Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπαταρία αυτοκινήτου...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπαταρία αυτοκινήτου...
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 189
    • 190
    • 10 / 190
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    38
    3788
    60120
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      peterpan last edited by

      έχω μια μπαταρία bosch silver, κλειστού τύπου, 55 Ah, 420 A . Είχα το αμάξι ακίνητο με τον συναγερμό ενεργοποιημένο για 1 μήνα. Στο μήνα το έβαλα 1 φορά μπρος, όμως φάνηκε πως δεν ήταν αρκετό για να μην ξεφορτιστεί. Τα volt της έπεσαν στο 11,6. Θα γίνει κάτι αν τη φορτίσω?

      Είναι 2 ετών.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • D
        drdino last edited by

        11,6 σβηστό;

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • L
          leonp last edited by

          Μάλλον θα είναι εντάξει. Πάντως τέτοια γυμνάσια δεν θέλουν οι μπαταρίες και δεν επανέρχονται πλήρως. Υπάρχουν ειδικές μπαταρίες (πχ RV) που είναι ολόιδιες εξωτερικά αλλά μπορούν να ξεφορτίζουν εντελώς χωρίς να χαλάνε - τις βάζουν σε τροχόσπιτα, σε αμάξια δεν δουλεύουν καλά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            drdino last edited by

            11.6 πάντως είναι πολύ χαμηλά, σχεδόν μηδενική φόρτιση. Αν βάλουμε και στην συνάρτηση ότι είναι κλειστού τύπου, μπορεί και να την άκουσε ολοκληρωτικά. Κάτι τραβάει αρκετό ρεύμα πάντως.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • L
              leonp last edited by

              Ο χρήστης drdino έγραψε:
              11,6 σβηστό;

              Ψιλοξεφτιλίστηκε αλλά θα αντέξει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • 2
                21-quadra last edited by

                Φόρτωσε την, θα επανέλθει, στις μπαταρίες μολύβδου μειώνεται κατά το 50% της ζωής τους μόνο αν ξεφορτιστούν τελείως, στο 11.6 είναι εντάξει αν την ξαναφορτώσεις. Υπάρχουν αυτοκίνητα, πχ Ρενώ Λαγκούνα, Μεγκάν, Κλιό, που αν η τάση πέσει κάτω από τα 11.7 η ECU δεν δίνει εντολή στην μίζα για να πάρει εμπρός το αυτοκίνητο, δεν σημαίνει όμως ότι αν την φορτώσεις δεν θα κρατήσει και άλλο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • P
                  peterpan last edited by

                  οκ. θα δοκιμασω να τη φορτίσω, μπας και γίνει κάτι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • D
                    drdino last edited by

                    Έχεις φορτιστή;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • E
                      etsii last edited by

                      Έχει κάποιος να προτείνει οικιακό φορτιστή αυτοκινήτου; Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω; Έχω 3 μπαταρίες από αυτοκίνητα που δεν χρησιμοποιούνται πολύ και θέλω να τις κρατώ σε καλή κατάσταση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • L
                        leonp last edited by

                        Μπορείς να τις φορτίζεις συνέχεια με 1Α χωρίς να πάθουν τίποτε (υπερθέρμανση ή υπερφόρτωση). Μη τις αφήνεις να ξεφορτίσουν πολύ, οι χημικές αντιδράσεις στις πλάκες της μπαταρίες όταν αδειάσουν εντελώς, δεν είναι αντιστρέψιμες με τη φόρτιση. Κάθε μήνα τουλάχιστο φόρτιση.

                        Όταν είναι αφόρτιστες οι μπαταρίες, ΜΗ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙΣ. Το υλικό από τις πλάκες φεύγει εύκολα, όταν φορτίσουν αντέχουν πολύ περισσότερα τραντάγματα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • E
                          etsii last edited by

                          Από φορτιστή να πάρω κάτι με 30-40 ευρώ ή κάτι με 60, 70, 80. Ποιοτικά έχουν διαφορές; Μερικοί αναφέρουν πάνω μέχρι πόσα Ah μπαταρία μπορούν να φορτίσουν, προστασία από υπερφόρτιση και ρυθμό φόρτισης (λογικά εξαρτώμενο με την ένταση του ρεύματος). Κάποιο link ίσως αν έχει κάποιος για πληροφορίες περί φορτιστών;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • R
                            rx8_drifter last edited by

                            Ο χρήστης etsii έγραψε:
                            Από φορτιστή να πάρω κάτι με 30-40 ευρώ ή κάτι με 60, 70, 80. Ποιοτικά έχουν διαφορές; Μερικοί αναφέρουν πάνω μέχρι πόσα Ah μπαταρία μπορούν να φορτίσουν, προστασία από υπερφόρτιση και ρυθμό φόρτισης (λογικά εξαρτώμενο με την ένταση του ρεύματος). Κάποιο link ίσως αν έχει κάποιος για πληροφορίες περί φορτιστών;

                            Ο ρυθμός φόρτισης εξαρτάται απ την τάση που 'βλεπει ο φορτιστης

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • N
                              nidosan last edited by

                              Tην παλιά ενός Megane II που έχουμε στην οικογένεια και αλλάχτηκε για προληπτικούς λόγους πριν από κανένα 6μηνο την έχω βάλει ως εξωτερική μπαταρία στο UPS του desktop μου. Είναι ανοιχτού τύπου, συνδεδεμένη δείχνει 13.6-13.7 volt και λειτουργεί μια χαρά χωρίς να ζεσταίνεται ούε αυτή ούτε το UPS.

                              Σήμερα τσέκαρα τη στάθμη του υγρού στα στοιχεία της - στα 2 από τα 6 είχαν μόλις αρχίσει να φαίνονται οι πλάκες. Τους πρόσθεσα λίγο απιονισμένο νερό με μια σύριγγα που έχω για τέτοιες δουλειές ώστε να καλυφθούν τελείως οι πλάκες συν λίγο ακόμα για 'συντήρηση' (κάπου 20-30ml στο κάθε στοιχείο). Για να δούμε πόσο θα αντέξει....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • L
                                leonp last edited by

                                Το ίδιο έχω κάνει στο δικό μου UPS.
                                Τα βολτ μας είναι ίδια, τόσο είχε και η κλειστού τύπου που είχε εσωτερικά το UPS.

                                Θέλει ΠΟΛΥ χοντρά καλώδια από τη μπαταρία στο UPS, πιο χοντρά απ' ότι είχε μέσα στο κουτί γιατί περνάει πολύ ρεύμα και ζεσταίνονται. Και η δική μου μπαταρία θέλει συμπλήρωμα νερού (στο αμάξι δεν ήθελε).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • bassstarlet
                                  bassstarlet last edited by

                                  Εχω και γω σκέψεις να βάλω, αν όχι μια μπαταρία αυτοκινήτου,αλλά μια δεύτερη ίδια στο UPS.Δεν ζορίζεται όμως με το επιπλέον φορτίο ο φορτιστής;

                                  «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • N
                                    nidosan last edited by

                                    Σήμερα αγόρασα μπαταρία και άλλαξα την παλιά του 206 [η οποία κράτησε λίγο πάνω από 3.5 χρόνια] μια και τα σημάδια ότι ήταν στα τελευταία της ήταν εμφανή από τον τρόπο που έπαιρνε μπροστά το αμάξι (μάλιστα τα βόλτ έπεφταν πλέον κάτω από τα 8 κατά το μιζάρισμα).

                                    Η μαμίσια ήταν μια VARTA L1 300/480 EN. Η καινούργια είναι μια BOSCH S5 με ελαφρώς καλύτερα χαρακτηριστικά (52Αh, 520 Cold Cranking Amps, λίγο χαμηλότερη από τη VARTA σε ύψος, με βάρος 12.4 αντί 13.5 κιλά).

                                    Η τιμή με ΦΠΑ που βρήκα στο internet σε κάποιο Ελληνικό site ήταν 90Ε, και στα μαγαζιά που πήρα τηλέφωνο τη βρήκα 80 και 70 Ευρώ. Την τσίμπησα και την άλλαξα στο γκαράζ. Παρεμπιπτόντως, το κόστος αλλαγής με μια ίδια με τη μαμίσια από την επίσημη αντιπροσωπεία ήταν 115 Ευρώ (64% περισσότερο).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • N
                                      neos last edited by

                                      H μπαταρία του αυτοκινήτου ενός φίλου μου, μετά από ακινησία ενός μήνα καθώς ο ίδιος έλειπε σε διακοπές, άδειασε.
                                      Την πήγε σε ηλεκτρολόγο και την φόρτισε αλλά την επόμενη μέρα η μπαταρία βγήκε πάλι off. Αγοράζει καινούρια μπαταρία την πιο καλή που βρήκε (120 ευρώ) και μετά από 3 μέρες πάλι έχει πέσει η μπαταρία στο αμάξι.
                                      Προφανώς παίζει κάποιο βραχυκύκλωμα. Σκέφτεται να το πάει σε ηλεκτρολόγο αντί για αντιπροσωπεία γιατί εκεί θα του τα φάνε χοντρά. Τι είναι πιο ύποπτο για μια τέτοια κατάσταση;
                                      Το αυτοκίνητο φέρει φώτα xenon, συναγερμό, ηχοσύστημα με woofer.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης Neos έγραψε:
                                        H μπαταρία του αυτοκινήτου ενός φίλου μου, μετά από ακινησία ενός μήνα καθώς ο ίδιος έλειπε σε διακοπές, άδειασε.
                                        Την πήγε σε ηλεκτρολόγο και την φόρτισε αλλά την επόμενη μέρα η μπαταρία βγήκε πάλι off. Αγοράζει καινούρια μπαταρία την πιο καλή που βρήκε (120 ευρώ) και μετά από 3 μέρες πάλι έχει πέσει η μπαταρία στο αμάξι.
                                        Προφανώς παίζει κάποιο βραχυκύκλωμα. Σκέφτεται να το πάει σε ηλεκτρολόγο αντί για αντιπροσωπεία γιατί εκεί θα του τα φάνε χοντρά. Τι είναι πιο ύποπτο για μια τέτοια κατάσταση;
                                        Το αυτοκίνητο φέρει φώτα xenon, συναγερμό, ηχοσύστημα με woofer.

                                        Συναγερμος #1 υποπτος,μηπως εχει και ενισχυτη ηχου που τραβαει ρευμα συνεχεια;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          neos last edited by

                                          Χμ τώρα μου είπε ότι αφού έβαλε την δεύτερη μπαταρία δεν ενεργοποίησε συναγερμό για να δει αν φταίει αυτός. Αλλά και πάλι η μπαταρία έπεσε σε 3 μέρες. Ναι ο ενισχυτής του ηχοσυστήματος που παίρνει μόνιμα ρεύμα μπορεί να είναι. Ο ηλεκτρολόγος με απομακρυσμένη διάγνωση εκ τηλεφώνου έκανε λόγο για πιθανώς χαλασμένο δυναμό που δεν φορτίζει ξανά την μπαταρία.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • bassstarlet
                                            bassstarlet last edited by

                                            Aς μετρήσει με ένα πολύμετρο τι τάση έχει η μπαταρία όταν δουλεύει η μηχανή.
                                            Αν η τάση είναι σωστή,τότε να μετρήσει με αμπερόμετρο πόσα μιλια/αμπέρ έχει διαρροή,με όλα σβηστά(και τη μηχανή φυσικά)

                                            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 10 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr