-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
περα απο την πλακα, ειναι γνωστο οτι η brera δεν εχει ανταγωνισμο, το λενε και οι πωλησεις της. Στην Ελλαδα (μαλλον και στην Ευρωπη) δεν υπαρχουν παρα ελαχιστοι εκλεκτοι και με γουστο ανθρωποι. Κριμα...
Ναι ο κοσμος αγοραζε σαν τρελος το youdie accident τη δεκαετια του 90 γιατι ειχε γουστο...
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
περα απο την πλακα, ειναι γνωστο οτι η brera δεν εχει ανταγωνισμο, το λενε και οι πωλησεις της. Στην Ελλαδα (μαλλον και στην Ευρωπη) δεν υπαρχουν παρα ελαχιστοι εκλεκτοι και με γουστο ανθρωποι. Κριμα...
Ναι ο κοσμος αγοραζε σαν τρελος το youdie accident τη δεκαετια του 90 γιατι ειχε γουστο...
ξαναδιαβασε τι εγραψα, συμπληρωσε 2 λιτρα λαδι, και μετα τα ξαναλεμε...
-
Το γούστο κάποιου δε φαίνεται από το αυτοκίνητο!
Τα ρούχα, παπούτσια το σπίτι και η διακόσμησή του ναι...αλλά το αυτοκίνητο, όχι.
Ελπίζω να μην αναλωθούμε πάλι σε μαθηματικές εξισώσεις και αρχαία μοντέλα των προγόνων μας.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
περα απο την πλακα, ειναι γνωστο οτι η brera δεν εχει ανταγωνισμο, το λενε και οι πωλησεις της. Στην Ελλαδα (μαλλον και στην Ευρωπη) δεν υπαρχουν παρα ελαχιστοι εκλεκτοι και με γουστο ανθρωποι. Κριμα...
Ναι ο κοσμος αγοραζε σαν τρελος το youdie accident τη δεκαετια του 90 γιατι ειχε γουστο...
ξαναδιαβασε τι εγραψα, συμπληρωσε 2 λιτρα λαδι, και μετα τα ξαναλεμε...
Ετσι οπως το γραφεις ρε συ τι να σε πω,δε μπορω να μαντεψω τι στο καλο αλλο θα μπορουσες να εννοεις,να με σχωρνας..
Λαδι εχω συμπληρωσει απο ψε,οποτε ειμαι κομπλε.. -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Το γούστο κάποιου δε φαίνεται από το αυτοκίνητο!Τα ρούχα, παπούτσια το σπίτι και η διακόσμησή του ναι...αλλά το αυτοκίνητο, όχι.
Ελπίζω να μην αναλωθούμε πάλι σε μαθηματικές εξισώσεις και αρχαία μοντέλα των προγόνων μας.
Θα διαφωνήσω. Το γούστο φαίνεται απ' όλα όσα αναφέρεις και από το αυτοκίνητο επίσης. Όλα αυτά βέβαια συνυπολογιζόμενης και της τσέπης του καθενός. Ίσως εννοείς ότι το αυτοκίνητο απο μόνο του δεν δείχνει κάτι. Αυτό ναι, ισχύει.
Αυτό που δεν κατάλαβα είναι την ανάστροφη λογική του spiros. Και το κάνω φραγκοδίφραγκα:
Πρόταση #1
Η κατοχή Brera καταδεικνύει ότι ο κάτοχος έχει γούστο.Πρόταση #2
Όσοι δεν έχουν Brera δεν έχουν γούστοΕίναι προτάσεις ισοδύναμες ή έστω η 1η συνεπάγεται τη 2η? Σκέψου το...
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Χωρις να θελω να το συνεχισω,απλα ορισμενες φορες σκεφτομαι μαλλον διαφορετικα απ τους μοντς ( η μαλλον απ τον κουκ).Πριν την ειπε στην αλμπα η στον Busso δε θυμαμαι τωρα περι χαρακτηρισμων κλπ..Απο πανω εσυ με λες κοτα,κοκορα,γιδι κλπ που ξερεις οτι δεν με πειραζει καθολου γιατι νομιζω δεν το λες με κακια αλλα με μια δοση χιουμορ.Απ την αλλη αν μπει καποιος για πρωτη φορα στο φορουμ και δει να παρατηρειται ο ενας και ο αλλος τπτ τι αραγε θα σκεφτει;Εγω ξαναλεω δεν δινω σημασια σε χαρακτηρισμους στο ιντερνετ,χ@στηκα πραγματικα απο οποιονδηποτε κι αν προερχονται.
Μήπως σου απάντησα όπως σου άξιζε να σου απαντήσει κάποιος; Μήπως το όλο θέμα το ξεκίνησες πρώτος εσύ κάνοντας εριστικό και επιθετικό ποστ ακριβώς πιο πάνω;
Δεν έκανα παρατήρηση σε εσένα, Πασχάλη, επειδή ξέρω ότι με τον Βασίλη είσαστε φίλοι. Αν αυτό το βρίσκεις λάθος, τότε, την επόμενη φορά που θα τον πειράξεις, να σβήσω την δημοσίευσή σου. Αλλιώς, μην επικαλείσαι κάτι, για να αιτιολογήσεις κάτι αβάσιμο!
Είμαστε και off topic. Αν θέλεις άλλη απάντηση, στο Pub!
-
Πραγματικά θα με ενδιέφερε να μάθω από αυτούς που ανέφεραν πως η Brera δεν συγκρίνεται πχ με το RX8 ποιοί (κατά την άποψή τους) είναι οι σωστοί (ή 'σωστοί') ανταγωνιστές της Brera.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Πραγματικά θα με ενδιέφερε να μάθω από αυτούς που ανέφεραν πως η Brera δεν συγκρίνεται πχ με το RX8 ποιοί (κατά την άποψή τους) είναι οι σωστοί (ή 'σωστοί') ανταγωνιστές της Brera.Αυτό δεν έχει απαντηθεί ακόμα, όπως και κάτι άλλο που ρώτησα αλλά δε πήρα απάντηση.
Το γούστο κάποιου δε φαίνεται από το αυτοκίνητο!
Τα ρούχα, παπούτσια το σπίτι και η διακόσμησή του ναι...αλλά το αυτοκίνητο, όχι.
Ελπίζω να μην αναλωθούμε πάλι σε μαθηματικές εξισώσεις και αρχαία μοντέλα των προγόνων μας.
Θα διαφωνήσω. Το γούστο φαίνεται απ' όλα όσα αναφέρεις και από το αυτοκίνητο επίσης. Όλα αυτά βέβαια συνυπολογιζόμενης και της τσέπης του καθενός. Ίσως εννοείς ότι το αυτοκίνητο απο μόνο του δεν δείχνει κάτι. Αυτό ναι, ισχύει.
Πιστεύω ότι κατά 80% το γούστο φαίνεται στον χώρο που ζεις, και εκεί είναι λογικό να δώσεις περισσότερα χρήματα, και στα ρούχα που φοράς και κατά 20% στο αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Πραγματικά θα με ενδιέφερε να μάθω από αυτούς που ανέφεραν πως η Brera δεν συγκρίνεται πχ με το RX8 ποιοί (κατά την άποψή τους) είναι οι σωστοί (ή 'σωστοί') ανταγωνιστές της Brera.Από την μη κομμωτική άποψη (δλδ όχι όλα στο ίδιο τσουβάλι), προσωπικά θα είχα την Brera/Spider στην ίδια λίστα με:
-Mercedes SLK
-Mercedes CLC
-Peugeot 407 coupe
-Saab 9-3 convertible
-ΒΜW 120 cabrio
-Audi TT coupe/cabrioΔηλαδή ένα κλικ πιο 'χαλαρά' αυτοκίνητα από το ατέρμονο παντιλίκι του Rx-8 με κοπάνημα σε κάθε λακούβα και από το στροφιλίκι σε στριμόκωλο περιβάλλον με το μαλλί να αναδεύεται από τον άνεμο της Z4.
-
Εγω θα τοποτετουσα την μπρερα στην ιδια κατηγορια με το ΤΤ η το Α5 δεν ειμαι σιγουρος.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Το γούστο κάποιου δε φαίνεται από το αυτοκίνητο!
**Τα ρούχα, παπούτσια **το σπίτι και η διακόσμησή του ναι...αλλά το αυτοκίνητο, όχι.
Ελπίζω να μην αναλωθούμε πάλι σε μαθηματικές εξισώσεις και αρχαία μοντέλα των προγόνων μας.
Από ρούχα και παπούτσια Νίκο δεν έχω ιδέα.Δεν έχω αγοράσει ποτέ μου.Οτι μου έφερνε παλιά η μάνα μου στο σπίτι και τα τελευταία χρόνια η γυναίκα μου.
Αρα δεν έχω γούστο....
Εκτός αν έχει γούστο η γυναίκα σου
Για το σπίτι σου δε μας είπες
-
H Βrera, κατα την ταπεινη μου αποψη, ειναι ενα καθαροαιμο GT.
Η λεξεις GT, Grand Tourer, gran turismo, χαρακτηριζουν αυτοκινητα με κινητηρες υψηλων επιδοσεων, σχεδιασμενα για οδηγηση μεγαλων αποστασεων (εξ'ου και 'gran tourismo').
Θα μπορουσαμε να πουμε πως καθε αμαξι που συναντα τα παραπανω ειναι GT, αλλα παραδοσιακα τα καθαροαιμα GT ειναι συνηθως 2πορτα coupe ή 2+2.
Τα GT, δεν ειναι supercars η αμαξια επιδοσεων, καθως ειναι συνηθως μεγαλυτερα και βαρυτερα απο αυτα, με κυριο ζητουμενο την ανεση, εις βαρος της (απολυτης) οδικης συμπεριφορας και απολαυσης.
Γι'αυτο και στα GT, η μηχανη ειναι τοποθετημενη εμπρος , αφηνοντας περισσοτερο χωρο στη καμπινα για τους επιβατες απο ενα κεντρομηχανο.
Επισης, εχουν συνηθως μαλακοτερη αναρτηση προκειμενου να παρεχουν περισσοτερη ανεση.Οποτε θεωρω οτι, η Brera μπορει να συγκριθει πιο ευκολα με Audi A5 η ΒΜW 6 , παρα με το RX8.
(Το οποιο εχει μεν καποια στοιχεια GT, αλλα ειναι προσανατολισμενο περισσοτερο προς την οδηγικη απολαυση και συμπεριφορα.) -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Βασικά είναι 50/50 ζυγισμένα και τα 2.
Η Brera είναι πιο μαλακή, αλλά αρκετά πιο μαλακή και αυτό είναι που με είχε ενοχλήσει περισσότερο όταν την είχα (2.2) οδηγήσει. Έχει εκνευριστικά μαλακή ανάρτηση, και 'πλέει' πάρα μα πάρα πολύ. Στρίβεις απότομα το τιμόνι και γέρνει.
Ίσως να έχει λοιπόν σημασία τι ζητάς από ένα αυτοκίνητο...εμένα δε μου αρέσει να στρίβω και να γέρνει πάντως.
Eχεις τοση σχεση με Alfa Romeo οση ο Γιωργακης με την πολιτικη
Και εχω κι αλλες ποσες να σου δειξω -
Κανε εντιτ γιατι με την πρωτη φωτο μου κανες ζημια τωρα...
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Η διαφορά είναι πως η Z4 και το Rx-8 είναι κατασκευασμένα ως πισωκίνητα ζυγισμένα κανιβαλάμαξα. Η Brera/Spider είναι μια κατασκευή που πηγαίνει με γραμμές και κυρίως είναι φτιαγμένη για πιο άνετες διαδρομές και όχι ανάποδα τιμόνια θανάτουΑλλη μια σωστη διαπιστωση απο ανθρωπο που εχει οδηγησει οποιαδηποτε Alfa Romeo και υπηρξε κατοχος αρκετων
-
To RΧ8 είναι μια sui generis περίπτωση αυτοκινήτου,αφού πέραν των 'αιρετικών'μηχανολογικών του λύσεων,βασίζεται στο αρχαίο πάτωμα του MX5 χρησιμοποιώντας και τη μετάδοσή του (για το λόγο αυτό δεν χρησιμοποιεί κάποια υπερτροφοδοτούμενη έκδοση του wankel,με απαιτήσεις σχετικά χαμηλής ροπής στα όρια του υπάρχοντος κιβωτίου).Πρόκειται δηλαδή για μια σειρά από πατώματα και μεταδόσεις ,εξελιγμένη από τη Mazda στα τέλη 80 με αρχές 90(ΜΧ5,RX7 & Xedos 6/9 που οδήγησαν τον ιάπωνα κατασκευαστή σε κρίση με αποτέλεσμα την εξαγορά του απο τη Ford στα μέσα της δεκαετίας του 90 και στην κατάργηση των Xedos 6,Xedos 9,RX7)Σήμερα το πάτωμα των MX5/RX8 είναι τo μόνo πισωκίνητo,ενώ όλα τα άλλα αυτοκίνητα 2,3,5,6 είναι βασισμένα σε πατώματα Ford.Oι τεχνικοί της Mazda έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά σε επίπεδο αναρτήσεων και πατώματος στην περίπτωση RX8.
Aπό πλευράς πατώματος,το RX8 είναι δύσκολο να κατηγοριοποιηθεί στο D segmet.Αλλά ακόμα και αν ήθελε θεωρηθεί ανταγωνιστικό της Βrera,το βασικότερο είναι ότι υπηρετεί την αυτοκίνηση εντελώς διαφορετικά και με άλλες προτεραιότητες σε σχέση με αυτήν.Κατά δεύτερον εάν πρέπει σώνει και καλά να ανακηρυχθεί κάποιος νικητής από αυτή τη σύγκριση,πρέπει να ληφθεί υπόψιν μια σειρά παραμέτρων (με κυριότερες την προβληματική αξιοπιστία,αντοχή,δυνατότητα αναβάθμισης του κινητήρα,την αδυναμία εμφάνισης λύσεων dsg και similia)στην περίπτωση του RX8. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Η διαφορά είναι πως η Z4 και το Rx-8 είναι κατασκευασμένα ως πισωκίνητα ζυγισμένα κανιβαλάμαξα. Η Brera/Spider είναι μια κατασκευή που πηγαίνει με γραμμές και κυρίως είναι φτιαγμένη για πιο άνετες διαδρομές και όχι ανάποδα τιμόνια θανάτου
Αλλη μια σωστη διαπιστωση απο ανθρωπο που εχει οδηγησει οποιαδηποτε Alfa Romeo και υπηρξε κατοχος αρκετων
Και με αυτή την φωτό αποδεικνύεις ότι ΔΕΝ είναι φτιαγμένη για να πηγαίνει με γραμμές?
Επειδή μάλλον δεν το κατάλαβες, ο Neos αναφέρεται στην γενικότερη φιλοσοφία του αυτοκινήτου. Οχι στο αν μπορεί κάποιος να κάνει μια πλαγιολίσθηση! Μάλλον δενπρέπει να έχεις συμμετασχει σε πολλές συζητήσεις με ανθρώπους που εκφράζουν διαφορετικές απόψεις μεταξύ τους.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Βασικά είναι 50/50 ζυγισμένα και τα 2.
Η Brera είναι πιο μαλακή, αλλά αρκετά πιο μαλακή και αυτό είναι που με είχε ενοχλήσει περισσότερο όταν την είχα (2.2) οδηγήσει. Έχει εκνευριστικά μαλακή ανάρτηση, και 'πλέει' πάρα μα πάρα πολύ. Στρίβεις απότομα το τιμόνι και γέρνει.
Ίσως να έχει λοιπόν σημασία τι ζητάς από ένα αυτοκίνητο...εμένα δε μου αρέσει να στρίβω και να γέρνει πάντως.
Eχεις τοση σχεση με Alfa Romeo οση ο Γιωργακης με την πολιτικη
Και εχω κι αλλες ποσες να σου δειξω
Πιστεύεις ότι μπορείς να κάνεις κουβέντα χωρίς προσωπικούς χαρακτηρισμούς? Εγώ τουλάχιστον είχα AR.
Οι κλίσεις που παίρνουν τα αυτοκίνητα που παρέθεσες είναι ΠΟΛΥ λιγότερες από αυτές:
Κοίτα και σύγκρινε...και πες μου μετά αν έχω άδικο ή όχι.
Το θέμα δεν είναι αν γέρνει, είναι κατά πόσο σου αρέσει αυτό. Ε, τι να κάνουμε...εμένα δε μου αρέσει να γέρνει ΤΟΣΟ πολύ το αυτοκίνητο.
-
-
Εγώ συμφωνώ πως το RX-8 δεν είναι ανταγωνιστικό της Brera πέραν ίσως της τιμής του. Είναι μακράν ανώτερο σε ότι αφορά πλαίσιο, packaging και μηχανικά μέρη. Μακράν ανώτερο όχι μόνο από την Brera αλλά και από κάθε άλλο αυτοκίνητο που κοστίζει έως και 3πλάσια από αυτό (ίσως και παραπάνω) με ελάχιστες εξαιρέσεις (S2000, MX5, elise!). Αυτά όσον αφορά κάποιον που ζητάει ένα πραγματικό σπορ αυτοκίνητο και όχι κάποιο που 'μοιάζει' με σπορ αυτοκίνητο. Το αστείο είναι πως είναι ανώτερο και σε χώρους.
Η σύγκριση Brera (ή πχ ΤΤ) με RX-8 είναι ανάλογη της σύγκρισης Audi RS6 και Ferrari 430
Το βασικό λάθος της mazda είναι η κοστολόγηση, αντί για 23χιλ ευρώ (!) έπρεπε να ξεκινά η τιμή του από τα 50+ χιλ και ας πούλαγε το 1/10 από όσα πουλάει σήμερα.
Όσο για το ότι τα mazda βασίζονται σε πλαίσια Ford είναι ανακριβές σαν γενικότητα. Κοινά μηχανικά μέρη έχουν ενίοτε αλλά ειδικά σε πλαίσιο/αναρτήσεις συνήθως τα μέρη αυτά έχουν προέλευση mazda και χρησιμοποιούνται σε ford και όχι το ανάποδο.
ΥΓ. Ακόμα περιμένω να μου πουν οι alfisti ποιοι είναι οι 'πρέποντες' ανταγωνιστές της Brera.
Αlfa Romeo Brera/Spider