-
Ο χρήστης qash70 έγραψε:
Το amsoil AMO 10W40 καλυπτει την ACEA A3;Γιατί ; γράφει στο μανουαλ οτι απαιτείται Α3 ;
Μάλλον στο site της amsoil έχουν νέα version και στο άλλο site την προηγούμενη.
-
Ο χρήστης qash70 έγραψε:
Σε τρελανα mesastou ;;;Sorry, ήμουν σε σύστημα χωρίς ελληνικά.
1/Ναι μετά απο τόση συζήτηση με ... τρέλανες ας πούμε.
2/Δείξτε του το manual
3/Δεν μιλάω άλλο (άντε στην χειρότερη πήγαινε σε 5w40) -
Σε φίλο με ΑR 156 1.6 μοντ.2000 τι λάδι του προτείνετε; Μέχρι τώρα του ΕΠΕΒΑΛΑΝ να βάζει Selenia με 75 ευρώ μόνο τα λάδια σε αλλαγή (χωρίς φίλτρα, εργατικά κτλ)
-
Ότι και να βάλεις θα δουλέψει.
Εγώ θα έβαζα:
α. 5W30
β. 15W40, 15W50
Όχι στη τελευταία/καινούρια προδιαγραφή SM. H SJ νομίζω ταιριάζει καλύτερα.Με τέτοιο σκίσιμο θέλει συχνά αλλαγή το λάδι.
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
156 GTA
V6 3200cc Μετατροπή, Αγνωστα χλμ υπολογίζω γύρω στις 100000, χρήση αργα το βράδυ για κόντρες, που και που πίστα Σερρών. Ούτε και αυτό καίει λάδια , αλλα δεν έχει κόφτη (πρόγραμμα) και θα το σκίζω. Πάνω απο 5000 χλμ το χρόνο αποκλείεται να κάνει.
Λίγο δύσκολα μοντέλα αλλά έχω εμπιστοσύνη στις γνώσεις σας.15-50 η 10-50 και τιποτα αλλο.
Motul 300V η silicone και εισαι πρωτος.Τιποτα αλλο.Το μοτερ εχει τεραστιες ανοχες και απαιτησεις απο το λαδι του....Οσοι βαλανε κατι ψιλοτερο εκανε σαν κατσαρολα. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Σε φίλο με ΑR 156 1.6 μοντ.2000 τι λάδι του προτείνετε; Μέχρι τώρα του ΕΠΕΒΑΛΑΝ να βάζει Selenia με 75 ευρώ μόνο τα λάδια σε αλλαγή (χωρίς φίλτρα, εργατικά κτλ) -
To selenia είναι καλό λάδι, μπορεί να το βρεί εκτός αντιπροσωπείας φθηνότερα και να συνεχίζει να το βάζει.
-
από ότι μου είπε και εκτός αντιπροσωπείας ακριβά το παίρνει.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
από ότι μου είπε και εκτός αντιπροσωπείας ακριβά το παίρνει.Ποια ακριβως σελενια βαζει;
-
Τελικα ακουσα την συμβουλή σας αγορασα σημερα 5λτ (το αμαξι παιρνει 4.2) mobil1 esp 5w30 formula ελπιζω να εκανα καλη επιλογη γιατι δεν ηταν και φθηνα.Την Δευτερα τοποθετηση μαζι με αλλαγή λαδιού ειδώμεν....Να μην ανησυχώ με δαύτα ιδίως για τις ελληνικές καλοκαρινές θερμοκρασιες¨:;;(μοτερ με 10000km 1,6)
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
...Τώρα αν μου δοθεί η πρόκληση και είμαι στους 80C θα το 'βαρέσω' -αφού από ώρα πριν ο κινητήρας ακούγεται έτοιμος- κάτι που δεν το έκανα ποτέ παλιότερα. Στην παραπάνω εικόνα παίζει ρόλο και η ποιότητα του λιπαντικού που στην προκειμένη περίπτωση είναι απλά κορυφαία. Δεν θα διάλεγα για μένα κάτι λιγότερο από το κορυφαίο (και διαθέσιμο). .Μίλτο 'δώσε στεγνά' (ή καλύτερα υπενθύμησε και σε εμάς ,που βαριόμαστε να ψάξουμε) το κορυφαίο 5w-30 της Amsoil, που χρησιμοποιείς, να το έχουμε στα υπό όψιν μας!
Κάνω λάθος ή η εν λόγω εταιρία έχει 2-3 τύπους λαδιών σε αυτό το ιξώδες (για αυτό κι έχω μπερδευτεί)?
-
από όσο θυμάμαι είναι το HDD 5W30. Μου το πρότεινε πρόσφατα.
-
Ο χρήστης qash70 έγραψε:
Τελικα ακουσα την συμβουλή σας αγορασα σημερα 5λτ (το αμαξι παιρνει 4.2) mobil1 esp 5w30 formula ελπιζω να εκανα καλη επιλογη γιατι δεν ηταν και φθηνα.Την Δευτερα τοποθετηση μαζι με αλλαγή λαδιού ειδώμεν....Να μην ανησυχώ με δαύτα ιδίως για τις ελληνικές καλοκαρινές θερμοκρασιες¨:;;(μοτερ με 10000km 1,6)Όχι να μην ανησυχείς πάρα μόνο αν αλλάξει το τρόπος οδήγησης σου και από κανονικός γίνει σχεδόν αγωνιστικός. Δηλαδή ταξίδια στην τελική του, αναβάσεις με το γκάζι τέρμα πατημένο και τέτοια. Και πάλι συζητιέται επειδή αν το δουλεύεις σε ψιλές στροφές και όχι σε μεσαίες, τα ψιλά λάδια λειτουργούν πολύ καλά.
Οι ελληνικές καλοκαιρινές θερμοκρασίες το σύστημα ψύξης επιβαρύνουν, και αυτό μέσα στις πόλεις μας. Τις θερμοκρασίες των λαδιών ελάχιστα επηρεάζουν (εγώ είμαι με 20άρι χειμώνα-καλοκαίρι ).
Κορυφαία επιλογή τα mobil 1 -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
από όσο θυμάμαι είναι το HDD 5W30. Μου το πρότεινε πρόσφατα.Σωστά .
-
Μολις εβαλα τα MOBIL 5W30 esp δεν ξερω αν είναι η ιδεα μου αλλα μου φενεται οτι ο κινητηρας ζωντανεψε ξάνα ελπιζω να μου πεσει και η καταναλωση γιατι απο 6.8 εως 7.4 μετα την αλλαγη που ειχα κανει στο 15w50 της visco 7000 είχε φτάσει 7.8 με 8λτ
-
11% αύξηση! Εντυπωσιακό! Μήπως άλλαξες και βενζίνη / Τρόπο οδήγησης ;
Βολικό για καταναλώσεις το spritmonitor. (Δεν είναι όλα δικά μου, το 106 έφυγε και το opel είναι συγγενικό) -
Οταν ειχα βάλει τα misko sorry εεε visco 15w50 σιγα σιγα μου ανεβαινε η καταναλωση παρατηρησα επισης μείωση στο στροφαρισμα στο ξεκινημα και στις υψηλες ταχυτητες χμμ και ισως το αμαξι ξεκινουσε πιο ευκολα(χωρις να στροφάρει πολύ) στο φαναρι και ιδιως σε ανηφορα αλλα μετά απροθυμια σφιχτο λες και ηταν άστρωτο.Μου πηγε η καταναλωση αμεσως 7.8 με 8.Να σημειώσω οτι έβαλα για πρωτη φορά ΕΚΟ 95+ ενω εβαζα συνεχεια 95 αμόλυβδη shell απο το ιδιο βενζινάδικο για 1 χόνο.Τροπος οδήγησης ; δεν νομιζω να άλαξε οδηγω συντηρητικα και αλλαζω ταχυτητα σε χαμηλες στροφες για οικονομία.Ελπίζω να πανε τωρα ολα καλα γιατι ειναι καινούργιο το αμαξάκι μολις 10000km
-
Τα visco 7000 είναι καλά λαδάκια , PAO .
-
και σε πολύ καλή τιμή .... υπάρχουν και σε 0-40
-
Επίσημες προδιαγραφές API SL σε ιξώδη 5W40 και 10W40 έχει μόνο η cyclon από Ελλάδα.
Η Avin έχει την προδιαγραφή SJ σε κάτι τριτοκοσμικά 15W40 και 20W50.http://eolcs.api.org/FindCompaniesByCou ... try=GREECE
Για να δει κάποιος λεπτομέρειες των λιπαντικών της κάθε εταιρείας πρέπει να κάνει κλικ κάτω από το κυκλάκι με το energy conserving δεξιά.
Η ΕΚΟ τίποτις .... μηδέν ,nada.
Περι λιπαντικών γενικώς