-
Ο χρήστης sfedona85 έγραψε:
kurios epeidi exo mikro autokinito gia tin poli.. mono gia voltes,taxidia,ektos dromou xalares diadromes omos, kai epeidi tha exo kai fortomena ta sanidia tou surf kamia fora, pio konta stin paralia gia xefortomaΗ τιμή είναι εντυπωσιακή και εκ πρώτης όψεος, ευκαιρία. Αν θες να είσαι αξιοπρεπής και σωστός και δεν γυρίσεις τα χιλιόμετρα στο μεταχειρισμένο, το πληρώνεις με πολύ χαμηλή τιμή μεταπώλησης. Το ξέρω από πρώτο χέρι, γιατί πριν λίγους μήνες πούλησα το Subaru Forester 2.0X 10/03,την πλούσια έκδοση, 15.500 ευρώ.
Το αυτοκίνητο ήταν σε άψογη κατάσταση , με πληρέστατο σέρβις μπούκ και χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, αλλά ενώ με πήραν πάρα πολλοί τηλέφωνο, μόλις τους έλεγα 155.000 χιλιόμετρα, μόνο πού δεν με έβριζαν. Το προηγούμενο αυτοκίητο, Cherokee 2.5 του 99 με πολλά έξτρα, με δέρματινο σαλόνι και σε άψογη κατάσταση το έδωσα 14.000 ευρώ το 2003., με 165.000 χλμ.
Είναι θέμα ψυχολογίας. ο άλλος προτιμάει να αγοράσει ένα αυτοκίνητο με '55,000 χλμ' και καταβάθος να ξέρει πως είναιπολύ πιθανό να είναι γυρισμένο το κοντέρ, παρά να πάρει ένα αυτοκίνητο με πολλά χιλιόμετρα, αλλά με πλήρες ιστορικό. Είναι χαρακτηριστικό πως στο 'Auto Τρίτη', η πρώτη αγγελία σε κάθε μάρκα αυτοκινήτου είναι από κοντερά. 'Γίνονται επισκευές 'ρυθμίσεις' παντός είδους κοντέρ. Πιστεύω πως και οι εταιρείες .εχουν καταλάβει το πόσο απαξιώνονται τα αυτοκίνητα με το χρόνο και τα χιλιόμετρα και είναι κι αυτός ένας λόγος που προτείνουν τόσο αραιά διαστήματα αλλαγής λαδιών. Τι με νοιάζει σου λέει αν θα πάει ο κινητήρας στο ένα μύριο χιλιόμετρα, αφού μεχρι τότε είναι μάλλον απίθανο να το έχει ο αρχικός ιδιοκτήτης και θα έχει απαξιωθεί τόσο που δεν θα ενδιαφέρει κανένα, ενώ με κράχτη τα αραιά διαστήμα τα σέρβις θα πουλήσουμε περισσότερα αυτοκίητα .
Κάπως έτσι προκύπτουν αυτές η τρελές τιμές. Παντως τα 95.000 χλμ, είναι αστεία γιά ένα τέτοιο αυτοκίνητο, εφόσον είναι καλοσυντηρημένο, όπως λες. Το δικό μου Cherokee το μόνο πρόβλημα που μου είχε βγάλει, ήταν με την ψύξη. Τελικά άλλαξα ψυγείο και όλα καλά. Δεν είναι και γιαπωνέζικο στην αξιοπιστία, αλλά είναι αποδεκτό.
Πριν πάρω το Subaru, επρόκειτο να αγοράσω από ένα φίλο ακριβώς αυτό που σκέφτεσαι. Το πήγα μιά βόλτα Αθήνα-Χιονοδρομικό κέντρο Παρνασσού-Αθήνα και άλλαξα γνώμη. Οι λόγοι, αρκετοί. Κατανάλωση μου έβγαλε 18.5 lt/100, που σημείνει πως κάθε 380 χλμ σταματάς γιά βενζίνη και..αιμοραγία.
Στην εθνική όντως πλέει πολύ, τα καθίσματα είναι μόνο γιά σαλονάκι, και το αυτόματο κιβώτιο στα ανηφορικά στροφιλίκια...δράμα. Μόνο αν το βάλεις στο D2 (αν θυμάμαι καλά) και δεν ανεβάζει συνέχεια τρίτη μπορείς να κινηθείς αξιοπρεπως. Καλά, στα ανηφορικά στροφιλίκια η κατανάλωση (από το οργανάκι)
ήταν 30 lt/100 +!!! Γενικά σε σβέλτη οδήγηση, δράμα λόγω, μεγάλου βάρους, ανάρτησης και κιβωτιού, το αυτοκίνητο είναι all over the place. Στην πόλη, παραδόξως , είναι πολύ πιό ευχάριστο. Το αυτόματο κιβώτιο ξεκούραστο, καλή ορατότητα, απροσδόκητα ευέλικτο και φυσικά από τους καλίτερους αναρριχητές πεζοδρομίων. Δεν είναι παράξενο που είναι τόσο αγαπητό στις κυριλέ νοικοκυρές που δεν διαθέτουν σύζυγο εμβέλειας Cayenne.Αλλά γιά ταξίδια και ξένοιαστες βόλτες που θέλεις δεν είναι ότι καλύτερο. Οι 'αποδράσεις' εκτός δρόμου η γίνονται σε δρόμο που πάει και ένα ψηλό ΙΧ, η αλλιώς απαιτούν πολύ προετοιμασία και σίγουρα δεν γίνονται ανέμελα με την σύζυγο και τα παιδιά μετά τα κοψίδια, όταν θέλουμε να συνδυάσουμε χώνεψη και περιπέτεια. Εχω πετύχει αρκετές φορές οικογένειες και λεβέντες που αψήφιστα, επειδή ο πωλητής τους διαβεβαίωσε πως το πανάκριβο τετρακίνητο που ψώνισαν , πάει παντού κια δεν μασάει, να έχουν κολlήσει στη μέση του πουθενά και να είναι στα πρόθυρα νευρικού κλονισμού. To of roadείναι είναι μιά δραστηριότητα που απαιτεί εκτός από το κατάληλο όχημα , γνώσεις εξοπλισμό, παρέα και να μην φοβάσαι να εκθέσεις το αυτοκίητο σε κίνδυνο. Οσο γιά το σερφ, δεν είναι ότι καλίτερο. Αν προσπαθήσεις να φορτώσεις/ξεφορτώσεις σανίδια με δυνατό αέρα σε ένα τόσο ψηλό αυτοκίνητο, θα δείς πόσο δύσκολο και επικίνδυνο είναι. Τα καλύτερα σερφοαυτοκίνητα είναι τα station wagon η τα crοssover εφόσον θες να κατεβαίνεις και στην παραλία. Χαμηλά από πάνω και μακρουλά , γιά να βάζεις πανιά και μάτσες μέσα και εύκολο φόρτωμα.
Οπως είπαν και οι προηγούμενοι , γιά την χρήση που θές ένα SUV , θα σε καλύψει πολύ καλύτερα. Forester, Rav4 ,X-Trail,G Vitara, CRV κλπ σε καλύπτουν άριστα. Αν βρείς αντίστοιχης χρονολογίας θα είναι πολύ οικονομικά. Από την άλλη , το Cherokee , αν θελήσεις να ασχοληθείς σοβαρά με το of road έχει πολλές δυνατότητες κάι αν πάθει κάτι δεν τρελένεσαι,εφόσον το έχεις αγοράσει όσο ένα Fiat 500. Και μιάς και είναι εκτός εγγύησης, τα πολύ απλά, Αμερικάνικα, μηχανικά του έχουν ελάχιστο κόστος συντήρησης, αν πας σε ένα καλό συνεργείο, μη εξουσιοδοτημένο.
-
εκει που ειπα βγαζω ακρη ρε subifan τωρα με αποτελειωσες... κοιτα πιο πολυ την τιμη ειδα και γλυκαθηκα.! να ειμαι ειλικρινης.. το αμαξι ειναι πεντακαθαρο σε ολα.! ο ιδιοκτητης το δινει για να παρει το νεο cherokee.. μεσα απο την chrysler και αυτο.. !!! η αληθεια ειναι οτι ενα rav4 παραδειγμα..ειναι στα 22.000 ευρω σε καλη κατασταση.! απο τα 15 στα 22.000 ειναι μια τεραστεια διαφορα..τωρα θα μου πεις..θα την κερδισω, σε καυσιμα,service κτλπ.!~ δεν ξερω τι αλλο να σκεφτω.!@
-
Ο χρήστης sfedona85 έγραψε:
εκει που ειπα βγαζω ακρη ρε subifan τωρα με αποτελειωσες... κοιτα πιο πολυ την τιμη ειδα και γλυκαθηκα.! να ειμαι ειλικρινης.. το αμαξι ειναι πεντακαθαρο σε ολα.! ο ιδιοκτητης το δινει για να παρει το νεο cherokee.. μεσα απο την chrysler και αυτο.. !!! η αληθεια ειναι οτι ενα rav4 παραδειγμα..ειναι στα 22.000 ευρω σε καλη κατασταση.! απο τα 15 στα 22.000 ειναι μια τεραστεια διαφορα..τωρα θα μου πεις..θα την κερδισω, σε καυσιμα,service κτλπ.!~ δεν ξερω τι αλλο να σκεφτω.!@Μα δε σου είπε κάτι διαφορετικό από εμάς!!
Εγώ θα συνοψίσω στο εξής:
Αν το αυτοκίνητο είναι καθημερινό σου τότε να μην το πάρεις. Αν το έχεις για τις βόλτες σου και μόνο τότε ok.
Tα 7Κ€ παραπάνω για να τα δώσεις σε βενζίνες θα περάσουν πολλά χρόνια... -
μα αυτο το ειπα απο την αρχη.. το αυτοκινητο δεν ειναι για καθημερινη χρηση εννοειτε.. και δεν εχω την οικομικη ανεση για να κυκλοφορω καθημερινα με τετοιο αυτοκινητο και να το συντηρω.! μονο για ταξιδια, βολτες, και χωματινες χαλαρες! διαδρομες.!
υπαρχει για καθημερινη χρηση μικρο οικονομικο αυτοκινητο
-
Δεν ξέρω τι οδηγάς και τι αυτοκίνητα έχεις οδηγήσει αλλά μάλλον πρέπει να το οδηγήσεις. Πάρε αυτό ή ένα άλλο να το πας βόλτα. Αν τα μειονεκτήματα που ήδη αναφέρθηκαν και που φαίνεται ότι είναι συγκεκριμένα και γνωστά σε ενοχλούν απορρίπτεται όσο και να κάνει. Αλλιώς τα ζυγίζεις και προχωράς.
Το πιθανότερο αν δεν έχεις τζιποειδές παρελθόν είναι να προσέξεις αυτά ακριβώς που σου λένε: καμία αίσθηση στο τιμόνι, ατελείωτη πλεύση- βαρκάδα, όχι κορυφαία ποιότητα, μέτρια εργονομία, μέτρια άνεση ιδίως από τον πίσω άξονα, αργό κιβώτιο όχι κορυφαίοι χώροι, κατανάλωση υπερβολική αν δεν είσαι μαθημένος να κινείς 2 τόνους με κινητήρα 3+χιλιάδων κυβικών.
Αν έχεις τζιποειδές παρελθόν τα περισσότερα από τα παραπάνω εννοούνται(!) οπότε θα εκτιμήσεις τη δύναμη και τη ροπή και τις καλές δυνατότητες ελευθερίας των αναρτήσεων και καλές γωνίες....
Ενδιαφέρουσα και η συμβουλή υπέρ του στέισον για το φόρτωμα των σερφ! Ισχύει το ίδιο και για ποδήλατα ή βαρκούλα.... Αν όχι στέισον τότε θα σου πρότεινα να πάρεις το προηγούμενο Forester, είναι πολύ ευχάριστο οδηγικά, το πιο κοντινό σε συμβατικό αυτοκίνητο, αξιόπιστο, οικονομικό με καλή τετρακίνηση και αργά και υστερεί μόνο σε μέγιστους χώρους και σε γωνίες πρόσβασης. -
paidia to autokinito to pira..tora..elpizo na mou vgei kalo.. pantos kaiei... na eimai eilikrinis...
me piso kinisi kai horis a/c ta 18litra/100km mesa stin poli..horis polu kinisi..polu spanio na ta do.!!
-
Με γειά σου και με πολλά καλά φθηνά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα, μην ξεχάσεις να αλλάξεις και την υπογραφή σου!
-
xaxaxaxa...ok thanx..
euxaristo polu kai gia tis plirofories pou mou dosate,!
na prostoparon ola fainontai kala.. kai xrisimopoiisa kai to cruise... vevaia den xero kata poso periosotero kanei oikonomia sta kausima...!!!
to moter exei kanei service kai to filtro einai katharo.. odigo oso pio irema ginetai.afou etsi ki allios to moteri arpazei polu eukola... vevaia an kai automato.. kanoniki pisokouna giati me to paramikro klotsaei kai kanei paixnidia.!!!
apla to mono pou tha ithela apo tous gnostes..poia einai ta katallila elastika gia asfalto..kai gia polu ligo xoma,xioni ktlp.. kai na min kaine kai polu venzini!!!! -
Όσον αφορά τα ελαστικά μετά από εμπειρία με το KJ θα σου έλεγα,πάντα σύμφωνα μ'αυτά που ζητάς,να πας στα Pirelli Scorpion STR.
Πολύ καλό στην άσφαλτο,μηδενικοί θόρυβοι,πολύ καλό φρενάρισμα και ικανό για light off-road,βροχή και χιόνι.
Ελπίζω να βοήθησα. -
Καλοταξιδο!!!!
-
ευχαριστω για ολα.και για τις καλες συμβουλες σας... πραγματικα.καλο το chero αλλα οντος κουναει! και γενικοτερα τις λακουβες τις περναει με λιγο ατσαλο τροπο.δεν ξερω αν μου προτεινετε κατι για διαφορετικο στησιμο του αυτοκινητου ( αμορτισερ κτλπ )
τα λαστοιχα που εχει πανω ειναι Pirelli Scorpion STR 235/70/16 -
Καλοτάξιδο φίλε και απροβλημάτιστο
αγορά cherokee 3.7 limited 2002 μοντελο