-
Στα πλαίσια που ο elteo (άξιος!) ξεκίνησε το θέμα με τα + και τα - των αυτοκινήτων που οδηγούμε, ας δημιουργήσουμε μια βάση πληροφοριών για τη συντήρηση των αυτοκινήτων μας. Κόστος σέρβις (ανά Χ χιλιόμετρα), έξοδα τρακαρίσματος (φτου κακα!!! ) ή έξοδα που θυμάστε να κάνατε λόγω ζημιών. Αν γίνεται, χωρίς ειρωνικό σχολιασμό για τις χώρες καταγωγής και τους μύθους που κυκλοφορούν. Για να κάνω την αρχή...
Renault Clio 1.4 98HP 4/2001 34000km
Σέρβις ανά 30000km: 196Ευρώ (Λάδια-Μπουζί) τα 73Ε ήταν εργατικά
Τακάκια φρένων στα 29000km: 60E
Τρακάρισμα: Ανταλλακτικά 375Ε (φτερό-τόξο-φως-θόλος εμπρός αρ.)*Τα ποσά με ΦΠΑ και οι εργασίες στην αντιπροσωπεία!
-
Στα πλαίσια που ο elteo (άξιος!) ξεκίνησε το θέμα με τα + και τα - των αυτοκινήτων που οδηγούμε, ας δημιουργήσουμε μια βάση πληροφοριών για τη συντήρηση των αυτοκινήτων μας. Κόστος σέρβις (ανά Χ χιλιόμετρα), έξοδα τρακαρίσματος (φτου κακα!!! ) ή έξοδα που θυμάστε να κάνατε λόγω ζημιών. Αν γίνεται, χωρίς ειρωνικό σχολιασμό για τις χώρες καταγωγής και τους μύθους που κυκλοφορούν. Για να κάνω την αρχή...
Renault Clio 1.4 98HP 4/2001 34000km
Σέρβις ανά 30000km: 196Ευρώ (Λάδια-Μπουζί) τα 73Ε ήταν εργατικά
Τακάκια φρένων στα 29000km: 60E
Τρακάρισμα: Ανταλλακτικά 375Ε (φτερό-τόξο-φως-θόλος εμπρός αρ.)*Τα ποσά με ΦΠΑ και οι εργασίες στην αντιπροσωπεία!
-
Στα πλαίσια που ο elteo (άξιος!) ξεκίνησε το θέμα με τα + και τα - των αυτοκινήτων που οδηγούμε, ας δημιουργήσουμε μια βάση πληροφοριών για τη συντήρηση των αυτοκινήτων μας. Κόστος σέρβις (ανά Χ χιλιόμετρα), έξοδα τρακαρίσματος (φτου κακα!!! ) ή έξοδα που θυμάστε να κάνατε λόγω ζημιών. Αν γίνεται, χωρίς ειρωνικό σχολιασμό για τις χώρες καταγωγής και τους μύθους που κυκλοφορούν. Για να κάνω την αρχή...
Renault Clio 1.4 98HP 4/2001 34000km
Σέρβις ανά 30000km: 196Ευρώ (Λάδια-Μπουζί) τα 73Ε ήταν εργατικά
Τακάκια φρένων στα 29000km: 60E
Τρακάρισμα: Ανταλλακτικά 375Ε (φτερό-τόξο-φως-θόλος εμπρός αρ.)*Τα ποσά με ΦΠΑ και οι εργασίες στην αντιπροσωπεία!
-
Άντε να κάνω εγώ το 1o post στο θαμμένο θέμα!
Το 2003 τελείωσε με 6076 Kms, άρα 506 kms κατά μέσο όρο το μήνα
Και συνολικά έξοδα 2100 ευρώ (+ το βάψιμο του αυτοκινήτου) άρα περίπου 175 ευρώ το μήνα -
για το πολο μοντ 5/2003, 1.4 :
χλμ 13600
λαδια (αραλ 0-40) 30 ευρω αλλαγμενα εκτος αντιπροσωπειας, πριν το ενδεδειγμενο οριο των 15000χλμγια τη γκολφο μου θα επανελθω
-
Καταρχήν Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά σε ολους !!
Πολύ ενδιαφέρον θέμα που νομιζω οτι θα πρέπει να μην θαφτεί. Ας συνεισφέρουμε λοιπόν ολοι εδώ, χωρίς φόβο και πάθος
Mazda 6. 2.0lt με 5500 χλμ μέχρι στιγμής. Αν και ο κατασκευαστής προβλέπει λάδια καθε 10000χλμ, έκανα προληπτική αλλαγή στα 5000, αφού προσωπικά δεν νομιζω οτι πρέπει να αφήνουμε 'τα πρώτα λάδια' για τοσο μεγάλο διαστημα.
Κοστος για 5 λιτρα λάδι (Shell Helix Ultra) + φίλτρο λαδιού = 65 Ευρούλια.
-
Accent:
Αντιπροσωπεια>
2000κμ (λαδια/φιλτρο λαδιου) 45Ε
5000κμ (λαδια/φιλτρο) 65Ε (εχει κ εργατικα τωρα)
15000κμ (λαδια/φιλτρο/φιλτρο αερα/βαρβολινες) 110Ε
Τακακια με εργασια > 80Ε (ΩΧ!)Απο κει κ μετα do it myself>
Καθε 7000κμ λαδια/φιλτρο/φιλτρο βενζινας > 50Ε
Μπουζι ανα 10000κμ > 7ΕΛουρακια> 7Ε / λουρι
Τακακια> 40ΕΣυμφερει!
-
fiat punto hgt
μαρτιος 2003. 10700 κμ μεχρι στιγμης
2 αλλαγες λαδιων (5 και 10 Κ) απο 70 ευρω την φορα +
30 ευρω αλλαγη υαλοκαθαριστηρων (ουτε ενα χειμωνα δεν αντεξαν).συνολικες επισκεψεις στο συνεργειο 7!!!!!!!!
5 φορες μεχρι να βρουν την πλεξουδα στην ηλεκτρονικη που δημιουργουσε προβλημα στο injection.
-
mx-5 1.8vvti μοντ.2001
service 30000km
αλλαγή λαδιών(shell full synthetic) μου τα χρέωσαν 50 ευρώ τα 4Lt(δεν ήξερες δεν ρώταγες...)!!!
φίλτρο λαδιού
ροδέλα καρτερ
φίλτρο αέρα
μπουζί
υγρό καθαριστήρων (μ@λ@κι@ που δεν το φρόντισα μόνος μου)
γενικός έλεγχος
σύνολο με εργασία+ΦΠΑ=163 ευρώ σε επίσημο εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο
Ούτε κρύο ούτε ζέστη. Για αυτά που είχα ακούσει για τα mazda μάλλον καλό ήταν το κουστουμάκι.Το fiat sporting 1.2 16V μοντ. 2001, που είχα μέχρι τον 08/2003 :
Αλλαγή λαδιών(selenia) κάθε 7500χλμ σε εξωτερικό μη επισημο και εξουσιοδοτημένο συνεργείο γύρω στα 40 ευρώ.
service 20000km σε εξουσιοδοτημένο επίσημο συνεργείο γύρω στα 100 ευρώ (λάδια, φίλτρα λαδιού-αέρα, γενικός έλεγχος,χωρίς τακάκια)
service 40000km σε εξουσιοδοτημένο επίσημο συνεργείο γύρω στα 200 ευρώ (λάδια,φίλτρα λαδιού-αέρα,μπουζί, τακάκια, γενικός έλεγχος) για Fiat μου φάνηκαν πολλά αλλά από κάπου πρέπει να βγάζουν την εγγύηση που δίνουν πια μάλλον..... -
FORD MONDEO 5/2002 58000Khm
servise στα 20000Khm:
λαδιαφιλτρο λαδιου
φιλτρο βενζινης
φιλτρο καμπινας
κοστος: 85e τα αναλωσιμα + 35e η εργασια =120Ευρω
servise sta 40000Khm:
Οτι και στα 20000 + το φιλτρο αερος =135Ευρω -
Fiat punto 75 mont '96
Το σερβις το κανω σε φιλο μου και μου κοστιζει μονο τα υλικα τα οποια αγοραζω μονος μου.Εκανα σερβις πριν 10 μερες:
λαδια selenia gold συνθετικα ~31 ευρω τα 4λιτρα
+
μπουζι champion 3κιδα
+
Φιλτρο βενζινης, λαδιου.Συνολικο κοστος 60ευρω
-
Nissan Almera Challenge 1.4 (model 1999 - 70000 km)
Λαδι 4lt 10W40 36E
Mπουζι 4 15Ε
Τακάκια εμπρος 67Ε
Φιλτρο λαδιου 8Ε
Φιλτρο Βενζίνης 15Ε
Ιμάντες περίπου 20Ε έκαστοςΟι τιμές είναι με Φ.Π.Α 18% και το service σε επίσημη αντιπροσωπεία της Nissan.
-
Αλλαγη τακακια μονο πισω στην 320 κουπε Ε46 μοντελλο 2000 σε επισημη αντιπροσωπeια (καπου στην βουλιαγμενης)τον Δεκεμβριο του 2002 μαζι με τα εργατικα ευρω 110.Αλλαγη τακακια μπρος-πισω μετα την μετατροπη σε 328 τον Νοεμβριο του 2003 στην Θεσσαλονικη σε συνεργειο μη εξουσιοδοτημενο μαζι με τα εργατικα ευρω 130.Μας ληστευουν η δεν μας ληστευουν οι κυριοι επισημοι και εξουσιοδοτημενοι εδω στην Αθηνα??
Αγορα λαδιων στην Φλωρινα Αραλ 10-40 100% συνθετικα το καλοκαιρι του 2003 προς 7,50 ευρω το κιλο.(Τα λαδια ειναι κατ'ευθειαν εισαγωγη απο Γερμανια ουτε Ελληνικα γραφουν στην συσκευασια οπως τα εδω πωλουμενα)Εδω στο πρακτικερ εχουν 11 η 12 ευρω το κιλο.(Δεν θυμαμαι καλα).
Μηπως ειμαστε εμεις οι Αθηναιοι πλουσιοι και δεν το ξερουμε?
Γι'αυτο οτι μπορειται να το κανετε μονοι σας να το κανετε χωρια η ικανοποιηση που θα εχετε.Μονο για σοβαρες ζημιες στην αντιπροσωπεια.
bimmer -
οταν λεμε ληστεια απο τις αντιπροσωπειες εννουμε βιασμο κατ 'εξακολουθησιν .............
αλλα εχουν βρει τον γιατρο τους εκει στην opel.
λαδια συνθετικα 5/40 6 ευρω το λιτρο.της elf ειναι τα λαδια αλλα απ'εξω λεει opel.
φιλτρο καμπινας 13 ευρω.
μπουζι 15 ευρω.τακακια ferodo premier 65 ευρω+10 η τοποθετηση
φ.βενζινης 7 ευρω
φ.αερα 5,5 ευρω
καθαριστηρες lukas για αλλο αυτοκινητο μπρατσο+λαστιχα κομπλε = 7 ευρα
λαδια motul 10-40 technosynthese σειρας 6100 συνθετικης βασης 29 ευρα.
(για του πατερα μου το αμαξι)
γενικα δεν εχω παραπανω απο το κοστος.ειμαι πανω απο το αυτοκινητο την ωρα του service ,τους παω την σακουλα με τα προιοντα,ειμαι στην 6 ετη εγγυηση της opel.για μοτερ,ηλεκτρονικα και ολα καλα.αν ξερατε ποσο κερδος βγαζουν απο τα αξεσουαρ θα παθαινατε σοκ.
το 100% δεν ειναι υπερβολη σε καποιες περιπτωσεις.
αρκει να πω για ενα αξεσουαρ την ιστορια.
τιμη αντιπροσωπειας 400 ευρα.
η γνωστη εκπτωση 10 με 15 % που κανουν μου το δινουν 350 ευρα.
ψαχνω λιγο παραεξω 260 ευρα.
καταληγω στα.......κρατηθειτε 160 ευρα μεσα απο ακρη χοντρη..........ειπατε κατι;
-
Peugeot 106 Rallye 1.3, 3/1995
Λάδια (Castrol RS 10W-60) 3lt =€30,60
Φίλτρο λαδιού (Purflux) =€6
Φίλτρο βενζίνης (Bosch) + μπουζί (NGK) =€30
Τακάκια (Textar) =€37
Ιμάντας εκκεντροφόρου + ρουλεμάν τεντωτήρα + ιμάντας δυναμό =€38
Σετ πλατώ-δίσκος συμπλέκτη-ρουλεμάν (Valeo) =€140
Υγρά φρένων DOT 5.1 (Motul) =€6Όλες οι τιμές είναι με ΦΠΑ, οι εργασίες γίνονται από εμένα και ένα φίλο μου στο γκαράζ.
-
Peugeot 206 σέρβις 20.000χλμ. Αλλαγή λαδιών ξυδιών, φίλτρων κτλ. Συνολικό κόστος 101,57 ευρούλια (αν έβαζα ημισυνθετικά λάδια θα γλίτωνα 20 ευρώ, αλλά θα ήθελαν αλλαγή στα 10.000χλμ ή εξάμηνο). Στην Lion στον δρόμο γυρνώντας από Χαλκιδική στο ύψος του Carfour. Όχι ιδιαίτερα φθηνά, αλλά όχι και απελπιστικά ακριβά. Στα 10.000χλμ έχει δωρεάν έλεγχο του αμαξιού όπου και γεμίζουν (χωρίς χρέωση) ότι υγρό βρουν να είναι λειψό. Και στο σέρβις μου γέμισαν το υγρό των υαλοκαθαριστήρων τζάμπα Όχι ότι δεν τα πήραν από αλλού, αλλά άλλο να βλέπεις υγρό υαλοκαθαριστήρων 12 ευρώ, κι άλλο να μην βλέπεις τίποτε . Γενικά είμαι ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση και το πως συμπεριφέρονται. Λίγο με τα ραντεβού να ήταν πιο οργανωμένοι θα ήταν άψογοι.
-
Σημερα το μεσημερι παρελαβα το αυτοκινητο αφου του εκανε το πρωτο, επι πληρωμη, σερβις στα 60000 χλμ. (το πρωτο σερβις στα 30000 ηταν στην εγγυηση).
Δεν εχω ακριβως το τιμολογιο μπροστα μου αλλα απο οσα θυμαμαι, εχουμε και λεμεΑλλαγη λαδια, μπουζι, ιμαντας, τακακια φρενων, φιλτρο κλιματισμου, εργατικα και... αρκετα αλλα μου κοστησαν 560 ευρω αρχικα, αλλα για καποιο λογο μου ειπαν οτι θα μου κανουν εκπτωση και ετσι μου πηραν ΜΟΝΟ 487 ευρω. Να πω οτι θυμαμαι μονο τον ιμαντα που ηταν 85 ευρω χωρις ΦΠΑ και τα εργατικα που ηταν 1000 ευρω.
-
Eυχαριστω τον φιλο funkyreverend!
Λοιπον συνεισφερω κι εγω:Εκανα service σε Citroen Saxo VTS 1,6lt με 70.000χλμ τον Οκτωβριο που μας περασε σε φιλο που κατεχει τα γαλλικα (Ζαγαρης τρεχει σε αναβασεις για οσους ξερουν)
Eχουμε :
•Λαδια συνθετικα 10W40
•Φιλτρο λαδιου
•Φιλτρο βενζινης
•Μπουζι
•Αλλαγη με καινουρια χοανη στην σκουπα λογω καταστροφης της παλιας
•Αλλαγη μπαταριας
•Ρυθμιση stop και χειροφρενου
•Γενικο ελεγχο...σε αρκετα σημεια οπως ψαλιδια,ακρομπαρα κτλΚοστος : €145 ευρω
Απο τοτε δεν εχω κανει τιποτα αλλο δοξα τον θεο...χαρη στο αξιοπιστο αμαξακι μου!
Κόστος συντήρησης των αυτοκινήτων που οδηγούμε!