-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Να τι είχα απαντήσει στον Γαβρίλη για την υπεραξία με φορουμικούς όρους:
viewtopic.php?p=451297#p451297' target='_blank' target='_blank'τρελή καπιτάλα' η χαζλούπου δλδ;
-
Για το παραπάνω θα χρειαστώ λεξικό.
Edit:
κατάλαβα....
http://www.google.co.uk/search?hl=en&q= ... F%85&meta= -
Ο χρήστης dimgr έγραψε:
η Εφορία για τον υπολογισμό του ετησίου κόστους χρήσης ΙΧ αυτοκινήτων θα λάβει υπόψη της τον πίνακα που έχει συντάξει η επιστημονική επιτροπή του ΣΕΑΑ με τις 13 διαφορετικές κατηγορίες οχημάτων βάσει κυβικών εκατοστών. Στον πίνακα αυτόν γίνεται αναλυτική κατανομή του ετησίου κόστους χρήσης και συντήρησης των οχημάτων βασισμένη σε ειδικούς μαθηματικούς τύπους που λαμβάνουν υπόψη το μέσο κόστος καυσίμου, τα τέλη κυκλοφορίας, την ασφάλιση και την τακτική και έκτακτη συντήρηση του οχήματος (σέρβις, αποκατάσταση ζημιών κτλ.)Άντε πάλι. Χλωρίνη Klinex αυτά τα 'κυβικά'. Αυτά ξέρουμε, αυτά εμπιστευόμαστε!
Σκέφτομαι αντί για Yaris 1.3 να πάρω ένα RX8, αφού ολόκληρη επιστημονική επιτροπή υποστηρίζει ότι θα μου κοστίζει το ίδιο...πρόκειται να καταργήσει τον πίνακα της ετήσιας τεκμαρτής δαπάνης η οποία σήμερα λαμβάνεται υπόψη αφαιρετικά, προκειμένου να υπολογιστεί το κεφάλαιο το οποίο σχηματίστηκε κατά τα προηγούμενα χρόνια και το οποίο οι φορολογούμενοι μπορούν οποτεδήποτε να επικαλεσθούν ως ανάλωση κεφαλαίου προηγουμένων ετών
Να κι ένα καλό!
-
κατά την εφαρμογή των νέων τεκμηρίων η Εφορία για τον υπολογισμό του ετησίου κόστους χρήσης ΙΧ αυτοκινήτων θα λάβει υπόψη της τον πίνακα που έχει συντάξει η επιστημονική επιτροπή του ΣΕΑΑ με τις 13 διαφορετικές κατηγορίες οχημάτων βάσει κυβικών εκατοστών. Στον πίνακα αυτόν γίνεται αναλυτική κατανομή του ετησίου κόστους χρήσης και συντήρησης των οχημάτων βασισμένη σε ειδικούς μαθηματικούς τύπους που λαμβάνουν υπόψη το μέσο κόστος καυσίμου, τα τέλη κυκλοφορίας, την ασφάλιση και την τακτική και έκτακτη συντήρηση του οχήματος (σέρβις, αποκατάσταση ζημιών κτλ.). Σημειώνεται ότι ο πίνακας αυτός είναι ο ίδιος με αυτόν που δημοσίευσε «Το Βήμα» την περασμένη Κυριακή όπου το ανώτερο συνολικό ετήσιο κόστος χρήσης ανέρχεται σε περίπου 6.000 ευρώ για όχημα με κυλινδρισμό κινητήρα άνω των 4.000 κυβικών εκατοστών και σε 2.200 ευρώ για αυτοκίνητο 1.400 κυβικών εκατοστών.
Μάλιστα.... 'ειδικούς μαθηματικούς τύπους' που λαμβάνουν υπόψη το μέσο κόστος καυσίμου (ΑΣΧΕΤΩΣ χρήσης?!), τα τέλη κυκλοφορίας, την ασφάλιση (Μικτή? Απλή? Για τι κεφάλαιο? Με τι καλύψεις?..) και την τακτική και έκτακτη συντήρηση του οχήματος (του Fiat ή της Ferrari??...). Ας μας τους πουν κι εμάς τους 'ειδικούς μαθηματικούς τύπους', να δούμε πόσο 'ειδικοί' είναι και πόσο υποτιμούν τη νοημοσύνη μας.
Τελικά ο Έλληνας δε μπορεί να βγάλει τα 'κυβικά' από το μυαλό του. Τι τούρμπο να του πεις, τι Βάνκελ, τι να βάζεις 95άρα, τι 100άρα, τι να έχεις απλή ασφάλεια, τι μικτή, τι να κάνεις 5.000 χλμ το χρόνο, τι να κάνεις 40.000 χλμ, τι να κάνεις μόνο τα απαραίτητα από σέρβις, τι να τα σκάς στο εξουσιοδοτημένο για το παραμικρό, τι να τρακάρεις, τι να μην τρακάρεις, τι να έχει μια περιουσία ο προφυλακτήρας ή το φτερό, τι να είναι 'τσάμπα' επειδή πήρες Ford και όχι Aston Martin, το ίδιο είναι - αρκεί το Α και το Β να έχουν τα ίδια κυβικά!!! Δυστυχώς δε θα μάθουμε ποτέ. Μπορεί να έχουν γίνει ηλεκτρικά σε μερικά χρόνια τα αυτοκίνητα κι εμείς ακόμα για 'κυβικά' να μιλάμε και για 'φορολογήσιμους ίππους'...
Αλλά αφού δε γυρίσαμε στο σχιζοφρενικό καθεστώς των παλιών τεκμηρίων φαίνεται πως είμαστε πρόθυμοι οι περισσότεροι να δεχτούμε σιωπηλά ό,τιδήποτε άλλο μας σερβίρουν ως εναλλακτική...
Παράλληλα, το υπουργείο Οικονομικών, όπως αναφέρει ο κ. Ανδρικόπουλος, πρόκειται να καταργήσει τον πίνακα της ετήσιας τεκμαρτής δαπάνης η οποία σήμερα λαμβάνεται υπόψη αφαιρετικά, προκειμένου να υπολογιστεί το κεφάλαιο το οποίο σχηματίστηκε κατά τα προηγούμενα χρόνια και το οποίο οι φορολογούμενοι μπορούν οποτεδήποτε να επικαλεσθούν ως ανάλωση κεφαλαίου προηγουμένων ετών και να δικαιολογήσουν οποιοδήποτε τεκμήριο (είτε αυτό προκύπτει από τα τεκμήρια διαβίωσης είτε από τα τεκμήρια κτήσεως περιουσιακών στοιχείων «πόθεν έσχες»). Αυτό αποτελεί για τους φορολογουμένους ένα σημαντικό βήμα, προκειμένου να επικαλούνται κεφάλαιο προηγουμένων ετών και να δικαιολογούν αγορές αυτοκινήτων, ακινήτων κτλ. χωρίς να χρειάζεται να προσφύγουν σε δανεισμό, δωρεά, γονική παροχή κτλ.
Θαυμάσια, αλλά πώς και ΤΩΡΑ αποφάσισαν να το κάνουν αυτό??!!! Δεν τους είχε πει κανείς τόσα χρόνια ότι ήταν τελείως παράλογο να υφίσταται ο πίνακας για αυτοκίνητα των οποίων το 'τεκμήριο διαβίωσης' είχε καταργηθεί κατά τον προσδιορισμό του φορολογητέου εισοδήματος κι ότι ο μόνος κερδισμένος ήταν οι τράπεζες?...
Και πάλι πάντως θα πρέπει ο καθένας από εμάς που έχει ένα αμάξι που για τον οποιοδήποτε λόγο του κοστίζει πολύ λιγότερο απ΄ότι υποστηρίζουν τα ισοπεδωτικά τεκμήρια -βάση κυβικών και μόνο- της 'επιστημονικής' (?) επιτροπής να μη 'χάνει' εισοδήματα που έχουν μπει στο λογαριασμό του (που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι τα ξοδεύει για το ΙΧ του) έτσι ώστε να μπορεί να τα επικαλεστεί σε κάποια μελλοντική 'ανάλωση κεφαλαίου' χωρίς να πρέπει ν' αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας.
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Κέρδισαν ότι ο κόσμος δέχτηκε την λογική των τεκμηρίων επειδή είναι χαμηλά.
Κάποια στιγμή που θα το θεωρήσουν απαραίτητο θα τα ανεβάσουν.Καθόλου απίθανο, μας έχουν δείξει πώς σκέφτονται. Εδώ τα τέλη κυκλοφορίας που τα ανέβασαν 70 και 100 ευρώ για όσους έχουν κινητήρες με πάνω από 1950 κ.εκ. τα κατάπιαμε με όλη τη βαβούρα για τα τεκμήρια....
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Αλλά αφού δε γυρίσαμε στο σχιζοφρενικό καθεστώς των παλιών τεκμηρίων φαίνεται πως είμαστε πρόθυμοι οι περισσότεροι να δεχτούμε σιωπηλά ό,τιδήποτε άλλο μας σερβίρουν ως εναλλακτική...Εμ, ετσι είναι......Οταν είναι έτοιμοι να μας τον μπήξουν μέχρι το σβέρκο, μας πιάνει πανικός...!! Μετά, μας λένε θα μας βάλουν λίγο, μόνο το κεφάλι και μας πιάνει η καλή χαρά....!!!!
Κάποια στιγμή που θα το θεωρήσουν απαραίτητο θα τα ανεβάσουν.
Βέβαια, δεν υπολογίζουμε οτι αμα γίνει η αρχή και μπεί, σιγά-σιγά προχωράει και για πότε μας τον έχουν φερμάρει ολοκληρο δε το παίρνουμε χαμπάρι...!!!
-
Ο χρήστης Spartan έγραψε:
Αλλά αφού δε γυρίσαμε στο σχιζοφρενικό καθεστώς των παλιών τεκμηρίων φαίνεται πως είμαστε πρόθυμοι οι περισσότεροι να δεχτούμε σιωπηλά ό,τιδήποτε άλλο μας σερβίρουν ως εναλλακτική...
Εμ, ετσι είναι......Οταν είναι έτοιμοι να μας τον μπήξουν μέχρι το σβέρκο, μας πιάνει πανικός...!! Μετά, μας λένε θα μας βάλουν λίγο, μόνο το κεφάλι και μας πιάνει η καλή χαρά....!!!!
Κάποια στιγμή που θα το θεωρήσουν απαραίτητο θα τα ανεβάσουν.
Βέβαια, δεν υπολογίζουμε οτι αμα γίνει η αρχή και μπεί, σιγά-σιγά προχωράει και για πότε μας τον έχουν φερμάρει ολοκληρο δε το παίρνουμε χαμπάρι...!!!
Εκπληκτικό σχόλιο!!
-
Ο χρήστης Spartan έγραψε:
Αλλά αφού δε γυρίσαμε στο σχιζοφρενικό καθεστώς των παλιών τεκμηρίων φαίνεται πως είμαστε πρόθυμοι οι περισσότεροι να δεχτούμε σιωπηλά ό,τιδήποτε άλλο μας σερβίρουν ως εναλλακτική...
Εμ, ετσι είναι......Οταν είναι έτοιμοι να μας τον μπήξουν μέχρι το σβέρκο, μας πιάνει πανικός...!! Μετά, μας λένε θα μας βάλουν λίγο, μόνο το κεφάλι και μας πιάνει η καλή χαρά....!!!!
Κάποια στιγμή που θα το θεωρήσουν απαραίτητο θα τα ανεβάσουν.
Βέβαια, δεν υπολογίζουμε οτι αμα γίνει η αρχή και μπεί, σιγά-σιγά προχωράει και για πότε μας τον έχουν φερμάρει ολοκληρο δε το παίρνουμε χαμπάρι...!!!
Έτσι ακριβώς, όπως και να γίνει η υπόθεση είναι WIN-WIN για αυτούς...
(αν δε φωνάξουμε αρχικά τότε θα περάσει όλο με τη μία ενώ αν φωνάξουμε θα μπει σιγά σιγά)..._
-
http://www.portnet.gr/content/view/1712/39/
(από link του stavros στο http://www.oxi-alloi-foroi-stis-rodes.gr/?p=153)
**ΕΣΠ : Tα τεκμήρια να αναγνωριστούν ως δαπάνες και όχι οι δαπάνες να φορολογούνται ως τεκμήρια **
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς στην συνεδρίασή του στις 15/9/08 έκρινε, ότι είναι λάθος επιλογή και σε λάθος χρόνο η οποιαδήποτε επαναφορά νέων τεκμηρίων, έστω και περιορισμένης εφαρμογής.Απέστειλε δε στον Υπουργό Οικονομίας & Οικονομικών κ. Γ. Αλογοσκούφη την κατωτέρω επιστολή, την οποία κοινοποίησε και στους Βουλευτές Α’ Πειραιά, ζητώντας την στήριξή τους:
«Με αφορμή όλα όσα λέγονται και γράφονται τις τελευταίες ημέρες, για την επαναφορά των τεκμηρίων, επιθυμούμε να σας εκφράσουμε την έντονη ανησυχία μας και να θέσουμε υπόψη σας τα εξής:
Στον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιώς θεωρούμε, ότι τα τεκμήρια διαβίωσης είναι πλέον ένα αναχρονιστικό και αποτυχημένο φορολογικό μέτρο, καθώς στην εικοσιπενταετία περίπου που εφαρμόστηκαν δεν απέδωσαν, παρά ελάχιστα, αφού όλοι οι φορολογούμενοι που τους έπιαναν τα τεκμήρια, είχαν ανακαλύψει τρόπους αποφυγής, τα λεγόμενα παράθυρα του νόμου.
Επιπλέον, επειδή πάρα πολλοί «ξεχνούσαν» να συμπεριλάβουν στην δήλωσή τους την κάλυψη τεκμηρίων, π.χ. έσοδα προηγούμενων ετών ή πώληση περιουσιακών στοιχείων, υπέβαλλαν ανακλητικές συμπληρωματικές δηλώσεις, με αποτέλεσμα την χρονοβόρο απασχόληση των ελεγκτικών υπηρεσιών για τον έλεγχο των συμπληρωματικών στοιχείων και την έκδοση νέου εκκαθαριστικού.
Στις περιπτώσεις κτήσης περιουσιακών στοιχείων, ιδιαίτερα ακινήτων από πρόσωπα που δεν δικαιολογούν το «πόθεν έσχες», για τα χρήματα της αγοράς, ανοικοδόμησης και συντήρησής τους, ο προϊστάμενος της ΔΟΥ έχει την δυνατότητα να στοιχειοθετήσει άτυπη δωρεά, σύμφωνα με το άρθρο 34 παρ. 4 του Ν. 3091/2002 περί φορολογίας κληρονομιών, δωρεών, γονικών παροχών και να πάρει φόρο, πολλές φορές μεγαλύτερο, μέσω άλλης οδού.
Πιστεύουμε, ότι θα είναι τραγικό λάθος για το οικονομικό επιτελείο της Κυβέρνησης η καθιέρωση του τεκμηρίου αγορών μέσω πιστωτικών καρτών, για πολλούς ευνόητους και πρακτικούς λόγους. Εάν δεν θέλουμε να δούμε το πρόβλημα στην αγορά να επιδεινώνεται, θα πρέπει να αναθεωρήσετε χρονικά οποιαδήποτε σκέψη επαναφοράς των τεκμηρίων γενικώς και σε οποιαδήποτε μορφή.
Η επαναφορά των τεκμηρίων θα δημιουργήσει παρενέργειες στην ελληνική κοινωνία, μείωση των πωλήσεων στην αγορά, μείωση των έμμεσων και άμεσων φορολογικών εσόδων του δημοσίου και αύξηση της φοροδιαφυγής. Ταυτόχρονα θα ζημιώσει το Δημόσιο, αφού θα στερήσει την ελευθερία κίνησης στην αγορά και ιδιαίτερα στις επενδύσεις.
Η πλέον λογική και δίκαιη επιλογή της Κυβέρνησης, θα είναι να αναγνωρίσει τα τεκμήρια ως δαπάνες, όπως δίδακτρα ιδιωτικών σχολείων, ιατρικά έξοδα, έξοδα οικοδομής και συντήρησης ακινήτων, σπουδές ιδιωτικής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και όχι να μετατρέψει τις δαπάνες σε τεκμήρια.
Πιστεύουμε, ότι οποιαδήποτε χρήση των τεκμηρίων διαβίωσης που ακούγεται ότι εξετάζετε, μαζί με τις αδικίες του άρθρου 14 του νέου φορολογικού νόμου, θα πρέπει να επανεξεταστούν με ιδιαίτερη προσοχή και ανάλυση από την Εθνική Επιτροπή για την Αντιμετώπιση της Φοροδιαφυγής, ώστε πολιτεία και κοινωνία να αποφύγουν μέτρα που εφαρμόστηκαν στο παρελθόν και καταργήθηκαν ως αναποτελεσματικά».
-
Προς το τελος του μηνα ακουγεται οτι θα βγει η σχετικη εγκυκλιος για τα τεκμηρια χρησης-συντηρησης των Ι.Χ.Ειδομεν.
-
Σημερα εγινε συναντηση του Αλογοσκουφη με τους αντιπροσωπους υατοκινητων ......και ολοι ηταν ευχαριστημενοι.
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Σημερα εγινε συναντηση του Αλογοσκουφη με τους αντιπροσωπους υατοκινητων ......και ολοι ηταν ευχαριστημενοι.Φυσικά, τώρα το τεκμήριο πιάνει μόνο τους πολύ μικρούς ελεύθερους επαγγελματίες.
Αν κάποιος δηλώνει 1.500 ευρώ το χρόνο από ελευθέριο επάγγελμα και έχει αμάξι, θα πληρώσει 10% φόρο στο ποσό του τεκμηρίου (μέχρι €10.500).
Κάηκε η μισή Ελλάδα και δεν κυκλοφορεί χρήμα στην αγορά. Τα έσοδα ήταν αναμενόμενο ότι θα πάτωναν. Όλη τη ζημιά την πληρώνουν οι μικροί ελεύθεροι επαγγελματίες ενώ οι δημόσιοι υπάλληλοι συνεχίζουν να απολαμβάνουν τους παχυλούς μισθούς τους.
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Σημερα εγινε συναντηση του Αλογοσκουφη με τους αντιπροσωπους υατοκινητων ......και ολοι ηταν ευχαριστημενοι....εμεις θα ειμαστε ευχαριστημενοι...???
για να δουμε,σηριαλ το καταντησανε...
Β. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Σημερα εγινε συναντηση του Αλογοσκουφη με τους αντιπροσωπους υατοκινητων ......και ολοι ηταν ευχαριστημενοι.
Φυσικά, τώρα το τεκμήριο πιάνει μόνο τους πολύ μικρούς ελεύθερους επαγγελματίες.
Αν κάποιος δηλώνει 1.500 ευρώ το χρόνο από ελευθέριο επάγγελμα και έχει αμάξι, θα πληρώσει 10% φόρο στο ποσό του τεκμηρίου (μέχρι €10.500).
Αν δηλαδή κάποιος είναι εντάξει απέναντι στις υποχρεώσεις του, δεν κρύβει εισοδήματα αλλά και δε γουστάρει να πληρώσει κερατιάτικο φόρο για χρήματα που δεν έβγαλε, τι θα του κάνουν? Θα ήταν αυτοκτονία για την κυβέρνηση να πάρουν διαστάσεις μερικές περιπτώσεις που αδικείται κόσμος ο οποίος δε φταίει σε τίποτα.
Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες:
**
Τι θα ισχύσει για τα τεκμήρια των αυτοκινήτων**Πίσω κάνει το Υπουργείο Οικονομικών σε ότι αφορά τα τεκμήρια των αυτοκινήτων. Σύμφωνα με πληροφορίες μας από έγκυρες πηγές, στην συνάντηση που ο κος Αλογοσκούφης με τα μέλη του Δ.Σ του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου (ολοκληρώθηκε πριν από λίγο 22/9 19.00), τους ανακοίνωσε την μορφή που θα πάρουν τα τεκμήρια σε ότι αφορά την κατοχή και χρήση των Ι.Χ. αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας λοιπόν, δεν θα υπάρχει τεκμήριο στο πρώτο αυτοκίνητο και μέχρι τα 2.000 κ.εκ.
Από 2.000 κ.εκ. και πάνω θα υπάρξει τεκμήριο, όπως και για το δεύτερο αυτοκίνητο, ανεξαρτήτου κυβισμού.Το ύψος των τεκμηρίων τώρα θα καθοριστούν σύμφωνα με το ετήσιο κόστος χρήσης. Ο κος Αλογοσκούφης ζήτησε από τους Έλληνες εισαγωγείς να του προσκομίσουν άμεσα μία μελέτη για το κόστος χρήσης, ανάλογα με τα κυβικά.
Για να δώσουμε μία εικόνα, αυτή τη στιγμή, το μέγιστο κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου περίπου 6.000 κ.εκ. δε ξεπερνάει τα 8.000 €, με μέσο όρο χιλιομέτρων περίπου τα 13.000 το χρόνο, που είναι και το μέσο όρο των ετήσιων χιλιομέτρων των ελλήνων οδηγών.Πηγή: http://www.protothema.gr/content_carspeed.php?id=15222
Μιλώντας στην εβδομαδιαία εφημερίδα Ο Κόσμος του Επενδυτή, ο υπουργός εξηγεί: «Δεν πάμε στη λογική των παλιών τεκμηρίων, τα οποία καταργήθηκαν από την προηγούμενη κυβέρνηση. Δεν πάμε, δηλαδή, στη λογική τού να χρησιμοποιήσουμε το αυτοκίνητο ή το σκάφος ή μια πισίνα ως ένα απλό πρόσχημα για να ανεβάσουμε το φορολογητέο εισόδημα των φορολογουμένων.
» Αυτό που κάνουν αυτή τη στιγμή οι υπηρεσίες, και θα το ανακοινώσουμε πολύ σύντομα, είναι να εκτιμήσουν τι συνεπάγεται για τον προϋπολογισμό ενός φορολογουμένου η συντήρηση ενός μεγάλου σπιτιού, η συντήρηση ενός δεύτερου σπιτιού ή εξοχικού, η συντήρηση ενός αυτοκινήτου, ενός σκάφους, ενός δεύτερου αυτοκινήτου.
» Κάνουμε κάποια ρεαλιστική εκτίμηση βασισμένη στο ελάχιστο κόστος συντήρησης προκειμένου να καθορίσουμε κάποια ελάχιστα για τις δαπάνες διαβίωσης του φορολογουμένου.»
Πηγή: http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=939745
Το θέμα είναι ότι δε νοείται να μπουν ισοπεδωτικά τεκμήρια ανάλογα με τα ΚΥΒΙΚΑ (έλεος!), ΑΣΧΕΤΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ, ΕΙΔΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ, ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΩΝ ΣΕΡΒΙΣ, κλπ. Από τη στιγμή που θα μπουν, έχουμε επιστρέψει στη σχιζοφρένεια.
-
'Το θέμα είναι ότι δε νοείται να μπουν ισοπεδωτικά τεκμήρια ανάλογα με τα ΚΥΒΙΚΑ (έλεος!), ΑΣΧΕΤΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ, ΕΙΔΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ, ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΩΝ ΣΕΡΒΙΣ, κλπ. Από τη στιγμή που θα μπουν, έχουμε επιστρέψει στη σχιζοφρένεια.'
σωστό αυτό, αλλα το θέμα είναι οτί ΔΕΝ μπορούν να ασκούν οικονομική πολιτική με ορίζοντα μηνών, ενώ ο οικογενειάρχης προγραμματίζει χρόνια πριν την αγορα ή μη κάποιου ΙΧ(σπιτι κτλ.). Ασχέτος λοιπον με το πώς θα είναι τα τεκμήρια, τί κράτος είναι αυτό που τρομοκρατεί όλους αυτους που εσπευσαν να αγοράσουν το ΙΧ ''των ονείρων τους'' μετά την κατάργηση των τεκμηρίων.Οσο για τους έχοντες Πολλα ''Λιτρα'' μην φοβάστε δεν ανχώνονται θα βρουν τη λύση όπως πάντα, άλλοι θα τα πληρώσουν.
Ετσι λοιπον θα είναι ήπια τα τεκμήρια, θα τη βγάλουμε για φέτος, ΙΧ, εξοχικό στο χωριό κοκ και νασου του χρόνου νέα μέτρα.....
η λύση λοιπον ποια είναί;μας ωθούν στη φοροδιαφυγή μέσω της φοροτρομοκρατίας....εφόσον δεν μπορούμε να κάνουμε έναν σωστό και τίμιο προγραμματισμό.
ΥΓ.ας βρούν άλλο τροπο να πιάσουν αυτούς που φοροδιαφέυγουν ή έστω ας μας πουν ΕΠΩΝΥΜΑ για πόσο θα ισχύουν κάθε φορά τα μέτρα που ψηφίζουν. -
Απο οτι φαινεται τα τεκμηρια κλειδωσανε και τα κυβικα θα ειναι το κατεξοχην κριτηριο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στα χέρια του το υπουργείο Οικονομίας από τους εισαγωγείς για κυβισμό, το κόστος χρήσης το χρόνο για Ι.Χ.
-
έως 1000 κυβικά, είναι 1.296 ευρώ
-
από 1001 έως 1200 κυβικά, είναι 1.924 ευρώ
-
από 1201 έως 1400 κυβικά, είναι 2.202 ευρώ
-
από 1.401 έως 1.600 κυβικά, είναι 2.452 ευρώ
-
από 1.601 έως 1.800 κυβικά, είναι 2.652 ευρώ
-
από 1.801 έως 2.000 κυβικά, είναι 3.446 ευρώ
-
από 2.001 έως 2.400 κυβικά, είναι 3.780 ευρώ
-
από 2401 έως 3000 κυβικά, είναι 4.080 ευρώ
-
από 3001 έως 3500 κυβικά, είναι 4.400 ευρώ
-
από 3501 κυβικά και άνω, είναι6.030 ευρώ
-
-
και ρωταω εγω τωρα?
τι νοημα εχουν αυτα τα τεκμηρια? Ποιον θα πιασουν???
α, ξεχασα, πιανουν τον SV2, που απο 110000€ τον πανε στα 6030€
-
Εγώ δεν ξέρω ποιον θα πιάσουν, αλλά τα τεκμήρια είναι αθροιστικά.
Έστω λοιπόν ότι μια οικογένεια έχει 1 2λιτρο κι ένα 1600άρι: 3.780+2.652 = 6432 €
Να δούμε και τα τεκμήρια για σπίτια, σκάφη κλπ. Αν ένα μεγάλο σπίτι (>150 τμ) έχει τεκμήριο, ξέρω 'γω, 3-4 χιλιάρικα, πάμε κάπου στις 10.000. Αν υπάρχει και εξοχικό, βάλε 1-2 χιλ. ακόμα και φτάνουμε στις 12.000. Αν υπάρχει και πισίνα, σκάφος, τρίτο-τέταρτο ΙΧ κλπ κλπ ανεβαίνουμε κι άλλο.
Ο Ε.Ε. που δηλώνει τώρα τετραψήφια ποσά (ζητώντας και επιστροφή), τουλάχιστον θα κληθεί να δώσει ένα ποσό με την κατάργηση του αφορολογήτου. Όχι μεγάλο, αλλά πάντως μεγαλύτερο του (0) - και αυτό το ποσό δεν θα το πληρώσουν οι συνήθεις μ....ες. Είναι λίγοι αυτοί οι Ε.Ε. που δηλώνουν ελάχιστο εισόδημα; Δεν νομίζω, από τη στιγμή που όλοι μαζί πληρώνουν εξωφρενικά μικρό ποσοστό των φορολογικών βαρών. -
Πάντως, εγώ που είμαι ΕΕ, όταν θα φτάσω να μπορώ ν'αγοράσω τα παραπάνω, θα έχω εξασφαλίσει και τρόπους να ΜΗΝ πληρώσω φόρους γι'αυτά... Τα τεκμήρια, μόνον...αμελείς και βαριεστημένους θα πιάσουν από τους έχοντες.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Απο οτι φαινεται τα τεκμηρια κλειδωσανε και τα κυβικα θα ειναι το κατεξοχην κριτηριο.Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στα χέρια του το υπουργείο Οικονομίας από τους εισαγωγείς για κυβισμό, το κόστος χρήσης το χρόνο για Ι.Χ.
- έως 1000 κυβικά, είναι 1.296 ευρώ
- από 1001 έως 1200 κυβικά, είναι 1.924 ευρώ
- από 1201 έως 1400 κυβικά, είναι 2.202 ευρώ
- από 1.401 έως 1.600 κυβικά, είναι 2.452 ευρώ
- από 1.601 έως 1.800 κυβικά, είναι 2.652 ευρώ
- από 1.801 έως 2.000 κυβικά, είναι 3.446 ευρώ
- από 2.001 έως 2.400 κυβικά, είναι 3.780 ευρώ
- από 2401 έως 3000 κυβικά, είναι 4.080 ευρώ
- από 3001 έως 3500 κυβικά, είναι 4.400 ευρώ
- από 3501 κυβικά και άνω, είναι6.030 ευρώ
Η λίστα αυτή έχει κυκλοφορήσει εδώ και 10 μέρες (την είχε και το Κυριακάτικο ΒΗΜΑ στις 14/9).
Δεν έχει κλειδώσει και δεν έχει καθοριστεί ακόμα σε ποιές περιπτώσεις θα εφαρμόζεται. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ΚΑΙ αυτή προβαίνει σε ισοπεδωτικά συμπεράσματα.Αναρωτιέμαι, δεν έχει βρεθεί κανένας [εισαγωγέας ή άλλος] να εξηγήσει στον Υπουργό και το επιτελείο του ότι το κόστος συντήρησης και χρήσης ενός αυτοκινήτου δε μπορεί να προκύπτει από τα κυβικά του αλλά εμπλέκονται τουλάχιστον 10 διαφορετικοί παράγοντες που δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με κυβικά? Κι ότι δεν πρόκειται για 'ελάχιστο κόστος συντήρησης' (όπως λέει ότι θέλει να εφαρμόσει ο Υπουργός...) όταν παίρουμε ως δεδομένο ότι όλοι κάνουν 13-15Κ χλμ το χρόνο, ότι το RX8 έχει την ίδια κατανάλωση με το μέσο 1300άρι, κλπ.
Έστω λοιπόν ότι μια οικογένεια έχει 1 2λιτρο κι ένα 1600άρι: 3.780+2.652 = 6432 €
Να δούμε και τα τεκμήρια για σπίτια, σκάφη κλπ. Αν ένα μεγάλο σπίτι (>150 τμ) έχει τεκμήριο, ξέρω 'γω, 3-4 χιλιάρικα, πάμε κάπου στις 10.000. Αν υπάρχει και εξοχικό, βάλε 1-2 χιλ. ακόμα και φτάνουμε στις 12.000. Αν υπάρχει και πισίνα, σκάφος, τρίτο-τέταρτο ΙΧ κλπ κλπ ανεβαίνουμε κι άλλο. Ο Ε.Ε. που δηλώνει τώρα τετραψήφια ποσά (ζητώντας και επιστροφή), τουλάχιστον θα κληθεί να δώσει ένα ποσό με την κατάργηση του αφορολογήτου. Όχι μεγάλο, αλλά πάντως μεγαλύτερο του (0) - και αυτό το ποσό δεν θα το πληρώσουν οι συνήθεις μ....ες.Η λογική του 'πόθεν έσχες' στα έξοδα είναι σωστή. Από εκεί και πέρα αν γίνεται με ισοπεδωτικά τεκμήρια τα οποία είναι ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ [και να είσαι σίγουρος πως είναι τουλάχιστον για τα αυτοκίνητα με βάση τις 13 παραπάνω κατηγορίες καθώς και στη δική μου περίπτωση και σε ένα σωρό άλλες που ξέρω από γνωστούς και συγγενείς δεν έχουν την παραμικρή σχέση με τα πραγματικά έξοδα] τότε θα αδικηθεί κόσμος ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ. Προσωπικά χέστηκα για το αν αυτοί είναι μισθωτοί, Ε.Ε. ή ο,τιδήποτε άλλο. Δεν πρόκειται να χαρώ μόνο και μόνο επειδή έτσι θα πληρώσω αναλογικά λιγότερα εγώ, ο 'συνήθης μ....ας'.
-
Και εγω δεν μπορω να καταλαβω πως και απο που προκυπτουν αυτα τα ποσα.Ενα ολοκληρο συμπαν εχει ξεσηκωθει εναντιον αλλα αυτοι τον χαβα τους.Μ`αρεσει που ρωτησαν και τους εισαγωγεις για να εχουν μια πιο ολοκληρωμενη εικονα Ηθελα να ξερα πιο ΖΩΟ τους ειπε πως μια δωδεκακυλινδρη s-class εχει ετησια εξοδα 6030ε (ο σοφερ συμπεριλαμβανεται στα εξοδα?)
Έμμεση επαναφορά των τεκμηρίων!!!