-
Πηρες κι αλλο autobianchi?
Καλοριζικο!
Αν και νομιζω οτι θα το κανεις δοτη ανταλλακτικων!
Οποτε το καλοταξιδο δε θα εχει ιδιαιτερο νοημα!
-
-
ΦΙΑΤ 128 ΜΟΡΕΤΤΙ 1100 του 1971 (προς ανακατασκευή)
-
ΟΠΕΛ ΡΕΚΟΡΝΤ 1900 του 1969 (Σε πολύ καλή κατάσταση, χρώμα, σαλόνι, μηχανικά)
Φωτογραφίες μόλις βρω τον τρόπο να ανεβάσω
-
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
-
ΦΙΑΤ 128 ΜΟΡΕΤΤΙ 1100 του 1971 (προς ανακατασκευή)
-
ΟΠΕΛ ΡΕΚΟΡΝΤ 1900 του 1969 (Σε πολύ καλή κατάσταση, χρώμα, σαλόνι, μηχανικά)
Φωτογραφίες μόλις βρω τον τρόπο να ανεβάσω
Καλώς όρισες στο φόρουμ.
Για το πως ανεβάζεις φωτογραφίες ρίξε μια ματιά στο σχετικό θέμα viewtopic.php?f=11&t=22303 -
-
Καλώς σας βρήκα
-
-
Το πέτυχα
-
Συγνώμη για την προηγούμενη επανάληψη. Τώρα πήρα το κολάι
-
To record είναι με λεβιέ στο τιμόνι ή στο πάτωμα;
-
Και τα δυο πολυ ομορφο αλλα το 128 ειναι πιο ποθητο!Για μενα τουλαχιστον!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
To record είναι με λεβιέ στο τιμόνι ή στο πάτωμα;Δυστυχώς στο πάτωμα απο μετατροπή της εποχής...ήταν μόδα βλέπεις
-
Και του μπαμπά μου το ρέκορντ (1900 και αυτό, κρίμα που δεν το πρόλαβα ) τον είχε στο πάτωμα, αλλά από όσο ξέρω γινόταν να γίνει παραγγελία έτσι. Λάθος κάνω; oops:
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Και τα δυο πολυ ομορφο αλλα το 128 ειναι πιο ποθητο!Για μενα τουλαχιστον!Εχεις δίκιο και εγώ το συμπαθώ πολύ...
Είναι στο πάτωμα του 128 coupe και τα μηχανικά, όπως και τα φανάρια, κοντέρ είναι ίδια.
Αυτό το πήρα να το ζωντανέψω για να εξιλεωθώ για τις αμαρτίες του παρελθοντος...
Σχετική αναφορά θα δεις στο fiat classic...
Πάντως παρόλα τα σάπια έχει όλες τις λεπτομέρειες μορεττι.
Οι ζάντες είναι εκείνης της εποχής, τα σηματάκια υπάρχουν παντου (ταμπλο, φτερά) το ταμπλό του είναι απείραχτο...με λίγα λόγια όλα τα 'ανύπαρκτα' ανταλλακτικά υπάρχουν πάνω του. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Και του μπαμπά μου το ρέκορντ (1900 και αυτό, κρίμα που δεν το πρόλαβα ) τον είχε στο πάτωμα, αλλά από όσο ξέρω γινόταν να γίνει παραγγελία έτσι. Λάθος κάνω; oops:Δεν ξέρω πολλά πράγματα για Οπελ , αλλά νομίζω ότι απο μιά χρονολογία και μετά έβγαινε με τον λεβιέ κάτω...και στην Ελλάδα είχε γίνει μόδα η μετατροπή...
-
Καποτε ειχα βρει ενα τετοιο στο Γαλατσι αλλα μεχρι να βρω τον ιδιοκτητη το μαζεψανε και αυτο και μια DS λιγο πιο κατω!!!!
Μη σε αποθαρρυνουνε τα σαπια! Σιγα σιγα θα φτιαχτουν ολα!Απλα βρες τους καταλληλους αλλιως ....!
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
μεχρι να βρω τον ιδιοκτητη το μαζεψανε και αυτο και μια DS λιγο πιο κατω!!!!Μέχρι να βρεις τον ιδιοκτήτη...τον βρήκα εγώ
Αυτό του Γλατσίου πήρα..σε πάροδο της Αγ. Γλυκερίας δεξιά...
Με την ds δεν είμαι εγώ υπεύθυνος άλλα όπως έγραψα την ημέρα που το κοίταζα ήρθε ένας υπάλληλος του Δήμου και μου είπε ότι την επόμενη θα μαζεύανε τα παρατημένα...απλά τον παρακάλεσα να το καθυστερήσει λίγο για να βρω τον ιδιοκτήτη, αν και αυτός μου έλεγε να το πάρω έτσι και δεν τρέχει τίποτα... -
Τελικα εχουμε μπολικα κοινα!!!!
Μπραβο!!!Πραγματικα χαιρομαι που σωθηκε και δεν εγινε σκραπ!!!Και στεναχωριομουν!Και παλι μπραβο!Αληθεια λιγο πιο κατω ειδες την μπλε 170 (S ή S-V δεν ειμαι σιγουρος!!)σε ενα γκαραζ!Τωρα λειπει απο εκει!Τι να εγινε αραγε!Θα την ανεβασω μαζι με πολλα αλλα οταν ανεβασω τα αυτοινητα της δεκαετιας του'50 που εχω βρει παρατημενα στην Ελλαδα!
-
Δεν το πρόσεξα καθόλου...είχα το μυαλό μου αλλού βλέπεις....
-
Το ΚΤΕΟ έληξε...
-
Θα πάρουν την πινακίδα και θα μείνει χωρίς πουλί...
-
Πρέπει να είχαν τυπωθεί πολύ νωρίτερα αυτές οι πινακίδες πάντως, τις δίναν γύρω στο '75-'76. Οι αρχικές του άσπρου 4L μου (1η άδεια 1975) είχαν κορώνα φανταστείτε...
Τι ιστορικο αυτοκινητο εχουν τα μελη του forum..?