τα Κελλάρια και ήμασταν στην κάθοδο προς Λειβάδι.Το ίδιο παρατήρησα και λίγο αργότερα φεύγοντας απο Αράχοβα...
Υποπτεύομαι παροδικό κόλλημα θερμοστάτη στο 'ανοικτό'...
Βέβαια εκείνη την ώρα ρύθμιζα το χειροκίνητο κλαπέτο που εχει για τους κεντρικούς αεραγωγούς προς το ζεστό,οπότε πιθανόν εγλωβισμένο κρύο νερό του κυκλώματος καλοριφέρ να ρίχτηκε στην κυκλοφορία και να κρύωσε το σύστημα...Τη δεύτερη φορά που συνέβη πτωση θερμοκρασίας είχα πατησει το κουμπί 'φουλ ξεθαμπωμα' του μπροστινού παρμπρίζ,οπότε πάλι έγινε κάτι ανάλογο και μάλλον επεσε παροδικά η θερμοκρασία...
Εχει παρατηρήσει κανεις κάτι ανάλογο ή είμαι για θερμοστάτη; -
H x3 πέθανε, ζήτω το Q5; Αν πιστέψουμε τους 4Τ έτσι είναι. Ποιος συμφωνεί ποιος διαφωνεί;Προσωπικά είμαι ευτυχισμένος με τη χ3 μου αλλά είμαι και οπαδός. έχει κανείς ουδέτερος ιδία αντίληψη οδηγώντας και τα δύο;
-
Λογικά το Q5 υπερτερεί...
Ουε κι αλλοίμονο δηλαδή αν δεν υπερτερούσε εναντι ενος αυτοκινήτου 5 ετίας σχεδιαστικά...αλλά και πάλι σε επιπεδο οδικής συμπεριφοράς ιδρώνει να τα βγαλει πέρα με τη Χ3.
Σχεδίαση μέσα εξω και η Χ3 μένει πίσω...Τι περιμέναμε δηλαδή;Να ειναι μπροστά;Αλλά και πάλι σκεφτειτε τι ειχε να δειξει η VAG πριν 5 χρόνια,όταν οι Βαυαροί πρωτοπορούσαν με τη Χ3?
Ας μη βιαστούμε όμως να βγαλουμε νικητες γιατί αυτοί δεν θα κρατήσουν για πολύ....
Ερχεται η Χ1 και η νεα Χ3 για να βαλουν τα πράγματα ξανά στη θεση τους!!!! -
Πάντως -και επειδή η κουβέντα γίνεται στο εκτός δρόμου τμήμα του foroum- η GLK υπερτερεί ξεκάθαρα και των δυο στο offroad, είναι πιό άνετη,εξίσου γρήγορη και χάνει μόνο απο την Χ3 στην οδηγική αίσθηση που προσφέρει..Το Q5 θα πουλήσει περισσότερο για φορολογικούς λόγους λόγω μικρότερης χωρητικότητας κινητήρα..
-
Καλή χρονιά σε όλους με υγεία!
Έχοντας φτασει πλεον τις 64000km μπορώ να πω για πολλοστη φορα οτι η χ3 ειναι ενα ολοκληρωμενο αυτοκινητο που για όποιον το επιλέξει συνειδητά ελάχιστα θα μείνει παραπονεμένος...
Κατα την ταπεινη μου γνώμη ,και οχι τυχαία βεβαια, η audi αψογα διαβασμένη εχει απαλειψει όλα αυτα τα 'αρνητικά' στοχεία παρέχοντας μια ολοκληρωμένη προταση αν και αυτα τα 16lt/100km δε νομιζω οτι ειναι και ιδιαιτερα εύπεπτα!Και όπως πολύ ευστοχα για αλλη μια φορα ο gtz σχολίασε ας περιμένουμε την απάντηση της BMW!Πιστευω πως κάποιον κρυμμενο ασσο θα εχουν οι μηχανικοί του Μονάχου και μακαρι να είναι κατι στο στυλ των τεχνολογικών προσεγγισεων της χ6!
Παρεπιπτόντως να αναφέρω μια μικρή αβαρία που εμφανισε η δική μου η οποία αν και αμελητέα μου στοιχισε κάποιες ώρες στο συνεργείο!Πιο συγκεκριμένα ο δείκτης πετρελαιου έκανε κατα διαστήματα τα δικά του!Σε 40km για παραδειγμα ανέβηκε εν κινήσει δυο γραμμούλες!Προς στιγμην σκεφτηκα 'βρε λες;' μια και εν μεσω...οικονομικης κρισης ,καθε δωρο ευπροσδεκτο...Που τέτοια τυχη όμως;!Πορισμα; Ελάττωμα σε εναν απο τους δυο αισθητηρες σταθμης καυσιμου!Αλλαγη στα πλαισια της εγγυησης και τέλος καλό!
Αυτο όμως που δεν μπορω να εντοπίσω και εδω ερχομαι να ζητησω βοηθεια ειναι ένας εκνευριστικος τριγμος-θορυβος κυριως σε σαγρέ, κατσαρό ή ανωμαλο οδόστρωμα είτε απο την πόρτα του οδηγου είτε από την κεντρική κολώνα αριστερά!Οι τεχνικοί με αποστομωτικό υφος μου προσδιορίζουν εν ολίγοις οτι αυτα είναι φυσικά καθως το αυτοκίνητο δεν ειναι για τετοια ζορια(sic)(καθως οταν πρωτοεμφανιστηκε ο θορυβος περιεγραψα οτι τον εντόπιζα οταν εστριβα με πολλα σε σφιχτες διαδρομες)!Όπως και να εχει αν καποιος εχει καποια αναλογη εμπειρια και πολυ περισσοτερο λυση θα χαιρομουνα πολυ να την ακουσω!
Τέλος ενας αλλος μικροτριγμος στην ηλιοροφη υψισυχνος και ανεξαρτητος απο οδοστρωμα καιρο κτλ ειναι το δευτερο εκνευριστικο που χαλαει την ποιοτητα κυλησης και στο οποίο λυση δεν μπορω να βρω!
Για άλλη μια φορα καλή μας χρονια!
BMW Χ3 (Ε83)