Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Eπίσημο thread: GP Ευρώπης 2008-Valencia
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Eπίσημο thread: GP Ευρώπης 2008-Valencia
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 6 / 8
    Formula 1
    33
    147
    239
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      s-loeb last edited by

      . Εάν έχει τύχει να παρακολουθήσεις σχολιασμό απ[ο ευρωπαϊκά κανάλια θα καταλάβεις για τι διαφορά μιλάμε…

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kleisj last edited by

        Ο χρήστης sosna έγραψε:

        αν κ έχω κατηγορήσει κ παλαιότερα το συκγεκριμένο παρουσιαστή,μήπως να δικαιολογήσεις κ κάποια πράγματα.Ντάξ δεν μπορεί να είναι κ αλάνθαστος.

        άλλωστε όπως μαρέσει να λέω,εάν μπορείς καλύτερα στείλε βιογραφικό.

        Βασικά δεν είναι τα λάθη κ οι ανακρίβειες , αλλά το κριτικό υφάκι που έχουν για τους οδηγούς λες κ έχουν κάνει οι ίδιοι ποτέ αγώνα F1...! Δεν μπορούν ποτέ να γνωρίζουν τι γίνεται στο κοκπιτ του Αλόνσο για τον κριτικάρουν ή στο κοκπιτ του Κιμι ή οποιαδήποτε άλλου οδηγού. Εδώ στο ITV που ο σχολιαστής είναι ο Martin Brundle που έκανε καριέρα στην F1 τέτοια κριτική δεν έκανε... γιατί βέβαια ήταν γνώστης....! Παλιότερα πραγματικά υποστήριζα τον Πουρναράκη μέσα απο εδώ όταν δεχόταν επιθέσεις απο αρκετούς αλλά πραγματικά τώρα πια δεν μπορώ να τους ακούω...!

        Η πίστα είναι πανέμορφο street circuit το οποίο όμως δεν κάνει για F1 έτσι όπως είναι τώρα τα μονοθέσια. Έαν κάποιος είδε τι έγινε στο GP2 θα καταλάβει τι εννοώ.

        Ο Kimi υποφέρει στο qualifying κ δεν μπορώ να καταλάβω τι τον επηρεάζει τόσο στην θερμοκρασία των ελαστικών κ να μην βρίσκει λύση, ώστε να μένει 2-3 δέκατα πίσω από τον team mate του. Χθες έκανε το Q3 με soft λάστιχα ενώ ο Massa με super soft κ λιγότερα κάυσιμα. Πρώτη φορά στην F1 τόσα χρόνια που βλέπω να αντιμετωπίζει τέτοιο πρόβλημα κάποιος οδηγός. Το ίδιο λέγεται κ για τον Κova.
        Πραγματικά είμαι περίεργος αν μπορεί να κάνει come back.
        Αυτά που λενε περί τεμπελιάς στον Alpha κ πράσινα άλογα θέλω να ρωτήσω εάν περνάνε τον χρόνο του μαζί του κ γνωρίζουν που είναι κ τι κάνει κ τι ώρα χτύπησε κάρτα στο γραφείο του στην SF...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dr-evil last edited by

          Έχω, αλλά ο Πουρναράκης είναι σαν την χλωρίνη ΚLINEX:
          Aυτόν έχουμε, αυτόν εμπιστευόμαστε.
          Έιναι ο μόνος έλληνας δημοσιογράφος/σχολιαστής που το κατέχει το θέμα. Όλοι οι άλλοι είναι για τα μπάζα και φαίνεται.Άν έχετε κάποιον άλλο να προτίνετε πείτε.
          Άλλα έιναι προφανές ότι δε σας ενοχλούν τα πιθανά editorial λάθη που μπορεί να κάνει, αλλά τα σχόλια που πιθανώς να είναι αρνητικά (εκ μέρους σας) για τους 'αγαπημένους' σας οδηγούς. Καθαρή ποδοσφαιροποίηση του αθλήματος δηλαδή.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos last edited by

            Ο Baldisserri είπε ότι το σπάσιμο του μοτέρ του Κίμι φαίνεται αρχικά να οφείλεται στο ίδιο πρόβλημα με του Φελίπε στη Βουλγαρία...μπιέλα!

            http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 04_1.shtml

            Nikos @ YouTube

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              karagounis last edited by

              Μαλιστα..
              Ας ελπισουμε οτι ηταν μονο ελαττωματικη παρτιδα και τπτ αλλο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                s-loeb last edited by

                Νομίζω ότι παραπάνω ο kleisj έθιξε το Θέμα του σχολιασμού πάρα πολύ σωστά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  ripper last edited by

                  Ο χρήστης kleisj έγραψε:
                  Ο Kimi υποφέρει στο qualifying κ δεν μπορώ να καταλάβω τι τον επηρεάζει τόσο στην θερμοκρασία των ελαστικών κ να μην βρίσκει λύση, ώστε να μένει 2-3 δέκατα πίσω από τον team mate του. Χθες έκανε το Q3 με soft λάστιχα ενώ ο Massa με super soft κ λιγότερα κάυσιμα. Πρώτη φορά στην F1 τόσα χρόνια που βλέπω να αντιμετωπίζει τέτοιο πρόβλημα κάποιος οδηγός. Το ίδιο λέγεται κ για τον Κova.
                  Πραγματικά είμαι περίεργος αν μπορεί να κάνει come back...

                  To ιδιο πρόβλημα σε μεγαλύτερο βαθμό (λέει ότι) αντιμετωπίζει και ο Heidfeld, από την αρχή της χρονιάς και χάνει συνεχώς από τον Kubica.
                  Κατά καιρούς δήλωνε ότι το έχει ή θα το διορθώσει αλλά δεν ...
                  Ο Kovalainen δεν έχει τέτοιο πρόβλημα. Περυσότερο σε race pace παρά στις κατατακτήριες υστερεί του Hamilton.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    charmak66 last edited by

                    Τιμή και δόξα στον ήρωα Νακατζίμα Η μόνη ελπίδα να δούμε κάτι ενδιαφέρον σε αυτό τον αγώνα. Μικρό παράσημο και στην Φερράρι με το πυροτέχνημά της.

                    Ο ρυθμός του Κίμι στους τελευταίους αγώνες δείχνει πως κάτι πάει στραβά. Το ότι ο περσινός πρωταθλητής μας πάει κατά διαόλου και ότι θέλουμε τον Μάσσα για νο1, που μέτριο τον ανεβάζουμε μέτριο τον κατεβάζουμε, δείχνει πως κάτι πάει ακόμα στραβότερα...

                    Μεγάλη η χαρά για την ΜακΛάρεν η σημερινή μέρα. Λίγος κόπος, αρκετό κέρδος.

                    Η πίστα μ αρεσε σαν εικόνα απ το ελικόπτερο, αλλά κατά τ' άλλα...Φάρδος αεροδρομίου, τεράστιοι χώροι διαφυγής, πολύ κοτετσόσυρμα...Booooooooooriiiiiiiinggggggggggggg

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      patro last edited by

                      εχω δει και πολυ χεροτερους αγωνες , ειδικα απο αποψη στρατηγικης - πιτστοπ ηταν ιδιαιτερα ενδιαφερον αγωνας. να σημειωσω οτι το ειδα απο το streaming του ITV , η αληθεια ειναι οτι οσο βαρετος και να ειναι ο αγωνας αυτοι θα βρουν κατι σημαντικο να πουν (αν και μας τα επρηξαν παρα πολυ με την ποινη του μασσα).
                      η πλακα ειναι οτι ακομα και τελειως , τελειως βαρετος να ειναι ο αγωνας αυτοι λενε 'Oh what an exciting race'.

                      το αλλο ειναι οτι οι φιλοι του στοιχηματος δε βαριουνται καθολου αυτους τους διαδικαστικους αγωνες καθως φερνουν ευκολα μεγαλα κερδη

                      ΥΓ. το conrod-μπιελα ειναι στην καρδια του κινητηρα, αρα 99% ομολογκαρισμενο (να παω να κοιταξω τους κανονισμους ειναι καψιμο) , δηλαδη ή αστοχια υλικου ή πολυ πουσαρισμα . με τον ενα ή τον αλλο τροπο δεν ηταν 100% ιδιος με τους ομολογκαρισμενους ο κινητηρας

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Z
                        zorz last edited by

                        Ο χρήστης madox έγραψε:
                        .Δηλαδη εμετικες πιστες σαν το χοκενχαιμ καλυτερες ειναι?

                        Το παλιό -δασώδες- Χόκκενχαϊμ ήταν πολύ ωραία πίστα. Όχι σαν λχ. το Spa αλλά όχι και ..'άλλη μια πίστα' που είναι τώρα.

                        Έιναι ο μόνος έλληνας δημοσιογράφος/σχολιαστής που το κατέχει το θέμα. Όλοι οι άλλοι είναι για τα μπάζα και φαίνεται.Άν έχετε κάποιον άλλο να προτίνετε πείτε.

                        Λακαφώσης!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hannibal last edited by

                          Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                          Ο Baldisserri είπε ότι το σπάσιμο του μοτέρ του Κίμι φαίνεται αρχικά να οφείλεται στο ίδιο πρόβλημα με του Φελίπε στη Βουλγαρία...μπιέλα!

                          http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 04_1.shtml' target='_blank

                          Exei pista F1 h Boylgaria?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikos last edited by

                            Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                            Ο Baldisserri είπε ότι το σπάσιμο του μοτέρ του Κίμι φαίνεται αρχικά να οφείλεται στο ίδιο πρόβλημα με του Φελίπε στη Ουγγαρία...μπιέλα!

                            http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 04_1.shtml' target='_blank

                            Συγνώμη, λάθος.

                            Nikos @ YouTube

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              go_for_pole last edited by

                              Ο χρήστης zorz έγραψε:
                              Το παλιό -δασώδες- Χόκκενχαϊμ ήταν πολύ ωραία πίστα. Όχι σαν λχ. το Spa αλλά όχι και ..'άλλη μια πίστα' που είναι τώρα.

                              Αυτο και αν ειναι αστικος μυθος, οι αγωνες στο παλιο Χοκενχαιμ δεν ειχαν σχεδον ποτε προσπερασεις γιατι με τα φτερα στο απολυτο μηδεν η πιστα ηταν ενα δυναμομετρο που δεν αφηνε στους οδηγους κανενα περιθωριο διακρισης.

                              Η Βαλενθια γενικα ειναι μια χαρα πιστα, εχει ολες τις προδιαγραφες για προσπερασεις κτλ. Ομως η πιστα απο μονη της δεν μπορει να κανει εναν αγωνα συναρπαστικο, αυτο ειναι θεμα των οδηγων. Σχετικα για το αν ειναι ομορφη ή οχι, σιγουρα γυρω γυρω εχει αρκετα πραγματα που δειχνουν ωραια αλλα να μη ξεχναμε οτι η εκει περιοχη ηταν αρκετα υποβαθμισμενη ομως τοσο με το Αμερικας οσο και με το GP εχει συνεχη αναπτυξη. Πιστευω οτι σε μερικα χρονια θα τριβουμε τα ματια μας με το πως θα εχει διαμορφωθει εκεινη η γωνια της πολης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                go_for_pole last edited by

                                Ειδικο βραβειο Nigel Mansel θα απονεμηθει στον Λιουις, νικησε τοσο τον πυρετο οσο και το στραβο, αναμφιβολα Ισπανικης κατασκευσης μαξιλαρι!!
                                http://www.autosport.com/news/report.php/id/70055

                                'I think I've done a pretty decent job, considering.'

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  ripper last edited by

                                  Ο χρήστης patro έγραψε:
                                  εχω δει και πολυ χεροτερους αγωνες , ειδικα απο αποψη στρατηγικης - πιτστοπ ηταν ιδιαιτερα ενδιαφερον αγωνας. να σημειωσω οτι το ειδα απο το streaming του ITV , η αληθεια ειναι οτι οσο βαρετος και να ειναι ο αγωνας αυτοι θα βρουν κατι σημαντικο να πουν (αν και μας τα επρηξαν παρα πολυ με την ποινη του μασσα).
                                  η πλακα ειναι οτι ακομα και τελειως , τελειως βαρετος να ειναι ο αγωνας αυτοι λενε 'Oh what an exciting race'.

                                  το αλλο ειναι οτι οι φιλοι του στοιχηματος δε βαριουνται καθολου αυτους τους διαδικαστικους αγωνες καθως φερνουν ευκολα μεγαλα κερδη

                                  ΥΓ. το conrod-μπιελα ειναι στην καρδια του κινητηρα, αρα 99% ομολογκαρισμενο (να παω να κοιταξω τους κανονισμους ειναι καψιμο) , δηλαδη ή αστοχια υλικου ή πολυ πουσαρισμα . με τον ενα ή τον αλλο τροπο δεν ηταν 100% ιδιος με τους ομολογκαρισμενους ο κινητηρας

                                  Ανάλογα τι αρέσει στον καθένα. Εμένα πχ με το live timing δίπλα κανένας αγώνας δεν με κάνει να βαριέμαι και χωρίς να παίζω στοίχημα.

                                  Όσο για το ΥΓ υπονοείς ότι κλέβει η Ferrari; Δεν θα τους τιμωρούσε η ΦΙΑ αν ήταν όντως έτσι;
                                  Τα λες για να δημιουργήσεις εντυπώσεις ΕΧΘΡΕ ΤΗΣ ΣΚΟΥΝΤΕΡΙΑ .

                                  Ειδικο βραβειο Nigel Mansel θα απονεμηθει στον Λιουις, νικησε τοσο τον πυρετο οσο και το στραβο, αναμφιβολα Ισπανικης κατασκευσης μαξιλαρι!!
                                  http://www.autosport.com/news/report.php/id/70055

                                  'I think I've done a pretty decent job, considering.'

                                  Έχετε στοιχεία κύριος (το θερμόμετρο, φωτογραφία από το μαξιλάρι) ή απλά ειρωνευεστε τον Λούη ΜΑΣ;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    ripper last edited by

                                    Kimi Raikkonen μέτα το GP Kanada:

                                    'I'm not angry but what Hamilton did was inexplicable. More, it was stupid'
                                    'I saw a red light and chose to stop, someone else saw a red light and chose not to'
                                    '.. it is one thing to collide on the track in the heat of the race and another in the pit lane when you are stopped at a red light'

                                    Προτείνω Κιμι για τη νέα διαφήμηση της τσίχλας 'καλύτερα να μασας παρα να μιλάς'.

                                    Ρε τον φουκαρα τον Κίμι!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikos last edited by

                                      Άλλο το (κίτρινο παρεμπιπτόντως) φως στο pit-box και άλλο το κόκκινο στο pit-lane που αναβόσβηνε δις μάλιστα!!

                                      Η χαζομάρα του Κίμι δε συγκρίνεται ούτε στο τόσο με την ηλιθιότητα του Χάμιλτον με ΔΥΟ αυτοκίνητα σταματημένα και ΔΥΟ κόκκινα να αναβοσβήνουν.

                                      Nikos @ YouTube

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        christos-dimou last edited by

                                        Ο Κίμις πήγε να κλέψει λίγο χρόνο για να περάσει τον HK στα πιτς καθώς στη πίστα ούτε με σφαίρες δεν γινόταν αυτό. Απλά η αντλία λίγο τσίτωσε παραπάνω και ήθελε 2 με 3 δέκατα περισσότερο χρόνο για να βγει... αποτέλεσμα.... το είδαμε.

                                        Το όλο ζήτημα πάντως αποκαλύπτει ακόμα μία υφή στο στυλ των οδηγών. Ναι λόγω των συμβολαίων που έχουν δεν μπορούν να βρίσουν ανοιχτά τον Bernie για τις επιλογές του γιατί μετά δεν έχει Super-License. Δεν σημαίνει αυτό όμως ότι είναι και ηλίθιοι ακέφαλοι και κενοί εγκεφάλου. Σε μία πίστα (όπως το Spa) όπου το προσπέρασμα επιτρέπεται ο KR δεν θα την έκανε αυτή την κουταμάρα.

                                        Για να δούμε του χρόνου όπου με τα λιγότερα αεροδυναμικά βοηθήματα αναμένεται να έχουμε περισσότερα προσπεράσματα.....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          patro last edited by

                                          christos.dimou , μαλλον κανεις πλακα.... ποιος να περασει τον κοβαλαϊνεν? με τι προσοντα? οπως περασε τον αλονσο στην ουγγαρια? ελαχιστες φορες(μπορει και καμια) στις δυο αυτες φασεις δεν βγηκε εκτος γραμμης να πιεσει εντονα τον αντιπαλο του.

                                          αμα δεν προσπαθησεις δε μπορεις να κατηγορεις αλλους

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            ripper last edited by

                                            Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                                            Άλλο το (κίτρινο παρεμπιπτόντως) φως στο pit-box και άλλο το κόκκινο στο pit-lane που αναβόσβηνε δις μάλιστα!!

                                            Η χαζομάρα του Κίμι δε συγκρίνεται ούτε στο τόσο με την ηλιθιότητα του Χάμιλτον με ΔΥΟ αυτοκίνητα σταματημένα και ΔΥΟ κόκκινα να αναβοσβήνουν.

                                            Μα ναι, το να μην προλάβεις να φρενάρεις στο κόκκινο, είναι πιο ηλίθιο από το να φύγεις πριν ανάψει το πράσινο με ΕΙΚΟΣΙ ανθρώπους γύρω σου και να πατάς (ευτυχως μόνο) τον ένα.
                                            Αφού οδηγεί Ferrari θα είναι πιο έξυπνος από τον Μαυρούκο σατανά.

                                            Εσύ πχ όταν βάζεις βενζίνη, πριν βγάλει ο βενζινάς την αντλία, μαρσάρεις, τον πατάς και φεύγεις.
                                            Δεν πληρώνεις κιόλας έτσι.

                                            Να σε καλά ρε Sutil-killer που μας προσφέρεις απλόχερα το γέλιο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 6 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr