-
Χωρίς να θέλω να σε τρομάξω...την πρώτη φορά που άκουσα τρίξιμο κουνώντας το τιμόνι πήγα για αλλαγή κρεμαγιέρας
Έτσι όπως τα λες όμως μάλλον μια λίπανση θα σε απαλλάξει από τους θορύβους! -
Σε κάθε περίπτωση πάντως αφού είναι του 2004, λογικά καλύπτεται από εγγύηση, σωστα?
-
τα προηγούμενα σιβικ και κυρίως τα ταπερ έπασχαν στην κρεμαγιέρα.
Λογικά θα έχεις εγγύηση έστω και ασφαλιστική -
τα τάπερ? ελα ρε? δε το ήξερα, να τους πω να τη δουνε στο σερβις
-
Ναι ρε συ. Κυρίως τα πρώτα πριν το f/l. Πήγαινε να κοιτάξουν και την δική σου χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχει κάτι!
-
ετσι έστι... με στέλνει και η γυναίκα μου για αιματολογικες
μάλλον θα με έχει ασφαλίσει
-
το ανέβασε κάποιος φίλος στο civinfo και το δωρίζω στους φίλους της αυτοκίνησης
http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp ... onda+S2000
(Θεέ μου τι ήχος είναι αυτός!)
-
πορωτικος ηχος ,οποιος κλεινει παρα8υρα σε οποιοδηποτε type-r κανει εγκλημα
-
Ο χρήστης GIANNIS-R έγραψε:
πορωτικος ηχος ,οποιος κλεινει παρα8υρα σε οποιοδηποτε type-r κανει εγκλημαΌταν βρέχει, είναι πλημέλλημα μήπως, ή τον πάμε κατευθείαν για κακούργημα;
-
Όταν βλέπω το 'HighFidelity' σαν 'Τελευταία δημοσίευση' στο thread του civic κάτι σκιρτίζει μέσα μου
-
-
περα βρεχει ο φιλος μας Highdefinition
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
πορωτικος ηχος ,οποιος κλεινει παρα8υρα σε οποιοδηποτε type-r κανει εγκλημα
Όταν βρέχει, είναι πλημέλλημα μήπως, ή τον πάμε κατευθείαν για κακούργημα;
δε κλείνουν πάντα.... τα type r εχουν παραδοσιακά πρόβλημα.... Προσφορά στην αυτοκίνηση
-
Πολυ καλο το RR αλλα δε με χαλαγε και το cTR FD2.Aραγε αν βαζαμε σε μια πιστα οποια και να ειναι το fd2 με τα 2.0 λιτρα ευρωπαικα γρηγορα s3 ,gti ,clio ,leon θα βλεπαμε καλο εργο ε?
-
το ιαπωνικό ταπερ είναι ημιαγωνιστικό αυτοκίνητο...ο ανταγωνισμός που ανέφερες είναι πιο all around συγκριτικά. Θυμάμαι σχετικά την αγγλίδα που έκανε το συγκριτικό για το 5th gear ανάμεσα στην ιαπωνική και ευρωπαϊκή υλοποίηση typer που τόνιζε πόσο σκληρό ήταν το ιαπωνικό. (αν και σαφέστατα γρηγορότερο)
Με άλλα λόγια θα τα σκίζει ενδεχομένως στην πίστα όμως δεν μπορεί να αποτελέσει ένα καθημερινό αυτοκίνητο με all around χαρακτήρα κάτι που οι ευρωπαίοι συγκριτικά έχουν.
Δεν νομίζω ότι αυτό το αυτοκίνητο θα μπορούσε να κυκλοφορήσει στο λακουδισταν -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
το ιαπωνικό ταπερ είναι ημιαγωνιστικό αυτοκίνητο...ο ανταγωνισμός που ανέφερες είναι πιο all around συγκριτικά. Θυμάμαι σχετικά την αγγλίδα που έκανε το συγκριτικό για το 5th gear ανάμεσα στην ιαπωνική και ευρωπαϊκή υλοποίηση typer που τόνιζε πόσο σκληρό ήταν το ιαπωνικό. (αν και σαφέστατα γρηγορότερο)
Με άλλα λόγια θα τα σκίζει ενδεχομένως στην πίστα όμως δεν μπορεί να αποτελέσει ένα καθημερινό αυτοκίνητο με all around χαρακτήρα κάτι που οι ευρωπαίοι συγκριτικά έχουν.
Δεν νομίζω ότι αυτό το αυτοκίνητο θα μπορούσε να κυκλοφορήσει στο λακουδιστανΜην λες για ημιαγωνιστικά γιατί φέρνεις στο μυαλό μας ένα 'ημιαγωνιστιστικό' Ibiza του παρελθόντος που έλεγε ότι είχε ρίξει πολύ ξύλο...
-
To RR δεν μπορεί να συγκριθεί με καμία υλοποίηση δρόμου. Το ίδιο όχημα σε ένα τυπικό δρόμο της Ελλάδας μπορεί να γυρίζει πιο γρήγορα αλλά με βεβαιότητα ο οδηγός του θα αντέξει ελάχιστα στα γκάπα-γκούπα.....
-
Ααα για να μην ξεχαστώ..... (εφόσον μιλάμε για το CIVIC)
Σε ένα πολύ ήρεμο ταξίδι από Αθήνα προς Λουτράκι χωρίς κλιματισμό και μόνος είδα το εντυπωσιακόν 4.0 λίτρα / 100 km. Μέση ωριαία περί τα 70 χιλιόμετρα την ώρα και ταχύτητες από 80~100 χιλιόμετρα την ώρα.
Στην επιστροφή με τα παπούδια μου μέσα, κλιματισμό λόγω μεσημεριού, χωρίς βροχή και ίδιες ταχύτητες (αλλά κίνηση από Α.Ο.) είδα 4.4 λίτρα στα 100 (δείτε εδώ)
Το Κογιότι παρακαλείτε πριν διαβάσει το ποστ να πάρει τα φάρμακα του για το εγκεφαλικό....
-
αφου έπεσα τώρα στο 8,6!!!!
-
Το επόμενο αυτοκίνητο μου θα είναι πιθανότατα υβριδικό σαν του Χρήστου!
Αν οδηγήσω ανάλογα με το δικό μου θα έχω στην καλύτερη των περιπτώσεων +2 λίτρα ενώ λογικό θεωρώ και το +3 λίτρα.Φίλε vasgti δεν κατάλαβα το αστείο με το ίμπιζα...προφανώς αγνοώ κάτι...enlighten me!
Ηonda Civic 2005