-
Καλημέρα σας,
Είμαι και εγώ ένας από αυτούς που ψάχνουν μια λύση πόλης, λόγο κίνησης και οικονομίας :ΡΛοιπόν κάνω καθημερινά την διαδρομή Πετρούπολη - Μαρούσι (17χλμ) και θέλω να αγοράσω κάποιο μηχανάκι. Έχω δίπλωμα για 50cc (άλλα το έχω παρατήσει εδώ και 8-10 χρόνια) αλλά δε νομίζω να είναι και τόσο ασφαλές για μέσα στην Αθήνα (τι λέτε;). Οπότε κατά 94,7 % πάω για δίπλωμα κατηγορίας Α.
Σκέφτομαι καταρχήν καινούριο ή μεταχειρισμένο (σίγουρα όχι μεγαλύτερο από 10εταίας). Αν πάμε στην λύση μεταχειρισμένου τι προτείνετε και τι να προσέξω; Αξίζει η αγορά μεταχειρισμένου; Κάτι μηχανάκια τύπου Macro, Lidl θα τα αγοράζατε;
Εκείνο που με ενδιαφέρει είναι
- η κατανάλωση (σε τι επίπεδα κυμαίνονται;)
- Το σερβις (κάθε πόσα χλμ περίπου θέλουν συντηρηση και με τι κόστος;)
- να μην τρέχω συνέχεια σε συνεργεία
- να μην είναι εύθραυστο
- τιμή αγοράς
Τέλος θέλω να με βγάλετε ένα κουστούμι για το όλο σκηνικό (γιατί δεν έχω ιδέα που κειμένονται οι τιμές...)
Δίπλωμα - Κράνος - Μπουφάν - μηχανή...Από τύπο και ομορφιά δεν σκάω κιόλας... Δλδ αν είναι σκουτερ παπί δρόμου κλπ...
Ευχαριστώ!
Υ.Γ.: Λόγω μεγάλων και πολλών εξόδων θα προτιμούσα κάποια οικονομική λύση έως αρκετά φτηνή λύση
-
Καλημέρα σας,
Είμαι και εγώ ένας από αυτούς που ψάχνουν μια λύση πόλης, λόγο κίνησης και οικονομίας :ΡΛοιπόν κάνω καθημερινά την διαδρομή Πετρούπολη - Μαρούσι (17χλμ) και θέλω να αγοράσω κάποιο μηχανάκι. Έχω δίπλωμα για 50cc (άλλα το έχω παρατήσει εδώ και 8-10 χρόνια) αλλά δε νομίζω να είναι και τόσο ασφαλές για μέσα στην Αθήνα (τι λέτε;). Οπότε κατά 94,7 % πάω για δίπλωμα κατηγορίας Α.
Σκέφτομαι καταρχήν καινούριο ή μεταχειρισμένο (σίγουρα όχι μεγαλύτερο από 10εταίας). Αν πάμε στην λύση μεταχειρισμένου τι προτείνετε και τι να προσέξω; Αξίζει η αγορά μεταχειρισμένου; Κάτι μηχανάκια τύπου Macro, Lidl θα τα αγοράζατε;
Εκείνο που με ενδιαφέρει είναι
- η κατανάλωση (σε τι επίπεδα κυμαίνονται;)
- Το σερβις (κάθε πόσα χλμ περίπου θέλουν συντηρηση και με τι κόστος;)
- να μην τρέχω συνέχεια σε συνεργεία
- να μην είναι εύθραυστο
- τιμή αγοράς
Τέλος θέλω να με βγάλετε ένα κουστούμι για το όλο σκηνικό (γιατί δεν έχω ιδέα που κειμένονται οι τιμές...)
Δίπλωμα - Κράνος - Μπουφάν - μηχανή...Από τύπο και ομορφιά δεν σκάω κιόλας... Δλδ αν είναι σκουτερ παπί δρόμου κλπ...
Ευχαριστώ!
Υ.Γ.: Λόγω μεγάλων και πολλών εξόδων θα προτιμούσα κάποια οικονομική λύση έως αρκετά φτηνή λύση
-
Καλημέρα σας,
Είμαι και εγώ ένας από αυτούς που ψάχνουν μια λύση πόλης, λόγο κίνησης και οικονομίας :ΡΛοιπόν κάνω καθημερινά την διαδρομή Πετρούπολη - Μαρούσι (17χλμ) και θέλω να αγοράσω κάποιο μηχανάκι. Έχω δίπλωμα για 50cc (άλλα το έχω παρατήσει εδώ και 8-10 χρόνια) αλλά δε νομίζω να είναι και τόσο ασφαλές για μέσα στην Αθήνα (τι λέτε;). Οπότε κατά 94,7 % πάω για δίπλωμα κατηγορίας Α.
Σκέφτομαι καταρχήν καινούριο ή μεταχειρισμένο (σίγουρα όχι μεγαλύτερο από 10εταίας). Αν πάμε στην λύση μεταχειρισμένου τι προτείνετε και τι να προσέξω; Αξίζει η αγορά μεταχειρισμένου; Κάτι μηχανάκια τύπου Macro, Lidl θα τα αγοράζατε;
Εκείνο που με ενδιαφέρει είναι
- η κατανάλωση (σε τι επίπεδα κυμαίνονται;)
- Το σερβις (κάθε πόσα χλμ περίπου θέλουν συντηρηση και με τι κόστος;)
- να μην τρέχω συνέχεια σε συνεργεία
- να μην είναι εύθραυστο
- τιμή αγοράς
Τέλος θέλω να με βγάλετε ένα κουστούμι για το όλο σκηνικό (γιατί δεν έχω ιδέα που κειμένονται οι τιμές...)
Δίπλωμα - Κράνος - Μπουφάν - μηχανή...Από τύπο και ομορφιά δεν σκάω κιόλας... Δλδ αν είναι σκουτερ παπί δρόμου κλπ...
Ευχαριστώ!
Υ.Γ.: Λόγω μεγάλων και πολλών εξόδων θα προτιμούσα κάποια οικονομική λύση έως αρκετά φτηνή λύση
-
Θα σου προτεινα οπως λες καποιο επωνυμο παπι honda-yamaha 110-120 CC εστω και λιγο μεταχειρισμενο.
Λυσεις τυπου Lidl, Makro κλπ να τις αποφυγεις γιατι δεν ειναι αξιοπιστα και δεν εχουν αντλακτικα. -
Ο χρήστης selemeles έγραψε:
Αξίζει η αγορά μεταχειρισμένου; Κάτι μηχανάκια τύπου Macro, Lidl θα τα αγοράζατε;Πρωτα απ ολα καλυτερα να περεις μτχ παρα τις κινεζοαπομιμησεις για λογους αξιοπιστιας και ανταλλακτικων. Να ξερεις οτι τα παπια ειναι πιο φθηνα σε ολα τους απο τα σκουτερ (καταναλωση, σερβις, κλπ) αλλα ειναι περιορισμενης δυναμης. Εγω παω καθημερινα στη δουλεια μου με παπι και κανω 20' περνωντας μεσα απο κεντρο (11χλμ συνολο).
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
...Να ξερεις οτι τα παπια ειναι πιο φθηνα σε ολα τους απο τα σκουτερ (καταναλωση, σερβις, κλπ) αλλα ειναι περιορισμενης δυναμης....Όταν λες περιορισμένης δύναμης πως το ενννοείς;
Επίσης από κόστη τι παίζει;
[edit]Επίσης μιλάμε πάντα για 4χρόνο... :-)[/edit]
-
+1 για αγορά παπιου.
μπορει να μην ειναι μοδατο μουρατο κλπ αλλά ειναι η μοναδική σιγουρη λύση για τη δουλειά που το θες (κινηση αστική)
λιγα εξοδα αποκτησης κινησς κλπ.
εδω που τα λέμε εχει βγαλει η καβασακι ενα τρελό παπιο!!! ζχ135. κουκλος!!!
αιντε. καλοριζικος -
Ο χρήστης deusXT έγραψε:
αιντε. καλοριζικοςΕυχαριστώ... μου το χαρίζεις? :Ρ:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ
Βασικά όλοι αναφαίρεστε σε καινούρια... Όσον αφορά την κατηγορία μεταχειρισμένο δεν λέτε κάτι!! Αυτό σημαίνει να μην κοιτάξω καθόλου για μεταχειρισμένο, δεν αξίζει???? Ή απλά θα θέλατε να αγοράσετε καινουριο εσεις? :Ρ
-
Βγάλε πρώτα το δίπλωμα και εδώ είμαστε!!!
-
Ο χρήστης selemeles έγραψε:
...Να ξερεις οτι τα παπια ειναι πιο φθηνα σε ολα τους απο τα σκουτερ (καταναλωση, σερβις, κλπ) αλλα ειναι περιορισμενης δυναμης....
Όταν λες περιορισμένης δύναμης πως το ενννοείς;
Επίσης από κόστη τι παίζει;
[edit]Επίσης μιλάμε πάντα για 4χρόνο... :-)[/edit]
Εννοω οτι μην φανταστεις οτι ειναι μηχανη, ειναι για τελειως αστικες μετακινησεις.
Κοστος για μτχ δες: http://www.xe.gr
Εγω απο το να παρω κινεζικο θα προτιμουσα ενα μτχ, οπως honda supra, yamaha crypton r, για τα kawasaki kaze r δεν πολυγνωριζω...
-
Νόμιζα ότι το είχα ρωτήσει πιο πριν... :Ρ Τιμές;;;
Επίσης κάτι ακόμη, την βγάζω πέρα αν πάρω 50cc???
-
Αν πάρεις 50cc όπως εγώ, πρέπει να κάνεις πολλές παραχωρήσεις, καθώς είναι αρκετά ασθενικά αλλά εξακολουθούν να είναι πολύ οικονομικά και ιδανικά για κίνηση μέσα σε πόλη όπου το ζητούμενο δεν είναι υψηλές μέσες ωριαίες. Εγώ έχω ένα κινέζικο Daytona και δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα. μόνο το σωληνάκι της βενζίνης με τα σφυκτηράκια άλλαξα προληπτικά για να μην έχω εκπλήξεις. Εκεί έδειχνε ότι μπορεί να είχα πρόβλημα. Φυσικά ξέρεις τι παίρνεις και δεν περιμένεις ποιότητα πλαστικών όπως διπλάσιου κόστους μηχανάκια. Το πείρα 1100 ευρώ. Επιπλέον δέλεαρ για την επιλογή του ήταν η δυνατότητα αποθήκευσης κράνους όχι όμως full face κάτω από το κάθισμα με μειωμένη όμως χωρητικότητα βενζίνης στο ρεζερβουάρ. Έχω 10000 και δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό. Το καλό είναι βέβαια ότι υπάρχει εισαγωγέας στο ηράκλειο και δεν υπάρχει περίπτωση να μην βρεις ότι κι αν χρειαστείς. Νομίζω ότι ο εισαγωγές στην Ελλάδα είναι ο Γκογκόλης (ή κάπως έτσι).
-
Ο χρήστης selemeles έγραψε:
Καλημέρα σας,
Είμαι και εγώ ένας από αυτούς που ψάχνουν μια λύση πόλης, λόγο κίνησης και οικονομίας :ΡΛοιπόν κάνω καθημερινά την διαδρομή Πετρούπολη - Μαρούσι (17χλμ) και θέλω να αγοράσω κάποιο μηχανάκι. Έχω δίπλωμα για 50cc (άλλα το έχω παρατήσει εδώ και 8-10 χρόνια) αλλά δε νομίζω να είναι και τόσο ασφαλές για μέσα στην Αθήνα (τι λέτε;). Οπότε κατά 94,7 % πάω για δίπλωμα κατηγορίας Α.
Σκέφτομαι καταρχήν καινούριο ή μεταχειρισμένο (σίγουρα όχι μεγαλύτερο από 10εταίας). Αν πάμε στην λύση μεταχειρισμένου τι προτείνετε και τι να προσέξω; Αξίζει η αγορά μεταχειρισμένου; Κάτι μηχανάκια τύπου Macro, Lidl θα τα αγοράζατε;
Εκείνο που με ενδιαφέρει είναι
- η κατανάλωση (σε τι επίπεδα κυμαίνονται;)
- Το σερβις (κάθε πόσα χλμ περίπου θέλουν συντηρηση και με τι κόστος;)
- να μην τρέχω συνέχεια σε συνεργεία
- να μην είναι εύθραυστο
- τιμή αγοράς
Τέλος θέλω να με βγάλετε ένα κουστούμι για το όλο σκηνικό (γιατί δεν έχω ιδέα που κειμένονται οι τιμές...)
Δίπλωμα - Κράνος - Μπουφάν - μηχανή...Από τύπο και ομορφιά δεν σκάω κιόλας... Δλδ αν είναι σκουτερ παπί δρόμου κλπ...
Ευχαριστώ!
Υ.Γ.: Λόγω μεγάλων και πολλών εξόδων θα προτιμούσα κάποια οικονομική λύση έως αρκετά φτηνή λύση
Οπως αναφεραν οι συνφορμιτες καλυτερα κοιτα κανενα παπι.Τα καινουργια παπια εχουν φτασει τα150 κυβικα μερικα εχουν υδροψυξη και στην πλειοψηφια τους ειναι ψεκαστα.Με λιγα λογια καμια σχεση με το παρελθον.Σε σχεση με τα αντιστοιχα σκουτερ εχουν καλυτερη συμπεριφορα λογω σχεδιασης και περισσοτερη ανθεκτικοτητα στις λακουβες - καλυτερα φρενα, λογω μεγαλων τροχων.Επισης ειναι φθηνοτερα στα σερβις-ανταλλακτικα απο τα σκουτερ και εχοντας λιγοτερα πλαστικα οι πτωσεις δεν τσουζουν τοσο.Μειον για εμενα η απουσια αποθηκευτικων χωρων που ομως λυνεται με μια βαλιτσα.
Αλλο σημαντικο μειον ειναι οτι θα γινεις περιγελος των απανταχου πιτσιρικαδων σε περιπτωση που το αφησεις μαμα -
Μάλλον για παπί με βλέπω... ΕΚτός και αν επιλέξω τελικα το σκουτερ TCB από το ΜΑKRΟ
Λέγοντας ότι είναι φθηνότερα τα παπιά, για τι διαφορές μιλάμε;
Τι κατανάλωση έχουν τα μεν και τι τα δε?
Σερβις κάθε πότε θέλουν και για τι κόστη μιλάμε? -
Μα ολοι σου προτεινουμε να παρεις παπακι εστω και μεταχειρισμενο και σκεφτεσαι το κινεζικο σκουτερ? Η ομορφια του κινεζικου χανεται μετα απο λιγο καιρο χρησης. Τα μεταλα του κινητηρα δεν αντεχουν και πολυ.
Βρες καλυτερα ενα honda supra με κανα χιλιαρικο. Το καινουργια παπακια πανε περιπου 1800 -
Από ότι είδες το έχω σαν τελευταία εναλλακτική το σκουτερ ΜΑΚΡΟ Φυσικά λόγο τιμής... και επειδή είναι αρκετά όμορφο... Χαρακτηριστικά δεν ξέρω, μια γρήγορη ματιά το έριξα το Σάββατο!!
Το budget όλο και πέφτει... οπότε δεν μπορώ να πάω σε καινουριο παπί... Εκτός από τα TCB 125cc που επίσης είδα στο ΜΑΚΡΟ :Ρ
Αν πάω σε μεταχειρισμένο όμως τι να προσέξω???
ΕΠίσης περιμένω απαντήσεις όσον αφορά καταναλώσεις και σερβις ποπυ ρωτάω παραπάνω :):)ΕΥχαριστώ πάντως όλους για τις συμβουλές σας
-
Παρε κανα supra με κανα 700αρι € (δεν θυμαμαι μονο αν εχει δισκοφρενο μπροστα) και εισαι οκ! Μην κανεις το λαθος με τα κινεζικα. Απο σερβις στο παπι εγω άλλαξα λαδι, μπουζι, και επισκευη στο ταμπουρο => 20-25€ αν θυμαμαι καλα. Στο σκουτερακι που ειχα ειχα πληρωσει κατι μπιλιες κλπ και μου ειχε παει ο κουκ αηδόνι!
-
Ο χρήστης selemeles έγραψε:
ΕΠίσης περιμένω απαντήσεις όσον αφορά καταναλώσειςΝα περιμένεις γύρω στα 40-50χλμ/λίτρο με το παπί και γύρω στα 25-30 για ένα οικονομικό σκούτερ (αν είναι ιταλικό της γνωστής εταιρίας μπορεί να πέσει και κάτω από τα 20... )
Είναι πολύ φτηνότερο από το να πάρεις το αστικό λέμε... -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Είναι πολύ φτηνότερο από το να πάρεις το αστικό λέμε...Δεν έχω περιθώρια να διαφωνήσω :Ρ
Όσον αφορά τα σερβις, στο περίπου κάθε πόσα χλμ χρειάζεται και ποιο το κόστος αυτού; Σϊγουρα θα εξαρτάται από το μοντέλο, αλλά μιλάμε σε ένα γενικό επίπεδο!!!
-
Ο χρήστης selemeles έγραψε:
Όσον αφορά τα σερβις, στο περίπου κάθε πόσα χλμ χρειάζεται και ποιο το κόστος αυτού; Σϊγουρα θα εξαρτάται από το μοντέλο, αλλά μιλάμε σε ένα γενικό επίπεδο!!!
Για το παπι (για το δικο μου 100αρι):
-καταναλωση: με 4 ευρω κανω περιπου 130 χλμ
-σερβις κανω καθε 3000 χλμ λαδι, μπουζι (κοστος ανταλ. = ~10-12 Ε)
Συμβουλες για αγορά μηχανακίου εντός πόλης