-
Πότε περίπου αναμένουμε τιμές για Ελλάδα?
-
23.300€ το 1.4 στη Γερμανία! Άρα γύρω στο 25.000€ εδώ αλλά με περισσότερα εξτρά στο βασικό πακέτο! Οπότε ενα 30.000 -31.500 θα κοστίζει το 2.0! Not bad!
-
Ο χρήστης Corsa OPC έγραψε:
23.300€ το 1.4 στη Γερμανία! Άρα γύρω στο 25.000€ εδώ αλλά με περισσότερα εξτρά στο βασικό πακέτο! Οπότε ενα 30.000 -31.500 θα κοστίζει το 2.0! Not bad!Δεν παίζει να έχει τόσο... Ριξε μια μάτια στις τιμές στη γερμανία. Εκεί Όλα τα 1.4 είναι ακριβότερα και στη χειρότερη έχουν ίδια τιμή... Το αντίθετο συμβαίνει όσο ανεβαίνουν τα κυβικά...
-
Ο χρήστης Corsa OPC έγραψε:
23.300€ το 1.4 στη Γερμανία! Άρα γύρω στο 25.000€ εδώ αλλά με περισσότερα εξτρά στο βασικό πακέτο! Οπότε ενα 30.000 -31.500 θα κοστίζει το 2.0! Not bad!Σιγα το κελεπουρι...
Αν ειχα 30.000-31.500€ (αρα και πιθανον τη δυνατοτητα για λιιιιγο παραπανω...)
Θα ειχα σοβαροτερα 'προβληματα':Mercedes C180 Kompressor BlueEFFICIENCY
BMW 120i
ή
Focus ST
Honda TypeR
Renault Megane RS
SUBARU Impreza WRX -
σοβαρα τα προβληματα που θετεις αλλα οταν βλεπω +3 και +5 εκατοστα μεγαλυτερο μετατροχιο μπρος- πισω απο golf και υψος 1,4 μετρα σε μικρομεσαιο κουπε ασχετα απο χωρους γουσταρω καργα γιατι εχουμε πηξει στα ημιψηλα τελευταια
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
23.300€ το 1.4 στη Γερμανία! Άρα γύρω στο 25.000€ εδώ αλλά με περισσότερα εξτρά στο βασικό πακέτο! Οπότε ενα 30.000 -31.500 θα κοστίζει το 2.0! Not bad!
Δεν παίζει να έχει τόσο... Ριξε μια μάτια στις τιμές στη γερμανία. Εκεί Όλα τα 1.4 είναι ακριβότερα και στη χειρότερη έχουν ίδια τιμή... Το αντίθετο συμβαίνει όσο ανεβαίνουν τα κυβικά...
Το έχουμε ξανα-αναλύσει το Scirocco 1.4 θα είναι ακριβότερο απ' ό,τι στη Γερμανία λόγω επιπρόσθετου εξοπλισμού και κάποιου φόρου βλακείας από την αντιπροσωπεία. ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να έχει κάτω από 24.000 τιμή καταλόγου (με τους 160).
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
23.300€ το 1.4 στη Γερμανία! Άρα γύρω στο 25.000€ εδώ αλλά με περισσότερα εξτρά στο βασικό πακέτο! Οπότε ενα 30.000 -31.500 θα κοστίζει το 2.0! Not bad!
Σιγα το κελεπουρι...
Αν ειχα 30.000-31.500€ (αρα και πιθανον τη δυνατοτητα για λιιιιγο παραπανω...)
Θα ειχα σοβαροτερα 'προβληματα':Mercedes C180 Kompressor BlueEFFICIENCY
BMW 120i
ή
Focus ST
Honda TypeR
Renault Megane RS
SUBARU Impreza WRXΔε νομίζω να συμφωνούν πολλοί μαζί σου. Ορισμένα από τα μοντέλα που αναφέρεις είναι κατώτερα κι από το Scirocco 1.4 TSI 160... Δεν το λέω αυθαίρετα ή με βάση το τι πιστεύω προσωπικά, υπάρχουν συγκριτικά σε ξένα περιοδικά που σε διαψεύδουν.
Βέβαια σεβαστή η προσωπική άποψη όλων, αλλά το σύνολο των ξένων περιοδικών που έχει συγκρίνει το Scirocco με οτιδήποτε άλλο είναι αμείλικτο ... και ξεκάθαρο σε τέτοιο βαθμό που δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης. Διάβασε και θα καταλάβεις.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Αν ειχα 30.000-31.500€ (αρα και πιθανον τη δυνατοτητα για λιιιιγο παραπανω...)
Θα ειχα σοβαροτερα 'προβληματα':Mercedes C180 Kompressor BlueEFFICIENCY
BMW 120i
ή
Focus ST
Honda TypeR
Renault Megane RS
SUBARU Impreza WRXΤα παραπάνω αυτοκίνητα που αναφέρεις υστερούν ΟΛΑ σε δυναμικά χαρακτηριστικά σε σχέση με το Golf GTi. Πόσο μάλλον με το scirocco. Kαι αυτό δεν το λέω μόνο εγώ. Οι 4Τροχοί έχουν συγκρίνει megane RS, focus ST, Type R και WRX με το GTi.
Για την 120 όπως και για τη Mercedes αρκεί ένα Scirocco TSi, με 125 άλογα.
Άρα μόνο σοβαρότερα που δεν είναι τα προβλήματα σου...
Μόνο για το ST κρατάω μία μικρή επιφύλαξη, αλλά αν το δεις πιο ψυχρά, με 2500cc, με σχεδόν 600€ τέλη κυκλοφορίας από του χρόνου και με εξωφρενική κατανάλωση. μάλλον πως δεν αξίζει ούτε αυτό. -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Αν ειχα 30.000-31.500€ (αρα και πιθανον τη δυνατοτητα για λιιιιγο παραπανω...)
Θα ειχα σοβαροτερα 'προβληματα':Mercedes C180 Kompressor BlueEFFICIENCY
BMW 120i
ή
Focus ST
Honda TypeR
Renault Megane RS
SUBARU Impreza WRXΔεν τίθεται θέμα σύγκρισης του 120(εκτός του ότι κοστίζει κάπου στα 34.000€)με το Scirocco! To Focus ST αφενός ξεφεύγει φορολογικά και αφετέρου έχει σκάφος 4 ετίας! Το Honda TypeR ναι μεν δυνατό αλλά πρέπει να δουλεύει ψηλά...πολύ ψηλα για να δώσει ροπές, το Megane είναι κακάσχημο (προσωπική άποψη). Το Subaru είναι όπλο αλλά ρε Geo είναι και πάλι 2,5 λίτρα και εμφανιασιακά είναι λίγο περίεργο! Βεβαια έχει βγάλει και μία νέα έκδοση με 265 άλογάκια! Αν κάποιο με προβλημάτιζε αυτό θα ήταν σίγουρα το Subaru! Σε κανα 2 χρόνια θα το σκεφτώ και πάλι!
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Δε νομίζω να συμφωνούν πολλοί μαζί σου. Ορισμένα από τα μοντέλα που αναφέρεις είναι κατώτερα κι από το Scirocco 1.4 TSI 160...
Κατωτερα σε τι ακριβως? Ιπποδυναμη?
Τα παραπάνω αυτοκίνητα που αναφέρεις υστερούν ΟΛΑ σε δυναμικά χαρακτηριστικά σε σχέση με το Golf GTi. Πόσο μάλλον με το scirocco.
Focus ST, Honda TypeR, Renault Megane RS, SUBARU Impreza WRX, σε ποια δυναμικα χαρακτηριστικα υστερουν ακριβως?
Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης του 120(εκτός του ότι κοστίζει κάπου στα 34.000€)με το Scirocco! To Focus ST αφενός ξεφεύγει φορολογικά και αφετέρου έχει σκάφος 4 ετίας! Το Honda TypeR ναι μεν δυνατό αλλά πρέπει να δουλεύει ψηλά...πολύ ψηλα για να δώσει ροπές, το Megane είναι κακάσχημο (προσωπική άποψη). Το Subaru είναι όπλο αλλά ρε Geo είναι και πάλι 2,5 λίτρα και εμφανιασιακά είναι λίγο περίεργο! Βεβαια έχει βγάλει και μία νέα έκδοση με 265 άλογάκια! Αν κάποιο με προβλημάτιζε αυτό θα ήταν σίγουρα το Subaru! Σε κανα 2 χρόνια θα το σκεφτώ και πάλι!
Το Focus St εχει πατωμα 4ετιας Ε και? Του Golf (το πατωμα που βασιζεται το scirocco δηλ) ποσα χρονια ειναι στην αγορα?
Επισης, σκεφτεσαι να δωσεις ευκολα 30-31000€ και σε πειραζει η φορολογια του Focus? Αν δε θες φορολογια, παρε τουρμπισμενο 1400αρι. ( Αλλα τωρα θα μου πεις οτι αυτα ειναι 'πιεσμενα'...)
Το TypeR δουλευει ψηλα... Μα ψηλα το θες ρε. Μεσ'την πολη με το Corsa ασ'πουμε, τουρμπιζεις? Αρα κακως πηρες OPC... Τωρα θα μου πεις για τις προσπερασεις. Ε, με το Civic, απλα θα πας ψηλα. Δεν ειναι πιεσμενο ομως...
Το Megane ας το αφησουμε, γουστα ειναι αυτα...
Το Subaru ομως, αν και δε σου αρεσει το σκεφτεσαι...
Μerc & BMW , ειναι αλλη κατηγορια. Μπορει να μην ξεχωριζουν σε δυναμικα χαρακτηριστικα, αλλα πιστευω αξιζουν τα € τους. Αλλο πραμα.
Οχι και να δωσεις ομως 32000€ για ενα...αυτοκινητο του λαου...
Και εμενα μου αρεσει το VW, ισως ειναι και καλυτερο σε δυναμικα χαρακτηριστικα, αλλα υπερτιμημενο, παντα κατα την ταπεινη μου αποψη.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Δε νομίζω να συμφωνούν πολλοί μαζί σου. Ορισμένα από τα μοντέλα που αναφέρεις είναι κατώτερα κι από το Scirocco 1.4 TSI 160...
Κατωτερα σε τι ακριβως? Ιπποδυναμη?
Η 120i και η CLC180, που είναι και περισσότερο ανταγωνιστική προς το Scirocco (η C είναι οικογενειακό), έχουν συγκριθεί από το Autozeitung με το Scirocco 160 και υστερούν σχεδόν παντού. Σε επιδόσεις πάνω απ' όλα. Για να μη μιλήσω για την αστρονομική διαφορά στην τιμή! Το link υπάρχει κάπου παραπάνω.
Συγκεκριμένα για την 120i θέλω να τονίσω την ασυμφωνία πραγματικής και δηλωθείσας ιπποδύναμης όπως άλλωστε στις περισσότερες ατμοσφαιρικές BMW. 159ps στο στρόφαλο έναντι 170 που θα έπρεπε να έχει... Όχι ότι αυτό από μόνο του είναι καθοριστικό, απλώς θέλω να το επισημάνω δεδομένου ότι όλα τα τουρμπισμένα VAG είναι +10 έως 15ps παραπάνω από το αναμενόμενο.
-
delete
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης του 120(εκτός του ότι κοστίζει κάπου στα 34.000€)με το Scirocco! To Focus ST αφενός ξεφεύγει φορολογικά και αφετέρου έχει σκάφος 4 ετίας! Το Honda TypeR ναι μεν δυνατό αλλά πρέπει να δουλεύει ψηλά...πολύ ψηλα για να δώσει ροπές, το Megane είναι κακάσχημο (προσωπική άποψη). Το Subaru είναι όπλο αλλά ρε Geo είναι και πάλι 2,5 λίτρα και εμφανιασιακά είναι λίγο περίεργο! Βεβαια έχει βγάλει και μία νέα έκδοση με 265 άλογάκια! Αν κάποιο με προβλημάτιζε αυτό θα ήταν σίγουρα το Subaru! Σε κανα 2 χρόνια θα το σκεφτώ και πάλι!
Το Focus St εχει πατωμα 4ετιας Ε και? Του Golf (το πατωμα που βασιζεται το scirocco δηλ) ποσα χρονια ειναι στην αγορα?
Επισης, σκεφτεσαι να δωσεις ευκολα 30-31000€ και σε πειραζει η φορολογια του Focus? Αν δε θες φορολογια, παρε τουρμπισμενο 1400αρι. ( Αλλα τωρα θα μου πεις οτι αυτα ειναι 'πιεσμενα'...)
Το TypeR δουλευει ψηλα... Μα ψηλα το θες ρε. Μεσ'την πολη με το Corsa ασ'πουμε, τουρμπιζεις? Αρα κακως πηρες OPC... Τωρα θα μου πεις για τις προσπερασεις. Ε, με το Civic, απλα θα πας ψηλα. Δεν ειναι πιεσμενο ομως...
Το Megane ας το αφησουμε, γουστα ειναι αυτα...
Το Subaru ομως, αν και δε σου αρεσει το σκεφτεσαι...
Μerc & BMW , ειναι αλλη κατηγορια. Μπορει να μην ξεχωριζουν σε δυναμικα χαρακτηριστικα, αλλα πιστευω αξιζουν τα € τους. Αλλο πραμα.
Οχι και να δωσεις ομως 32000€ για ενα...αυτοκινητο του λαου...
Και εμενα μου αρεσει το VW, ισως ειναι και καλυτερο σε δυναμικα χαρακτηριστικα, αλλα υπερτιμημενο, παντα κατα την ταπεινη μου αποψη.
Εννοώ για το focus ότι ήδη είναι 4 ετών οπότε σε κανα χρόνο θα βγεί και το νέο! Άρα άκυρο ως σκάφος! Και επιμένω ότι είναι 2,5 λίτρα! Πολλά τα κυβικά!
Επιπλέον το ότι βασίζεται στο πάτωμα του Golf δε σημαίνει ότι είναι και το ίδιο! Αν θες να σου δώσω το Drive να διαβάσεις τις τροποποιήσεις που έχει δεχθεί! Και το MiTo χρησιμοποιεί το πάτωμα του GPunto αλλά έχουν γίνει νέες ραφές σε όλο το πλαίσιο σύμφωνα με τον τύπο!Το Τype R είναι ατμόσφαιρα! Δεν παίρνω άτμοσφαιρα πλέον! Αυτά που σου προσφέρει το turbo δεν στα δίνει το ατμοσφαιρικό μοτέρ και πλέον με λογική αξιοπιστία! Θέλω ροπή από τις 1500 όχι στις 5000! Αυτά είναι παρελθόν κύριοι όπως και τα χειροκίνητα σασμάν!Σιγά σιγά θα εκλείψουν από τους καταλογους των εταιρειών!
Στη BMW πληρώνεις premium και καλά ότι οδηγάς BMW! Σε αυτήν την ηλικία και με αυτό το εισόδημα δε πρόκειται να πληρώσω φόρο πολυτελείας oυτε στη BMW ούτε στη Μercedes!
Οπότε καταλήγω! 32.000€ δε μπορώ να πω ότι είναι ευκαιρία όπως πχ. ήταν το Corsa OPC όταν το πήρα, αλλά δε μπορείς να πεις ότι είναι και υπερτιμημένο! Θεωρώ ότι είναι μία ανταγωνιστικότατη πρόταση σε σχέση με τον ανταγωνισμό! Αν με τα 32000 € ήταν και τετρακίνητο τότε θα ήμουν απόλυτα σίγουρος ότι αυτό θα ήταν και το επόμενο μου αυτοκίνητο!
-
Μ.Σαλ.;
-
Ο χρήστης Corsa OPC έγραψε:
Αν με τα 32000 € ήταν και τετρακίνητο τότε θα ήμουν απόλυτα σίγουρος ότι αυτό θα ήταν και το επόμενο μου αυτοκίνητο!Δωσε κανα 3000€ παραπανω και παρε Αudi A3 2.0 TFSI Quattro ρε τσιπη...
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Η 120i και η CLC180, που είναι και περισσότερο ανταγωνιστική προς το Scirocco (η C είναι οικογενειακό), έχουν συγκριθεί από το Autozeitung με το Scirocco 160 και υστερούν σχεδόν παντού. Σε επιδόσεις πάνω απ' όλα. Για να μη μιλήσω για την αστρονομική διαφορά στην τιμή! Το link υπάρχει κάπου παραπάνω.
Συγκεκριμένα για την 120i θέλω να τονίσω την ασυμφωνία πραγματικής και δηλωθείσας ιπποδύναμης όπως άλλωστε στις περισσότερες ατμοσφαιρικές BMW. 159ps στο στρόφαλο έναντι 170 που θα έπρεπε να έχει... Όχι ότι αυτό από μόνο του είναι καθοριστικό, απλώς θέλω να το επισημάνω δεδομένου ότι όλα τα τουρμπισμένα VAG είναι +10 έως 15ps παραπάνω από το αναμενόμενο.
Φιλε μου, πραγματικα εχω αρχισει να βαριεμαι τις συγκρισεις σε απολυτα νουμερα.
Ενα αυτοκινητο δεν ειναι μονο αλογα και 0-100. Το βλεπεις στο συνολο του. Με αυτη τη λογικη, θεωρω πιο τιμια την αγορα της Mercedes, εστω και αν ξοδεψω 1-2 χιλιαρικα παραπανω. (τα οποια δεν διαθετω οπως και να εχει... ) -
Συμφωνώ για τις συγκρίσεις και τα 0-100, χάνουμε την ουσία.
Πάντως η διαφορά στα λεφτά μεταξύ 120i, C180 και Scirocco 1.4 160 είναι πολύ μεγάλη χωρίς να δικαιολογείται οπότε...
-
Δηλαδή ρε Saxon_737 Airbus, έχεις την εντύπωση ότι με 35.000 παίρνεις τη C-class 180! Βάλε και κανα 6000 για να γίνει ένα ψηλό πλήρες αμάξι και μιλάμε! Και απορώ πως είναι δυνατόν να συγκρίνεις τη C-class με το Scirocco! Ελέος!
Α ναι....μη τυχόν πάρεις τηλέφωνο για να απαντήσεις....θα κοιμάμαι! Θα κεράσεις μπυρίτσα το βράδυ στο μπαλκόνι....(sorry για το off-topic) -
Ο χρήστης Corsa OPC έγραψε:
Δηλαδή ρε Saxon_737 Airbus, έχεις την εντύπωση ότι με 35.000 παίρνεις τη C-class 180! Βάλε και κανα 6000 για να γίνει ένα ψηλό πλήρες αμάξι και μιλάμε! Και απορώ πως είναι δυνατόν να συγκρίνεις τη C-class με το Scirocco! Ελέος!Tι εννοεις 'να γινει αμαξι'? Αν παιζουν τα εξτρα τοσο ρολο για σενα, οκ. Αλλα το λεει και η λεξη, ειναι ΕΞΤΡΑ! Και στη (σχεδον) βασικη εκδοση ,μια χαρα αμαξι ειναι. Τι του λειπει δηλαδη τοσο απαραιτητο?
Η συγκεκριμενη συγκριση γινεται με βαση τα €, και οχι με βαση την κατηγορια. Σιγουρα τα δυο αμαξια ανηκουν σε διαφορετικες κατηγοριες. Το παραδειγμα της Merc το εφερα για να δεις τι μπορεις να παρεις με αυτο περιπου το budget...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Focus ST, Honda TypeR, Renault Megane RS, SUBARU Impreza WRX, σε ποια δυναμικα χαρακτηριστικα υστερουν ακριβως?
Το παραπάνω post μου θα έπρεπε να σε καλύπτει. Άλλωστε όλα τα παραπάνω αυτοκίνητα έχουν συγκριθεί με το Golf Gti κατά καιρούς με νικητή πάντα το Golf.
Ας εξηγήσω όμως αφού μου το ζητάς.
Επιδόσεις, κρατήματα, αίσθηση και παράγοντας fun to drive. Αυτά για το Gti. Φαντάζεσαι πόσο περισσότερο θα υστερούν τα παραπάνω αυτοκίνητα σε σχέση με το scirocco που θα είναι λιγάκι πιο γρήγορο από το Gti καθώς και με ακόμα καλύτερα κρατήματα εξαιτίας των μεγαλύτερων μετατροχίων και του χαμηλότερου κέντρου βάρους?
32Κ εμένα δε μου φαίνονται πολλά πάντως για ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Σε τι θα υστερεί για παράδειγμα από μία 120i ΒΜW η οποία πλησιάζει τα 40Κ€???
VW Scirocco