-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Ετοίμασα το δείγμα με τα virgin motul x-cess 5W-40 του Λαμπριάν .
Τώρα θα δούμε αν τα λαδάκια του είναι ΟΚ. Βέβαια είναι περισσεύματα από μπουκάλι 9 μηνών αλλά ...θα δείξει.Παιχταρά μου .... Περιμένουμε νεώτερα εναγωνίως
-
Παιδιά στο alto 1.1 του '05 που οι εξουσιοδοτημένοι βάζουν ημισυνθετικά 10w40, από μια ματιά στο tradewind είδα τα mobil s 10w-40 τα aral blue tronic 10w-40 τα total quartz 7000 10w-40 και τα fuchs titan mc 10w-40 όλα ημισυνθετικά στα 24 ευρώ τα 4 λίτρα και αλλαγές κάθε 7500 χλμ (τώρα έχω 56000 χλμ).
(πριν 6 μήνες έβαλα τα motul x-cess 8100 5w-40 αλλά τα ψιλοτσιμπάει και φαίνεται και στο καπάκι του κινητήρα)Ποιά προτείνετε παρακαλώ???
-
Αν δεν σου πέφτουν ακριβά τα x-cess ξαναβάλτα και δεύτερη φορά, σίγουρα είναι καλύτερα από τα άλλα τρία που αναφέρεις.
Μπορεί να πάψει το θέμα ή μπορεί να έχεις παραπάνω λάδι μέσα. Σου τα έκαιγε από την αρχή ή έχει αρχίσει πρόσφατα;
Πόσο λάδι σου καίει ανά 1000 χλμ;
-
Μεταχείρω το πήρα και δεν ξέρω αν τσίμπαγε από πριν... είπα να δοκιμάσω μόνος μου τα 8100...
Να μην γυρίσω σε ημι 10w-40 δλδ με αλλαγές 7500κ? -
Βρε σεις οι Σαλονικιοί, έχετε τέτοιο διαμάντι και δε λέτε τίποτις;
'Επίσης παρέχουμε την δυνατότητα στους πελάτες μας (κυρίως βιομηχανία & ναυτιλία) να αναλύουμε λιπαντικά που χρησιμοποιούν ώστε να γνωρίζουν την κατάστασή τους αλλά και τον ακριβές χρόνο που χρειάζονται αλλαγή.'
-
Ωπ, είναι δίπλα μου σχετικά αυτός. Αναλαμβάνω έρευνα!
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
στα λάδια θα μείνω μάλλον με τα ΑΜΟ. Καλά είναι.
η MTL έχει άλλο ιξώδες 70W80 GL-4...εγώ θέλω 75W80 GL-4 ...τι διάολο μόνο Elf TRP υπάρχει;Καλά είναι σίγουρα τα AMO, αλλά εξαρτάται τι χρήση κάνεις - ίσως να υπάρχει κάποιο ποιό κατάλληλο για σένα. Αν δεν μας πεις λεπτομέρειες δεν μπορούμε και εμείς να πούμε...
Τώρα σχετικά με τις βαλβολίνες πρέπει να κοιτάς το 2ο νούμερο. Το 70w σημαίνει ότι έχουν καλύτερη ροή κρύες συγκριτικά με τις 75w, δηλαδή θα λειτουργούν καλύτερα μέχρι να ζεσταθούν. 'Οταν ζεσταθούν - εφόσον είναι και οι δύο 80άρες - θα έχουν την ίδια συμπεριφορά.
Εγώ τις είχα βάλει δύο φορές σε 106 Rallye και δεν είχα παράπονο.
great news!!!
είναι όμως 100% σίγουρο ότι ισχύει αυτό για την βαλβολίνη; Γιατί μου έχουν πει μηχανικοί να μην αλλάζω καθόλου το ιξώδες. (δεν θέλω να σε αμφισβητήσω)
για το λάδι ...δεν κάνω extreme χρήση. Αρα μένω σε αυτό.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
για το λάδι ...δεν κάνω extreme χρήση. Αρα μένω σε αυτό.
ουυυυ ρε γερο....
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
για το λάδι ...δεν κάνω extreme χρήση. Αρα μένω σε αυτό.
ουυυυ ρε γερο....
ουστ ρε αλήτη κοντράκια...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
για το λάδι ...δεν κάνω extreme χρήση. Αρα μένω σε αυτό.
ουυυυ ρε γερο....
ουστ ρε αλήτη κοντράκια...
αντε μπες στο msn να σε κραξω ρε
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
στα λάδια θα μείνω μάλλον με τα ΑΜΟ. Καλά είναι.
η MTL έχει άλλο ιξώδες 70W80 GL-4...εγώ θέλω 75W80 GL-4 ...τι διάολο μόνο Elf TRP υπάρχει;Καλά είναι σίγουρα τα AMO, αλλά εξαρτάται τι χρήση κάνεις - ίσως να υπάρχει κάποιο ποιό κατάλληλο για σένα. Αν δεν μας πεις λεπτομέρειες δεν μπορούμε και εμείς να πούμε...
Τώρα σχετικά με τις βαλβολίνες πρέπει να κοιτάς το 2ο νούμερο. Το 70w σημαίνει ότι έχουν καλύτερη ροή κρύες συγκριτικά με τις 75w, δηλαδή θα λειτουργούν καλύτερα μέχρι να ζεσταθούν. 'Οταν ζεσταθούν - εφόσον είναι και οι δύο 80άρες - θα έχουν την ίδια συμπεριφορά.
Εγώ τις είχα βάλει δύο φορές σε 106 Rallye και δεν είχα παράπονο.
great news!!!
είναι όμως 100% σίγουρο ότι ισχύει αυτό για την βαλβολίνη; Γιατί μου έχουν πει μηχανικοί να μην αλλάζω καθόλου το ιξώδες. (δεν θέλω να σε αμφισβητήσω)
για το λάδι ...δεν κάνω extreme χρήση. Αρα μένω σε αυτό.
Σχετικά με την βαλβολίνη παρακαλώ ας επιβεβαιώσει κάποιος πως δεν πειράζει το 1ο νούμερο να είναι μικρότερο. Από περιέργεια, αν θέλεις, ρώτα τους μηχανικούς αν αναφέρονται στο 1ο, στο 2ο νούμερο ή και στα δύο.
Πάντως είναι αλήθεια πως πολλοί μηχανικοί φοβούνται το 1ο νούμερο να είναι χαμηλό, όταν π.χ. είχα πάει το 1999 στην εξουσιοδοτημένη Peugeot της γειτονιάς μου να μου βάλουν Mobil 1 0w40 μου έλεγαν πως είναι πολύ ψιλό και θα μου το κάψει. Για μένα αυτό δείχνει την ημιμάθεια τους.
Τώρα σχετικά με τα λάδια εφόσον δεν κάνεις extreme χρήση όπως γράφεις, ίσως να υπάρχει κάτι καταλληλότερο από το ΑΜΟ για σένα. Επαναφέρω από σελίδα 296 με μικρή τροποποίηση.
Πιστεύω πως θα βοηθούσε όλους όσοι ζητούν προτάσεις για λάδια να μας αναφέρουν, κάποια από τα παρακάτω στοιχεία (όχι, δεν χρειάζεται όλα, βασικά όπου ξεφεύγουν από τον μέσο όρο):[list:2kkfo5yv]Αυτοκίνητο, έτος παραγωγής, κινητήρα, χιλιόμετρα, ποσό συχνές είναι οι αλλαγές ως τώρα, με τι τύπου λάδια
Έχει αισθητή κατανάλωση λαδιού, αν ναι πόσο και με κανονική ή σκληρή χρήση. (ml ανά 1000 χιλιόμετρα)
Τι διαδρομές κάνει (διάρκεια, χλμ, τρόπος οδήγησης , μέση ταχύτητα, ορεινές διαδρομές; φορτωμένο ή άδειο;)
Χροιά κινητήρα, αποδεκτή, ενοχλητική, άνευ σημασίας;
Τι γράφει το manual σχετικά με τα λάδια
Πόσος χρόνος ζεστάματος είναι αποδεκτός, θερμοκρασίες εκκίνησης.
Το πατάς σε χαμηλές ή ψιλές στροφές
Προτεραιότητες (τι ζητάς από τα λάδια;)
Πόσα χρήματα είναι διευθετημένοι να διαθέτουν και πόσα χιλιόμετρα κάνουν ανά έτος.
... και ότι άλλο θεωρούν σχετικό.
[/list:u:2kkfo5yv]
Πιστεύω πως έτσι οι προτάσεις μας θα είναι ποιο σωστές και όλοι ποιο ικανοποιημένοι -
Τα είχε γράψει και ο onyx παλαιότερα
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Έχω το καινούριο Bravo με τον Tjet 150. Τι λάδια μου προτείνεται δεδομένου ότι τα αλλάζω 1 φορά τον χρόνο?
1ον διαβάζεις το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου όπου λέει τι λάδια πρέπει να μπούνε. Πρέπει να μας πεις όχι μόνο το ιξώδες αλλά και άλλες προδιαγραφές, κυρίως κατά ACEA πχ Α3.
2ον Το ότι θα αλλάζεις μια φορά το χρόνο δεν λέει τίποτα. Πόσα χλμ σκοπεύεις να κάνεις στον 1 χρόνο 5000 ή 25000χλμ και σε τι συνθήκες. Μικρές διαδρομές ή μεγάλες, με ζέσταμα και ξεζέσταμα ή όχι, μένεις στην Κρήτη ή στο Νευροκόπι, το ζορίζεις με κουβαλήματα και ανηφόρες ή όχι, το έχεις απείραχτο ή θα του πειράξεις εγκέφαλο, θέλεις φτηνό λάδι (δηλαδή απλά να καλύπτεις τις προδιαγραφές) ή προέχει η προστασία του κινητήρα.
Από τις παραπάνω πληροφορίες θα αποκλειστούν όσα είναι ακατάλληλα (δηλαδή εκτός προδιαγραφών) και θα αποφασιστεί αν πρέπει να βάλεις ημισυνθετικό ή πλήρως συνθετικό και ποιας ποιότητας (που σημαίνει αντοχή στο χρόνο και στα ζόρια). -
Μπράβο παιδιά.
Elteo...
Το ΑΜΟ είναι για όσο extreme χρήση θέλεις. Δεν είναι εκεί το ζήτημα. Το καταλληλότερο λιπαντικό για τον TU5JP4 σε AMSOIL για πολύ σκληρή χρήση, εξαιρετικό στροφάρισμα, μακρά διαστήματα αλλαγών, μηδενική κατανάλωση λιπαντικού είναι το HDD 5W30 (το ΑΜΟ μειονεκτεί στο στροφάρισμα). Το αλλάζεις ανά 6 μήνες ανεξαρτήτως χιλιομέτρων (δική μου προτροπή και όχι της PSA που προτείνει το διπλάσιο σε χαμηλότερης ποιότητας λιπαντικά).
Για βαλβολίνη μπορείς να χρησιμοποιήσεις από RED LINE MTL (70W80) έως AMSOIL MTG 75W90 (κρατιόμαστε στην GL-4). Η RED LINE σίγουρα ταιριάζει στο σασμάν σου που ο κατασκευαστής προτείνει 75W80 GL-4. Δεν την έχω δοκιμάσει προσωπικά αλλά ποστεύω ότι θα δεις καλύτερη κρύα εκκίνηση ακόμη κι από την περίφημη στον τομέα αυτόν ELF TRP 75W80 χωρίς να μειονεκτεί σε αντοχή στην σκληρή χρήση (λόγω εξελιγμένης GrIV/V σύνθεσης). Χρησιμοποιώ την MTG όμως, επειδή για μία ελαφριά και καθόλου ενοχλητική πτώση ροής στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες (χειμερινές εκκινήσεις) έχω μεγιστοποιημένη προστασία στην πολύ σκληρή χρήση και σε σύγκριση με την TRP το έχω διαπιστώσει στην πράξη όπου το σασμάν σε ορεινό στροφιλίκι με τέρμα ρυθμούς όπως και σε πίστα (καλοκαίρι μεσημέρι) δεν δείχνει ποτέ σημεία κόπωσης.
Την βαλβολίνη την αλλάζεις ανά 2 χρόνια. Τα σασμάν μας είναι πολύ ευαίσθητα (σηκώνουν οριακά τα 16kgm) και ωφελούνται πολύ περισσότερο από άλλα σασμάν όταν χρησιμοποιούμε καλής ποιότητας βαλβολίνη που την αλλάζουμε πριν χάσουν το μέρος των ιδιοτήτων τους που μας ωφελεί. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Βρε σεις οι Σαλονικιοί, έχετε τέτοιο διαμάντι και δε λέτε τίποτις;'Επίσης παρέχουμε την δυνατότητα στους πελάτες μας (κυρίως βιομηχανία & ναυτιλία) να αναλύουμε λιπαντικά που χρησιμοποιούν ώστε να γνωρίζουν την κατάστασή τους αλλά και τον ακριβές χρόνο που χρειάζονται αλλαγή.'
http://www.rs200.gr/index_gr.htm' target='_blank
Χαμπάρι δεν έχουμε πάρει. Πρέπει να ρωτήσουμε εάν κάνει αναλύσεις σε μη πελάτες τους (επί πληρωμή φυσικά).
Προφανώς έχουν αναβαθμίσει πρόσφατα την γκάμα με τα σύγχρονα 30ρια ιξώδη. -
Μπορούν να κάνουν ανάλυση σε όλα εκτός από περιεκτικότητα σε μέταλλα. Περιμένω τηλεφώνημα για τιμή.
-
Η περιεκτικότητα σε μέταλλα είναι το σημαντικότερο. Αλλά εάν η τιμή είναι ελκυστική... που δεν το νομίζω.
-
Θα αρχίσω να μπαίνω πρακτικά στις διαδικασίες αναλύσεων από το 2009.
-
@@ τελικά...
Λέει ξανακοίταξε το ζήτημα, και δεν έχουν ως παροχή υπηρεσιών την ανάλυση για ιδώτες (οπότε δεν μπορούν να χρεώσουν και το ανάλογο ποσό), καθώς την κάνουν μόνο για πελάτες και ερευνητικές ομάδες.
Κρίμα...
(φοβήθηκε ότι είμαι εφοριακός; ) -
Αγόρασα ένα six pack
6-Pack - $19 per sample, Gas/Diesel 114.00
Add Postage for 6-Pack 11.10
Add TBNs for 6-Pack 60.00
Vacuum Pump 30.00
--- Σύνολο --- > 215
άρα 36 δολάρια η ανάλυση - μαζί με το κιτ αφαίρεσης λαδιού (Vacuum Pump) που θα μείνει και για μελλοντική χρήση.Φαίνεται καλή ιδεά ειδικά αν αρχίσουμε να μαζευόμαστε
-
Ο χρήστης evolander έγραψε:
Μεταχείρω το πήρα και δεν ξέρω αν τσίμπαγε από πριν... είπα να δοκιμάσω μόνος μου τα 8100...
Να μην γυρίσω σε ημι 10w-40 δλδ με αλλαγές 7500κ?
Περι λιπαντικών γενικώς