Γειά χαρά σε όλους/όλες,
είμαι νέος στο σανίδι (κοντο-πενηνταρίζω) και θα ήθελα γνώμες απο εμπειρία γιά Ραλλάκι (η GT):
Πως οδηγώ: γενικώς χαλαρά στη κίνηση (όχι νευρικά, όχι σφηνάκιας, όχι φαναράκιας), με τη ροπή. Συχνότερη διαδρομή εκτός Αθήνας ο δρόμος για Τρίπολη (αγαπημένος μου) με τις ανοικτές καμπές των πολλών. Εκεί προσπερνάω τον περισσότερο πλυθησμό, αλλά με 'ροή' - δε γουστάρω δράματα και ανάποδα. Επίσης σπανίως είμαι μόνος μου γιά να δώσω το κάτι παραπάνω = σύζυγος + 2 (ζαλιζόμενα) παιδιά (;) 13 + 16 ετών.
Άρα θέλω ένα καθημερινό τουτούνι, με γεύση, ροπάρα, γκάζι γιά όταν, οικονομικό στα χαλαρά, μη κούτσουρο, λογικό μήκος, να μη χαλάει συνεχώς και με καλό δίκτυο/τιμές αντ/κών. Ακόμα δεν τ'όχω οδηγήσει, αλλά σταματημένο που το έψαξα μου άρεσε - έξω η μισή μούρη που είναι πλαστικός προφυλακτήρας (= η χαρά των αντ/κων σε μικρο-ατύχημα), το ολικό του βάρος, ο πίνακας οργάνων και η ορατότητα πίσω.
Θα ήθελα να ξέρω:
- Τελικά κρατάει Γαλλικά το πράγμα (μ'ενδιαφέρει κυρίως η γνώμη ανθρώπων σαν και εμένα, όχι φανατικών παλαιο-Ραλλάκηδων γιατί άαααλλο το παλιό...). Είχα το Κλιό του '91 (απλό 1.4) και πήγαινε τον Τριπόλεως τελικιασμένο χωρίς να ιδρώσω. Τώρα έχω το κοντέϊνερ της Ρενώ (Kangoo 4x4) και πάλι στρίβω μπούνια (με κλισάρες αμαξώματος βεβαίως). Μιλάω γιά άριστο 'πολιτικό' κράτημα, όχι 'αγωνιστικό'. Το σκεπτικό μου με το Ραλλύ δεν είναι να πηγαίνω πολύ πιό γρήγορα στο δρόμο αλλά λίγο πιό γρήγορα με ασφάλεια και περισσότερη οδηγική αίσθηση/χαρά.
- Βλάβες, δίκτυο, τιμές αντ/κων: τι παίζει;
- Πραγματική κατανάλωση χαλαρά στη πόλη (κυρίως εως 3000 σαλ) και με 140-170 έξω (χωρις τρελλά σανιδώματα/λυσσαλέες ορεινές προσπεράσεις). Αν κινούμαι στα 8-10 λτ μέση είμαι οκ.
- Μη έχοντας πρότερη εμπειρία από 17άρα ζάντα, πόσο ευπαθής είναι σε γκούπ (ατζαμής δεν είμαι) και απόλυτη στο κρατάω-κρατάω-κρατάω και ξαφνικά...φεεεεεεεύγωωωωω;
ΥΓ: καθημερινη διαδρομή ΟΑΚΑ/Γλυφάδα, καθημερινό 'πάρτυ' στον περ/ακό Καρέα (=σεληνιάζομαι από μικρός...)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων/Θάνος