Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έρευνα Κατανάλωσης ⛽
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Έρευνα Κατανάλωσης ⛽
    • 1
    • 2
    • 75
    • 76
    • 77
    • 78
    • 79
    • 437
    • 438
    • 77 / 438
    Περί αυτοκίνησης
    117
    8743
    37634
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      http://www.spritmonitor.de/en/detail/212518.html

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        christos-dimou last edited by

        Το CC καταναλώνει περισσότερο καύσιμο ειδικά στους Ελληνικούς δρόμους με τις συνεχείς αλλαγές κλίσης. Η καλύτερη λύση είναι το constant-throttle. Πόσο παραπάνω. Πηγαίνοντας στο Ε.Ο είδα 4.7 λίτρα με το κλιματισμό ανοιχτό αλλά χωρίς CC. Με το CC η κατανάλωση είναι συνήθως 0.3~0.5 λίτρα παραπάνω.

        Η κίνηση με ταχύτητα και χωρίς γκάζι σε όλα τα σύγχρονα συμβατικά αυτοκίνητα συνεπάγεται μηδενική κατανάλωση εφόσον οι στροφές του κινητήρα είναι πάνω από ένα όριο (συνήθως στις 1400~1500 στροφές). Πιο κάτω και ο ψεκασμός προσθέτει καύσιμο ώστε να μην βγει το όχημα εκτός λειτουργίας.

        Στο ΙΜΑ αυτό δεν ισχύει λόγω του ηλεκτροκινητήρα και των λοιπών διατάξεων. Με χαμηλή ζήτηση ισχύος (και ταχύτητες γύρω στα 45~50 χιλιόμετρα) οι βαλβδίδες κλείνουν και ο κινητήρας γυρίζει με πολύ μικρές απώλειες. Η πεταλιέρα πρακτικά ασχολείται με τον ηλεκτροκινητήρα που είτε λειτουργεί ως γεννήτρια είτε ως κινητήρας. Αν οι συνθήκες το επιτρέπουν πρακτικά το όχημα μπορεί να κινηθεί για 2 ή 3 χιλιόμετρα πριν ξαναπάρει ο κινητήρας εμπρός για την αναπλήρωση των απωλειών ταχύτητας λόγω αντιστάσεων. Σε ταχύτητες άνω των 50 χιλιομέτρων που για λόγους ασφαλείας δεν επιτρέπεται το όχημα να κινηθεί μόνον ηλεκτρικά (τα φρένα παραμένουν υδραυλικά) όταν παίρνεις το πόδι σου από το γκάζι ακούς το χαρακτηριστικό πνευματικό ήχο που αλλάζει τη φάση λειτουργίας των βαλβίδων. Εκεί το κέρδος είναι οι μικρότερες απώλειες που σε συνδυασμό με την πολύ μακριά τελικά του CVT (περί τα 60 χιλιόμετρα / 1000 στροφές) οδηγεί σε μικρότερες απώλειες.

        ΙΜΗΟ η λύση είναι κίνηση με χαλαρούς ρυθμούς. Θεωρώ ότι με ταχύτητες 110 ως 120 χιλιόμετρα την ώρα δεν υπάρχει τρομερή επιμύκηνση των χρόνων ταξιδιού και η κατανάλωση είναι σημαντικά μικρότερη από το 130~150 που συνήθως επιλέγει κανείς. Σε κάθε όχημα βέβαια υπάρχει ένα sweet spot (βέλτιστη κατανάλωση) και ο καθένας μπορεί να το βρει.

        Πάντως με εξαίρεση τους επαγγελματίες όπου η κατανάλωση καυσίμου είναι σημαντικός παράγων κόστους στον ιδιώτη αυτό δεν ισχύει. Βάσει του spritmonitor με devaluation 20% του οχήματος μόλις τώρα κατέβηκα τα 50 λεπτά το χιλιόμετρα (47 για την ακρίβεια) και σε αυτό το ποσό το καύσιμο είναι ένα μίζερο 6.7 λεπτά το χιλιόμετρο. Και στα μέσα Σεπτεμβρίου με περιμένει η ασφάλεια που θα μου αφαιμάξει περί τα 800 ευρώ οπότε πάλι πάνω από το πενηντάρι με βλέπω. Σκατά να είχα στο κεφάλι και να έκαιγα 13 λεπτά το χιλιόμετρο (12 λίτρα στα 100) το κόστος μου θα ανέβαινε ένα 15% περίπου (στα 0.54 από 0.47).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rx8_drifter last edited by

          Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
          Βάσει του spritmonitor με devaluation 20% του οχήματος μόλις τώρα κατέβηκα τα 50 λεπτά το χιλιόμετρα (47 για την ακρίβεια) και σε αυτό το ποσό το καύσιμο είναι ένα μίζερο 6.7 λεπτά το χιλιόμετρο. Και στα μέσα Σεπτεμβρίου με περιμένει η ασφάλεια που θα μου αφαιμάξει περί τα 800 ευρώ οπότε πάλι πάνω από το πενηντάρι με βλέπω. Σκατά να είχα στο κεφάλι και να έκαιγα 13 λεπτά το χιλιόμετρο (12 λίτρα στα 100) το κόστος μου θα ανέβαινε ένα 15% περίπου (στα 0.54 από 0.47).

          Tί παράγοντες βάζεις στο devaluation Χρήστο? Υπολογίζεις την τρέχουσα τιμή του αυτοκινήτου?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros last edited by

            Τελικα Χρηστο συμφερει η αγορα ενος υβριδικου σε σχεση με ενα diesel παρομοιας ισχυος? Μιλαω απο πλευρας κοστους/καταναλωσης

            βλεπω δηλαδη στο spritmonitor οτι τα Honda Honda Civic IMA 1.3 εχουν μεση καταναλωση 5,62
            τα Honda Civic 2.2i-CTDi Sport εχουν 6,35 με σημαντικη διαφορα στην ισχυ βεβαια
            τα A3 1.9 TDI εχουν 6,07
            τα Citroen C4 HDI 110 εχουν 5,68

            μιλαω γενικοτερα, καθως τα υβριδικα στην Ελλαδα μπορουν να μπαινουν στο δακτυλιο και εχουν και διαφορες απαλλαγες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              saxon_747 last edited by

              Εκλεισα 1000χλμ αποκλειστικα εντος πολης με το Punto...

              Καταναλωση βασει TC: 7,8l /100Km.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                christos-dimou last edited by

                Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:

                Βάσει του spritmonitor με devaluation 20% του οχήματος μόλις τώρα κατέβηκα τα 50 λεπτά το χιλιόμετρα (47 για την ακρίβεια) και σε αυτό το ποσό το καύσιμο είναι ένα μίζερο 6.7 λεπτά το χιλιόμετρο. Και στα μέσα Σεπτεμβρίου με περιμένει η ασφάλεια που θα μου αφαιμάξει περί τα 800 ευρώ οπότε πάλι πάνω από το πενηντάρι με βλέπω. Σκατά να είχα στο κεφάλι και να έκαιγα 13 λεπτά το χιλιόμετρο (12 λίτρα στα 100) το κόστος μου θα ανέβαινε ένα 15% περίπου (στα 0.54 από 0.47).

                Tί παράγοντες βάζεις στο devaluation Χρήστο? Υπολογίζεις την τρέχουσα τιμή του αυτοκινήτου?

                Στην τιμή αγοράς 20%. Αν βάλω την τρέχουσα τιμή τότε κερδίζω περί τα 400 ευρώ.

                Πάντως για να λέω και όλη την αλήθεια αν δεν είχα για τις μαλακίες που είχα διαπράξει 1500 ευρώ σε κόστος επισκευών (καθρέπτης, προφυλακτήρας) θα ήμουν κάτω από το 0.40.

                Για να είμαι πιο σαφής...

                στα 17916 χιλιόμετρα.... έδωσα (σε σειρά κόστους)

                4460,00 λόγω απαξίωσης (20%*22,300)
                1568,84 ευρώ για τις διαφόρες λαλακίες μου.... (καθρέπτης, προφυλακτήρας από πρόσκρουση σε κολωνάκι και τα δύο στο χώρο εργασίας.... )
                1206,82 για βενζίνες
                783,40 για ασφάλιση
                278,10 για συντήρηση (δύο σέρβις)
                94.85 ευρώ σε διόδια
                84,00 ευρώ για διάφορα και φροντίδα (πλυντήρια, κ.λπ.)
                23,00 ευρώ σε πρόστιμο για παράνομη στάθμευση (στο σπίτι της κουνιάδας μου 15 λεπτά πριν τη λήξη της στάθμευσης του κυρίου Δημάρχου γιατί πήγα να πάρω ένα γάλα και φρούτα από το ΣΜ)
                4,00 ευρώ για στάθμευση (διάφορα tickets πάντως εδώ και καίρο έχω σταματήσει να τα βάζω στο κοστολόγιο υπολογίζω ότι πρέπει να είναι ακόμα ένα δεκάρικο)
                3,00 ευρώ για τέλη κυκλοφορίας

                Σύνολο 8.506,01 ευρώ.

                ΥΣ τα τέλη στάθμευσης τα μαζεύω για τις επόμενες Δημοτικές εκλογές μαζί με ένα ωραίο γράμμα για το Δήμαρχο Αθηναίων..... Θα ρίξω γέλιο μόνον σκεπτόμενος τη φάτσα του Δικαστικού Επιμελητή......

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-dimou last edited by

                  Ο χρήστης spiros έγραψε:
                  Τελικα Χρηστο συμφερει η αγορα ενος υβριδικου σε σχεση με ενα diesel παρομοιας ισχυος? Μιλαω απο πλευρας κοστους/καταναλωσης

                  βλεπω δηλαδη στο spritmonitor οτι τα Honda Honda Civic IMA 1.3 εχουν μεση καταναλωση 5,62
                  τα Honda Civic 2.2i-CTDi Sport εχουν 6,35 με σημαντικη διαφορα στην ισχυ βεβαια
                  τα A3 1.9 TDI εχουν 6,07
                  τα Citroen C4 HDI 110 εχουν 5,68

                  μιλαω γενικοτερα, καθως τα υβριδικα στην Ελλαδα μπορουν να μπαινουν στο δακτυλιο και εχουν και διαφορες απαλλαγες.

                  Ο κύριος παράγων κόστους είναι η τιμή αγοράς και το κόστος συντήρησης.

                  Το ΙΜΑ στοιχίζει 23k και έχει πρακτικά 8 έτη εγγύηση (μαμίσια) για τα ηλεκτρικά του. Τα diesel εν Ελλάδι είναι πανάκριβα. Το Α3 στοιχίζει πάνω από 27k (29k για τον ίδιο εξοπλισμό), το Civic απλά δεν έρχεται (με τον 2.2 κινητήρα θα στοίχιζε περί τα 30k) και το C4 στοιχίζει (έκδοση sedan) 23,6Κ (με το μεταλλικό 23,2k χωρίς αυτό).

                  Στο κόστος συντήρησης το ΙΜΑ δεν έχει μεγάλη διαφορά από το 1.4 με εξαίρεση τα λάδια του CVT. Από την άλλη ένα diesel λίγο να μην το προσέξεις και πρέπει να σκάσεις ένα κάρο χρήματα για το common rail και βέβαια υπάρχει και το κόστος της τουρμπίνας.

                  Στις ίδιες ιπποδυνάμεις βέβαια τα diesel υπερτερούν σε απόδοση από το ΙΜΑ. Μην εθελοτυφλούμε. Τώρα θεωρώ ότι στην πόλη των Αθηνών τα diesel θα έκαιγαν το ίδιο ή λίγο λιγότερο από το ΙΜΑ και εκτός πόλης περί το 0.5 ως 1.0 λίτρο λιγότερα. Όμως με το κόστος του diesel 15 λεπτά πιο πάνω από την απλή αμόλυβδη άστα να πάνε. Άρα από την ανάλυση δεν βολεύει καθώς η αγορά θα σε τσακίσει με εξαίρεση το C4 που στοιχίζει τα ίδια λεφτά. Αν κάποιος μένει στην επαρχία τότε το 1.6 HDi θα του στοιχίσει το ίδιο με το ΙΜΑ αλλά θα πληρώνει κάτι παραπάνω σε καύσιμα και σίγουρα πολύ παραπάνω σε τέλη κυκλοφορίας.

                  Το θέμα είναι: Αν μπορείς να φέρεις στην Ελλάδα με ξένες πινακίδες ένα diesel κάντο γιατί θα το πάρεις πολύ φθηνότερα (μεταχειρισμένα 2~3 ετών είναι -40% κάτω στην τιμή) και θα κυκλοφορείς στο δακτύλιο κάθε μέρα. Για Ελλάδα με εξαίρεση κάποιον που κάνει πολλά χιλιόμετρα εκτός πόλης (εκεί που το υβριδικό δεν έχει χρήση) το ΙΜΑ φαίνεται καλή λύση.

                  Από την άλλη με 15Κ αγοράζεις το Kia Ceed με 7 χρόνια εγγύηση (πραγματική και όχι μούφα) με 109 αλόγατα. Και με 3 λίτρα στα 100 παραπάνω κατανάλωση σε όλες τις συνθήκες (8 Α/Ο, 10 πόλη) για 15,000 χιλιόμετρα το έτος θέλεις 13 χρόνια για την απόσβεση της αγοράς (βγάζω τα 500 ευρώ δώρο τα πρώτα τρία χρόνια του Δημοσίου μέσω τελών κυκλοφορίας και μέση τιμή καυσίμου το 1.15).

                  Για μένα που ήθελα ένα αμάξι και όχι δύο κουβάδες (γιατί με 23Κ μόνον δύο κουβάδες θα αγόραζα ή θα έπρεπε να πάρω ένα Κινέζικο κουβά και ένα μέτριο Ευρωπαϊκό) λόγω του δακτυλίου επέλεξα το ΙΜΑ. Αν δεν υπήρχε δακτύλιος στην Αθήνα θα είχα επιλέξει ένα καλό βενζινοκίνητο και τα ΜΜΜ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Z
                    zorz last edited by

                    Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                    Τελικα Χρηστο συμφερει η αγορα ενος υβριδικου σε σχεση με ενα diesel παρομοιας ισχυος? Μιλαω απο πλευρας κοστους/καταναλωσης

                    Ο κύριος παράγων κόστους είναι η τιμή αγοράς και το κόστος συντήρησης.

                    Εγώ θα έβαζα στη συνάρτηση και το είδος των διαδρομών (αν και βλέπω ότι και οι 2 ζείτε στην Αθήνα): σε αστικές διαδρομές με συνεχές σταμάτα-ξεκίνα, τα υβριδικά είναι στο στοιχείο τους. Από την άλλη σε διαδρομές Λάρισα-Βόλος ή Θεσσαλονίκη-Κατερίνη η καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση του diesel παίζει ρόλο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spiros last edited by

                      Xρηστο, οπως εγραψα μιλουσα γενικα για την Ευρωπη, φανταζομαι δε οτι οι διαφορες στην τιμη δε θα ειναι μεγαλες.

                      για την Ελλαδα ειναι οπως τα λες.

                      απλα προσπαθω να δω αν τα υβριδικα εχουν μελλον στην Ευρωπη σε σχεση με τα diesel. Βγαζω εκτος οτι πριμοδοτησεις μπορει να εχουν τα υβριδικα, καθως αυτες δεν ισχυουν παντου και δεν ξερουμε αν τα diesel σε 2-3 χρονια ειναι εξισου καθαρα ή ακομη πιο καθαρα απο τα υβριδικα. Πχ, θεωρω κουτο να πριμοδοτειται το ΙΜΑ και οχι ενα smart diesel ή 500 diesel!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        rx8_drifter last edited by

                        Γενικά τα ντίζελ είναι υπο διωγμόν.
                        Στην Ολλανδία, ένα Corsa Di ( οι φόροι πάνε αναλόγως αν είναι βενζίνα η πετρέλαιο και το βάρος) πληρώνει 60 € το μήνα.
                        Για να κάνες απόσβεση , πρέπει να κάνεις πάνω απο 20,000χλμ το χρόνο.
                        Επιπλέον πρόσφατα έκαναν κι άλλη αύξηση στο ντίζελ και πλέον το όριο έχει ανέβει παραπάνω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          puntolord last edited by

                          Καλησπέρα.

                          Σήμερα είδα στο BC την παρακάτω μέτρηση, μετά από χρήση νορμάλ (100 - 140χλμ/ω) σε αυτ/δρομο και 30% πόλη......διανυμένα 201,2 Km - υπόλοιπο 1001Κm - Σύνολο:1202Km αυτονομία!!

                          Φωτό

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            travelman last edited by

                            Το ξέρεις ότι μας πονάς άκαρδε διζελόφρονα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sofoklis_a3tfsi last edited by

                              δεν λεει τιποτα αυτο, εγω οταν φουλαρω και βγαινω εθνικη κανω 200 χιλιομετρα και μου λεει αλλα 600χιλιομετρα για ανεφοδιασμο, δηλαδη 800....ομως δεν γινεται να κινεισαι συνεχεια στην εθνικη, και ετσι μολις μπαινω στην πολη το 600 γινεται 500, 400, 300 ...τελικα στα 450χιλιομετρα συνολο παω για ταισμα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Z
                                zorz last edited by

                                Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
                                Σήμερα είδα στο BC την παρακάτω μέτρηση, μετά από χρήση νορμάλ (100 - 140χλμ/ω) σε αυτ/δρομο και 30% πόλη......διανυμένα 201,2 Km - υπόλοιπο 1001Κm - Σύνολο:1202Km αυτονομία!!

                                60άρι ρεζερβουάρ υποθέτω, ε;

                                Η μέγιστη (εκτιμώμενη από το TC) αυτονομία που έχω δει στο Avensis είναι 777Km, με σβέλτη οδήγηση (άνω των ορίων) αλλά εξαιρετικά στρωτή και γέμισμα του ρεζερβουάρ σχεδόν μέχρι την τάπα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  travelman last edited by

                                  Εγώ με σχετικά οικονομικό ταξίδι θα πιάσω 600χλμ δηλαδή όχι και άσχημα για το βέρι εάρλι νάιντις κατερμπυτεράτο χρέπι μου. Ωστόσο όταν η μπέμπα σχεδόν διπλάσιου βάρους και υπερδιπλάσιων ίππων έχει διπλή αυτονομία, έ τσούζει πως να το κάνουμε...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Δυστυχώς δεν είναι δικό μου, αλλά Αυστραλού με 1,6 βενζίνης με 4αρι αυτόματο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      krusenstern last edited by

                                      Honda Civic 1.8, 5d.
                                      Σε ένα ΠΣΚ, μέση κατανάλωση 8,6 χωρίς να το πιέσω πολύ, αλλά δε... φημίζομαι και για το ελαφρύ μου πόδι

                                      Πραγματικά, αυτό το μοτέρ συνεχίζει 3 χρόνια μετά που βγήκε να με αφήνει άφωνο. Ευρωπαϊκοί τούρμπο ίδιας απόδοσης καίνε τόσο λίγο μόνο... σβηστοί. Σωστές επιλογές γραναζιών στο σασμάν, οικονομία ως τις 4.000-4.200 και από κει μεταμορφώνεται ως τις 6.800, ΑΛΛΑ τραβάει και χαμηλά, παρά το αρκετούτσικο βάρος του Χόντα (σε μέτριας κίνησης παραλιακή εύκολα ρολάρεις με 5η/6η). Ίσως στο τοπ 5 ατμοσφαιρικών μοτέρ, σήμερα.

                                      Το αυτοκίνητο στρίβει με όσα γενικώς (βοηθούν και οι 17άρες), το τιμόνι είναι σβέλτο και σωστό και μετά από 50.000 ( ) δημοσιογραφικά χλμ. δεν τρίζει και όλα λειτουργούν σωστά, αλλά αυτή η πίσω ανάρτηση μου έβγαλε τ' άντερα. Χώροι, εργονομία και εσωτερικό design για σεμινάριο, εξωτερικό περί ορέξεως... Κρίμα και πάλι κρίμα για την πίσω ανάρτηση και για την τσιμπημένη τιμή του.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        puntolord last edited by

                                        Ο χρήστης zorz έγραψε:
                                        60άρι ρεζερβουάρ υποθέτω, ε; ...

                                        Ναι, 60άρι....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christos-dimou last edited by

                                          Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                          Xρηστο, οπως εγραψα μιλουσα γενικα για την Ευρωπη, φανταζομαι δε οτι οι διαφορες στην τιμη δε θα ειναι μεγαλες.

                                          για την Ελλαδα ειναι οπως τα λες.

                                          απλα προσπαθω να δω αν τα υβριδικα εχουν μελλον στην Ευρωπη σε σχεση με τα diesel. Βγαζω εκτος οτι πριμοδοτησεις μπορει να εχουν τα υβριδικα, καθως αυτες δεν ισχυουν παντου και δεν ξερουμε αν τα diesel σε 2-3 χρονια ειναι εξισου καθαρα ή ακομη πιο καθαρα απο τα υβριδικα. Πχ, θεωρω κουτο να πριμοδοτειται το ΙΜΑ και οχι ενα smart diesel ή 500 diesel!!!

                                          Οι τιμές των diesel αναμένεται να επιβαρυνθούν αρκετά με το Euro 5 & Euro 6.

                                          Aπό το 2010 πρακτικά κάθε μεγάλος Ευρωπαίος Κατασκευστής θα έχει ένα υβριδικό στη φαρέτρα του. IMHO τα υβριδικά έχουν μέλλον στην Ευρώπη καθώς εκμεταλεύονται μέρος της ενέργειας που πάει χαμένη.

                                          Ευρώπη και Αμερική ξοδεύουν άπειρα χρήματα στην εξέλιξη των κινητήρων HCCI οι οποίοι αναμένεται να προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερα οφέλη.

                                          Η Ευρώπη θεωρώ ότι θα περάσει και στα υβριδικά diesel που θα είναι και το Άγιο της Δισκοπότηρο της αλλά πολύ δύσκολα βλέπω κάποιον Ευρωπαίο ή Αμερικανό να διαβαίνει το ποτάμι όπως έκανε η Toyota σε οχήματα full Hubrid.

                                          IMHO ίσως δούμε οχήματα με εξελιγμένους HCCI κινητήρες και μικρούς ηλεκτροκινητήρες για κάλυψη μεγάλων αποστάσεων και οχήματα με πολύ πιο έντονη τη χρειά της ηλεκτροκίνησης για κάλυψη διαδρομών στη πόλη. Εταιρείες όπως η Th!nk στην Ευρώπη ίσως να δώσουν μεγαλή ώθηση στη μικτή κίνηση.

                                          Σε επίπεδο πολιτικό η ΕΕ πρακτικά ως όριο έχει βάλει τα 100 γραμμάρια το χιλιόμετρο σε εκπομπές CO2 πριν αρχίσουν οι επιβολές προστίμων με την μορφή αυξημένων τελών. Η βενζίνη δεν θα πεθάνει αυτό είναι βέβαιο καθώς σύντομα το πετρέλαιο θα πληρώνει περισσότερους φόρους το λίτρο. 100 γραμμάρια το χιλιόμετρο συνεπάγεται καταναλώσεις της τάξης των 4.5 λίτρων βενζίνης και 4.0 λίτρων στο diesel ανά 100 χιλιόμετρα.

                                          Θα δούμε όμως.... τεχνολογικά η επόμενη 5ετία θα είναι ίσως η πιο ενδιαφέρουσα όπου και θα ξεχωρίσουν και οι νικητές.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            funkyreverend last edited by

                                            6,4 και 7,3 με τα τελευταία 2 ρεζερβουάρ. Το 2ο δε, έκανε τον παππού να δει και τα μαγευτικά 180 στο κοντέρ (120 πραγματικά πιστεύω) και να πει την ατάκα 'με καθυστερούσε μια μηχανή μπροστά μου'...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 437
                                            • 438
                                            • 77 / 438
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr