Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Megane III
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Megane III
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 182
    • 183
    • 9 / 183
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    3658
    31110
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jimded last edited by

      βλεπω αλλαξαν το χειροφρενο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        funkyreverend last edited by

        Κρίμα για το χειρόφρενο. Αντί να προχωράμε μπροστά και να καταργηθεί με κάποιον έξυπνο τρόπο για να κερδίσουμε χώρο, επαναφέρουμε το χαζομοχλό...

        Ωραίο φαίνεται το εσωτερικό, tres minimal που μου αρέσει πολύ. Πάω στοίχημα ότι λόγω γκρι χρωμάτων θα φαίνεται υποδέεστερο των πλαστικών κινητού Golf V το οποίο πραγματικά σπάει κόκαλα στην κατηγορία των μικρομεσαίων Alcatel.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rafi last edited by

          Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:

          φωτο του εσωτερικού που έχει ξαναμπει βέβαια[/quote]

          πολύ όμορφο, μου αρέσει ολόκληρο πάρα πολύ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
            Κρίμα για το χειρόφρενο. Αντί να προχωράμε μπροστά και να καταργηθεί με κάποιον έξυπνο τρόπο για να κερδίσουμε χώρο, επαναφέρουμε το χαζομοχλό...

            υπερβολές!! Τι έχει ο μοχλός ρε συ; Σιγά το πράγμα...
            ας κοιτάξουν να φέρουν αξιόπιστα και με σωστή αντιπροσώπευση και φτηνή συντήρηση αυτοκίνητα και ο μοχλός είναι το τελευταίο που θα με πειράξει.

            πάτερ μου την ευλογία σου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              funkyreverend last edited by

              Δεν μου φταίει κάτι ο μοχλός, είναι βέβαια που δεν θέλω να μιλήσω και να εκθέσω κόσμο...

              Αυτό που μου φταίει, είναι γενικά ότι πάμε να κάνουμε βήματα μπροστά (θυμηθείτε Scenic και Megane II - πού και πώς είναι το χειρόφρενο) και επιστρέφουμε πίσω στις κλασσικές αξίες. Γιατί; Όποιος έχει διαβάσει Setright σχετικά με την τεχνολογία και την αποδοχή του κόσμου, καταλαβαίνει τι εννοώ.

              Μερικές φορές αναρωτιέμαι πώς και ξεπεράσαμε την έλλειψη του ρυθμιζόμενου από τον οδηγό αβάνς. Δεν μας έκανε λιγότερο άντρες αυτή η αλλαγή; Βλέπε χειροκίνητα κιβώτια κλπ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vasgti last edited by

                Σχετικά με το χειρόφρενο είναι πολύ πιθανό να υπάρχει στον προαιρετικό εξοπλισμό επιλογή να είναι αυτόματο ηλεκτρικό, όπως στη Laguna.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • F
                  funkyreverend last edited by

                  Πρώτα από όλα, Vasgti, να συμφωνήσουμε ότι έχω δίκιο. Όσο για το αν θα είναι προαιρετική επιλογή, πληροφορίες μου μέσα από το Viry-Chatillon λένε ότι ηλεκτρικό χειρόφρενο θα έχουν μόνο οι εκδόσεις με το hill-start assist.

                  Και πριν προλάβεις να ψελλίσεις αντιρρήσεις, να υπενθυμίσω ότι ο μεγάλος eng.Francois St.Croix είχε πει το 1956 ότι 'πρόοδος είναι η απαλλαγή από την ανθρώπινη συνήθεια'.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mirage last edited by

                    Έχεις δλδ feedback για το θέμα γιατί με ενδιαφέρει πολύ...
                    Σε οτι αφορά το χειρόφρενο...η Citroen καταργεί το τιμόνι σταθερού κέντρου γιατί οι πελάτες της μιας κάποιας ηλικίας δεν μπορούν να το συνηθίσουν...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Ο χρήστης mirage έγραψε:
                      η Citroen καταργεί το τιμόνι σταθερού κέντρου γιατί οι πελάτες της μιας κάποιας ηλικίας δεν μπορούν να το συνηθίσουν...

                      μαμώ τα κουλάδια μου μαμώ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        samatistas last edited by

                        Μερικές φώτος όπως το τσακώσανε! Τις βρήκα από posts χρηστών στο grc:

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • H
                          highfidelity last edited by

                          Eντυπωσιακό το πίσω μέρος, αλλά έχω κάποιες ενστάσεις για την ορατότητα και κατά πόσο θα είναι άνετα εκεί πίσω κάποιος ψηλότερος του 1.80...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            corsair last edited by

                            Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                            Eντυπωσιακό το πίσω μέρος, αλλά έχω κάποιες ενστάσεις για την ορατότητα και κατά πόσο θα είναι άνετα εκεί πίσω κάποιος ψηλότερος του 1.80...

                            Για την ποια? Ορατοτητα?
                            Εισαι και χιουμοριστας παναθεμα σε...

                            Οσον αφορα τους χωρους, το οτι δείχνει κλειστοφοβικο μην νομιζεις πως δεν θα κάθεσαι ανετα! Εδω στην Mito καθόμουν με σχτική άνεση αν και εξωτερικα φαίνεται εξαφανισμενος ο πισω χωρος...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              cosneo last edited by

                              Πανέμορφο είναι.
                              Αυτός που ζητάει χώρους πίσω και ορατότητα παει σε 5θυρο ή MPV. Στο 3πορτο κάνει παραχωρήσεις αν και πολλά ... ξεγελούν.
                              Σίγουρα θα κινήσει το ενδιαφέρον του κόσμου αρκεί να 'πέσει' σε καλά χέρια - διαχειριστές ... βλέπε πρωην MAVA, 'τοπικά' μονοπώλεια, after sales κλπ ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                                Eντυπωσιακό το πίσω μέρος, αλλά έχω κάποιες ενστάσεις για την ορατότητα και κατά πόσο θα είναι άνετα εκεί πίσω κάποιος ψηλότερος του 1.80...

                                εάν τα καθίσματα είναι τοποθετημένα χαμηλά και η μέση είναι ακόμα πιο κάτω άνετα κάθεσαι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cosneo last edited by

                                  Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                  εάν τα καθίσματα είναι τοποθετημένα χαμηλά και η μέση είναι ακόμα πιο κάτω άνετα κάθεσαι.

                                  Αυτό ίσχυε και στο προ-προηγούμενο Coupe. Κλειστοφοβικό ήταν μεν αλλά καθόσουν χωμένος χαμηλά και κάπως ξαπλωτά ...
                                  Το προπροηγούμενο ήταν 4θέσιο (και σύμφωνα και με την άδεια κυκλοφορίας του) και όχι 5θέσιο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    samatistas last edited by

                                    Πάντως το νέο megane δείχνει να έχει αρκετό ύψος πίσω και γενικά έχει μεγάλες διαστάσεις σαν αυτοκίνητο οπότε από θέμα χώρων δεν νομίζω ότι θα τίθεται θέμα...

                                    Από θέμα ορατότητας γενικά οι κουπέ κατασκευές δεν φημίζονται για το συγκεκριμένο τομέα... Η 5θυρη έκδοση πάντως θα είναι διαφορετική από πίσω και εκεί δεν θα τίθεται τέτοιο θέμα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cosneo last edited by

                                      Ο χρήστης samatistas έγραψε:
                                      Πάντως το νέο megane δείχνει να έχει αρκετό ύψος πίσω και γενικά έχει μεγάλες διαστάσεις σαν αυτοκίνητο οπότε από θέμα χώρων δεν νομίζω ότι θα τίθεται θέμα...

                                      Από θέμα ορατότητας γενικά οι κουπέ κατασκευές δεν φημίζονται για το συγκεκριμένο τομέα... Η 5θυρη έκδοση πάντως θα είναι διαφορετική από πίσω και εκεί δεν θα τίθεται τέτοιο θέμα!

                                      +1

                                      Κρίμα που δεν έβαλαν και τα πίσω ανακλινόμενα παράθυρα (καλύτερα χειροκίνητα ... τα ηλεκτρικά ήταν αίσχος και κλοπή ... μάπα ποιοτητα και πανάκριβα) που είχε το παλιό. Αρκετά χρήσιμα ήταν.
                                      Πάντως όσο το βλέπω το 3θυρο είναι πάρα πολύ όμορφο ... θεωρόντας το τωρινό, σαν ένα κακό όνειρο που τελείωσε ...
                                      Αυτό το σχήμα αν το διέθεταν με άλλα σήματα (VW, Honda κλπ) θα άγγιζε 12μηνη αναμονή απο τώρα ... πριν την παρουσίαση του.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        samatistas last edited by

                                        Εγώ νομίζω ότι αυτό το megane Πανευρωπαικά θα δώσει ρέστα σε πωλήσεις! Εδώ οι 2 προηγούμενες γενιές και σκίζανε πανευρωπαικά, πόσο μάλλον η 3η γενιά που είναι πανέμορφη... Προσωπικά πιστευω ότι είναι το μοντελό που θα στείλει και πάλι τη Renault στην 1η θέση πωλήσεων στην Ευρώπη ( με τη βοήθεια βέβαια όλης της ανανεωμένης γκάμας της εταιρείας)!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mirage last edited by

                                          Αν έχει και σωστά μοτέρ μια χαρά το βλέπω πολύ όμορφο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            samatistas last edited by

                                            Τα επιβεβαιωμένα είναι:
                                            1.2 ΤCE 100 HP
                                            1.4 TCE 130 HP
                                            2.0 T 200 HP

                                            Από εκεί και πέρα τα περιοδικά αναφέρουν ως φήμη ένα 1.6 TCE με απόδοση κοντά στα 160 άλογα ή μια δίλιτρη έκδοση με απόδοση 165-170 HP.

                                            Αρα και από κινητήρες είναι super.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 182
                                            • 183
                                            • 9 / 183
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr