-
Εφτασε η ωρα για το επομενο αμαξι της φαμελιας μου,δε το περιμενα οτι θα εχω διλημα στην επιλογη αυτοκινητου ποτε αλλα πραγματικα ειμαι ακριβως στην μεση,σε φαση ριχνω κορωνα-γραμματα.Να τονισω η χρηση θα ειναι κυριως απο τη μανα και μεσα στην πολη,και ελαχιστα απο εμενα και τον πατερα αφου εμεις εχουμε τα δικα μας τουτου(για σου αλογοσκουφη με τα τεκμηρια)
Να δηλωσω οτι το κοστος δεν παιζει κανενα ρολο αφου και τα δυο ειναι στα ιδια πανω κατω,αφηστε που το αμαξι θα ειναι παντρειας καθως θα το κρατησουμε μεχρι να φτασει η εποχη που κινουμαστε με διαστημοπλοια.
Παμε στο ζουμιJazz
Υπερ
ΚΙΒΩΤΙΟ-χωροι-εγγυηση
Κατα
αντικαθισταται σε 1-2 μηνες-εχει 2 αεροσακους λιγοτερους απο το yaris(δηλαδη δεν εχει γονατων)-δεν εχει ESP(θα βαλω στο yaris)-ειναι τετραστερο ενω το αλλο πενταστερογενικα το γιαρις πιστευω οτι για την χρηση που το θελουμε χανει μονο στο κιβωτιο
Σας ακουω....
-
Εφτασε η ωρα για το επομενο αμαξι της φαμελιας μου,δε το περιμενα οτι θα εχω διλημα στην επιλογη αυτοκινητου ποτε αλλα πραγματικα ειμαι ακριβως στην μεση,σε φαση ριχνω κορωνα-γραμματα.Να τονισω η χρηση θα ειναι κυριως απο τη μανα και μεσα στην πολη,και ελαχιστα απο εμενα και τον πατερα αφου εμεις εχουμε τα δικα μας τουτου(για σου αλογοσκουφη με τα τεκμηρια)
Να δηλωσω οτι το κοστος δεν παιζει κανενα ρολο αφου και τα δυο ειναι στα ιδια πανω κατω,αφηστε που το αμαξι θα ειναι παντρειας καθως θα το κρατησουμε μεχρι να φτασει η εποχη που κινουμαστε με διαστημοπλοια.
Παμε στο ζουμιJazz
Υπερ
ΚΙΒΩΤΙΟ-χωροι-εγγυηση
Κατα
αντικαθισταται σε 1-2 μηνες-εχει 2 αεροσακους λιγοτερους απο το yaris(δηλαδη δεν εχει γονατων)-δεν εχει ESP(θα βαλω στο yaris)-ειναι τετραστερο ενω το αλλο πενταστερογενικα το γιαρις πιστευω οτι για την χρηση που το θελουμε χανει μονο στο κιβωτιο
Σας ακουω....
-
Εφτασε η ωρα για το επομενο αμαξι της φαμελιας μου,δε το περιμενα οτι θα εχω διλημα στην επιλογη αυτοκινητου ποτε αλλα πραγματικα ειμαι ακριβως στην μεση,σε φαση ριχνω κορωνα-γραμματα.Να τονισω η χρηση θα ειναι κυριως απο τη μανα και μεσα στην πολη,και ελαχιστα απο εμενα και τον πατερα αφου εμεις εχουμε τα δικα μας τουτου(για σου αλογοσκουφη με τα τεκμηρια)
Να δηλωσω οτι το κοστος δεν παιζει κανενα ρολο αφου και τα δυο ειναι στα ιδια πανω κατω,αφηστε που το αμαξι θα ειναι παντρειας καθως θα το κρατησουμε μεχρι να φτασει η εποχη που κινουμαστε με διαστημοπλοια.
Παμε στο ζουμιJazz
Υπερ
ΚΙΒΩΤΙΟ-χωροι-εγγυηση
Κατα
αντικαθισταται σε 1-2 μηνες-εχει 2 αεροσακους λιγοτερους απο το yaris(δηλαδη δεν εχει γονατων)-δεν εχει ESP(θα βαλω στο yaris)-ειναι τετραστερο ενω το αλλο πενταστερογενικα το γιαρις πιστευω οτι για την χρηση που το θελουμε χανει μονο στο κιβωτιο
Σας ακουω....
-
Έχω οδηγήσει το Jazz CVT ενώ φίλος μου έχει το Yaris 1.3 MMT (17.000+ για Yaris ο αθεόφοβος)
Το κιβώτιο του Jazz είναι απλά ό,τι μα ό,τι καλύτερο έχω οδηγήσει για μέσα στην πόλη. Δεν σε κρεμάει ποτέ, δεν σε αφήνει να τσουλάς πίσω σε ανηφόρες, δεν σε αφήνει στο έλεος της κατηφόρας και είναι πολύ ευχάριστη η αίσθηση του να λειτουργεί συνεχώς ο κινητήρας χωρίς κομπιάσματα για 1 δευτερόλεπτο προκειμένου να αλλάξει ταχύτητα. Πραγματικά έχει γίνει φοβερή δουλειά στο CVT και μαζί με τον 8βάλβιδο της Honda (που δεν καίει τπτ) είναι ο τέλειος συνδυασμός μέσα στο χάος της πόλης.Από την άλλη το Yaris με το ΜΜΤ χωλαίνει πολύ στο θέμα κιβώτιο. Σε ανηφόρα άνετα μπορεί να σου πετάξει δευτέρα ενώ επειδή είναι κάπως αργό επιβραδύνει ενδιάμεσα το αμάξι λόγω βαρύτητας και όταν γίνεται η αλλαγή βρίσκεσαι με 1000 στροφές όπου δεν τραβάει στάλα και φτου απ την αρχή ξανακατεβάζει σε πρώτη με αποτέλεσμα να μένεις σχεδόν σταματημένος αν δεν δώσεις πολύ αποφασιστικά γκάζι. Το έχω βιώσει ως συνοδηγός ακούγοντας τον οδηγό να κατεβάζει ΤΑ καντήλια την ώρα που γινόταν αυτό Γενικά είναι λίγο χαζούλι δλδ και αργό. Από την άλλη μπορείς να το βάλεις στην ημιαυτόματη λειτουργία όπου αλλάζεις ταχύτητα εσύ με το λεβιέ πάνω-κάτω αλλά και πάλι είναι (μερικές φορές σπαστικά) αργό. Ο κινητήρας του Yaris είναι λίγο πιο αδύναμος χαμηλά, υπερέχει όμως πάνω από τις 3.500 στροφές.
Από την άλλη σε οδική συμπεριφορά το Yaris είναι καλύτερο καθώς το Jazz δεν τα πάει και πολύ καλά με την πρόσφυση. Γενικά το Yaris έχω την αίσθηση πως είναι πιο καλοστημένο και κρατάει περισσότερο από το Jazz. Αλλά αμφότερα δεν τα παίρνεις για να στρίβεις οπότε μικρή σημασία έχει αυτό. Στα φρένα η απόδοση του Jazz είναι καλύτερη σε απανωτά φρεναρίσματα αλλά η αίσθηση είναι σαν να πατάς σταφύλια - από την άλλη στο Yaris κοκκαλώνουν απότομα και θέλει να το συνηθίσεις λίγο.
Τριγμούς δεν θα αντιμετωπίσεις σε κανένα από τα δύο. Χώρους έχει κατιτίς παραπάνω το Jazz αλλά σε εμφάνιση εσωτερικού το Yaris είναι πιο ευχάριστο και σύγχρονο ενώ το Jazzάκι δείχνει κάπως την ηλικία του.
Και τα δύο είναι ακριβά αλλά θεωρώ πως είναι η χρησή τομή για χρήση μέσα στην κίνηση γιατί συνδυάζουν αλεξίσφαιρη αξιοπιστία (το Yaris έχει με το μέρος του την κορυφαία αντιπροσωπεία ενώ το Jazz έχει 'αντίπαλο' τον Σαρακάκη...) μικρή κατανάλωση χώρους και αυτόματο κιβώτιο. Δεν φαντάζεσαι πόσο πιο εύκολη μπορεί να σου κάνει τη ζωή σε τέτοιες συνθήκες ένα ελαφρύ και ευκίνητο αμαξάκι από ένα βαρύ μικρομεσαίο όσο δυνατό κι αν είναι το τελευταίο.
Οδήγησέ τα και κρίνε. Και τα δύο είναι ευκολοδήγητα. Αν δεν εκπλαγείς από το κιβώτιο του Jazz (το οποίο είναι ικανό να σε στείλει απ'ευθείας στο ταμείο για την αποπληρωμή) τότε μάλλον το Yaris θα σε κερδίσει καθώς δείχνει πιο σύγχρονο και αποδεκτό εμφανισιακά ενώ δεν υστερεί σε κάτι, αρκεί να είσαι σε θέση να ανεχτείς μερικές π@π@ριές που ίσως κάνει το κιβώτιο στην αυτόματη λειτουργία.
Πάντως αφού έχεις ξεπεράσει το θέμα του οικονομικού και γνωρίζεις τι θα μπορούσες να πάρεις με αυτά τα χρήματα, ό,τι κι αν επιλέξεις θα σε καλύψει γιατί και τα δύο για μέσα στην πόλη είναι κορυφή(πολλά είπα )
-
Καταρχας ευχαριστω για την απαντηση,κατα δευτερον καλα μιλαμε τις ιδιες ακριβως σκεψεις καναμε...καταλαβαινεις ποσο δυσκολη επιλογη ειναι ρε γμτ,να δουμε τι θα με κερδισει
-
Αν πας μόνο για αυτόματη έκδοση, honda δαγκωτό (περίμενε να έρθει το καινούργιο, πιστεύω ότι θα είναι πιο ολοκληρωμένο από το yaris)
-
Ο χρήστης Dark_Side έγραψε:
Αν πας μόνο για αυτόματη έκδοση, honda δαγκωτό (περίμενε να έρθει το καινούργιο, πιστεύω ότι θα είναι πιο ολοκληρωμένο από το yaris)To καινουργιο δε θα εχει καμμια σχεση με το παλιο,θα ειναι απλο σειριακο το κιβωτιο οχι cvt
-
Ακόμα κι έτσι περιμένω να είναι πολύ καλό. Ίσως και καλύτερο από το CVT με την έννοια ότι πολλούς τους ξενίζει η λειτουργία του κινητήρα με CVT.
Το εσωτερικό μου αρέσει περισσότερο του Jazz και μου φαίνεται ότι έχει καλύτερη ορατότητα.
Αυτό που λες για τα φρένα είναι συζητήσιμο, το ίδιο πράμα μπορείς να το πεις ότι το Jazz έχει πεντάλ με πιο ελεγχόμενο φρενάρισμα ενώ το άλλο είναι κούτσουρο (έχει σημασία πώς έχεις συνηθίσει).
Σαν αυτοκίνητο πόλης θέλεις να τραβάει καλά ιδίως χαμηλά, το τί κάνει πάνω από τις 3500 μάλλον αφήνει αδιάφορες τις περισσότερες μαμάδες. Ο 8βάλβιδος προτιμήθηκε ακριβώς για αυτό και εκτός από την ευκολία βοηθάει και στην κατανάλωση.
Όσο για τους χώρους δεν υπάρχει καμία σύγκριση, το Jazz είναι κορυφαίο απλά μπορεί να μην παίζει ρόλο.
Αλλά αξίζει να περιμένεις να πάρεις το νέο Jazz αν το κιβώτιό του δεν κρύβει καμιά κακιά έκπληξη. Επίσης δείτε και τα άλλα ιαπωνικά αυτόματα, Daihatsu Sirion, Suzuki Swift, Mitsubishi Colt. To τελευταίο έχει πολύ καλό κιβώτιο και πάει καλά (κι ας μην μου αρέσει εμένα σε φάτσα). -
Καθόλου δύσκολη η επιλογή:
Το Honda με άνεση. Ειναι καλύτερο ΠΑΝΤΟΥ από το Yaris
-
Το Jazz χαλαρά χαλαρά.
Eίναι το 'Golf' της κατηγορίας...
Αν θέλεις μπορείς να περιμένεις και για το καινούριο. Και πάλι (λογικά) το καλύτερο θα είναι. -
Όπως και να έχει το πράγμα με το αυτόματο κιβώτιο του honda, ο μόνος λόγος να προτιμήσει κανείς το yaris αντί του jazz, θα μπορούσε να είναι μόνο το θέμα του after sales.
-
Αναμεσα σε αυτα τα 2 ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ το Honda
Κακα τα ψεματα αλλα σε αυτην την κατηγορια αυτοκινητων πρεπει να δινεις το μεγαλυτερο βαρος της επιλογης σου στο κιβωτιοΑν πας σε κατι αλλο θα προτεινα το Colt
Αυτο αγορασα πριν λιγους μηνες (cz3 μαυρο ) κ ειμαι πολυ ικανοποιημενος απο το κιβωτιο του (κ πιστεψε με το εψαχνα το θεμα παραπανω απο ενα χρονο με τα αυτοματα) -
Δύσκολα τα πράγματα...
Jazz αυτόματο, τέλος. Δεν υπάρχουν ούτε εκτελωνισμένα, ούτε στο επόμενο Ρορό που έρχεται. Ούτε γραμμή παραγωγής το βγάζει, οπότε ξέχνα το.
Το καινούργιο έχει το σαζμάν του Civic , το i-shift. Δεν παλεύεται. Ειδικά αν έχεις οδηγήσει το παλιό CVT, μεγάλη απογοήτευση. (Μιλάω από εμπειρία με Civic)
Ούτε Yaris MMT υπάρχει . Ούτε παραγγελία δεν παίρνει το σύστημα της ΤΕ. Μάλλον κάτι θα αλλάξει σύντομα μέχρι να έρθει το face lift το Φλεβάρη...
Το ΜΜΤ του 1.3 είναι για κλωτσιές. Φορτωμένο σε ελαφρά ανηφόρα από στοπ, για να διασχίσεις δρόμο που οι άλλοι τρέχουνε, πρέπει να ανάψεις κερί μη σε πάρει σβάρνα κανένας. Αλλάζει ταχύτητες πάνω κάτω και τρώει και το συμπλέκτη. Είναι αργό, και μόνο άμα το δουλέυεις σειριακά με το χέρι κάτι γίνεται... Άμα είναι έτσι όμως, δεν το παίρνεις απλό?Τι μένει? Μένει το Swift που κι αυτό είναι ημιαυτόματο και δεν έχω ακόμη βρει κανέναν να μου πει τι κάνει, Μένει το corsa 1.4 που το δίνουν 17000 και έχει 0-100 σε 14,8!!! μΠύραυλος
Μένει το Micra, και παρακάλα να μη χαλάει...Μένει το Fabia Tiptronic, για το οποίο πάλι δε βρίσκω σχόλια...
Το Mazda 2 δεν το βγάζει αυτόματο. Το Grande Punto το βγάζει Duologic μόνο με τα 77 άλογα σε οκταβάλβιδο... Θα περνάει τα παπιά?
Το Sirion είναι πιο 'μικρό' από τα άλλα...
Τα Γαλλικά δεν τα συζητάω προσωπικά λόγω εμπειρίας που παραπέμπει στην παροιμία με το χυλό και το γιαούρτι...
Το Fiesta ίσως να είναι η καλύτερη λύση γιατί το σαζμάν του είναι δοκιμασμένο κυρίως στο fusion, και δουλεύει σωστά σε 1.4. Αν και η τιμή είναι καλή όταν έρθει, ίσως να είναι η λύση.Θα κοίταγα κάτι μεταξύ Fiesta - Fabia
ΥΓ, τα Α150 - Α170 είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα, αλλά ελαφρώς μεταχειρισμένα (
-
Ο χρήστης panosm25 έγραψε:
Αναμεσα σε αυτα τα 2 ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ το Honda
Κακα τα ψεματα αλλα σε αυτην την κατηγορια αυτοκινητων πρεπει να δινεις το μεγαλυτερο βαρος της επιλογης σου στο κιβωτιοΑν πας σε κατι αλλο θα προτεινα το Colt
Αυτο αγορασα πριν λιγους μηνες (cz3 μαυρο ) κ ειμαι πολυ ικανοποιημενος απο το κιβωτιο του (κ πιστεψε με το εψαχνα το θεμα παραπανω απο ενα χρονο με τα αυτοματα)Για πες... Πως δουλεύει το αυτόματο του Colt? Σειριακό είναι? Και μένα με ενδιαφέρει αλλά στην αντιπροσωπεία άφησαν να εννοηθεί ότι δεν το συνιστούν...
-
Ο χρήστης blugosi έγραψε:
Δύσκολα τα πράγματα...
Jazz αυτόματο, τέλος. Δεν υπάρχουν ούτε εκτελωνισμένα, ούτε στο επόμενο Ρορό που έρχεται. Ούτε γραμμή παραγωγής το βγάζει, οπότε ξέχνα το.
Το καινούργιο έχει το σαζμάν του Civic , το i-shift. Δεν παλεύεται. Ειδικά αν έχεις οδηγήσει το παλιό CVT, μεγάλη απογοήτευση. (Μιλάω από εμπειρία με Civic) -
Ο χρήστης blugosi έγραψε:
Αναμεσα σε αυτα τα 2 ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ το Honda
Κακα τα ψεματα αλλα σε αυτην την κατηγορια αυτοκινητων πρεπει να δινεις το μεγαλυτερο βαρος της επιλογης σου στο κιβωτιοΑν πας σε κατι αλλο θα προτεινα το Colt
Αυτο αγορασα πριν λιγους μηνες (cz3 μαυρο ) κ ειμαι πολυ ικανοποιημενος απο το κιβωτιο του (κ πιστεψε με το εψαχνα το θεμα παραπανω απο ενα χρονο με τα αυτοματα)Για πες... Πως δουλεύει το αυτόματο του Colt? Σειριακό είναι? Και μένα με ενδιαφέρει αλλά στην αντιπροσωπεία άφησαν να εννοηθεί ότι δεν το συνιστούν...
Εμενα δεν μου αρεσε αισθητικα το honda που εχει το καλυτερο κιβωτιο οποτε κατεληξα στο colt που εχει το αμεσως καλυτερο.
Στο μποτιλιαρισμα χρησιμοποιεις το αυτοματο κ οπου αλλου το σειριακο.6 ταχυτο κ πολυ γρηγορο (μου ερεσει κ αισθητικα επιπλεον.Δεν ειναι σαν κατι αλλα που ειναι σαν ορθια γκ ια )
Τωρα...Στο δρομο...Στο αυτοματο αφηνεις ανεπαισθητα το γκαζι στις αλλαγες κ οταν θες να επιταχυνεις καποια στιγμη στιγμιαια σανιδωνεις το γκαζι,ριχνει σχεση κ φορτσαρει.
Στο σειριακο δεν ισχυει τπτ ειναι παρα πολυ γρηγορο.Εγω εχω ενα 5% αυτοματο σε χρηση κ το υπολοιπο σειριακο.
Τωρα οσο αναφορα την αντιπρωσοπεια.Τα αυτοματα γενικα ειναι ειδικη κατηγορια...Δεν υπαρχουν ' σε stock'' παρα μονο ως παραγγελια.Οποτε ο φιλτατοι πωλητες με τον στοχο πωλησεων να τους εχει πηξει συχνα προσπαθουν να σου πασαρουν αυτο που εχουν παραδοτεο.... Το colt πχ εχει κοντα στους 2-3 μηνες παραδοση αναλογα την περιπτωση...Εγω ημουν κολοφαρδος κ υπηρχε ετοιμοπαραδοτο κ στο χρωμα που ηθελα -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το Jazz χαλαρά χαλαρά.
Eίναι το 'Golf' της κατηγορίας...Εκ μέρους όλων των φίλων της χόντα σε παρακαλούμε να μην ονομάζεις κανένα μοντέλο της εταιρείας ως γκολφ. Για εμάς αυτό είναι υποτιμητικό.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Το Jazz χαλαρά χαλαρά.
Eίναι το 'Golf' της κατηγορίας...Εκ μέρους όλων των φίλων της χόντα σε παρακαλούμε να μην ονομάζεις κανένα μοντέλο της εταιρείας ως γκολφ. Για εμάς αυτό είναι υποτιμητικό.
Υποτιμητική είναι η κορυφή?
-
Για οσους δεν εχουν honda το Golf ειναι οτι καλυτερο.
Για εμας που εχουμε,εκει που τελειωνει το Golf αρχιζει η honda. -
Ο χρήστης jazzmaniak έγραψε:
Για οσους δεν εχουν honda το Golf ειναι οτι καλυτερο.
Για εμας που εχουμε,εκει που τελειωνει το Golf αρχιζει η honda.Το καλό είναι να γνωρίζεις ποιος υπερτερεί και πού και να μη φοράς παρωπίδες. Εσύ οδηγείς jazz που προσωπικά το θεωρώ (και είναι) καλύτερο μικρό μαζί με το Mazda 2 που προσφέρει άλλες χάρες, αλλά μικρότερους χώρους. Στα μικρομεσαία όμως το golf (γενικά το VAG) είναι η κορυφή άσχετα με το πού τελειώνει ο ένας και ο άλλος...
Yaris 1.3MMT VS Jazz 1.4 CVT