-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Προφανώς θα αστειεύεσαι αν πιστεύεις ότι είναι ΑΔΙΚΟ για τα άλλα μοντέλα οι ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ εκδόσεις τους να κοστίζουν όσο μια καλά εξοπλισμένη MiTo. Δηλαδή με τα ίδια χρήματα αν μπορεί κάποιος να αγοράσει τις ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ εκδόσεις κάποιων μοντέλων (π.χ. 207 RC, Corsa OPC, Polo GTi, Punto ABARTH κτλ.) και στα ίδια χρήματα αντιστοιχεί μια απλή αλλά καλά εξοπλισμένη έκδοση της MiTo, αυτό μετράει υπερ της MiTO;Tι κορυφαιο εχουν οι εκδοσεις ολων αυτων που ειπες ,απο αποψη εξοπλισμου, σε σχεση με την Mito 1.4 155 Distinctive?Να σου πω εγω :τιποτα ,μονο τα μπακετ του RC και OPC μπορουν να θεωρηθουν κορυφαια.Και oλα αυτα που λες παραπανω ισχυουν για ολα τα αυτοκινητα οχι μονο για την Mito.Γιατι δηλαδη ενα καλα εξοπλισμενο Polo GTI δεν φτανει την τιμη του Corsa OPC?Γιατι ενα καλα εξοπλισμενο Corsa GSI δεν φτανει την τιμη ενος RC?Γιατι στοχευετε παντα την Mito και ξεχνατε ολα τα αλλα?Και μην ξεχναμε παντα οτι η Mito εχει επιπλεον σε σχεση με τα αλλα τετραπιστονες δαγκανες ,χιλια δυοι ηλεκτρονικα και το eq2 τα οποια δεν ειναι καθολου αμελητεα οπως θελουν να πιστεουν καποιοι εδω μεσα ειδικα οταν δεις τι δεν εχει ο ανταγωνισμος.
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
edit-[mod drdino]-Φτάνουν τα προσωπικά ρε σεις...
nikc έχει ο mod που το έσβησε ή είναι ανώνυμος?
Γιατί το έσβησες? Παραβίασα κανέναν κανονισμό?
Ο Νikos120i έκανε μια ...διάλεξη στον Πάσχο περί αντικειμενικότητας. Τον ρώτησα εάν θεωρεί τον ευατό του αντικειμενικό όταν ποστάρει σε θέμα πού έχει να κάνει με την ALFA, όντας μη κάτοχος πλέον αυτοκινήτου αυτής της εταιρείας.
Αυτό ήταν όλο. Ήταν ποστ για σβήσιμο αυτό? Σε άλλα νήματα γίνεται χαμός από το βρισίδι, τις ειρωνίες και δε συμμαζεύεται.
Δε σε είδα να ευαισθητοποιείσαι όταν τα θέματα της ALFA γίνονται πουτάνα από τα καθ'έξιν troll.Mαζέψου λίγο, δε σου έδωσαν το σβηστήρι για να...παίζεις. Χειρίσου το με περισσότερη φειδώ.
Επειδή δεν είδα το ποστ σου καθότι σβήστηκε, τη βαρύτητα αντικειμενικότητας του κάθε ποστ (μου) θα τη κρίνει ο αναγνώστης που θα λάβει το αντίστοιχο ποστ υπόψη για μια πιθανή αγορά. Αυτό είναι όλο.
Τώρα αν είμαι λοιπόν αντικειμενικός ή όχι θα το κρίνουν άλλοι, παρόλα αυτά μπορώ ελεύθερα να εκφράζω τη γνώμη μου (και οποιοσδήποτε άλλος) για τη Μίτο, τη VW, τη ΦΙΑΤ κλπ.
Επαναλαμβάνω ότι η λογική σου (κάτοχος αυτοκινήτου μάρκας thread=αντικειμενικός) τη θεωρώ λάθος.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Προφανώς θα αστειεύεσαι αν πιστεύεις ότι είναι ΑΔΙΚΟ για τα άλλα μοντέλα οι ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ εκδόσεις τους να κοστίζουν όσο μια καλά εξοπλισμένη MiTo. Δηλαδή με τα ίδια χρήματα αν μπορεί κάποιος να αγοράσει τις ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ εκδόσεις κάποιων μοντέλων (π.χ. 207 RC, Corsa OPC, Polo GTi, Punto ABARTH κτλ.) και στα ίδια χρήματα αντιστοιχεί μια απλή αλλά καλά εξοπλισμένη έκδοση της MiTo, αυτό μετράει υπερ της MiTO;
Tι κορυφαιο εχουν οι εκδοσεις ολων αυτων που ειπες ,απο αποψη εξοπλισμου, σε σχεση με την Mito 1.4 155 Distinctive?Να σου πω εγω :τιποτα ,μονο τα μπακετ του RC και OPC μπορουν να θεωρηθουν κορυφαια.Και oλα αυτα που λες παραπανω ισχυουν για ολα τα αυτοκινητα οχι μονο για την Mito.Γιατι δηλαδη ενα καλα εξοπλισμενο Polo GTI δεν φτανει την τιμη του Corsa OPC?Γιατι ενα καλα εξοπλισμενο Corsa GSI δεν φτανει την τιμη ενος RC?Γιατι στοχευετε παντα την Mito και ξεχνατε ολα τα αλλα?Και μην ξεχναμε παντα οτι η Mito εχει επιπλεον σε σχεση με τα αλλα τετραπιστονες δαγκανες ,χιλια δυοι ηλεκτρονικα και το eq2 τα οποια δεν ειναι καθολου αμελητεα οπως θελουν να πιστεουν καποιοι εδω μεσα ειδικα οταν δεις τι δεν εχει ο ανταγωνισμος.
Είναι το ίδιο να σου πει κάποιος ότι έχει G.Punto T-jet με το να σου πει ότι έχει το G.Punto ABARTH?
Είναι το ίδιο να σου πει κάποιος ότι έχει το 207 με το να σου πει ότι έχει το 207 RC?
Είναι το ίδιο να σου πει ότι έχει το Corsa, με το να σου πει ότι έχει το Corsa OPC?
Είναι το ίδιο να σου πει ότι έχει MiTo με το να σου πει ότι έχει π.χ. MiTο GTA?Όταν το ακούς σχηματίζεις την ίδια εικόνα και την ίδια άποψη?
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Ντροπή σου ΑΝΑΡΜΟΔΙΕ BMWδάκια kouk που τόλμησες και εσύ να γράψεις στο τοπικ της ALFA ROMEO MiTO.
ΥΓ- Άλλη μια θεϊκή ατάκα από ιταλόφιλο και φυσικά έφυγε για funniest
Μη γλείφεις έτσι , ετοιμάζομαι να φάω και φοβάμαι μην ξεράσω. Και έχω και καλό φαϊ σήμερα.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Έχει δίκιο ο G.Busso.Ντροπή σου ΑΝΑΡΜΟΔΙΕ BMWδάκια kouk που τόλμησες και εσύ να γράψεις στο τοπικ της ALFA ROMEO MiTO.
ΥΓ- Άλλη μια θεϊκή ατάκα από ιταλόφιλο και φυσικά έφυγε για funniest
Επειδη σημερα ειναι γιορτη χριστιανικη και δεν ηθελα να γινω ΠΟΛΥ κακος,εγινα λιγο κακος,και την γκαφα σου την εδωσα στεγνα στα φανιεστ για να δεις οτι γελαει καλυτερα οποιος γελαει τελευταιος..
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
edit-[mod drdino]-Φτάνουν τα προσωπικά ρε σεις...
nikc έχει ο mod που το έσβησε ή είναι ανώνυμος?
Γιατί το έσβησες? Παραβίασα κανέναν κανονισμό?
Ο Νikos120i έκανε μια ...διάλεξη στον Πάσχο περί αντικειμενικότητας. Τον ρώτησα εάν θεωρεί τον ευατό του αντικειμενικό όταν ποστάρει σε θέμα πού έχει να κάνει με την ALFA, όντας μη κάτοχος πλέον αυτοκινήτου αυτής της εταιρείας.
Αυτό ήταν όλο. Ήταν ποστ για σβήσιμο αυτό? Σε άλλα νήματα γίνεται χαμός από το βρισίδι, τις ειρωνίες και δε συμμαζεύεται.
Δε σε είδα να ευαισθητοποιείσαι όταν τα θέματα της ALFA γίνονται πουτάνα από τα καθ'έξιν troll.Mαζέψου λίγο, δε σου έδωσαν το σβηστήρι για να...παίζεις. Χειρίσου το με περισσότερη φειδώ.
Επειδή δεν είδα το ποστ σου καθότι σβήστηκε, τη βαρύτητα αντικειμενικότητας του κάθε ποστ (μου) θα τη κρίνει ο αναγνώστης που θα λάβει το αντίστοιχο ποστ υπόψη για μια πιθανή αγορά. Αυτό είναι όλο.
Τώρα αν είμαι λοιπόν αντικειμενικός ή όχι θα το κρίνουν άλλοι, παρόλα αυτά μπορώ ελεύθερα να εκφράζω τη γνώμη μου (και οποιοσδήποτε άλλος) για τη Μίτο, τη VW, τη ΦΙΑΤ κλπ.
Επαναλαμβάνω ότι η λογική σου (κάτοχος αυτοκινήτου μάρκας thread=αντικειμενικός) τη θεωρώ λάθος.
Η τελευταία σου παράγραφος είναι εκτός πραγματικότητας, δεν ισχυρίστηκα ποτέ κάτι τέτοιο. Πού είδες να γράψω εγώ τέτοιο πράγμα??
Τώρα βέβαια μπαίνει ένα θέμα το οποίο μέσες άκρες έχει να κάνει με το εξής : Ποιος είναι πιο αντικειμενικός? αυτός που έχει ένα αυτοκίνητο και ζει μαζί του ή αυτός που είχε κάποτε ένα αυτοκίνητο , που δεν τον άφησε ικανοποιημένο και όπου σταθεί και όπου βρεθεί το θάβει και όχι μόνο το μοντέλο που είχε αυτός αλλά και όλα τα μοντέλα της ίδιας εταιρείας?
Κανένας από τους δύο φαντάζομαι. Πιθανόν ο πρώτος να είναι συναισθηματικά δεμένος με το αυτοκίνητό του και να κάνει τα στραβά μάτια σε ορισμένα πράγματα και ο δεύτερος θέλει να πάρει 'εκδίκηση'Είπα εγώ ότι εσύ ή ο οποιοσδηποτε δε μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τη γνώμη του? Λυπάμαι αλλά άλλο κατάλαβες.
Εγώ ρώτησα εάν θεωρείς τον ευατό σου αντικειμενικό όταν αναφέρεσαι στη συγκεκριμένη εταρεία. Απάντηση δεν πήρα. Κανένα πρόβλημα βεβαίως.
-
Ρε μηπως πρεπει να αφησετε το pc και να πατε να ριξετε καμια βουτια ?
Εχει κατι ωραιες ιταλιδες και γερμανιδες εδω κατω στον αλιμο μουρλια!!!!!Στην παραλια του αλιμου ,οχι στη λεωφορο......... ο νωον νοειτω!
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Προφανώς θα αστειεύεσαι αν πιστεύεις ότι είναι ΑΔΙΚΟ για τα άλλα μοντέλα οι ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ εκδόσεις τους να κοστίζουν όσο μια καλά εξοπλισμένη MiTo. Δηλαδή με τα ίδια χρήματα αν μπορεί κάποιος να αγοράσει τις ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ εκδόσεις κάποιων μοντέλων (π.χ. 207 RC, Corsa OPC, Polo GTi, Punto ABARTH κτλ.) και στα ίδια χρήματα αντιστοιχεί μια απλή αλλά καλά εξοπλισμένη έκδοση της MiTo, αυτό μετράει υπερ της MiTO;
Tι κορυφαιο εχουν οι εκδοσεις ολων αυτων που ειπες ,απο αποψη εξοπλισμου, σε σχεση με την Mito 1.4 155 Distinctive?Να σου πω εγω :τιποτα ,μονο τα μπακετ του RC και OPC μπορουν να θεωρηθουν κορυφαια.Και oλα αυτα που λες παραπανω ισχυουν για ολα τα αυτοκινητα οχι μονο για την Mito.Γιατι δηλαδη ενα καλα εξοπλισμενο Polo GTI δεν φτανει την τιμη του Corsa OPC?Γιατι ενα καλα εξοπλισμενο Corsa GSI δεν φτανει την τιμη ενος RC?Γιατι στοχευετε παντα την Mito και ξεχνατε ολα τα αλλα?Και μην ξεχναμε παντα οτι η Mito εχει επιπλεον σε σχεση με τα αλλα τετραπιστονες δαγκανες ,χιλια δυοι ηλεκτρονικα και το eq2 τα οποια δεν ειναι καθολου αμελητεα οπως θελουν να πιστεουν καποιοι εδω μεσα ειδικα οταν δεις τι δεν εχει ο ανταγωνισμος.
Είναι το ίδιο να σου πει κάποιος ότι έχει G.Punto T-jet με το να σου πει ότι έχει το G.Punto ABARTH?
Είναι το ίδιο να σου πει κάποιος ότι έχει το 207 με το να σου πει ότι έχει το 207 RC?
Είναι το ίδιο να σου πει ότι έχει το Corsa, με το να σου πει ότι έχει το Corsa OPC?
Είναι το ίδιο να σου πει ότι έχει MiTo με το να σου πει ότι έχει π.χ. MiTο GTA?Όταν το ακούς σχηματίζεις την ίδια εικόνα και την ίδια άποψη?
Αυτο ειναι θεμα προσωπικο και οχι γενικο.Πχ καποιοι θελουν να ευχαριστηθουν το αμαξι και να βαλουν πολλα εξτρα , αλλοι νιαζονται για τις επιδοσεις και τα κρατηματα.Προσωπικα εγω αναμεσα σε π.χ. Corsa GSi με πολλα εξτρα και Corsa OPC στη βασικη εκδοση, θα επελεγα το OPC για τον λογο οτι με ενδιαφερουν οι επιδοσεις.Αλλα που ξερεις οτι ολοι σκεφτονται ετσι?
-
Tελικα ο vasgti δε μας σχολιασε την γκαφα του..
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
edit-[mod drdino]-Φτάνουν τα προσωπικά ρε σεις...
nikc έχει ο mod που το έσβησε ή είναι ανώνυμος?
Γιατί το έσβησες? Παραβίασα κανέναν κανονισμό?
Ο Νikos120i έκανε μια ...διάλεξη στον Πάσχο περί αντικειμενικότητας. Τον ρώτησα εάν θεωρεί τον ευατό του αντικειμενικό όταν ποστάρει σε θέμα πού έχει να κάνει με την ALFA, όντας μη κάτοχος πλέον αυτοκινήτου αυτής της εταιρείας.
Αυτό ήταν όλο. Ήταν ποστ για σβήσιμο αυτό? Σε άλλα νήματα γίνεται χαμός από το βρισίδι, τις ειρωνίες και δε συμμαζεύεται.
Δε σε είδα να ευαισθητοποιείσαι όταν τα θέματα της ALFA γίνονται πουτάνα από τα καθ'έξιν troll.Mαζέψου λίγο, δε σου έδωσαν το σβηστήρι για να...παίζεις. Χειρίσου το με περισσότερη φειδώ.
Είπαμε τέλος τα προσωπικά, όταν δεν το καταλαβαίνει κάποιος αυτό δεν μένει άλλη λύση πέραν του σβησίματος. Εγώ αυτό είδα, σε αυτό επενέβην. Όταν βλέπεις να γίνονται πράγματα κατά παράβαση του κανονισμού, μπορείς πολύ απλά να το αναφέρεις με το ανάλογο κουμπί. Από κει και πέρα υποδείξεις τέτοιου τύπου στους mods δεν γίνονται δεκτές και το ξέρεις πολύ καλά.
Καλό μεσημέρι και χρόνια πολλά. -
Λοιπον,επειδη δεν καλυφθηκα απο αυτα που μου ειπες στο μσν στη συζητηση περι του edit στο ποστ του τραβ ας το συζητησουμε κι εδω.
Μου λες οτι εσβησες το ποστ του τραβ επειδη ειχε προσωπικο υφος και ως μοντ τιμ αποφασισατε οτι δεν θα πρεπει να συνεχιστουν τα προσωπικα.Σιγα το προσωπικο δλδ αλλα οκ,γνωμη σας,δεκτη.Αντιστοιχα ο ιδιος εσυ εχεις κανει αντιστοιχο ποστ στα τεχνικα στο θεμα μαλιστα των προβληματων του tsi:Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μάκη να σε ρωτήσω, ο μόνος τρόπος να αποδείξεις την ανωτερότητα των γερμανικών είναι χαρακτηρίζοντας οιοδήποτε άλλα;Σε ρωτησα αν αυτο θεωρειται προσωπικο (για να μην πω πιο προσωπικο απο αυτο του τραβ) και μου λες (αντι για ναι η οχι) οτι στο θεμα του τραβ εχουν προηγηθει προειδοποιησεις ενω στο αλλο οχι.Δηλαδη μπορουμε να αναφερομαστε στον αλλο μια η δυο φορες αφου μας εχει γινει προειδοποιηση και εως οτου στην τριτη φορα καουμε και ερθει ο μοντ να μας σβησει το ποστ; Εφοσον λοιπον εσβησες το ποστ του τραβ (η του καθε τραβ) θα πρεπε να σβησεις και το δικο σου οπως και του κουκ που και αυτος ρωταει (επι προσωπικου καταφανεστατα) τον μακη αν θεωρει τα vw τα καλυτερα αυτοκινητα στον κοσμο.Ολα αυτα βεβαια τα λεω επειδη εσυ μου ειπες οτι το θεμα λεει αλφα ρομεο μιτο και δεν θα πρεπει να υπαρχουν οφφ τοπικ.Ουτε στο θεμα ομως για τα προβληματα του τσι θα πρεπει να υπαρχουν ερωτησεις του στυλ 'θεωρεις τα vw τα καλυτερα αυτοκινητα του κοσμου;'.Προκειται λοιπον για ΑΚΡιΒΩΣ την ιδια περιπτωση με το ποστ του τραβ το οποιο προφανως ουτε εγω καταλαβαινω γιατι σβηστηκε. Επειτα μας ρωτατε γιατι θεωρουμε λιγο αδικο τον τροπο αντιμετωπισης των μοντς στα θεματα της αλφα.
Εμεις τα συζητησαμε χωρις να βρουμε ακρη (μια χαρα τη βρισκουμε απλα δεν ξερω ισως δεν θες να παραδεχτεις ενα λαθος,γιατι ειναι οφθαλμοφανες).Ας πουνε και οι αλλοι την αποψη τους για να δουμε αν κανω εγω λαθος και να σου ζητησω συγνωμη.Αμφιβαλλω βεβαια γιατι ειναι κατι πολυ λογικο αυτο που λεω,αλλα σε τετοια περιπτωση θα ζητησω συγνωμη. -
Μαζευτείτε (ξέρει ο καθένας για τον εαυτό του), γιατί δεν το χω σε τίποτα να το ρίξω στα σκουπίδια το θεματάκι
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Μαζευτείτε (ξέρει ο καθένας για τον εαυτό του), γιατί δεν το χω σε τίποτα να το ρίξω στα σκουπίδια το θεματάκιΚι εγώ τσάμπα έγραφα μετά από τόσο σκάλισμα της MiTo στην αντιπροσωπεία;
Μεγάλοι άνθρωποι είμαστε και τα αυτοκίνητα είναι παιχνίδια για μεγάλους Χαλαρώστε everybody
-
edit [Krusenstern]
To σχολιάκι σου επί της παρατήρησής μου θα το στέλνεις με πμ, κι αν θέλω το διαβάζω. Δημόσια, είναι δημιουργία εντυπώσεων. -
Είναι η ώρα της παιδικής χαράς ή έχετε υποστεί σε τέτοιο βαθμό πλύση εγκεφάλου από τον γνωστό όμιλο,ώστε να πιστεύετε ότι οικονομία κλίμακας,σημαίνει αποκλειστικά και μόνο αλλαγή των σημάτων σε ένα πανομοιότυπο αυτοκίνητο;
ΜiTo TJet 155,MiTo JTD 120 αλλά και το GPunto Abarth χρησιμοποιούν το κιβώτιο Μ32 (ίδιο με αυτό της 159)
GPunto Tjet 120,Bravo TJet 150,Delta TJet 150,Bravo και Delta JTD 120 χρησιμοποιουν το κιβώτιο C505
ΜiTo 95 ίππων θα χρησιμοποιεί το κιβώτιο C514Ο Martinelli στην παρουσίαση της MiTo τόνισε για τον 1.4 ΤΒ οτι σε σχέση με την ίδια έκδοση του Abarth,υπάρχουν πολλές διαφορές.Τμήματα του κινητήρα και ο στροβιλοσυμπιεστής είναι κατασκευασμένα από άλλα κράμματα πιο ανθεκτικά στη σκληρότερη σπορ χρήση μιας Alfa Romeo και έχουν μικρότερο βάρος,ενώ σε σχέση με τα αντίστοιχα moteur των Bravo και Delta είναι επανασχεδιασμένη και η εξαγωγή.Ιδιαίτερη μνεία έγινε για τη δουλειά στον ήχο του κινητήρα.
Τα σχετικά links να ψάξετε να τα βρείτε στα press releases των αντίστοιχων μοντέλων,όπου υπάρχει και η σχετική συνέντευξη του Paolo Martinelli,εσείς που οδηγείτε και ενδιαφέρεστε
γι'αυτά τα αυτοκινητάκια.Όχι εγώ.
Η χαρτογράφηση είναι η ίδια με το GPunto Abarth,αλλά στη MiTo ο κινητήρας έχει καλύτερη απόκριση και χαρακτήρα και τραβάει καλύτερα στις υψηλές στροφές.Πιθανότατα ο συνδυασμός της μειώσης του βάρους και της μικρότερης αεροδυναμικής αντίστασης παίζουν το ρόλο τους.Η ρεπρίζ είναι εντυπωσιακή με οποιαδήποτε σχέση και βελτιώνεται αισθητά με την επιλογή Dynamic στο manettino DNA,αφού ενεργοποιείται το overboost και αυξάνεται η ροπή στα 230ΝΜ.Αν οδηγήσει κανείς και τα δύο μοντέλα,θα το διαπιστώσει.
Από εκει και πέρα τα ηλεκτρονικά του κινητήρα των MiTo και Abarth είναι διαφορετικά σε χαρτογράφηση από αυτά των Bravo/Delta.
Στα ηλεκτρονικά εκείνο που κάνει τη διαφορά και κοστίζει είναι το software(για παράδειγμα το superfast II της Ferrari και το ημιαυτόματο κιβώτιο ενός smart,έχει το ίδιο σύστημα αυτοματοποίησης του κιβωτίου της Magneti Marelli και πέρα απο το interface που διαφέρει,αλλά δεν κάνει τη διαφορά στην επίδοση,είναι το software διαχείρισης που κάνει τη διαφορά και επιτρέπει αλλαγές σε 60 χιλιοστά στη 430 Scuderia,έναντι των 400 του Smart)Είπα εξαρχής ότι η ΜiTo είναι ένα Β segment αυτοκινητάκι που κάνει τιμιότατα αυτά που υπόσχεται,χωρίς να πρέπει να του ζητηθεί να ανακαλύψει εκ νέου τον τροχό.Από αυτό όμως απέχουν πολύ τα όσα γράφουν εδώ μέσα άσχετοι,κακόπιστοι ή πικραμένοι.H MiTo δεν είναι κλώνος του GPunto.Απλά χρησιμοποιεί μια βελτιωμένη σε ακαμψία και μικρότερη σε βάρος αναβαθμισμένη έκδοση του πατώματος Small σε σχέση με αυτή του GPunto.Για την ακρίβεια κοινό είναι μόνο το εμπρόσθιο τμήμα του πατώματος,ενώ το πίσω είναι αλλαγμένο προκειμένου να επιτευχθούν τα 6 αστέρια.Για την ακρίβεια το 95% των εξαρτημάτων που φαίνονται και το 60% αυτών που δεν φαίνονται είναι είτε καινούργια είτε επανασχεδιασμένα.Τηρουμένων των αναλογιών η MiTo έχει τόση διαφορά από το GPunto,όσο είχε η 916 (gtv και spider) από τα Brava/Bravo,την πλατφόρμα των οποίων χρησιμοποιούσε.Η αρχιτεκτονική του αμαξώματος καταρχήν έχει τεράστιες διαφορές με πιο σπορ θέση οδήγησης,χάρη σε ενα σημείο Η χαμηλότερο κατά 5 εκατοστά.Η θέση της εμπρόσθιας κολώνας είναι πιο πίσω και η κλίση της μεγαλύτερη.Επίσης οι πόρτες έχουν παράθυρα δίχως πλαίσιο.Η λειτουργία της ανάρτησης σε αντίθεση με το GPunto είναι contractive χάρη στη χράση coil over αμορτισέρ και τα μετατρόχια αυξημένα.Το σύστημα διεύθυνσης είναι διαφορετικό και πιο ευθύ.
Και επιτέλους στο βαθμό που το αυτοκίνητο σήμερα καλώς ή κακώς,ιδιαίτερα σε κάποιες κατηγορίες ή υποκατηγορίες,έχει γίνει πέρα από χρηστικό αντικείμενο,status symbol ή statement του ιδιοκτήτη του,πρέπει να πάψει η ελληνική λογική του πάρε λεφτά και δως μου πράγμα.Αυτός που αγοράζει E segment δεν κοιτάζει ταυτόχρονα και την κορυφαία έκδοση του D segment,έστω και αν κοστίζει τα ίδια χρήματα.Αυτός που αγοράζει ένα trendy Β segment σπορ αυτοκίνητο,δεν νοιάζεται αν στα ίδια λεφτά παίρνει και ένα μικρομεσαίο οικογενειακό ενός γενικού κατασκευαστή. -
edit [kouk] Τα άσχετα στο Σουβλατζίδικο
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μέσα στην έκθεση; Δεν ξέρω, το αμάξι και τα λάστιχα ήταν καθαρά πάντως, όπως και όλα τα υπόλοιπα εκθεσιακά. Επιφυλάσσομαι πάντως μέχρι την τρίτη μήπως έχουν το ίδιο εκθεσιακό και test drive και το βαζοβγάζουν.κ εσύ βγάλε μια φωτό με το κινητό σου να έχεις πειστήρια... ...τώρα έτσι στο μιλητό κάτσε κ άκουσέ τα
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Ο Martinelli στην παρουσίαση της MiTo τόνισε για τον 1.4 ΤΒ οτι σε σχέση με την ίδια έκδοση του Abarth,υπάρχουν πολλές διαφορές.Τμήματα του κινητήρα και ο στροβιλοσυμπιεστής είναι κατασκευασμένα από άλλα κράμματα πιο ανθεκτικά στη σκληρότερη σπορ χρήση μιας Alfa Romeo και έχουν μικρότερο βάροςΔεν ξέρω να σου απαντήσω πάνω στα υπόλοιπα, πιθανότατα έχεις δίκιο.
Αλλά το ότι μια Alfa Romeo προβλέπεται να έχει σκληρότερη χρήση από το Abarth πώς το συμπεράνανε; Ίσα ίσα ο ιδιοκτήτης της Alfa θα κάνει και τη μόστρα του. Ο Abarthάκιας είναι που -λογικά- θα πηγαίνει φέτες συνέχεια. -
Γιατι ρε παιδια και στο Group vag ιδιες ακριβως τουρμπινες νομιζεται πως εχουν?Και εκει εχουν ψιλοδιαφορες οι τουρμπινες και διαφορα αλλα εξαρτηματα, μην σας φαινεται τοσο παραξενο...
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Ο Martinelli στην παρουσίαση της MiTo τόνισε για τον 1.4 ΤΒ οτι σε σχέση με την ίδια έκδοση του Abarth,υπάρχουν πολλές διαφορές.Τμήματα του κινητήρα και ο στροβιλοσυμπιεστής είναι κατασκευασμένα από άλλα κράμματα πιο ανθεκτικά στη σκληρότερη σπορ χρήση μιας Alfa Romeo και έχουν μικρότερο βάρος
Δεν ξέρω να σου απαντήσω πάνω στα υπόλοιπα, πιθανότατα έχεις δίκιο.
Αλλά το ότι μια Alfa Romeo προβλέπεται να έχει σκληρότερη χρήση από το Abarth πώς το συμπεράνανε; Ίσα ίσα ο ιδιοκτήτης της Alfa θα κάνει και τη μόστρα του. Ο Abarthάκιας είναι που -λογικά- θα πηγαίνει φέτες συνέχεια.Ρε Neos... δεν ειναι αναγκη να περνεις τοις μετρητοις τα οσα αναδημοσιευουνται απο press release τα οποία μπορουν να ερμηνευονται μάλιστα σύμφωνα με το 'τι θα θελαμε για να φανει το μαγαζι μας καλυτερο'. Εαν λάβουμε ως αληθινα τα οσα επικαλείται ο Alba, είναι σαν μας λεει ο Martinelli 'μην αγοραζετε abarth θα σας μεινει στο χερι'.... ακούγεται λογικο?
Κάποια στιγμη... θα απαντήσω στο ποστ του Alba... γιατι 'εχω αρκετες αντιρρήσεις!
Alfa Romeo Mi.Τo 2008