-
Τις τελευταίες μέρες που οδήγησα αρκετά σε επαρχιακούς δρόμους με πολλές στροφές και ανωμαλίες παρατήρησα κι εγώ ότι τα xenon ακόμα και τα εργοστασιακά σε κάποιες περιπτώσεις ήταν πολύ ενοχλητικά. Στην αρχή νόμισα ότι με έπιασε μια περίεργη μανία με τα ξένον αλλά τώρα κατάλαβα διαβάζοντας πιο πάνω το γιατί, αργή ανταπόκριση του ρυθμιστή ύψους και ψηλότερη δέσμη στα δεξιά που σε τυφλώνει όταν εσύ είσαι σε αριστερή στροφή (δεξιά για τον άλλον).
Τα μη εργοστασιακά ήταν δολοφονικά σχεδόν συνέχεια....γκρρρ
Και όντως στην πόλη και σε εθνική οδό ενοχλούμαι λιγότερο. -
Ο χρήστης georgex έγραψε:
.... βαλε καποιον αλλο να οδηγησει το αμαξι σου και συ προπορευσου. Εκει θα δεις πραγματικα τι γινεται! Οι ρυθμισεις απο την αντιπροσωπεια ωρες ωρες ειναι 3 λαλουν και 2 χορευουν.
Μα ξέρω οτι στραβώνουν, στις περιπτώσεις που ανέφερα. Δεν χρειάζεται να ελέγξω κάτι. Αυτό το 'στράβωμα' όμως είναι 'κανονικό'. Όλα τα φώτα στραβώνουν σε αυτές τις συνθήκες, αφού η δέσμη δεξιά πάει προς τα επάνω. Απλώς τα Xenon είναι πιό δυνατά και στραβώνουν περισσότερο. Ο άλλος νομίζει οτι έχεις προβολείς αναμένους.
Για τις ρυθμίσεις σου είπα τις έχω τσεκάρει, βλέπω την δέσμη οτι είναι σωστή όταν είναι κάποιος σε ευθεία μπροστά μου.
Μήπως πρέπει να κατεβάσεις ελάχιστα την δεξιά δέσμη ;
Έχω την εντύπωση ότι τα Octavia δεν έχουν εργοστασιακά xenon.
Έχεις ρυθμιστικό ύψους δέσμης στο ταμπλό;
Τα 5 έχουν. Για το πρώτο δεν έχω υπ' όψιν μου.
+1. Πριν από καιρό, ψάχνοντας για aftermarket φανάρια xenon της Hella για το astra gtc είχα βρει σε γερμανικό site ότι η συγκεκριμένη εταιρεία τα πουλάει ως ανταλλακτικό γύρω στα 1100 ευρώ το ζεύγος . Από τότε έπαψα να ασχολούμαι με εκ των υστέρων τοποθετήσεις εργοστασιακών (και καλά) xenon. (H Hella κατασκευάζει τα μανίσια φανάρια του astra).
Πάντως τα φανάρια τα γνήσια εδώ μπορείς να τα βρεις με περίπου 500 και τα δύο. από εκεί και μετά θες ακόμη 300 περίπου για τον εγκέφαλο του AFL και ακόμη 100 για τους αισθητήρες και τις καλωδιώσεις. Βάλε ακόμη 150-200 τα εργατικά. Επίσης υπολόγισε περίπου 150 ( καινούριο ) ή 50 ( μεταχειρισμένο ) το τεπόζιτο που είναι διαφορετικό για το πλυστικό , τα δύο μπεκ και τα καλυμματα των μπεκ ( περίπου 30 βαμμένα , καινούρια ) . Οι τιμές των ανταλλακτικών πλην των φαναριών μπορεί να είναι χαμηλότερες εάν έχεις καλές εκπτώσεις.
Περίπου στα ίδια ερχόμαστε. Με τα 1100 εννοούσα όλο το πακέτο της Hella δηλ και τα παρελκόμενα των φαναριών...
Kαι πλυστικό και φανάρια και αισθητήρας AFL ή AHL και καλωδιώσεις και αισθητήρας πίσω άξονα ;
Για λίγα μου φαίνονται. Σε έρευνα που είχα κάνει , γνήσια Opel φανάρια AΗL κόστιζαν σαν ανταλλακτικό ( δεν μπορείς να το αγοράσεις ολόκληρο αλλά τμήμα - τμήμα ) κοντά στα 2.200 ενώ τα AFL επιπλέον 500 ή 600 το ζεύγος. Μεταχειρισμένα τώρα τα AFL φανάρια μπορεί να έχουν κοντά στα 600 , πάντα για ζεύγος ( κοίτα στον Τακιδέλλη στην Λυκόβρυση ). Τιμές Hella δεν ξέρω αλλά θα συμπεριελάμβαναν και πλυστικό και εγκεφάλους και αισθητήρες και μπεκ κτλ ;
Έχω την εντύπωση ότι τα Octavia δεν έχουν εργοστασιακά xenon.
Έχεις ρυθμιστικό ύψους δέσμης στο ταμπλό;
Έλα βρε Χρήστο... ναι υπήρχε σαν έξτρα και στο Octavia I. Ελάχιστα πρέπει να έχουν βέβαια. Μόνο άλλο ένα έχω δεί.
Tα παράγγειλα εργοστασιακά με 900Ε κόστος, ΔΕΝ έχω ρυθμιστή ύψους της δέσμης στο ταμπλό, έχω πλυστικά, έχω μεγαλύτερο δοχείο πλυστικού με ένδειξη χαμηλής στάθμης (υποχρεωτικό στα xenon), έχω το σύστημα αυτόματης ρύθμισης του ύψους στο μπροστινό και στο πίσω ψαλίδι, τα φώτα τα βλέπω στα can-bus με το pc (απαραίτητη η σύνδεση με pc για την ρύθμιση του ύψους), όταν βάζω μπροστά ανεβοκατεβαίνουν μόνα τους (μάλλον επιστρέφουν σε κάποιο σημείο αναφοράς) και σταματάνε στο σωστό ύψος, το φανάρι είναι όλο διαφορετικό από τα άλλα Octavia, είναι στο εργοστασιακό καρτελάκι με τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου που έχουν κολλημένο πάνω τους όλα τα VAG... ουφ δεν μου έρχεται κάτι άλλο.
Από έρευνα που έκανα , πιστεύω ότι τα φώτα σου πρέπει να έχουν και μηχανικό τρόπο ρύθμισης με μία βιδούλα στο κάθε ένα ακριβώς πάνω από την λάμπα , πάνω στο φανάρι. Τα φανάρια κάνουν self check ( αυτό το πάνω κάτω , αριστερά δεξιά είναι έλεγχος μηχανισμού αυτορύθμισης και έλεγχος φαναριού ) κάθε φορά που τα ανάβεις ;
Αν μιλάς για τα εργοστασιακά xenon, νομίζω ότι υπερβάλεις λιγουλάκι...
Όσο αναφορά τα aftermarket, γνωστός μου (μαντράς) μου είπε ότι όσα έχουν aftermarket xenon, δε φεύγουν εύκολα από τη μάντρα.
ναι, δε φευγουν γιατι ειναι πανακριβο να δωσεις 20€ και να βαλει (ο μαντρας ή ο αγοραστης) κανονικες λαμπες...
Τα after xenon ( όχι οι μπλεδίζουσες λάμπες ) έχουν και ballast. Και είναι αρκετή δουλίτσα να τα βγάλεις όλα και να βάλεις την απλή λάμπα , δουλειά που ο μαντράς μπορεί να μην θέλει να κάνει. Ενδέχεται επίσης να θέλει προγραμματισμό το αυτοκίνητο μετά.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Αν μιλάς για τα εργοστασιακά xenon, νομίζω ότι υπερβάλεις λιγουλάκι...Αν θα έπρεπε να πάρω ένα μεταχειρισμένο μεσαίας κατηγορίας (π.χ.Golf ) για την γυναίκα μου (βλέπε συχνά μικροτρακαρίσματα) ή για τον πατέρα μου (χωματόδρομοι, όχι συχνές επισκέψεις στα συνεργεία) , ανάμεσα σε δύο παρόμοιας κατάστασης αυτοκίνητα θα έπαιρνα σίγουρα αυτό που δεν έχει xenon .
Μακάρι να μην σκέφτονται και άλλοι έτσι, αλλά νομίζω ότι το επιπλέον κόστος στην αγορά του καινούργιου δεν θα εξαργυρωθεί στην πώληση των μεταχειρισμένων.
-
Ο χρήστης GF έγραψε:
Μακάρι να μην σκέφτονται και άλλοι έτσι, αλλά νομίζω ότι το επιπλέον κόστος στην αγορά του καινούργιου δεν θα εξαργυρωθεί στην πώληση των μεταχειρισμένων.-
Αν σκέφτονταν όλοι έτσι, δε θα έβρισκε κανείς αμάξι με πολλά έξτρα στα μεταχειρισμένα
-
Αν η λογική είναι 'βάζω έξτρα για να αυξήσω την μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου', τότε μάλλον λάθος κίνητρο έχεις για να βάλεις έξτρα.Πέραν του αυτόματου κιβωτίου και της ηλιοροφής και άντε και τα εργοστασιακά δέρματα όπου μπορεί να ανεβάσουν λίγο την μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου, όλα τα άλλα έξτρα τα βάζεις για να τα χαίρεσαι και όχι για 'όταν το πουλήσεις' να τα χαρεί ο επόμενος!!
Τα έξτρα πιο πολύ σαν κράχτης είναι για το αμάξι, παρά αυξάνει την μεταπωλητική αξία.Δηλαδή ένα αμάξι με λίγο τσιμπημένη μεταπωλητική αξία, θα πουληθεί πιστεύω πιο εύκολα από ένα ίδιο γυμνό μοντέλο -
Και για να επιστρέψω στο αρχικό θέμα:προσωπικά δε θα θυσίαζα με τίποτα το πλεονέκτημα που μου δίνουν τα xenon το βράδυ επειδή ΑΝ τρακάρω θα είναι ακριβά τα φανάρια ή επειδή μετά από 5 χρόνια δε θα μου δώσει τίποτα ο υποψήφιος αγοραστής...Εξάλλου το βράδυ, πας όπου φωτίζουν τα φώτα σου.
Βέβαια όπως είπες κι εσύ, δε σκεφτόμαστε όλοι το ίδιο.
Δεν κατακρίνω το σκεπτικό σου (προφανώς).Απλά εκφράζω την 'αντι πέρα όχθη' -
-
Πολύ σωστά και σεβαστά τα όσα αναφέρεις.
Θέμα επιλογών είναι όλα.
Απλά μακάρι να τα έβαζαν όλοι γιατί επιθυμούν την μεγαλύτερη ασφάλεια και όχι γιατί θεωρούνται 'in'και της μοδός.
Μη ξεχνάμε ότι το 95% της χρήσης των περισσότερων αυτοκινήτων γίνονται σε κατάφωτες λεωφόρους και η πιπίλα της επιπλέον 'ασφάλειας' ίσως είναι θεωρητική.
Αλήθεια υπάρχει καμμία στατιστική πόσοι γλύτωσαν την ζωή τους έχοντας φώτα xenon ?
Επίσης και παλαιότερα μπορούσες να βελτιώσεις την απόδοση των φώτων και με χαμηλότερο κόστος. Με 100στάρες λάμπες , ενισχυτές κλπ. Το είχες κάνει για την ασφάλεια σου ?
Αν ναι , σου βγάζω το καπέλο. -
Πάντως εγώ σε εργοστασιακά xenon έχω ρυθμίσει στην αντιπροσωπεία επίτηδες το δεξί φως χαμηλότερα απ'ότι ήταν πριν...
Όσο για δρόμους με μηδενικό φωτισμό εκεί σαφώς βλέπεις καλύτερα με τα xenon αλλά και σαφώς τυφλώνεις τον άλλο ευκολότερα, σε αρκετές περιπτώσεις όταν η ανατομία του δρόμου είναι τέτοια αφού είδα ότι στραβώνω τον απέναντι κλείνω τα πορείας μέχρι να περάσει!
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
...Όσο για δρόμους με μηδενικό φωτισμό εκεί σαφώς βλέπεις καλύτερα με τα xenon αλλά και σαφώς τυφλώνεις τον άλλο ευκολότερα, σε αρκετές περιπτώσεις όταν η ανατομία του δρόμου είναι τέτοια αφού είδα ότι στραβώνω τον απέναντι κλείνω τα πορείας μέχρι να περάσει!
Πολύ σωστά.
Εντύπωση μου έκανε τις τελευταίες ημέρες μοτοσυκλετιστής με φορτωμένη BMW στα τούνελ της ΑΟ όταν είδε ότι με ενοχλούσαν ('γύρισα' τον εσωτερικό καθρέπτη), τα έκλεισε και αφησε μόνον τα θέσεως (και ήταν βράδυ).Και εκεί είναι που πρέπει να γίνει ο υπολογισμός της επιπλέον ασφάλειας. Γιατί εσύ σίγουρα βλεπεις καλύτερα, αλλά αν κάποιος απο τους 'τυφλωμένους' απέναντι καταλήξει εκτός δρόμου ή χειρότερα επάνω σου ή σε κάποιον άλλο, τι όφελος προσφέρουν γενικά ?
Και μιλάμε για τώρα που βρίσκονται στα καλύτερα χέρια (καινούργια αυτοκίνητα, ανήσυχοι οδηγοί, γνώστες κλπ).Οταν θα περάσουν μετά απο 2-3 χέρια σε αμελείς ιδιοκτήτες (πόσοι έχουν αρύθμιστα,ψιλοτρακαρισμένα και βρώμικα φώτα ??) ή θα αρχίσουν να παρουσιάζουν τυχόν βλάβες οι μηχανισμοί και οι επεξεργαστές τους, θα είναι πολλοί που θα δίνουν τις εκαντοντάδες ευρώ για να μην ενοχλούν τους άλλους ? -
Ο χρήστης GF έγραψε:
Μη ξεχνάμε ότι το 95% της χρήσης των περισσότερων αυτοκινήτων γίνονται σε κατάφωτες λεωφόρους και η πιπίλα της επιπλέον 'ασφάλειας' ίσως είναι θεωρητική.Θα συμφωνίσω απόλυτα με τη λογική σου.Αν πάρεις ένα αμάξι που θα κινείσαι καθαρά μέσα στην πόλη και ποτέ δε θα βγεις έξω από αυτήν, τότε ναι, ίσως και να είναι περιττά αφού ο φωτισμός των δρόμων μέσα στις πόλεις (βασικά μιλώντας για την Αθηνα και Πάτρα... δεν ξέρω τι γίνεται στις άλλες πόλεις).
Αλήθεια υπάρχει καμμία στατιστική πόσοι γλύτωσαν την ζωή τους έχοντας φώτα xenon ?
Δύσκολο να γίνει μία τέτοια η στατιστική έρευνα, αφού θα πρέπει να βρεθούν όλοι όσοι οδηγούσαν βράδυ και:
-είχαν xenon και τράκαραν
-είχαν απλές λάμπες και τράκαραν
-όσοι είχαν ξένον και γλίτωσαν το τρακάρισμα
-όσοι είχαν ξένον και τράκαραν τελικά.
Πάντως ανεξαρτήτως των όσων λέμε, νομίζω κανείς δεν μπορεί να πει ότι με τα xenon δε βλέπεις καλύτερα το βράδυ, είτε είναι φωτισμένος ο δρόμος είτε όχι. (άσχετα αν μέσα στην πόλη όπου ο φωτισμός των δρόμων είναι καλός, μειώνει το πλεονέκτημα του να έχεις καλά φώτα )Επίσης και παλαιότερα μπορούσες να βελτιώσεις την απόδοση των φώτων και με χαμηλότερο κόστος. Με 100στάρες λάμπες , ενισχυτές κλπ. Το είχες κάνει για την ασφάλεια σου ?
Αν ναι , σου βγάζω το καπέλο.Καλύτερα να μην πω πολλά γιατί θα αρχίσουν διάφορα σχόλια.Πάντως είχα φτάσει να έχω πάνω στο (προηγούμενο) αμάξι μου 150W λάμπες για τη μεσαία σκάλα (διασταυρώσεως).
Και πάλι όμως ο φωτισμός που προσφέρανε δεν συγκρίνεται καν με το φωτισμό που προσφέρουν τα xenon.
Κι αυτό φάνηκε όταν στο ίδιο φανάρι είχα βάλει aftermarket xenon.Τρομακτική διαφορά στο πώς φωτιζόταν ο δρόμος πριν με τις 150άρες λάμπες που είχα πάνω και πώς μετά...Και φαντάσου ότι δεν είχα μελετημένο φανάρι για xenon λάμπα...(ντρέπομαι λίγο που το λέω βέβαια )
Φαντάσου με ένα πολύ καλύτερο φανάρι, ακόμα πόσο μεγαλύτερη θα ήταν η διαφορά.
Κάπου είχα ένα πίνακα με το τι ένταση φωτισμού μπορεί να βγάλει μία λάμπα πυρακτώσεως και μία λάμπα xenon και ακόμα και η πιο αδύναμη λάμπα xenon, φώτιζε πιο δυνατά από μία πυρακτώσεως.(αν βγώ τον πίνακα θα τον ανεβάσω )Βέβαια η ένταση δεν έχει άμεση σχέση με το πώς βλέπεις στο δρόμο, γιατί αν φωτίζεις στα UFO και όχι το δρόμο...
Βέβαια το κόστος για να βάλεις εργοστασιακά xenon (ξεκινώντας από περίπου 900€ και φτάνοντας τα 1200-1300€) είναι αρκετά μεγάλο, όμως όπως λέω συχνά:Νομίζω ότι η ζωή 'σου' κοστίζει περισσότερο από 1000€.Ειδικά αν κάνεις και ταξίδια
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
...όμως όπως λέω συχνά:Νομίζω ότι η ζωή 'σου' κοστίζει περισσότερο από 1000€.Ειδικά αν κάνεις και ταξίδιαΜε βάση αυτή την καραμέλα που πιπιλάνε πολλοί πρέπει όλοι να πάρουμε από μια Mercedes GL ή κάτι τέτοιο πολύ ασφαλές γιατί η ζωή μας κοστίζει περισσότερο!!! Πάντα η ζωή μας αξίζει περισσότερο αλλά ξοδεύοντας όσο γίνεται περισσότερα για να την προστατεύσεις δεν αποδεικνύεις τίποτα τέτοιο...
Σε όλα τα πράματα κάνουμε συμβιβασμούς, θέλοντας και μη κάνουμε και στην ασφάλειά μας, και μόνο το ότι μπαίνουμε σε αυτοκίνητα και βγαίνουμε στους δρόμους αυτό λέει. Ο καθένας μπορεί να επιλέξει τους συμβιβασμούς που θα κάνει και είναι άξιος της μοίρας του.
Στην χειρότερη, αν το δεις λογικά και τεχνικά αν τα βάλεις κάτω και τα μελετήσεις στατιστικά πιο πιθανό είναι να γίνουν χίλιαδυό άλλα κακά παρά να σωθείς χάρη στα xenon....
Να σημειώσω ότι και εγώ θεωρώ ΚΑΙ τα xenon έναν επιπλέον παράγοντα ασφαλείας και μακάρι να αποκτήσω. Όταν όμως βλέπω τόσους με xenon αλλά με φθαρμένα λάστιχα και αμορτισέρ το λέω ότι θα προτιμούσα από πλευράς ασφάλειας αντί για λάμπες να ξόδευαν τα ανάλογα λεφτά και σε λάστιχα, φρένα, αναρτήσεις, μαθήματα οδήγησης κλπ -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Πάντα η ζωή μας αξίζει περισσότερο αλλά ξοδεύοντας όσο γίνεται περισσότερα για να την προστατεύσεις δεν αποδεικνύεις τίποτα τέτοιο...Απλά όταν δίνεις κατα μέσο όρο από 15.000€ με 25.000€ (για να μη μιλήσω για όσους αγοράζουν πιο ακριβά αμάξια - υπάρχουν αυτοκίνητα των 40.000+€ που δεν έχουν στάνταρ τα xenon), το να βάλει xenon κάποιος είτε: βάζοντας επιπλέον 1.000€ είτε αγοράζοντας ένα αμάξι με 14.000€ και να βάλει τα υπόλοιπα 1000€ στα xenon,δεν πιστεύω ότι είναι τόοοοοσο πρόβλημα...
Και στα 5 χρόνια να τα βάλεις δώσεις τα παραπάνω λεφτά (πες ότι δεν έχεις αυτά τα επιπλέον 1000€ ρε παιδί μου), βγαίνει 200€ το χρόνο, άντε 220€ με τους τόκους και δε νομίζω ότι κάποιος που δίνει 15.000€ με 25.000€, δεν θα έχει 220€ επιπλέον το χρόνο.
Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για ούτε το 10% της τιμής του αυτοκινήτου.
Απλά πιστεύω ότι οι περισσότεροι δεν τα έχουν πάνω στο στο αμάξι τους γιατί 'ώχου μωρε αδερφάκι μου, τόσα χρόνια πώς βλέπαμε και με κανονικές λάμπες?' ή γιατί 'σιγά μην περιμένω 3 μήνες για να πάρω το αμάξι που θέλω!!'.Στην χειρότερη, αν το δεις λογικά και τεχνικά αν τα βάλεις κάτω και τα μελετήσεις στατιστικά πιο πιθανό είναι να γίνουν χίλιαδυό άλλα κακά παρά να σωθείς χάρη στα xenon....
Καλά ναι, αλλά όποιος φυλάει τα ρούχα του, έχει τα μισά.
Επίσης με το ίδιο σκεπτικό, τόσα άλλα πράγματα είναι άχρηστα στο αμάξι αφού κατά 99% δεν θα τα χρησιμοποιήσουμε ποτέ. (πχ αερόσακους, immobilizer, κτλ-κτλ οπότε ας τα βγάλουμε κι αυτά από το αμάξι )Να σημειώσω ότι και εγώ θεωρώ ΚΑΙ τα xenon έναν επιπλέον παράγοντα ασφαλείας και μακάρι να αποκτήσω. Όταν όμως βλέπω τόσους με xenon αλλά με φθαρμένα λάστιχα και αμορτισέρ το λέω ότι θα προτιμούσα από πλευράς ασφάλειας αντί για λάμπες να ξόδευαν τα ανάλογα λεφτά και σε λάστιχα, φρένα, αναρτήσεις, μαθήματα οδήγησης κλπ
Καλά, εδώ νομίζω ότι μιλάμε όμως για τα αυτονόητα.
Θεωρητικά όλα αυτά έπρεπε να τα έχει κάποιος ούτως ή άλλως σε καλή κατάσταση.Το ότι είναι πλέον μόδα το 'παίρνω το Χ αμάξι και θα πληρώνω δόσεις κι από τον τάφο μου' και δεν έχουν λεφτά μετά ούτε για να 'κλάσουν' που λέει ο λόγος, είναι άλλο θέμα και πάει πολύ μακρυά η βαλίτσα.
Ίσως όλοι αυτοί να πληρώνουν ακριβώς αυτή την επιλογή τους, όπου αγόρασαν ένα αμάξι μόνο για μούρη που στην τελική δεν συμβαδίζει με τα οικονομικά τους.ΥΓ:Προφανώς και δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν για το ότι εγώ είμαι ο σωστός και οι άλλοι που έχουν διαφορετική άποψη, έχουν τη λάθος.Απλά περιγράφω το σκεπτικό μου.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
....
Βέβαια το κόστος για να βάλεις εργοστασιακά xenon (ξεκινώντας από περίπου 900€ και φτάνοντας τα 1200-1300€) είναι αρκετά μεγάλο, όμως όπως λέω συχνά:Νομίζω ότι η ζωή 'σου' κοστίζει περισσότερο από 1000€.Ειδικά αν κάνεις και ταξίδιαEίναι υπερβολικά απλοικό το συμπέρασμα ότι η ζωή μας αξίζει πάνω απο 1000€.
Αν το αντιστρέψουμε λίγο : όποιος δώσει τα 1000€ και βάλει xenon έχει εξασφαλίσει την ζωή του ?Απο που συμπεραίνεται αυτό (μελέτη/στατιστική )?
Πρακτικά μιλώντας, αφού ακόμη λιγότεροι έχουν bi-xenon, η βελτίωση της φωτεινότητας κατά 20% περίπου στην μεσαία σκάλα (δηλαδή 10 μέτρα εμπρός απο το αυτοκίνητο) νομίζεις ότι είναι τόσο κριτικής σημασίας για την ζωή μας ? Ισως να αποφύγουμε νωρίτερα καμμία λακούβα. Αλλά νομίζεις ότι θα σωθούν πολλοί βλέποντας καλύτερα στα 10-15 αυτά μέτρα ? Υποθέτοντας ότι στα ταξίδια σε σκοτεινούς επαρχιακούς και έρημους δρόμους όταν τρέχεις χρησιμοποιείς την μεγάλη σκάλα.
-
Eσείς που έχετe βάλει xenon, πως έχετε λύσει την διχρωμία που παρουσιάζουν οι λάμπες xenon των 8000κ με τα μικρά λαμπάκια θέσεως που κιτρινίζουν?
Αγόρασα λαμπάκια της philips για πιο λευκά,αλλά και πάλι η διαφορά είναι μεγάλη.
Δοκίμασα πολλών ειδών led, αλλά επειδή όλα είναι 1w, μου βγάζει ένδειξη καμμένης λάμπας στον πίνακα οργάνων και δεν το θέλω. Yπάρχοθν led 5w?
Κάποιος που έχει βρει την λύση?? -
Εδω: http://www.superbrightleds.com/ κοίταξες?
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Εδω: http://www.superbrightleds.com/' target='_blank κοίταξες?Ναι, κοίταξα. Είναι 1,5w, δυστυχώς.
Έχω φάει τον κόσμο... -
Ο χρήστης IBIZA1_0 έγραψε:
Εδω: http://www.superbrightleds.com/' target='_blank' target='_blank κοίταξες?
Ναι, κοίταξα. Είναι 1,5w, δυστυχώς.
Έχω φάει τον κόσμο...Θα πρεπει να βαλεις μια αντισταση μαζι με την λαμπα για να ξεγελαει τον εγκεφαλο.
-
Μεγάλη διαφορά σε αίσθηση ο επαρχιακός, με τη μεγάλη σκάλα και τα Bi Xenon. Βλέπεις πιο καθαρά και κουράζεσαι λιγότερο.
Μιλάω για επαρχιακό, ορεινο, με ίχνος φωτός... Κλασσικό ελληνικό παράδειγμα δηλαδή. Δεν μετανοιώνω στιγμή για την αγορά μου. Και στη δική μου περίπτωση, τα ελέγχω συχνά και κανένας δεν μου έχει ανάψει φώτα στο δρόμο. (Τα έχω ένα κλίκ πιο κάτω από το κανονικό).
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εδω: http://www.superbrightleds.com/' target='_blank' target='_blank' target='_blank κοίταξες?
Ναι, κοίταξα. Είναι 1,5w, δυστυχώς.
Έχω φάει τον κόσμο...Θα πρεπει να βαλεις μια αντισταση μαζι με την λαμπα για να ξεγελαει τον εγκεφαλο.
Πόσα ohm και σε ποιον ακροδέκτη?
-
Πριν ανοίξετε ένα θέμα, κοιτάξτε λίγο αν υπάρχει παρόμοιο! Τρία θέματα πιο κάτω υπήρχε αυτό. Με το οποίο και το συγχωνεύω!
-
Δε χρειάζεται να μπλέξεις με Led και αντιστάσεις!
Υπάρχουν στο εμπόριο ψείρες w5w της Piaa (οι extreme white) που βγάζουν άσπρο φως αρκετά κοντά σε αυτό των xenon, μόνο και μόνο για να μην υπάρχει αυτή η χρωματική διαφορά!Απλά βγάζεις τις παλιές και βάζεις τις Piaa!
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Δε χρειάζεται να μπλέξεις με Led και αντιστάσεις!
Υπάρχουν στο εμπόριο ψείρες w5w της Piaa (οι extreme white) που βγάζουν άσπρο φως αρκετά κοντά σε αυτό των xenon, μόνο και μόνο για να μην υπάρχει αυτή η χρωματική διαφορά!Απλά βγάζεις τις παλιές και βάζεις τις Piaa!
Mε 60 ευρώ;;;;;;;
http://www.motaman.co.uk/productDetails.aspx?nPId=758
Φώτα Xenon...