-
Ο Μασσα ειναι ο μοναδικος οδηγος που στη μερα του σε κανει να τριβεις τα ματια σου, πιανει το 110% των δυνατοτητων του κλπ.
Ειναι ο ιδιος που βριζω οταν δεν ειναι στη μερα του και ειναι εξαιρετικα ασταθης και πιλοταρει βλακωδως.
Ο Κιμι ειναι εξαιρετικα σταθερος αλλα σταθερος και στη μετριοτητα. Εμεινε για να αποδειξει γιατι πολλα παπαγαλακια μπηκαν στα αυτια του και ως γνωστον ο μπεκρης δεν ΜΑΣΑει και πολυ....Θα δειτε απο του χρονου. Αλλα θα τον χαρειτε και γαι οτι κανει μεχρι τελους για φετος. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Kριμα πολυ κριμα. Οι γενναιες αποφασεις κανουν τους μεγαλους και η Φερραρι δεν εδειξε γεναιοτητα. Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω τι ειδαν στον Κιμι φετος και εσπευσαν να τον κλεισουν για το 2010. Αδιανοητο.
τουλάχιστον!
Πολύ σίγουρους σας βλέπω
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον καλύτερο (και διαθέσιμο) οδηγό απ το υπάρχον δίδυμο. Ο Ιθπανός έχει το κακό προηγούμενο με το μπάχαλο της ΜακΛάρεν, οπότε ίσως η επιλογή του να έκρυβε ένα ρίσκο. Και απ ότι φαίνεται η εποχή της Φερράρι του ενός οδηγού πέρασε, τουλάχιστον για αυτή την περίοδο.Επίσης η ομάδα δεν προτιμά γενικότερα μικρούς ταλαντούχους, αλλά πιο ψημένους οδηγούς.
Άρα;Θεωρώ πως ο Κίμις τα χει παρατήσει για φέτος, αλλά του χρόνου θα επιδείξει μεγαλύτερο ενδιαφέρον (τελείως προσωπική εκτίμηση)
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Kριμα πολυ κριμα. Οι γενναιες αποφασεις κανουν τους μεγαλους και η Φερραρι δεν εδειξε γεναιοτητα. Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω τι ειδαν στον Κιμι φετος και εσπευσαν να τον κλεισουν για το 2010. Αδιανοητο.
τουλάχιστον!
Πολύ σίγουρους σας βλέπω
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον καλύτερο (και διαθέσιμο) οδηγό απ το υπάρχον δίδυμο. Ο Ιθπανός έχει το κακό προηγούμενο με το μπάχαλο της ΜακΛάρεν, οπότε ίσως η επιλογή του να έκρυβε ένα ρίσκο. Και απ ότι φαίνεται η εποχή της Φερράρι του ενός οδηγού πέρασε, τουλάχιστον για αυτή την περίοδο.Επίσης η ομάδα δεν προτιμά γενικότερα μικρούς ταλαντούχους, αλλά πιο ψημένους οδηγούς.
Άρα;Θεωρώ πως ο Κίμις τα χει παρατήσει για φέτος, αλλά του χρόνου θα επιδείξει μεγαλύτερο ενδιαφέρον (τελείως προσωπική εκτίμηση)
αυτό το λες τώρα για τον Κίμι; Ιδια γενιά με τον Ιθπανό είναι με την διαφορά ότι ο ένας σήκωσε 2 κούπες με Σουμι απέναντι.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Kριμα πολυ κριμα. Οι γενναιες αποφασεις κανουν τους μεγαλους και η Φερραρι δεν εδειξε γεναιοτητα. Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω τι ειδαν στον Κιμι φετος και εσπευσαν να τον κλεισουν για το 2010. Αδιανοητο.
τουλάχιστον!
Πολύ σίγουρους σας βλέπω
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον καλύτερο (και διαθέσιμο) οδηγό απ το υπάρχον δίδυμο. Ο Ιθπανός έχει το κακό προηγούμενο με το μπάχαλο της ΜακΛάρεν, οπότε ίσως η επιλογή του να έκρυβε ένα ρίσκο. Και απ ότι φαίνεται η εποχή της Φερράρι του ενός οδηγού πέρασε, τουλάχιστον για αυτή την περίοδο.Επίσης η ομάδα δεν προτιμά γενικότερα μικρούς ταλαντούχους, αλλά πιο ψημένους οδηγούς.
Άρα;Θεωρώ πως ο Κίμις τα χει παρατήσει για φέτος, αλλά του χρόνου θα επιδείξει μεγαλύτερο ενδιαφέρον (τελείως προσωπική εκτίμηση)
αυτό το λες τώρα για τον Κίμι; Ιδια γενιά με τον Ιθπανό είναι με την διαφορά ότι ο ένας σήκωσε 2 κούπες με Σουμι απέναντι.
ε; κάτι δεν κατάλαβες προφανώς. Αναφέρομαι σε οδηγούς τύπου Vettel, Bourdais, ταλέντα απ το gp2 (pantano? ) κλπ
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Kριμα πολυ κριμα. Οι γενναιες αποφασεις κανουν τους μεγαλους και η Φερραρι δεν εδειξε γεναιοτητα. Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω τι ειδαν στον Κιμι φετος και εσπευσαν να τον κλεισουν για το 2010. Αδιανοητο.
τουλάχιστον!
Πολύ σίγουρους σας βλέπω
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον καλύτερο (και διαθέσιμο) οδηγό απ το υπάρχον δίδυμο. Ο Ιθπανός έχει το κακό προηγούμενο με το μπάχαλο της ΜακΛάρεν, οπότε ίσως η επιλογή του να έκρυβε ένα ρίσκο. Και απ ότι φαίνεται η εποχή της Φερράρι του ενός οδηγού πέρασε, τουλάχιστον για αυτή την περίοδο.Επίσης η ομάδα δεν προτιμά γενικότερα μικρούς ταλαντούχους, αλλά πιο ψημένους οδηγούς.
Άρα;Θεωρώ πως ο Κίμις τα χει παρατήσει για φέτος, αλλά του χρόνου θα επιδείξει μεγαλύτερο ενδιαφέρον (τελείως προσωπική εκτίμηση)
Καπου τα μπερδευεις αδερφε. Του χρονου εχουμε 2009. Η ανανεωση εγινε για το 2010. Μια μεγαλη ομαδα πρωτα περιμενει για το 2009 καποια δειγματα βελτιωσης και μετα ανανεωνει για το 2015.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Καπου τα μπερδευεις αδερφε. Του χρονου εχουμε 2009. Η ανανεωση εγινε για το 2010. Μια μεγαλη ομαδα πρωτα περιμενει για το 2009 καποια δειγματα βελτιωσης και μετα ανανεωνει για το 2015.τώρα που το λες
-
Τα νέα σε περίληψη...
Κάποιος δείχνει αρκετά αποφασισμένος...
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 0201.shtmlΚάποιος αρχίζει σιγά σιγά να βλέπει την πραγματικότητα...
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 2231.shtmlΚαι κάποιος άλλος μυρίστηκε ψητό...
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 2849.shtml -
http://www.italiaspeed.com/2008/motorsp ... konen.html
Το παιδί μίλησε....
-
http://new.e-go.gr/auto/article.asp?cat ... 0&tag=8182' target='_blank
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
http://www.italiaspeed.com/2008/motorsport/f1/14_italy/post_race_raikkonen.html' target='_blankΤο παιδί μίλησε....
Τι να πει ο καημενος μετα το monaco ενα πεπλο τσιγγανικης καταρας,voodoo και μαυρης μαγειας τον εχει σκεπασει.
-
Mateschitz: 'Red Bull's handicap is a Renault engine'
http://f1.gpupdate.net/en/news/2008/09/ ... lt-engine/' target='_blank
Αντε παλι θα αρχισουν τα σεναρια περι ενιαιου κινητηρα και μαλιστα απο μια ομαδα που δεν ανηκει στους κατασκευαστες αυτοκινητων.Η καινουργια πιπιλα,(που την εχουν μεταρεψει σε αφορητη κλαψα οι της redbull )που πιπιλιζεται τελευταια με την συγκαταθεση-οπως φαινεται της FIA.
http://www.f1fanatic.co.uk/2008/09/17/r ... 1-engines/' target='_blank
εγω ενα θα πω
αφου θελατε τοσο τους κινητηρες της τοτε πρωταθλητριας βαλτε τους στον πατο σας τωρα. -
Sorry, αλλά μόνο αυτό ταιριάζει εδώ:
-
Ο χρήστης madox έγραψε:
Αντε παλι θα αρχισουν τα σεναρια περι ενιαιου κινητηρα και μαλιστα απο μια ομαδα που δεν ανηκει στους κατασκευαστες αυτοκινητων.Η καινουργια πιπιλα,(που την εχουν μεταρεψει σε αφορητη κλαψα οι της redbull )που πιπιλιζεται τελευταια με την συγκαταθεση-οπως φαινεται της FIA.
Εδώ και αρκετά χρόνια, η FIA παίρνει την μια ηλίθια απόφαση μετά την άλλη όσον αφορά τη μορφή του αθλήματος.
Άντε να βάλουν όλοι κινητήρες Cosworth και να το κάνουμε ενιαίο. Αν και κάπου άκουσα ότι υπάρχουν καμιά τριανταριά Mecachrome ξεχασμένοι σε κάποια αποθήκη. Να τους μοιράσουμε στις ομάδες και θα τους φτάσουν για 4-5 χρόνια...
-
Το πάγωμα τον κινητήρων είναι και για μένα μια μεγάλη βλακεία.
Όμως αυτό που ζητάει η Red bull είναι απόλυτα δικαιολογημένο. Δεν μπορείς να έχεις και παγωμένους και διαφορετικής απόδοσης κινητήρες. Είναι άδικο για αρκετές ομάδες.
Η τους ξεπαγώνεις ή τους κάνεις όλους ισοδύναμους. Αλλιώς έχει δίκιο να διαμαρτύρεται και ο Briatore και ο Mateschitz και οποιοσδήποτε άλλος. -
http://f1.gpupdate.net/en/photolarge.ph ... catID=3129' target='_blank
Εδώ απ' ότι διάβασα φαίνεται η 2009 spec αεροτομή της williams. Άσχημο κατά την γνώμη μου. -
Μούφα μου μυρίζεται η δουλειά...
Μέσα στα επόμενα χρόνια θα προκύψουν ένα εκατομμύριο νέα βοηθήματα παραπλεύρως της πίσω αεροτομής και οι περήφανοι μηχανικοί θα ανακοινώσουν ότι παράγουν περισσότερο downforce από τα χρέπια του 2008... -
O Ισπανός δύο φορές πρωταθλητής φαίνεται ότι επιλέγει να μην αλλάξει στρατόπεδο
-
Ναι γιατί αν άλλαζε στρατόπεδο θα πήγαινε σπιτάκι του
-
εδώ δεν πάνε άλλοι κ άλλοι βλέπε εγωιστές-κλέφτες τύπου Λούη και τεμπέληδες τύπου Κιμι θα πάει αυτός που δουλέυει με μία μικρομεσσαία ομάδα και τα πάει περίφημα δεδομένου της δυναμικότητας της Ρενό;
για να έβλεπα τον Λούη σε μία Μινάρντι ή σε μία Ρενό και θα σου έλεγα εγώ περι θαύματος και φρύδια.
-
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=race-other-news-article&race_id=0&article_id=15183
Πληροφορίες για το πρωτάθλημα Formula 2.
Διάφορα Νέα - Σεπτέμβριος 2008