Sorry, αλλά να σε ρωτήσω κάτι...γιατί να αλλάξεις αμάξι του 2006?και μάλιστα Honda, που κατά τεκμήριο αντέχουν?
Όσο για τα τεκμήρια που είναι να αλλάξουν, υπάρχει ανακοίνωση ότι ειδικά τα κυβικά που μας ενδιαφέρουν 1,4-1,8 δεν θα επιβαρυνθούν. Επίσης το σκαλοπάτι θα είναι στα 2000 κυβικά άρα 1,4 με 1-8 θα έχουν τους ίδιους φορολογίσημους ίππους.
-
ναι δεν υπαρχει αρκετη παραδοση και ιστορια για να βγουν 210 αλογα απο 1400κκ
θα ειναι πιεσμενα.
(το ενδεχομενο, να θεωρουν οτι μπορει ενα τετοιο μοτερ να μην ειναι euro 5 ή να μην ειναι του χαρακτηρα που θελουν, δεν υπαρχει?)γιαυτο και σταματησε τη παραγωγη του tsi 170! Oκ, και γιατι εσπασαν 4 μοτερ στα 17000 στην Ελλαδα
ωχ ξεχασα, θα το βγαλει στο ibiza με 180
το οποιο θα ειναι μαλλον ιδιο με τα 160 του golf VI
το οποιο ειναι σχεδον ιδιο με το tiguan 150ναι βεβαια ενδιαφερονται για την Ελληνικη αγορα, γιαυτο παλιωτερα το εφερναν με 1400κκ και 60 αλογα
-
Το θέμα των ρύπων είναι επίσης πιθανό...και λογικό ως επιχείρημα οπότε το δέχομαι.
Όμως δεν σκέφτηκες και την κατανάλωση που θα είχε στην πράξη. Σαν ατμοσφαιρικό 2,5 λίτρων.
Βέβαια σύμφωνα με την VW 6 λίτρα στα 100 σαν το 170 θα ήταν μια λογική μέση κατανάλωση
Κάπου διάβασα μάλιστα σε γερμανική βίβλο ότι θα έκαιγε πιο λίγο και από υβριδικό civic -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Το θέμα των ρύπων είναι επίσης πιθανό...και λογικό ως επιχείρημα οπότε το δέχομαι.
Όμως δεν σκέφτηκες και την κατανάλωση που θα είχε στην πράξη. Σαν ατμοσφαιρικό 2,5 λίτρων.
Βέβαια σύμφωνα με την VW 6 λίτρα στα 100 σαν το 170 θα ήταν μια λογική μέση κατανάλωση
Κάπου διάβασα μάλιστα σε γερμανική βίβλο ότι θα έκαιγε πιο λίγο και από υβριδικό civicΠροσπάθησε να κινηθείς και με τα δύο γρήγορα και θα σου κοπεί το γέλιο.
Εδώ κατάφερε και έκαψε περισσότερα το prius από τη Μ3 σε αντίστοιχη δοκιμή. Λες να ζοριστεί το tsi να κάψει λιγότερο από το hybrid civic??? -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Το θέμα των ρύπων είναι επίσης πιθανό...και λογικό ως επιχείρημα οπότε το δέχομαι.
Όμως δεν σκέφτηκες και την κατανάλωση που θα είχε στην πράξη. Σαν ατμοσφαιρικό 2,5 λίτρων.
Βέβαια σύμφωνα με την VW 6 λίτρα στα 100 σαν το 170 θα ήταν μια λογική μέση κατανάλωση
Κάπου διάβασα μάλιστα σε γερμανική βίβλο ότι θα έκαιγε πιο λίγο και από υβριδικό civicμε κανονικη οδηγηση (δηλαδη στα 95%+ των χλμ που κανουμε) τα tsi καινε λιγο. 3 χρονια μετα την εμφανιση τους νομιζω οτι αυτο ειναι προφανες πλεον.
οταν τα πιεσεις καινε περισσοτερο απο αντιστοιχα ατμοσφαιρικα, αλλα πανε και ασυγκριτα πιο γρηγορα. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Από τη στιγμή που το golf είναι το καλύτερο μικρομεσαίο εμείς πρέπει να λέμε ψέμματα στο κόσμο για να μη μας χαρακτηρίζουν ότι έχουμε εμμονή. Δηλαδή επειδή τα ίδια γράφουμε και για το Honda jazz έχουμε και με αυτό εμμονή?
Και εμένα το RAV4 που οδηγώ εδώ και 3 χρόνια δεν έχει παρουσιάσει τίποτα απολύτως. Όμως δεν έχει και τίποτα να χαλάσει!!! Το καινούριο που έχει όμως γιατί είναι πιο σύγχρονο όλο και κάτι βγάζει. Τα ίδια ισχύουν και για το Auris και για το Civic για τα υπόλοιπα σύγχρονα γιαπωνέζικα αυτοκίνητα. Όποιος δεν το βλέπει αυτό εθελοτυφλεί. Μη συγκρίνεις λοιπόν τα παλιά σου γιαπωνέζικα με τα σύγχρονα γιατί δεν παίζει πια η εξίσωση γιαπωνέζικο=αξιόπιστο...
Όταν στα χιλιάδες turbo golf που έχουν πουληθεί έχουν σπάσει 1-2 τουρμπίνες αυτό στατιστικά είναι ένα τίποτα. Δηλαδή τι να πει η Toyota που στα mr2 από το 2003 και πιο μπροστά έχουν αλλάξει ΟΛΑ σχεδόν κινητήρα στα πλαίσια της εγγύησης?Όπως έγραψα και πιο πάνω, υπάρχουν προβλήματα και προβλήματα. Συμφωνώ σε αυτό που λες ότι τα σύγχρονα ιαπωνικά δε συγκρίνονται με τα παλιά, αλλά αυτό Imho οφείλεται στο ότι μεταφέρθηκε ο χώρος παραγωγής από την Ανατολή σε Αγγλία, Τουρκία κλπ. Έχουν πλέον χειρότερη ποιότητα συναρμολόγησης
από παλιά (οι τριγμοί που υπάρχουν και στο δικό μου civic, τα νερά-οι σκουριές που έχουν αναφερθεί κλπ) αλλά από τη δικιά μου εμπειρία μηχανολογικά παραμένουν κορυφαία. Βεβαίως είμαι στατιστικά μόνο ένας στους πολλούς όπως λες και συ, ΑΛΛΑ. Οι πωλήσεις της toyota είναι συγκρίσιμες με της VW αν δε κάνω λάθος, άρα αφού όλα κάτι βγάζουν, θα έπρεπε να ακούγονται εξίσου πολλά για τα Auris-Yaris-Golf-Polo, κάτι που δεν ισχύει.Ας μη παιδευόμαστε με το αν βγάζουν προβλήματα οι TSI, γιατί δεν έχουμε αντικειμενικά στοιχεία. Εσύ λες 1-2 στις χιλιάδες, πιο κάτω o spiros λέει 4, παραδίπλα άλλος μπορεί να λέει 100. Ας αφήσουμε το κινητήρα, να πάμε σε κάτι πιο συνηθισμένο (απ'όσα γράφονται εδώ μέσα). Με τα κιβώτια τι παίζει? Κάτι για συγχρονιζέ κ δίσκο?
Θα το πω 100 φορές : δε με νοιάζει τι κάνει το Golf σε σχέση με το Civic, και ας με κατηγορήσει όποιος θέλει ότι συγκρίνω για να βγω μάγκας κλπ. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι στο thread του golf γίνεται χαμός από παράπονα, όμως όλοι προτείνουν την αγορά του με κλειστά μάτια.
@Kid: exactly my point. Από εκεί που λέγανε για επανάσταση και 170-210 άλογα από 1400 θαυματουργά cc, πρώτα πέσαμε στα 140-150 (tsi-tiguan), μετά στα 122, και τώρα πάμε για άλλο κινητήρα, 2λιτρο tsi. Γιατί στη seat δε το δίνουν και ο 1.8tsi του λεόν είναι tfsi? Χαζοί είναι εκεί στο Group?
@spiros: μακάρι να το βγάλουν τελικά και με 250, και να είσαι σίγουρος θα είμαι ο πρώτος που θα μου τρέχουν τα σάλια. Αλλιώς θα μας φάνε τα τεκμήρια. Πριν βγει όμως και δούμε τι λέει, νομίζω καλύτερα να συζητήσουμε στους κινητήρες που υπάρχουν τώρα...
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
@spiros: μακάρι να το βγάλουν τελικά και με 250, και να είσαι σίγουρος θα είμαι ο πρώτος που θα μου τρέχουν τα σάλια. Αλλιώς θα μας φάνε τα τεκμήρια. Πριν βγει όμως και δούμε τι λέει, νομίζω καλύτερα να συζητήσουμε στους κινητήρες που υπάρχουν τώρα...
μα λεω οτι δεν θα το βγαλουν πιθανοτατα, για τους λογους που ανεφερα.
αλλωστε στα 200-270 αλογα παιζει μια χαρα ο 2λιτρος (παλιος και νεος με 211)
ο tsi στο 2λιτρο tiguan ειναι αλλο μοτερ, οχι το 1,4tsi
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
@Kid: exactly my point. Από εκεί που λέγανε για επανάσταση και 170-210 άλογα από 1400 θαυματουργά cc, πρώτα πέσαμε στα 140-150 (tsi-tiguan), μετά στα 122, και τώρα πάμε για άλλο κινητήρα, 2λιτρο tsi. Γιατί στη seat δε το δίνουν και ο 1.8tsi του λεόν είναι tfsi? Χαζοί είναι εκεί στο Group?Γιατί δεν βγάζουν 1.4 με 210 άλογα, κάτι που δεν είχαμε διαβάσει πουθενά επίσημα, το απάντησε ο Σπύρος νωρίτερα.
Στην Seat δώσανε πάντως 1.4 Twin turbo με 180 άλογα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
με κανονικη οδηγηση (δηλαδη στα 95%+ των χλμ που κανουμε) τα tsi καινε λιγο. 3 χρονια μετα την εμφανιση τους νομιζω οτι αυτο ειναι προφανες πλεον.
οταν τα πιεσεις καινε περισσοτερο απο αντιστοιχα ατμοσφαιρικα, αλλα πανε και ασυγκριτα πιο γρηγορα.Είναι αλήθεια ότι λόγω ροπής μπορείς να κινηθείς πολύ οικονομικά χωρίς όμως να επιβεβαιώνονται τα υπεραισιόδοξα νούμερα της εταιρείας. Θα μου πεις βέβαια σε ποια εταιρεία επιβεβαιώνονται στην πράξη και δεν θα έχεις άδικο. Πάντως σου θυμίζω ενδεικτικά τα 3 λίτρα ανά 100χλμ διαφορά υπέρ του σιβικ σε σχέση με το gt στις δοκιμές των 4τ. Αν στην πράξη είναι τα μισά τόσο απέχει και ένα ατμοσφαιρικό μικρομεσαίο σε σχέση με ένα της κατηγορίας μίνι.
(Μακάρι πάντως να είχε το μοτέρ μου την ροπή χαμηλά των tsi...ψηλά είναι πολύ καλό) -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
με κανονικη οδηγηση (δηλαδη στα 95%+ των χλμ που κανουμε) τα tsi καινε λιγο. 3 χρονια μετα την εμφανιση τους νομιζω οτι αυτο ειναι προφανες πλεον.
οταν τα πιεσεις καινε περισσοτερο απο αντιστοιχα ατμοσφαιρικα, αλλα πανε και ασυγκριτα πιο γρηγορα.Είναι αλήθεια ότι λόγω ροπής μπορείς να κινηθείς πολύ οικονομικά χωρίς όμως να επιβεβαιώνονται τα υπεραισιόδοξα νούμερα της εταιρείας. Θα μου πεις βέβαια σε ποια εταιρεία επιβεβαιώνονται στην πράξη και δεν θα έχεις άδικο. Πάντως σου θυμίζω ενδεικτικά τα 3 λίτρα ανά 100χλμ διαφορά υπέρ του σιβικ σε σχέση με το gt στις δοκιμές των 4τ. Αν στην πράξη είναι τα μισά τόσο απέχει και ένα ατμοσφαιρικό μικρομεσαίο σε σχέση με ένα της κατηγορίας μίνι.
(Μακάρι πάντως να είχε το μοτέρ μου την ροπή χαμηλά των tsi...ψηλά είναι πολύ καλό)3 λίτρα με ίδιες ΜΟΤ ή το GT ήταν αρκετά πιο γρήγορο?
-
Όσον αφορά γιατί δεν βγάζουν το 1.4 twincharger με 200 άλογα αντιγράφω από άλλο thread που το έχω γράψει:
'...πιστεύω ότι ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου ρυθμίζουν την καμπύλη της ροπής. Για να βρουν τα 180-200 άλογα πρέπει το μοτέρ να στροφάρει κοντά στις 7000 στροφές. Οι πωρωμένοι οδηγοί ... δεν θα διστάσουν να το κάνουν αυτό, ενώ η εταιρεία έχει υπολογίσει ότι ... δεν θα είναι τόσο εξειδικευμένο το κοινό ώστε να πιάνει κόφτες για να δει δύναμη. Οπότε όποιος θέλει τα 200 άλογα μπορεί να τα πάρει από τον 2.0TFSI πολύ πιο εύκολα και χαμηλά στο στροφόμετρο. Έχουν τόσους κινητήρες για να κάνουν την ίδια δουλειά που διαλέγουν αυτόν που την κάνει καλύτερα στην κάθε περίπτωση.'
Κοινώς γιατί να δώσεις 200 άλογα στον 1.4 όταν έχεις τον 1.8 και τον 2.0 που θα το κάνουν με καλύτερη καμπύλη και πιο χαμηλά; Αφού στο εξωτερικό δεν έχουν το ηλίθιο σύστημα με τις φορολογίες που έχουμε εδώ
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Όσον αφορά γιατί δεν βγάζουν το 1.4 twincharger με 200 άλογα αντιγράφω από άλλο thread που το έχω γράψει:'...πιστεύω ότι ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου ρυθμίζουν την καμπύλη της ροπής. Για να βρουν τα 180-200 άλογα πρέπει το μοτέρ να στροφάρει κοντά στις 7000 στροφές. Οι πωρωμένοι οδηγοί ... δεν θα διστάσουν να το κάνουν αυτό, ενώ η εταιρεία έχει υπολογίσει ότι ... δεν θα είναι τόσο εξειδικευμένο το κοινό ώστε να πιάνει κόφτες για να δει δύναμη. Οπότε όποιος θέλει τα 200 άλογα μπορεί να τα πάρει από τον 2.0TFSI πολύ πιο εύκολα και χαμηλά στο στροφόμετρο. Έχουν τόσους κινητήρες για να κάνουν την ίδια δουλειά που διαλέγουν αυτόν που την κάνει καλύτερα στην κάθε περίπτωση.'
Κοινώς γιατί να δώσεις 200 άλογα στον 1.4 όταν έχεις τον 1.8 και τον 2.0 που θα το κάνουν με καλύτερη καμπύλη και πιο χαμηλά; Αφού στο εξωτερικό δεν έχουν το ηλίθιο σύστημα με τις φορολογίες που έχουμε εδώ
καλα και οι γερμανοι που φορολογουν με τις ιπποδυναμεις δεν ειναι και οι πιο εξυπνοι...
-
Εχω το focus 1.6 εδώ και 3 μήνες.Εχω κάνει 10.700 χλμ και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Το μόνο που με ενοχλεί κάπως είναι ο θόρυβος κινητήρα στις υψηλές στροφές.
-
Βάλε μόνωση στο καπό, που δεν βάζει από ματζιριά η ΦΟρντ. 65-70 ευρώ από αντιπροσωπεία με τέλεια εφαρμόγή. ΑΠό έξω σίγουρα φθηνότερα.
-
Και εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα με σένα. Εχω Honda 1.6 του 2006 , και ενδιαφέρομαι να το αντικαταστήσω.Διαβάζω και βλέπω εδώ και 2.5 χρόνια περίπου την νέα σειρά TSI του ομίλου VW. Ακούω πολλά θετικά λόγια για την τεχνολογία αυτή , και ειδικά τώρα με τα νέα τεκμήρια και την αύξηση της βενζίνης.
ΘΈΛΩ να ρωτήσω όμως εάν αυτοί οι κινητήρες καίνε 95ρα αμόλυβδη σε μόνιμη κατάσταση. Διότι έχω ακούσει πάρα πολλά με το θέμα του καυσίμου. Επί παραδείγματι ένας με TSI 140 Golf παρουσιάσθηκε πρόβλημα στον κινητήρα και οι εν λόγω εταιρία του ανέφερε οτι δεν χρησιμοποιεί την 100ρα αμόλυβδη
**Τελικά σε πραγματική λειτουργία ο TSI δουλεύει 95ρα αμόλυβδη ναι ή όχι **
Τα 6.3 λίτρα που δίνει ο κατασκευαστής μήπως είναι 100ρα βενζίνη ? Άρα πιο είναι πιο οικονομικό?
Από κάψιμο λαδιού πως πάμε ( έχω ακούσει ότι τα τούρμπο διψάνε από λάδι)
Από κόστος service πως πάμε , άρα θα πρέπει να κοιτάμε έχουμε την ίδια εγγύηση σε διάρκεια?
Τέλος εχει την ίδια διάρκεια ζωή ένας ατμοσφαιρικός με έναν υπερτροφοδοτύμενο κινητήρα
**Συγνώμη που σας κούρασα λίγο, αλλά και έχω πέσει στην ίδια κατάσταση και το μόνο που με παρηγορεί είναι ότι το Honda μου καλά κρατεί **. -
λοιπον,ο tfsi με τα 125 (tsi για vw,seat) καιει γυρω στα 8,2 λιτρα-πολη(απο γνωστο μου)..για 100αρα δε ξερω αν υπαρχει θεμα στο συγκεκριμενο μοτερ..θα δω τη ταπα του και θα σου πω,παντως γενικα τα fsi θελουν τη 100αρα τους,αλλα και 95αρα αν βαζεις,αν ειναι καλη δε νομιζω να χεις προβλημα,εχω (αλλο) γνωστο με golf gt που εδω και 2+ χρονια βαζει 95αρα και δεν εχει κανενα προβλημα...
στο θεμα λαδιου παλι δε ξερω αν το συγκεκριμενο μοτερ τσιμπαει,αλλα το δικο μου που ναι 2.0tfsi αντε να τσιμπησει 300gr απο αλλαγη σε αλλαγη...να φτασω σε σημειο να συμπληρωσω δεν εχει χρειαστει...
στο θεμα αξιοπιστιας,ο κινητηρας δε θα'χει κανενα προβλημα,αλλα ακομα και αν χρειαστει να αλλαξεις τουρμπινα(που δε νομιζω να χρειαστει ποτε σε τοσο λιγο πιεσμενο μοτερ) αυτο θα γινει σε πανω απο 120.000km...
τωρα δηλαδη παει για αλλαγη (3ος γνωστος ) φιλος με παλιο s3 που ειναι πολυ πιο πιεσμενος ο κινητηρας και εχει 140.000km... -
Οι 1.4 TSI στην τάπα τους γράφουν RON 95. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την 95άρα βενζίνη πλην μιας ελάχιστης διαφοράς στην απόδοση και μιας ανόδου στην κατανάλωση κατά 0.3 του λίτρου στα 100χλμ maximum. Με τον 1.4TSI 122 να περιμένεις σε μικτή κυρίως εντός πόλης χρήση κάτι γύρω στο 8.5 ενώ σε ταξίδι εκτός μπορεί να πέσει σε πολύ καλά νούμερα. Με τη διάρκεια ζωής της τουρμπίνας δεν θα έχεις πρόβλημα πριν τα 100.000 χλμ σε καμία περίπτωση αν και γενικώς άμα της φέρεσαι όπως πρέπει δεν προβλέπεται να την αλλάξεις ποτέ. Λάδια δεν τσιμπάνε οι TSI, άντε να τσιμπήσουν 300ml κατά τα πρώτα 6-7.000χλμ που στρώνεται ακόμα. Από εκεί και πέρα είτε δεν τσιμπάνε σταγόνα είτε καίνε ελάχιστα και τέλος πάντων δεν θα έχεις φόβο για συμπλήρωση. Φυσικά μπορεί πάντα να πέσεις στην περίπτωση, εγώ σου λέω τι εικόνα υπάρχει γενικώς από δύο γνωστούς μου κατόχους αλλά και από τα forums.
Από κόστος σέρβις είναι κάπως τσιμπημένα τα πράγματα, πηγαίνοντας δικό σου λάδι θα βγαίνει (σύνολο, με τα λάδια που τους πας εσύ μαζί στην τιμή) 100 ευρώ η αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 και κάπου στα 250 με 300 το μεγάλο σέρβις κάθε 30.000. Δεν είναι και απαγορευτικά αλλά σίγουρα θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερα. -
Sorry, αλλά να σε ρωτήσω κάτι...γιατί να αλλάξεις αμάξι του 2006?και μάλιστα Honda, που κατά τεκμήριο αντέχουν?
Όσο για τα τεκμήρια που είναι να αλλάξουν, υπάρχει ανακοίνωση ότι ειδικά τα κυβικά που μας ενδιαφέρουν 1,4-1,8 δεν θα επιβαρυνθούν. Επίσης το σκαλοπάτι θα είναι στα 2000 κυβικά άρα 1,4 με 1-8 θα έχουν τους ίδιους φορολογίσημους ίππους. -
Ο χρήστης adams46 έγραψε:
Και εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα με σένα. Εχω Honda 1.6 του 2006 , και ενδιαφέρομαι να το αντικαταστήσω.Διαβάζω και βλέπω εδώ και 2.5 χρόνια περίπου την νέα σειρά TSI του ομίλου VW. Ακούω πολλά θετικά λόγια για την τεχνολογία αυτή , και ειδικά τώρα με τα νέα τεκμήρια και την αύξηση της βενζίνης.
** 1) ** ΘΈΛΩ να ρωτήσω όμως εάν αυτοί οι κινητήρες καίνε 95ρα αμόλυβδη σε μόνιμη κατάσταση. Διότι έχω ακούσει πάρα πολλά με το θέμα του καυσίμου. Επί παραδείγματι ένας με TSI 140 Golf παρουσιάσθηκε πρόβλημα στον κινητήρα και οι εν λόγω εταιρία του ανέφερε οτι δεν χρησιμοποιεί την 100ρα αμόλυβδη
**Τελικά σε πραγματική λειτουργία ο TSI δουλεύει 95ρα αμόλυβδη ναι ή όχι **
Τα 6.3 λίτρα που δίνει ο κατασκευαστής μήπως είναι 100ρα βενζίνη ? Άρα πιο είναι πιο οικονομικό?
Από κάψιμο λαδιού πως πάμε ( έχω ακούσει ότι τα τούρμπο διψάνε από λάδι)
2) Από κόστος service πως πάμε , άρα θα πρέπει να κοιτάμε έχουμε την ίδια εγγύηση σε διάρκεια?
Τέλος εχει την ίδια διάρκεια ζωή ένας ατμοσφαιρικός με έναν υπερτροφοδοτύμενο κινητήρα
**Συγνώμη που σας κούρασα λίγο, αλλά και έχω πέσει στην ίδια κατάσταση και το μόνο που με παρηγορεί είναι ότι το Honda μου καλά κρατεί **.- Εχω το golf tsi 122 εδω και 3 μηνες και εχω κανει 10000χλμ, μονο δυο φορες εβαλα 100αρα - στο πρωτο γεμισμα (καθαρα ψυχολογικο!) και μια φορα πριν κανενα μηνα. Δεν ειδα καμια διαφορα ουτε στη καταναλωση ουτε στο πως πηγαινε το αυτοκινητο. Αλλωστε πως να δεις, αφου μολις πατησεις το γκαζι και λειτουργησει το τουρμπο τρως κατι κλωτσιες Αλλωστε και ο κατασκευαστης 95αρα προτεινει.
Σε αυτα τα 10000χλμ που εχω κανει ο μεσος ορος καταναλωσης ειναι 7.5λιτρα/100χλμ - παρα πολυ καλα νομιζω αν σκεφτεις το οτι μιλαμε για μικρομεσαιο γρηγορο. Βεβαια τα περισσοτερα χιλιομετρα μου ειναι σε επαρχιακο δρομο και σε αυτοκινητοδρομο (περιπου το 80%), γι'αυτο αλλωστε και τα τοσα πολλα χλμ σε λιγο καιρο. Να σημειωσω οτι σχεδον ολα τα χιλιομετρα ηταν με ενεργοποιημενο το clima το οποιο καιει περιπου 0.5λιτρα/100χλμ.
Για να καταλαβεις περιπου για τι καταναλωσεις μιλαμε τωρα που κρυωσε ο καιρος και δουλευει σαφως καλυτερα το αυτοκινητο, αλλα και το clima ειναι κλειστο.
Με 120χλμ σε αυτοκινητοδρομο καιει περιπου 6λιτρα/100χλμ ( με cruise control). Σπανια βεβαια παω με τετοιες ταχυτητες, συνηθως ειμαι στα 140 οπου καιει γυρω στα 7.5.
Με διαφορες ταχυτητες σε επαρχιακο δρομο, προσπερασεις κτλ καιει περιπου 7.5λιτρα/100χλμ.
Μεσα στη πολη περιπου 8-8.5λιτρα/100χλμ.Καταναλωση λαδιου δεν εχω παρατηρησει.
- Χθες μαλιστα αλλαξα τα λαδια στις 10000 αντι 15000 που προτεινουν. Το νορμαλ κοστος ειναι 130-140 Ευρω, εγω πηγα με δικα μου λαδια και μου βγηκε 100 Ευρω.Τα σερβις ειναι οντως πανακριβα, αλλα εχεις την επιλογη να χρησιμοποιησεις δικα σου ανταλλακτικα οποτε μπορεις να μειωσεις το κοστος αρκετα.
- Εχω το golf tsi 122 εδω και 3 μηνες και εχω κανει 10000χλμ, μονο δυο φορες εβαλα 100αρα - στο πρωτο γεμισμα (καθαρα ψυχολογικο!) και μια φορα πριν κανενα μηνα. Δεν ειδα καμια διαφορα ουτε στη καταναλωση ουτε στο πως πηγαινε το αυτοκινητο. Αλλωστε πως να δεις, αφου μολις πατησεις το γκαζι και λειτουργησει το τουρμπο τρως κατι κλωτσιες Αλλωστε και ο κατασκευαστης 95αρα προτεινει.
-
.....2) Χθες μαλιστα αλλαξα τα λαδια στις 10000 αντι 15000 που προτεινουν. Το νορμαλ κοστος ειναι 130-140 Ευρω, εγω πηγα με δικα μου λαδια και μου βγηκε 100 Ευρω.......
δλδ εργατικα και φιλτρο ειναι 100ευρω?καταλαβα καλα??
-
Εχεις δικιο δεν το εθεσα σωστα. 40 ευρω εργατικα κ φιλτρο και 56 ευρω τα δικα μου λαδια.