-
Ο χρήστης moysatos έγραψε:
Γεια σας παιδια!Το scirocco ειναι το απομενο μου αυτοκινητο...δεν φανταζεστε πως περιμενω να το δω απο κοντα!
Μια απο τα ιδια και απο εμενα.Ενδιαφερομαι για το 1.4 (160ps).
Δεν ξερω αν πρεπει να σας πω τι αυτοκινητο θα δωσω για να παρω το scirocco,γιατι πολυ φοβαμαι οτι θα με πειτε μαλ@κα και μαλλον δεν θα εχετε πολυ αδικο.Απλα θελω κατι πιο οικονομικο(τωρα πλεον κανω 150χλμ/μερα),πιο φρεσκο...πιο ηρεμο βρε αδερφε,γιατι με αυτο το αμαξι που εχω απλα δεν γινεται να παω ηρεμα.Οποιος το εχει οδηγησει καταλαβαινει τι εννοω.Ενταξει δεν εχω και Φερραρι,αλλα βαρεθηκα τις 'προκλησεις' στους δημοσιους δρομους (κυριως απο Golf gti),γιατι πολυ απλα δεν προσφερουν ποντους στο πουλι σου,αλλα ειναι εξαιρετικα επικινδυνο-ανευθυνο-ανωριμο.
Τωρα θα μου πειτε οτι αν θελεις να τρεξεις ή να κανεις βλακεια δεν εχει σχεση το αμαξι,αλλα ο οδηγος.Συμφωνω,εν μερει.Όποτε εχω παρει το αυτοκινητο της γυναικας μου (Yaris 1.3) ειλικρινα γινομαι αλλος οδηγος.Μαλλον εχει σχεση με την αυτοσυγκρατηση,που μαλλον δεν εχω .Υ.Γ1.Μηπως ξερεται τι θα παιχτει με τα τεκμηρια διαβιωσης;Ενας ακομα λογος που θελω να το δωσω γιατι δεν με παιρνει για διλιτρο.
Υ.Γ2. Α! ναι εχω το Type-r '03.Μην το αντιμετωπιζεις σαν να πεφτεις κατηγορια επειδη θα παρεις λιγοτερα αλογα!το αμαξι αλιμονο ειναι ολοκαινουριο και δεν μπορει να μην ειναι καλυτερο σε αρκετους τομεις απο το type-r...απλα θα φυγεις απο την hothatch κατηγορια και θα πας στα κουπε...δν ειναι κακη αλλαγη!να εισαι καλα!
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Γεια σας παιδια!Το scirocco ειναι το απομενο μου αυτοκινητο...δεν φανταζεστε πως περιμενω να το δω απο κοντα!
Μια απο τα ιδια και απο εμενα.Ενδιαφερομαι για το 1.4 (160ps).
Δεν ξερω αν πρεπει να σας πω τι αυτοκινητο θα δωσω για να παρω το scirocco,γιατι πολυ φοβαμαι οτι θα με πειτε μαλ@κα και μαλλον δεν θα εχετε πολυ αδικο.Απλα θελω κατι πιο οικονομικο(τωρα πλεον κανω 150χλμ/μερα),πιο φρεσκο...πιο ηρεμο βρε αδερφε,γιατι με αυτο το αμαξι που εχω απλα δεν γινεται να παω ηρεμα.Οποιος το εχει οδηγησει καταλαβαινει τι εννοω.Ενταξει δεν εχω και Φερραρι,αλλα βαρεθηκα τις 'προκλησεις' στους δημοσιους δρομους (κυριως απο Golf gti),γιατι πολυ απλα δεν προσφερουν ποντους στο πουλι σου,αλλα ειναι εξαιρετικα επικινδυνο-ανευθυνο-ανωριμο.
Τωρα θα μου πειτε οτι αν θελεις να τρεξεις ή να κανεις βλακεια δεν εχει σχεση το αμαξι,αλλα ο οδηγος.Συμφωνω,εν μερει.Όποτε εχω παρει το αυτοκινητο της γυναικας μου (Yaris 1.3) ειλικρινα γινομαι αλλος οδηγος.Μαλλον εχει σχεση με την αυτοσυγκρατηση,που μαλλον δεν εχω .Υ.Γ1.Μηπως ξερεται τι θα παιχτει με τα τεκμηρια διαβιωσης;Ενας ακομα λογος που θελω να το δωσω γιατι δεν με παιρνει για διλιτρο.
Υ.Γ2. Α! ναι εχω το Type-r '03.Μην το αντιμετωπιζεις σαν να πεφτεις κατηγορια επειδη θα παρεις λιγοτερα αλογα!το αμαξι αλιμονο ειναι ολοκαινουριο και δεν μπορει να μην ειναι καλυτερο σε αρκετους τομεις απο το type-r...απλα θα φυγεις απο την hothatch κατηγορια και θα πας στα κουπε...δν ειναι κακη αλλαγη!να εισαι καλα!
Στα + του scirocco σε συγκριση παντα με το δικο μου και σιγουρα κατα την υποκειμενικη μου αποψη:
οικονομια
ποιοτητα κατασκευης
design
ασφαλεια
πολυτελεια εσωτερικου(να σκεφτεις οτι το air-condition ηταν εξτρα στο type-r και φυσικα χωρις εσωτερικο ρολοι(!),ουτε καν σκεφτομαι να αναφερω για εξ.θερμοκρασια,μεση καταναλωση κτλ. και παντα μιλαμε για αυτοκινητο 29.000 ευρω προ 5ετιας).Απο την αλλη στα + για το type-r:
κινητηρας-κιβωτιο
οδηγικη συμπεριφορα
χωροι(εχει μεγαλυτερο χωρο αποσκευων)
ατμοσφαιρα
εγγυηση μηχανικων μερων(αυτο σηκωνει λιγο συζητηση,καθως στα 3,5χρονια μου αναψε το λαμπακι της μηχανης ενω ταυτοχρονα ακουγοταν και ενα κροταλισμα.Να μην τα πολυλογω αποδειχτηκε οτι ηθελε αντικατασταση ο καταλυτης.Ε,σκεφτηκα οτι θα ηταν μεσα στην εγγυηση καθως δεν ειχαν περασει τα 6 χρονια,ειχα μολις 40.000χλμ και φυσικα εκανα ολα τα service στη Honda κανονικοτατα.Αμ δε!!Μου ειπαν οτι η εγγυηση για τον καταλυτη ηταν 3(!) χρονια.Η τιμη; 2.000 ευρω Τι τηλεφωνα στα κεντρικα στον Σαρακακη πηρα,τι προσπαθησα να βαλω αλλον after-market απο εναν φιλο εξατμισα...τιποτα.Το λαμπακι της μηχανης εξακολουθουσε να αναβει ακομα και με καινουριο after-market.Πηγαινα στην αντιπροσωπεια μου εσβηναν το λαμπακι της μηχανης και μετα απο 20-30χλμ ξανα αναβε!Τρελλαθηκα.Τελικα υπεκυψα και εβαλα τον δικο του. -
Φίλε Μουσάτε, πολύ θα ήθελα να ακούσω τις εντυπώσεις σου γιά το Scirocco μόλις το οδηγήσεις. Αλήθεια, έχεις οδηγήσει Golf GTi γιατί το set-up τους υποτίθεται πως έιναι παρόμοιο;
-
Ο χρήστης moysatos έγραψε:
Γεια σας παιδια!Το scirocco ειναι το απομενο μου αυτοκινητο...δεν φανταζεστε πως περιμενω να το δω απο κοντα!
Μια απο τα ιδια και απο εμενα.Ενδιαφερομαι για το 1.4 (160ps).
Δεν ξερω αν πρεπει να σας πω τι αυτοκινητο θα δωσω για να παρω το scirocco,γιατι πολυ φοβαμαι οτι θα με πειτε μαλ@κα και μαλλον δεν θα εχετε πολυ αδικο.Απλα θελω κατι πιο οικονομικο(τωρα πλεον κανω 150χλμ/μερα),πιο φρεσκο...πιο ηρεμο βρε αδερφε,γιατι με αυτο το αμαξι που εχω απλα δεν γινεται να παω ηρεμα.Οποιος το εχει οδηγησει καταλαβαινει τι εννοω.Ενταξει δεν εχω και Φερραρι,αλλα βαρεθηκα τις 'προκλησεις' στους δημοσιους δρομους (κυριως απο Golf gti),γιατι πολυ απλα δεν προσφερουν ποντους στο πουλι σου,αλλα ειναι εξαιρετικα επικινδυνο-ανευθυνο-ανωριμο.
Τωρα θα μου πειτε οτι αν θελεις να τρεξεις ή να κανεις βλακεια δεν εχει σχεση το αμαξι,αλλα ο οδηγος.Συμφωνω,εν μερει.Όποτε εχω παρει το αυτοκινητο της γυναικας μου (Yaris 1.3) ειλικρινα γινομαι αλλος οδηγος.Μαλλον εχει σχεση με την αυτοσυγκρατηση,που μαλλον δεν εχω .Υ.Γ1.Μηπως ξερεται τι θα παιχτει με τα τεκμηρια διαβιωσης;Ενας ακομα λογος που θελω να το δωσω γιατι δεν με παιρνει για διλιτρο.
Υ.Γ2. Α! ναι εχω το Type-r '03.Μην το αντιμετωπιζεις σαν να πεφτεις κατηγορια επειδη θα παρεις λιγοτερα αλογα!το αμαξι αλιμονο ειναι ολοκαινουριο και δεν μπορει να μην ειναι καλυτερο σε αρκετους τομεις απο το type-r...απλα θα φυγεις απο την hothatch κατηγορια και θα πας στα κουπε...δν ειναι κακη αλλαγη!να εισαι καλα!
Στα + του scirocco σε συγκριση παντα με το δικο μου και σιγουρα κατα την υποκειμενικη μου αποψη:
οικονομια
ποιοτητα κατασκευης
design
ασφαλεια
πολυτελεια εσωτερικου(να σκεφτεις οτι το air-condition ηταν εξτρα στο type-r και φυσικα χωρις εσωτερικο ρολοι(!),ουτε καν σκεφτομαι να αναφερω για εξ.θερμοκρασια,μεση καταναλωση κτλ. και παντα μιλαμε για αυτοκινητο 29.000 ευρω προ 5ετιας).Απο την αλλη στα + για το type-r:
κινητηρας-κιβωτιο
οδηγικη συμπεριφορα
χωροι(εχει μεγαλυτερο χωρο αποσκευων)
ατμοσφαιρα
εγγυηση μηχανικων μερων(αυτο σηκωνει λιγο συζητηση,καθως στα 3,5χρονια μου αναψε το λαμπακι της μηχανης ενω ταυτοχρονα ακουγοταν και ενα κροταλισμα.Να μην τα πολυλογω αποδειχτηκε οτι ηθελε αντικατασταση ο καταλυτης.Ε,σκεφτηκα οτι θα ηταν μεσα στην εγγυηση καθως δεν ειχαν περασει τα 6 χρονια,ειχα μολις 40.000χλμ και φυσικα εκανα ολα τα service στη Honda κανονικοτατα.Αμ δε!!Μου ειπαν οτι η εγγυηση για τον καταλυτη ηταν 3(!) χρονια.Η τιμη; 2.000 ευρω Τι τηλεφωνα στα κεντρικα στον Σαρακακη πηρα,τι προσπαθησα να βαλω αλλον after-market απο εναν φιλο εξατμισα...τιποτα.Το λαμπακι της μηχανης εξακολουθουσε να αναβει ακομα και με καινουριο after-market.Πηγαινα στην αντιπροσωπεια μου εσβηναν το λαμπακι της μηχανης και μετα απο 20-30χλμ ξανα αναβε!Τρελλαθηκα.Τελικα υπεκυψα και εβαλα τον δικο του.Καταλαβα!φιλε μην το ψαχνεις με τις εγγυησεις,ο ενας ειναι χειροτερος απο τον αλλο...ου μπλεξεις..παντως εγω θα παρω κα ιτην επεκταση εγγυησης που σου δινει υποτιθεται αλλα 2 χρονια.
-
Μια ερωτηση,θα δινουν test drive το scirocco στην εκθεση?χλωμο το βλεπω.παντως αν μετα στο πανε στην kosmocar για καποιες μερες θα προσπαθησω να κλεισω ενα.
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/grouptests/227139/new_scirocco_vs_rivals.html' target='_blankΣυγκρητικό
VW Scirocco vs Audi TT vs Alfa Romeo Brera S vs Bmw 125
-
VW Sciroco 2.0 TSI DSG Vs VW Golf Ed. 30 DSG σημειώσατε 'Χ'
Η απόδειξη για τα όσα (προφητικά) έλεγα για τις επιδόσεις του δίλιτρου Scirocco και του Golf GTI Ed.30 είναι εδώ:
-
http://www.auto-motor-und-sport.de/test ... te.hbs#ank' target='_blank
-
http://www.auto-motor-und-sport.de/test ... te.hbs#ank' target='_blank
-
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
Φίλε Μουσάτε, πολύ θα ήθελα να ακούσω τις εντυπώσεις σου γιά το Scirocco μόλις το οδηγήσεις. Αλήθεια, έχεις οδηγήσει Golf GTi γιατί το set-up τους υποτίθεται πως έιναι παρόμοιο;Δεν εχω οδηγησει το Golf.
Ξερει κανεις τι διαφορα εχει στο στησιμο το Scirocco 1,4 με το διλιτρο;Εχω διαβασει οτι εχει μεγαλυτερα δισκοφρενα,αλλα δεν θυμαμαι τιποτα για αναρτηση. -
Ο χρήστης moysatos έγραψε:
Φίλε Μουσάτε, πολύ θα ήθελα να ακούσω τις εντυπώσεις σου γιά το Scirocco μόλις το οδηγήσεις. Αλήθεια, έχεις οδηγήσει Golf GTi γιατί το set-up τους υποτίθεται πως έιναι παρόμοιο;
Δεν εχω οδηγησει το Golf.
Ξερει κανεις τι διαφορα εχει στο στησιμο το Scirocco 1,4 με το διλιτρο;Εχω διαβασει οτι εχει μεγαλυτερα δισκοφρενα,αλλα δεν θυμαμαι τιποτα για αναρτηση.Ίδια είναι. Μόνο το προαιρετικό DCC φέρει αλλαγές.
Link στην επίσημη ανακοίνωση:
http://www.worldcarfans.com/9080616.013 ... o-in-depth
-
Σήμερα έμαθα πως σε 10 ημέρες θα υπάρχει μάλλον και στις εκθέσεις.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Σήμερα έμαθα πως σε 10 ημέρες θα υπάρχει μάλλον και στις εκθέσεις. -
[quote='Vasgti']Σήμερα έμαθα πως σε 10 ημέρες θα υπάρχει μάλλον και στις εκθέσεις. ειναι επιβεβαιωμενο?
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
Φίλε Μουσάτε, πολύ θα ήθελα να ακούσω τις εντυπώσεις σου γιά το Scirocco μόλις το οδηγήσεις. Αλήθεια, έχεις οδηγήσει Golf GTi γιατί το set-up τους υποτίθεται πως έιναι παρόμοιο;
Δεν εχω οδηγησει το Golf.
Ξερει κανεις τι διαφορα εχει στο στησιμο το Scirocco 1,4 με το διλιτρο;Εχω διαβασει οτι εχει μεγαλυτερα δισκοφρενα,αλλα δεν θυμαμαι τιποτα για αναρτηση.Ίδια είναι. Μόνο το προαιρετικό DCC φέρει αλλαγές.
Link στην επίσημη ανακοίνωση:
http://www.worldcarfans.com/9080616.013 ... o-in-depth' target='_blank
Εκτός από τα μεγαλύτερα δισκόφρενα το δίλιτρο έχει σκληρότερες ρυθμίσεις στην ανάρτηση.
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Εκτός από τα μεγαλύτερα δισκόφρενα το δίλιτρο έχει σκληρότερες ρυθμίσεις στην ανάρτηση.Μπορεί να έχεις δίκιο αλλά δεν έχω δει να αναφέρεται κάτι τέτοιο.
-
το ειχαν για νωριμια στο fifth gear.
πολυ καλα σχολια, το αυτοκινητο, 2.0tfsi dsg ειναι αισθητα καλυτερο και πιο ευχαριστο απο το GTI.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
το ειχαν για νωριμια στο fifth gear.πολυ καλα σχολια, το αυτοκινητο, 2.0tfsi dsg ειναι αισθητα καλυτερο και πιο ευχαριστο απο το GTI.
Με ESP και πιο ευχάριστο;;
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
Εκτός από τα μεγαλύτερα δισκόφρενα το δίλιτρο έχει σκληρότερες ρυθμίσεις στην ανάρτηση.
Μπορεί να έχεις δίκιο αλλά δεν έχω δει να αναφέρεται κάτι τέτοιο.
Ανετρεξα στο ελληνικο Drive Αυγουστου που εχει μια αρκετα λεπτομερη παρουσιαση του Scirocco,κυριως οσον αφορα τον τομεα 'Τεχνολογια' οπου αναφερει και για τις τρεις εκδοσεις (122,160 και 200ps) ιδιες αναρτησεις,αν και μου φανηκε καπως παραξενο.Δηλαδη γονατα McPherson-αντιστρεπτικη ραβδος για εμπρος και πολλαπλων συνδεσμων-αντιστρεπτικη ραβδος για πισω.
Σε αλλη σελιδα οπου εχει φωτογραφια-'ακτινογραφια' του αυτοκινητου δειχνει τις αναρτησεις με ενα βελος και γραφει στα αγγλικα 'New combination for spring and clampers.Similar stiffness with normal Golf Gti suspension'Δηλαδη;
-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
το ειχαν για νωριμια στο fifth gear.
πολυ καλα σχολια, το αυτοκινητο, 2.0tfsi dsg ειναι αισθητα καλυτερο και πιο ευχαριστο απο το GTI.
Με ESP και πιο ευχάριστο;;
ναι.
αν και δεν ανεφεραν κατι συγκεκριμενα με το ESP. Μιλησαν κυριως για την αισθηση που προσφερει το αυτοκινητο. Και αυτο ειναι κοινο συμπερασμα απο ΟΛΕΣ τις δοκιμες που εχω διαβασει μεχρι σημερα. -
Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα η πίσω ανάρτηση του Scirocco παρότι είναι ουσιαστικά αυτή του Golf έχει κάποια τμήματα από το Passat CC, αλλά περισσότερες λεπτομέρειες δε θυμάμαι.
Πάντως δεν υπάρχει λόγος να ψειρίζουμε τη μαϊμού καθώς νομίζω πως και η ανάρτηση του Passat CC δεν πρέπει να έχει μεγάλες διαφορές στην αρχιτεκτονική από αυτή του Golf. Βασικά με τη σκληρότητα των ελατηρίων και των αμορτισέρ παίζουν οι τύποι και voilà...
Τώρα όσον αφορά τη διαφορά μεταξύ του δίλιτρου και του 1.4 πράγματι δεν έχω δει πουθενά κάποια επίσημη ανακοίνωση για διαφορές στην ανάρτηση αλλά είναι κοινή διαπίστωση από όσους το έχουν δοκιμάσει ότι το δίλιτρο είναι πιο σκληρό και είναι λογικό νομίζω.
-
Scirocco 1.4TSI σε διαδικασία στρωσίματος στη Γερμανία....
Νομίζω ότι στο 1.26 - 1.27 αγγίζει τα 240km/h κοντερίσια.
VW Scirocco