-
βλεπω αλλαξαν το χειροφρενο
-
Κρίμα για το χειρόφρενο. Αντί να προχωράμε μπροστά και να καταργηθεί με κάποιον έξυπνο τρόπο για να κερδίσουμε χώρο, επαναφέρουμε το χαζομοχλό...
Ωραίο φαίνεται το εσωτερικό, tres minimal που μου αρέσει πολύ. Πάω στοίχημα ότι λόγω γκρι χρωμάτων θα φαίνεται υποδέεστερο των πλαστικών κινητού Golf V το οποίο πραγματικά σπάει κόκαλα στην κατηγορία των μικρομεσαίων Alcatel.
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
φωτο του εσωτερικού που έχει ξαναμπει βέβαια[/quote]
πολύ όμορφο, μου αρέσει ολόκληρο πάρα πολύ
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Κρίμα για το χειρόφρενο. Αντί να προχωράμε μπροστά και να καταργηθεί με κάποιον έξυπνο τρόπο για να κερδίσουμε χώρο, επαναφέρουμε το χαζομοχλό...υπερβολές!! Τι έχει ο μοχλός ρε συ; Σιγά το πράγμα...
ας κοιτάξουν να φέρουν αξιόπιστα και με σωστή αντιπροσώπευση και φτηνή συντήρηση αυτοκίνητα και ο μοχλός είναι το τελευταίο που θα με πειράξει.πάτερ μου την ευλογία σου.
-
Δεν μου φταίει κάτι ο μοχλός, είναι βέβαια που δεν θέλω να μιλήσω και να εκθέσω κόσμο...
Αυτό που μου φταίει, είναι γενικά ότι πάμε να κάνουμε βήματα μπροστά (θυμηθείτε Scenic και Megane II - πού και πώς είναι το χειρόφρενο) και επιστρέφουμε πίσω στις κλασσικές αξίες. Γιατί; Όποιος έχει διαβάσει Setright σχετικά με την τεχνολογία και την αποδοχή του κόσμου, καταλαβαίνει τι εννοώ.
Μερικές φορές αναρωτιέμαι πώς και ξεπεράσαμε την έλλειψη του ρυθμιζόμενου από τον οδηγό αβάνς. Δεν μας έκανε λιγότερο άντρες αυτή η αλλαγή; Βλέπε χειροκίνητα κιβώτια κλπ.
-
Σχετικά με το χειρόφρενο είναι πολύ πιθανό να υπάρχει στον προαιρετικό εξοπλισμό επιλογή να είναι αυτόματο ηλεκτρικό, όπως στη Laguna.
-
Πρώτα από όλα, Vasgti, να συμφωνήσουμε ότι έχω δίκιο. Όσο για το αν θα είναι προαιρετική επιλογή, πληροφορίες μου μέσα από το Viry-Chatillon λένε ότι ηλεκτρικό χειρόφρενο θα έχουν μόνο οι εκδόσεις με το hill-start assist.
Και πριν προλάβεις να ψελλίσεις αντιρρήσεις, να υπενθυμίσω ότι ο μεγάλος eng.Francois St.Croix είχε πει το 1956 ότι 'πρόοδος είναι η απαλλαγή από την ανθρώπινη συνήθεια'.
-
Έχεις δλδ feedback για το θέμα γιατί με ενδιαφέρει πολύ...
Σε οτι αφορά το χειρόφρενο...η Citroen καταργεί το τιμόνι σταθερού κέντρου γιατί οι πελάτες της μιας κάποιας ηλικίας δεν μπορούν να το συνηθίσουν... -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
η Citroen καταργεί το τιμόνι σταθερού κέντρου γιατί οι πελάτες της μιας κάποιας ηλικίας δεν μπορούν να το συνηθίσουν...μαμώ τα κουλάδια μου μαμώ...
-
Μερικές φώτος όπως το τσακώσανε! Τις βρήκα από posts χρηστών στο grc:
-
Eντυπωσιακό το πίσω μέρος, αλλά έχω κάποιες ενστάσεις για την ορατότητα και κατά πόσο θα είναι άνετα εκεί πίσω κάποιος ψηλότερος του 1.80...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Eντυπωσιακό το πίσω μέρος, αλλά έχω κάποιες ενστάσεις για την ορατότητα και κατά πόσο θα είναι άνετα εκεί πίσω κάποιος ψηλότερος του 1.80...Για την ποια? Ορατοτητα?
Εισαι και χιουμοριστας παναθεμα σε...Οσον αφορα τους χωρους, το οτι δείχνει κλειστοφοβικο μην νομιζεις πως δεν θα κάθεσαι ανετα! Εδω στην Mito καθόμουν με σχτική άνεση αν και εξωτερικα φαίνεται εξαφανισμενος ο πισω χωρος...
-
Πανέμορφο είναι.
Αυτός που ζητάει χώρους πίσω και ορατότητα παει σε 5θυρο ή MPV. Στο 3πορτο κάνει παραχωρήσεις αν και πολλά ... ξεγελούν.
Σίγουρα θα κινήσει το ενδιαφέρον του κόσμου αρκεί να 'πέσει' σε καλά χέρια - διαχειριστές ... βλέπε πρωην MAVA, 'τοπικά' μονοπώλεια, after sales κλπ ... -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Eντυπωσιακό το πίσω μέρος, αλλά έχω κάποιες ενστάσεις για την ορατότητα και κατά πόσο θα είναι άνετα εκεί πίσω κάποιος ψηλότερος του 1.80...εάν τα καθίσματα είναι τοποθετημένα χαμηλά και η μέση είναι ακόμα πιο κάτω άνετα κάθεσαι.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
εάν τα καθίσματα είναι τοποθετημένα χαμηλά και η μέση είναι ακόμα πιο κάτω άνετα κάθεσαι.Αυτό ίσχυε και στο προ-προηγούμενο Coupe. Κλειστοφοβικό ήταν μεν αλλά καθόσουν χωμένος χαμηλά και κάπως ξαπλωτά ...
Το προπροηγούμενο ήταν 4θέσιο (και σύμφωνα και με την άδεια κυκλοφορίας του) και όχι 5θέσιο. -
Πάντως το νέο megane δείχνει να έχει αρκετό ύψος πίσω και γενικά έχει μεγάλες διαστάσεις σαν αυτοκίνητο οπότε από θέμα χώρων δεν νομίζω ότι θα τίθεται θέμα...
Από θέμα ορατότητας γενικά οι κουπέ κατασκευές δεν φημίζονται για το συγκεκριμένο τομέα... Η 5θυρη έκδοση πάντως θα είναι διαφορετική από πίσω και εκεί δεν θα τίθεται τέτοιο θέμα!
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Πάντως το νέο megane δείχνει να έχει αρκετό ύψος πίσω και γενικά έχει μεγάλες διαστάσεις σαν αυτοκίνητο οπότε από θέμα χώρων δεν νομίζω ότι θα τίθεται θέμα...Από θέμα ορατότητας γενικά οι κουπέ κατασκευές δεν φημίζονται για το συγκεκριμένο τομέα... Η 5θυρη έκδοση πάντως θα είναι διαφορετική από πίσω και εκεί δεν θα τίθεται τέτοιο θέμα!
+1
Κρίμα που δεν έβαλαν και τα πίσω ανακλινόμενα παράθυρα (καλύτερα χειροκίνητα ... τα ηλεκτρικά ήταν αίσχος και κλοπή ... μάπα ποιοτητα και πανάκριβα) που είχε το παλιό. Αρκετά χρήσιμα ήταν.
Πάντως όσο το βλέπω το 3θυρο είναι πάρα πολύ όμορφο ... θεωρόντας το τωρινό, σαν ένα κακό όνειρο που τελείωσε ...
Αυτό το σχήμα αν το διέθεταν με άλλα σήματα (VW, Honda κλπ) θα άγγιζε 12μηνη αναμονή απο τώρα ... πριν την παρουσίαση του. -
Εγώ νομίζω ότι αυτό το megane Πανευρωπαικά θα δώσει ρέστα σε πωλήσεις! Εδώ οι 2 προηγούμενες γενιές και σκίζανε πανευρωπαικά, πόσο μάλλον η 3η γενιά που είναι πανέμορφη... Προσωπικά πιστευω ότι είναι το μοντελό που θα στείλει και πάλι τη Renault στην 1η θέση πωλήσεων στην Ευρώπη ( με τη βοήθεια βέβαια όλης της ανανεωμένης γκάμας της εταιρείας)!
-
Αν έχει και σωστά μοτέρ μια χαρά το βλέπω πολύ όμορφο
-
Τα επιβεβαιωμένα είναι:
1.2 ΤCE 100 HP
1.4 TCE 130 HP
2.0 T 200 HPΑπό εκεί και πέρα τα περιοδικά αναφέρουν ως φήμη ένα 1.6 TCE με απόδοση κοντά στα 160 άλογα ή μια δίλιτρη έκδοση με απόδοση 165-170 HP.
Αρα και από κινητήρες είναι super.
Renault Megane III