-
δεν εχει τεκμήριο γιατί στο δίνουν με τη σύνταξη μαζί
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
το τιιντα μοσχοπουλαει...νομιζω οτι το συγχρονο οικονομικο συστημα εχει φτιαχτει πανω στον μεσο ελληνα...Μάλλον δεν μπορείς να αντισταθείς στην προσιτή του πολυτέλεια η οποία είναι πρωτόγνωρη για τα δεδομένα της κατηγορίας.
-
βγηκαν οι ταξινομησεις, οχι ομως τα segments
-
-7,9% βουτιά στις ταξινμήσεις Αυγούστου σε σχέση με τον Αύγουστο του 07
-
Kαι που να δείτε το Σεπτέμβρη τώρα με τα τεκμήρια..
-
Μικρότερες πωλήσεις από τον προηγούμενο έτος (19819 έναντι 21524 πέρυσι).
Η Toyota παρεμένει πρώτη με 1987 οχήματα και 10% (έναντι 9.9% πέρυσι και 2124 οχημάτων). Η Hyundai πέρασε 2η με αύξηση σε σχέση με πέρυσι 1530 οχήματα έναντι 1476. Η VW κράτησε τα ποσοστά της 7.3% της αγοράς και παρέμεινε στην 3η θέση. Η οπελ 4η από 2η και η Ford 5η από 4η με απώλειες στα ποσοστά. 6η θέση για την FIAT που πρακτικά είδε το κομμάτι της στην αγορά να αυξάνεται κατά 45% (5.4% από 3.7%). Η Suzuki χάνει μία θέση και 0.7 μερίδιο αγοράς (είναι στο 5.0%). Την δεκάδα κλείνουν οι Citroen, Skoda & Nissan με τις 2 τελευταίες να μπαίνουν στην δεκάδα.
Σε επίπεδο περιοχών η Toyota είναι 1η σε Αθήνα, Κρήτη, Αιγαίο, Πελλοπόνησο και Κεντρική Ελλάδα, η Οπελ στην Θεσσαλονίκη, η Hyundai στην Ήπειρο και Μακεδονία, η Citroen στη Θράκη και τέλος η Nissan στα Ιόνια....
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
Kαι που να δείτε το Σεπτέμβρη τώρα με τα τεκμήρια..Είμαι πραγματικά περίεργος να δω νούμερα. Αν και πολλά αυτοκίνητα έχουν παραγγελθεί εδώ και μήνες. Η ταξινόμηση γίνεται με την παράδοση, τον εκτελωνισμό, ή όταν βγαίνουν πινακίδες;
-
Οταν βγαίνουν πινακίδες!
-
Ανακοινώθηκαν και τα Segments.
-
-
Καλή μου πεθερούλα???
Ναι?
Δεν θα μας πεις τίποτα για τον Αύγουστο??
Αφού είχαμε πει ότι θα πάω διακοπές...
Έλα....
Καλά λοιπόν....
4x4 ATV
Terios & Suzuki έχουν δέσει τις 3 πρώτες θέσεις και δεν λένε να φύγουν από εκεί λες και τους έχουν κολλήσει με κυανο-ακρυλική κόλλα. Μετά τα οχήματα των 15~20 χιλιάδων ευρώ τα οχήματα που ο καταραμένος Αλογοσκούφης γλυκοκοιτάει ως τεκμήρια.... X3, Cherokee, X5. Κατά τα άλλα μεγάλη κρίση ο Έλλην και τα λεφτά λειψά.... Με το πετρέλαιο στα 120$ και ανέβαινε δεν έλεγε να πάψει να αγοράζει οχήματα των 16+ λίτρων στα 100....
4Χ4 SUV
To Ιγκουάνα από την Τιγκουάνα πήρε κεφάλι... Μπα μάλλον στην οροφή των 300 οχημάτων το μήνα είναι.... Καλά ούτε Ferrari να αγοράζαν... Μήνες αναμονή σαν εκείνους τους Σχιστομάτηδες πριν 2 χρόνια της HONDA που προσπαθούσαν με ένα εργοστάσιο να καλύψουν όλη την Ευρώπη.... Το RAV4 πρέπει να ρίξει και άλλο τη τιμή ή επιτέλους να μπει το Valve-whatever γιατί όταν ανοίξει η αγορά στα μικρά τουρμπάτα το βλέπω να πάει στην Ελλάδα άπατο..... Από το πουθενά το X-trail πετάχτηκε 3ο (τελικά αυτά τα EcoProfit τι σου κάνουν...). Σίγουρα είναι οικολογικότατο να πετάς ένα μικρό 1100 των 700 κιλών για ένα 2000 με βάρος 1.5 τόννους και κατανάλωση που αν πέσει κάτω από τα 12 πρέπει να ανάψεις λαμπάδα στον Άγιο Ονούφριο τον Βενζινοβγάλτη. Το SX4 αν το Σεπτέμβριο δεν πάρει τα πάνω του το βλέπω να χάνει την 2η θέση και είναι κρίμα.... Το μόνο SUV που θα αγόραζε η πεθερούλα για να μην πονά η μέση τους στους φανταστικούς Ελληνικούς Δρόμους.... (Α ρε τσοπάνη, Λαρισσαίε.... Δεν θα σε πετύχω στο δρόμο θα σε αφαλοκόψω..... Τι τα τέλη πάνε στην ΚΕΔΚΕ...??? Και εγώ χέστηκα γιατί η ΠΑΘΕ είναι καλύτερη που όταν ανεβαίνω στα Καμμένα Βούρλα για τα Ιαματικά μου λουτρά κάθε λίγο και λιγάκι μου ξεκολλά η γέφυρα από το γκάπα γκούπα.... Τι τα πήραν οι Ιδιωτές... Να σε βράσω που πληρώνω και δρόμο δεν βλέπω....)
Α
Κοίτα ρε παιδάκι μου αυτοί οι Κορεάτες.... Αυγουστιάτικα δεν μπορεί να είναι αγορές για ενοικίαση. Και βρέθηκαν και 1οι. Όχι ότι το Πάντα πάει άσχημα αλλά μάλλον το 500άρι το κανιβάλισε και αυτό συνεχίζεται. Το fortwo μάλλον δεν έμεινε από ατμό αλλά θα δούμε... Αυτό το Cuore όμως λίγο φθηνότερο να ήταν (στην πλήρη έκδοση) και λίγο καλύτερη διαφημίση να είχε θα έπρεπε να ήταν τουλάχιστον σε +50% στις πωλήσεις. Το Splash είναι μόλις 14 οχήματα πίσω από το Agila που εν χορώ όλοι οι ντόπιοι οίκοι ειδικών Δημοσιογράφων το είχαν βγάλει καλύτερο γιατί το service είναι σε πιο αραιά διαστήματα. Κάνει κανείς με ένα όχημα πόλης 15000 χιλιόμετρα το χρόνο??? (στην Ελλάδα τουλάχιστον??). Τι το Twingo βρέθηκε με 90 οχήματα... Κάτι αρχίζει και κινείται εκεί στο Βασίλειο της πρώην Μανιατοπουλίας...... ή όχι??? Aαα κάπου εκεί προς το τέλος του έτους έρχεται το IQ. Και να είμαστε βέβαιοί ότι θα πουλήσει πολύ καλά σε όλους αυτούς που θέλουν το Smart αλλά έχουν και 2 παιδιά να πάνε στο σχολείο το πρωί (και δεν μπορούν να το πάρουν....). Αρκεί η τιμή να είναι αντίστοιχη του Γερμανού....
Β
Τελικά αυτή η Τουότα εδώ στην Ελλάδα ρε παιδάκι το κοκκαλάκι της νυχτερίδας έχει. 17 χιλιάρικα για το πλήρως εξοπλισμένο Yaris (στην τιμή που αγοράζεις Bravo με +40 ίππους) αλλά εκεί δεν λέει να αφήσει το Corsa να ξεφύγει... Το Swift αλλάζει??? Αμ δεν το βλέπω! Το ίδιο και το Getz που ήδη έχουν βγει φωτογραφίες του i20 (o κλώνος του Corsa). Και εκεί δεν το βλέπω.... Στους επόμενους μήνες πάντως θα γίνει χαμός με τα i20, Fiesta να αλλάζουν. Αυτό το Polo ποιός θα το βγάλει από την μιζέρια του?? Σκοτώστε να πάει στο καλό.... Αμ αυτό το Colt. Τι τραγωδία είναι αυτή.... Μία καμπάνια ρε αδελφέ? Μία μείωση τιμής?? (τώρα που το NEDCAR θα αρχίσει να φτιάχνει και Outlander..). To 2άρι συνεχίζει την πορεία του και το Jazz προς το τέλος του έτους θα έπρεπε να θεωρείται ως η πολυαναμενόμενη άφιξη από την χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου (και της Δύουσας Αυτοκίνησης όπως φαίνεται...) αλλά... αυτός ο αναθεματισμένος ο Σ θα φροντίσει για μία τιμή φυσιολογική ή θα μας πουλήσει premium αλογομούρη???? Άντε ρε εκεί στον Σ ρε.... Ξυπνάτε.....!!!!!!!!!!!!! Α να μην ξεχάσω... έχουμε και νέα από την Citroen??? θα πουλά το καινούργιο 400 κομμάτια (όσα πούλησαν το C2, C3) τον Αύγουστο??? Μπα δύσκολο εκτός και αν μπουν οι τουρμπάτοι κινητήρες και αποκτήσει ο φτωχός έναν λοχία με 175 άλογα και τιμή κάτω από τα 18 χιλιάρικα (και σίγουρα φθηνότερο από το πιο πρεμιούμι το Κορσίδι...). 17 οχήματα η Mito....
C
Είπαμε η κρίση κρίση αλλά το Auris Auris... Η αγορά έχει ασφιξία.. Ο πόνος και η φτώχια θερίζουν??? Πως ρε παιδιά τότε το Auris συνεχίζει να πουλά (και όπως φαίνεται θα συνεχίζει καλά καθώς άρχισαν και οι εκπτώσεις) τόσο καλά... Να δω βέβαια τι θα κάνει και το Golf τους επόμενους μήνες που το turbo θεωρητικά θα βοηθά στα τεκμήρια. Μόνον να μην θέσουν ως τεκμήριο το κόστος συντήρησης γιατί η VW θα πάει άπατη στην Ελλάδα..... Το Astra αλλάζει??? Μα είναι πρώτο γιατί (στο σύνολο)??? Εκεί στην 6η θέση φιγουράρει και το Ceed. Αυτό ντε που ο Έλληνας δεν θα αγόραζε ποτέ γιατί είναι Κορεάτικο.... Ναι θα αγοράσει το Ευρωπαϊκό με το 60% των τμημάτων του να έρχονται από την Κίνα και να συναρμολογείται από Τσετσένο πρώην αντάρτη.... (σε κάποια χώρα της Ανατολικής Ευρώπης...). Ε ούστ... Γιατί λοιπόν όχι σε ένα προιόν που φτιάχνεται εντός της ΕΕ??? Το Civic φαίνεται να είναι το μόνο όχημα που σώζει την κατάσταση για την HONDA... (καλά πόσα υβριδικά σκοπεύουν να πουλήσουν και ειδικότερα πως τα καταφέρνουν με τους ταρίφες????). Οι σταθερές αξίες παραμένουν σταθερές (Focus) αν και η εταιρεία έχει μαζέψει τέτοια χρέη που η Fannie & Fredie φαντάζουν ψιλικατζίδικα...... Το Tiida πουλά περισσότερο από το Corolla??? Καλά το Corolla είναι 4θυρο μόνον το Tiida είναι ότι θέλεις.... Το i30, 308, Bravo συνεχίζουν τις μίζερες πορείες τους. 24 οχήματα η Delta. To impreza μετά τις μειώσεις τιμών φαίνεται να περνά σε μία χάλια από μία ανύπαρκτη πορεία.... Αυτό το Beetle τι το εισάγουν????
D
Το Α4 πήρε κεφάλι. Και καθώς σε αυτές τις κατηγορίες το καλοκαίρι είναι καλή περίοδος πωλήσεων (καθώς οι φτωχοί πάνε διακοπές και παραλαμβάνουν Σεπτέμβριο ενώ οι πλούσιοι διασκεδάσουν Αύγουστο στην ΑΘήνα και εξαφανίζονται το Σεπτέμβριο στο Εξωτερικό) αυτό είναι σημαντικό. Πίσω το αμάξι που κάποτε διαφήμιζε ο Αλόνσο αυτός που ούτε ζωγραφιστό δεν θέλουν να βλέπουν στην McLaren. Η μαούνα (εεμ sorry..) το Mondeo ανέβηκε 3ο το μήνα και πήρε μία μικρή ανάσα και παράταση ζωής (πριν το καθαρίσει το Passat). Τουρμπό κύριοι θέλει η μαούνα..... Και όχι 2.5Τ γιατί θα μας πιάσει ο Αλογοσκούφης... Δεν φτάνει που έχουμε τις καλύτερες σχέσεις με τους Βενζινάδες δεν θέλουμε να πιάσουμε παρέες στο ΥΠΟΙΚ. Το Prius ξεφούσκωσε?? Μπα μάλλον οι καραβιές έρχονται πιο αραιά καθώς δεν προλαβαίνουν την αγορά της Αμερικής... Πάντως καλό θα είναι να ξεφουσκώσει λίγο μπας και πάψουν να ζητούν τιμή premium για ένα αμάξι που στις ΗΠΑ πουλιέται στη μισή ακριβώς τιμή (και αυτό μετά την άνοδο του Δολλαρίου....). Η Vectra ετοιμάζει να δώσει τη θέση της στο Insignia όπως και το Avensis που θα δώσει τη θέση του στο καινούργιο Avensis...
Ααα μεγάλα νέα... ΤΙ??? Το Accord πούλησε 15 κομμάτια..... Πάμε παρακάτω....
Ε
Τι είχες Γιάννη??? Τι να έχω.... Πότε θα κάνει ξαστεριά και ο Γερμανός θα φύγει??? Μπα στη συγκεκριμένη κατηγορία τώρα και με την αύξηση των αποζημιώσεων των Βο(υ)λευτών (αυτόματα καλέ δεν το ξέρατε??? Το είχαν ψηφίσει πριν χρόνια και το είχαν ξεχάσει.... Μετά φταίνε οι Δικαστικοί...). Τώρα αν δεν είσαι Audi, BMW, Merc τι θέλεις και πουλάς εδώ??? Ενδιαφέρον παρουσιάζει η κατακρίμνηση της X-Type. Μάλλον Ινδία και Premium είναι μία έννοια που ταιριάζει μόνον στους Ελέφαντες....
F & G
Αυτοδυναμία υβριδική.... Δεν υπάρχει κατηγορία που μοντέλλο να πουλά περισσότερο από τα μισά (στην F το GS450h)... Τώρα αν κάποιος πριν χρόνια έλεγε ότι στις F και G το Lexus θα πουλά περισσότερο από την Merc θα τον έλεγαν τρελλό. Σήμερα που κάτι ο ΕΦΚ κατανάλωσης λείπει, κάτι η κυκλοφορία στο δακτύλιο, κάτι τα Hybrid μέσα σε μπλε χρώμα σε μαούνες των 2.5 τόννων που καίνε στη πόλη όσο ένα οποιοδήποτε οικογενειακό (το οποίο θεωρείται βρώμικο....) και να η Lexus εκεί που δεν την περίμενε κανείς...
Σας βαρέθηκα όλους...... άντε ας γράψει κάποιος άλλος για τα επόμενα segments γιατί η πεθερά πεινάει και έχει και Spa σήμερα.....
-
χρήστο στα lexus είναι οι βουλευτές μέσα....!!!!
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
χρήστο στα lexus είναι οι βουλευτές μέσα....!!!!Με εξαίρεση το Σταθάκη και τον Γεωργάκη (κατά τις εκλογές) κανείς από τους Βο(υ)λευτές μας δεν έχει Lexus καθώς είναι τσίπιδες και αγοράζουν αυτά που τους δίνει η Βο(υ)λή δωρεάν.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
χρήστο στα lexus είναι οι βουλευτές μέσα....!!!!
Με εξαίρεση το Σταθάκη και τον Γεωργάκη (κατά τις εκλογές) κανείς από τους Βο(υ)λευτές μας δεν έχει Lexus καθώς είναι τσίπιδες και αγοράζουν αυτά που τους δίνει η Βο(υ)λή δωρεάν.
....από τα οποία,80 είναι Lexus
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
.....lkar is that you?
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
χρήστο στα lexus είναι οι βουλευτές μέσα....!!!!
Με εξαίρεση το Σταθάκη και τον Γεωργάκη (κατά τις εκλογές) κανείς από τους Βο(υ)λευτές μας δεν έχει Lexus καθώς είναι τσίπιδες και αγοράζουν αυτά που τους δίνει η Βο(υ)λή δωρεάν.
....από τα οποία,80 είναι Lexus
http://www.e-tipos.com/newsitem?id=48210' target='_blank
sorry έχουμε και το leaaaasing.........
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
.....
lkar is that you?
Kαι εγώ αυτό αναρωτιόμουν.
-
Κατηγορια 4Χ4 atv:
Aυτα ειναι...
Τετοια βλεπει Αλογοσκουφης και θα μας πηδησει συλληβδην.
Ενεργοβορα, τεραστια, στη συντριπτικη τους πλειοψηφια και το βασικωτερο χωρις ουσιαστικο λογο που να δικαιολογει το 6% μεριδιο που εχουν στην αγορα.Κατηγορια 4Χ4 suv (ή αλλιως το atv του μικρομεσαιου).
Αν η vw ειχε να διαθεσει στην αγορα 600 tiguan παλι sold out θα ειχε.Ομοιως αν ειχε να διαθεσει 900.
Κατα τα αλλα η suzuki πουλαει απο κεκτημενη ταχυτητα (βλ.ονομα) και το SX4 κανει (και θα συνεχισει να κανει) παρτυ, στελνοντας ηχηρο μυνημα στους συνεταιρους στο Τορινο πως δεν αρκει το καλο προϊον (βλ 16) χρειαζεται και η φημη.Και να σκεφτεις κανεις οτι ο Καισαρας και η γυναικα του (τιμια ή οχι) Ιταλοι ηταν.
Οι Νεοι Γαλλοι απο την αλλη μονο ικανοποιημενοι μπορει να ειναι απο τα νουμερα που πετυχαινουν μιας και οι κλωνοι ειναι(?) ακριβωτεροι απο το πρωτοτυπο Outlander και μαλιστα χωρις την εξωθεν καλη μαρτυρια (βλ. αξιοπιστια) που το συνοδευει...Segment A.
Οι Κορεατες καλυπτουν με ιδιαιτερη επιτυχια το κενο που αφησαν οι Ιαπωνες.
Αξιοπιστα καλοφτιαγμενα και φτηνα αυτοκινητα με ανταγωνιστικο κοστος χρησης.
Μπραβο τους και εις ανωτερα αν και ελπιζω οχι ακριβωτερα γιατι οι Κινεζοι, οι Ρουμανοι και οι Ρωσοι περιμενουν στη γωνια να καταλαβουν τη θεση τους.Ακομα ενα μαθημα που πρεπει να παρουν οι Ιταλοι ειναι η επιτυχια του Panda και του 500.
Δειχνει δηλαδη οτι οι εκ Δυσμων γειτονες ειναι απαιχτοι στη κατηγορια αρκει αυτο που κανουν να το κανουν καλα και να το πουλανε φτηνα.Στη περιπτωση των τριδυμων τωρα αποδεικνυεται ποσο πολυ μεγαλη σημασια εχει φημη μιας εταιρειας αλλα και ποση δουλεια χρειαζεται να τη χτισεις.
Segment B.
Deutschland uber alles αλλα και Japan rules.
Κατα τα αλλα αξιοπροσεκτη η πορεια του Fabia με δεδομενη την 'ιδιαιτερη' εμφανιση του και τις αδυναμιες της αντιπροσωπειας σε after sales service.
To πολο καλα κρατει το Ibiza καλα τα παει αν υποθεσουμε οτι τα 300 τοσα κομματια αφορουν τη νεα γενια.
Επισης και το Grande Punto καλα τα παει αν συνυπολογιστει το γεγονος οτι το δικτυο της Φιατ δεν ειναι οτι καλυτερο σε after sales service.Oι Γαλλοι και παλι πρεπει να πουν ευχαριστω μιας και οχηματα σαν το c2, c3 πουλανε ακομα, και ιδιαιτερα οι της Renault πρεπει να κανουν και ευχελαιο που αρχιζουν να ξεπερνανε καπως τη τραγικη κατασταση που τους αφησε κληρονομια ο Μανια.
Για τη Mi.To ειναι νωρις να βγουν συμπερασματα, σε κανα εξαμηνο ισως.
Αξιζουν συγχαρητηρια παντως στον ευτυχη ιδιοκτητη που επελεξε το Rover 25 Οπως και σε εκεινον που αγορασε το Thalia.
Segment C.
K εδω μια απο τα ιδια.
Τα γερμανικα/γερμανογενη μοντελα απο μονα τους κατεχουν το 40% της κατηγοριας.
Αλλα και το Αuris παιζει δυνατα.
Αstra: Aν και στη δυση της καριερας του πουλαει παρα πολυ καλα και δειχνει το δρομο στον αντικαταστατη του.
Αuris:ή πως ενα αυτοκινητο που δε ξεχωριζει ιδιαιτερα και με καπως τσιμπημενη τιμη πουλαει λογω ονοματος και πολυ καλης φημης της μαρκας.
Golf:Δυστυχως οι TSI συνεχιζουν να μη σπανε και οι ανταγωνιστες κατεβαζουν πλερεζες.
Αν τα τεκμηρια επανελθουν πολυ πιθανο να κατηγορηθει ο Αλογοσκουφης οτι πηρε μιζα απο τους Γερμανους.
Focus: Να τι γινεται οταν η αντιπροσωπεια θελει να πουλησει και παρουσιαζει χρηματοδοτικα προγραμματα συνδυασμενα με εξυπνη διαφημιση για ενα πολυ καλο προϊον.
Octavia:Αν και οχι φτηνο με τους υπαρχοντες κινητηρες πουλαει καλα.Φαινεται οτι η καριερα του σαν ταξι βοηθαει και την πολιτικη εκδοση.('Δε μπορει κατι ξερουν οι ταριφες και αγοραζουν Οctavia Avensis και Μercedes'....)Aκομα και η πρωτη εκδοση (παρουσιαστηκε το '95) καλα τα παει.
Μαθηματα προς διαφορους για το πως 'χτιζεις' εικονα απο το μηδεν ουσιαστικα.
Φαντασου λεει τωρα να ερθει και ενα Face lift συνοδευομενο απο τους 'καταραμενους' ΤSI που επιμενουν παροτι πιεσμενοι να μη σπανε.
Ceed:Τα ειπαμε για τους Κορεατες.Μπραβο τους.Απο το μηδεν φτιαχνουν μια 'δυναστεια' που μπορει να κοιταει τον ανταγωνισμο στα ματια και ενιοτε να τον κερδιζει.Τουλαχιστον σε πωλησεις.
Leon:Καλο πακετο σε καλη τιμη επρεπε να ειναι κανα δυο θεσεις ψηλοτερα.
C4:Καλα χρηματοδοτικα, καλες τιμες και το μικρομεσαιο της citroen συνεχιζει να παραμενει παραδοσιακα (ΒΧ ΖΧ) ψηλα.
Α3:Ευτυχως που υπαρχει αυτο για να μπορουν ολοι οι αλλοι να ψωνιζουν φτηνοτερα Golf, Octavia, Leon.
Ο ορισμος του υπερτιμημενου που αποδιδει κερδη.
ΤΙΙDA:Μας αρεσει δε μας αρεσει 'τα Nissan δε σπανε δε χαλανε αρα εχουμε το κεφαλι μας ησυχο γιαυτο και το αγοραζουμε'.
Subaru, Alfa Romeo:Το ονομα απο μονο του δε πουλαει αν δε συνδυαζεται απο καλες τιμες.Και παλι προκαλει συγκινηση αγοραστης του ΜG ZS.
Segment
Δεδομενης της καταληψης των δυο πρωτων θεσεων απο τις γνωστες εταιρειες εχουμε και λεμε:
Mondeo:Tεραστιο μεν, κουρσα δε αρα η χαρα του Ελληνα.
Passat: Αυτο κοιμαται και ο Αλογοσκουφης δουλευει για τη παρτη του.Εχει και καλες τιμες ειναι και καλοφτιαγμενο και κουρσαρα βεβαιως βεβαιως οποτε καλα κανει και ειναι ψηλα στοχευοντας ακομα ψηλοτερα.
A4:Παναγιτσα μου κρατα το ψηλα για να μενει το Passat φτηνο.
Μazda 6:Σαφως και αδικειται.Επειγοντως μεγαλυτερες εγγυησεις και καλυτερα χρηματοδοτικα γιατι το (πολυ) ΚΑΛΟ προϊον υπαρχει.
Volvo Saab:Πανηγυρι θα πρεπει να κανουν οι Σουηδοι αφου πουλανε τους κλωνους ακριβωτερα απο τα αντιστοιχα πρωτοτυπα χωρις να ειναι πουθενα καλυτεροι.
Α159:Ριξτε τις τιμες λεμε...
Η καθιστε με τα 'περασμενα μεγαλεια και δηηγωντας τα ....' -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
.....
lkar is that you?
Kαι εγώ αυτό αναρωτιόμουν.
Το πνεύμα του μερικές φορές ΝΑΙ.
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Στη περιπτωση των τριδυμων τωρα αποδεικνυεται ποσο πολυ μεγαλη σημασια εχει φημη μιας εταιρειας αλλα και ποση δουλεια χρειαζεται να τη χτισεις.
τι εννοείς;
Oι Γαλλοι και παλι πρεπει να πουν ευχαριστω μιας και οχηματα σαν το c2, c3 πουλανε ακομα
γιατί τι παραπάνω έχει ένα Colt ή ένα Swift από το C2; Με 9,5 χιλιάρικα παίρνεις το 1.1 των 60 ίππων και κάνεις την δουλειά σου στην πόλη ενώ με 15 χιλιάρικα παίρνεις το 125αρι...πόσο κάνει το Swift Sport;
('Δε μπορει κατι ξερουν οι ταριφες και αγοραζουν Οctavia Avensis και Μercedes'....)
ε δεν υπάρχουν κ άλλοι που να πωλούν εκδόσεις ταξί...άντε καναν Νissan Bluebird ή κανα Mitsu αλλά κ αυτά δεν σπάνε
ΤΙΙDA:Μας αρεσει δε μας αρεσει 'τα Nissan δε σπανε δε χαλανε αρα εχουμε το κεφαλι μας ησυχο γιαυτο και το αγοραζουμε'.
Υπάρχουν και άλλα ιαπωνέζικα δεν σπάω δεν χαλάω (π.χ. Mitsu Lancer) ακόμα και κορεάτικα σεντάν (Kia Rio). Αυτό το έκτρωμα δεν θα το αγόραζα προσωπικά ούτε για την αξιοπιστία του. Aπλά κάποιοι έχουν μείνει στην εποχή του Sunny by Volos.
--> ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές)