-
Το Octavia ακόμα και 5θ-οχι station, ακόμα και το ΠΑΛΙΟ, χωράει ΤΑ ΠΑΝΤΑ... Εχω πείρα, και από καροτσάκι και από ταξίδια με μπαγκάζια και τα παίρνει όλα άνετα... Στο Astra της γυναίκας μου πάλι, το καροτσάκι για να μπει ιδρώνει (εγώ να δεις...).
-
well-well...
πριν καλά-καλά προλάβω να φτιξω τη ρημάδα τηn κοντόλιστα (=shortlist), προέκυψε θέμα με ένα εκ των επικρατέστερων υποψηφίων. Είναι το C-max (115) σε έκδοση trend... Σύμφωνα με τους έμπορΕς, έχουν μείνει λίγα κομμάτια, λόγω της προσφοράς της αντιπροσωπείας.
Μετά από άλλη μια κουβέντα με τον εμπορΑ, μου το δίνει τοις μετρητοίς σε τιμή που σχεδόν σίγουρα θα πέσει λίγο κάτω από τα 17k.
Έρχεται με σιδερικό ζάντα 16αρα (205/55) (alloy: 250 Ε), χωρίς πίσω ηλ. παράθυρα (345 Ε), ούτε MP3-συμβατή πηγή (200 Ε), ή μπλεδόντι (350 Ε).
Σκέφτομαι ότι ίσως είναι καλή ευκαιρία. Από την άλλη, πιστεύω ότι ίσως να βιάζομαι παραπάνω από όσο πρέπει. Στην τελική, προσφορές θα ξανάρθουν, σωστα? -
Πιστευω οτι υπάρχουν και καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία...να πληρώσεις κοντα 18000 για να μην έχεις ούτε πίσω ηλ. παράθυρα μου χτυπάει κάπως..
-
dirtoulie έιναι το f/l Cmax έτσι?
για το Renault ρώτησες τελική τιμή?
αν μπαίνουν με 345 ηλ παρ. βάλτα, βάλε και mp3 και πάρτο
μπορεί να έρθει και άλλη προσφορά αλλα εσύ πλέον μετράς το χρόνο προ μωρού μετά μωρού... -
Μιλώντας ως θείος και μπαμπάς, τα ηλ. παράθυρα πίσω, λόγω παιδικού καρεκλακίου (που θα το βάλεις σύντομα φαντάζομαι, και θα το κρατήσεις λίγα χρόνια) είναι πολύ προτιμότερα από τις μανιβέλες. Μόλις το παιδάκι μάθει να τις γυρίζει, (και θα το μάθει) πρόβλημα... Τα ηλ. παράθυρα απομονώνονται. Η φιλική μου συμβουλή είναι να προσπαθήσεις για τέτοια. Αλλιώς, βγάζεις την μανιβέλα και την ταπώνεις, λίγο δραστικό αλλά ίσως απαραίτητο...
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
dirtoulie έιναι το f/l Cmax έτσι?
για το Renault ρώτησες τελική τιμή?
αν μπαίνουν με 345 ηλ παρ. βάλτα, βάλε και mp3 και πάρτο
μπορεί να έρθει και άλλη προσφορά αλλα εσύ πλέον μετράς το χρόνο προ μωρού μετά μωρού...Ναι, είναι το μοντέλο του 06/07 (
Scenic 1.6 Privilege T.T. 19000
Scenic 1.6 Conquest T.T. 20000Επίσης (και φίλοι (A)θανάση & Gez). Ναι, θα τα κυνηγήσω τα ηλ. παράθυρα πίσω.
(Ξανά) επίσης: Εκανα shop-around σε ντιλερς. Μετά τον πρώτο, πήγα σε άλλους δυο (και έπονται δυο ακόμα αύριο το πρωί).
Ο Πρώτος (Σφακιανάκης) το δίνει Τ.Τ. λίγο κάτω 17k, όπως σας είπα. Εκεί θα παει περίπου (θα παζαρέψω ηλ. παράθυρα, MP3 και συναγερμό).
Ο δεύτερος (Κόνσουλας) το δίνει ακατέβατα στα 17700 με δωρεάν 'για πάντα' service σε αυτόν.
Ο τρίτος, (Βελμαρ) το δίνει στα 17600.Διαφορές - ερωτηματικά - προβληματισμοί:
Από τους τρεις, ο δεύτερος δε μου πολυγέμισε το μάτι.... κάτι μικροδιαφορές (προς τα κάτω) στον εξοπλισμό των ετοιμοπαράδοτων (το δικό του δεν έχει ομιχλόφωτα,ενώ μου είπε ότι δεν έχει ουτε trip computer)... κάτι παρερμηνείες σχετικά με το είδος της προσφοράς που δίνει η μαμα φορντ αυτόν τον καιρό (ισχυρίστηκε ότι η προσφορά ισχύει και για παραγγελίες, όταν ο άλλος μου έδειξε την εγκύκλιο της φορντ που έγραφε ξεκάθαρα ότι αφορά το υπάρχον στοκ και μόνο), συν το ότι δε γουστάρω να παντρευτω με συνεργείο (που δεν το ξέρω).
Σχετικο επίσης με το θέμα είναι ότι δεν άκουσα και τα καλύτερα λόγια για το service του Σφακιανάκη (αν και αυτό δε με αφορά προς το παρόν).Ξέρω ότι (πλέον) δεν πάω πολυμορφικό, αλλά για 'πολυμορφικίζον' μικρομεσαίο. Κρίνοντας επίσης ως 'οικογενειάρχης', σιγά-σιγά έκανα στην μπάντα και τα hatchback. Ούτως ή άλλως ο Zafiris είναι μακριά από πλευράς τιμής (σνιφ...), ενω δεν πείστηκα για Scenic -συγκρίνοντας κυρίως το κόστος συντήρησης. (το οποίο έρχεται χωρίς ESP στην έκδοση που μπορώ να αγοράσω: αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό που έπαιξε αποφασιστικό ρόλο στο ξεδιάλεγμα των υποψηφίων. Το ίδιο ισχύει και για το Altea XL.
-
για το παζάρι
πρώτη προτεραιότητα τα ηλ παράθυρα πίσω(must)
μετά το mp3, το θέλουμε αλλα δεν θα πεθάνουμε κιόλας
συναγερμός, δεν τρέχει μια άμα θέλει αςτο βάλει αλλιώς βάζεις απέξω μαζί με αισθητήρες παρκ/τος
ρώτησε, η κεντρική κονσόλα που σύμφωνα με το προσπέκτους μπαίνει εξτρά στο trend, μπαίνει? και αν ναι πόσο κοστίζει τώρα και μετά? (πραγματικά αλλάζει το εσωτερικό που αν θυμαμαι καλά δεν σας είχε εντυπωσιάσει κιόλας)εννοείται οτι πας στο πρώτο αλλιώς στον τρίτο, δεν σε νοιάζουν τα 'δικό' μας συνεργείο κλπ.
το Scenic ξεφεύγει τιμολογιακά όντως, το Altea XL εγώ δεν θα το απέρριπτα μόνο για την έλλειψη ESP. δεν ξέρω αλλά πραγματικά θα το έπαιρνα το ρίσκο να μην έχω ESP αν όλα τα άλλα ήταν ιδανικά σε αυτό που ζητούσα.
Zafiris τι εννοείς το Opel Zafira? αν ναι, τo νέο Meriva, που δεν ξέρουμε πότε θα παρουσιαστεί ακριβώς θα μοιάζει πολύ με το Zafira...
πότε είπαμε θα είναι τα γενεθλια? -
...και πάνω που έλεγα ότι μάλλον θα καταλήξω, έπεσε η νυχτερινή ανάλυση...
Όπως τα' λεγα πιο πάνω, σαν καθωσπρέπει μέλλων οικογενειάρχης, είπα να στραφώ προς το 'οικογενειακό καλό'. Αντε, λοιπόν ας πάρω ένα σι-μαξ, ας ειναι το 1.6, θα πηγαίνει υποφερτά, θα χωράει την πραμάτεια, νταξ, ας μην το παρακάνω, μικρομεσαίο είναι, ας κάτσω στα αβγά μου.Ελα που η κυρά έχει και off-road ανησυχίες. Μαζί και 'γω, βέβαια: άλλωστε ο 'πιτσιρίκος' αγοράστηκε και με αυτόν το σκοπό. Να τριγυρνάει μέσα στην πόλη και όποτε (λόγω δουλειάς ή όρεξης για βόλτα) χρειαστεί και πατάει και κανένα (ψιλο)κατσάβραχο (βέβαια, φεύγοντας από την πόλη και μέχρι να φτάσει στο κατσάβραχο, λαχανιάζει λιγουλάκι... τι λιγουλάκι δηλαδή: όταν καταφέρει και τελειώσει παρατεταμένη ανηφόρα -βλπ. π.χ. Κόρινθος-Τρίπολη- σταματάει στην κορφή και φτύνει σα φυματικό...). Οπότε πέφτει στη συζήτηση ο προβληματισμός 'γιατί να μην προτιμήσω ένα που θα μπορεί να με πάει στο Τσ***? (όπου Τσ***: αγαπημενος προορισμός camping, που για να φτάσεις θες και 4 km χωματόδρομο μέτριας βατότητας). 'Μα', απαντώ 'στα χρήματα που έχουμε, συνδυασμό χώρων και δυνατοτήτων χωματόδρομου δεν μπορούμε να πετύχουμε' 'Ε,' ανταπαντά 'γιατί να διαγράψουμε από τη λίστα τα sx4/sedici, τους βάζουμε και μπαγκαζιέρα οροφής και βολευόμαστε'.
Μάλλον οδεύω προς αδιέξοδο. Dead end. Blind alley. Αύριο θα πάρω για βόλτα το σιμαξ, θα το πάω στον Υμηττό να δω πως περνάει τις φυτευτές...
@wannabe: Ναι, πρόκειται για τον γνωστό Ζαφείρη με τα 140 αλόγατα. Το Merivάκι πράγματι έχει αβέβαιο ορίζοντα εμφάνισης.
Γενέθλια? Τέλη Γενάρη - αρχές Φλεβάρη.....yes!
Περι ESP: τα τελευταία 10 χρόνια (που πούρεψα για τα καλά) μια φορά μόνο κατάλαβα ότι χρειαζόμουν (και τα χρειάστηκα) ESP: πλακώνοντας το γιουντάι, να προλάβω το Ηγουμενίτσα-Παξούς, τελικιασμένο σε μια καλή ευθεία πριν την Ηγουμενίτσα, άργησα να καταλάβω πόσο κλειστή ήταν η ανηφορική αριστερή που με περίμενε...υποστροφή του κερατά, δε διορθωνόταν με τίποτα, βγήκα, ευτυχώς είχε καλό buffer. Αλλά με όλα τα κουλά που βλέπω πλέον και με δεδομένο ότι κατά κύριο λόγο το πιτσιρίκι θα κυκλοφορεί με το καινούριο, ας έχω μια δικλείδα ασφαλείας παραπάνω.
Περί Altea (αλλά και άλλων). Πέραν των εξωφρενικών που άκουσα για τα service του (που, δε μπορεί, όλο και κάπου θα είναι αληθινα), έπεσα από κάτω του να μετρήσω την ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: είναι το χαμηλότερο, μετά το Bravo, στα 11 και κάτι εκατοστα. Και όπως έγραψα πιο πριν, θα ήθελα να αποφύγω μερικές 'φυτευτές' (Μπούρδες, κατά βάση, αφού για να έχεις τον πωπό σου καλυμμένο, θες ωραίες μεταλλικές ποδιές από κάτω, προνόμιο μόνο των 'εκτός δρόμου' -ούτε καν των crossover).Αυτ(ι)ά....
-
το sedici δεν είναι άσχημο, αλλά νομίζω οτι είναι καλυτερο για παιδάκια 2,5+ οπότε δεν έχεις καροτσια και λοιπά ογκώδη να βολέψεις στο χώρο αποσκευών. τι θα κάνετε με το καρότσι? θα το βάζετε κάθε τρεις και λίγο στη μπαγκαζιέρα?
υπο αυτό το πρίσμα δεν χρειάζεται να απορρίψεις και τα μικρομεσαία...εγώ το βλέπω ως εξής. το μπάτζετ σου επιβάλει συμβιβασμό και ή θα συμβιβασθείς σε χώρους (sedici segment) ή σε δυνατότητες (MPV) ή θα πας για μτχ.
διαλέγεις και παίρνεις, δεν είναι και το τέλος του κόσμου άλλωστε ούτε η ακραία περίπτωση. -
Αύριο ολοκληρώνεται η αναζήτηση και μάλλον πάμε για παραγγελία.
Ας αναφέρω ορισμένα από αυτά που έμαθα μέσα σ' αυτές τις μέρες.
- Shop around, it's good. Μην κολλήσεις στον έναν ντίλερ.
- Κάνε τον κουτό. Ο κάθε παπάτζας πωλητής παλεύει να σε θαμπώσει με το 'δερμάτινο', το κρουζ-κοντρολ και τα φιμέ. Α, ναι, και τα 'δώρα'. Ιδίως αυτοι οι αισθητήρες παρκαρίσματος. Λες και όλες οι 20μετρες νταλικες έχουν parking sensors.... οπότε ας βάλουμε και στο σμαρτάκι.
- Ρώτα τι ΔΕΝ περιλαμβάνει η εγγύηση και υπό ποιές προϋποθέσεις ισχύει.
- 'Νο testdrive - no buy'. Αν σου μιλήσουν περί 'πολιτικής της εταιρείας' και 'προδιαγραφών test drive' κράξτους αγρίως. Θα κάνουν την κότα και θα στο δώσουν να το οδηγήσεις κανονικά και όχι γύρω-γύρω στις κούνιες.
(όχι πως όλα αυτά σημαίνουν ότι θα κάνω και την καλύτερη αγορά....)
Και ορισμένα άνθη που μάζεψα:
Στάνταρ εξοπλισμός: 'αυτοκόλλητο με οδηγίες απενεργοποίησης αερόσακκου συνοδηγού' (από site εταιρείας'
Ατάκα πωλητή: 'ESP? μα, δε χρειάζεται στα 1600 cc!'
Άποψη πωλητή #2: 'Κοιτάξτε, το test drive είναι απλά για να 'δείς' το αυτοκίνητο'
Αποψη πωλητή #3: 'Ναι, λέει χχχ ίππους, αλλά στην πραγματικότητα βγάζει χχχ+20... μην βλέπετε τι γράφει ο κατασκευαστής, το κάνει για φορολογικούς λόγους'
-
Εμενα παντως μου χει πωλητης οτι η Audi ανακαλυψε τη τετρακινηση!!!!Αυτο πώς σου φανηκε???
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Εμενα παντως μου χει πωλητης οτι η Audi ανακαλυψε τη τετρακινηση!!!!Αυτο πώς σου φανηκε???Μήπως σου είπε και ότι η Michelle Mouton ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός?
-
Κι όμως όταν πρωτοπαρουσιάστηκε η τετρακίνηση σε Άουντι, μερικά περιοδικά/δημοσιογράφοι ήταν έκπληκτοι που οι εργοστασιακοί δοκιμαστές επέδειξαν τα αμάξια σε ασφάλτινους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και όχι σε λασπωμένους χωματόδρομους.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Κι όμως όταν πρωτοπαρουσιάστηκε η τετρακίνηση σε Άουντι, μερικά περιοδικά/δημοσιογράφοι ήταν έκπληκτοι που οι εργοστασιακοί δοκιμαστές επέδειξαν τα αμάξια σε ασφάλτινους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και όχι σε λασπωμένους χωματόδρομους.δεν ξερω αν ηταν οι πρωτοι που καταλαβαν την αξια της τετρακινησης εκτος λασπης,παντως σιγουρα δεν ηταν αυτοι που την ανακαλυψαν..
-
Μάθε πόσο θα κοστίσει η τακτική συντήρηση την πρώτη δεκαετία. Αν είναι να αλλάξεις ιμάντες (αν μπορείς βρες μοντέλο με καδένα) με 400 ευρώ ή αντλίες 'προληπτικά', το πραγματικό κόστος αλλάζει σημαντικά.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μάθε πόσο θα κοστίσει η τακτική συντήρηση την πρώτη δεκαετία. Αν είναι να αλλάξεις ιμάντες (αν μπορείς βρες μοντέλο με καδένα) με 400 ευρώ ή αντλίες 'προληπτικά', το πραγματικό κόστος αλλάζει σημαντικά.Θα πρέπει ν' απορρίψει τότε το Scenic οπωσδήποτε: στη δεκαετία χρειάζεται 2 (δύο) αλλαγές ιμάντων (κλπ.), που με σημερινές τιμές 'εξουσιοδοτημένων' κοστίζουν περί τα ...1600 € (παρακαλώ, διορθώστε αν κάνω λάθος) !!
-
Ο χρήστης dirtoulios έγραψε:
Α, ναι, και τα 'δώρα'. Ιδίως αυτοι οι αισθητήρες παρκαρίσματος. Λες και όλες οι 20μετρες νταλικες έχουν parking sensors.... οπότε ας βάλουμε και στο σμαρτάκι.τους έχεις δοκιμάσει πρώτα; Εγώ τους θεωρώ πάρα πολύ βολικούς ειδικά στην Αθήνα με τα κολωνάκια, τα τελάρα και τις κρυφές γωνίες του αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Α, ναι, και τα 'δώρα'. Ιδίως αυτοι οι αισθητήρες παρκαρίσματος. Λες και όλες οι 20μετρες νταλικες έχουν parking sensors.... οπότε ας βάλουμε και στο σμαρτάκι.
τους έχεις δοκιμάσει πρώτα; Εγώ τους θεωρώ πάρα πολύ βολικούς ειδικά στην Αθήνα με τα κολωνάκια, τα τελάρα και τις κρυφές γωνίες του αυτοκινήτου.
Ναι. Για πρώτη φορά, πριν από ~20 χρόνια (...) σε ένα καρουλάκι που είχα αγοράσει κοψοχρονιά όταν ήμουν στο εξωτερικό. Πέρυσι, στο Qashqai γνωστού (που έχει και σημαντικό πρόβλημα ορατότητας προς τα πίσω). Την έχω επίσης πατήσει με χαμηλή φυτευτή σιδεροκολώνα πριν λίγα χρόνια. Τι έχει καταλάβει? Ότι είναι ένα χρήσιμο μπλιμπλίκι, που καθίσταται σαφώς λιγότερο χρήσιμο αν έχεις προσέξει που πας να το βάλεις ( ). Αλλά να μου το κοτσάρουν σε C1, σμαρτάκια και τα συναφή, αυτό δεν είναι κομματάκι υπερβολικό???
Και:
Νέα ατάκα πωλητή (από το σημερινο testdrive): 'EPS? ναι αυτό είναι για να σου κόβει το σπινιάρισμα...' -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Θα πρέπει ν' απορρίψει τότε το Scenic οπωσδήποτε: στη δεκαετία χρειάζεται 2 (δύο) αλλαγές ιμάντων (κλπ.), που με σημερινές τιμές 'εξουσιοδοτημένων'** κοστίζουν περί τα ...1600 € (παρακαλώ, διορθώστε αν κάνω λάθος)** !!Να σε επιβεβαιώσω και εγώ. Δεν κάνεις λάθος.
-
Μια διευκρίνηση. Με αλλαγή ιμάντα ανα 5 χρόνια, δεν είσαι υποχρεωμένος να πας σε εξουσιοδοτημένο για να την κάνεις, μια και η εγγύηση έχει παρέλθει μετά τα 5 χρόνια. Οι τιμές αλλαγής ιμάντων έξω για Ρενώ με μια απλή έρευνα δεν έχει καμία σχέση με το τι ζητάει η αντιπροσωπεία. Οπότε ας μην βαρύνει τόσο πολύ αυτός ο παράγοντας. ΜΕγαλύτερη σημασία έχει η συχνότητα αλλαγής. Π.χ. για Φόκους έιναι 150.000 χλμ ή 10 χρόνια, τώρα τι ιμάντας είναι αυτός που πάει 10 χρόνια δεν το ξερεις, αλλά και στα 8 να τον αλλάξεις πάλι κέρδος είναι.
Ψόφησε ο γέρος...