-
Τουλάχιστον δεν είναι αυτό το ιλλουστρασιόν που, όταν βάζεις τα περιοδικά το ένα πάνω στ'άλλο (ή το ένα δίπλα στ'άλλο), παρουσιάζει τη συνήθεια να κολλάνε τα εξώφυλλα των περιοδικών μεταξύ τους και μετά άντε να βγάλεις απ'το σωρό το τεύχος που θες χωρίς να κάνεις διάφορα εξώφυλλα κομμάτια. Ίσως η μόνη λύση για την ασφαλή αρχειοθέτηση να είναι να βάζουμε ρυζόχαρτο ανάμεσα στα τεύχη.
-
Συγχαρητηρια κι απο εμενα. Το περιοδικο με 'συνοδευει' απο ηλικια 14 ετων, οταν το αγορασα για πρωτη φορα (το 1985) απο μια διαφημιση που διαβασα στο ομογαλακτο περιοδικο ΠΤΗΣΗ & ΔΙΑΣΤΗΜΑ. Δεν καταλαβαινα και πολλα απο τα τεχνικα, 'κολλησα' ομως απο τους ΛΑΜΠΡΟΥΣ αρθρογραφους και τα αγωνιστικα θεματα. Τα χρονια περασαν, την ΠΤΗΣΗ την 'εκοψα' οταν ξεχασε το '& ΔΙΑΣΤΗΜΑ' και γεμισε με αρθρα για πολεμικα πλοια και αρματα μαχης, αλλα απο τους 4Τ δεν εχασα ουτε ενα τευχος! Μπορω να πω οτι δεν υπηρξα (λογω ηλικιας) 'ιδρυτικος αναγνωστης', σιγουρα ομως οι 4Τ υπηρξαν για εμενα 'ιδρυτικο συστατικο' της προσωπικοτητας μου. Κ.Κ., σ' ευχαριστω πολυ γι αυτο.
Και τωρα τα δυσαρεστα: Τα τελευταια χρονια ειναι εμφανης η ταση 'εμπορευματοποιησης' που ανεφεραν και αλλοι φιλοι πριν απο εμενα. Τα εξτρα τευχη, που στην ουσια αποτελουν πληρωμενες διαφημιστικες καταχωρησεις, η 'ολα καλα' αντιληψη των τεστ, η συρρικνωση των αρθρων γνωμης στον αντιλογο, η πληθωρα διαγωνισμων και εκδηλωσεων, η απροκαλυπτη προβολη των Μεγαρων ειναι κακα μαντατα, τουλαχιστον για εμενα.
Ενω παλια 'ρουφουσα' το περιοδικο σε 2 το πολυ ημερες, με λυπη διαπιστωσα οτι φτανουν μηνες που αγοραζω το καινουριο τευχος χωρις να εχω τελειωσει το παλιο.
Θελω να ευχαριστησω, εκτος απο τον Κ.Κ., ολους τους ανθρωπους που τοσα χρονια μας βοηθουν ν' ανοιξουμε τους οριζοντες μας (ας μου επιτραπει να αναφερω τους ΣΧ, Δημου, Σταθη, Βιταλη, Μαργαρη, Setright, Τριαντη, Φιλιππακοπουλο, Λακαφωση, Πουρναρακη). Η εκφραση ΘΑΡΑΛΛΕΑΣ ΓΝΩΜΗΣ απο αυτους και ολους τους υπολοιπους συνεργατες του περιοδικου ειναι ο Νο1 λογος της επιτυχιας του περιοδικου. Και αυτο πρεπει να διαφυλαχθει.ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!
Ευχαριστω για την υπομονη οσων το διαβασαν
Κ. ΑντωνιουΥΓ: Λιγη ακομα γκρινια:
-Το τευχος ηταν φτωχο για επετειακο.
-Το 'διπλο' εξωφυλλο ειναι μαρτυριο. Ας καταργηθει επιτελους.
-Η 'ματ' υφη του εξωφυλλου δεν μου αρεσε καθολου.
-Οχι αλλα αστεια αρθρα, με μονο σκοπο να 'πατησετε Μεγαρο', του τυπου 'συγκριτικο Volvo S60 με Mitsu EVO!!!' ή 'πως τα πηγε το Matiz/Panda/Smart κλπ στην πιστα'. Η προβολη και η χρηση της πιστας εχει ενα οριο: Τη λογικη... -
Θέλω να σταθώ σε ένα σημείο που θίγεται συνεχώς, ότι δηλαδή τα περιοδικά και συγκεκριμένα εδώ οι 4Τ γράφουν συνεχώς καλά λόγια κάθε αυτοκίνητο.
Ξεφύλλιζα ένα τεύχος 4Τ του 87 με εξώφυλλο το πρωτοεμφανιζόμενο τότε Fiat Tipo. Είναι απίστευτα τα όσα γράφονταν τότε για τα αυτοκίνητα αφού αντικείμενα σχολιασμού ήταν «το χειροκίνητο τσοκ», «πόσο εύκολα παίρνει μπροστά το πρωί», «πόσο γέρνει στις στροφές», «αν μπερδεύει το καρμπιρατέρ» «οι τριγμοί στο εσωτερικό» κλπ.
Σήμερα είναι σαφές πως η συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα σε όλους τους τομείς. Σπάνια σήμερα συναντάμε αυτοκίνητο να γέρνει υπερβολικά, να μπερδεύει χωρίς όμως να έχει κάποιο πρόβλημα κλπ. Δεν τίθεται σαφώς κανένα θέμα για το αν παίρνει εύκολα το πρωί, ενώ και τα πιο κακά αυτοκίνητα σε θέμα ποιότητας κατασκευής δεν τρίζουν με το καλημέρα αλλά μετά από 1-2 χρόνια χρήσης.
Σαφώς και μιλάω για την πλειοψηφία, ενώ μην ξεχνάμε πως στις δοκιμές χρησιμοποιούν συνήθως «ολόφρεσκα» αυτοκίνητα.
Από την άλλη δεν νομίζω πως έχει αλλάξει κάτι στις σχέσεις των περιοδικών με τα εργοστάσια και τις διαφημιστικές. Διαφημίσεις είχαν και παλιά διαφημίσεις έχουν και τώρα. Γιατί τώρα τα περιοδικά να είναι περισσότερο εξαρτημένα και κατά συνέπεια έχουν την ανάγκη να χαϊδεύουν περισσότερο από τότε;
Αντίθετα έχουν υπάρξει περιπτώσεις που λένε αρνητικά σχόλια. Δύο άμεσα παραδείγματα που μου έρχονται στο μυαλό είναι το θάψιμο (κατά τη γνώμη μου) του C2, όπως και τα σχόλια για την αίσθηση και την αδιάφορη οδηγική συμπεριφορά του 307. (το οποίο ίσως είναι λίγο υπερβολικό)Το συμπέρασμα για μένα είναι πως σήμερα οι γνώμες των περιοδικών για τα αυτοκίνητα είναι καλές επειδή και το πραγματικό επίπεδο των αυτοκινήτων είναι αρκετά καλό!
-
Για τη δοκιμή όλων σχεδόν των αυτοκινήτων στην πίστα, έχω μια απορία.
Ακόμα και άστοχη να είναι, τι μας εμποδίζει;
Γιατί να μην υπάρχει αφού μπορεί;
Αποκλείεται να υπάρχει κάποιος άλλος ο οποίος ενδιαφέρεται, για όσα γράφονται; -
Από 12 ετών διαβάζω 4Τ κι ας έχω χάσει μερικά τεύχη.
Το τελευταίο τεύχος των 4Τ το βρήκα λίγο φτωχό για επετειακό.
Η υφή του εξώφυλλου είναι όλα τα λεφτά.Μακαρι να ήταν όλα έτσι, αλλά ΧΩΡΙΣ το διπλό φύλλο.
Εις ανώτερα -
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Θέλω να σταθώ σε ένα σημείο που θίγεται συνεχώς, ότι δηλαδή τα περιοδικά και συγκεκριμένα εδώ οι 4Τ γράφουν συνεχώς καλά λόγια κάθε αυτοκίνητο.
Από την άλλη δεν νομίζω πως έχει αλλάξει κάτι στις σχέσεις των περιοδικών με τα εργοστάσια και τις διαφημιστικές. Διαφημίσεις είχαν και παλιά διαφημίσεις έχουν και τώρα. Γιατί τώρα τα περιοδικά να είναι περισσότερο εξαρτημένα και κατά συνέπεια έχουν την ανάγκη να χαϊδεύουν περισσότερο από τότε;
Αντίθετα έχουν υπάρξει περιπτώσεις που λένε αρνητικά σχόλια. Δύο άμεσα παραδείγματα που μου έρχονται στο μυαλό είναι το θάψιμο (κατά τη γνώμη μου) του C2, όπως και τα σχόλια για την αίσθηση και την αδιάφορη οδηγική συμπεριφορά του 307. (το οποίο ίσως είναι λίγο υπερβολικό)
Το συμπέρασμα για μένα είναι πως σήμερα οι γνώμες των περιοδικών για τα αυτοκίνητα είναι καλές επειδή και το πραγματικό επίπεδο των αυτοκινήτων είναι αρκετά καλό!Συμφωνω οτι τα αυτοκινητα εχουν πολυ βελτιωθει. Επισης δεν πιστευω οτι το περιοδικο εχει κανενος ειδους εξαρτηση (δεν θα το αγοραζα και σιγουρα δεν θα το παινευα αν το πιστευα). Δεν σ ενοχλει ομως οτι καμια σχεδον δοκιμη δεν αναδεικνυει το καλυτερο αυτοκινητο, αλλα συνηθως καταληγει σε χρησμους; Δεν θεωρεις λογικο οτι το 'καλο' ή 'κακο' αυτοκινητο ειναι ΣΧΕΤΙΚΟ μεγεθος και οχι απολυτο; Δηλαδη και τωρα καποια γερνουν περισσοτερο απο αλλα, οχι επικινδυνα οπως παλια, αλλα γερνουν. Αυτο δεν ειναι μειονεκτημα για να γραφτει στα 'πλην';
Για τη δοκιμή όλων σχεδόν των αυτοκινήτων στην πίστα, έχω μια απορία.
Ακόμα και άστοχη να είναι, τι μας εμποδίζει;
Γιατί να μην υπάρχει αφού μπορεί;
Αποκλείεται να υπάρχει κάποιος άλλος ο οποίος ενδιαφέρεται, για όσα γράφονται;Καμια αντιρρηση. Απλα αυτο ξεκινησε οταν οι ΤΕ ανελαβαν τη διαχειριση της πιστας. Καθε δοκιμη πριν ηταν ειδηση, αφου δεν πηγαιναν στην πιστα ουτε και σπορ μοντελα. Εγω προσωπικα θεωρω χαμενο χρονο και χωρο τις ανουσιες δοκιμες που προανεφερα, ενω εξοργιζομαι με ορισμενες τραβηγμενες οπως αυτης του Volvo/Mitsubishi ή της Cayenne. Προσωπικη μου γνωμη, χωρις να θελω να θιξω τη γνωμη κανενος αλλου.
Δεν απαντω για αντιπαραθεση, αλλα για να μην παρεξηγηθει το προηγουμενο post μου, που εγινε με καλη διαθεση 'εποικοδομητικης κριτικης' και οχι κακοπροαιρετα.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Δεν απαντω για αντιπαραθεση, αλλα για να μην παρεξηγηθει το προηγουμενο post μου, που εγινε με καλη διαθεση 'εποικοδομητικης κριτικης' και οχι κακοπροαιρετα.Αυτό είναι που έχει σημασία!!!
Για τις δοκιμές στην πίστα, μπορεί να μην είναι και τόσο χρήσιμες για τη διεξαγωγή αποτελεσμάτων σε κάθε περίπτωση, αλλά γιατί να μην γίνεται αφού μπορεί να γίνει; Για το αν σε αυτό το χώρο θα μπορούσε να γραφεί κάτι άλλο, είναι άλλο θέμα και πρέπει να καταθέσουμε προτάσεις. Δεν είμαι υπέρ όμως απλά στο να 'βγει' κάτι από το περιοδικό επειδή δεν είναι 100% εύστοχο, χωρίς να αντικατασταθεί από κάτι καλύτερο.
Για τις δοκιμές.
'Σχετική' ήταν η τοποθέτησή μου. Πιστεύω δηλαδή πως το σκηνικό στην αυτοκίνηση έχει παργματικά μεταμορφωθεί τα 10-15 τελευταία χρόνια και κατά συνέπεια τα θετικότερα σχόλια των περιοδικών αντικατοπτρίζουν αυτή την αλλαγή.
Οι συγκριτικές δοκιμές είναι ένα καθαρά διαφορετικό θέμα. Προσωπικά πάντα τις απεχθανόμουν γιατί θεωρώ αντικειμενικά πολύ δύσκολη τη σύγκριση 2 τόσο πολύπλοκων μηχανολογικών κατασκευών. Η αντικειμενικότητα θα μπορόύσε να βρεθεί μόνο σε εργαστηριακό περιβάλλον κατά τη γνώμη μου....Προσωπικά πάντα προτιμώ να διαβάζω ξεχωριστά για κάθε αυτοκίνητο και να καταλαβαίνω τι αποκόμισε αυτός που το οδήγησε. -
Σεβόμαστε τις παρατηρήσεις σας και βέβαια πολλά από όσα σημειώνετε τα λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη μας...
Για το υλικό στο εξώφθλο στοίχίζει... πολύ και βέβαια αν δεν συνδυάζεται με διπλό εξώφυλο που εξασφαλίζει έσοδα είναι απαγορευτικό. Πάντως ελήφθει.
Επί της ουσίας και μπάινοντας στη θέση του αναγνώστη τώρα...
Για την πίστα κάμποσα παιδιά΄από εδώ και άλλοι με ιμειλς κ.λπ... ζητούσαν και αυτή τη μέτρηση και το κάναμε. Καμία σχέση με τη διαφήμιση της πίστας. Αυτό γίνεται μόνο με εκδηλώσεις και μακάρι να ε΄ιχαμε ιδέες και χορηγίες ώστε να τις κάνουμε. Και θεωρώντας πως απλά προσθέτουμε ένα ακόμα στοιχείο χωρίς να αφαιροιύμε ένα άλλο τις βάζουμε προσπαθώντας να μην κάνουμε κατάχρση. Στοιχίζει, απαιτεί κόπο αλλά καιρός ήταν να ξεφύγουμε από το 0-100 και 0-1000 στη θήβα όπως και από τα λίτρα ανά 100... Τώρα για ανόμοια στγκριτθικά... Μας δίνετε η ευκαρία να δοκιμάζουμε αυτοκίνητα που πολλές φορές δεν εντάσονται σε κατηγορία και είναι δύσκολη η απεθυείας σύγκριση. Π.χ. νοιώσαμε ότι έχουν κουράσει οι αλλεπάληλες αναφορές στη σύγκριση ανάμεσα σε μιτσου με εβο με μικρές ή μεγάλες φτερούγες και ρισκάραμε. Κάποτε πετυχαίνει το ρίσκο κάποτε όχι... Με την Καγιέν με τη δική μας λογική που σωστά δεν σας-μας βρίσκει όλους σύμφωνους, πάλι το ίδιο άτυπο σδοκ θα κάναμε... Θα ήμασταν ίσως φάουλ αν στη μία ή στην άλλη περίπτωση (βολβο, εβο και καγιεν-rs6) βγάζαμε συμπεράσματα και νικητές.
καλοδεχούμενες, επαναλαμβάνω οι όποιες παρατηρήσεις...
Με αυτή τη λογική, να ρωτήσω κάτι... Πως σας φάνηκαν τα αριστεία μας... Σαν επιλογες, αλλά και σαν διαδικασία. Δικό μας εσωτερικό πρόβλημα αλλά ο λόγος που είχαμε λιγότερες δοκιμές ήταν ο χώρος που απαιτούν τα αριστεία... Αφιέρωμα άρθρο που μέχρι χθες είχε μεγάλη ανταπόκριση και μάλιστα αποδεδειγμένα. Αλλαξε κάτι?ΣΧ
ΥΓ.. Δοκικμάσαμε ΚΟυπερ ες με 200 ίπποους και βέβαια θα περιληφθεί στα GTI της επόμενης χρονιάς...
-
Πολυλογία μεν αλλά...
Για το φίλο με τις παρατηρήσεις του σε σχέση με το πριους και το αβενσις θα βοηθούσε πολκύ να μας στείλει τα σχόλια του στο ιμειλ του περιοδικού ώστε να μην ξεχνιούνται και οι τόσο απαραίτητες σελίθδες των διαλόγωνΣΧ
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Με αυτή τη λογική, να ρωτήσω κάτι... Πως σας φάνηκαν τα αριστεία μας... Σαν επιλογες, αλλά και σαν διαδικασία. Δικό μας εσωτερικό πρόβλημα αλλά ο λόγος που είχαμε λιγότερες δοκιμές ήταν ο χώρος που απαιτούν τα αριστεία... Αφιέρωμα άρθρο που μέχρι χθες είχε μεγάλη ανταπόκριση και μάλιστα αποδεδειγμένα. Αλλαξε κάτι?
Μου άρεσε η λογική επιλογής στα αριστεία. Νομίζω και αυτό έχει γίνει πλέον θεσμός, άσχετα αν διαφωνεί κανείς με τις επιμέρους επιλογές.
ΥΓ.. Δοκικμάσαμε ΚΟυπερ ες με 200 ίπποους και βέβαια θα περιληφθεί στα GTI της επόμενης χρονιάς...
-
Αυτό πού μέ πείραξε εμένα περισσότερο,είναι ότι στό περιοδικό υπάρχει διαφήμηση κάποιου εξαρτήματος,τό οποίο υπόσχεται 27% χαμηλότερη κατανάλωση,άν τό τοποθετήσουμε στό αυτοκίνητό μας!!!
Είναι δυνατόν νά συμβεί κάτι τέτοιο;Δέν θά έπρεπε(κατά τή δική μου γνώμη) νά 'φιλτραριστεί' κατα κάποιο τρόπο,από τό περιοδικό,έτσι ώστε νά μήν υπάρχει παραπληροφώρηση;Η όντως,τό συγκεκριμένο εξαρτηματάκι πραγματοποιεί αυτά πού υπόσχεται; -
Να λογοκρίνουμε-τσεκάρουμε την διαφήμιση?
Μάλιστα....Σ
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Αυτό πού μέ πείραξε εμένα περισσότερο,είναι ότι στό περιοδικό υπάρχει διαφήμηση κάποιου εξαρτήματος,τό οποίο υπόσχεται 27% χαμηλότερη κατανάλωση,άν τό τοποθετήσουμε στό αυτοκίνητό μας!!!
Είναι δυνατόν νά συμβεί κάτι τέτοιο;Δέν θά έπρεπε(κατά τή δική μου γνώμη) νά 'φιλτραριστεί' κατα κάποιο τρόπο,από τό περιοδικό,έτσι ώστε νά μήν υπάρχει παραπληροφώρηση;Η όντως,τό συγκεκριμένο εξαρτηματάκι πραγματοποιεί αυτά πού υπόσχεται;Σε ανύποπτο χρόνο ο ΚΚ είχε γράψει για τέτοια 'συστήματα' ότι, αν αλήθευαν οι ισχυρισμοί των εφευρετών τους, τότε θα είχε ήδη κυρηχθεί ο Γ' Παγκόσμιος πόλεμος! Θεωρώ ότι αυτή είναι η 'επίσημη ιδεολογική θέση' του περιοδικού.
Από την άλλη δεν μπορεί κάποιο περιοδικό να κρίνει την αλήθεια και αξία των διαφημίσεων. Αν είναι σύννομες είναι 'υποχρεωμένο' να τις δημοσιεύσει. Και από κει και πέρα όλα υπάρχει η κρίση των αναγνωστών.
Υ.Γ. Για το συγκεκριμένο εξάρτημα είχε γίνει μεγάλη συζήτηση παλιότερα, στα Τεχνικά
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Πολυλογία μεν αλλά...Οχι και πολυλογια... Μοναδικη η ευκαιρια να συνομιλουμε σε σχεδον πραγματικο χρονο με τους συντελεστες του περιοδικου! Κριμα που ο boss/pilot/KK δεν ευκαιρει...
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Να λογοκρίνουμε-τσεκάρουμε την διαφήμιση?
Μάλιστα....Σ
Ωπα βρέ Στράτη!
Αμέσως,νά...λογοκρίνουμε!
Θά δημοσιευτεί όμως καί μία διαφήμηση η οποία θά λέει ότι:
-'Τό τάδε μπιχλιμπίδι,σάς δίνει...1000 άλογα';
Αν είναι έτσι,τί νά πώ!!!
Θά αρχίσω νά πουλάω....Σουπερμαντολίνη!!! -
Ο χρήστης sx έγραψε:
Να λογοκρίνουμε-τσεκάρουμε την διαφήμιση?
Μάλιστα....Σ
Γιατί όχι...?
Π.χ. γιατί δεν δοκιμάζετε τα ουίσκι που διαφημίζετε, και να αποφανθείτε για το αν είναι 'μαλτ' ή όχι...? -
Nα πείτε ότι είμαστε αχρηστοι και μαλάκες που δεν αγοράζουμε αυτό το μαραφέτι και δεν το δοκιμάζουμε ώστε να δούμε αν μας δουλεύει..
να σας παραδεχτώ και να σασ ζητήσω συγγνώμη και να πω του Καββαθά ότι άδικα μας πληρώνει...Θα το δοκιμάσουμε πάντως! Αμμεσα!
Στρατης
-
Διαφήμιση είναι, δεν εκφράζει την άποψη του περιοδικού.
Αν δεν είναι πορνογραφικό ή παράνομο, χωράει στο τεύχος και πληρώνει εγκαίρως, καλά κάνουν και το βάζουν.
Αν κάποιος πάει και το αγοράσει χωρίς να ενημερωθεί καλά κάνει αν έτσι κρίνει..... Αναρωτιέμαι όμως, αν προσφέρει όντως τέτοια βελτίωση, μυστικό το έχουν όσοι το έχουν πάρει και κανένας δεν ξέρει τίποτα? Η σιωπή των αμνών?....που οδηγήθηκαν στη σφαγή.... Μήπως ντρέπονται να παραδεχτούν ότι το πληρώσανε?
Τα προϊόντα αυτά συνήθως περιγράφουν και την επιστημονική θεωρία στην οποία στηρίζεται η λειτουργία τους. Καλά φαίνονται αν και δεν είμαι σε θέση να σχολιάσω ή να κρίνω τις θεωρίες αυτές ή κατά πόσο χρησιμοποιούνται και πόσο αποτελεσματικά από τις εν λόγω συσκευές.
Βεβαίως και καλό θα ήταν να δούμε δοκιμές τέτοιων προϊόντων από το περιοδικό μας (που εμπιστεύομαστε περισσότερο από άλλα) ή το TUV κλπ. -
Οπως λέει κι ο onyx!...διαφήμιση είναι ρε παιδιά!!Μπορεί οποιοδήποτε έντυπο να πει μιας εταιρείας 'δεν το βάζω γιατι είναι άχρηστο?!!'....θα φάει μύνηση που θα πάει σύννεφο!!Το προϊόν κυκλοφορεί νόμιμα και νόμιμα διαφημίζεται!!!
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Να λογοκρίνουμε-τσεκάρουμε την διαφήμιση?
Μάλιστα....Σ
Λογοκρισία; Μπα, δε χρειάζεται. Απλώς, μια και το κόστος του προϊόντος δεν είναι δα και τόσο μεγάλο, θα μπορούσατε πολύ ωραία να κάνετε κάτι ανάλογο με το ψεύτικο test drive της Laguna... Να αγοράσετε δηλαδή το προϊόν και να δοκιμάσετε με τις μεθόδους σας (που ακόμα περιμένω κάποιον από τους διάφορους εξυπνάκηδες και φιδέμπορους που κυκλοφορούν να αποδείξει ότι ΔΕΝ είναι έγκυρες) αν όντως αποδίδει κάτι. Τι λέτε;
400 ΤΕΥΧΗ 4ΤΡΟΧΟΙ