Το θέμα συγχωνεύτηκε με το ήδη υπάρχον από πιο παλιά.
Στα της δημοσκόπησης... Το Twingo GT δεν είναι παρά ένα... Twingo με τούρμπο, 100 άλογα και αρκετά καλό εξοπλισμό. Είναι μαλακό, γέρνει και έχει θεόκοντο 5άρι σασμάν (γιατί;) με τουρμποροπή, που το κάνει απρόσμενα 'περίεργο' στη συμπεριφορά του, αν δεν είναι κάποιος ΠΟΛΥ προσεκτικός στο γκάζι. Στην ηλίθια ελληνική άσφαλτο, συνήθως θα σπινάρει τις 2 πρώτες ταχύτητες, ακόμα και σε νορμάλ εκκινήσεις. Στη στροφή, θα βγάλει εύκολα μούτρα και θα γυρίσει εξίσου εύκολα στο 'άσε'. Πλάκα έχει με 30-40 χαω, αλλά δεν ελέγχεται εύκολα με πιο πολλά, λόγω του μικρού μεταξονίου της κατηγορίας και της μαλακής ανάρτησης. Αστείο και ενοχλητικό: στο σασμάν όλων των Twingo (πλην RS), το 'λούκι' ανάμεσα σε 1η και 3η είναι τεράστιο, ενώ αυτό ανάμεσα σε 3η και 5η απέχει ελάχιστα. Εν ολίγοις, έχει την 3η εκεί που περιμένεις την 5η, και την 5η λίιιιιγο πιο δεξιά. Το αποτέλεσμα; Από 2η σε 3η η αλλαγή θέλει μεγάλη μετακίνηση του λεβιέ προς τα δεξιά (αλλιώς δε μπαίνει), ενώ σε γρήγορη από 4η σε 5η έχεις καλές πιθανότητες να βάλεις 3η, αν δεν προσέξεις ΠΟΛΥ. Το καλό Twingo είναι το RS που αναμένεται σύντομα.
Από την άλλη, το Panda είναι ένα στημμένο διαόλι, με στροφάτο κινητήρα, μεγάλη αμεσότητα απόκρισης σε όλα τα χειριστήρια (φρένα, γκάζι, τιμόνι, στο Sport mode φυσικά) φανταστικό σασμάν σε κλιμάκωση, αίσθηση και ταχύτητα, συμπεριφορά καρτ και 5 πόρτες. Ωραία μούτρα, γυρνάει αν το θες (και μόνο) και γενικά δίνει την αίσθηση ότι ΕΣΥ έχεις τον έλεγχο ανά πάσα στιγμή. Μειονέκτημα: σου ξεκολλάει τα σφραγίσματα στις λακούβες και θέλει (αρκετά) συχνά ευθυγράμμιση με τους κωλόδρομους που έχουμε. Αν είσαι αρκετά... μοϊκανός για να ζήσεις μ' αυτό κάθε μέρα, αυτό είναι το αυτοκίνητό σου.