-
Ρε 'σεις... πολύ δεν καίνε τα δικά σας;;;;
Το 206 στην εθνική με 130 σταθερά καίει 7 (πάντα με AC αναμμένο)... Το Υ με 8,1 πολύ μου φαίνεται, το ίδιο και το Ibiza με 10,2... Και άντε, ο Σπύρος το πάτησε λίιιιιιιιιγο παραπάνω...
Το δικό μου καίει γύρω στα 8 με όλα μέσα (πόλη, εθνική, επαρχιακός, μποτιλιάρισμα...) και δεν πάω αργά!!!
Ίσως το glide που εφαρμόζω κατά κόρον να βοηθάει πολύ περισσότερο απ' όσο νόμιζα... Ακόμα και χωρίς υβριδικό έχει πλάκα να κινείσε σε κατηφόρες και να διανύεις χλμ χωρίς να καις σταγόνα βενζίνη... Αν το επόμενο είναι και ντήζελ (που το φρενάρισμα από τον κινητήρα είναι ανύπαρκτο), τότε με το glide θα κάνω τα μισά χλμ...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
μεχρι 204 εχω δει στο gps σε επιπεδο δρομο, κοντερ 212.
εχω το revo και δινει κατι παραπανω απο το 'μαμα'.θελει υπομονη για να τα πιασω παντως, ειδικα με το κλιματισμο ΟΝ...
A, άμα έχεις ΦΠΕ , δεν παίζω!
Εγώ να σου πω δεν το έχω δοκιμάσει, μια φορά είδα 195+ στο κοντέρ (άρα κάπου 185 στο GPS, γιατί το κοντέρ μου είναι ...μεγάλος κλέφτης! ), αλλά έκανε τόσο θόρυβο (πολύ κοντή 5η) και μου δημιουργούσε μια ανασφάλεια (πολύ κοντό, πολύ ελαφρύ, πολύ....λίγα τ'αστέρια στο EuroNCAP ), οπότε δεν επέμεινα. Υποθέτω πως αν το πατούσα θα πήγαινε κι άλλο, αφού είχε ακόμη περιθώριο μέχρι τον κόφτη (στις 7200) και ανέβαζε, αργά μεν, αλλά ντάξ, νέοι είμαστε ακόμη, έχουμε υπομονή και καιρό μπροστά μας!
Αλλά δεν βλέπω και νόημα, ειδικά στην διαδρομή Αθήνα-Γιάννενα, δεν χρειάζεσαι υψηλή τελική, αλλά καλή Μ.Ω.Τ για να φτάσεις γρήγορα.
-
δεν εχω ΦΠΕ, μονο Π
και μενα εχει πολυ κοντη 5η. Στα 160 κοντερ εχω 5000σαλ...
αυτο ειναι που μου σκιζει τη καταναλωση.παντως ειναι εντυπωσιακα σταθερο στα πολλα χλμ και δεν νιωθεις καθολου ανασφαλεια. Μιλαω παντα για τη κατηγορια του.
και εγω ειμαι υπερ της καλης μεσης και οχι πατα-ασε. Μενει και σε πιο λογικα επιπεδα η καταναλωση.
για το Μαρκο που λεει, σε πιο χαλαρα ταξιδια δεν καιω πανω απο 8-8,5. Το 206 εχει πιο μακρυ σασμαν και το βοηθαει αρκετα, μαζι με το γενικα οικονομικο μοτερ του.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Ρε 'σεις... πολύ δεν καίνε τα δικά σας;;;;Το 206 στην εθνική με 130 σταθερά καίει 7 (πάντα με AC αναμμένο)... Το Υ με 8,1 πολύ μου φαίνεται, το ίδιο και το Ibiza με 10,2... Και άντε, ο Σπύρος το πάτησε λίιιιιιιιιγο παραπάνω...
Το δικό μου καίει γύρω στα 8 με όλα μέσα (πόλη, εθνική, επαρχιακός, μποτιλιάρισμα...) και δεν πάω αργά!!!
Ίσως το glide που εφαρμόζω κατά κόρον να βοηθάει πολύ περισσότερο απ' όσο νόμιζα... Ακόμα και χωρίς υβριδικό έχει πλάκα να κινείσε σε κατηφόρες και να διανύεις χλμ χωρίς να καις σταγόνα βενζίνη... Αν το επόμενο είναι και ντήζελ (που το φρενάρισμα από τον κινητήρα είναι ανύπαρκτο), τότε με το glide θα κάνω τα μισά χλμ...
Εχεις το 206 1.6 16V σωστά; Τότε είναι άδικη η σύγκριση με τα δικά μας... Επίσης, εγώ στα 150 στο GPS, έχω σχεδόν 5000 στροφές!
Επομένως, όσο το πηγαίνω γρήγορα, καίει, και καίει πολύ! Επίσης, σκέψου την διαδρομή που έκανα, η μισή ήταν στο...highway Αντίρριο-Γιάννενα, όπου βρήκα και κίνηση και έκανα και καμιά 40αριά προσπεράσματα!
(και ήταν και μέσα στην μαύρη νύχτα, πάει χάλασε ο κόσμος! )
Ένα ακόμη επιβαρυντικό στοιχείο για το δικό μου είναι πως το ντιζό-γκαζο ναι μεν το κάνει πολύ πιο ζωντανό, αλλά είμαι πεπεισμένος πως αυξάνει την κατανάλωση, αν δεν είσαι προσεκτικός!
(αν κάνεις τις συγκρίσεις, νομίζω πως και ο Σπύρος θα συμφωνήσει πως δεν είναι καθόλου κακή η Μ.Ω.Τ μου τηρουμένων των αναλογιών και του δρόμου... ). -
Θεσσαλονίκη-Σέρρες και πίσω με το 307, με νορμάλ ταχύτητες στα υπό κατασκευή και ελαφρώς σβέλτα στα καλά κομμάτια, 7 στον πηγαιμό και 7,4 στον γυρισμό. Η διαφορά μάλλον λόγω του μπροστινού μου που έκοβε και επιτάχυνε.
Το 308 GT που με ακολουθούσε κατά πόδας, με ίδιους ακριβώς ρυθμούς και ίδιας φιλοσοφίας οδηγό ήταν στο 7,2-7,3.
Τι σου κάνει η 6η...
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Καλησπέρα
Το θέμα είναι αξίζει να πας για αγορά του PRIUS αφού το 2009 βγαίνει η 3η γενιά του , οπότε και πιο προηγμένη θα είναι και καλύτερη διαχείριση θα κάνει και καλύτερη οικονομία θα έχει ?
Τίποτα φωτό - πληροφορίες του νέου μοντέλου υπάρχουν ?Ούτε καν φίλε... πάρα πολύ ακριβό. Εκτός αν διανύεις 20.000+ χλμ το χρόνο εντός πόλης σε ώρες αιχμής και σε βολεύει μέσα σε αυτές τις συνθήκες να οδηγείς ολόκληρο καράβι
Το καινούριο υποτίθεται θα είναι ακόμα καλύτερο σε κατανάλωση αλλά αν σε ενδιαφέρει η μικρή κατανάλωση προτείνω αντί για υβριδικό να δεις προς diesel μεριά. Αν μένεις Αθήνα προτίμησε ένα Smart κι ένα κανονικό αμάξιΚάνω περίπου 35-40.000 Km / Έτος εντός Αθήνας .
Μου χρειάζεται μεγάλο αυτοκίνητο γιατί λόγω δουλειάς κουβαλάω καθημερινά διάφορα
Αν τώρα 'καίω' περίπου 3.500-4.000 lt με μέση κατανάλωση 11 lt /100 km , υπολογίζω σε περίπου ένα όφελος της τάξης των 1.600 lt / έτος (με μέση κατανάλωση του PRIUS στα 7lt/100Km ) που σημαίνει σε περίπου 1.800,00€ / έτος .Οπότε σε μία εφταετία θα μου μείνουν στην τσέπη περίπου 12.000,00€ . (Λέω εφταετία γιατί τόσο διαρκεί η εγγύηση της ΤΟΥΟΤΑ).
Δεν είναι να το σκέφτομαι λοιπόν ????????????????? θα μου έρθει τι PRIUS 17.000,00€ σαν αγορά και όσο το πουλήσω μετά ......
Ερώτηση....
Οι μπαταρίες του για πόσα Km είναι άραγε ????????
Κάθε πόσα θα θέλουν αλλαγή και με τι κόστος ????????? -
Παρασκευή βράδυ: Αθήνα-Πελασγία, 260 χαλαρά χιλιόμετρα, χωρίς καθόλου κίνηση, με κλιματισμό, με ταχύτητα γύρω στα 110-130, και 45 αρκετά σβέλτα νυχτερινά χιλιόμετρα (2ας, 3ης και 4ης) σε επαρχιακό ημιορεινό στροφιλίκι όπου η μεγαλύτερη ευθεία δεν ξεπερνά τα 500 μέτρα, είδα κατανάλωση που δεν έχω ξαναδεί! 7,2 στον Υ/Τ και 6,61 στο βενζινάδικο! Δεν έχει ματαγίνει στα 6 χρόνια που έχω το 307!
-
Γκουχ γκουχ.... είδα κάτω από 5 λίτρα στα 100.... (δείτε την υπογραφή....). Τελικά το glide δουλεύει.
Επιστρέφοντας σήμερα σε μία διαδρομή 70 χιλιομέτρων από την παλαιά Εθνική Πατρών Κορίνθου ως και την έξοδο για Τρίκαλα είδα κατανάλωση κάτω από τα διαφημιζόμενα 4.6 λίτρα στα 100.....
-
To glide έχει και εφαρμογή στα μη υβριδικά;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
To glide έχει και εφαρμογή στα μη υβριδικά;Αν έχεις CVT τότε έχει εφαρμογή σε οποιοδήποτε όχημα. Απλά στο IMA η συγκεκριμένη τεχνική (πόδι εκτός γκαζιού, στροφές περί της 1000~1200 και ανάληψη καθηκόντων προώθησης από τον Η/Κ) είναι περισσότερο αποδοτική.
Σε ένα όχημα με χειροκίνητο κιβώτιο δεν μπορώ να το πολυφανταστώ. Ίσως κίνηση με μία ταχύτητα άνω και χαμηλές στροφές για μικρές αντιστάσεις του βενζινοκινητήρα και κατέβασμα πριν την επιτάχυνση να βοηθούσε. Προς θεού όχι ρελαντί γιατί η ασφάλεια είναι πιο σημαντική από 0.4 κωλολίτρα καύσιμα στα 100....
Άλλωστε για 760 χιλιόμετρα σε σχέση με πέρυσι πλήρωσα μόλις 6 ευρώ παραπάνω σε καύσιμα ή θα πλήρωνα 9.5 με την περσινή κατανάλωση. Αυτό σε 8 ημέρες σημαίνει μόλις 1.20 ευρώ την ημέρα.
-
Ο χρήστης manbag έγραψε:
Καλησπέρα
Το θέμα είναι αξίζει να πας για αγορά του PRIUS αφού το 2009 βγαίνει η 3η γενιά του , οπότε και πιο προηγμένη θα είναι και καλύτερη διαχείριση θα κάνει και καλύτερη οικονομία θα έχει ?
Τίποτα φωτό - πληροφορίες του νέου μοντέλου υπάρχουν ?Ούτε καν φίλε... πάρα πολύ ακριβό. Εκτός αν διανύεις 20.000+ χλμ το χρόνο εντός πόλης σε ώρες αιχμής και σε βολεύει μέσα σε αυτές τις συνθήκες να οδηγείς ολόκληρο καράβι
Το καινούριο υποτίθεται θα είναι ακόμα καλύτερο σε κατανάλωση αλλά αν σε ενδιαφέρει η μικρή κατανάλωση προτείνω αντί για υβριδικό να δεις προς diesel μεριά. Αν μένεις Αθήνα προτίμησε ένα Smart κι ένα κανονικό αμάξιΚάνω περίπου 35-40.000 Km / Έτος εντός Αθήνας .
Μου χρειάζεται μεγάλο αυτοκίνητο γιατί λόγω δουλειάς κουβαλάω καθημερινά διάφορα
Αν τώρα 'καίω' περίπου 3.500-4.000 lt με μέση κατανάλωση 11 lt /100 km , υπολογίζω σε περίπου ένα όφελος της τάξης των 1.600 lt / έτος (με μέση κατανάλωση του PRIUS στα 7lt/100Km ) που σημαίνει σε περίπου 1.800,00€ / έτος .Οπότε σε μία εφταετία θα μου μείνουν στην τσέπη περίπου 12.000,00€ . (Λέω εφταετία γιατί τόσο διαρκεί η εγγύηση της ΤΟΥΟΤΑ).
Δεν είναι να το σκέφτομαι λοιπόν ????????????????? θα μου έρθει τι PRIUS 17.000,00€ σαν αγορά και όσο το πουλήσω μετά ......
Ερώτηση....
Οι μπαταρίες του για πόσα Km είναι άραγε ????????
Κάθε πόσα θα θέλουν αλλαγή και με τι κόστος ?????????Ε τότε είσαι ακριβώς η περίπτωση ανθρώπου για τον οποίο φτιάχτηκε το Prius Μπορώ να πω πως λογικά θα σε συμφέρει η αγορά του.
Δεν ξέρω να σου απαντήσω για το κόστος μπαταριών αλλά αφού έχουν εγγύηση για 7 χρόνια δε σε αγγίζει το θέμα -
To ιδανικότερο θα ήταν μάλλον επιτάχυνση και μετά glide με σβηστό κινητήρα και νεκρά. Αλλά δεν είναι και πολύ ασφαλές αυτό.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
To ιδανικότερο θα ήταν μάλλον επιτάχυνση και μετά glide με σβηστό κινητήρα και νεκρά. Αλλά δεν είναι και πολύ ασφαλές αυτό.Σήμερα το πρωί πήγα στον Λαγκαδά και διαπίστωσα ότι με νεκρό το αμάξι τσουλάει από το Δερβένι μέχρι μετά την αερογέφυρα της Σταυρούπολης (την περνάει). Είναι αρκετά επικίνδυνο να κινείσαι με νεκρό (πήγε 130+ και έπεσε στα 50) ευτυχώς δεν είχε κίνηση και δεν εκνεύρισα πολλούς.
Όπως και από τα διόδια της Εγνατίας στον Πολύμυλο (που δεν λειτουργούν) περνάς όλα τα τούνελ με νεκρό. Πάλι πάει από 130 μέχρι 60 χαω αλλά δεν σταματάει και φθάνεις μετά τη Βέροια.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Σήμερα το πρωί πήγα στον Λαγκαδά και διαπίστωσα ότι με νεκρό το αμάξι τσουλάει από το Δερβένι μέχρι μετά την αερογέφυρα της Σταυρούπολης (την περνάει). Είναι αρκετά επικίνδυνο να κινείσαι με νεκρό (πήγε 130+ και έπεσε στα 50) ευτυχώς δεν είχε κίνηση και δεν εκνεύρισα πολλούς.Όπως και από τα διόδια της Εγνατίας στον Πολύμυλο (που δεν λειτουργούν) περνάς όλα τα τούνελ με νεκρό. Πάλι πάει από 130 μέχρι 60 χαω αλλά δεν σταματάει και φθάνεις μετά τη Βέροια.
Σε οποιδήποτε αυτοκίνητο με ηλεκτρονικό ψεκασμό αν έβαζες top gear και άφηνες εντελώς το γκάζι θα είχες κατανάλωση πραγματικά 0. Τώρα σου έκαψε σαν να ήταν στο ρελαντί γι αυτό το διάστημα. Ομοίως, στη κατηφόρα της Καρδίας με αυτό το τρόπο δεν καίω σταγόνα βενζίνης για περίπου 4-4,5 χιλιόμετρα.
Το πρόβλημα είναι όταν έχεις καρμπυρατέρ.
-
+1.
Mε 5η ή 6η (αν υπάρχει) η κατανάλωση είναι μηδενική. Βέβαια κόβει λίγο το αυτοκίνητο σε σχέση με τη νεκρά, όμως έχεις ανά πάσα στιγμή τον έλεγχο, η κίνηση με νεκρά είναι υπό προϋποθέσεις επικίνδυνη. -
To θέμα είναι ότι μπορεί αν είχε σχέση μέσα να φρέναρε τόσο ώστε να χρειαζόταν να πατήσει γκάζι για να κρατήσει μια σωστή ταχύτητα.
-
Με σχέση στο κιβώτιο και στροφές στο κινητήρα έχεις μηδενική κατανάλωση αλλά το αμάξι κόβει ταχύτητα και σε λίγο θα χρειαστεί να πατήσεις το γκάζι. Μόνο στα μέρη που είναι μεγάλη η κλίση (και πάει 130+) δεν θα πατούσες γκάζι - στα πιο επίπεδα θα χρειαζόταν να ακουμπάς το γκάζι.
Στη Καρδία μόνο στο τελευταίο κομμάτι που είναι απότομο μπορείς να μη πατάς το γκάζι, στο προηγούμενο κομμάτι που δεν είναι τόσο απότομο πρέπει να ακουμπάς το γκάζι (εκεί που με νεκρό πέφτεις στα 60 εκνευρίζοντας τους άλλους - μετά στο απότομο πάει 140).
Φυσικά είναι επικίνδυνο και (εκνευριστικό για τους άλλους) να κινείσαι με νεκρό ή να το σβήνεις - ακόμα χειρότερα αν είσαι βλάκας και γυρίσεις εντελώς το κλειδί ώστε να κλειδώσει το τιμόνι ή πατάς συνέχεια το φρένο ξοδεύοντας τη λίγη υποπίεση στο σερβόφρενο και μένοντας από φρένα.
Μη βάζετε νεκρό στις κατηφόρες, είναι επικίνδυνο και η μείωση στη κατανάλωση ελάχιστη.
-
Με νεκρά πάντα μου βγάζει μεγαλύτερη κατανάλωση! Επίσης σε κατηφορικό κομμάτι με 60-70km/h και 6η σχέση πάλι μου βγάζει μεγαλύτερη κατανάλωση απότι στην ίδια διαδρομή με τα ίδια χλμ και 4η στο κιβώτιο!
Τελικό συμπέρασμα για εμένα, πάντα με ταχύτητα στο κιβώτιο, κρατώντας όσο έχω τη δυνατότητα τις στροφές του κινητήρα στις 2700-2900, χωρίς απότομα βυθίσματα του γκαζιού ή απότομες επιβραδύνσεις!Σε 240km που έκανα από Θεσσαλονίκη για Καστοριά πριν 1 βδομάδα, το BC έδειξε 6.4 l/100km!
Την ίδια διαδρομή την έχω κάνει και με 12 l/100km!Οπότε είναι πλέον ξεκάθαρο ότι δεν στέκει η φράση 'το τάδε αμάξι καίει τα έντερα του' αλλά το 'ο τάδε οδηγός καίει τα έντερά του'
PS Δούλεψε στο ρελαντί μια φορά το αυτοκίνητο για πάνω από μισή ώρα και η κατανάλωση είχε φτάσει στα 30.1 l/100km
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Με σχέση στο κιβώτιο και στροφές στο κινητήρα έχεις μηδενική κατανάλωση αλλά το αμάξι κόβει ταχύτητα και σε λίγο θα χρειαστεί να πατήσεις το γκάζι. Μόνο στα μέρη που είναι μεγάλη η κλίση (και πάει 130+) δεν θα πατούσες γκάζι - στα πιο επίπεδα θα χρειαζόταν να ακουμπάς το γκάζι.Στη Καρδία μόνο στο τελευταίο κομμάτι που είναι απότομο μπορείς να μη πατάς το γκάζι, στο προηγούμενο κομμάτι που δεν είναι τόσο απότομο πρέπει να ακουμπάς το γκάζι (εκεί που με νεκρό πέφτεις στα 60 εκνευρίζοντας τους άλλους - μετά στο απότομο πάει 140).
Με ποιό αμάξι; Με το Avensis (προηγούμενο, 1,6 βιβιτιάι) αν ξεκινήσεις με τουλάχιστον 110 (περίπου στο ύψος της έξοδου) τα κρατάει και επιταχύνει αργά μέχρι τα 130κάτι-140 στο τέλος.
Φυσικά είναι επικίνδυνο και (εκνευριστικό για τους άλλους) να κινείσαι με νεκρό ή να το σβήνεις - ακόμα χειρότερα αν είσαι βλάκας και γυρίσεις εντελώς το κλειδί ώστε να κλειδώσει το τιμόνι ή πατάς συνέχεια το φρένο ξοδεύοντας τη λίγη υποπίεση στο σερβόφρενο και μένοντας από φρένα.
Κλειδωμένο τιμόνι;
Με τη μηχανή πάντως επιστρέφοντας από το Δερβένι ένα βράδι και προσπαθώντας να κάνω οικονομία στη βενζίνη, με νεκρό φτάνει να τσουλάει μεχρι 80 περίπου πλησιάζοντας στη γέφυρα Σταυρούπολης. Με το καρμπυρατέρ δυστυχώς, ακόμα και με εντελώς κλειστό γκάζι πάλι θα τραβάει βενζίνη και ΙΜΟ παραπάνω απ'ότι στο ρελαντί καθώς είναι ανοιχτό το idle jet, από την άλλη όμως η υποπίεση στην εισαγωγή είναι μεγαλύτερη (λόγω μεγαλύτερων στροφών). Από την άλλη έχεις λιγότερες απώλειες καθώς δεν χρειάζεσαι υποβοήθηση σε τιμόνι και φρένα. Το kill switch δεν βοηθάει γιατί ο κινητήρας θα συνεχίσει να αντλεί από τα καρμπυρατέρ μίγμα και να το φτύνει άκαφτο (κακό!). Όμως με το κιβώτιο δεν μπορείς να βάλεις κατευθείαν εν κινήσει νεκρά (από 5η-6η) ή όταν ξαναχρειαστεί, να βάλεις ταχύτητα όπως στο αυτοκίνητο.
Μια νύχτα σε κατάβαση με μηδενική κίνηση (ομολογώ ότι) έκανα την εξής καγκουριά : έκλεισα το ρουμπινέτο της βενζίνης και το άφησα έτσι μέχρι που άδειασαν τα καρμπυρατέρ από καύσιμο, ο κινητήρας έσβησε αλλά άφησα ταχύτητα μέσα (άλλαζα κανονικά μάλιστα) και ο κινητήρας λειτουργούσε ως πνευματική αντλία φρενάροντας τη μηχανή. Λίγο πριν φτάσω στο ίσιωμα, το ξαναγύρισα στο on, γέμισαν τα φλοτέρ και ξαναπήρε μπροστά μόνος του.
-
Καλύτερα να βρούμε αμάξι που έχει cruise control και trip computer για να είμαστε σίγουροι. Πιστεύω ότι με νεκρό και ρελαντί θα έχει μικρότερη κατανάλωση. Με ταχύτητα, για να μη φρενάρει ο κινητήρας, θα πρέπει να ανοίγει λίγο το γκάζι (σαν να δουλεύει ο κινητήρας με ψηλό ρελαντί, χωρίς φορτίο) που σημαίνει μεγαλύτερη κατανάλωση απ' ότι στο ρελαντί. Όμως στα πιο κατηφορικά κομμάτια θα μπαίνει το fuel cut-off και θα καταναλώνει λιγότερο.
Πρέπει να μετρήσουμε, το σίγουρο είναι ότι η διαφορά στη κατανάλωση θα είναι ελάχιστη.
Έρευνα Κατανάλωσης ⛽