Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 207 Rallye
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 207 Rallye
    • 1
    • 2
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    • 33
    • 34
    • 28 / 34
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    7
    663
    4092
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pai-mei last edited by

      Συμφωνώ απόλυτα με Παύλο, καθώς οι παρατηρήσεις μας συμπίπτουν στο 100%.

      με στανταρ τα αμορτισερ-ελατηρια του rc θα καναμε παρτυ

      Εδώ έχει ακολουθηθεί συνταγή Ibiza FR, με θεόσκληρα ελατήρια που σου προσφέρουν αφιλοκερδώς θαυμάσια κοπανήματα...
      Είναι ένας τρόπος να διασκεδάσεις κι αυτός βέβαια...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pskarm last edited by

        exeis Μπει στο rc??
        γιατι εγω σα συνοδηγος δεν ειδα κοπανημα τοσο φοβερο που λες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          taurus last edited by

          [πολύ αργοπορημένη απάντηση]Ε, δεν είναι και πούπουλο, έχω μπει... [/πολύ αργοπορημένη απάντηση]

          Μια ερώτηση τώρα, που προέκυψε από μια συζήτηση με φίλο. Το Rallye είναι καθαρά ελληνικό 'κατασκεύασμα', σωστά? Δηλαδή όλη η δουλειά (σιγά τη δουλειά δηλαδή τα αυτοκόλλητα ) έχει γίνει εδώ και γενικότερα σαν σκέψη ήταν της ελληνικής αντιπροσωπείας (ή κάνω λάθος?).
          Για να γίνει κάτι τέτοιο, λογικά δε θα έπρεπε να πάρει άδεια από τη μαμά Peugeot Γαλλιάς? Την πήρε?
          Ρωτάω επειδή μου κάνει μεγάλη εντύπωση να έδωσε η Peugeot τη συγκατάθεσή της για να γίνει τέτοιο μπαστάρδεμα και τόσο άκυρη χρήση του ονόματος rallye.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            takisb last edited by

            Χωρίς να γνωρίζω, υποθέτω πως είναι μια ακόμα τοπική έκδοση του τύπου ΑΧ Hot, ΒΧ Atout, Clio MTV, 307 Leader, Matsoupitsou fitsoulas κλπ.

            Είπε κι η Lion να βγάλει ένα λίγο φτηνότερο GT και για να προσελκύσει πελάτες, τι καλύτερο από το να χρησιμοποιήσει το rally που στο παρελθόν μοσχοπούλησε...
            Τώρα αν αυτή η μερκετινίστικη κίνηση εγείρει εικονομαχία ή νέο σχίσμα, τι να κάνουμε, θα το ζήσουμε κι αυτό...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              funkyreverend last edited by

              Είδα πάντως στη Θεσσαλονίκη και 107 Rallye.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nidosan last edited by

                Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                Είδα πάντως στη Θεσσαλονίκη και 107 Rallye.

                Ε, καιρός ήταν! Εγώ είχα δει κοντά στο γραφείο μου 307 RC (με τις ζάντες του και με τα ούλα του!).

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  corsadi last edited by

                  Ο χρήστης nidosan έγραψε:
                  307 RC (με τις ζάντες του και με τα ούλα του!).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    melissos last edited by

                    Γειά χαρά σε όλους/όλες,

                    είμαι νέος στο σανίδι (κοντο-πενηνταρίζω) και θα ήθελα γνώμες απο εμπειρία γιά Ραλλάκι (η GT):

                    Πως οδηγώ: γενικώς χαλαρά στη κίνηση (όχι νευρικά, όχι σφηνάκιας, όχι φαναράκιας), με τη ροπή. Συχνότερη διαδρομή εκτός Αθήνας ο δρόμος για Τρίπολη (αγαπημένος μου) με τις ανοικτές καμπές των πολλών. Εκεί προσπερνάω τον περισσότερο πλυθησμό, αλλά με 'ροή' - δε γουστάρω δράματα και ανάποδα. Επίσης σπανίως είμαι μόνος μου γιά να δώσω το κάτι παραπάνω = σύζυγος + 2 (ζαλιζόμενα) παιδιά (;) 13 + 16 ετών.

                    Άρα θέλω ένα καθημερινό τουτούνι, με γεύση, ροπάρα, γκάζι γιά όταν, οικονομικό στα χαλαρά, μη κούτσουρο, λογικό μήκος, να μη χαλάει συνεχώς και με καλό δίκτυο/τιμές αντ/κών. Ακόμα δεν τ'όχω οδηγήσει, αλλά σταματημένο που το έψαξα μου άρεσε - έξω η μισή μούρη που είναι πλαστικός προφυλακτήρας (= η χαρά των αντ/κων σε μικρο-ατύχημα), το ολικό του βάρος, ο πίνακας οργάνων και η ορατότητα πίσω.

                    Θα ήθελα να ξέρω:

                    1. Τελικά κρατάει Γαλλικά το πράγμα (μ'ενδιαφέρει κυρίως η γνώμη ανθρώπων σαν και εμένα, όχι φανατικών παλαιο-Ραλλάκηδων γιατί άαααλλο το παλιό...). Είχα το Κλιό του '91 (απλό 1.4) και πήγαινε τον Τριπόλεως τελικιασμένο χωρίς να ιδρώσω. Τώρα έχω το κοντέϊνερ της Ρενώ (Kangoo 4x4) και πάλι στρίβω μπούνια (με κλισάρες αμαξώματος βεβαίως). Μιλάω γιά άριστο 'πολιτικό' κράτημα, όχι 'αγωνιστικό'. Το σκεπτικό μου με το Ραλλύ δεν είναι να πηγαίνω πολύ πιό γρήγορα στο δρόμο αλλά λίγο πιό γρήγορα με ασφάλεια και περισσότερη οδηγική αίσθηση/χαρά.
                    2. Βλάβες, δίκτυο, τιμές αντ/κων: τι παίζει;
                    3. Πραγματική κατανάλωση χαλαρά στη πόλη (κυρίως εως 3000 σαλ) και με 140-170 έξω (χωρις τρελλά σανιδώματα/λυσσαλέες ορεινές προσπεράσεις). Αν κινούμαι στα 8-10 λτ μέση είμαι οκ.
                    4. Μη έχοντας πρότερη εμπειρία από 17άρα ζάντα, πόσο ευπαθής είναι σε γκούπ (ατζαμής δεν είμαι) και απόλυτη στο κρατάω-κρατάω-κρατάω και ξαφνικά...φεεεεεεεύγωωωωω;

                    ΥΓ: καθημερινη διαδρομή ΟΑΚΑ/Γλυφάδα, καθημερινό 'πάρτυ' στον περ/ακό Καρέα (=σεληνιάζομαι από μικρός...)

                    Ευχαριστώ εκ των προτέρων/Θάνος

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pskarm last edited by

                      αν εχεις να τα δωσεις gt...
                      τα εξτρα που εχει αξιζουν και το κυριοτερο....5πορτο
                      που θα μπουν σε λιγο τα δυο τεκνα πισω?

                      στριβει παρα πολυκαλα το αμαξι και με το esp ειναι ακομα πιο ασφαλες
                      βλαβες τα πρωτα 207ραλλι ειχαν βγαλει τουρμπινα τωρα δεν εχει ακουστει κατι
                      17αρα δε κοπαναει ειναι μαλακο
                      10 μεσα στην αθηνα οριακα το εχεις αν μαθεις να το οδηγεις στρωτα

                      γενικα σε αυτα τα λεφτα δε παιζουν και πολλα all around αυτοκινητα
                      ισως ενα γκολφ ή λεον αλλα ειναι αρκετα μεγαλυτερα

                      εγω παντως θα επαιρνα ενα λεον με τα 140αλογα αν υπηρχε!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Περίπου όπως τα λέει και ο pskarm είναι τα πράγματα... Όντως, το rallye μάλλον δεν αξίζει σαν ολοκληρωμένη αγορά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pskarm last edited by

                          διαφωνω αξιζει για το συνηδητοποιημενο
                          που ειχε ραλλι 106 ή ηθελε να παρει
                          και προτιμα τα 2000 της διαφορας να τα δωσει σε 2-3 πραματακια για ενα εχει ενα σωστο 207ραλλι

                          κακα τα ψεματα με 1800 (και βαλε και αλλα 600 ενα προγραμμα να παει 200αλογα)
                          τι αλλο ξεκαυλωτηρι παιρνεις?

                          υ.γ.ασχετο drdino θα εισαι σερρες 20-21?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Γιαυτό είπα σαν ολοκληρωμένη αγορά.
                            Παίρνεις 'φτηνά' σχετικά άλογα και μετά την διαφορά την ρίζχεις σε βελτιώσεις. Κάτι αντίστοιχο του ίμπιθα φουρου δλδ.

                            απάντηση στο υ.γ.: το σκέφτομαι μόνο και μόνο για να γνωρίσω εσένα, τον 30cm κτλ. Θα δω τι θα παιχτεί με το διάβασμα... Να μπω δύσκολο, γιατί λάστιχα δεν έχω ούτε για δείγμα, και βιαστικά πάλι δεν ξαναπαίρνω. Αν και θα ήθελα πολύ, να δω και τι παίζει με την ανάρτηση...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pskarm last edited by

                              koita o 30cm ειναι οντως εμπειρια να το γνωρισεις γιατι δε εχει και πολυ σχεση με αυτα που γραφει...
                              ο τυπος ειναι απλα απεριγραπτος καταφερε να τσακωθει ακομα και στο facebook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                              απλα δε ξερω με τοσες καταρες αν θα φτασουν πανω τα πεζο μας!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Όλα καλά θα πάνε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pavlos23 last edited by

                                  Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                                  διαφωνω αξιζει για το συνηδητοποιημενο
                                  που ειχε ραλλι 106 ή ηθελε να παρει

                                  Για αυτόν που ήθελε να πάρει μπορεί να είναι καλή επιλογή αλλά για αυτόν που είχε δε θα το πρότεινα. Εκτός και αν δε του άρεσε το 106 του. Καμία σχέση το ένα Rallye με το άλλο 'Rallye'.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pskarm last edited by

                                    εχεις απολυτο δικιο δε το εθεσα σωστα
                                    τα αμαξια δεν εχουν καμια σχεση μα καμια...

                                    απλα το 207 με
                                    600 ενα προγραμμα
                                    1000 ενα quaiffe
                                    ενα διακοπτακι για το esp-off
                                    160 ενα σετ τακακια ds2500
                                    και ενα καλο συμπλεκτη (απαραδεκτος ο μαμα και για αυτο δυσανασχετει το σαζμαν)

                                    δηλαδη βια 20000
                                    γινεται οπλο και μπορει να σου προσφερει αρκετες συγκινησεις για τα δεδομενα της σημερινης εποχης

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pavlos23 last edited by

                                      Μακάρι, πολύ θα ήθελα να οδηγήσω ένα τέτοιο.
                                      Για τις διαφορές λόγω ESP κυρίως και μπλοκέ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nidosan last edited by

                                        Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                                        βαλε και αλλα 600 ενα προγραμμα να παει 200αλογα

                                        Το 207RC την ακούει λόγω ιντερκούλερ αν το πουσάρεις 200-210 και το Rallye όχι?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pskarm last edited by

                                          ειδικα με το μπλοκε einai απλα αλλο αμαξι...
                                          η ροπη το βοηθα να κλειδωνει αμεσως και να σου βιδωνει μεχρι αηδιας τη μουρη ενω ακομα και το esp μπαινει πιο σπανια αφου το αμαξι στριβει πιο στρωτα

                                          nido ολα την ακουν πανω απο τα 200 αλογα ειτε rc ειτε gt
                                          απλα το gt-ραλλυ λογω εξατμισης και εν κλικ μικροτερης τουρμπινας δε περναει τα 200 με τιποτα
                                          το rc που μπορει να δωσει και λιγο ακομα δε το κανει λογω ζεστης

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nidosan last edited by

                                            Το ερώτημά μου είναι πόσο αξιόπιστα το φτάνεις στα 200 το GT/Rallye μόνο με πρόγραμμα. Ή το '200' που λέμε είναι ~190 στην πράξη, που ακούγεται ότι είναι ΟΚ από θερμοκρασίες ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 28 / 34
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr