-
χαιρομαι, τωρα αρχιζει η κουβεντα
καταρχας, το οικονομικο θεμα και τα λοιπα ειναι του GTZ εμεις απλα κουβεντα κανουμε.
Εγω παρολιγο να παρω το κλιο το 1.4 αλλα πηρα το πολο, για τους εξης λογους:
στην οικογενεια ηδη υπαρχει ενα golf GT με ενα σετακι bilstein οποτε ενα σβελτο αμαξι ηδη υπαρχει για να κανω το κεφι μου. **Οποτε πηγαμε για ενα μικρο αμαξι **μεχρι το πολυ 11000ευρα
η λυση VW προτιμηθηκε γιατι το κλιο ειναι πιο ακριβο στα κυβικα αυτα, ειναι πλεον αρκετα χρονια στην αγορα, δεν ειναι VW. Επιπλεον το πολο ειναι καινουργιο, ειναι VW και σημαντικο, εχω το πιο αξιοπιστο-τιμιο-φτηνο συνεργειο για VW που για μενα μετραει παρα πολυ.
Αν το κλιο ηταν πιο φτηνο, επειδη το εχω οδηγησει και μου αρεσει πολυ , θα το ειχα παρει...
Μετανιωνω που δεν εβαλα λιγες δοσεις να παρω το πολο με τα 100 αλογα ή το κλιο....Βλεπετε στην οικογενεια εχουμε νοοτροπια 'τις μετροιτης'....(οχι δεν εχουμε πιστωτικες )
το πολο εφτασε με το κλειδι στο χερι 12500ευρα...τι απολαμβανω στο πολο:
αμαξι μεγαλυτερης κατηγοριας με οτι συνεπαγεται αυτο.
τσιμεντενιο αμαξωμα, ποιοτητα κυλισης στη κορυφη της κατηγοριας
θεϊκο στη πολη, ξεκουραστο , ωραιο τιμονι-σασμαν
ροπη χαμηλατι δε μου παει:
δυσανεσχετει αν αρχισεις να το κυνηγας γιατι ειναι μαλακο πολυ, αποδιδει μεχρι τις 5000σαλ, ανεβαινει η καταναλωση, δεν ειναι στο χαρακτηρα του.
αλλα για αυτη τη χρηση εχω το γκολφακι μου που ειναι αστεριτο κλιο ειναι αξιο αυτοκινητο, αυτο που λεω εγω ολοκληρωμενο, αλλα λιγο παλιο πια.
Νομιζω οτι ειναι ΚΑΙ αξιοπιστο για αυτο μπαινω στο κοπο να το συγκρινω με το πολο...Τουλαχιστο να ειναι το ιδιο αξιοπιστα???? Ποιος ξερει αραγεΠαντως επειδη τα VW τα ξερω αρκετα καλα, τα εμπιστευομαι αναλογα. Ο καιρος θα δειξει για το πολο. Εγω δεν βιαζομαι να βγαλω πορισμα απο τα 1000 χλμ. Το αμαξι θα ΑΡΧΙΣΕΙ να δειχνει στη 3τια τι αξιζει απο αντοχη...
α και αυτο με το ηλ. γκαζι
Στηναρχη ειχα σπαστει , δε μπορουσα να το οδηγησω σχεδον!μετα απο 13600χλμ:
ΜΙΑ ΧΑΡΑ! το αμαξι εχει 'λυθει' και το μοτερ συνεργαζεται ΑΨΟΓΑ με το ηλ. γκαζι. Καμια φορα δισταζει αν πατας πολυ ελαφρα το γκαζι με χαμηλες στροφες. Αλλα καμια σχεση με το πως ηταν στις αρχες, οπου ηταν σκατα...
Δεν ειπαμε οτι ειναι σαν να εχει ντιζα, αλλα ειναι ΟΚ, δεν δημιουργει κανενα προβλημα.οσο για το 100αρι:
αν βγαλεις τον προκαταλυτη νομιζω θα εχει στυλ οπως στο προηγουμενο πολο. Υποθεση κανω.....
Με αναρτηση-ζαντες εχεις ενα πολυ καλο σπορτιφ αμαξακι. Ναι θα φτασει αρκετα λεφτα αλλα θα ειναι VW ....(ξερω τωρα θα αρχισουν οι ειρωνιες... )επιλογος:
το 75αρι ειναι σουπερ γι αμαξι πολης. Τουλαχιστο ειναι 'πιο αμαξι' αναμεσα στα μικρα...Αυτη η γνωμη μου και νομιζω δεν απεχει και πολυ απο τα συγκριτικα που εχω διαβασει.... -
Συμφωνώ ότι το Κλιώ έχει παλιώσει. Παρά το γεγονός ότι ο αντικαταστάτης αργεί ακόμα (ακόμα δεν παρουσιάστηκε κάτι,άρα κατά την αρχή του 2005), ίσως έχει παρακυκλοφορήσει με το υπάρχον σχήμα του. Τώρα για την τιμή του, αν δεν κάνω λάθος, τον Μάιο που πήρες το Πόλο, έκανε 11600 (έλειπαν ζάντες+μεταλλικό+προβολάκια,είχε ABS,4a/b,r-cd,κλπ.) Οπότε τότε δεν ήταν πολύ ακριβό. Αν μη τι άλλο, έχει και άξιο κινητήρα. Επειδή τυχαίνει να υπάρχει ένα στην οικογένεια εδώ και 2 χρόνια, τοοποίο τρώει τακτικότατο σκίσιμο, έχω να πω ότι κρατάει γερά από αξιοπιστία. Ελπίζω μόνο να μη μας διαψεύσει Βλέπεις και εμείς έχουμε το θέμα 'Μετρητά' και όχι δόσεις. Τώρα, δεν διαφωνώ ότι ειδικά για μια γυναίκα το στιλ Πόλο είναι πιο βολικό από το να κυνηγάει 'με πόσα στρίβω εδώ;' και δεν υπάρχει λόγος να ψάξουμε ποιο στρίβει, ποιο γκάζωνει περισσότερο εδώ. Γιατί, ας ρωτήσω, δεν θα πρότεινες στην περίπτωση το Πόλο 1.2 65; Υπάρχει άμεση ανάγκη των 1400 κυβικών;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Συμφωνώ ότι το Κλιώ έχει παλιώσει. Παρά το γεγονός ότι ο αντικαταστάτης αργεί ακόμα (ακόμα δεν παρουσιάστηκε κάτι,άρα κατά την αρχή του 2005), ίσως έχει παρακυκλοφορήσει με το υπάρχον σχήμα του. Τώρα για την τιμή του, αν δεν κάνω λάθος, τον Μάιο που πήρες το Πόλο, έκανε 11600 (έλειπαν ζάντες+μεταλλικό+προβολάκια,είχε ABS,4a/b,r-cd,κλπ.) Οπότε τότε δεν ήταν πολύ ακριβό. Αν μη τι άλλο, έχει και άξιο κινητήρα. Επειδή τυχαίνει να υπάρχει ένα στην οικογένεια εδώ και 2 χρόνια, τοοποίο τρώει τακτικότατο σκίσιμο, έχω να πω ότι κρατάει γερά από αξιοπιστία. Ελπίζω μόνο να μη μας διαψεύσει Βλέπεις και εμείς έχουμε το θέμα 'Μετρητά' και όχι δόσεις. Τώρα, δεν διαφωνώ ότι ειδικά για μια γυναίκα το στιλ Πόλο είναι πιο βολικό από το να κυνηγάει 'με πόσα στρίβω εδώ;' και δεν υπάρχει λόγος να ψάξουμε ποιο στρίβει, ποιο γκάζωνει περισσότερο εδώ. Γιατί, ας ρωτήσω, δεν θα πρότεινες στην περίπτωση το Πόλο 1.2 65; Υπάρχει άμεση ανάγκη των 1400 κυβικών;Πιστευω το 1200 δεν ειναι καλη λυση. Σκεψου Αυγουστιατικα με το A/C τερμα και 2-3 ατομα μεσα θα κατανταει πολυ κουραστικο στην οδηγηση. Πιστευω το 75αρι ειναι η καλυτερη λυση για την περιπτωση αυτη. Οσο για το κλιο και εγω το ειχα υπ'οψιν μου, το 1600 κιολας γιατι το πολο μου εφτασε €16000 αλλα πιστευα οτι πλεον εχει παλιωσει. Το πολακι οντος δειχνει μεγαλυτερης κατηγοριας και εγω τουλαχιστον με τις 16' ζαντες-σπορ αναρτησει ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο την οδικη συμπεριφορα, δεν με εχει φερει ποτε σε δυσκολη θεση.
-
το πολο το 1.2 εχει γελοια διαφορα τιμης απο το 1.4, οποτε δε συμφερει.
Για αυτο εξαλλου εχω δει ελαχιστα 1.2τωρα αν ηταν να εχω ενα μονο αμαξια, θα επαιρνα το κλιο με αυτα τα λεφτα για ειναι σαφως γρηγοροτερο.
Βλακεια ισως που δεν εβαλα 2-3 δοσεις για το πολο το 100αρι..... -
Το 1600αρι Κλιώ δεν νομίζω ότι έχει καλό value for money και για αυτό δεν έχει πολλές πωλήσεις. Κατά τη γνώμη μου το 1.4 είναι πιο συμφέρουσα αγορά, ειδικά με τις νέες τιμές. Αν μιλάμε για δεύτερο αυτοκίνητο και μάλιστα αυστηρά εντός τειχών, νομίζω ότι για το Πόλο 75 είναι πολλά τα λεφτά, Άρη...Ουπς, αυτό είναι από άλλη ταινία
Όντως, το 65 είναι τελειωμένη υπόθεση σε σχέση με το 1.4 75.
Mkiii, είδες πόσα 'νομίζω' και 'κατά τη γνώμη μου' βάζω ε;;;
Να μην νομίζεις ότι τα πόστ σου πάνε στράφι!!!Παρεμπιπτόντως, ωραία συζήτηση!
-
Μιας και το topic έχει πάρει πιο φιλολογική μορφή αφού η σύζυγος έχει διαλέξει αυτοκίνητο θα σας πω κι'εγώ τη γνώμη μου απο προσωπικές εμπειρίες.
Σαφώς το CLIO 1.4 είναι πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο απο το POLO 75 αλλά για κίνηση εντος των τοιχών το POLO 75 είναι σωστότερη επιλογή λόγω ηλικίας και ροπής.
Νομίζω ότι ένα αυτοκίνητο πόλης αυτής της κατηγορίας πρέπει να έχει τρία πράγματα.ΡΟΠΗ για οικονομία - ευκολία οδήγησης , καλό ΚΙΒΩΤΙΟ ταχυτήτων για ξεκούραστη οδήγηση και ΠΟΙΟΤΗΤΑ κατασκευής ώστε τις ώρες που περνάς μέσα να τις περνάς ευχάριστα χωρίς να σε απασχολούν μικροπροβληματάκια.
Απο αυτά που έχω οδηγήσει ξεχώρισα τα παρακάτω :ΡΟΠΗ : VAG 75 - MICRA 1.4 - JAZZ 1.3
ΚΙΒΩΤΙΟ : JAZZ CVT πρώτο με διαφορά και απο τα μηχανικά POLO FABIA IBIZA MICRA YARIS
ΠΟΙΟΤΗΤΑ : POLO πρώτο με διαφορά αλλά είναι κοντά και τα FABIA IBIZA CLIO CORSA FIESTA ενώ η αξιοπιστία πρέπει να είναι με το μέρος των ιαπωνικών.
Προσωπικά εάν αγόραζα αυτοκίνητο πόλης σαν δεύτερο αυτοκίνητο θα διάλεγα το POLO 75 λόγω ποιότητας και ροπής αλλά γιά πρώτο αυτοκίνητο θα διάλεγα το JAZZ CVT λόγω κιβωτίου, χώρων και αξιοπιστίας.
ΥΓ 1 Οδήγησα το JAZZ CVT και το 7άρι !!! κιβώτιο είναι καταπληκτικό.Ομαλότατες αλλαγές απο τα κουμπάκια στο τιμόνι (θυμίζει PS2) ,ροπή και χώροι στα συν.Στα μείον δεν έχει τη ποιότητα κύλισης του POLO ή το στήσιμο του CLIO
ΥΓ 2 Δεν έχω οδηγήσει 206 1.4 16v , για να μην αδικήσω ένα πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο
ΥΓ 3 Δυστυχώς δεν μπορούμε να αγοράσουμε όλοι diesel
ΥΓ 4 Για να μην ξεχνιόμαστε όταν αρχίσουν οι στροφές : CLIO , IBIZA 101, FIESTA και 206....... -
Βασίλη, πιστεύεις ότι το Κλιώ υστερεί σε ροπή από το 75αρι Πόλο; Να σου εξηγήσω γιατί ρωτάω. Το Κλιώ είναι πιο ελαφρύ και νομίζω ότι έχει συνολικά πιο κοντό κιβώτιο (συγχωρέστε με αν κάνω λάθος) από το Πόλο. Από τη στιγμή που και η μέγιστη ροπή του βρίσκεται στις 3750 και είναι 13kgm, ενώ και στις πιο χαμηλές στροφές υπάρχει μεγάλο ποσοστό αυτής, δεν νομίζω ότι υστερεί. Σου το λέω, γιατί στο Κλιώ της οικογενείας έχω βάλει 4η και 5η σε στενά που με άλλα περνάς με 2α-3η. Ακούει ο κινητήρας από χαμηλά. Έχεις απόλυτο δίκιο για την ηλικία του και να προσθέσω ότι ο μοχλός ταχυτήτων είναι από τα σημαντικότερα '-' του Κλιώ. Σφιχτότερος από όσο πρέπει και τάση να σκαλώνει. Ειδικά για γρήγορη οδήγηση, άστα να πάνε.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Βασίλη, πιστεύεις ότι το Κλιώ υστερεί σε ροπή από το 75αρι Πόλο; Να σου εξηγήσω γιατί ρωτάω. Το Κλιώ είναι πιο ελαφρύ και νομίζω ότι έχει συνολικά πιο κοντό κιβώτιο (συγχωρέστε με αν κάνω λάθος) από το Πόλο. Από τη στιγμή που και η μέγιστη ροπή του βρίσκεται στις 3750 και είναι 13kgm, ενώ και στις πιο χαμηλές στροφές υπάρχει μεγάλο ποσοστό αυτής, δεν νομίζω ότι υστερεί. Σου το λέω, γιατί στο Κλιώ της οικογενείας έχω βάλει 4η και 5η σε στενά που με άλλα περνάς με 2α-3η. Ακούει ο κινητήρας από χαμηλά. Έχεις απόλυτο δίκιο για την ηλικία του και να προσθέσω ότι ο μοχλός ταχυτήτων είναι από τα σημαντικότερα '-' του Κλιώ. Σφιχτότερος από όσο πρέπει και τάση να σκαλώνει. Ειδικά για γρήγορη οδήγηση, άστα να πάνε.Nαί το 75αρι Πόλο υπερτερεί σε ροπή και ιπποδύναμη μέχρι τις 3000 σαλ και το κιβώτιο του καινούργιου Πόλο είναι πιο κοντό.Ετσι συνήθως οδηγείς με μια ταχύτητα πάνω που μέσα στη πόλη σε ξεκουράζει.Ομως με το γκάζι στο πάτωμα δεν έχουν καμία σχέση το Πόλο ουσιαστικά τελειώνει στις 5000 ενώ το Κλιώ συνεχίζει ακάθεκτο.
-
Επιφυλάσσομαι για το προηγούμενο σχόλιό μου τότε! Πάντως, να σου πω την αλήθεια, ακόμα και με το Λεόν 1.8Τ που έχει διπλάσια ροπή, δεν βλέπω ιδιαίτερες διαφορές μέσα στην φυσιολογική κίνηση της πόλης. Τέλος πάντων, από τη στιγμή που μιλάμε φιλολογικά...
Αλήθεια, έχετε παρατηρήσει ότι όποιος θέτει ζήτημα επιλογής, στο τέλος σπάνια ανακοινώνει την επιλογή του; Να του ευχηθούμε και τα καλοτάξιδα!!! GTZ, ακούς;;; -
παντως για το 'τραβηγμα' (αφου αυτο μας νοιαζει) πρεπει να δουμε συνδυασμο σχεσεων κιβωτιου και ΚΑΜΠΥΛΗΣ ροπης, παρα μεγιστες τιμες/στροφες...
στα οσα εχετε πει συμφωνω απολυτα
το κλιο εχει απαιχτο μοτερακι. Ελαστικο, γραμμικο, δυνατο, οικονομικο. Τι αλλο να ζητησει κανεις ιδιως απο 1400 κυβικα? -
Την τελευταία ώρα έκανα μια έρευνα στα τεχνικά στοιχεία μου (ε, ρε τι κάνει ο άνθρωπος 2 τα μεσάνυχτα αν βαριέται να κοιμηθεί ) αλλά δεν βρήκα όλα αυτά που απαιτούνται για σύγκριση. Σημασία έχει ότι μέσα στην πόλη, ανάμεσά τους δεν θα υπάρχουν σοβαρές διαφορές. Και αυτό είναι το ζητούμενο, αφού μιλάμε για αστική χρήση. Άρα ταιριάζουν και τα δυο. Mkiii, αυτό για το οικονομικό ξέρεις τι μου το χαλάει; Ο ιδιαίτερα ασταθής δείκτης βενζίνης (δεν μιλάω για κλίση) . Υπάρχουν περιπτώσεις που πας ταξίδι ολόκληρο και μένει ακλόνητος και άλλες που κάνεις μια βόλτα 10 λεπτών στην πόλη και τον βλέπεις να κατηφορίζει. Πολύ σπάσιμο ρε αδερφάκι μου!!!
-
μιλας για το κλιο ε?
αν εχεις ορεξη, βρες manual, και ξεκινα να δεις τι φταιει....
νομιζω η σταθμη παρακολουθειται μεσω ενος διμεταλλικου ελασματος....ΝΟΜΙΖΩ....αυτα ειναι πταισματα.
εμενα στο κλιο μου τη δινει αφανταστα η θεση οδηγησης και συγκεκριμενα το τιμονι....Καλα δε μπορουν να κανουν ενα ΚΑΘΕΤΟ τιμονι? τοση γκρινια εχουν φαει.....
εχω μαθει στα γερμανικα βλεπεις.... -
Ναι, για το Κλιώ μιλάω. Για τη θέση οδήγησης και εγώ έχω διαβάσει πολλά άσχημα. Κάθεσαι σχετικά ψηλά, καλό για την πόλη, κακό όταν στρίβεις με πολλά, γιατί παίρνεις κλίση. Για το τιμόνι τώρα, τι να σου πω, το έχω συνηθίσει και δεν μου φαίνεται περίεργο. Δηλαδή σε σχέση με το Λεόν με την πιο χωστή (ιδανική για πολλούς) θέση οδήγησης, δεν αισθάνομαι άσχημα. Για το δείκτη, ξέρεις μήπως τίποτα για 'κωνικού τύπου' ρεζερβουάρ;
-
για αυτο το ρεζερβουαρ που λες , οχι δεν εχω ιδεα...
στο συνεργειο τι σου λενε?
ειναι εκτος εγγυησης? -
Δεν πρέπει να είναι βλάβη, γιατί το έχω ακούσει και σε άλλα αυτοκίνητα. Για αυτό δεν το αναφέρω στο συνεργείο. Τα ίδια μου κάνει και το Λεόν. Όταν είναι γεμάτο, σαν να μην καταναλώνει ενώ όταν αδειάζει λίγο, μου ρουφάει τα Ευρώ από το πορτοφόλι Μη φανταστείς πια τρελή διαφορά, αλλά αν το προσέχεις, μπορείς να το αντιληφθείς.
Για το κωνικού τύπου, σκέψου το ρεζερβουάρ σαν ανάποδο κώνο. Δεν ξέρω περαιτέρω πληροφορίες, δεν ξέρω αν ισχύει. Αν κάποιος ξέρει, ας με φωτίσει!
Το Πόλο τι εντύπωση σου άφησε από κατανάλωση; -
το πολο θα σου πω με στοιχεια:
σε μικτη χρηση, πολη κ καμια 200 χλμ εθνικης, με 37 λιτρα μου βγαζει περι τα 450 χλμ....
αυτα με χρηση νορμαλ.: ουτε ψοφια, ουτε σκισιμο -
Οικονομικό ακούγεται. Πάντως, ανακαλύπτω πόσο σημαντικό πράγμα είναι το ρεζερβουάρ. Με την Πριμέρα που είχαμε, που ήταν και αρκετά οικονομική (1075 κιλά, καλή αεροδυναμική, μακριές σχέσεις) ξεχνούσα τελείως πότε έβαλα τελευταία φορά βενζίνη. Και με χιλιόμετρα μέσα στην πόλη και κίνηση. Το Κλιώ με το μικρό τεπόζιτο μοιάζει αδηφάγο! Για να καταλάβετε, όταν ο δείκτης είναι στο τελευταίο όγδοο, έχει μέσα πάνω από 14 λίτρα. Όλο το ρεζερβουάρ είναι 50, άρα ο δείκτης είναι παραπληροφόρηση.
-
Οικονομικό; Με 37λ/450κμ = 8.2l/100km μεικτη χρήση δέν θα το έλεγα οικονομικό. Έχω ενα clio 1200 16V και κατα μέσο όρο έχω κατανάλωση 7λ/100χμ (μέσος όρος 13 μετρήσεων 90% πόλη) . Στο τελευταίο μάλιστα γέμισμα, πειραματίστηκα και προσπάθησα να οδηγώ οικονομικά. Έκανα και 100χμ εθνικής και κατάφερα 615χμ με 41.2λ δηλαδή 6,7 λ/100χμ.
Βεβαίως το στύλ οδήγησης παίζει τεράστιο ρόλο στην κατανάλωση. Να σημειώσω πάντως οτι συνήθως κινούμαι λίιιγο ταχύτερα απο τον μέσο οδηγό στον δρόμο αλλά και δεν κινούμαι συχνά στο πρωινό μποτιλιάρισμα, αλλά το απογευματινό δεν το αποφεύγω. Θα έλεγα πάντως οτι τα 8.2 λ/100χμ θα τα χαρακτήριζα απλά κανονικα.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Επιφυλάσσομαι για το προηγούμενο σχόλιό μου τότε! Πάντως, να σου πω την αλήθεια, ακόμα και με το Λεόν 1.8Τ που έχει διπλάσια ροπή, δεν βλέπω ιδιαίτερες διαφορές μέσα στην φυσιολογική κίνηση της πόλης. Τέλος πάντων, από τη στιγμή που μιλάμε φιλολογικά...
Αλήθεια, έχετε παρατηρήσει ότι όποιος θέτει ζήτημα επιλογής, στο τέλος σπάνια ανακοινώνει την επιλογή του; Να του ευχηθούμε και τα καλοτάξιδα!!! GTZ, ακούς;;;Ακούω ακούω...
Καλή χρονιά σε όλους παιδιά!
Η απόφαση ελήφθη και όχι μόνο ελήφθη αλλά το αυτοκίνητο παραγγέλθηκε κιόλας.
Η αρχική σκέψη μας ήταν για ένα αυτοκίνητο πόλης με ροπάτο κινητήρα καλή ποιότητα κατασκευής και υψηλή μεταπωλητική αξία.Τονίζω οτι οπωσδήποτε θαπρεπε να έχει ποιότητα κατασκευής πιά,διότι η Α33 1.4 μας είχε ταλαιπωρήσει πολύ τα δυό τελευταία χρόνια με τις βλάβες της και την παραμονή της στο συνεργείο για πολλές συνολικά μέρες,ενω μας ήταν απολύτως απαραίτητη εντός πόλεως για τη δουλειά μας (είμαστε και οι δυό γιατροί).Σίγουρα οι χώροι στο καινούριο αυτοκίνητο θάπρεπε να μην είναι πολύ μικρότεροι απο της Α33 και ηταν βασικό κριτήριο αγοράς αυτό.Οι αρχικές σκέψεις ήταν για το Lancia Ypsilon,το οποίο αποκλείστηκε τελικά λόγω χώρων (μόνο τρίθυρο) και λόγω ιταλικής αναξιοπιστίας όσο αφορά τις βλάβες όπου είναι νωπές ακόμη στη μνήμη μας αυτές της Α33.Κατα τον ίδιο τρόπο αποκλείστηκε και το Punto.Τα Ιαπωνικά Micra και Υaris τα απέκλεισε η γυναίκα μου διότι το πρώτο το απορρίπτει σα σχέδιο ενω το Yaris έχει τόσο πολυκυκλοφορήσει που δεν της κάνει εντύπωση πιά ώστε να το θέλει.Εγω πάντως το Micra θα το προτιμούσα...
Στραφήκαμε σε Corsa 5Θ και Meriva 1.6.,αλλά το μεν πρώτο της φαίνεται άχρωμο άοσμο,ενω το δεύτερο ακριβό για το επίπεδο εξοπλισμού που μας ενδιέφερε (πάνω απο 16000 ευρώ),ενω δεν διατίθεται σε 1400 κυβικά!
To Clio απορρίφθηκε διότι είναι μοντέλο προς αντικατάσταση,εκτός του ότι υπολείπεται και σε χώρους.
Το Ιbiza το απέρριψα εγώ λόγω φτωχής ποιότητας πλαστικών και κάπως σκληρής ανάρτησης.
Και καταλήγουμε στα VW...
Polo λοιπόν?
75 ή 100 ίπποι για μέσα στην πόλη;
Σαφώς λοιπόν 75 ίπποι,μόνο που άν βρεθεί κανείς αυτόν τον καιρό σε αντιπροσωπία VW,δεν μπορεί να μη δεί και το νέο Golf.Kαι αν το δεί τελικά,όλα τα άλλα του φαίνονται κατώτερα αυτοκίνητα.
Ναι παραγγείλαμε το νέο Golf 1.4 5θ Trendline!!!
To ξέρω 0-100 έχει 14,7 δευτ,αλλά κατά τα άλλα είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο τελικά.Ανεση,χώροι,ποιότητα,ασφάλεια,οδική συμπεριφορά,τεχνολογία (μην ξεχνάμε και το multi link της πίσω ανάρτησης) σε υπερθετικό βαθμό!Design διακριτικά ξεχωριστό,υψηλή μεταπωλητική αξία,βασικός εξοπλισμός πολύ καλός και εξηγούμαι:
ΑΒS,ESP (με κουμπάκι) στάνταρ,4 δισκόφρενα,6 αερόσακοι,4 ηλεκτρικά παράθυρα,ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι καθρέπτες,ημιαυτόματος κλιματισμός,
εργοστασιακό ραδιοcd (μου το έκαναν δώρο).Τελική τιμή 16800 με τις πινακίδες και μεταλλικό χρώμα.Είχαμε θέσει ως όριο τα 15000,αλλά τελικά νομίζω οτι το Golf αξίζει τα 1800 ευρώ παραπάνω απο οποιοδήποτε αυτοκίνητο κοστίζει αυτά τα χρήματα.
Εξηγούμαι οτι το αυτοκίνητο θα κινείται κατά 90% μέσα στην πόλη.Για ταξίδια υπάρχει η Laguna 2.0T άλλωστε.Είναι κατα 15 πόντους φαρδύτερο απο την Α33 και μόλις 10 πόντους μακρύτερο.Πιστεύω οτι η καθημερινή συμβίωση μαζί του και η ησυχία και άνεση που θα επικρατεί στο εσωτερικό θα με κάνει να ξεχάσω το νεύρο του boxer με τα 90 άλογα και για 10 πόντους παραπάνω δεν νομίζω να προβληματιστώ πιό πολύ στο παρκάρισμα...
Το Σάββατο (πρώτα ο Θεός) το παραλαμβάνω!!!Υ.Γ.
Σε παλαιότερο topic ήμουν επικριτικός για το νέο Golf πριν κάν έλθει στην Ελλάδα,βασιζόμενος στο Golf IV ίσως,το οποίο για μένα συνεχίζει να αποτελεί ένα μέτριο αυτοκίνητο απο τη μέρα που βγήκε,αφού σε βασικούς τομείς χρηστικότητας (βλέπε χώροι) υστερούσε σημαντικά (σε σχέση π.χ. με το Astra G).
To Golf V όμως,είναι άλλο πράγμα!Καμμιά σχέση με το ΙV τελικά... -
Μας κούφανες λίγο με την τελική σου επιλογή, συγκριτικά με το τι έψαχνες, αλλά νομίζω οτι είναι πολύ καλη...
άντε καλο-οδήγητο και καλοτάξιδο!!!!!
VW POLO 1.4 75HP VS 101 HP