-
Joe Bar Team και GEZ το C5 είναι αλήθεια πως μου άρεσε περισσότερο μέσα κι έξω απ όλα τα άλλα. Έχει όμως πολλά κιλά (για μένα πάντως είναι ένδειξη στιβαρότητας και ασφάλειας) και οι κινητήρες είναι οριακοί. Για το δίλιτρο δεν το συζητάω ας βρούν άλλο κορόιδο να τους δίνει 450 Ευρώ τον χρόνο τέλη. Θά΄θελα υδροενεργητική στα 1.800 αν γίνεται πάντως.
ΙΚΕ η αξιοπιστία του 6 είναι δεδομένη: είναι ο ίδιος κινητήρας με το προηγούμενο μοντέλο και δεν ακούστηκε τίποτα κακό. Αντίθετα για την VAG τι να πώ: διαβάζω βγάζει τώρα και tsi στα 1.600 σε αντικατάσταση του 1.400 (καλά ακόμα δεν πρόλαβε να κυκλοφορήσει) ενώ εκείνοι οι fsi έβγαλαν κακό όνομα στην αγορά (γνωστός μου με GOlf 1.4 tsi είχε πρόβλημα με τα λάδια). Γενικά αυτοί οι κινητήρες με τρελλές ιπποδυνάμεις από λίγα κυβικά και με βενζίνες 98-100 οκτανίων με φοβίζουν. Μπορεί να κάνω και λάθος και να είναι 'το μέλλον στους κινητήρες'.
Corsair ο όχλος θα βρίσκει ανταλλακτικά -εκτός αντιπροσωπείας- και σε δέκα χρόνια, ο έχων Lancia Delta όχι. Πάντως είναι αλήθεια ότι έχει μια essence......
Saxon_747 το Avensis φαίνεται σαν Lexus από πίσω και θυμωμένο μπροστά. Διάβασα ότι θα έχει τον ισχυρότερο **ατμοσφαιρικό **1.600άρη της αγοράς. Πάντως μια φωτο του εσωτερικού που είδα, θα μπορούσε να είναι ίδια με πριν από 10 χρόνια. Κάποιοι λαοί δεν αλλάζουν με τίποτα.........
Sigma Delta και το ένα και το άλλο είναι στα υπόψιν. Πιστεύω ότι τα 1.800cc ταιριάζουν περισσότερο σ΄αυτούς τους κινητήρες και το γεγονός ότι τους φορά και το Α4 είναι μια εξασφάλιση
GFON για το 6 τα είπα, το MOndeo δίλιτρο δεν ενδιαφέρει για Avensis τα είπα, το Insignia φαίνεται όμορφο αλλά παραδόξως καταργούν τον 1.9 diesel (1.910 cc, 150-180 άλογα). Για μένα αυτός είναι ο καλύτερος κινητήρας για Ελλάδα. Τέλη στην κατώτερη κατηγορία, ιπποδύναμη στην ανώτερη, κατανάλωση σαν diesel, αξιοπιστία δεδομένη αφού τον φορούν εδώ και χρόνια πολλά μοντέλα της GM. Και το ωραίο είναι ότι είναι κινητήρας της Fiat και μέσω της συμμετοχής της GM τον πήραν η Opel και η Saab.
888888 το σήμα για μένα δεν παίζει ρόλο. Υπάρχει αστέρι στην οικογένεια και δεν τρελλαίνομαι.
-
Ο χρήστης deep purple έγραψε:
Corsair ο όχλος θα βρίσκει ανταλλακτικά -εκτός αντιπροσωπείας- και σε δέκα χρόνια, ο έχων Lancia Delta όχι. Πάντως είναι αλήθεια ότι έχει μια essence......
Αυτο που λες , απλα δε συμβαινει. Και σε δεκα και σε εικοσι χρονια θα υπαρχουν ανταλλακτικα. Τα περισσοτερα ειναι κοινα για ολο το gruppo.
Saxon_747 το Avensis φαίνεται σαν Lexus από πίσω και θυμωμένο μπροστά. Διάβασα ότι θα έχει τον ισχυρότερο **ατμοσφαιρικό **1.600άρη της αγοράς. Πάντως μια φωτο του εσωτερικού που είδα, θα μπορούσε να είναι ίδια με πριν από 10 χρόνια. Κάποιοι λαοί δεν αλλάζουν με τίποτα.........
Αυτο που ειδα εγω ειναι ασχημο. Οχι σα θυμωμενο αλλα σα κινεζικο και μαλιστα τρακαρισμενο.
Ο κινητηρας μπορει να ειναι ο ισχυροτερος ατμοσφαιρικος στα 1600, αλλα εχει πολυ μικρη διαφορα απο αλλα 1600αρια, και προσωπικα δεν θα με πεισουν να ανεχτω την ασχημια του.C5 με τη 'καλη' αναρτηση ή Delta , θα ηταν η προσωπικη μου επιλογη.
(Με το Delta θα εχεις επιδοσεις 2λιτρου χωρις να δινεις 450€ σα κοροιδο καθε χρονο οπως ειπες... )
-
Ο χρήστης deep purple έγραψε:
Κοντά στα 40 με παιδιά και μπαγκάζια, ήρθε η ώρα να αλλάξουμε αυτοκίνητο. Βαλάντιο μέχρι τα 25χιλ. βαριά βαριά 30 χιλ. θέλουμε άπλα, χώρο αποσκευών κι έναν υπηρέτη για καμμιά δωδεκαετία.Αν θέλετε άπλα και χώρο αποσκευών η καλύτερη λύση δεν είναι η κούρσα. Εκτός κι αν θέλετε άπλα, χώρο αποσκευών και κούρσα, οπότε πάσο.
-
Εγώ πάντως θα ήμουν μεταξύ του Mazda 6 1,8 και του πιο μαζεμένου και φτηνότερου αλλά εξίσου όμορφου Mitsubishi Lancer 1,5. Έχοντας και ... πίσω στο κεφάλι μου και το Tiida . Δεν μπορεί ... για να πουλάει τόσο κάτι θα προσφέρει που κάποιοι δεν το βλέπουν.
ΥΓ. Τα μικρότερα θα τα θεωρούσα καλύτερες επιλογές λόγω γενικού 'μπάχαλου' σε αυξήσεις, τεκμήρια, καυσιμα κλπ
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
...Έχοντας και ... πίσω στο κεφάλι μου και το Tiida . Δεν μπορεί ... για να πουλάει τόσο κάτι θα προσφέρει που κάποιοι δεν το βλέπουν....Δεν ξέρω τι προσφέρει και τι βλέπουν αυτοί που το παίρνουν αλλά όλοι οι άλλοι που το βλέπουν θεωρώ ότι διακιολογημένα δεν θα το έπαιρναν...
Ο οικογενειάρχης να αρχίσει να κάνει δοκιμές και να ενημερώσει. -
Παντως υπαρχουν πολλες καλες λυσεις στη μεσαια κατηγορία , στοχοθετησε καποια και πηγαινε οδηγησετα , εκει θα δεις πιο σου καθετε καλυτερα.
Τ
-
Η νέα C5 είναι ένα πολύ ωραίο αυτοκίνητο όπως και το Mondeo...αλλά και τα δύο είναι φουτουριστικά...αν κοιτάζεις ιαπωνικό η γνώμη μου είναι να μην περιμένεις το Avensis,γιατί ήδη στην αγορά υπάρχει το Mazda 6 που είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο με πολύ πιο ωραίο(κατά τη γνώμη μου)design και από το νέο Avensis(που έρχεται σε λίγο καιρό)...τέλος επειδή όλα αυτά είναι αρκετά μεγάλα σε μέγεθος(>4.7μ)και επειδή δε θες αστέρια,προπέλες και κύκλους...υπάρχουν κάποια ανάλογης ή και καλύτερης ποιότητας και αξιοπιστίας(συγχωρήστε με αλλά ειδικά τα αμάξια με τους κύκλους δεν είναι και τόσο αξιόπιστα-έχω πολλούς γνωστούς που παραπονιούνται)αλλά μικρότερα σε μέγεθος,το Volvo S40 1.8 ή το μεγαλύτερο Saab 9-3 1.8,το οποίο πρόσφατα ανανεώθηκε ριζικά...ενώ σε κάτι πολύ ωραίο αλλά λίγο κατώτερο ποιοτικά και λίγο πιο αργό είναι η 159
και αν δεν επέμενες για σεντάν εγώ θα κοίταζα και τη νέα Delta και ας έχει ημιάκαμπτο πίσω... -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Εγώ πάντως θα ήμουν μεταξύ του Mazda 6 1,8 και του πιο μαζεμένου και φτηνότερου αλλά εξίσου όμορφου Mitsubishi Lancer 1,5. Έχοντας και ... πίσω στο κεφάλι μου και το Tiida . Δεν μπορεί ... για να πουλάει τόσο κάτι θα προσφέρει που κάποιοι δεν το βλέπουν.ΥΓ. Τα μικρότερα θα τα θεωρούσα καλύτερες επιλογές λόγω γενικού 'μπάχαλου' σε αυξήσεις, τεκμήρια, καυσιμα κλπ
το Tiida(made in Mexico) δεν είναι μεσαίο οικογενειακό...δεύτερον πουλάει φρου-φρου(μπεζ καθίσματα,διχρωμίες κτλ) χωρίς ποιότητα σε αρκετά καλή τιμή...πωλείται μόνο στις αγορές της ανατολικής Ευρώπης και την Ελλάδα...όταν είχα πάει στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου πέρυσι το Μάιο...μου είχε μείνει η εσωτερική λαβή της πίσω αριστερά πόρτας στο χέρι!!!με λίγη προσπάθεια το επανασυναρμολόγησα και ευτυχώς ούτε γάτα ούτε ζημιά...
-
deep purple,
αυτό για τα ανταλλακτικά της Lancia δεν το κατάλαβα.
Επειδή έχω Lancia για τριάντα συναπτά έτη, δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα εύρεσης ανταλλακτικών ποτέ και πάντα εκτός αντιπροσωπείας.
Εσύ τι περιπτώσεις έχεις υπ΄όψιν σου?
Και πλέον στην εποχή μας, που υπάρχει και το internet... τι να ψάξεις και να μην βρεις.
(Στην τελική πας και ένα ταξιδάκι στην Ιταλία) -
Ο χρήστης deep purple έγραψε:
Τώρα πως γίνεται τόσο συντηρητικούρα και να βγαίνω με deep purple, τι να σας πω σ΄όλους μένουν κάποια ανεξήγητα κουσούρια απ΄την παιδική ηλικία
Συμβαίνουν αυτά και τα ανάποδα, σε κάποιο άλλο φόρουμ πριν από χρόνια, ένας user 'Χριστόδουλος' έψαχνε για μεταχειρισμένα drums. Ότι και να διαλέξεις εύχομαι καλά trips.
-
Το αγαπημένο σου κομμάτι είναι το Highway Star;;
-
MAZDA 6 ΔΑΓΚΩΤΌ!!! κατά προτίμηση το 2.0
-
Ο χρήστης deep purple έγραψε:
J
Sigma Delta και το ένα και το άλλο είναι στα υπόψιν. Πιστεύω ότι τα 1.800cc ταιριάζουν περισσότερο σ΄αυτούς τους κινητήρες και το γεγονός ότι τους φορά και το Α4 είναι μια εξασφάλισηΟ κινητήρας πραγματικά είναι πολύ καλός! Τον φοράει και το δικό μου Leon και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το τράβηγμά του από χαμηλά μέχρι τις ~5000 σ.α.λ. Επίσης,είναι αρκετά οικονομικός αν δεν έχεις βαρύ πόδι. Πιστεύω ταιριάζει γάντι σε ένα σεντάν που θα φορτώνεται. Από πρόβλημα κανένα μέχρι τώρα,αν και σε μερικά μοτέρ είχε παραδώσει πνεύμα η αντλία υψηλής πίεσης(πρόβλημα που διορθώνεται εντός εγγύησης).
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Εγώ πάντως θα ήμουν μεταξύ του Mazda 6 1,8 και του πιο μαζεμένου και φτηνότερου αλλά εξίσου όμορφου Mitsubishi Lancer 1,5. Έχοντας και ... πίσω στο κεφάλι μου και το Tiida . Δεν μπορεί ... για να πουλάει τόσο κάτι θα προσφέρει που κάποιοι δεν το βλέπουν.
ΥΓ. Τα μικρότερα θα τα θεωρούσα καλύτερες επιλογές λόγω γενικού 'μπάχαλου' σε αυξήσεις, τεκμήρια, καυσιμα κλπ
το Tiida(made in Mexico) δεν είναι μεσαίο οικογενειακό...δεύτερον πουλάει φρου-φρου(μπεζ καθίσματα,διχρωμίες κτλ) χωρίς ποιότητα σε αρκετά καλή τιμή...πωλείται μόνο στις αγορές της ανατολικής Ευρώπης και την Ελλάδα...όταν είχα πάει στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου πέρυσι το Μάιο...μου είχε μείνει η εσωτερική λαβή της πίσω αριστερά πόρτας στο χέρι!!!με λίγη προσπάθεια το επανασυναρμολόγησα και ευτυχώς ούτε γάτα ούτε ζημιά...
Να πω την αλήθεια δεν ρώτησα αλλά αναρωτήθηκα σχετικά με τις πωλήσεις το Tiida.
Πιστεψέ με κακοτεχνίες και χεριούλια στο χέρι έχω συναντήσει μέχρι και σε Mercedes S Class. Χτες συνάδελφος έσπασε το χερούλι απο το Mazda CX7 του. Στο χέρι του έμεινε. Τεσπα.
Το πρότεινα -και σαν προσωπικές μου επιλογές- σαν 'μικρομεσαίο' όπως και το Lancer αιτιολογόντας τα ως προς το γενικό οικονομικό μπάχαλο και το θωλό τοπίο που υπάρχει στην αγορά μικρών/μεγάλων κλπ αυτοκινήτων. Εξάλλου ένας οικογενειάρχης 'χωρίς ανησυχίες' θα μπορούσε να κυκλοφορήσει και με λιγότερα απο τα 2000 κυβικά. -
Για το ΤIIDA ούτε που μου πέρασε απ΄το μυαλό και μάλλον δεν θα μου περάσει.....
Για το Lancia sorry αν κάποιοι προσβλήθηκαν ειλικρινά δεν το ήθελα. Πάντως δεν ήξερα ότι έχει ημιάκαμπτο πίσω, αυτό για μένα είναι αρνητικό πολύ στο θέμα της άνεσης ουσιαστικά γι αυτό τον λόγο έχω απορρίψει μέσα μου και το Laguna.Οnyx δοκιμές έχω κάνει σε Μοndeo 1.8, C5 1.8 και Laguna 1.6. To Ford είχε το καλύτερο τιμόνι και το πιο αδιάφορο εσωτερικό, η Citroen την καλύτερη ανάρτηση (αν και μεταλλική) και μικρό πορτμπαγκάζ και η Renault την χειρότερη ανάρτηση και το καλύτερο εσωτερικό.
Scandinavian το Volvo S40 είναι πραγματικά ωραίο αλλά ίδια περίπτωση με Golf-Octavia, όπου εδώ το ρόλο του Golf παίζει το Focus και επιπλέον είναι υπερβολικά στενό για τις ανάγκες μας. To Saab 9.3 1.8 είναι πραγματικά ενδιαφέρουσα και οικονομικά περίπτωση και το φορτώνουν τώρα τελευταία προφανώς γιατί θα το αλλάξουν. Αν του βάλουν τον 1.8 -140 hp που φοράει το Vectra, γίνεται φαβορί
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Το αγαπημένο σου κομμάτι είναι το Highway Star;;Με παιδιά, κυρά και αστέρι της λεωφόρου 'drive the car till the end'. Μπα περάσαν αυτά. Τώρα κανένα April με κλασσική μουσική στην αρχή και καμμιά ροκιά στο τέλος να ξυπνάμε...........
-
Ο χρήστης deep purple έγραψε:
Πάντως δεν ήξερα ότι έχει ημιάκαμπτο πίσω, αυτό για μένα είναι αρνητικό πολύ στο θέμα της άνεσης ουσιαστικά γι αυτό τον λόγο έχω απορρίψει μέσα μου και το Laguna.Οδηγησε πρωτα και μετα βγάλε συμπερασμα αν ντε και καλα κοπανανε και δεν ειναι ανετοι... Παω στοιχημα πως πιθανα αυτα τα 2 να ειναι και ποιο ανετα απο αλλα με πολλαπλους!
-
Οδήγησε όσο περισσότερο μπορείς τα υποψήφια. Θα έβλεπα και το passat 1.4 tsi αφού λές 'χωρίς ανησυχίες' που μόνο αργό δεν είναι βέβαια!!
-
Ο χρήστης deep purple έγραψε:
Για το ΤIIDA ούτε που μου πέρασε απ΄το μυαλό και μάλλον δεν θα μου περάσει.....
Για το Lancia sorry αν κάποιοι προσβλήθηκαν ειλικρινά δεν το ήθελα. Πάντως δεν ήξερα ότι έχει ημιάκαμπτο πίσω, αυτό για μένα είναι αρνητικό πολύ στο θέμα της άνεσης ουσιαστικά γι αυτό τον λόγο έχω απορρίψει μέσα μου και το Laguna.Οnyx δοκιμές έχω κάνει σε Μοndeo 1.8, C5 1.8 και Laguna 1.6. To Ford είχε το καλύτερο τιμόνι και το πιο αδιάφορο εσωτερικό, η Citroen την καλύτερη ανάρτηση (αν και μεταλλική) και μικρό πορτμπαγκάζ και η Renault την χειρότερη ανάρτηση και το καλύτερο εσωτερικό.
Scandinavian το Volvo S40 είναι πραγματικά ωραίο αλλά ίδια περίπτωση με Golf-Octavia, όπου εδώ το ρόλο του Golf παίζει το Focus και επιπλέον είναι υπερβολικά στενό για τις ανάγκες μας. To Saab 9.3 1.8 είναι πραγματικά ενδιαφέρουσα και οικονομικά περίπτωση και το φορτώνουν τώρα τελευταία προφανώς γιατί θα το αλλάξουν. Αν του βάλουν τον 1.8 -140 hp που φοράει το Vectra, γίνεται φαβορί
Το αγαπημένο σου κομμάτι είναι το Highway Star;;
Με παιδιά, κυρά και αστέρι της λεωφόρου 'drive the car till the end'. Μπα περάσαν αυτά. Τώρα κανένα April με κλασσική μουσική στην αρχή και καμμιά ροκιά στο τέλος να ξυπνάμε...........
Δεν ξέρω πως η σχέση S40-Focus έχει σχέση με τη σχέση Golf-Octavia...δηλ. η Volvo είναι κάτι σαν τη Skoda?Επίσης και το TT βασίζεται στο σασί του Golf αλλά είναι ένα τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο.Όπως είναι και τελείως διαφορετικά τα συστήματα αλλά και τα υλικά(πλαστικά,χάλυβας κτλ) που χρησιμοποιούνται στο S40 σε σχέση με το Focus.Και το Mondeo χρησιμοποιεί το σασί που δημιούργησε η Volvo για το S80 (και για τους κακοπροέραιτους δεν ισχύει το ανάποδο)...**Αν δεν οδηγήσεις ένα αυτοκίνητο δεν μπορείς να κρίνεις...τα περιοδικά καλά κάνουν τη δουλειά τους αλλά μέχρις ενός σημείου!**Είναι επίσης τι προτεραιότητες βάζει κάποιος...και μία βασική σε ένα οικογενειακό αυτοκίνητο για μένα είναι η ασφάλεια και γι'αυτό εγώ επιμένω ότι για τέτοια αυτοκίνητα η κορυφή είναι η Volvo...σίγουρα το S40 είναι μικρό αν έχεις αυξημένες ανάγκες αλλά δεν ξέρω αν έχεις δικό σου πάρκινγκ,που θα χρησιμοποιείς το εν λόγω αυτοκίνητο(μόνο για ταξίδια;) για το αν πράγματι χρειάζεσαι ένα αμάξι 4.7μ!Τώρα τα μικρομεσαία περνούν σε μήκος την 3άρα και τη C-class που πωλούνταν προ εξαμήνου,ώστε τα τελευταία να είναι μικρά!Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι έλεγαν 'ουκ εν τω πολλώ το ευ'!Το ίδιο ισχύει και για το μέγεθος του αυτοκινήτου και για τα χρήματα...
Όσο για το 9-3 το οποίο είναι καταλληλότερο για τις ανάγκες σου από όσα έχω καταλάβει και πολύ σπορτίβ,δε θα αλλάξει μέχρι τα μέσα του 2010 τουλάχιστον...
τέλος καλή επιλογή είναι και το νέο Passat CC μόνο που όπως και τα παραπάνω ξεφεύγει σε τιμή...
από τα άλλα συστήνω C5 ή Mazda 6... -
Για το θέμα με τα ανταλλακτικά της Delta:
Ποιά προσβολή? Πληροφοριακά το είπα για να μην έχεις λάθος εντύπωση.
Και για την άνεση +1 στον corsair. Μια δοκιμή θα σου λύσει τις απορίες. -
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
......
Scandinavian το Volvo S40 είναι πραγματικά ωραίο αλλά ίδια περίπτωση με Golf-Octavia, όπου εδώ το ρόλο του Golf παίζει το Focus και επιπλέον είναι υπερβολικά στενό για τις ανάγκες μας...........
Δεν ξέρω πως η σχέση S40-Focus έχει σχέση με τη σχέση Golf-Octavia...δηλ. η Volvo είναι κάτι σαν τη Skoda?
Ποιος ξερει??
Παντως συμφωνα με αυτο....
http://www.whatcar.com/news-special-report.aspx?NA=232612&EL=3243769
...αυτο...
http://www.whatcar.com/NonCar/7588125111.jpg
....αλλα και αυτο....
http://www.topgear.com/content/carsurvey/2006/features/08/2.html...σιγουρα η Volvo δεν ειναι κατι σαν τη Skoda.Οπως και τα 'What car?' 'JDPower' και 'BBC Τop Gear' σιγουρα δεν ειναι 'autoΤριτη' τουλαχιστον στη μεθοδολογια των ερευνων τους.
....Και το Mondeo χρησιμοποιεί το σασί που δημιούργησε η Volvo για το S80 (και για τους κακοπροέραιτους δεν ισχύει το ανάποδο)...
Καθε ομιλος επιτρεπει στις θυγατρικες του να ειναι μεχρις ενα βαθμο ανεξαρτητες και να εφαρμοζουν καποιες τεχνικες λυσεις και ιδεες, οι οποιες σε καθε περιπτωση δεν παρεκκλινουν ουσιαστικα απο τη φιλοσοφια και τις γενικες κατευθυνσεις του ομιλου.
Αλλα περα απο αυτο το Μοndeo αν υποθεσουμε οτι βασιζεται σε σασι και μηχανικα μερη του Volvo ειναι φτηνοτερο απο το 'πρωτοτυπο' χωρις να υπολειπεται ΠΟΥΘΕΝΑ σε ποιοτητα κατασκευης μαλιστα, πραγμα που δεν ισχυει για το S40, το οποιο παλι δεν υπερτερει στη ποιοτητα εναντι του Focus, τουλαχιστον σε βαθμο που να δικαιολογει τη σημαντικη διαφορα τιμης μεταξυ τους.Αν δεν οδηγήσεις ένα αυτοκίνητο δεν μπορείς να κρίνεις...
Σωστα!!!!
Υποθετω λοιπον οτι εσυ εχεις οδηγησει καποιο skoda/passat/c5/toyota κλπ ανταγωνισμο του S40, και εβγαλες το συμπερασμα οτι το Volvo ειναι καλυτερο...τα περιοδικά καλά κάνουν τη δουλειά τους αλλά μέχρις ενός σημείου!
Και παλι σωστα!!!!
Αρκει βεβαια (τα περιοδικα) να συμφωνουν με τις επιλογες μας.
Πως το ελεγε καποιος παλιοτερα??
'Ο Ολυμπιακος να κερδιζει και οι αλλοι να πα να ....'Είναι επίσης τι προτεραιότητες βάζει κάποιος...και μία βασική σε ένα οικογενειακό αυτοκίνητο για μένα είναι η ασφάλεια και γι'αυτό εγώ επιμένω ότι για τέτοια αυτοκίνητα η κορυφή είναι η Volvo...
Τωρα αυτο απο που συναγεται??
Ξερεις κατι περισσοτερο απο τους EuroNCAP, TUV, ADAC κλπ οργανισμους μετρησεων και πιστοποιησης??
Γιατι σημερα υπαρχουν μερικες ντουζινες αυτοκινητα της ιδιας κατηγοριας και τιμης με τα Volvo και μερικες αλλες δεκαδες σημαντικα φτηνοτερα που προσφερουν τουλαχιστον την ιδια ασφαλεια (και σε παμπολλες περιπτωσεις και καλυτερη) με τη εκ Βορρα ορμωμενη θυγατρικη της Ford...Y/Γ και επι του θεματος:
Αυτη τη στιγμη συμφωνα με τις 'προδιαγραφες' που εχει θεσει ο συνομιλητης μας η καλυτερη και πιο value for money επιλογη ειναι το Passat 1.4 TSI.
Οικογενειάρχης χωρίς ανησυχίες ψάχνει "κούρσα"