-
Μπα, η Sauber θα ειναι μια κοπια της περσυνης Jordan και ο Fisico θα παθει εγκεφαλικο μολις τραβηξουν το πανι!!
-
Παρεπιπτοντως φοβερη γελιογραφια εδω
http://www.italiaracing.net/immagini/vignewilly.jpgΑν και στα Ιταλικα θα το πιασετε το υπονοουμενο πιστευω
-
Βλέποντας την FW26. ως φίλος της Ferrari, φοβήθηκα για το 2004. Δεν γνωρίζω αν η FW25 ήταν quantum leap αλλά η FW26 είναι. Η προσοχή
στην αεροδυναμική λεπτομέρια είναι πραγματικά εντυπωσιακή. Ο τρόπος
που χειρίζεται ορισμένα προβλήματα (ροή του αέρα στο εμπρός μέρος
του μονοθεσίου, ο διαχωρισμός του και το καναλιζάρισμα στα ψυγεία
οι διπλές καμινάδες (για το καυτό αέρα των ψυγείων και για τις εξατμί-
σεις που εξασφαλίζουν την μεγαλύτερη δυνατή υποπίεση) ο 4πλος
διαχωρισμός της ροής στο πίσω μέρος, το 3D καπάκι του κινητήρα
για την καλύτερη δυνατή εκμετάλευση της πίσω πτέρυγας που με τη
νέα σχεδίαση του εμπρός μέρους είναι απαραίτητη και ο διαχύτης)
είναι πρωτοποριακός. Γνωρίζοντας ότι το μονοθέσιο του 2003 ήταν
πολύ καλό από τον 5ο αγώνα και μετά το ρίσκο του Williams έχει να
κάνει πιθανά με μία νέα λύση που ίσως να τους δίνει 1 sec στο γύρο
πλεονέκτημα που για τα δεδομένα της F1 (μόνο απο το μονοθέσιο)
και με καλά λάστιχα από την Michelin θα ανάγκαζε τη Ferrari και τους
υπόλοιπους σε ρόλο δευτεραθλητή.Για την γελοιογραφία ας κρατήσω μία πισινή γιατί η F2004 ίσως να είναι
ακόμα πιο άσχημη.Πάντως το πιο όμορφο μονοθέσιο είναι το πιό γρήγορο. Τι να το κάνω
αν αισθητικά ένα μονοθέσιο θυμίζει γλυπτό αν δεν μπορεί να σταθεί.
Για την ώρα το ομορφότερο μονοθέσιο φαίνεται η MP4-19 (τουλάχιστον
στο Jerez).Να δώσω συγχαρητήρια στους σχεδιαστές των McLaren και Williams γιατί
τουλάχιστον μας απέδειξαν ότι οι πέρα από τον Byrne υπάρχει και άλλοι
καλοί αεροδυναμιστές και εύχομαι η Ferrari να παρουσιάσει΄ένα αντίστοι-
χα καλό μονοθέσιο ώστε να έχουμε 8 πιλότους (μην ξεχνάμε την Renault)
ως υποψήφιους πρωταθλητές. -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Να δώσω συγχαρητήρια στους σχεδιαστές των McLaren και Williams γιατί
τουλάχιστον μας απέδειξαν ότι οι πέρα από τον Byrne υπάρχει και άλλοι
καλοί αεροδυναμιστές και εύχομαι η Ferrari να παρουσιάσει΄ένα αντίστοι-
χα καλό μονοθέσιο ώστε να έχουμε 8 πιλότους (μην ξεχνάμε την Renault)
ως υποψήφιους πρωταθλητές.Φυσικά και δεν είναι μόνο ο Byrne καλός σχεδιαστής. Ο Νιούι είναι αυτή τη στιγμή ο καλύτερος σχεδιαστής στη Φ1 και μαζί με τον Τομπάζη ετοιμάζουν ίσως την καλύτερη Μακλάρεν όλων των εποχών (;). Αυτό που έλειπε από τη Μακλάρεν 2 χρόνια τώρα ήταν ένας καλός κινητήρας, αλλά μου φαίνεται πως βρήκαν τη λύση για το 2004!
Μαζί με την επαναστατική Γουίλιαμς λοιπόν (Τάκη περιμένουμε feedback για το τί ρόλο παίζει η νέα μορφή της εμπρός πτέρυγας), εύχομαι να έχουμε ένα συναρπαστικό πρωτάθλημα! Όλα δείχνουν ότι η παντοκρατορία των Φερράρι πλησιάζει στο τέλος της, δυστυχώς για εμάς, ευτυχώς για τη Φ1!!! -
http://itv-f1.fp.sandpiper.net/media/im ... 9329_2.jpg
Λοιπόν... Αυτή είναι η νέα Sauber κάτω από το κάλυμμά της. Στοιχηματίζω πωε το εμπρός μέρος της θα είναι αυτό που φαίνεται αριστερά στη φωτογραφία, οπότε θα μπορούσαμε να την παρομοιάσουμε με σφυροκέφαλο καρχαρία...
-
Η Ferrari ανακοινωσε σημερα πως το νεο της μονοθεσιο θα το παρουσιασει στο Maranello την Δευτερα 26 Ιανουαριου.Αντιθετα η BAR θα κανει την παρουσιαση της νεας 006 την 1 Φεβρουαριου.
-
Αυτη η φωτογραφια τα λεει ολα
http://f1.racing-live.com/photos/2004/t ... po_192.jpg
-
Aυτή που ακολουθεί να δεις πόσα λέει....
Γιατί και η αντιγραφή είναι τέχνη...http://www.indy500.com/news/2004/images ... 092004.jpg
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Αυτη η φωτογραφια τα λεει ολαhttp://f1.racing-live.com/photos/2004/t ... po_192.jpg
Ετοιμαζεται να του ριξει γυρο εεε??
Φιλικα -
Ιδου η νεα C23
http://f1.racing-live.com/photos/2004/t ... po_111.jpg
-
Πολυ ωραία αυτή η νέα C2003-GA, εεεε...... C23 ήθελα να πω....
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Πολυ ωραία αυτή η νέα C2003-GA, εεεε...... C23 ήθελα να πω....C2004 θα ηταν καλυτερα να ελεγες γιατι ο κινητηρας και το κιβωτιο ταχυτητων λογω των αλλαγων δεν θα ειναι οπως τα προηγουμενα χρονια δηλαδη περσινα, αλλα για πρώτη φορά η νέα Sauber C23 θα χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα και το ίδιο 7-τάχυτο κιβώτιο με τη Ferrari την ιδια χρονια.
-
Οι όποιες διαφορές της Sauber C23 με την F2003GA φαίνονται
μόνον από πάνω όπου το κάλυμμα του κινητήρα εκτείνεται κατά
τέτοιο τρόπο ώστε να καναλιζάρει τον αέρα έξω και πάνω από
τους πίσω τροχούς.Στο εμπρός μέρος το μονοθέσιο δεν διαφέρει καθόλου με την
περυσινή Ferrari με εξαίρεση την διάταξη των bardge-boards.Πολύ ενδιαφέρουσα η ανακοίνωση ότι ο 053 είναι πιο ελαφρύς από τον
051 (ο Α04 δηλαδή με τον Α03...). -
Το καλύτερο νέο είναι όμως πως επιτέλους το όνειρο του Φιζικέλα έγινε πραγματικότητα...
-
Ο χρήστης gfotiadh έγραψε:
Πολυ ωραία αυτή η νέα C2003-GA, εεεε...... C23 ήθελα να πω....
C2004 θα ηταν καλυτερα να ελεγες γιατι ο κινητηρας και το κιβωτιο ταχυτητων λογω των αλλαγων δεν θα ειναι οπως τα προηγουμενα χρονια δηλαδη περσινα, αλλα για πρώτη φορά η νέα Sauber C23 θα χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα και το ίδιο 7-τάχυτο κιβώτιο με τη Ferrari την ιδια χρονια.
Στο κάτω κάτω μας συμφέρει κάτι τέτοιο, γιατί άλλο νίκη και άλλο 1-2...
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Πολυ ωραία αυτή η νέα C2003-GA, εεεε...... C23 ήθελα να πω....
C2004 θα ηταν καλυτερα να ελεγες γιατι ο κινητηρας και το κιβωτιο ταχυτητων λογω των αλλαγων δεν θα ειναι οπως τα προηγουμενα χρονια δηλαδη περσινα, αλλα για πρώτη φορά η νέα Sauber C23 θα χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα και το ίδιο 7-τάχυτο κιβώτιο με τη Ferrari την ιδια χρονια.
Στο κάτω κάτω μας συμφέρει κάτι τέτοιο, γιατί άλλο νίκη και άλλο 1-2...
Θέλεις να πεις 1-2-3-4 ???
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Πολυ ωραία αυτή η νέα C2003-GA, εεεε...... C23 ήθελα να πω....
C2004 θα ηταν καλυτερα να ελεγες γιατι ο κινητηρας και το κιβωτιο ταχυτητων λογω των αλλαγων δεν θα ειναι οπως τα προηγουμενα χρονια δηλαδη περσινα, αλλα για πρώτη φορά η νέα Sauber C23 θα χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα και το ίδιο 7-τάχυτο κιβώτιο με τη Ferrari την ιδια χρονια.
Στο κάτω κάτω μας συμφέρει κάτι τέτοιο, γιατί άλλο νίκη και άλλο 1-2...
Θέλεις να πεις 1-2-3-4 ???
Ξέρω τι λέω εγώ...
-
Σημερα πατησε για πρωτη φορα σε πιστα η νεα C23.Πιο συγκεκριμενα η Ελβετικη ομαδα εκανε ιδιωτικες δοκιμες στην πιστα της Valencia με τον Fisichella ο οποιος μαλιστα εχει και τα γεννεθλια του σημερα.Ο Ιταλος συμπληρωσε 33 γυρους με το καινουριο μονοθεσιο και οι εντυπωσεις του ηταν αρκετα καλες.Ο τεχνικος διευθυντης της ομαδας Willy Rampf δηλωσε πως ασχοληθηκαν με τα ηλεκτρονικα συστηματα,αλλα και με τα υδραυλικα του μονοθεσιου,ενω αυριο θα πειραματιστουν σε διαφορα set-up.Ο Fisico τελος θα συνεχισει και αυριο τις δοκιμες ενω τη σκυταλη θα παρει την Παρασκευη ο Massa.
-
Και για να μην ξεχνιόμαστε, 20 του μηνός είναι το γεγονός του μήνα! Πατάει πίστα η καινούρια R24, δια χειρός Jarno Trulli, 9 μέρες πριν την επίσημη παρουσίασή της στο Palermo (αν δεν κάνω λάθος). Εγώ προσωπικά περιμένω με αγωνία τα πρώτα της χιλιόμετρα.
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Και για να μην ξεχνιόμαστε, 20 του μηνός είναι το γεγονός του μήνα! Πατάει πίστα η καινούρια R24, δια χειρός Jarno Trulli, 9 μέρες πριν την επίσημη παρουσίασή της στο Palermo (αν δεν κάνω λάθος). Εγώ προσωπικά περιμένω με αγωνία τα πρώτα της χιλιόμετρα.Και γω τα ιδια μιας και είναι γνωστή πιστεύω η ευνοια μου προς την ομάδα του Ιταλού
για να δουμε για να δουμε...............
Παρουσιασεις μονοθεσιων για το 2004