-
Καλησπέρα σε όλους!!
Είμαι στην ευχάριστη θέση να ψάχνω για roadster μεταχειρισμένο, και έχω καταλήξει σε 2 εναλλακτικές!
MG TF 2002 μοντέλο, 135hp, πισωκίνητο, με 70.000κμ, κοντά στις 13.000ε. ( photo: http://www.diseno-art.com/images/MG_TF_160.jpg )
ή
Audi TT cabrio 2002 μοντέλο (προηγούμενη γενιά), 150hp, εμπροσθοκίνητο, με 80.000κμ, κοντά στις 20.000ε.Θέλω λοιπόν την προσωπική σας άποψη! Ποιο να επιλέξω, ποιο είναι καλύερο όσον αφορά τους εξής τομείς:
- fun to drive, να το παιρνεις για ενα μεγαλο ταξιδι απλα και μονο για την βολτα!
- value for money, τα χρήματα που δινεις σε σχεση με το αμαξι που παιρνεις
- Κόστος συντηρησης και αξιοπιστια
- Πουλ Μουρ (μετραει ακομα το ΤΤ προηγουμενης γενιας ή πλεον περναει απαρατηρητο)???
- Διαφορετικότητα
Ευχαριστώ, περιμενω μεαγωνια τις απαντησεις σας για να με βοηθησετε να αποφασισω!!!
Νίκος! -
Καλησπέρα σε όλους!!
Είμαι στην ευχάριστη θέση να ψάχνω για roadster μεταχειρισμένο, και έχω καταλήξει σε 2 εναλλακτικές!
MG TF 2002 μοντέλο, 135hp, πισωκίνητο, με 70.000κμ, κοντά στις 13.000ε. ( photo: http://www.diseno-art.com/images/MG_TF_160.jpg )
ή
Audi TT cabrio 2002 μοντέλο (προηγούμενη γενιά), 150hp, εμπροσθοκίνητο, με 80.000κμ, κοντά στις 20.000ε.Θέλω λοιπόν την προσωπική σας άποψη! Ποιο να επιλέξω, ποιο είναι καλύερο όσον αφορά τους εξής τομείς:
- fun to drive, να το παιρνεις για ενα μεγαλο ταξιδι απλα και μονο για την βολτα!
- value for money, τα χρήματα που δινεις σε σχεση με το αμαξι που παιρνεις
- Κόστος συντηρησης και αξιοπιστια
- Πουλ Μουρ (μετραει ακομα το ΤΤ προηγουμενης γενιας ή πλεον περναει απαρατηρητο)???
- Διαφορετικότητα
Ευχαριστώ, περιμενω μεαγωνια τις απαντησεις σας για να με βοηθησετε να αποφασισω!!!
Νίκος! -
Καλησπέρα σε όλους!!
Είμαι στην ευχάριστη θέση να ψάχνω για roadster μεταχειρισμένο, και έχω καταλήξει σε 2 εναλλακτικές!
MG TF 2002 μοντέλο, 135hp, πισωκίνητο, με 70.000κμ, κοντά στις 13.000ε. ( photo: http://www.diseno-art.com/images/MG_TF_160.jpg )
ή
Audi TT cabrio 2002 μοντέλο (προηγούμενη γενιά), 150hp, εμπροσθοκίνητο, με 80.000κμ, κοντά στις 20.000ε.Θέλω λοιπόν την προσωπική σας άποψη! Ποιο να επιλέξω, ποιο είναι καλύερο όσον αφορά τους εξής τομείς:
- fun to drive, να το παιρνεις για ενα μεγαλο ταξιδι απλα και μονο για την βολτα!
- value for money, τα χρήματα που δινεις σε σχεση με το αμαξι που παιρνεις
- Κόστος συντηρησης και αξιοπιστια
- Πουλ Μουρ (μετραει ακομα το ΤΤ προηγουμενης γενιας ή πλεον περναει απαρατηρητο)???
- Διαφορετικότητα
Ευχαριστώ, περιμενω μεαγωνια τις απαντησεις σας για να με βοηθησετε να αποφασισω!!!
Νίκος! -
Βασικά συγκρίνεις δύο ανόμοια πράγματα όσον αφορά την τιμή! Αν ήταν και τα δύο στην ίδια τιμή, χωρίς συζήτηση Audi.
Εάν πάλι δεν σε ενδιαφέρει η τιμή, τότε πάλι Audi.Ο χρήστης kakwskeimena έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους!!Θέλω λοιπόν την προσωπική σας άποψη! Ποιο να επιλέξω, ποιο είναι καλύερο όσον αφορά τους εξής τομείς:
- fun to drive, να το παιρνεις για ενα μεγαλο ταξιδι απλα και μονο για την βολτα!
- value for money, τα χρήματα που δινεις σε σχεση με το αμαξι που παιρνεις
- Κόστος συντηρησης και αξιοπιστια
- Πουλ Μουρ (μετραει ακομα το ΤΤ προηγουμενης γενιας ή πλεον περναει απαρατηρητο)???
- Διαφορετικότητα
- Audi για πιο μεγάλα ταξίδια
- Εδώ μάλλον MG, καθώς η διαφορά είανι χαώδης (όπως λές το MG το βρίσκεις στο 60% της τιμής του Audi.
- To MG πιστεύω ότι είναι πιο φτηνό σε συντήριση. Όμως σε αξιοπιστία μάλλον όχι.
- Μάλλον Audi.
- MG. Δεν υπάρχουν πολλά.
Βασικά εγώ είχα φάει κόλημα με το MG και μου άρεσε απίστευτα. Ακόμα μου αρέσει. Όμως πιστεύω οτι το Audi είναι πιο ολοκληρωμένο.
Επίσης, όταν πήγα να πάρω MG και μπήκα μέσα, απογοητεύτηκα οικτρά! Τραγικό εσωτερικό, απο τα χειρότερα που έχω δεί. Τραγικά πλαστικά, τραγικοί διακόπες, όλα χάλια
-
MG μεταχειρισμένο, όσο όμορφο κι αν είναι, δεν θα το άγγιζα. Πού θα βρεις ανταλλακτικά;
Το ΤΤ ακόμα μετράει, ναι. Και μάλλον θα γίνει κλασικό, αν δεν είναι ήδη. -
Γιατί όχι ένα Miatάκι?
-
Το MG είναι ένα αρκετά απρόβλεπτο-δύστροπο (ειδικά στην πρώτη γενιά με τα σφαιρίδια) αυτοκίνητο οδηγικά, κι ας ελκύει λόγω διάταξης μηχανής-κίνησης.Έχω οδηγήσει αρκετά ένα 1.6 φίλου (το έφαγαν οι μπαριέρες του Καρέα) και με τίποτα δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω fun to drive Δε θα το επέλεγα ποτέ. Από κόστος συντήρησης δεν είναι ό,τι φθηνότερο ενώ πάσχει αρκετά και από αξιοπιστία. Ως προς το πουλ-μουρ, στην Ελλάδα κάθε κάμπριο έχει μικρή ή μεγάλη δόση από αυτό. Π.χ. ένα Άστρα Κάμπριο μπορεί να τραβά περισσότερα βλέμματα από ένα Clio RS!
Ως προς το προηγούμενο ΤΤ δεν μπορώ να πω και πολλά για το fun to drive καθώς δεν το έχω οδηγήσει αλλά σίγουρα είναι ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από το (O)MG , πιο προβλέψιμο, πιο ασφαλές, πιο γρήγορο και με αρκετό πουλμουρ. Από αξιοπιστία δεν γνωρίζω αλλά από συντήρηση δε θά'ναι και Φίατ.
ΑΛΛΑ!!!
Αν μπορείς να διαθέσεις μέχρι 20000 γιατί δεν κοιτάς το MX5 τελευταίας γενιάς? Ή με λιγότερα το προηγούμενο 1.8 LSD?
Έχει όλα αυτά που ζητάς και σίγουρα θα σε κάνει να χαμογελάς κάθε φορά που θα το κλειδώνεις πριν πας για ύπνοΌσο για τη διαφορετικότητα, ας μην έχουμε πολλές απαιτήσεις με αυτά τα χρήματα. Εδώ γέμισε ο τόπος Boxster!
Εκτός κι αν πάρεις το Copen -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
MG μεταχειρισμένο, όσο όμορφο κι αν είναι, δεν θα το άγγιζα. Πού θα βρεις ανταλλακτικά;
Το ΤΤ ακόμα μετράει, ναι. Και μάλλον θα γίνει κλασικό, αν δεν είναι ήδη.Καλά ανταλακτικά υπάρχουν ΑΠΕΙΡΑ και σε απίθανες τιμές εάν τα φέρνεις μέσω ιντερνετ, οπότε αυτό δεν είναι πρόβλημα ΑΛΛΑ πλεονέκτημα.
-
TT λέω και εγώ και νομίζω 150αρι θα σου κοστίσει λιγότερα από 20κ.
-
Aν μου βαζαν να επιλεξω με το μαχαιρι στο λαιμο ενα απο τα 2 σιγουρα θα επαιρνα το MG και αυτο γιατι το ΤΤ δεν μου αρεσει καθολου εμφανησιακα.Επισης roadster και προσθιοκινητο οπως και να το κανουμε δεν λεει.ΑΝ ομως διεθετα 20000 ευρω για roadster θα κοιτουσα κανα S2000 η SLK200(λιγο πιο παλια μοντελα βεβαια και με λιγο περισσοτερα χλμ).
-
gia na pareis gnwmes gia to mg apo katoxous mpes sto link pou parathetw
sorry o ypologisths den exei ellhnika perasmena..
-
Να αναφερω οτι μου ειχαν δωσει ενα ΤΤ (το Coupe προηγουμενης γενιας) για 5 μερες, και οδηγωντας το, διαπιστωσα οτι ειχε πολυ καλο κρατημα, αλλα δεν ηταν τοσο sport οσο το περιμενα μαλλον, δεν σου εδινε εφοδια για παιχνιδιαρικη οδηγηση! Απο την αλλη, ειχε πολυ καλη ποιοτητα εσωτερικου, ηταν πανεμορφο, καλοφτιαγμενο, και με τα 180 του αλογα, πολυ γρηγορο!
Να ομολογησω οτι ενω μου αρεσε πολυ το σαν καρτ κρατημα του ΤΤ, σε σχεση με το Α3 1.8Τ που οδηγαω τωρα το ΤΤ μου φανηκε ισως απλα ενα λιγο πιο σπορτ Α3! Βεβαια 5 μερες σιγουρα δεν ειναι αρκετες για να κατανοησεις την οδηγικη συμπεριφορα ενος αυτοκινητου.
Απο την αλλη, o λογος που η αλλη ενναλακτικη μου ειναι το MG TF, ειναι η πολυ ομορφη και επιθετικη εξωτερικη του εμφανιση, η πισω κινηση, και η sport διαθεση του! Ισως πολυ πιο διαθεσιμο για οδηγικα παιχνιδια απ'οτι το ΤΤ.
Απλα, θεωρω οτι το μεγαλυτερο πλεονεκτημα του MG ειναι το εξης: με τα 12-13.000ε που μπορεις να παρεις ενα MG TF 2002 με τα 135 αλογα, δεν νομιζω οτι μπορεις σε αυτη την τιμη να βρεις κατι αντιστοιχο, κατι που να πλησιαζει το MG, ουτε σε πουλ μουρ, ουτε σε χαρακτηριστικα (καμπριο σπορ με καλες επιδοσεις). Εχω άδικο???
Προβλημα ανταλλακτικων δεν υπαρχει γιατι στην Αγγλια υπαρχουν σε αφθονια, ουτε σερβις καθως το κανεις σε οποιοδηποτε συνεργειο ροβερ! Δεν ξερω! Πειτε μου γνωμες!
-
Σε μτχ και κάμπριο για μένα οι επιλογές είναι δύο: μιάτα ή μρ2...
Το άουντι ίσως παίζει σαν πουλ μουρ λύση αλλά εφόσον θα συμβιβαστείς παίρνοντας προσθιοκίνητο ρόουντστερ σώσε την τσέπη σου και πάρε μια (πολύ όμορφη κατ'εμε) μπαρκέτα.
Εναλλακτικά σε πουλ μουρ προτάσεις παίζει και η ΣΛΚ απλά δεν θα είναι πολύ φαν του ντράιβ...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Σε μτχ και κάμπριο για μένα οι επιλογές είναι δύο: μιάτα ή μρ2...Συμφωνω απολυτα. Και σαν κάτοχος MR2 εχω να σου πω πως οποιοδηποτε διθεσιο τραβαει τα βλεματα, αν αυτο επιδιωκεις.
Επισης με τα λεφτα του MG παιρνεις ενα ΜΧ5 ΜΚ2 1800 και εχεις ενα πολυ καλυτερο και πιο εμπορικο μοντελο απο το MG.
-
τελικα τι πηρες???εγω σκεφτομαι lotus elan αν και ολοι με κραζουν κ μου λενε επισης για mx5.απλα δε με εντυπωσιαζει.καλοβλεπω το mg αλλα κ παλι δε τρελαινομαι.
-
Come on Lola, take an apple...
Αφεντικόοοο κοίτα και καμία ημερομηνία... -
common sense, is not so common...
-
νεκροθάφτης
Ποιος είναι και με τι ασχολείται; Ο νεκροθάφτης μπορεί να είναι ένας υπάλληλος του εργολάβου κηδειών αλλά πιο συχνά του νεκροταφείου ή του τοπικού συμβουλίου. Αυτός/αυτή είναι υπεύθυνος/η για το σκάψιμο του νεκροταφείου πριν από το θάψιμο των νεκρών.
Ποια είναι τα καθήκοντα του; Σκάβει τον τάφο με μια σκαπάνη και ένα φτυάρι και όταν το φέρετρο είναι μέσα στο έδαφος και η λειτουργία της κηδείας έχει τελειώσει, το θάβει. Αυτός/αυτή είναι υπεύθυνος για την απομάκρυνση και το καθάρισμα παλιών τάφων έτσι ώστε να ξαναχρησιμοποιηθόυν - αφαιρεί τα στεγνά λουλούδια και φροντίζει τους κήπους των νεκροταφείων.
Που εργάζεται και υπό ποιες συνθήκες; Η δουλειά φυσικά μπορεί να είναι καταθλιπτική, αφού σας φέρνει σε τακτική επαφή με τους συγγενείς των νεκρών ανθρώπων που πενθούν και μια γενική ατμόσφαιρα λίπης.
Τι εργαλεία/ εξοπλισμό χρησιμοποιεί; Σκαπάνες, φτυάρια, σκάλες και υλικά κτιριακής κατασκευής: τσιμέντο, γύψος, χώμα, πέτρες, κλπ.
Ποια προσόντα απαιτούνται για να πετύχει κανείς σε αυτόν τον τομέα; Δεν υπάρχει κανένα συγκεκριμένο ακαδημαικό επίπεδο που απαιτείται. Μιας και είναι σε ένα επάγγελμα μειονότητας και δεν είναι συνήθως πολύ δημοφιλές, υπάρχουνε σχετικά λίγες εκπαιδευτικές ευκαιρίες.
-
Δεν θα πω πολλα γτ με εχουν καλυψει TT ONLY......
-
Μα δεν ενδιαφερεται για το ΤΤ.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Μα δεν ενδιαφερεται για το ΤΤ.ΚΑΚΩΣ
MG TF ή Audi TT cabrio???? Και τα 2 ειναι μοντελα 2002!!!