Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi A4 (Β8) 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi A4 (Β8) 2008
    • 1
    • 2
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 36 / 38
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    116
    751
    4331
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      markvag last edited by

      Ο χρήστης technik έγραψε:
      Πάντως, σύμφωνα με το τεστ,
      αν κλείσεις τα μάτια και ακούσεις τα 3 μοτέρ,
      θα ορκιστείς πως το 'Ιταλικό' είναι ο 3,2 του Α4.

      Γιατί της 159 το μοτέρ είναι Ιταλικό;;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cpp last edited by

        Ο χρήστης technik έγραψε:
        Πάντως, σύμφωνα με το τεστ,
        αν κλείσεις τα μάτια και ακούσεις τα 3 μοτέρ,
        θα ορκιστείς πως το 'Ιταλικό' είναι ο 3,2 του Α4.

        Τι μάπα περιοδικό είναι αυτό οεοοοοο??? δεν διαβάζεται με τίποτα!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          christos-dimou last edited by

          Είδα σήμερα από κοντά το νέο Α4.

          Σίγουρα διαφορετικό από το παλαιό ξεχωρίζει αμέσως από το πολύ μεγαλύτερο μεταξόνιο και τα φώτα εμπρός.

          Οι χώροι ικανοποιητικότατοι (για να δούμε τι θα βρει ο Clarkson για να θάψει το RS4) και η ποιότητα πραγματικά εξαιρετική.

          Όσον αφορά τους όγκους το θεωρώ λίγο πιο ογκώδες από το προηγούμενο καθώς το εμπρός μέρος μου φάνηκε πολύ επιμήκες σχεδόν όσο και η BMW 1, ενώ από πίσω δεν σου δίνει αυτή την εντύπωση τουναντίον μάλιστα.

          Μία μόνον ένσταση.

          Τα δύο κέρατα (απολήξεις) του εμπρός σποίλερ θα είναι μάλλον τα σημεία τριβής μεταξύ του Α4 και των υπολοίπων οχημάτων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            krusenstern last edited by

            Ο χρήστης technik έγραψε:
            θα ορκιστείς πως το 'Ιταλικό' είναι ο 3,2 του Α4.

            Υπερβολές. Το ιταλικό, και σε ήχο και σε αίσθηση, είναι της 159.-

            Να θάβουμε το βάρος της, πάει στο διάλο (αν και το κρύβει αρκετά καλά στο δρόμο). Να θάβουμε και το μοτέρ όμως; Αυτά, χωρίς να υποτιμώ σε τίποτα τα δυο γερμανικά σύνολα, που είναι εξαιρετικά το καθένα με τον τρόπο του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              puntolord last edited by

              Καλησπέρα.

              Στη Γερμανία διατίθεται με τον κινητήρα 2.0 Tdi του Passat και 170ΗΡ .........αλλά σε τιμή BMW 320d (με 177ΗΡ):whistlink:

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                technik last edited by

                Ο χρήστης cpp έγραψε:

                Πάντως, σύμφωνα με το τεστ,
                αν κλείσεις τα μάτια και ακούσεις τα 3 μοτέρ,
                θα ορκιστείς πως το 'Ιταλικό' είναι ο 3,2 του Α4.

                Τι μάπα περιοδικό είναι αυτό οεοοοοο??? δεν διαβάζεται με τίποτα!!!!

                Δημοσιογράφοι....εγκάθετοι+μεροληπτικοί!

                Πάντως δεν έτυχε ν' ακούσω και τα 3 μοτέρ μαζί

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Το 120αρι δεν το έχει δοκιμάσει κανείς ακόμα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    christos-dimou last edited by

                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                    Το 120αρι δεν το έχει δοκιμάσει κανείς ακόμα;

                    ΙΜΗΟ ο 120άρης θα είναι ο δούρειος ίππος για το VAG group στο να κατακτήσει την αγορά των υβριδικών της Αμερικής (και ειδικότερα της Καλιφόρνια).

                    Οι Ευρωπαίοι εξελίσουν 'κιβώτια' για την συνεργασία ηλεκτροκινητήρων με diesel. Το να δώσεις ένα σκασμό λεφτά για ένα 2ο σύστημα μείωσης της μετάδοσης για την αγορά της Αμερικής δεν αξίζει οικονομικά. Ο 120άρης όμως αποδίδει τη μέγιστη ιπποδύναμη στις 3600 στροφές Αποτελέσμα η VAG να αποφασίσει να βάλει στην παραγωγή το συγκεκριμένο κινητήρα (το τσίπωμα της ηλεκτρονικής είναι απείρως φθηνότερο) που με τον ηλεκτροκινητήρα των 50+ ίππων θα κινεί τις υβριδικές έκδοσεις για τις αγορές που το diesel βρίσκεται σε διωγμό.

                    Εύκολα γίνεται κατανοητό ότι ένα Α4 με τα παραπάνω χαρακτηριστικά δεν θα έχει τίποτα να ζηλέψει από τον TFSi. Αν λάβουμε υπόψη ότι οι 50 ίπποι είναι επαρκέστατοι για κίνηση μέσα στη πόλη θα μιλάμε για καταναλώσεις που λίγο θα διαφέρουν από αυτές του Civic IMA (που θα έχει την ίδια φιλοσοφία) παρόλο που το 2ο θα είναι κατά 55 ίππους λιγότερο ισχυρό....

                    Κατά τη γνώμη μου κάτα από αυτό το πρίσμα η εξέλιξη του εν λόγω κινητήρα makes sense.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coyote last edited by

                      αυτο με το υβριδικό από που έσκασε? Που το διάβασες?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        christos-dimou last edited by

                        Ο χρήστης coyote έγραψε:
                        αυτο με το υβριδικό από που έσκασε? Που το διάβασες?

                        Α. ΙΜΗΟ

                        Β. Οι Ευρωπαίοι προσανατολίζονται σε τεχνολογίες ΙΜΑ και όχι HSD καθώς έχουν πολύ καλούς κινητήρες.

                        Γ. Γιατί να φτιάξεις έναν κινητήρα που στροφάρει ως diesel όταν έχεις ήδη 1.4 με 125 ίππους??? (όχι πάντως για τη ροπή χαμηλά..)

                        Δ. Η αλλαγή της θέσεως του διαφορικού αφήνει αρκετό χώρο για την υβριδική έκδοση και ο 1.8 των 120 ίππων είναι λουκούμι με πολύ μικρό επιπλέον κόστος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          top1 last edited by

                          Ποιος ξέρει αν οι νέοι του Α41,8 tfsi «καταναλώνουν» λάδια;
                          Aς απαντήσουν αυτοί που κατέχουν το αυτοκίνητο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bj-travel last edited by

                            Ο χρήστης mits17 έγραψε:
                            Το DSG ή S-Tronic ή οπως αλλιως θελουν να το λενε στο VAG εχει ακουστει ποτε θα μπει στο Α4?

                            Κυκλοφορει απο οτι διαβαζω με multitronic.Αραγε θα μπει το DSG;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              highfidelity last edited by

                              Ο χρήστης spiros έγραψε:
                              οχι, καθως μαλλον θα παω για καινουργιο, αλλα θα σου βρω αγοραστη!

                              Θ' αγοράσεις καινούριο Ταπεράκι;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                οχι, καθως μαλλον θα παω για καινουργιο, αλλα θα σου βρω αγοραστη!

                                Θ' αγοράσεις καινούριο Ταπεράκι;

                                καλο αμαξι, αλλα οχι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  holekey last edited by

                                  Καλησπέρα , σε όλους ενδιαφέρομαι να αγοράσω το Α4 (με χρονομίσθωση) διαβάζοντας λοιπόν όλο το θέμα κατάλαβα μερικά πράγματα εκεί όμως που θέλω την προσωπική σας εκτίμηση (γιατί έχω προβληματιστή ) είναι αν αξίζει να πάρω το 1.8 160 hp ambition , plus κάτι ψιλό extra (εγχρωμη οθόνη , αλουμίνια μέσα , hold assist ) Η το 1.8 120 hp multitronic με τα παραπάνω καλούδια , γιατί όπως έχει γραφτεί μερικούς μήνες πρίν κατι σχετικό με αυτό έχω μπορώ να πώ συγκεχιμένη κάπως άποψη . Δεν ξέρω το θέτω σωστά σαν προβληματισμό αλλά εννοώ μήπως η 1.8 160 κάθετε ,είναι καλλίτερη, ποιό λειτουργική ,ποιό σωστή για αυτό το αυτοκίνητο ? .
                                  Λαβετε υπόψη ότι απο τεχνολογία αυτοκινητών δεν γνωρίζω και πολλά
                                  Υ.Γ
                                  Η επιλογή γαι το Α4 έγινε ύστερα απο πολλή ψάξιμο γιατί μου κα΄θισε καλλίτερα στό μάτι και γιατί ακούσει ότι έχουν μια αρκετά καλη μεταπωλιτική αξία .

                                  Ευχαριστώ εκ των προτέρων ...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    droemmen last edited by

                                    Η 120άρα έκδοση του Α4 είναι αρκετά ικανοποιητική -λόγω turbo φυσικά- για entry level μοντέλο.
                                    Το 160 όμως δεν έχει σχέση, η οδήγηση του είναι πολύ πιο ξεκούραστη διαδικασία -λόγω παραπάνω δύναμης- για τον οδηγό, οπότε αν υπάρχουν τα χρήματα το 160 είναι σαφώς πιο συμφέρον οδηγικά... (το quattro εννοείται )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      njoker last edited by

                                      Ο χρήστης holekey έγραψε:
                                      Καλησπέρα , σε όλους ενδιαφέρομαι να αγοράσω το Α4 (με χρονομίσθωση) διαβάζοντας λοιπόν όλο το θέμα κατάλαβα μερικά πράγματα εκεί όμως που θέλω την προσωπική σας εκτίμηση (γιατί έχω προβληματιστή ) είναι αν αξίζει να πάρω το 1.8 160 hp ambition , plus κάτι ψιλό extra (εγχρωμη οθόνη , αλουμίνια μέσα , hold assist ) Η το 1.8 120 hp multitronic με τα παραπάνω καλούδια , γιατί όπως έχει γραφτεί μερικούς μήνες πρίν κατι σχετικό με αυτό έχω μπορώ να πώ συγκεχιμένη κάπως άποψη . Δεν ξέρω το θέτω σωστά σαν προβληματισμό αλλά εννοώ μήπως η 1.8 160 κάθετε ,είναι καλλίτερη, ποιό λειτουργική ,ποιό σωστή για αυτό το αυτοκίνητο ? .
                                      Λαβετε υπόψη ότι απο τεχνολογία αυτοκινητών δεν γνωρίζω και πολλά
                                      Υ.Γ
                                      Η επιλογή γαι το Α4 έγινε ύστερα απο πολλή ψάξιμο γιατί μου κα΄θισε καλλίτερα στό μάτι και γιατί ακούσει ότι έχουν μια αρκετά καλη μεταπωλιτική αξία .

                                      Ευχαριστώ εκ των προτέρων ...

                                      εχω αυτο μετα 160 και ειναι ικανοποιητικο,δε φοβασε να κανεις προσπερασεις...τα 120 νομιζω θα ειναι λιγα,δεν ξερω αν ειναι οκ λογω ροπης..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        holekey last edited by

                                        Ευχαριστώ πολύ , τελικά θα πάω στο 160 , και μετα την τετραετία έχει ο θεός ....

                                        Καλές γιορτές

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          njoker last edited by

                                          Ο χρήστης holekey έγραψε:
                                          Ευχαριστώ πολύ , τελικά θα πάω στο 160 , και μετα την τετραετία έχει ο θεός ....

                                          Καλές γιορτές

                                          βάλε τους γνήσιους αισθητήρες παρκαρίσματος οπωσδήποτε...στην αρχή δεν τους ήθελα,έλεγα οτι δεν τους χρειάζομαι,σε λίγο καιρό θα συνηθίσω τον όγκο του αυτοκινήτου και θα κλαίω τα λεφτά που έδωσα όμως 2,5μηνες έχω το αμαξι(8.300 χλμ) και ακόμα χαίρομαι που τελικά τους έβαλα,είναι πολύ χρήσιμοι,

                                          καλές γιορτές!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            holekey last edited by

                                            To έχω είδη μεριμνήσει , να ρωτήσω και κάτι άλλο σαν κάτοχος του αυτοκινήτου αυτές οι σπορ αναρτήσης σαν αίσθηση είναι κάτι το ικανοποιητικό ..... (γιατί είμαι και 40ρης οικογενειάρχης και η μέση δεν είναι και για πολλά το προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα δεν είχε κάτι τετοιο για αυτό το ρωτάω....)

                                            ευχαριστώ και πάλι καλές γιορτές .....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 36 / 38
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr