-
http://www.airliners.net/open.file/556857/L/
με ένα τέτοιο είχα πάθει την πλάκα μου μπόμπιρας...
Κρίμα. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
http://www.airliners.net/open.file/556857/L/' target='_blank
με ένα τέτοιο είχα πάθει την πλάκα μου μπόμπιρας...
Κρίμα.Johannesburg ε;Εχει μεταφερει πολλους συγγενεις μου αυτο.
Καθως και χρημματα ελληνων τα πολυ παλια χρονια ,επι απαρτχαιντ . -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Περισσότερο είναι θέμα εμπειριών και άποψης. Προσωπικά, θεωρώ έγκλημα αυτό που έγινε, επί 20+ χρόνια, στην Ολυμπιακή. Αλλά, παράλληλα, γνωρίζω το ευρύτατο κύκλο Οικονομίας που δημιουργεί αυτή η εταιρεία.
Αλλά και καταστάσεις που κάλυπτε/καλύπτει (Τύπος, Τιμολογιακή πολιτική, Μετακινήσεις, Δρομολόγια) που, ελπίζω, να κοπούν με τον ιδιώτη. Για να συνειδητοποιήσουμε όλοι μερικά πράγματα.Αν και, πιστεύω, ότι ο 'ιδιώτης' θα εισπράξει ένα ποσόν και θα συνεχίσει να παρέχει κάποιες υπηρεσίες.
Κρίμα πάντως για όλους εκείνους που, πραγματικά, δουλεύουν στην ΟΑ. Γιατί οι περισσότεροι κρίνετε από τους λίγους που βλέπετε μπροστά σας. Χωρίς να μπορείτε να δείτε αυτούς που είναι πίσω από την βιτρίνα.
Όπως και να είναι, κοντός ψαλμός αλληλούϊα. Εδω θα είμαστε...
Αν εννοείς ως υπηρεσίες τα δωρέαν και αγύριστα εισητήρια στα κόμματα τότε προτιμώ να γνωρίζω πόσα ξοδεύουν τα λαμόγια οι πολιτικοί για να μας καλοπιάνουν εκείνες τις λίγες ημέρες.
Κούκο ποιοί είναι πίσω από τη βιτρίνα???
Το τελευταίο μου ταξίδι με την ΟΑ ήταν στην Κωνσταντινούπολη και πίσω. Εκεί σημειώθηκαν 2 ευτράπελα με το 1ο να είναι ήσσονος σημασίας ΙΜΗΟ (αν και θα ήταν απαράδεκτο για οποιαδήποτε εταιρεία να πετάνε η υπεύθυνος πτήσης με στολή άλλης εταιρείας) και το 2ο ήταν μείζονος σημασίας (να βάζεις μία ανάπηρα γυναίκα να κατεβαίνει με τις πατερίτσες τα σκαλοπάτια του αεροπλάνου γιατί σου @@@βλωσε να μην παρκάρεις το σκάφος στη φισούνα όταν οι Τουρκαλάδες την έφεραν μέσα στο σκάφος πρακτικά και την κάθισαν αναπαυτικά).
Προσωπικά κάποιους από τους υπαλληλούς της ΟΑ τους βλέπω όταν πάω στα Γραφεία της Περιφέρειας στη Συγγρού (συστεγάζεται η Ε.Δ.Α. της Π.Α. με την Ο.Α.). Πολλές φορές έχω φτάσει 14.50~15.00 για να δουλειά ή για συνάντηση και απέξω γίνεται διαδήλωση με δεκάδες υπαλλήλους που περιμένουν υπομονετικά να χτυπήσουν κάρτα για να φύγουν. Το πρωί δεν πριν από τις 08.30 δεν είναι κανείς εκεί.
Το θέμα είναι να πληρώσουμε άπαξ και να τελειώνει το παραμύθι. Μάλιστα θεωρώ απαράδεκτο εργαζόμενοι της Α εταιρείας επειδή είναι ΔΕΚΟ να αμοίβονται παραπάνω όταν η εταιρεία κλείνει από τους συναδέλφους τους σε οποιαδήποτε Ιδιωτική Επιχείρηση. Να τους δωθούν αυτά που ορίζει ο νόμος για τους κοινούς θνητούς και ας πάνε στο καλό. Σύνταξη πλήρη στα 40??? Δηλαδή εγώ ή εσύ και μερικά άλλα εκατομύρια Έλληνες που δεν δουλεύουν σε ΔΕΚΟ είναι ΜΑΛΑΚΕΣ???
Για τη μεταφορά περιοδικών και εφημερίδων ΙΜΗΟ χέστηκα!!! Οι εφημερίδες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το τοπικό τυπογραφείο για την εκτύπωση τους (πόσα λεφτά της ώρας θα κάνει να κατέβει το φύλλο μέσω Ιnternet) και τα περιοδικά αν φτάσουν στις 3 του μήνα με το πλοίο δεν χάλασε ο κόσμος! Άσε που το πρώτο τονώνει και την τοπική κοινωνία.
Για τα τιμολόγια. Η Aegean είναι Ιδιωτική επιχείρηση και πουλά πανάκριβα τα εισιτήρια της (οι προσφορές πάντως αν τις πετύχεις είναι καλές). Παρόλα αυτά κατάφερε να πάρει πάνω από το 50% της αγοράς πέρυσι, πετά με ολοκαίνουργια αεροσκάφη και το κυριότερο προσφέρει service (όπως είχα την ευκαιρία να απολαύσω σε ταξίδι στα Χανιά). Όπως και στην Α.Ο. που κανείς δεν διαμαρτύρεται πια για τα 2.80 που πληρώνει καθώς απολαμβάνει service έτσι και μετά κανείς δεν θα νοιάζεται για το γεγονός ότι πετούσε με μία εταιρεία που του πουλούσε το εισιτήριο 10 ευρώ φθηνότερα αλλά κάθε χρόνο από τους φόρους του, του τα έπαιρνε πολλαπλάσια.
Για τα Δρομολόγια. Η ΟΑ έκανε τα αδύνατα δυνατά ώστε να μην πετάξουν φέτος το καλοκαίρι Υδροπλάνα. Όσο και μικρή να είναι η κίνηση υπάρχουν πάντα οι δυνατότητες κάλυψης των αναγκών.
Για Ιατρικές Παροχές (πτήσεις ασθενών κ.α.). Να καθίσουν πρώτα να φτιάξουν σωστή πρωτογενή περίθαλψη στα νησιά οι Κυβερνόντες και δευτερογενή στα Νησιά Κεφαλές. Δεν είναι λύση για μία γρίπη ο ασθενής να μπουζουριάζεται στο αεροπλάνο για την αθήνα.
ΥΣ Το γεγονός ότι μπορεί να υπήρχαν εργαζόμενοι που ίδρωναν για το ψωμί τους είναι χωρίς αμφιβολία αλήθεια. Το πρόβλημα είναι ότι βολεύτηκαν με τις συνδικαλιστές που είχαν και ποτέ δεν άλλαξαν την κατάσταση. Τώρα ας μαζέψουν τα σπασμένα!
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Είναι τρομακτικά πολλοί όσοι τροφοδοτούτν τον κύκλο φηφοθηρίας-βολέματος αλλά δεν το κάνουν όλοι? Εσύ το έχεις κάνει? Εγώ όχι και σε καμία περίπτωση, αρνούμαι λοιπόν να μπω στο ίδιο τσουβάλι.Oύτε γω το χω κάνει (μάλλον δεν ψήφιζα ακόμα στα 'χρυσά' χρόνια της ΟΑ), αλλά μιλάω γενικότερα για το κοινωνικό σύνολο.
Και φυσικά δεν έχω πρόβλημα να γίνει ό,τι είναι γίνει, εδώ που έφτασε η κατάσταση. Το πρόβλημά μου, αυτό που μ' εξοργίζει είναι ότι ποτέ κανείς δεν τιμωρήθηκε για τα όργια που έχουν γίνει.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Και φυσικά δεν έχω πρόβλημα να γίνει ό,τι είναι γίνει, εδώ που έφτασε η κατάσταση. Το πρόβλημά μου, αυτό που μ' εξοργίζει είναι ότι ποτέ κανείς δεν τιμωρήθηκε για τα όργια που έχουν γίνει.
μα είναι τόσο λίγοι αυτοί που δεν τους βρίσκεις καν στη θάλασσα των σκληρά εργαζόμενων υποδειγμάτων της Ολυμπιακής.
το καλό είναι οτι όλη αυτή η αφρόκρεμα θα μπολιάσει τα νέα πόστα που θα μετακινηθεί. -
...να κλείσει επιτέλους αυτό το χαμαιτυπείο και μετά να παίρνουν σειρά κι άλλα (ΕΡΤ, ΟΣΕ, κτλ.)
-
Καλά αυτοί οι εργατοπατέρες της ΟΑ βλέπουν τι γίνεται εκεί στην Alitalia;
Βγαίνουν στις τηλεοράσεις οι 40αρηδες και λένε ότι δεν θέλουν να γίνουν συνταξιούχοι; Μας δουλεύουν;
'Η ο άλλος λέει ότι δεν θέλει να πάει σε άλλη ΔΕΚΟ!! Μήπως να πάρεις πόδι φιλαράκο θες;Για να παραδειγματιστούν λίγο από Αlitalia γιατί η κότα που έκανε τα χρυσά αυγά ψόφησε.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το τελευταίο μου ταξίδι με την ΟΑ ήταν στην Κωνσταντινούπολη και πίσω. Εκεί σημειώθηκαν 2 ευτράπελα (...) το 2ο ήταν μείζονος σημασίας (να βάζεις μία ανάπηρα γυναίκα να κατεβαίνει με τις πατερίτσες τα σκαλοπάτια του αεροπλάνου γιατί σου @@@βλωσε να μην παρκάρεις το σκάφος στη φισούνα όταν οι Τουρκαλάδες την έφεραν μέσα στο σκάφος πρακτικά και την κάθισαν αναπαυτικά).
Επειδή είχα ανάλογη δυσάρεστη εμπειρία, έμαθα ότι το αν θα σταθμεύσει το αεροπλάνο σε φυσούνα ή όχι, εξαρτάται από το εάν και πόσες φυσούνες έχει 'νοικιάσει' η εταιρεία στο αεροδρόμιο (η χρήση της φυσούνας είναι ακριβότερη). Και δυστυχώς δε συμβαίνει αυτό μόνο στην ΟΑ ((viewtopic.php?f=13&t=12136&st=0&sk=t&sd=a&start=1350). Μάλιστα, στην αποβίβαση, αν έχεις πρόβλημα κινητικότητας, σε ρωτούν αν θες να περιμένεις να έρθει να σε πάρει το ειδικό βαν, ή αν μπορείς να κατέβεις μόνος σου: πολλοί προτιμούν το δεύτερο διότι, ειδικά στο Ελ. Βενιζέλος, το προσωπικό που έχει επιφορτιστεί με αυτά τα καθήκοντα (μεταφορά ΑΜΕΑ, κλπ) είναι πάρα πολυ λίγο και θα χρειαστεί να περιμένουν για πολύ πριν αποβιβαστούν. Ενδεικτικά, η Aegean, μεσούσης της θερινής περιόδου, είχε μόνο δύο άτομα ανα βάρδια -γνώρισα τον έναν που με μετέφερε, ο οποίος έτρεχε ασταμάτητα όλο το 8ωρο σαν το άλογο...)
-
Η Ολυμπιακή πρέπει να είναι το θέμα που έχει απασχολήσει περισσότερο την κοινή τα τελευταία 30 χρόνια στην Ελλάδα μετά το Κυπριακό και το Μακεδονικό!
Νομίζω ότι κανένας, ούτε ο ίδιος ο Ωνάσης, θα μπορούσε να προβλέψει το μέγεθος του στο οποίο θα εξελλισόταν το ζήτημα.Πρόκειται για την χαρακτηριστικότερη ίσως κυβερνητική αποτυχία διαχείρισης.
Πιστεύω ότι η Ολυμπιακή πρέπει να κλείσει αλλά ούτε να δοθούν χαριστικές συντάξεις, ούτε να βρεθεί κανένας υπάλληλος στο δρόμο ιδιαίτερα οικογενειάρχες, γυναίκες, και μεγάλης ηλικίας. Να δουλέψουν κανονικά και να συνταξιοδοτηθούν όπως όλοι οι υπόλοιποι στην ώρα που πρέπει και το κράτος να μάθει επιτέλους ότι δεν μπορεί και δεν πρέπει να τα κάνει όλα. -
Ο χρήστης dirtoulios έγραψε:
Το τελευταίο μου ταξίδι με την ΟΑ ήταν στην Κωνσταντινούπολη και πίσω. Εκεί σημειώθηκαν 2 ευτράπελα (...) το 2ο ήταν μείζονος σημασίας (να βάζεις μία ανάπηρα γυναίκα να κατεβαίνει με τις πατερίτσες τα σκαλοπάτια του αεροπλάνου γιατί σου @@@βλωσε να μην παρκάρεις το σκάφος στη φισούνα όταν οι Τουρκαλάδες την έφεραν μέσα στο σκάφος πρακτικά και την κάθισαν αναπαυτικά).
Επειδή είχα ανάλογη δυσάρεστη εμπειρία, έμαθα ότι το αν θα σταθμεύσει το αεροπλάνο σε φυσούνα ή όχι, εξαρτάται από το εάν και πόσες φυσούνες έχει 'νοικιάσει' η εταιρεία στο αεροδρόμιο (η χρήση της φυσούνας είναι ακριβότερη). Και δυστυχώς δε συμβαίνει αυτό μόνο στην ΟΑ ((viewtopic.php?f=13&t=12136&st=0&sk=t&sd=a&start=1350' target='_blank). Μάλιστα, στην αποβίβαση, αν έχεις πρόβλημα κινητικότητας, σε ρωτούν αν θες να περιμένεις να έρθει να σε πάρει το ειδικό βαν, ή αν μπορείς να κατέβεις μόνος σου: πολλοί προτιμούν το δεύτερο διότι, ειδικά στο Ελ. Βενιζέλος, το προσωπικό που έχει επιφορτιστεί με αυτά τα καθήκοντα (μεταφορά ΑΜΕΑ, κλπ) είναι πάρα πολυ λίγο και θα χρειαστεί να περιμένουν για πολύ πριν αποβιβαστούν. Ενδεικτικά, η Aegean, μεσούσης της θερινής περιόδου, είχε μόνο δύο άτομα ανα βάρδια -γνώρισα τον έναν που με μετέφερε, ο οποίος έτρεχε ασταμάτητα όλο το 8ωρο σαν το άλογο...)
Το αεροσκάφος θα έπρεπε να προσεγγίσει σε φισούνα καθώς η συγκεκριμένη πτήση προεβλέπε τη χρήση της. Η κυρία δεν είχε επιλογή (ήμουν από πίσω της) καθώς το αεροπλάνο έπρεπε να ετοιμαστεί και να φύγει για άλλη πτήση.
-
Μου φαίνεται παράλογο το αεροπλάνο να μη σταμάτησε σε φυσούνα γιατί βαριόντουσαν, οπως ισχυρίζεσαι. Αεροδρόμιο είναι, όχι το πάρκινγκ στο Βερόπουλο για να κάνει ο καθένας ό,τι του γουστάρει. Κάτι άλλο θα παίχτηκε.
-
Για το αν θα σταματήσει ή όχι σε φυσούνα,έχει σχέση και η διαθεσιμότητα αυτών,καθώς επίσης και οι οδηγίες που έχει δώσει το αεροδρόμιο στον πιλότο του συγκεκριμένου δρομολογίου.Τον Μάρτιο που πήγα στη Γενεύη,το αεροπλάνο στο Βενιζέλος ήταν μακρυά από την έξοδο,και πήγαμε με λεωφορείο.Μόλις προσγειωθήκαμε στη Γενεύη,ήταν μεν μπροστά στην είσοδο του αεροσταθμού,αλλά εκτός φυσούνας.Στην επιστροφή,το αεροπλάνο της Ο.Α ήρθε σε φυσούνα στη Γενεύη,αποβίβασε και επιβίβασε από εκεί.Στο Βενιζέλος αποβίβασε πάλι εκτός φυσούνας.Για τα ΑΜΕΑ χρησιμοποιείται ειδικός αναβατήρας συνήθως από την πόρτα στο πίσω μέρος του α/φους και κατεβαίνουν με ασφάλεια.Η μέριμνα αποβίβασης των επιβατών,είναι θέμα του αεροδρομίου και όχι της εταιρείας.Η εταιρεία απλώς ενημερώνει το αεροδρόμιο αν υπάρχει ή όχι ΑΜΕΑ στο α/φος.Η Ο.Α μπορεί να είχε πολλά προβλήματα,αλλά δεν ήταν τόσο άσχημη όσο την παρουσιάζουν κάποιοι.Τώρα που θα τη μετατρέψουν σε low cost και με ελάχιστους προορισμούς-ο Καναδάς πρέπει να θεωρείται κομμένος,όπως και η Γενεύη-να δούμε πώς θα είναι,και πόσο θα μας κοστίζει ένα ταξίδι σε χώρες που δε θα πηγαίνει Ελληνική εταιρεία.
Όσον αφορά την οικονομία που θα γίνει αν κλείσει η Ο.Α,πρέπει να κατέβουμε στον δρόμο να διεκδικήσουμε αυτά τα λεφτά.Αλλά το σενάριο είναι γνωστό,όλο και κάποιος Ευφραίμ θα τα φάει... -
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Για το αν θα σταματήσει ή όχι σε φυσούνα,έχει σχέση και η διαθεσιμότητα αυτών,καθώς επίσης και οι οδηγίες που έχει δώσει το αεροδρόμιο στον πιλότο του συγκεκριμένου δρομολογίου.Τον Μάρτιο που πήγα στη Γενεύη,το αεροπλάνο στο Βενιζέλος ήταν μακρυά από την έξοδο,και πήγαμε με λεωφορείο.Μόλις προσγειωθήκαμε στη Γενεύη,ήταν μεν μπροστά στην είσοδο του αεροσταθμού,αλλά εκτός φυσούνας.Στην επιστροφή,το αεροπλάνο της Ο.Α ήρθε σε φυσούνα στη Γενεύη,αποβίβασε και επιβίβασε από εκεί.Στο Βενιζέλος αποβίβασε πάλι εκτός φυσούνας.Για τα ΑΜΕΑ χρησιμοποιείται ειδικός αναβατήρας συνήθως από την πόρτα στο πίσω μέρος του α/φους και κατεβαίνουν με ασφάλεια.Η** μέριμνα αποβίβασης των επιβατών,είναι θέμα του αεροδρομίου και όχι της εταιρείας**.Η εταιρεία απλώς ενημερώνει το αεροδρόμιο αν υπάρχει ή όχι ΑΜΕΑ στο α/φος.Ναι. Αλλά για τη μεταφορά/εξυπηρέτηση ΑΜΕΑ μέχρι την επιβιβαση στο ειδικό όχημα που τους επιβιβάζει στο αεροπλάνο, η ευθύνη είναι της αεροπορικής εταιρείας, τουλάχιστον στα μεγάλα αεροδρόμια.
-
Πάντως, διαπιστωνω μεταστροφή του κλίματος **υπέρ **του κλεισίματος της Ολυμπιακής. Ο κόσμος κουράστηκε με το ανέκδοτο αυτό.
Μόνο οι αντιπολιτευόμενες εφημερίδες και τα ηλίθια κανάλια ζουν σε άλλο κόσμο.
Οι πρώτοι εκπεποιθήσεως (μπορεί να πιστεύουν ότι επι ΠΑΣΟΚ η ΟΑ λειτουργούσε σαν την Microsoft και στράβωσε η δουλειά τα τελαυταία 4 χρόνια ), οι δευτεροι επι, απλά, πάντα είναι ανήθικοι showmen (και -women).
-
Δεν είναι έτσι.Ακόμα και η σκάλα που έρχεται για να κατέβει ο κόσμος,είναι ευθύνη της εταιρείας επίγειας εξυπηρέτησης.Και γι'αυτή την εξυπηρέτηση η εταιρεία πληρώνει.Και δεν πληρώνει λιγότερα αν π.χ δεν έρθει ο ανελκυστήρας να κατεβάσει τον κόσμο.Πληρώνει ένα πόσο για όλες τις υπηρεσίες.Στάνταρ ποσό.
-
Το σχέδιο που προτεινετε φαίνεται να είναι η καλυτερη δυνατη λυση.
Ειδικά για τους εργαζομενους ...μιλαμε για λαχειο, συνταξουλα στα 40, δυνατότητα επεναπροσληψης στην νεα εταιρεια, πληρη αποζημιωση ..τι αλλο θελουν.Πιστευω οτι οι εργαζομενοι της ΟΑ εχουν καταλαβει το λαχειο που τους εκατσε και επι της ουσιας δεν θα φερουν αντιρρησης, εξαλλου και τα επιχειρηματα που χρησιμοποιουν ειναι εκτος λογικης.. και καλα χρωστα το κρατος στην ΟΑ..τοσα χρόνια που επιδοτεί το κρατος αδρα την ΟΑ δεν ειναι χρηματα αυτα??
Η το αλλο οτι εταιρεια ειναι κερδοφορα.... και οτι μπορει να παραμεινει κρατικη.
Στον κολοφαρδο τον Χατζηδακη εκατσε και το σκηνικο με την αλιταλια οπου οι συνδικαλιστες οδηγουν σε κλεισιμο χωρις καμια εναλλακτικη την εταιρεια και οι δικοι μας κανουν τα 'παγώνια'
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Πάντως, διαπιστωνω μεταστροφή του κλίματος **υπέρ **του κλεισίματος της Ολυμπιακής. Ο κόσμος κουράστηκε με το ανέκδοτο αυτό.Όταν ο κόσμος ακούει ένα σωρό πληροφορίες,για τους μισθούς των εργαζομένων,για τις ζημίες της εταιρείας,και αυτός δεν έχει να πάρει καινούρια παπούτσια,αντιδρά.Αυτό που δεν ακούει όμως είναι ποιος φταίει γι'αυτά.Ποιος φταίει που η Ο.Α όλο το καλοκαίρι πλήρωνε αποζημιώσεις για ακυρώσεις δρομολογίων,αφού τα α/φη δεν έφταναν για το καλοκαιρινό πρόγραμμα;Ποιος φταίει που δεν ήρθαν εγκαίρως τα α/φη που πήγαν να νοικιάσουν;Ποιος φταίει που η Ο.Α δεν έχει καινούρια α/φη;Για τέτοια ερωτήματα,δεν γίνεται ποτέ λόγος.Πετάνε μόνο ένα 'ο υπάλληλος παίρνει 1500€' και ο κόσμος νομίζει ότι τα παίρνει και δεν εργάζεται.Ότι κάνει υπερωρίες δεν το λένε.Ότι οι καθυστερήσεις οφείλονται στα παλιά α/φη που νοικιάζει η διοίκηση και παιδεύονται οι τεχνικοί να τα φτιάξουν δεν το λένε.Ότι τα πληρώματα των α/φων,αεροσυνοδοί φροντιστές πιλότοι,πάνε μερικές ώρες πριν την πτήση για να την προετοιμάσουν δεν τα λένε.Εν ολίγοις,δε λένε τίποτα για τις ευθύνες των διοικήσεων που είναι εκλεκτές της εκάστοτε κυβέρνησης,και αμοίβοντε πλουσιοπάροχα,αλλά δε δίνουν ποτέ λόγο,αλλά λένε πολλά για το προσωπικό.Φυσικά έχει ευθύνες και το προσωπικό.Και πολλές,αλλά όχι αποκλειστικές ευθύνες.
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Το σχέδιο που προτεινετε φαίνεται να είναι η καλυτερη δυνατη λυση.
Ειδικά για τους εργαζομενους ...μιλαμε για λαχειο, συνταξουλα στα 40, δυνατότητα επεναπροσληψης στην νεα εταιρεια, πληρη αποζημιωση ..τι αλλο θελουν.Πιστευω οτι οι εργαζομενοι της ΟΑ εχουν καταλαβει το λαχειο που τους εκατσε και επι της ουσιας δεν θα φερουν αντιρρησης, εξαλλου και τα επιχειρηματα που χρησιμοποιουν ειναι εκτος λογικης.. και καλα χρωστα το κρατος στην ΟΑ..τοσα χρόνια που επιδοτεί το κρατος αδρα την ΟΑ δεν ειναι χρηματα αυτα??
Η το αλλο οτι εταιρεια ειναι κερδοφορα.... και οτι μπορει να παραμεινει κρατικη.
Στον κολοφαρδο τον Χατζηδακη εκατσε και το σκηνικο με την αλιταλια οπου οι συνδικαλιστες οδηγουν σε κλεισιμο χωρις καμια εναλλακτικη την εταιρεια και οι δικοι μας κανουν τα 'παγώνια'
Πώς είναι καλό το σχέδιο,όταν το δημόσιο θα ζημιωθεί από τις παροχές που θα δώσουν στους εργαζομένους;Ας αναλάβουν το όποιο πολιτικό κόστος,και ας τους πουν 'Η εταιρεία κλείνει,κι εσείς πάτε στα σπίτια σας'.Αλλά δεν τολμούν.Οπότε αυτά τα παραμύθια για το δημόσιο συμφέρον να μη μας τα λένε.Άλλων το συμφέρων σπεύδουν να εξασφαλίσουν...
-
Για το δημοσιο ειναι οικονομικη αιμοραγια...για τους εργαζομενους ειναι καλό και για την διαδοχη κατασταση.
Αλλα το δημοσιο ουτος η αλλλως πετά εκατομυρια εδώ και χρόνια στο τρυπιο πηγαδι της ΟΑ, ας ειναι αυτα τα τελευταια να τελειωνουμε.
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Αλλα το δημοσιο ουτος η αλλλως πετά εκατομυρια εδώ και χρόνια στο τρυπιο πηγαδι της ΟΑ, ας ειναι αυτα τα τελευταια να τελειωνουμε.
Δεν είναι έτσι όπως τα λες.Η Ο.Α πληρώνει το ΙΚΑ-ανεξάρτητα αν έχουν 4 χρόνια να καταβάλλουν εισφορές-πληρώνει ΦΠΑ-το ίδιο-πληρώνει στο Βενιζέλος.Και οι εργαζόμενοι που παίρνουν κάποια λεφτά,πληρώνουν φόρο εισοδήματος.
Και είμαι περίεργος αν δεν βρεθεί επενδυτής για την Πάνθεον-ΟΑ να δω τι θα την κάνει...Επίσης είμαι περίεργος πόσο θα πληρώσει ο επενδυτής-αν βρεθεί-για το σήμα τα slots και τα α/φη.Ιδίως τα Airbus A340 είναι καινούρια.Θα τα πάρει για ένα κομμάτι ψωμί να μας κάνει και χάρη;
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜMΕΣ