-
Αν δηλαδή πρότεινα μια Shiver στον Neo θα ήμουν τραγικά εκτός θέματος;
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
Ποιο ειν' αυτό, το Serow??
Είχε κάποτε ένας φίλος, έχουμε περάσει απίστευτες σκηνές τρόμου με δαύτο.Ναι. Όχι υποχρεωτικά αυτό, οποιδήποτε μικρό εντουράκι στα 250 (XR, Sherpa, KLR, το καινούριο WR κλπ).
δεν ξερω αν βολευει για καθε μερα τοσο σκυφτο (για τα δικα μου γουστα παντα)
ΔΕΝ βολεύει, για όλα τα γούστα. Και όσοι οδηγούν τέτοια στη πόλη το κάνουν από 'κόλλημα', όχι από ευκολία.
Άλλη ευκολία να τα έχεις στο χέρι κι άλλη να πρέπει να κρατήσεις το πόδι σου στη μηχανή για να πατάς το φρένο αντί να μπορέσεις να ετοιμαστείς να στηριχτείς στα πόδια σου ενώ παράλληλα φρενάρεις Δεν το συζητάμε, οι μηχανές είναι έτη φωτός μπροστά σε συμπεριφορά αλλά μέσα στην Αθήνα δεν υπάρχει ελπίδα με μια βαριά μηχανή ειδικά αν είσαι και γκαντέμης όπως εγώ
Είμαι 1.85 και 80 κιλά (και αρκετά ατσούμπαλος ) αλλά ζοριζόμουν πολύ να κουμαντάρω το βάρος της 200κιλης μηχανής σταματημένος.
Έχω μπλεχτεί γενικώςΤο λες αυτό τώρα λόγω απειρίας. Μόλις εξοικιωθείς λίγο θα αλλάξεις άποψη. Το δίκυκλο όσο κινείται, ισορροπεί. Πρώτα θα σταματήσει και θα έχεις και λίγο χρόνο ακόμα και ακίνητος μέχρι να βάλεις τα πόδια κάτω πριν αρχίσει να γέρνει.
Με τα κιλά και το ύψος σου δεν θα έχεις πρακτικά κανένα πρόβλημα (εγώ είμαι 1,69 και 64!), απλώς είναι ότι σου φαίνεται 'ξένο' ακόμα και το φοβάσαι. -
Ο χρήστης zorz έγραψε:
(= μικρότερη ευστάθεια), μικρότερα δισκόφρενα και χειρότερη κατανομή βάρους (όλα πίσω). Όλα αυτά κάνουν το φρενάρισμα δυσκολότερο. Επίσης έχουν πολύ πιο εύκαμπτα πλαίσια τύπου 'J' (ακόμα χειρότερα αυτά με το επίπεδο πάτωμα) και σε απότομο φρενάρισμα νιώθεις τις διαμήκεις στρεβλώσεις...Δεν ισχυουν αυτα που λες φιλε μου, το δικο μου εχει και μεγαλα δισκοφρενα και καλα φρενα και καθολου στρεβλωσεις. Και επισης καλα κρατηματα.
-
Neos, πάρε ένα 250 με μεγάλες ρόδες και δισκόπλακες.
Ίσως μερικά να έχουν και σύστημα κατανομής πέδησης.Δές και για το Piaggio Carnaby 250, είναι νομίζω εντελώς καινούργιο στην αγορά.
Εγώ με το 125 έχω μείνει ευχαριστημένος (για την χρήση που του κάνω).Γενικά, αφού όπως λές μόνος σου οτι το φοβάσαι, μην ακούς κανένα, πάρε ένα scooter και όταν εξοικοιωθείς κτλ προχωράς σε μηχανή.
-
Neos
Οταν εγώ σου τα έλεγα, δεν με άκουγες πάντως!
Εννοείται είναι σοφότερη επιλογή το σκουτερ, ειδικά για την δουλειά που το θέλεις. Στην θέση σου και μιας και δεν είσαι...fashion victim σαν του λόγου μου, θα έψαχνα κάτι με μεγάλες ρόδες, που σημαίνει καλύτερο κράτημα και φρενάρισμα, ενώ δεν θα έχεις και πρόβλημα με τις λακούβες. Από αυτά που έχω δει, μου αρέσει πολύ το Beverly της Piaggio, το οποίο όμως μάλλον πρέπει να το πάρεις σε 250 και θέλει ψάξιμο για να βρεις κάποιο καλό μεταχειρισμένο.
Προσοχή μόνο να έχει κάνει το μεγάλο σερβις. -
Θα σας φανεί κάπως παραπληγικό αυτό που θα γράψω τώρα αλλά
Ήμουν ανάμεσα σε Aprilia Pegaso όπου άνετα έβρισκα κάποιο μετάχειρο με 2500-3000 ευρώ και σε κάποιο scooter που επίσης έβρισκα άνετα καλά μηχανήματα σε αυτά τα χρήματα αλλά πέραν της τρομερής ευκολίας οδήγησης με ξενέρωναν απίστευτα. Τέλος πάντως έκανα βόλτες από αντιπροσωπείες κοιτάζοντας διάφορα μετάχειρα με κάποια εγγύηση στα χρήματα που διέθετα και με έβγαλε ο δρόμος στην Aprilia μήπως έβρισκα κάποιο αξιόλογο Pegaso μέχρι '04. Και εκεί έπαθα τη ζημιά:
Μπαίνοντας μέσα πέφτει το μάτι μου σε ένα γυμνό street πολύ όμορφο, το Mana το οποίο στο ταμπελάκι είχε μια παρανοϊκή τιμή κοντά στα 9000 ευρώ. Ρωτάω τελείως εγκυκλοπαιδικά τον πωλητή να μου πει τα βασικά του χαρακτηριστικά κι εκεί αρχίζει το good part Εκεί που οι άλλες έχουν το ντεπόζιτο αυτή έχει χώρο για full-face κράνος και το ντεπόζιτό της έχει μετατοπιστεί κάτω από τη σέλα. Το πιο ωραίο όμως είναι ότι διαθέτει κιβώτιο CVT σαν τα σκουτεράκια με 3 προγράμματα λειτουργίας (νορμάλ, σπορ και βροχή) και επιπλέον δυνατότητα για manual λειτουργία με 7 σχέσεις που αλλάζουν με κουμπάκια στο τιμόνι Ζήτησα να το οδηγήσω για λίγο (ε δεν μπορώ να πω ότι μπορώ και να οδηγάω καλά ακόμα) και πραγματικά μου φάνηκε καταπληκτική η λειτουργία του CVT μαζί με τον κινητήρα των 850 κυβικών. Κάνεις τη δουλειά σου στην πόλη με το CVT και όταν θες καφριλίκια βάζεις το σειριακό manual...
Εντάξει, χαλαρά ό,τι καλύτερο έχω δει σε δίκυκλο με βάση τις προτιμήσεις μου. Ο έρωτας όπως καταλαβαίνετε ήταν ακαριαίος και έκτοτε ό,τι μηχανάκι είδα μου φάνηκε σαν αρχαίο τρακτέρ Εδώ και μερικές μέρες έχω ξενερώσει απίστευτα με όλα τα άλλα μοτόρια, μέχρι και στο αυτοκίνητό μου μπαίνω και δεν έχω όρεξη να οδηγήσω Τέλος πάντων μετά από αυτό το πολιτισμικό σοκ που με κλόνησε βαθύτατα αποφάσισα να εγκαταλείψω προσωρινά το θέμα γιατί ό,τι και να πάρω ευχαριστημένος δεν θα είμαι και ελπίζω σε ένα χρόνο που θα έχω τελειώσει με το ρημάδι το πτυχίο τώρα που καταπιάστηκα ξανά με το πανεπιστήμιο (βλέπω να με διώχνουν στο τέλος με τον νέο νόμο) να πιάσω μια σοβαρή δουλειά και να καταφέρω να πάρω τότε ένα Mana
Τρελό τελείως αλλά can't help it
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Θα σας φανεί κάπως παραπληγικό αυτό που θα γράψω τώρα αλλάΉμουν ανάμεσα σε Aprilia Pegaso όπου άνετα έβρισκα κάποιο μετάχειρο με 2500-3000 ευρώ και σε κάποιο scooter που επίσης έβρισκα άνετα καλά μηχανήματα σε αυτά τα χρήματα αλλά πέραν της τρομερής ευκολίας οδήγησης με ξενέρωναν απίστευτα. Τέλος πάντως έκανα βόλτες από αντιπροσωπείες κοιτάζοντας διάφορα μετάχειρα με κάποια εγγύηση στα χρήματα που διέθετα και με έβγαλε ο δρόμος στην Aprilia μήπως έβρισκα κάποιο αξιόλογο Pegaso μέχρι '04. Και εκεί έπαθα τη ζημιά:
Μπαίνοντας μέσα πέφτει το μάτι μου σε ένα γυμνό street πολύ όμορφο, το Mana το οποίο στο ταμπελάκι είχε μια παρανοϊκή τιμή κοντά στα 9000 ευρώ. Ρωτάω τελείως εγκυκλοπαιδικά τον πωλητή να μου πει τα βασικά του χαρακτηριστικά κι εκεί αρχίζει το good part Εκεί που οι άλλες έχουν το ντεπόζιτο αυτή έχει χώρο για full-face κράνος και το ντεπόζιτό της έχει μετατοπιστεί κάτω από τη σέλα. Το πιο ωραίο όμως είναι ότι διαθέτει κιβώτιο CVT σαν τα σκουτεράκια με 3 προγράμματα λειτουργίας (νορμάλ, σπορ και βροχή) και επιπλέον δυνατότητα για manual λειτουργία με 7 σχέσεις που αλλάζουν με κουμπάκια στο τιμόνι Ζήτησα να το οδηγήσω για λίγο (ε δεν μπορώ να πω ότι μπορώ και να οδηγάω καλά ακόμα) και πραγματικά μου φάνηκε καταπληκτική η λειτουργία του CVT μαζί με τον κινητήρα των 850 κυβικών. Κάνεις τη δουλειά σου στην πόλη με το CVT και όταν θες καφριλίκια βάζεις το σειριακό manual...
Εντάξει, χαλαρά ό,τι καλύτερο έχω δει σε δίκυκλο με βάση τις προτιμήσεις μου. Ο έρωτας όπως καταλαβαίνετε ήταν ακαριαίος και έκτοτε ό,τι μηχανάκι είδα μου φάνηκε σαν αρχαίο τρακτέρ Εδώ και μερικές μέρες έχω ξενερώσει απίστευτα με όλα τα άλλα μοτόρια, μέχρι και στο αυτοκίνητό μου μπαίνω και δεν έχω όρεξη να οδηγήσω Τέλος πάντων μετά από αυτό το πολιτισμικό σοκ που με κλόνησε βαθύτατα αποφάσισα να εγκαταλείψω προσωρινά το θέμα γιατί ό,τι και να πάρω ευχαριστημένος δεν θα είμαι και ελπίζω σε ένα χρόνο που θα έχω τελειώσει με το ρημάδι το πτυχίο τώρα που καταπιάστηκα ξανά με το πανεπιστήμιο (βλέπω να με διώχνουν στο τέλος με τον νέο νόμο) να πιάσω μια σοβαρή δουλειά και να καταφέρω να πάρω τότε ένα Mana
Τρελό τελείως αλλά can't help it
δεν εισαι ουτε ο πρωτος ουτε και ο τελευταιος
περαστικα -
Επειδή πάντα είχα την απορία (και την λαχτάρα, ως wannabe-motorcycle-driver) γιατί δεν βάζουν αυτόματα/cvt κιβώτια σε μηχανές της προκοπής, μου κανε μεγάλη εντύπωση η ύπαρξη του mana.
Και στις φωτο ειναι
ζημιαααα
-
Βάζουν.
To Silverwing φίλου έχει CVT.
Κι εμένα μου αρέσουν οι γυμνές μηχανές (τίποτα, ούτε μπικίνι) αλλά στο τέλος προτιμώ την προστασία από τον αέρα και νερά.
Επιλογή μοτοσικλέτας