Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Yaris 1.3MMT VS Jazz 1.4 CVT
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Yaris 1.3MMT VS Jazz 1.4 CVT
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    12
    25
    137
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nosferatu_gr last edited by

      Εφτασε η ωρα για το επομενο αμαξι της φαμελιας μου,δε το περιμενα οτι θα εχω διλημα στην επιλογη αυτοκινητου ποτε αλλα πραγματικα ειμαι ακριβως στην μεση,σε φαση ριχνω κορωνα-γραμματα.Να τονισω η χρηση θα ειναι κυριως απο τη μανα και μεσα στην πολη,και ελαχιστα απο εμενα και τον πατερα αφου εμεις εχουμε τα δικα μας τουτου(για σου αλογοσκουφη με τα τεκμηρια)
      Να δηλωσω οτι το κοστος δεν παιζει κανενα ρολο αφου και τα δυο ειναι στα ιδια πανω κατω,αφηστε που το αμαξι θα ειναι παντρειας καθως θα το κρατησουμε μεχρι να φτασει η εποχη που κινουμαστε με διαστημοπλοια.
      Παμε στο ζουμι

      Jazz
      Υπερ
      ΚΙΒΩΤΙΟ-χωροι-εγγυηση
      Κατα
      αντικαθισταται σε 1-2 μηνες-εχει 2 αεροσακους λιγοτερους απο το yaris(δηλαδη δεν εχει γονατων)-δεν εχει ESP(θα βαλω στο yaris)-ειναι τετραστερο ενω το αλλο πενταστερο

      γενικα το γιαρις πιστευω οτι για την χρηση που το θελουμε χανει μονο στο κιβωτιο

      Σας ακουω....

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • N
        nosferatu_gr last edited by

        Εφτασε η ωρα για το επομενο αμαξι της φαμελιας μου,δε το περιμενα οτι θα εχω διλημα στην επιλογη αυτοκινητου ποτε αλλα πραγματικα ειμαι ακριβως στην μεση,σε φαση ριχνω κορωνα-γραμματα.Να τονισω η χρηση θα ειναι κυριως απο τη μανα και μεσα στην πολη,και ελαχιστα απο εμενα και τον πατερα αφου εμεις εχουμε τα δικα μας τουτου(για σου αλογοσκουφη με τα τεκμηρια)
        Να δηλωσω οτι το κοστος δεν παιζει κανενα ρολο αφου και τα δυο ειναι στα ιδια πανω κατω,αφηστε που το αμαξι θα ειναι παντρειας καθως θα το κρατησουμε μεχρι να φτασει η εποχη που κινουμαστε με διαστημοπλοια.
        Παμε στο ζουμι

        Jazz
        Υπερ
        ΚΙΒΩΤΙΟ-χωροι-εγγυηση
        Κατα
        αντικαθισταται σε 1-2 μηνες-εχει 2 αεροσακους λιγοτερους απο το yaris(δηλαδη δεν εχει γονατων)-δεν εχει ESP(θα βαλω στο yaris)-ειναι τετραστερο ενω το αλλο πενταστερο

        γενικα το γιαρις πιστευω οτι για την χρηση που το θελουμε χανει μονο στο κιβωτιο

        Σας ακουω....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nosferatu_gr last edited by

          Εφτασε η ωρα για το επομενο αμαξι της φαμελιας μου,δε το περιμενα οτι θα εχω διλημα στην επιλογη αυτοκινητου ποτε αλλα πραγματικα ειμαι ακριβως στην μεση,σε φαση ριχνω κορωνα-γραμματα.Να τονισω η χρηση θα ειναι κυριως απο τη μανα και μεσα στην πολη,και ελαχιστα απο εμενα και τον πατερα αφου εμεις εχουμε τα δικα μας τουτου(για σου αλογοσκουφη με τα τεκμηρια)
          Να δηλωσω οτι το κοστος δεν παιζει κανενα ρολο αφου και τα δυο ειναι στα ιδια πανω κατω,αφηστε που το αμαξι θα ειναι παντρειας καθως θα το κρατησουμε μεχρι να φτασει η εποχη που κινουμαστε με διαστημοπλοια.
          Παμε στο ζουμι

          Jazz
          Υπερ
          ΚΙΒΩΤΙΟ-χωροι-εγγυηση
          Κατα
          αντικαθισταται σε 1-2 μηνες-εχει 2 αεροσακους λιγοτερους απο το yaris(δηλαδη δεν εχει γονατων)-δεν εχει ESP(θα βαλω στο yaris)-ειναι τετραστερο ενω το αλλο πενταστερο

          γενικα το γιαρις πιστευω οτι για την χρηση που το θελουμε χανει μονο στο κιβωτιο

          Σας ακουω....

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • N
            neos last edited by

            Έχω οδηγήσει το Jazz CVT ενώ φίλος μου έχει το Yaris 1.3 MMT (17.000+ για Yaris ο αθεόφοβος)
            Το κιβώτιο του Jazz είναι απλά ό,τι μα ό,τι καλύτερο έχω οδηγήσει για μέσα στην πόλη. Δεν σε κρεμάει ποτέ, δεν σε αφήνει να τσουλάς πίσω σε ανηφόρες, δεν σε αφήνει στο έλεος της κατηφόρας και είναι πολύ ευχάριστη η αίσθηση του να λειτουργεί συνεχώς ο κινητήρας χωρίς κομπιάσματα για 1 δευτερόλεπτο προκειμένου να αλλάξει ταχύτητα. Πραγματικά έχει γίνει φοβερή δουλειά στο CVT και μαζί με τον 8βάλβιδο της Honda (που δεν καίει τπτ) είναι ο τέλειος συνδυασμός μέσα στο χάος της πόλης.

            Από την άλλη το Yaris με το ΜΜΤ χωλαίνει πολύ στο θέμα κιβώτιο. Σε ανηφόρα άνετα μπορεί να σου πετάξει δευτέρα ενώ επειδή είναι κάπως αργό επιβραδύνει ενδιάμεσα το αμάξι λόγω βαρύτητας και όταν γίνεται η αλλαγή βρίσκεσαι με 1000 στροφές όπου δεν τραβάει στάλα και φτου απ την αρχή ξανακατεβάζει σε πρώτη με αποτέλεσμα να μένεις σχεδόν σταματημένος αν δεν δώσεις πολύ αποφασιστικά γκάζι. Το έχω βιώσει ως συνοδηγός ακούγοντας τον οδηγό να κατεβάζει ΤΑ καντήλια την ώρα που γινόταν αυτό Γενικά είναι λίγο χαζούλι δλδ και αργό. Από την άλλη μπορείς να το βάλεις στην ημιαυτόματη λειτουργία όπου αλλάζεις ταχύτητα εσύ με το λεβιέ πάνω-κάτω αλλά και πάλι είναι (μερικές φορές σπαστικά) αργό. Ο κινητήρας του Yaris είναι λίγο πιο αδύναμος χαμηλά, υπερέχει όμως πάνω από τις 3.500 στροφές.

            Από την άλλη σε οδική συμπεριφορά το Yaris είναι καλύτερο καθώς το Jazz δεν τα πάει και πολύ καλά με την πρόσφυση. Γενικά το Yaris έχω την αίσθηση πως είναι πιο καλοστημένο και κρατάει περισσότερο από το Jazz. Αλλά αμφότερα δεν τα παίρνεις για να στρίβεις οπότε μικρή σημασία έχει αυτό. Στα φρένα η απόδοση του Jazz είναι καλύτερη σε απανωτά φρεναρίσματα αλλά η αίσθηση είναι σαν να πατάς σταφύλια - από την άλλη στο Yaris κοκκαλώνουν απότομα και θέλει να το συνηθίσεις λίγο.

            Τριγμούς δεν θα αντιμετωπίσεις σε κανένα από τα δύο. Χώρους έχει κατιτίς παραπάνω το Jazz αλλά σε εμφάνιση εσωτερικού το Yaris είναι πιο ευχάριστο και σύγχρονο ενώ το Jazzάκι δείχνει κάπως την ηλικία του.

            Και τα δύο είναι ακριβά αλλά θεωρώ πως είναι η χρησή τομή για χρήση μέσα στην κίνηση γιατί συνδυάζουν αλεξίσφαιρη αξιοπιστία (το Yaris έχει με το μέρος του την κορυφαία αντιπροσωπεία ενώ το Jazz έχει 'αντίπαλο' τον Σαρακάκη...) μικρή κατανάλωση χώρους και αυτόματο κιβώτιο. Δεν φαντάζεσαι πόσο πιο εύκολη μπορεί να σου κάνει τη ζωή σε τέτοιες συνθήκες ένα ελαφρύ και ευκίνητο αμαξάκι από ένα βαρύ μικρομεσαίο όσο δυνατό κι αν είναι το τελευταίο.

            Οδήγησέ τα και κρίνε. Και τα δύο είναι ευκολοδήγητα. Αν δεν εκπλαγείς από το κιβώτιο του Jazz (το οποίο είναι ικανό να σε στείλει απ'ευθείας στο ταμείο για την αποπληρωμή) τότε μάλλον το Yaris θα σε κερδίσει καθώς δείχνει πιο σύγχρονο και αποδεκτό εμφανισιακά ενώ δεν υστερεί σε κάτι, αρκεί να είσαι σε θέση να ανεχτείς μερικές π@π@ριές που ίσως κάνει το κιβώτιο στην αυτόματη λειτουργία.
            Πάντως αφού έχεις ξεπεράσει το θέμα του οικονομικού και γνωρίζεις τι θα μπορούσες να πάρεις με αυτά τα χρήματα, ό,τι κι αν επιλέξεις θα σε καλύψει γιατί και τα δύο για μέσα στην πόλη είναι κορυφή

            (πολλά είπα )

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • N
              nosferatu_gr last edited by

              Καταρχας ευχαριστω για την απαντηση,κατα δευτερον καλα μιλαμε τις ιδιες ακριβως σκεψεις καναμε...καταλαβαινεις ποσο δυσκολη επιλογη ειναι ρε γμτ,να δουμε τι θα με κερδισει

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dark_side last edited by

                Αν πας μόνο για αυτόματη έκδοση, honda δαγκωτό (περίμενε να έρθει το καινούργιο, πιστεύω ότι θα είναι πιο ολοκληρωμένο από το yaris)

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • N
                  nosferatu_gr last edited by

                  Ο χρήστης Dark_Side έγραψε:
                  Αν πας μόνο για αυτόματη έκδοση, honda δαγκωτό (περίμενε να έρθει το καινούργιο, πιστεύω ότι θα είναι πιο ολοκληρωμένο από το yaris)

                  To καινουργιο δε θα εχει καμμια σχεση με το παλιο,θα ειναι απλο σειριακο το κιβωτιο οχι cvt

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ακόμα κι έτσι περιμένω να είναι πολύ καλό. Ίσως και καλύτερο από το CVT με την έννοια ότι πολλούς τους ξενίζει η λειτουργία του κινητήρα με CVT.
                    Το εσωτερικό μου αρέσει περισσότερο του Jazz και μου φαίνεται ότι έχει καλύτερη ορατότητα.
                    Αυτό που λες για τα φρένα είναι συζητήσιμο, το ίδιο πράμα μπορείς να το πεις ότι το Jazz έχει πεντάλ με πιο ελεγχόμενο φρενάρισμα ενώ το άλλο είναι κούτσουρο (έχει σημασία πώς έχεις συνηθίσει).
                    Σαν αυτοκίνητο πόλης θέλεις να τραβάει καλά ιδίως χαμηλά, το τί κάνει πάνω από τις 3500 μάλλον αφήνει αδιάφορες τις περισσότερες μαμάδες. Ο 8βάλβιδος προτιμήθηκε ακριβώς για αυτό και εκτός από την ευκολία βοηθάει και στην κατανάλωση.
                    Όσο για τους χώρους δεν υπάρχει καμία σύγκριση, το Jazz είναι κορυφαίο απλά μπορεί να μην παίζει ρόλο.
                    Αλλά αξίζει να περιμένεις να πάρεις το νέο Jazz αν το κιβώτιό του δεν κρύβει καμιά κακιά έκπληξη. Επίσης δείτε και τα άλλα ιαπωνικά αυτόματα, Daihatsu Sirion, Suzuki Swift, Mitsubishi Colt. To τελευταίο έχει πολύ καλό κιβώτιο και πάει καλά (κι ας μην μου αρέσει εμένα σε φάτσα).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      montecarlo last edited by

                      Καθόλου δύσκολη η επιλογή:

                      Το Honda με άνεση. Ειναι καλύτερο ΠΑΝΤΟΥ από το Yaris

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • M
                        meco last edited by

                        Το Jazz χαλαρά χαλαρά.
                        Eίναι το 'Golf' της κατηγορίας...
                        Αν θέλεις μπορείς να περιμένεις και για το καινούριο. Και πάλι (λογικά) το καλύτερο θα είναι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dark_side last edited by

                          Όπως και να έχει το πράγμα με το αυτόματο κιβώτιο του honda, ο μόνος λόγος να προτιμήσει κανείς το yaris αντί του jazz, θα μπορούσε να είναι μόνο το θέμα του after sales.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            panosm25 last edited by

                            Αναμεσα σε αυτα τα 2 ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ το Honda
                            Κακα τα ψεματα αλλα σε αυτην την κατηγορια αυτοκινητων πρεπει να δινεις το μεγαλυτερο βαρος της επιλογης σου στο κιβωτιο

                            Αν πας σε κατι αλλο θα προτεινα το Colt
                            Αυτο αγορασα πριν λιγους μηνες (cz3 μαυρο ) κ ειμαι πολυ ικανοποιημενος απο το κιβωτιο του (κ πιστεψε με το εψαχνα το θεμα παραπανω απο ενα χρονο με τα αυτοματα)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • B
                              blugosi last edited by

                              Δύσκολα τα πράγματα...
                              Jazz αυτόματο, τέλος. Δεν υπάρχουν ούτε εκτελωνισμένα, ούτε στο επόμενο Ρορό που έρχεται. Ούτε γραμμή παραγωγής το βγάζει, οπότε ξέχνα το.
                              Το καινούργιο έχει το σαζμάν του Civic , το i-shift. Δεν παλεύεται. Ειδικά αν έχεις οδηγήσει το παλιό CVT, μεγάλη απογοήτευση. (Μιλάω από εμπειρία με Civic)
                              Ούτε Yaris MMT υπάρχει . Ούτε παραγγελία δεν παίρνει το σύστημα της ΤΕ. Μάλλον κάτι θα αλλάξει σύντομα μέχρι να έρθει το face lift το Φλεβάρη...
                              Το ΜΜΤ του 1.3 είναι για κλωτσιές. Φορτωμένο σε ελαφρά ανηφόρα από στοπ, για να διασχίσεις δρόμο που οι άλλοι τρέχουνε, πρέπει να ανάψεις κερί μη σε πάρει σβάρνα κανένας. Αλλάζει ταχύτητες πάνω κάτω και τρώει και το συμπλέκτη. Είναι αργό, και μόνο άμα το δουλέυεις σειριακά με το χέρι κάτι γίνεται... Άμα είναι έτσι όμως, δεν το παίρνεις απλό?

                              Τι μένει? Μένει το Swift που κι αυτό είναι ημιαυτόματο και δεν έχω ακόμη βρει κανέναν να μου πει τι κάνει, Μένει το corsa 1.4 που το δίνουν 17000 και έχει 0-100 σε 14,8!!! μΠύραυλος
                              Μένει το Micra, και παρακάλα να μη χαλάει...Μένει το Fabia Tiptronic, για το οποίο πάλι δε βρίσκω σχόλια...
                              Το Mazda 2 δεν το βγάζει αυτόματο. Το Grande Punto το βγάζει Duologic μόνο με τα 77 άλογα σε οκταβάλβιδο... Θα περνάει τα παπιά?
                              Το Sirion είναι πιο 'μικρό' από τα άλλα...
                              Τα Γαλλικά δεν τα συζητάω προσωπικά λόγω εμπειρίας που παραπέμπει στην παροιμία με το χυλό και το γιαούρτι...
                              Το Fiesta ίσως να είναι η καλύτερη λύση γιατί το σαζμάν του είναι δοκιμασμένο κυρίως στο fusion, και δουλεύει σωστά σε 1.4. Αν και η τιμή είναι καλή όταν έρθει, ίσως να είναι η λύση.

                              Θα κοίταγα κάτι μεταξύ Fiesta - Fabia

                              ΥΓ, τα Α150 - Α170 είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα, αλλά ελαφρώς μεταχειρισμένα (

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                blugosi last edited by

                                Ο χρήστης panosm25 έγραψε:
                                Αναμεσα σε αυτα τα 2 ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ το Honda
                                Κακα τα ψεματα αλλα σε αυτην την κατηγορια αυτοκινητων πρεπει να δινεις το μεγαλυτερο βαρος της επιλογης σου στο κιβωτιο

                                Αν πας σε κατι αλλο θα προτεινα το Colt
                                Αυτο αγορασα πριν λιγους μηνες (cz3 μαυρο ) κ ειμαι πολυ ικανοποιημενος απο το κιβωτιο του (κ πιστεψε με το εψαχνα το θεμα παραπανω απο ενα χρονο με τα αυτοματα)

                                Για πες... Πως δουλεύει το αυτόματο του Colt? Σειριακό είναι? Και μένα με ενδιαφέρει αλλά στην αντιπροσωπεία άφησαν να εννοηθεί ότι δεν το συνιστούν...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • M
                                  manosk last edited by

                                  Ο χρήστης blugosi έγραψε:
                                  Δύσκολα τα πράγματα...
                                  Jazz αυτόματο, τέλος. Δεν υπάρχουν ούτε εκτελωνισμένα, ούτε στο επόμενο Ρορό που έρχεται. Ούτε γραμμή παραγωγής το βγάζει, οπότε ξέχνα το.
                                  Το καινούργιο έχει το σαζμάν του Civic , το i-shift. Δεν παλεύεται. Ειδικά αν έχεις οδηγήσει το παλιό CVT, μεγάλη απογοήτευση. (Μιλάω από εμπειρία με Civic)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    panosm25 last edited by

                                    Ο χρήστης blugosi έγραψε:

                                    Αναμεσα σε αυτα τα 2 ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ το Honda
                                    Κακα τα ψεματα αλλα σε αυτην την κατηγορια αυτοκινητων πρεπει να δινεις το μεγαλυτερο βαρος της επιλογης σου στο κιβωτιο

                                    Αν πας σε κατι αλλο θα προτεινα το Colt
                                    Αυτο αγορασα πριν λιγους μηνες (cz3 μαυρο ) κ ειμαι πολυ ικανοποιημενος απο το κιβωτιο του (κ πιστεψε με το εψαχνα το θεμα παραπανω απο ενα χρονο με τα αυτοματα)

                                    Για πες... Πως δουλεύει το αυτόματο του Colt? Σειριακό είναι? Και μένα με ενδιαφέρει αλλά στην αντιπροσωπεία άφησαν να εννοηθεί ότι δεν το συνιστούν...

                                    Εμενα δεν μου αρεσε αισθητικα το honda που εχει το καλυτερο κιβωτιο οποτε κατεληξα στο colt που εχει το αμεσως καλυτερο.
                                    Στο μποτιλιαρισμα χρησιμοποιεις το αυτοματο κ οπου αλλου το σειριακο.6 ταχυτο κ πολυ γρηγορο (μου ερεσει κ αισθητικα επιπλεον.Δεν ειναι σαν κατι αλλα που ειναι σαν ορθια γκ ια )
                                    Τωρα...Στο δρομο...Στο αυτοματο αφηνεις ανεπαισθητα το γκαζι στις αλλαγες κ οταν θες να επιταχυνεις καποια στιγμη στιγμιαια σανιδωνεις το γκαζι,ριχνει σχεση κ φορτσαρει.
                                    Στο σειριακο δεν ισχυει τπτ ειναι παρα πολυ γρηγορο.Εγω εχω ενα 5% αυτοματο σε χρηση κ το υπολοιπο σειριακο.
                                    Τωρα οσο αναφορα την αντιπρωσοπεια.Τα αυτοματα γενικα ειναι ειδικη κατηγορια...Δεν υπαρχουν ' σε stock'' παρα μονο ως παραγγελια.Οποτε ο φιλτατοι πωλητες με τον στοχο πωλησεων να τους εχει πηξει συχνα προσπαθουν να σου πασαρουν αυτο που εχουν παραδοτεο.... Το colt πχ εχει κοντα στους 2-3 μηνες παραδοση αναλογα την περιπτωση...Εγω ημουν κολοφαρδος κ υπηρχε ετοιμοπαραδοτο κ στο χρωμα που ηθελα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      spyros-s last edited by

                                      Ο χρήστης meco έγραψε:
                                      Το Jazz χαλαρά χαλαρά.
                                      Eίναι το 'Golf' της κατηγορίας...

                                      Εκ μέρους όλων των φίλων της χόντα σε παρακαλούμε να μην ονομάζεις κανένα μοντέλο της εταιρείας ως γκολφ. Για εμάς αυτό είναι υποτιμητικό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • M
                                        meco last edited by

                                        Ο χρήστης spyros.s έγραψε:

                                        Το Jazz χαλαρά χαλαρά.
                                        Eίναι το 'Golf' της κατηγορίας...

                                        Εκ μέρους όλων των φίλων της χόντα σε παρακαλούμε να μην ονομάζεις κανένα μοντέλο της εταιρείας ως γκολφ. Για εμάς αυτό είναι υποτιμητικό.

                                        Υποτιμητική είναι η κορυφή?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • J
                                          jazzmaniak last edited by

                                          Για οσους δεν εχουν honda το Golf ειναι οτι καλυτερο.
                                          Για εμας που εχουμε,εκει που τελειωνει το Golf αρχιζει η honda.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • M
                                            meco last edited by

                                            Ο χρήστης jazzmaniak έγραψε:
                                            Για οσους δεν εχουν honda το Golf ειναι οτι καλυτερο.
                                            Για εμας που εχουμε,εκει που τελειωνει το Golf αρχιζει η honda.

                                            Το καλό είναι να γνωρίζεις ποιος υπερτερεί και πού και να μη φοράς παρωπίδες. Εσύ οδηγείς jazz που προσωπικά το θεωρώ (και είναι) καλύτερο μικρό μαζί με το Mazda 2 που προσφέρει άλλες χάρες, αλλά μικρότερους χώρους. Στα μικρομεσαία όμως το golf (γενικά το VAG) είναι η κορυφή άσχετα με το πού τελειώνει ο ένας και ο άλλος...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr