-
Την κορυφαία ικανοποίηση έχουν οι πελάτες της Toyota Hellas, σύμφωνα με έρευνα:
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=4080
Συμφωνείτε ή διαφωνείτε με το αποτέλεσμα της έρευνας;
-
Την κορυφαία ικανοποίηση έχουν οι πελάτες της Toyota Hellas, σύμφωνα με έρευνα:
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=4080
Συμφωνείτε ή διαφωνείτε με το αποτέλεσμα της έρευνας;
-
Την κορυφαία ικανοποίηση έχουν οι πελάτες της Toyota Hellas, σύμφωνα με έρευνα:
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=4080
Συμφωνείτε ή διαφωνείτε με το αποτέλεσμα της έρευνας;
-
Νομίζω οτι δεν τίθεται θέμα συμφωνίας ή διαφωνίας με το αποτέλεσμα μιας έρευνας από το απλό κοινό. Κάτι τέτοιο θα απαιτούσε γνώσεις Στατιστικής καθώς και της μεθοδολογίας που ακολουθήθηκε για τη συλλογή και την επεξεργασία των στοιχείων.
Να επισημάνω ότι οι επιστημονικές εργασίες, αν και απευθύνονται σε μεγάλο αριθμό επιστημόνων, κρίνονται από συγκεκριμένα άτομα που είναι μέλη σε συγκεκριμένες επιτροπές. Αυτοί αποφασίζουν αν μια εργασία είναι κατάλληλη να δημοσιευτεί ή όχι.
Μόνο υποκειμενικές απόψεις θα μπορούσαν να εκφέρουν τα μέλη του Φόρουμ και από αυτούς όσοι έχουν ή είχαν Τογιότα τα τελευταία χρόνια. -
Aπο την εξυπηρετηση(στα service) πιθανον να ειναι ευχαριστημενοι...
Απο τα...προιοντα της μπορει παλι να ειναι ικανοποιημενοι..
Απο την αμεση διαθεση ανταλλακτικων το ιδιο...Αλλα απο τις εξωφρενικες τιμες σε αρκετα ανταλλακτικα,μαλλον οχι!
-
ναι
-
Σε οτι αφορα τα νεα της μοτερ VVTi & VVTLi οχι καθολου ικανοποιημενος!!!
-
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
Σε οτι αφορα τα νεα της μοτερ VVTi & VVTLi οχι καθολου ικανοποιημενος!!!Για ποιό λόγο δεν είσαι ευχαριστημένος από τα νέα μποτέρ
και ιδίως από το vvtli? Σου έχουν παρουσιάσει προβλήματα? -
Απο τα πολλα αυτοκινητα after sale service που βλεπω μαλλον και απο τα αυτοκινητα της Toyota δεν θα ειναι ευχαριστημενοι..
Dimitris...
-
Ο χρήστης Dimitris_ έγραψε:
Απο τα πολλα αυτοκινητα after sale service που βλεπω μαλλον και απο τα αυτοκινητα της Toyota δεν θα ειναι ευχαριστημενοι..Dimitris...
Φοβερό επιχείρημα. Θα μπορούσες να το τεκμηριώσεις;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Απο τα πολλα αυτοκινητα after sale service που βλεπω μαλλον και απο τα αυτοκινητα της Toyota δεν θα ειναι ευχαριστημενοι..
Dimitris...
Φοβερό επιχείρημα. Θα μπορούσες να το τεκμηριώσεις;
Δεν ξερω για τεκμιριωμενο αριθμο απο την Toyota αν και αποκλειεται να εβγαζε στην δημοσιοτητα κατι τετοιο...ξερω οτι η υπηρεσια αυτη παρεχεται και στην περιοχη μου γινεται καταχρηση της εχω δει πανω απο 10 αυτοκινητα Toyota after sale service...βεβαια καλο ειναι να υπαρχει μια τετοια υπηρεσια αλλα καμια εταιρεια πιστευω οτι θα ηθελε να την παρεχει σε μεγαλο βαθμο...
Dimitris....
-
Ο χρήστης gramacar έγραψε:
Σε οτι αφορα τα νεα της μοτερ VVTi & VVTLi οχι καθολου ικανοποιημενος!!!
Για ποιό λόγο δεν είσαι ευχαριστημένος από τα νέα μποτέρ
και ιδίως από το vvtli? Σου έχουν παρουσιάσει προβλήματα?O 1zz-fe εχει προβλημα με τα λαδια του (καταναλωση) και πολλες φορες στεγνωνει και σπαει, και ο 2zz-ge εχει προβλημα στις ψηλες στροφες με τροφοδοσια καυσιμου. Δεν προλαβενει η τρομπα βενζινης να στειλει την απαιτουμενη ποσοτητα καυσιμου, 'στεγνωνουν' και σπανε
Ο 1zz-fe ειναι το μοτερ 1,8cc VVTi 138hp και ο 2zz-ge ειναι 1,8 VVTLi 192 hp.
Εχοντας το MR2 3,5 χρονια στα χερια μου και σαν πρωιν προεδρος της Ελληνικης λεσχης MR2, εχουν δει πολλα τα ματια μου και εχουν ακουσει ακομα περισσοτερα τα αυτια μου.
Η toyota απετυχε στην προσπαθεια της να μιμηθει την honda στον μεταβλητο χρονισμο και μαλιστα παταγωδος!!!
-
Mporh h Toyota na mhn kerdise kardies me thn aksiopistia tou sugkekrimenou motor alla mhn ksexname kai ta duo motor pou bre8ikan mesa sto MR2 2hs genias kai Supra. kai ta duo motor apla htan epiteuma OVER ENGINEERING me olh thn shmasia ths lekseos. Sikonan aneta me mam esoterika diplo Boost apo auto pou erxotan apo to ergostasio. 600 hp sto troxo me mama esoterika Supra uparxoun pola.
Mhn ksexname kai to gegonos pia oti h Toyota einai 3h se polishs pagkosmios pia. kat leei euto gia to proion tous.
Sumfono apetixan na mimisoun thn Honda me auta ta motor. Alla se ola ta alla ta pane mia xara.
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Mhn ksexname kai to gegonos pia oti h Toyota einai 3h se polishs pagkosmios pia. kat leei euto gia to proion tous.
2η πλέον, πέρασε και τη Ford
-
Ο χρήστης Dimitris_ έγραψε:
Απο τα πολλα αυτοκινητα after sale service που βλεπω μαλλον και απο τα αυτοκινητα της Toyota δεν θα ειναι ευχαριστημενοι..
Dimitris...
Φοβερό επιχείρημα. Θα μπορούσες να το τεκμηριώσεις;
Δεν ξερω για τεκμιριωμενο αριθμο απο την Toyota αν και αποκλειεται να εβγαζε στην δημοσιοτητα κατι τετοιο...ξερω οτι η υπηρεσια αυτη παρεχεται και στην περιοχη μου γινεται καταχρηση της εχω δει πανω απο 10 αυτοκινητα Toyota after sale service...βεβαια καλο ειναι να υπαρχει μια τετοια υπηρεσια αλλα καμια εταιρεια πιστευω οτι θα ηθελε να την παρεχει σε μεγαλο βαθμο...
Dimitris....
To after sales service - σου δίνουν αυτοκίνητο αν η διάρκεια επισκευής του δικού σου ξεπερνά τη μία ημέρα - χρησιμοποιείται και για τις εργασίες φανοποιίας, που σχεδόν πάντα ξεπερνούν την μία ημέρα. Δεν πιστεύω ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα που βλέπουμε αφορούν μηχανικές ή ηλεκτρικές- ηλεκτρονικές βλάβες, αλλά φαναρτζοδουλειές. Τα εξουσιοδοτημένα φανοποιεία της Toyota, είναι πολύ καλά και τα προτιμούν αρκετοί.
Φιλικά -
Ο χρήστης piko έγραψε:
Απο τα πολλα αυτοκινητα after sale service που βλεπω μαλλον και απο τα αυτοκινητα της Toyota δεν θα ειναι ευχαριστημενοι..
Dimitris...
Φοβερό επιχείρημα. Θα μπορούσες να το τεκμηριώσεις;
Δεν ξερω για τεκμιριωμενο αριθμο απο την Toyota αν και αποκλειεται να εβγαζε στην δημοσιοτητα κατι τετοιο...ξερω οτι η υπηρεσια αυτη παρεχεται και στην περιοχη μου γινεται καταχρηση της εχω δει πανω απο 10 αυτοκινητα Toyota after sale service...βεβαια καλο ειναι να υπαρχει μια τετοια υπηρεσια αλλα καμια εταιρεια πιστευω οτι θα ηθελε να την παρεχει σε μεγαλο βαθμο...
Dimitris....
To after sales service - σου δίνουν αυτοκίνητο αν η διάρκεια επισκευής του δικού σου ξεπερνά τη μία ημέρα - χρησιμοποιείται και για τις εργασίες φανοποιίας, που σχεδόν πάντα ξεπερνούν την μία ημέρα. Δεν πιστεύω ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα που βλέπουμε αφορούν μηχανικές ή ηλεκτρικές- ηλεκτρονικές βλάβες, αλλά φαναρτζοδουλειές. Τα εξουσιοδοτημένα φανοποιεία της Toyota, είναι πολύ καλά και τα προτιμούν αρκετοί.
ΦιλικάΚαι οι φαναρτζοδουλειες βλαβες ειναι αν εσυ εβλεπες μια εταιρεια να σου πασαρει ενα πολλη ποιοτικο προιον και σου προτεινει να το αγορασεις... ταυτοχρονα βλεπεις στον δρομο αλλους 15 ανθρωπους που αγορασαν αυτο το προιον αλλα εχουν εναν προσορινο αντικαταστατει αυτου του προιοντος για οποιοδηποτε λογο τι πορισμα θα εβγαζες για αυτο το προιον και για την εταιρεια...
Dimitris...
-
Ο χρήστης Dimitris_ έγραψε:
Απο τα πολλα αυτοκινητα after sale service που βλεπω μαλλον και απο τα αυτοκινητα της Toyota δεν θα ειναι ευχαριστημενοι..
Dimitris...
Φοβερό επιχείρημα. Θα μπορούσες να το τεκμηριώσεις;
Δεν ξερω για τεκμιριωμενο αριθμο απο την Toyota αν και αποκλειεται να εβγαζε στην δημοσιοτητα κατι τετοιο...ξερω οτι η υπηρεσια αυτη παρεχεται και στην περιοχη μου γινεται καταχρηση της εχω δει πανω απο 10 αυτοκινητα Toyota after sale service...βεβαια καλο ειναι να υπαρχει μια τετοια υπηρεσια αλλα καμια εταιρεια πιστευω οτι θα ηθελε να την παρεχει σε μεγαλο βαθμο...
Dimitris....
To after sales service - σου δίνουν αυτοκίνητο αν η διάρκεια επισκευής του δικού σου ξεπερνά τη μία ημέρα - χρησιμοποιείται και για τις εργασίες φανοποιίας, που σχεδόν πάντα ξεπερνούν την μία ημέρα. Δεν πιστεύω ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα που βλέπουμε αφορούν μηχανικές ή ηλεκτρικές- ηλεκτρονικές βλάβες, αλλά φαναρτζοδουλειές. Τα εξουσιοδοτημένα φανοποιεία της Toyota, είναι πολύ καλά και τα προτιμούν αρκετοί.
ΦιλικάΚαι οι φαναρτζοδουλειες βλαβες ειναι αν εσυ εβλεπες μια εταιρεια να σου πασαρει ενα πολλη ποιοτικο προιον και σου προτεινει να το αγορασεις... ταυτοχρονα βλεπεις στον δρομο αλλους 15 ανθρωπους που αγορασαν αυτο το προιον αλλα εχουν εναν προσορινο αντικαταστατει αυτου του προιοντος για οποιοδηποτε λογο τι πορισμα θα εβγαζες για αυτο το προιον και για την εταιρεια...
Dimitris...
Προσωπικά, προτιμώ η εταιρεία να σέβεται τον πελάτη της και να του παρέχει σε μόνιμη βάση αυτό που έχει πληρώσει, δηλαδή την αυτοκίνηση, σε οποιαδήποτε περίπτωση, είτε ευθύνεται για το ελαττωματικό προϊόν είτε όχι. Δε νομίζω ότι μπορεί να θεωρηθεί βλάβη η οποιαδήποτε ζημιά προέρχεται από τρακάρισμα, ούτε πιστεύω ότι λαμβάνεται υπ'όψιν σαν βλάβη σε οποιαδήποτε έρευνα που πραγματοποιείται παγκοσμίως
-
Ο χρήστης Dimitris_ έγραψε:
Και οι φαναρτζοδουλειες βλαβες ειναι αν εσυ εβλεπες μια εταιρεια να σου πασαρει ενα πολλη ποιοτικο προιον και σου προτεινει να το αγορασεις... ταυτοχρονα βλεπεις στον δρομο αλλους 15 ανθρωπους που αγορασαν αυτο το προιον αλλα εχουν εναν προσορινο αντικαταστατει αυτου του προιοντος για οποιοδηποτε λογο τι πορισμα θα εβγαζες για αυτο το προιον και για την εταιρεια...
Dimitris...
Kατ' αρχήν η Toyota είναι πρώτη σε πωλήσεις στην Eλλάδα, άρα κυκολοφορούν και πολλά αυτοκίνητά της και κατ' επέκταση πολλά προγραμματισμένα σέρβις και λόγω φόρτου εργασίας IΣΩΣ δεν προλάβουν να ολοκληρώσουν το σέρβις σε μία μέρα, οπότε σου δίνουν αυτοκίνητο να κάνεις τη δουλειά σου.
Όλα αυτά τα afer sales αυτοκίνητα που έχεις δει, ξέρεις ποιοι τα οδηγούν; ρώτησες τους οδηγούς τους και σου είπαν OΛOI ότι έχουν το δικό τους Toyota στο συνεργείο;
Eσύ θες να φεύγεις με ταξί-λεωφορείο-πόδια από το συνεργείο που πας το αυτοκίνητό σου;
Oι φαναρτζοδουλειές βλάβες;;;
-
Ο χρήστης piko έγραψε:
Απο τα πολλα αυτοκινητα after sale service που βλεπω μαλλον και απο τα αυτοκινητα της Toyota δεν θα ειναι ευχαριστημενοι..
Dimitris...
Φοβερό επιχείρημα. Θα μπορούσες να το τεκμηριώσεις;
Δεν ξερω για τεκμιριωμενο αριθμο απο την Toyota αν και αποκλειεται να εβγαζε στην δημοσιοτητα κατι τετοιο...ξερω οτι η υπηρεσια αυτη παρεχεται και στην περιοχη μου γινεται καταχρηση της εχω δει πανω απο 10 αυτοκινητα Toyota after sale service...βεβαια καλο ειναι να υπαρχει μια τετοια υπηρεσια αλλα καμια εταιρεια πιστευω οτι θα ηθελε να την παρεχει σε μεγαλο βαθμο...
Dimitris....
To after sales service - σου δίνουν αυτοκίνητο αν η διάρκεια επισκευής του δικού σου ξεπερνά τη μία ημέρα - χρησιμοποιείται και για τις εργασίες φανοποιίας, που σχεδόν πάντα ξεπερνούν την μία ημέρα. Δεν πιστεύω ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα που βλέπουμε αφορούν μηχανικές ή ηλεκτρικές- ηλεκτρονικές βλάβες, αλλά φαναρτζοδουλειές. Τα εξουσιοδοτημένα φανοποιεία της Toyota, είναι πολύ καλά και τα προτιμούν αρκετοί.
ΦιλικάΚαι οι φαναρτζοδουλειες βλαβες ειναι αν εσυ εβλεπες μια εταιρεια να σου πασαρει ενα πολλη ποιοτικο προιον και σου προτεινει να το αγορασεις... ταυτοχρονα βλεπεις στον δρομο αλλους 15 ανθρωπους που αγορασαν αυτο το προιον αλλα εχουν εναν προσορινο αντικαταστατει αυτου του προιοντος για οποιοδηποτε λογο τι πορισμα θα εβγαζες για αυτο το προιον και για την εταιρεια...
Dimitris...
Προσωπικά, προτιμώ η εταιρεία να σέβεται τον πελάτη της και να του παρέχει σε μόνιμη βάση αυτό που έχει πληρώσει, δηλαδή την αυτοκίνηση, σε οποιαδήποτε περίπτωση, είτε ευθύνεται για το ελαττωματικό προϊόν είτε όχι. Δε νομίζω ότι μπορεί να θεωρηθεί βλάβη η οποιαδήποτε ζημιά προέρχεται από τρακάρισμα, ούτε πιστεύω ότι λαμβάνεται υπ'όψιν σαν βλάβη σε οποιαδήποτε έρευνα που πραγματοποιείται παγκοσμίως
Δεν ξερω αν σχετιζεσε με οποιονδηποτε τροπο με την Toyota Hellas η με καποιο δυκτιο αντιπροσωπον της, μαθε ομως οτι στις 10 περιπτωσεις που ειχαμε στην λεσχη προβλημα με τα μοτερ μας και το αμαξι εμεινε μεσα για επισκευη τις 4 δεν ειχαν να μας δωσουν αυτοκινητο γιατι τους ειχαν τελειωσει και επρεπε να φαμε μια μερα απο την δουλεια μας, να μας γινει το στομαχι κομπος, να μιλησουμε με 3-4 'υπευθηνους' και μετα απο πολυ παραπονο τρεξιμο και αρκετες φορες τσαμπουκα (παντα με την καλη εννοια) τοτε μονο μας εφεραν ενα... yaris! Παλι καλα δεν λεω! Αλλα οταν εχω δωσει 30.000+ ευρο για ενα MR2 να κυκλοφορω με ενα yaris (οχι οτι εχουν κατι τα κατα τα αλλα συμπαθεστατα αυτοκινητα) 3 και 4 βδομαδες επιδη το μοτερ εσπασε απο δικο τους κατασκευαστικο λαθος, συγνωμη αλλα ειναι απαραδεκτο!!!
Α και κατι αλλο για να μην ξεχνιομαστε... Οποιος νομιζει οτι τα Toyota εχουν 6χρονια εγγυηση κανει πολυ μεγαλο λαθος!!! 3 χρονια εχουν! Αυτη ειναι η επισημη της Toyota Ιαπονιας. Τα επιπλεον 3 χρονια ειναι της Τοyota Ελλας... Δεν θελετε να σας περιγραψω τι επικρατει σε περιπτωση που το αμαξι παθει κατι σοβαρο στα 3 χρονια και ενα μηνα...
Εξυπηρετηση πελατων ειπατε??? Ας γελασω
-
τι πρόβλημα βγάζει το μοτέρ του MR2?
Σε δέκα αυτοκίνητα? Στα πόσα?
Η Toyota ικανοποιεί περισσότερο. Συμφωνείτε;