-
Ο χρήστης stred έγραψε:
το τελευταίο καιρό έχω αρχίσει και σκέφτομαι πολύ το bravo σαν αγορά.. έκανα μια βόλτα και το οδήγησα στην λαμδα αλλά θέλω να το ψάξω λίγο περισσότερο για καλύτερες τιμές-προσφορές αλλά και για ενα καλύτερο test drive..Αν σκέφτεσαι για μεταχειρισμένο
http://www.stilo-club.gr/vb3/showthread.php?t=4602
το σκοτώνει!
-
Ο χρήστης face έγραψε:
το τελευταίο καιρό έχω αρχίσει και σκέφτομαι πολύ το bravo σαν αγορά.. έκανα μια βόλτα και το οδήγησα στην λαμδα αλλά θέλω να το ψάξω λίγο περισσότερο για καλύτερες τιμές-προσφορές αλλά και για ενα καλύτερο test drive..
Αν σκέφτεσαι για μεταχειρισμένο
http://www.stilo-club.gr/vb3/showthread.php?t=4602' target='_blank' target='_blank
το σκοτώνει!
Ευχαριστώ πολύ, όντως πάρα πολύ καλή ευκαιρία αλλά εκτος οτι δεν είμαι θεσσαλονίκη δεν έχω τελειώσει το κύκλο των test drive μου για να πάρω τις τελειωτικές μου αποφάσεις..
Υ.Γ. επιπλέον θα τα σκάσω που θα τα σκάσω τα λεφτάκια μου, θέλω να.. μυρίζει καινουργίλα!
-
Ποιά η γνώμη σας για το 1.6 120 hp diesel? Κάτοικος επαρχίας, και έχω την αμφιλεγόμενη πολυτέλεια για ντήζελ (όταν και αν)...
-
Ο χρήστης (Α)θανάσης έγραψε:
Ποιά η γνώμη σας για το 1.6 120 hp diesel? Κάτοικος επαρχίας, και έχω την αμφιλεγόμενη πολυτέλεια για ντήζελ (όταν και αν)...Πιστεύω ότι είναι πολύ καλή αγορά. Αλλά θα πρέπει να κάνεις αρκετά χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο για να δεις πραγματική διαφορά στο κόστος συντήρησης και μην ξεχνάς ότι πρέπει να είναι 1500-2000€ πιο ακριβό από το αντίστοιχο βενζινοκίνητο στους 150hp!!!! Πάντως εγώ που το οδήγησα είναι λίγο πιο ψόφιο απο το 120αρι βενζίνη, αλλά δεν παύει να είναι αρκετά ευέλικτο....
-
Ο χρήστης (Α)θανάσης έγραψε:
Ποιά η γνώμη σας για το 1.6 120 hp diesel? Κάτοικος επαρχίας, και έχω την αμφιλεγόμενη πολυτέλεια για ντήζελ (όταν και αν)...Μάλιστα στην εθνική έχει την απίστευτη κατανάλωση 3.8λ/100Κm !!
Σε γενικές γραμμές σε βάθος χρόνου είναι η καλύτερη επιλογή γιατί και πιο αξιόπιστο θα είναι από τον βενζινοκινητήρα αλλά και χαμηλότερη κατανάλωση θα έχεις.
-
Σήμερα οδήγησα λίγο το 150άρι. Και είχα την ευκαιρία να δω και να κρίνω λίγο το εσωτερικό.
Με το μάτι γαρίδα και το χέρι να πιέζει/ζουπάει όσο μπορεί, το μόνο που έχω να καταθέσω επικριτικά για την 'απτή' ποιότητα είναι η αίσθηση που σου δίνει το πάνελ με τους διακόπτες των παραθύρων στην πόρτα του οδηγού. (Νομίζεις ότι κουνιέται λιιιιγο παραπάνω απ'ότι θα έπρεπε). Σε 2 εκθεσιακά το είδα, οπότε μάλλον είναι χούι. Κατά τα άλλα, διαφέρει από την 'γερμανική' σχολή, αλλά νομίζω πως δεν υπολείπεται, απλώς διαφέρει. Να σημειώσω ότι οι εμπειρίες μου είναι με VAG, (Octavia I, Leon I, Audi 80) και Astra H, και δεν είμαι καθόλου δυσαρεστημένος, αλλά ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΣ από την γερμανίλα. Για το επόμενό μου αυτοκίνητο θέλω κάτι κατ'αρχήν ΟΜΟΡΦΟ...Τείνω να πιστέψω ότι πράγματι η ιδανική έκδοση του αυτοκινήτου είναι η 120. Λαμβάνοντας υπόψη το κόστος κτήσης φυσικά. Τα ~ 22000 για το 160άρι σαν πολλά μου φαίνονται...
-
Σχετικά με το ραδιόφωνο.
Το PI Search που βγαίνει σε περιπτώσεις κακού σήματος τι ρόλο παίζει;
-
καλησπέρα, ενδιαφέρομαι να μάθω για τις καταναλώσεις του t-jet 150ps απο κατόχους του αυτοκινήτου αλλά κάπως διαφορετικά απο την τελευταία φορά που αναφερθήκατε στο θέμα και λίγο πιο πρακτικά, δηλαδή με πόσο γεμίζει το ρεζερβουάρ και τι αυτονομία βγάζει το αυτοκίνητο στην καλύτερη =(με νορμάλ πόδι στην εθνική, μ.ο.τ. 140 χλμ/ω, αλλά και μέσα στην πόλη) αλλά και στην 'χειρότερη' περίπτωση =(με ένα τέτοιο μοτέρ είναι δύσκολο να συγκρατηθείς )
ενδιαφέρομαι για αγορά αλλά πιο πολύ με ενδιαφέρει το μετά, δλδ το κόστος συντήρησης του αυτοκινήτου. Δεν ξέρω ακόμα αμα ισχύει το πρόγραμμα της φιατ για ανταλλαγή με παλιό, έχω ένα σκόντα φαβοριτ 95 μοντέλο με 275.000 χλμ, το οποίο βγήκε σκύλος και πάει ακόμα καλά αλλά....!!! έλεος!!
πάντως το αυτοκίνητο εσωτερικά, εξωτερικά και φυσικά οδηγικά είναι το κάτι άλλο!!
ευχαριστώ! -
Χτες ρωτήσαμε στην φίατ και ισχύει το πρόγραμμα ανταλλαγής.
-
η έκδοση για την οποία ενδιαφέρομαι είναι η sport 150ps η οποία βγαίνει στα 19.500€.
δεν ξέρω με τι τιμή μου παίρνουν το φάβοριτ. αμα ισχύουν τα λεγόμενα της διαφήμισης και μου το πάρουν για 2.000€, χάρισμα τους!!
όταν πήγα να το δω και να το οδηγήσω δεν ίσχυε το πρόγραμμα ανταλλαγής.
αλλά αυτό που με καίει είναι το θέμα της συντήρησης. τιμές στα σέρβις, στήν αλλαγή των λαδιών και φυσικά η αυτονομία σε νορμάλ καταστάσεις.
ίδωμεν.... -
Τα δυο χιλιάρικα είναι αν πάρεις το ατμοσφαιρικό με τα 90 άλογα.
Στα 1500 είναι η έκπτωσή σου, αν ισχύει ακόμα η προσφορά. -
Ο χρήστης πανος_fabia 101 έγραψε:
καλησπέρα, ενδιαφέρομαι να μάθω για τις καταναλώσεις του t-jet 150ps απο κατόχους του αυτοκινήτου αλλά κάπως διαφορετικά απο την τελευταία φορά που αναφερθήκατε στο θέμα και λίγο πιο πρακτικά, δηλαδή με πόσο γεμίζει το ρεζερβουάρ και τι αυτονομία βγάζει το αυτοκίνητο στην καλύτερη =(με νορμάλ πόδι στην εθνική, μ.ο.τ. 140 χλμ/ω, αλλά και μέσα στην πόλη) αλλά και στην 'χειρότερη' περίπτωση =(με ένα τέτοιο μοτέρ είναι δύσκολο να συγκρατηθείς )
ενδιαφέρομαι για αγορά αλλά πιο πολύ με ενδιαφέρει το μετά, δλδ το κόστος συντήρησης του αυτοκινήτου. Δεν ξέρω ακόμα αμα ισχύει το πρόγραμμα της φιατ για ανταλλαγή με παλιό, έχω ένα σκόντα φαβοριτ 95 μοντέλο με 275.000 χλμ, το οποίο βγήκε σκύλος και πάει ακόμα καλά αλλά....!!! έλεος!!
πάντως το αυτοκίνητο εσωτερικά, εξωτερικά και φυσικά οδηγικά είναι το κάτι άλλο!!
ευχαριστώ!Το ερωτημα με ποσο γεμιζει το ρεζερβουαρ ειναι ακυρο μια που εξαρταται απο την τιμη της βενζινης,παντως το ρεζερβουαρ του ειναι 58 λιτρα με την ρεζερβ, κανε πολλαπλασιασμο και θα το βρεις.
Στην καλυτερη το αυτοκινητο μου εχει βγαλει 700χλμ αλλα σε ανοιχτους δρομους με οχι κ πολλη οικονομικη οδηγηση.Μεσα στην πολη μου βγαζει 550 περιπου χιλιομετρα.
Η μεση καταναλωση εχει καρφωθει στα 10,1λ/100χλμ με σβελτη οδηγηση.
Για κοστος συντηρησης ακομα δεν ξερω ομως τα λαδια Selenia K Pure Energy που αγορασα εχουν 16ευρω/λιτρο
Στη Φιατ παντως μου ειπαν οτι δεν ειναι πιο ακριβη η συντηρηση του σε σχεση με τα αλλα της μοντελα...θα δειξει!
Σε σχεση παντως με αυτο που οδηγεις θα σου φανει και λιμουζινατο και πυραυλος -
panos272
σ' ευχαριστώ για την απάντηση, εκείνη την μέρα που πήγα στην φίατ οδήγησα και το ατμοσφαιρικό το οποίο μου φάνηκε πιο αργό και απο το φάβοριτ και μόλις μπηκα και ξεκίνησα με το 150αρι, σε όλη την διαδρομή είχα ένα ηλίθιο χαμόγελο!!
το σπορ είναι το κάτι άλλο
ftskamins
με την απάντηση σου με κάλυψες πλήρως, ευχαριστώ.
στην οικογένεια έχουμε και μια φάμπια σεντάν του '05 με 101ps την οποία μοιραζόμαστε τρία άτομα και το φάβοριτ υπάρχει ως λύση ανάγκης, με το πρόγραμμα ανταλλαγής της φίατ που είναι πολύ ελκυστικό, σε βοηθάει να δώσεις το παλιό.
πάνω-κάτω την ίδια αυτονομία έχω και με την φάμπια αλλά με 45αρι ρεζερβουαρ.
άτιμο τούρμπο!!!
στην συντήρηση η φάμπια κάνει ανα 15.000χλμ το σέρβις με κόστος 150€ περίπου και με 40€ αλλαγή λαδιών. off topic,
απλά θέλω να δώσω ένα μέτρο σύγκρισης για το που κινούμαι περίπου σε κόστος συντήρησης.
αλήθεια, ανα πόσα χιλιόμετρα θέλει σέρβις και αλλαγή λαδιών???
και στην φάμπια ο κατασκευαστής λέει ανα 30.000χλμ σέρβις και 15.000 τα λάδια, αλλά με τον ρυθμό που τσιμπάει λάδια δεν θα είχε σταγόνα μέσα!! σιγά αλλά σταθερά!! off topic.σε σύγκριση με το φάβοριτ, ποιά σύγκριση????
σε σχέση με την φάμπια είναι πύραυλος και ποιό λουσάτο!! -
30.000χλμ σερβις και λαδια λεει η φιατ αλλα οι εδω αντιπροσωποι λενε(και σωστα κατα τη γνωμη μου)30.000χλμ σερβις και 10.000 λαδια.
Κοστος οπως ειπα δεν ξερω ακομα γιατι εχω 5500χλμ μονο.
Αμα ρωτησεις στην φιατ θα σου απαντησουν. -
Για π.χ. 90.000 χλμ.
Υπολόγισε
10Κ 70€ (μόνο λάδια)
20Κ 70€ (μόνο λάδια)
30Κ 150-200€ (τακάκια φίλτρα κτλ)
40Κ 70€ (μόνο λάδια)
50Κ 70€ (μόνο λάδια)
60Κ 350€ (με ιμάντα + τακάκια)
70Κ 70€ (μόνο λάδια)
80Κ 70€ (μόνο λάδια)
90Κ 150-250€ (τακάκια κτλ, ίσως παραπάνω και για δίσκους)Βάλε και πληθωρισμό σε αυτά... οι τιμές είνα +/- αρκετά ανάλογα που πάς...
Τα παραπάνω δική μου εκτίμηση... κοίτα το service manual τι αλλάζει στα πόσο χλμ και υπολόγισε κόστος.. -
ftskamins
ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα πληροφορίες που μου έχεις δώσει και ιδιαίτερα για την κατανάλωση του, η οποία μου φαίνεται λογική για τα μέτρα του αυτοκινήτου.
κάτι άλλο που θέλω να ρωτήσω είναι για την αίσθηση του τιμονιού..?
στο test drive που το έκανα μου φάνηκε πολύ ελαφρύ για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, το οδήγησα για 40χλμ στην εθνική και 20χλμ σε επαρχιακό δρόμο και η αίσθηση που αποκόμισα απο το τιμόνι δεν ήταν και η καλύτερη.
ιδιαίτερα όταν το sport ήταν απενεργοποιημένο, αλλά και όταν ήταν ενεργοποιημένο δεν είχε και καμιά τεράστια διαφορά, πολύ αδιάφορο τιμόνι για τα δεδομένα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. βεβαια τα πάντα είναι θέμα συνήθειας!!
αλλά για τα υπόλοιπα δεν έχω να πω τίποτα, για τον τρόπο που 'πατάει' το αυτοκίνητο στον δρόμο, ο κινητήρας που είναι πάντα πρόθυμος, και φυσικά ο τρόπος που στρίβει σε αποζημιώνει πλήρως!monte carlo
ο κατάλογος σου είναι πλήρης με τις τιμες και τα χιλιόμετρα και λύνει όποια απορία περί κόστος συντήρησης του αυτοκινήτου. σ' ευχαριστώ.
απλά νόμιζα ότι το συγκεκριμένο μοτέρ φορούσε καδένα και όχι ιμάντα.
το σετ ιμάντων στην φάμπια στα 80.000χλμ μου κόστησε 200€, και πάνω-κάτω τα ίδια βγαίνει και στο bravo.η έκδοση sport με την μαυρη ζάντα στο μπορντό(?) (όπως στην φωτογραφία του galeone με το πίσω φανάρι) και τα φιμέ στις δύο πίσω και πέμπτη πόρτα(εργοστασιακά), και με έναν τόνο πιο ανοιχτό φιμέ στα δύο μπροστα το κάνει κουκλί.
δεν είμαι καλά, ήδη αρχίζω να το ονειρεύομαι!!
-
Ναι... το τιμόνι και εμένα δεν με ξετρέλανε, κυρίως όταν στον πολύ λίγο χρόνο που το οδήγησα πρόλαβα να διαπιστώσω ότι εύκολα επηρρεάζεται από τις διαμήκεις ανωμαλίες του οδοστρώματος (αυτό έχει και έναν ξενόγλωσσο όρο που δεν θυμάμαι)... Αλλά συνολικά είναι πολύ καλό.... Ειδικά για εμενα που είμαι μέτριος οδηγός και ανίδεος από turbo, με ξεπερνάει πολύ σε δυνατότητες και προσδοκίες...
Και εγώ το ονειρεύομαι.... μεταδοτικό είναι??
-
Για μενα η αισθηση του τιμονιου και η αισθηση του επιλογεα ειναι τα 2 μεγαλα μειων του αυτοκινητου.
Παντως και τα 2 αυτα σε αποτελεσματικοτητα ειναι αψογα αλλα θελουν συνηθεια.
Πλακα μου κανετε??!!!Εγω το εχω παρκαρισμενο κατω και παλι το ονειρευομαι -
Ο χρήστης πανος_fabia 101 έγραψε:
το σετ ιμάντων στην φάμπια στα 80.000χλμ μου κόστησε 200€, και πάνω-κάτω τα ίδια βγαίνει και στο bravo.
έχει καδενα...
-
To Bravo??
Fiat Bravο 2007