-
Πήγα το αυτοκίνητο σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ το Σάββατο (εξαιρετικές εντυπώσεις by the way).
Ήταν το πρώτο τόσο για το αυτοκίνητο, όσο και για μένα (ως ιδιοκτήτη αυτοκινήτου).
Όταν έλεγχος τελείωσε, ο τεχνικός μου είπε ότι το τουτού μου ήταν σε άριστη κατάσταση και ότι έχουν ένα θέμα τα πίσω αμορτισέρ, τα οποία όμως μπορώ να τα αλλάξω σε κανά χρόνο (δική του εκτίμηση).
Πήρα το σήμα και μου έγραψα στις δευτερεύουσες παρατηρήσεις:
Αμορτισέρ: κακή απόδοση - Οπίσθιος άγονας Αριστερά
Αμορτισέρ: κακή απόδοση - Οπίσθιος άγονας δεξιά
Οι μετρήσεις απόσβεσης έδειξαν 30% για πίσω άξονα και 63% αριστερά / 57% δεξιά για τον εμπρός άξονα.Το ερώτημα είναι αν πρέπει να αλλάξω αμορτισέρ ή όχι. Εγώ του χρόνου θα το αλλάξω το αυτοκίνητο, το οποίο είναι το 'μικρό' και χρησιμοποιείται μόνο για να με πάει στη δουλειά εντός Αθήνας και να με γυρίσει.
Εσείς τι θα κάνατε;
-
Πήγα το αυτοκίνητο σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ το Σάββατο (εξαιρετικές εντυπώσεις by the way).
Ήταν το πρώτο τόσο για το αυτοκίνητο, όσο και για μένα (ως ιδιοκτήτη αυτοκινήτου).
Όταν έλεγχος τελείωσε, ο τεχνικός μου είπε ότι το τουτού μου ήταν σε άριστη κατάσταση και ότι έχουν ένα θέμα τα πίσω αμορτισέρ, τα οποία όμως μπορώ να τα αλλάξω σε κανά χρόνο (δική του εκτίμηση).
Πήρα το σήμα και μου έγραψα στις δευτερεύουσες παρατηρήσεις:
Αμορτισέρ: κακή απόδοση - Οπίσθιος άγονας Αριστερά
Αμορτισέρ: κακή απόδοση - Οπίσθιος άγονας δεξιά
Οι μετρήσεις απόσβεσης έδειξαν 30% για πίσω άξονα και 63% αριστερά / 57% δεξιά για τον εμπρός άξονα.Το ερώτημα είναι αν πρέπει να αλλάξω αμορτισέρ ή όχι. Εγώ του χρόνου θα το αλλάξω το αυτοκίνητο, το οποίο είναι το 'μικρό' και χρησιμοποιείται μόνο για να με πάει στη δουλειά εντός Αθήνας και να με γυρίσει.
Εσείς τι θα κάνατε;
-
Πήγα το αυτοκίνητο σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ το Σάββατο (εξαιρετικές εντυπώσεις by the way).
Ήταν το πρώτο τόσο για το αυτοκίνητο, όσο και για μένα (ως ιδιοκτήτη αυτοκινήτου).
Όταν έλεγχος τελείωσε, ο τεχνικός μου είπε ότι το τουτού μου ήταν σε άριστη κατάσταση και ότι έχουν ένα θέμα τα πίσω αμορτισέρ, τα οποία όμως μπορώ να τα αλλάξω σε κανά χρόνο (δική του εκτίμηση).
Πήρα το σήμα και μου έγραψα στις δευτερεύουσες παρατηρήσεις:
Αμορτισέρ: κακή απόδοση - Οπίσθιος άγονας Αριστερά
Αμορτισέρ: κακή απόδοση - Οπίσθιος άγονας δεξιά
Οι μετρήσεις απόσβεσης έδειξαν 30% για πίσω άξονα και 63% αριστερά / 57% δεξιά για τον εμπρός άξονα.Το ερώτημα είναι αν πρέπει να αλλάξω αμορτισέρ ή όχι. Εγώ του χρόνου θα το αλλάξω το αυτοκίνητο, το οποίο είναι το 'μικρό' και χρησιμοποιείται μόνο για να με πάει στη δουλειά εντός Αθήνας και να με γυρίσει.
Εσείς τι θα κάνατε;
-
Τι αυτοκίνητο είναι και πόσα χιλιόμετρα έχει;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τι αυτοκίνητο είναι και πόσα χιλιόμετρα έχει;Ibiza 2002 με 50.000 χλμ σε 6 χρόνια.
Δεν το πολυχρησιμοποιώ γιατί έχω και ένα Astra.
-
Εφόσον έχεις σκοπό να το αλλάξεις και δεν είναι κούτσουρα θα σου πρότεινα να μην τα αλλάξεις.
Εγώ πέρυσι που πέρασα ΚΤΕΟ το seicento και μου έβγαλαν τα πίσω αμορτισέρ ψιλοoff τα άλλαξα γιατί θα το κρατούσα 2 χρόνια ακόμη (το οδηγάει κυρίως η γυναίκα μου οπότε καταλαβαινετε) -
Ο χρήστης yandr έγραψε:
Τι αυτοκίνητο είναι και πόσα χιλιόμετρα έχει;
Ibiza 2002 με 50.000 χλμ σε 6 χρόνια.
Δεν το πολυχρησιμοποιώ γιατί έχω και ένα Astra.
Γλουπ!
Ibiza 2001 με 145.000 χλμ σε 7 χρονια..
Μαλλον πρεπει να αλλαξουμε και εμεις ε; -
Καλά τα μηχανήματα που μετράνε τα αμορτισέρ είναι ΓΤΠ.
Εδώ βγάζουν και καινούργια αυτοκίνητα με χάλια αμορτισέρ!
Οι μετρήσεις αυτές δεν είναι αξιόπιστες!
Κανονικά θα έπρεπε να μετρήσεις το αυτοκινητό σου με ΝΕΑ αμροτισέρ, και μετά να συγκρίνεις με την άλλη μέτρηση. -
Ο χρήστης skous έγραψε:
Καλά τα μηχανήματα που μετράνε τα αμορτισέρ είναι ΓΤΠ.Εδώ βγάζουν και καινούργια αυτοκίνητα με χάλια αμορτισέρ!
Οι μετρήσεις αυτές δεν είναι αξιόπιστες!
Κανονικά θα έπρεπε να μετρήσεις το αυτοκινητό σου με ΝΕΑ αμροτισέρ, και μετά να συγκρίνεις με την άλλη μέτρηση.Δεν διαφωνώ καθόλου μαζί σου.
Είδα πολλά 'φαινομενικά' νέα αυτοκίνητα με τραγικές 'επιδόσεις' στα αμορτισέρ.
-
Που να δεις αυτοκινητο με σούπα αμορτισέρ να βγάζει 79% και 81%... οτι θέλουνε μετράνε...
-
Αλήθεια, πως ξέρουμε ότι ένα αυτοκίνητο θέλει αμορτισέρ; Στο παλιό μου που χτύπαγε τραγικά τους τελευταίους 3 μήνες πριν το δώσω η BMW επέμενε ότι τα αμορτισέρ (8χρόνια/107.000 χλμ) ήταν μια χαρά και ότι έφταιγαν τα λάστιχα (που όντως ήθελαν αλλαγή). Τελικά άλλαξα αμάξι και δεν ασχολήθηκα άλλο, αλλά μου έμεινε η απορία.
-
Tα λάστιχα πώς μπορούν να φταίνε δηλαδή; Προφανώς για να λες ότι χτύπαγε τραγικά τους 3 τελευταίους μήνες θα εννοείς ότι πριν δεν έκανε έτσι. Εγώ θα έλεγα ότι ήθελες αμορτισέρ, τόσο λόγω χιλιομέτρων, όσο και λόγω των χτυπημάτων.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Αλήθεια, πως ξέρουμε ότι ένα αυτοκίνητο θέλει αμορτισέρ; Στο παλιό μου που χτύπαγε τραγικά τους τελευταίους 3 μήνες πριν το δώσω η BMW επέμενε ότι τα αμορτισέρ (8χρόνια/107.000 χλμ) ήταν μια χαρά και ότι έφταιγαν τα λάστιχα (που όντως ήθελαν αλλαγή). Τελικά άλλαξα αμάξι και δεν ασχολήθηκα άλλο, αλλά μου έμεινε η απορία.Όπως είπα.
Κανονικά θα έπρεπε να μετρήσεις το αυτοκινητό σου με ΝΕΑ αμροτισέρ, και μετά να συγκρίνεις με την άλλη μέτρηση. Φυσικά και στο ίδιο μηχάνημα.Μετά βλέπεις το πόσο έχεις πέσει και ανάλογα με το τι λένε οι τεχνικές προδιαγραφές, τα αλλάζεις. Η π.χ. εάν έχει μεγάλη απόκλιση το ένα απο το άλλο.
Δευτερεύουσες παρατηρήσεις ΚΤΕΟ