-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Θεσσαλονίκη - Βόλος - Κινέτα μέσω Θήβας 520 χλμ με ταχύτητες 130-180 χλμ το όργανο έδειξε 12,4 l/100.
Cayenne 3.6Δε θυμόμουν τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και είπα να δω στο internet
http://www.autotriti.gr/auto/_NEA_MONTE ... lo=PORSCHE
Ο ανταγωνισμός σπάει κόκκαλα!!!!!!
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Mε bmw 520 E60 εξακύλινδρο, 1ο πόδι Χαλκιδική - Θεσνίκη: 7,3 l/100km με 2-3 κολλήματα των 5 λεπτών στα οποία είμασσταν με 1η-2α, στην ΕΟ ταχύτητες ~120-130 χλμ/ώρα.
Aμαξάρα ρε γμτ523? 2300 κυβικά? βενζίνη?
2200 δεν ηταν η εξακυλινδρη 520?
ναι, 2200
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
ένα καλό 40αρι ....... είμαι super ευχαριστημένος από Μ1 0-40 πχ, που είναι από τα χοντρά 40ρια.
εκτός από την διαφορά στην κατανάλωση, θα δεις και διαφορά στην ιπποδύναμη ...Τα έχω δει όλα με αυτό το λαδάκι
Η κατανάλωση έχει πέσει τόσο πολύ που απορώ πως γίνεται να συμβαίνει μόνο και μόνο από μια αλλαγή λαδιού Πιο βελούδινος ήχος του κινητήρα, καλό στροφάρισμα ακόμα και όταν είναι κρύο ενώ όταν ζεσταθεί έχω την εντύπωση ότι παλιότερα κόμπιαζεΣτη συγκεκριμένη διαδρομή ήμουν πάντα στα 7,5 - 8,5 l/100km
Ρεκορ καταναλωσης για εμενα
Από πρώτο πόδι Χαλκιδικής (Ν.Σκιώνη) προς Θεσσαλονίκη!
107km σε 1ώρα και 17λεπτά με 6,7 l/100km -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Αφου έχει η Honda TURBOΣτο λουτράκι μόλις στρίψεις στο ρεμα και κάνεις δεξιά στο πρώτο μετά την ταμπέλα 'Δημοτικό Παρκινγ' εχει ένα type-R κοκκινο μαυρο και ανθρακοννήματα που γράφει καθαρα από πίσω TURBO
Δεν τόλμησα να ρωτήσω πως πάει γιατί φαντάστηκα ότι θα μάζευα τα κομμάτια μου......
στη γειτονια μου ειναι το εχω δει κ γω
-
Χθες κατέβασμα από ΒΠ σε παραλιακή (Γλυφάδα) μέσω Κηφισσού, μέση κατανάλωση 8,3 lt/100km.
Στην επιστροφή μέσω της ίδιας (αντίστροφης) διαδρομής αλλά με λιγότερη κίνηση (με έπιασαν μόλις 2 φανάρια), στην άνοδο του Κηφισσού είδα μέση κατανάλωση 7.5 lt/100km. Και αυτό με ανοιχτή ηλιοροφή, ελαφρά ανοιχτά παράθυρα οδηγού-συνοδηγού και σταθερή ταχύτητα 100-120km/h, και ελάχιστο γκάζι.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Και αυτό με ανοιχτή ηλιοροφή, ελαφρά ανοιχτά παράθυρα οδηγού-συνοδηγού και σταθερή ταχύτητα 100-120km/h, και ελάχιστο γκάζι.Τους καθρεφτες τους ειχες κλειστους;
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Χθες κατέβασμα από ΒΠ σε παραλιακή (Γλυφάδα) μέσω Κηφισσού, μέση κατανάλωση 8,3 lt/100km.Στην επιστροφή μέσω της ίδιας (αντίστροφης) διαδρομής αλλά με λιγότερη κίνηση (με έπιασαν μόλις 2 φανάρια), στην άνοδο του Κηφισσού είδα μέση κατανάλωση 7.5 lt/100km. Και αυτό με ανοιχτή ηλιοροφή, ελαφρά ανοιχτά παράθυρα οδηγού-συνοδηγού και σταθερή ταχύτητα 100-120km/h, και ελάχιστο γκάζι.
Αυτό χαλαρά... πολύ καλή για ταξίδι!
Όταν πιέζεις πόσο καις?? -
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
Χθες κατέβασμα από ΒΠ σε παραλιακή (Γλυφάδα) μέσω Κηφισσού, μέση κατανάλωση 8,3 lt/100km.
Στην επιστροφή μέσω της ίδιας (αντίστροφης) διαδρομής αλλά με λιγότερη κίνηση (με έπιασαν μόλις 2 φανάρια), στην άνοδο του Κηφισσού είδα μέση κατανάλωση 7.5 lt/100km. Και αυτό με ανοιχτή ηλιοροφή, ελαφρά ανοιχτά παράθυρα οδηγού-συνοδηγού και σταθερή ταχύτητα 100-120km/h, και ελάχιστο γκάζι.
Αυτό χαλαρά... πολύ καλή για ταξίδι!
Όταν πιέζεις πόσο καις??Χαρακτηριστικά μετά τον Κηφισσό μπήκα ΑΟ και κινήθηκα με απαγορευτικές ταχύτητες (σχετικά με τις 4.000-4100σ.α.λ με 6η που είχε γράψει ο Krus δείχνει 180 και όχι 170 ) και όταν έφτασα σπίτι η μέση κατανάλωση είχε διαμορφωθεί στα 9.5lt/100km.
Στα τελευταία ~1200km η μέση κατανάλωση είναι στα 10.3lt/100km (μικτές συνθήκες οδήγησης).
-
Το Σάββατο γέμισα το 206 στην Elin στο Μαρούσι με 1,109 E/lt.
Έκανα τη διαδρομή Αθήνα - Πόρτο Χέλι - Άγιο Αιμιλιανό - Ερμιόνη - Πόρτο Υδρα & πίσω Αθήνα. Σύνολο 425 χλμ (μισά τη μία μέρα, μισά την επόμενη). Μέση κατανάλωση 7.7 lt/100km με Α/C μόνο στον πηγαιμό, μια και γύρισα βράδυ με δροσούλα.
Υπολογίζω ότι θα μπορούσα να το ρίξω κοντά στα 7.3 - 7.4 στη συγκεκριμένη διαδρομή οδηγώντας με λίγο μικρότερες ταχύτητες σε Ε.Ο. (μέχρι ~130) και λίγο πιο χαλαρά στα στροφιλίκια από Επίδαυρο και κάτω. Γενικά δεν το πατούσα παραπάνω από το μέσο όρο των άλλων οδηγών, πλην ελάχιστων εξαιρέσεων - απλά φρόντιζα να μην κολλάω πίσω από κάποιον υπερβολικά αργό και μαζεύεται κονβόι πίσω μου.
Τώρα σύμφωνα με το T/C μου έχουν μείνει λίγο πάνω από 200 χλμ με το ίδιο ρεζερβουάρ (50 l) αλλά βέβαια μέσα στην πόλη δεν πρόκειται να επιβεβαιωθεί η πρόβλεψη.
-
Με τρομακτικα οικονομικη οδηγηση εχω κανει μεχρι ωρας 60 περιπου χιλιομετρα με μεσο ορο συμφωνα με τον υπολογιστη ταξιδιου 5.3!!!(κατα 70% μεσα σε πολη).Μολις συμπληρωσω 300 χιλιομετρα θα παω να το ξαναγεμισω να δω ποσο σφαλμα θα κανει ο υπολογιστης .Το αμαξι ειναι GPunto 1.4 95
-
Σε μια δική μου μέτρηση η απόκλιση του TC απο την πραγματική κατανάλωση ήταν 0.2 λ/100χλμ.
Να πώ και εγώ ότι πέτυχα την μικρότερη κατανάλωση με ήρεμη οδήγηση σε επαρχιακό δρόμο,περίπου 200 χλμ ταξίδι, και ήταν 4.5λ/100χλμ(ένδειξη TC).
Αυτοκίνητο GPunto 1.3 90hp diesel. -
Ο χρήστης nikospva έγραψε:
Σε μια δική μου μέτρηση η απόκλιση του TC απο την πραγματική κατανάλωση ήταν 0.2 λ/100χλμ.Σχεδόν αμελητέα απόκλιση η οποία δεν είναι απαραίτητο να οφείλεται στο ΤC - εκτός κι αν έχεις εξασφαλίσει ότι η αντλία του βενζινάδικου δεν κλέβει καθόλου και ξέρεις ακριβώς τι μπήκε στο ρεζερβουάρ σου και τι βγήκε.
Με τρομακτικα οικονομικη οδηγηση εχω κανει μεχρι ωρας 60 περιπου χιλιομετρα με μεσο ορο συμφωνα με τον υπολογιστη ταξιδιου 5.3!!!(κατα 70% μεσα σε πολη).Μολις συμπληρωσω 300 χιλιομετρα θα παω να το ξαναγεμισω να δω ποσο σφαλμα θα κανει ο υπολογιστης .Το αμαξι ειναι GPunto 1.4 95
Το ίδιο μοτέρ έχει φίλη μου σε Punto Sporting (όχι σε Grande). Απ' όσο θυμάμαι κάτω από 6.5 lt/100km δεν έχει βγάλει, και αυτό στο ταξίδι και με αρκετή αυτοσυγκράτηση.
Για το δικό σου η FIAT στους πίνακες των 4Τ απ' ό,τι βλέπω δίνει **6.1 lt/100km **ως ***μέση ***κατανάλωση.
-
Σημερα που το κινησα αποκλειστικα μεσα στην πολη ανεβηκε στα 6.4lt/100 συμφωνα με τον υπολογιστη παντα.Καλα σιγουρα η φιλη σου δεν κανει την οδηγηση που κανω εγω : το πολυ 50 μεσα στην πολη και το πολυ 80 εκτος.Επιπλεων δεν ξερω αν βαζει και 6η με 50 χιλιομετρα (εννοειται οχι σε ανηφορα).Αυτο που κανω ειναι μαλλον επικινδυνο γιατι ετσι οπως τρεχουν οι αλλοι θα κολλησει κανεις απο πισω.Απλως εχω περιεργεια να δω ποσο θα καψει.Καλα το ποσο θυμωμενοι ειναι οι οδηγοι που κολλανε απο πισω δεν περιγραφεται.
Το μονο που μου αρεσει σε αυτον τον τροπο οδηγησης ειναι οτι οταν με προσπερνανε οι τσαντισμενοι οδηγοι ,κατα 90% θα τους πιασω στο επομενο φαναρι(για να μην σου πω οτι θα τους προσπερασω κιολας αφου ερχομαι με φορα ) και τοτε τσαντιζονται ακομα περισσοτερο
Τελικα δεν κερδιζεις τιποτα πηγαινοντας γρηγορα στην πολη
-
Έχω κακομάθει στα πραγματικά 5-6l/100km (πάνω από 6.5 δεν έχω δει ποτέ, ακόμα και μέσα στην πόλη) και μου κακοφαίνεται τώρα που σκέφτομαι να πάρω ένα κανονικό αυτοκίνητο...
Βέβαια, πιστεύω και πάλι πως έτσι που οδηγώ σαν παππούς δε θα κατεβάζει τα άντερά του και το μεγάλο αλλά θα μου φαίνεται κάπως να μου στοιχίζει 50% παραπάνω στην καλύτερη...Καβουράκιας; Μάλλον περισσότερο ζήτημα αντίληψης είναι...
Θα ήθελα ένα ντηζελάκι γμτ!Επίσης βρήκα (χθες που με είχε πιάσει άγχος) και ένα ωραίο κιτ με κόστος κοντά στο 10ρικο για να κάνω το σκαθάρι μου state-of-the-art ηλεκτροκίνητο με LiMH μπαταρίες και ψηφιακό managment!
Classic looks-Zero emissions*!
Βλέπω το μέλλον με περισσότερη αισιοδοξία πλέοn! -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Σημερα που το κινησα αποκλειστικα μεσα στην πολη ανεβηκε στα 6.4lt/100 συμφωνα με τον υπολογιστη παντα.Καλα σιγουρα η φιλη σου δεν κανει την οδηγηση που κανω εγω : το πολυ 50 μεσα στην πολη και το πολυ 80 εκτος.Επιπλεων δεν ξερω αν βαζει και 6η με 50 χιλιομετρα (εννοειται οχι σε ανηφορα).Αυτο που κανω ειναι μαλλον επικινδυνο γιατι ετσι οπως τρεχουν οι αλλοι θα κολλησει κανεις απο πισω.Απλως εχω περιεργεια να δω ποσο θα καψει.Καλα το ποσο θυμωμενοι ειναι οι οδηγοι που κολλανε απο πισω δεν περιγραφεται.Το μονο που μου αρεσει σε αυτον τον τροπο οδηγησης ειναι οτι οταν με προσπερνανε οι τσαντισμενοι οδηγοι ,κατα 90% θα τους πιασω στο επομενο φαναρι(για να μην σου πω οτι θα τους προσπερασω κιολας αφου ερχομαι με φορα ) και τοτε τσαντιζονται ακομα περισσοτερο
Τελικα δεν κερδιζεις τιποτα πηγαινοντας γρηγορα στην πολη
Ελπίζω να περιορίζεσαι στη δεξιά λωρίδα, όπου αυτή υπάρχει. Η αριστερή είναι για όσους επιθυμούν να πάνε πιο γρήγορα. Σου υπενθυμίζω ότι ανεξαρτήτως του ορίου ταχύτητας, αν κάποιος δηλώσει την πρόθεσή του να σε προσπεράσει, είσαι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να κάνεις δεξιά για να τον διευκολύνεις.
-
Φρέσκα κουλούρια....
Με κίνηση μέσα στην Αθηνά τέλη Ιουλίου και πρώτες δέκα ημέρες του Αυγούστου κατανάλωση κατά BC 5.5 lt/100km.
Στην αντλία 38.43 λίτρα με τιμή 1.119 Ευρό το λίτρο (Μιχαλακοπούλου Shell απέναντι από την AVIN αλλά με δήλωση ότι θέλω την ΑΠΛΗ ΑΜΟΛΥΒΔΗ (πήγε να βάλει την V-Power αμόλυβδη των 1.21...)) για 760.5km. Ήτοι κατανάλωση 5.05 λίτρα στα εκατό.
Φυσικά αυτό οφείλεται καθώς στο προηγούμενο γέμισμα είχε φουλάρει το όχημα μέχρι τα μπούνια ενώ τώρα ήταν σε σχετικά επίπεδη επιφάνεια.
Αν λάβουμε υπόψη ότι με αυτό το γέμισμα επανήλθε η τάξη τότε έχουμε συνολικά 1530.3 χιλιόμετρα με συνολική κατανάλωση 83.3 λίτρα ήτοι 5.44 λίτρα στα 100km. Το BC για τα πρώτα 769.8 χιλιόμετρα ανέφερε 5.4 και για τα υπόλοιπα 760.5 χιλιόμετρα 5.5 λίτρα. Μετά τις απαραίτητες πράξεις (769.85.4+760.55.5)/(769.8+760.5) το αποτέλεσμα είναι 5.45 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.
Άρα α) το BC με τους συγκεκριμένους δύο βενζινάδες συμφωνούν..... και β) μου αρέσει πολύ η τεχνική glide που εφαρμόζω τον τελευταίο καιρό....
Τσ κακά νέα είναι ότι πέρυσι η τιμή της αμόλυβδης στα ίδια πρατήρια ήταν από 0.95 ως 0.97 ενώ τώρα τιμή κάτω το 1.10 δεν έχω δει....
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Σημερα που το κινησα αποκλειστικα μεσα στην πολη ανεβηκε στα 6.4lt/100 συμφωνα με τον υπολογιστη παντα.Καλα σιγουρα η φιλη σου δεν κανει την οδηγηση που κανω εγω : το πολυ 50 μεσα στην πολη και το πολυ 80 εκτος.Επιπλεων δεν ξερω αν βαζει και 6η με 50 χιλιομετρα (εννοειται οχι σε ανηφορα).Αυτο που κανω ειναι μαλλον επικινδυνο γιατι ετσι οπως τρεχουν οι αλλοι θα κολλησει κανεις απο πισω.Απλως εχω περιεργεια να δω ποσο θα καψει.Καλα το ποσο θυμωμενοι ειναι οι οδηγοι που κολλανε απο πισω δεν περιγραφεται.
Το μονο που μου αρεσει σε αυτον τον τροπο οδηγησης ειναι οτι οταν με προσπερνανε οι τσαντισμενοι οδηγοι ,κατα 90% θα τους πιασω στο επομενο φαναρι(για να μην σου πω οτι θα τους προσπερασω κιολας αφου ερχομαι με φορα ) και τοτε τσαντιζονται ακομα περισσοτερο
Τελικα δεν κερδιζεις τιποτα πηγαινοντας γρηγορα στην πολη
Ελπίζω να περιορίζεσαι στη δεξιά λωρίδα, όπου αυτή υπάρχει. Η αριστερή είναι για όσους επιθυμούν να πάνε πιο γρήγορα. Σου υπενθυμίζω ότι ανεξαρτήτως του ορίου ταχύτητας, αν κάποιος δηλώσει την πρόθεσή του να σε προσπεράσει, είσαι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να κάνεις δεξιά για να τον διευκολύνεις.
Μα φυσικα.Ακομα και σε δρομο με μια λωριδα κανω οσο πιο δεξια μπορω αλλα καμια φορα οσο δεξια και να πας ο αλλος δεν χωραει να προσπερασει οποτε αναγκαστικα περιμενει αλλα δεν εχει μονο αυτος δικαιωματα εχω και εγω...
-
πήγαινε τουλάχιστον όσο λέει το όριο .....
σύμφωνα με τον κοκ και αυτός που βραδυπορεί είναι
παράνομος ....ρε τι άλλο θα κάνουμε για να ελαττώσουμε την κατανάλωση ...
μερικές φορές γινόμαστε υπερβολικοί και χάνουμε το μέτρο. -
Να φανταστεις οτι ακομα και με αυτη την τρομερα αργη(και ισως επικινδυνη οδηγηση) και παλι παω πανω απο τα ορια(τις πιο πολλες φορες τουλαχιστον).Καλα τα ορια ειναι για γελια.Φυσικα δεν οδηγαω ετσι συνεχεια απλως τωρα με επιασε κατι και θελω να δω ποσο λιγο θα καψει
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Φρέσκα κουλούρια....Με κίνηση μέσα στην Αθηνά τέλη Ιουλίου και πρώτες δέκα ημέρες του Αυγούστου κατανάλωση κατά BC 5.5 lt/100km.
Στην αντλία 38.43 λίτρα με τιμή 1.119 Ευρό το λίτρο (Μιχαλακοπούλου Shell απέναντι από την AVIN αλλά με δήλωση ότι θέλω την ΑΠΛΗ ΑΜΟΛΥΒΔΗ (πήγε να βάλει την V-Power αμόλυβδη των 1.21...)) για 760.5km. Ήτοι κατανάλωση 5.05 λίτρα στα εκατό.
Φυσικά αυτό οφείλεται καθώς στο προηγούμενο γέμισμα είχε φουλάρει το όχημα μέχρι τα μπούνια ενώ τώρα ήταν σε σχετικά επίπεδη επιφάνεια.
Αν λάβουμε υπόψη ότι με αυτό το γέμισμα επανήλθε η τάξη τότε έχουμε συνολικά 1530.3 χιλιόμετρα με συνολική κατανάλωση 83.3 λίτρα ήτοι 5.44 λίτρα στα 100km. Το BC για τα πρώτα 769.8 χιλιόμετρα ανέφερε 5.4 και για τα υπόλοιπα 760.5 χιλιόμετρα 5.5 λίτρα. Μετά τις απαραίτητες πράξεις (769.85.4+760.55.5)/(769.8+760.5) το αποτέλεσμα είναι 5.45 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.
Με τι όχημα αυτά Χρήστο?
Καλα σιγουρα η φιλη σου δεν κανει την οδηγηση που κανω εγω : το πολυ 50 μεσα στην πολη και το πολυ 80 εκτος.Επιπλεων δεν ξερω αν βαζει και 6η με 50 χιλιομετρα (εννοειται οχι σε ανηφορα).Αυτο που κανω ειναι μαλλον επικινδυνο γιατι ετσι οπως τρεχουν οι αλλοι θα κολλησει κανεις απο πισω.Απλως εχω περιεργεια να δω ποσο θα καψει.Καλα το ποσο θυμωμενοι ειναι οι οδηγοι που κολλανε απο πισω δεν περιγραφεται.
Το θέμα δεν είναι πόσο μικρή είναι η μέγιστη ταχύτητα με την οποία κινείσαι, ούτε θα κάψεις ακόμα λιγότερη βενζίνη αν πας το πολύ μέχρι 30 km/h αντί 50 μέσα στην πόλη. Το θέμα είναι να πας όσο πιο γρήγορα γίνεται με όσο χαμηλότερες στροφές στον κινητήρα γίνεται και όσο λιγότερο γκάζι γίνεται, με όσο μικρότερο χρόνο αναμονής σε φανάρια, σε STOP, στην κίνηση που 'δεν τσουλάει', κλπ.
Άλλο να οδηγείς π.χ. δεκαπενταύγουστο στην Αθήνα, όπου μπορείς να πας Κηφισιά-Σύνταγμα σε 20 λεπτά χωρίς να βιάζεσαι, κι άλλο να κάνεις την ίδια διαδρομή π.χ. Οκτώβριο μήνα στις 9 το πρωί, όπου θέλεις 1 ώρα και βάλε για την ίδια απόσταση (με προφανείς επιπτώσεις στη μέση κατανάλωση). Και τα δύο 'εντός πόλης' είναι, αλλά μεταξύ τους είναι η μέρα με τη νύχτα.
Έρευνα Κατανάλωσης 8557