-
Να πω κι εγώ ένα θέμα εάν ξέρει κανείς. Στον πίσω αριστερά τροχό από πάνω είδα μια μέρα και κρεμόταν ένα καλώδιο με μια φύσα στην κατάληξη περίπου μισό μέτρο. Το έψαξα εάν είχε φύγει από κάπου αλλά δεν είδα τίποτα και το έδεσα προσωρινά να μην κρέμεται και το πήγα από εκεί που το πήρα να το δουν. Εκεί αφού κοιταχτήκανε για λίγο φώναξαν κάποιον άλλον να το δει. Εκείνος έβγαλε το συμπέρασμα ότι είναι αναμονή για τα φώτα xenon. Δηλαδή τα xenon έχουν αισθητήρα στους τροχούς με τον οποίο καταλαβαίνουν το βάρος του οχήματος και ρυθμίζει ανάλογα τη δέσμη φωτός. Εγώ δεν έχω τέτοια φώτα οπότε είναι στην αναμονή. Μου είπαν ότι εάν ήταν κάποιο άλλο πρόβλημα θα είχε ανάψει σίγουρα λαμπάκι πόσο μάλιστα εάν ήταν στα φρένα το πρόβλημα το ταμπλό θα ήταν σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο από τα αναμμένα λαμπάκια. Κατά τ άλλα δεν έχει κάποιο πρόβλημα το αμάξι. Εάν σηκώσει κανείς το αμάξι ψηλά και μπορεί ας δει εάν υπάρχει κάτι τέτοιο σε αναμονή εκεί.
Ευχαριστώ. -
Ο χρήστης skoupas έγραψε:
Να πω κι εγώ ένα θέμα εάν ξέρει κανείς. Στον πίσω αριστερά τροχό από πάνω είδα μια μέρα και κρεμόταν ένα καλώδιο με μια φύσα στην κατάληξη περίπου μισό μέτρο. Το έψαξα εάν είχε φύγει από κάπου αλλά δεν είδα τίποτα και το έδεσα προσωρινά να μην κρέμεται και το πήγα από εκεί που το πήρα να το δουν. Εκεί αφού κοιταχτήκανε για λίγο φώναξαν κάποιον άλλον να το δει. Εκείνος έβγαλε το συμπέρασμα ότι είναι αναμονή για τα φώτα xenon. Δηλαδή τα xenon έχουν αισθητήρα στους τροχούς με τον οποίο καταλαβαίνουν το βάρος του οχήματος και ρυθμίζει ανάλογα τη δέσμη φωτός. Εγώ δεν έχω τέτοια φώτα οπότε είναι στην αναμονή. Μου είπαν ότι εάν ήταν κάποιο άλλο πρόβλημα θα είχε ανάψει σίγουρα λαμπάκι πόσο μάλιστα εάν ήταν στα φρένα το πρόβλημα το ταμπλό θα ήταν σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο από τα αναμμένα λαμπάκια. Κατά τ άλλα δεν έχει κάποιο πρόβλημα το αμάξι. Εάν σηκώσει κανείς το αμάξι ψηλά και μπορεί ας δει εάν υπάρχει κάτι τέτοιο σε αναμονή εκεί.
Ευχαριστώ.Στείλε φώτο για να δω και να σου απαντήσω..
-
Είδα κάπου στο ίντερνετ φωτογραφίες από το bravo abarth (υποθετικές φαντάζομαι για το πως πιθανόν να δείχνει αν λανσαριστεί)
Ομολογώ πως μου έκαναν καλή εντύπωση και σίγουρα μια τέτοια πρόταση θα είχε ενδιαφέρον
Γνωρίζει κανείς αν θα βγει, το πότε και με τι κινητήρες? 1.4 με κιτ και 180 άλογα
η 1.8 με 200 - 230 (από lancia και mito gta αντίστοιχα) -
Ο χρήστης mamias έγραψε:
Είδα κάπου στο ίντερνετ φωτογραφίες από το bravo abarth (υποθετικές φαντάζομαι για το πως πιθανόν να δείχνει αν λανσαριστεί)
Ομολογώ πως μου έκαναν καλή εντύπωση και σίγουρα μια τέτοια πρόταση θα είχε ενδιαφέρον
Γνωρίζει κανείς αν θα βγει, το πότε και με τι κινητήρες? 1.4 με κιτ και 180 άλογα
η 1.8 με 200 - 230 (από lancia και mito gta αντίστοιχα)Επί του παρόντος δεν προβλέπεται Abarth έκδοση για το Bravo.To πιθανότερο είναι να μην εφοδιαστεί ποτέ (έστω και με την πιο light εκδοχή) του 1,8TJet.
-
Alba ευχαριστω για την άμεση απάντηση
Υ.Γ : κρίμα πάντως που δεν θα βγει
-
Κακως κατα τη γνωμη μου. Οχι απο θεμα πωλησεων, αλλα λογω του οτι οι κορυφαιες εκδοσεις προσδιδουν ενα πρεστιζ στις κατωτερες, αλλα και ειναι μια επιλογη επιπλεον στον υποψηφιο αγοραστη.
-
Χθες έκανα το πρώτο ταξιδάκι με το bravo... Γιάννενα-Σαλόνικα-Γιάννενα, έκαψε αρκετά νομίζω (ακριβώς 1 ρεζερβουάρ) μέση κατανάλωση 9,7..μάλλον το ψιλοξέσκισα με κλιματισμό και με το sport πατημένο (λογικά ανεβάζει λίγο την κατανάλωση, δεν είμαι σίγουρος). Πάντως το αμαξάκι πολύ καλό!! Άνετο και ξεκούραστο στο ταξίδι και δυνατό! Κάποιο ψιλοθόρυβοι ακούγονταν μετά τα 160-170, τίποτα ιδιαίτερο...Τέλεια, όσο πάει και μου αρέσει περισσότερο...
-
Λοιπον πλεον εχω 5200χλμ και τα τελευταια νεα ειναι τα εξης:
Το αμαξι δεν εχει καψει καθολου λαδι παρολο την 'αγρια'συμπεριφορα μου.Οχι μονο δεν εχει καψει λαδι αλλα το λαδι του ειναι ακομα ελαφρος χρυσαφι σαν χρωμα οποτε για αλλαγη με βλεπω στις 10,000χλμ
Η καταναλωση εχει σταθεροποιηθει στα 10λιτρα/100χλμ με συχνη χρηση του Sport.
To τριξιμο-σκουξιμο της αναρτησης εξαφανιστηκε ως δια μαγειας μετα το πρωτο σωστο(με πιεστικο κτλ)πλυσιμο του αυτοκινητου.
Το τριξιμο των παραθυρων κατα το κατεβασμα εξαφανιστηκε και αυτο αλλα πιστευω οτι για αυτο ειναι υπευθυνη η μειωση της θερμοκρασιας του περιβαλλοντος.
Η ηλιοροφη 'γραπωσε' ενα λαστιχο που εχει κοντα της και το τσαλακωσε αλλα ευτυχως δεν περναει καθολου νερο μεσα.Στην αλλαγη λαδιων θα τους πω να το φτιαξουν.
Οσο ανοιγει ο κινητηρας τοσο πιο ευκολα δουλευει το αντι-σπιν πραγμα που με κανει να πιστευω οτι το αυτοκινητο ακομα δυναμωνει!
Κατα τα αλλα ειμαι πληρως ικανοποιημενος με το Bravo μου!Ακομη βεβαια το μαθαινω... -
Tα λάδια άλλαξέ τα τώρα, μην περιμένεις μέχρι τα 10k.
-
μην με βαζεις στα αιματα τωρα και κοστιζει η αλλαγη....
-
Φίλε σόρρυ, αλλά σε αμάξι των 20k είναι κρίμα να μην δίνουμε ένα 60αρι-70αρι για να αλλάξουμε λάδια.
-
Τα λεφτα δεν ειναι θεμα...αστειευομουν πριν.
Ομως μου φαινεται κριμα να αλλαξω λαδια τα οποια δειχνουν μια χαρα στο χρωμα τους.Ασε που η Φιατ στο μανουαλι λεει λαδια καθε 30.000χλμ και σου δινει εγγυηση 5 χρονια!!
Προφανως και θα κατι τετοιο θα ηταν υπερβολη αλλα και η αλλαγη στα 5000 μου φαινεται υπερβολη.
Η αντιπροσωπια ειπε να πηγαινω καθε 10.000χλμ οποτε αν παω τωρα μετα τα σερβις δεν θα συμβαδιζουν με τις αλλαγες.
Με το ρυθμο που κανω εγω τα χιλιομετρα τα 10.000χλμ ειναι πολυ κοντα.
Θα το σκεφτω ομως... -
Σχετικά με το θόρυβο στο παράθυρο να πω κι εγώ ότι το πρωί που έχει δροσιά δεν κάνει καθόλου θόρυβο. Αντίθετα το μεσημέρι που το έχω στον ήλιο και το ανοίγω κάνει μια ψιλοφασαρία.
Όσον αφορά τα λάδια εγώ τα άλλαξα στα 10. -
Δεν λέω να αλλάζεις λάδια κάθε 5k χιλιόμετρα. Εννοώ εφόσον συμπλήρωσες 5k συνολικά και τέλειωσε το 'στρώσιμο', κάνε την αλλαγή για να φύγουν τα λάδια με ό,τι έχουν μέσα. Και μετά τα αλλάζεις ξανά στα 10k αν θέλεις να συμβαδίζουν όλα. Κακό δεν κάνεις, καλό κάνεις, εφόσον φυσικά έχεις σκοπό να κρατήσεις το αμάξι για αρκετά χλμ και όχι να το αλλάξεις στα 50-60k.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δεν λέω να αλλάζεις λάδια κάθε 5k χιλιόμετρα. Εννοώ εφόσον συμπλήρωσες 5k συνολικά και τέλειωσε το 'στρώσιμο', κάνε την αλλαγή για να φύγουν τα λάδια με ό,τι έχουν μέσα. Και μετά τα αλλάζεις ξανά στα 10k αν θέλεις να συμβαδίζουν όλα. Κακό δεν κάνεις, καλό κάνεις, εφόσον φυσικά έχεις σκοπό να κρατήσεις το αμάξι για αρκετά χλμ και όχι να το αλλάξεις στα 50-60k.+1
Αυτό ακριβώς έκανα και στα 3 καινούρια αυτοκίνητα που περάσανε απο τα χέρια μου!!!!
-
μονο καλο κανεις αλαζοντας τα πρωτα λαδια (στρωσιματος)οσο πιο γρηγορα τοσο καλυτερα μαζι με το φιλτρο λαδιου.οσο για τις αντιπρωσοπιες που λενε καθε 30000 ειναι μονο μαρκετινιστικο κολπο πουλοντας αμαξια με μεγαλα περιθωρια σερβις
-
το τελευταίο καιρό έχω αρχίσει και σκέφτομαι πολύ το bravo σαν αγορά.. έκανα μια βόλτα και το οδήγησα στην λαμδα αλλά θέλω να το ψάξω λίγο περισσότερο για καλύτερες τιμές-προσφορές αλλά και για ενα καλύτερο test drive..
υπάρχει κάποια αντιπροσωπεία που έχει ξεχωρίσει κανείς εντός Αθηνών?
-
Kαταρχην καλα κανεις και σκεφτεσαι να αγορασεις Bravo.Καθε πρωι που θα το βλεπεις θα χαιρεσαι που το πηρες
Στο θεμα της αντιπροσωπιας δεν θελω να σε παρω στο λαιμο μου αλλα εχω αγορασει 2 αυτοκινητα (το 2002 punto και 2008 bravo)απο την Spicar στην αλιμου και δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα με την εξυπηρετηση τους.
Κατα την γνωμη μου βεβαια αυτα ειναι και λιγο τυχερα... -
Ο χρήστης stred έγραψε:
το τελευταίο καιρό έχω αρχίσει και σκέφτομαι πολύ το bravo σαν αγορά.. έκανα μια βόλτα και το οδήγησα στην λαμδα αλλά θέλω να το ψάξω λίγο περισσότερο για καλύτερες τιμές-προσφορές αλλά και για ενα καλύτερο test drive..υπάρχει κάποια αντιπροσωπεία που έχει ξεχωρίσει κανείς εντός Αθηνών?
Υπάρχει κάτι που μπορώ να σου προτείνω, όσον αφορά την καλύτερη τιμή που ζητάς.
Θα σου στείλω pm, αν σε ενδιαφέρει. -
φιλε ibiza1 αν μπορεις στειλε μου και εμενα ενα pm
Fiat Bravο 2007